Слава, глас тойже: По многих трудех и страданиих,/иже подъял еси о спасении отечества/и исправлении церковнем,/честь старейшинства и первенства в братиях твоих/тебе от Вселенскаго Патриарха дадеся, преподобне Дионисие,/от Бога же Небесное Царство и нескончаемую радость наследовал еси,/еже и нам испроси молитвами твоими. И ныне, праздника. Славословие великое. Таже ектении и отпуст. НА ЛИТУРГИИ Блаженны от канона святаго, песни 3-я и 6-я. Прокимен, глас 7: Честна пред Господем/смерть преподобных Его. Стих: Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми? Апостол к Галатом, зачало 213. Аллилуия, глас 6: Блажен муж, бояйся Господа, в заповедех Его восхощет зело. Стих: Сильно на земли будет семя его. Евангелие от Луки, зачало 24. Причастен: В память вечную: МОЛИТВА От младых ногтей возлюбивый Христа, преподобне Дионисие, – сотвори молитвами своими, да и наши сердца священным любве Божия огнем пламенеют, не токмо в юности, но и в старости да не погасают, возжигаема теплотою веры. Возложивый на ся, подвижниче, ярем Евангельский, и оный обретший благим и легким, до конца оный мужественно совершил еси, сподобившися венца торжественнаго, яко победитель, – и нам помози тягостное бремя жития сего мужественно понести и, соблюдше веру до конца, сподобитися милосердаго от Бога воздаяния. Быв тщательный и ревностный звания, от Бога тебе возложеннаго, исполнитель, – помози и нам проходити звания наши неослабно, подкрепляя нас упованием помощи на Всесильнаго. Многая козни и страдания от злокозненных врагов великодушно претерпевый, святе Дионисие, – и нам, окруженным сетями вражиими и различным искушением подлежащим, молитвами твоими испроси свыше помощь на побеждение и попрание оных. Всегда умерщвляя постом, молитвами и бдением плоть свою и оную соделал еси храмом Животворящего Духа, – и нас святый пример твой да возбуждает подражати следам твоим и улучити время к покаянию и оставлению грехов наших. Быв горящий о славе Церкве и отечества ревнитель, – исходатайствуй молитвами твоими мир Церкви Православно-Российской, отечеству нашему благоденствие, обители Сергиевой твоим правлением благоустроенной и защищенной, всемогущее покровительство, нам же всем, к тебе с любовию притекающим, здравие и спасение, да прославляем прославльшаго тя Господа ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Преподобный Дионисий Радонежский

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Умом преочищенным и душею/Небесных удобрений сияния уведети сподобился еси/и тех ликостояния, Дионисие. Богородичен: Чертог светоносный паче ума воплощения явилася еси всех Содетеля:/из тебе бо плоть, Богомати, нашу одеял есть. Песнь 3 Ирмос: Небеснаго круга Верхотворче, Господи,/и Церкве Зиждителю,/Ты мене утверди в любви Твоей,/желаний краю,/верных утверждение,/Едине Человеколюбче. Небесных кругов превозшед, отче, премирных чины , и воинства, и светлости,/высоковещаньми словес и всемудрыми учении всем изъяснил еси. Высокаго видения насыщся, преподобне,/имен Божественных Божественное разумение Богословил еси,/Троичный Богослов быв благодатию, Богоблаженне Дионисие. Умертвився нынешним желанием, еже к Богу,/и любомудрию крепко научився,/сущим паче ума животворным дарованием Богоносный орган, отче, был еси. Богородичен: Деянием, Дево, Вседетельнаго Духа,/тело Владыце всех плодоносила еси,/в Немже осудися мира грех и Жизнь источися вечнующая. Седален, глас 8. Подобен: Премудрости: В пучине премудрости уча, Духа глубины,/Троицы Едино Божество проповедал еси, преподобне,/списав вся Ангельския чины и тайная тех сияния, Богомудре./Тем и нижнюю иерархию счиняя,/ко единому вся возвел еси единству, иерарше Дионисие./Моли Христа Бога прегрешений оставление даровати/чествующим любовию святую память Твою. Слава, и ныне, Богородичен: Солнца облаче разумнаго,/Божественнаго Света светильниче златокованный,/Нескверная, Неблазная, Всенепорочная Владычице,/омраченную душу мою ослеплением страстей/безстрастия зарею просвети, молюся./И оскверненное мое сердце омый потоки умиления, покаяния же слезами,/и от тимения мя очисти дел моих, да любовию зову Ти:/Богородице Приснодево, моли Христа Бога, прегрешений оставление подати ми,/Тебе бо имею надежду, раб Твой. Крестобогородичен: Агнца, и Пастыря, и Избавителя Агница зрящи на Кресте, восклицаше, плачущи,/и, горько рыдающи, вопияше:/мир убо радуется, приемляй Тобою избавление,/утроба же Моя горит, зрящи Твое распятие,/еже терпиши за милосердие милости./Долготерпеливе Господи, милости бездно и источниче неисчерпаемый,/умилосердися и даруй согрешений оставление/верою поющим Божественная Страсти Твоя.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Лидия 20 июля 2015, 07:47 Батюшка Порфирий, помолитесь о рабах Божьих: Лидии, Евгения,больной Василисы,Анны,Екатерины,Домники, Софьи,Ивана, Ильи, Валентины ,млад.Максима, млад. Сергея, млад.Ивана. Оксана 12 июня 2015, 18:17 Святой батюшка Порфирий! Моли Бога о р.б. Ксении и о детях моих- р.б. Сергии и отр. Анастасии! Помоги и настави на путь истинный. Аминь! Вера 22 мая 2015, 20:59 Батюшка Порфирий!Вразуми отбившихся от рук отроков Сергея,Дмитрия,Руслана,Анастасию. александр 22 мая 2015, 00:54 батюшка Порфирий,попроси у Господа за меня и моих бдизких!Слава Богу за все. Артем Рыжов 8 мая 2015, 17:39 Написал ответ проф. Осипова на критику в адрес преп. старца Порфирия Кавсокаливита http://www.protiv-eresi.ru/2015/02/354.html марина 11 апреля 2015, 10:57 Святый старец Порфирий, помолись обо мне Господу нашему, помолись о Марине, болящей. Слава тебе Господи, аминь. Елена 31 марта 2015, 17:59 2015-03-31 Святой старец Порфирий! Моли Бога о нас грешных! Галина 10 марта 2015, 16:01 Святой старец Порфирий,моли Бога о нас грешных. Ник 1 февраля 2015, 00:22 Старец Порфирий,помоги исправить жизнь Андрей 3 января 2015, 18:02 Преподобный отче Порфирий моли Бога о р.б Андрее, р.б Ксении, и прошу тебя отче помоги мне стяжать мир в душе, если есть на то воля божья... Сергей 3 января 2015, 16:47 Святый преподобне отче Порфирие, моли Бога о нас, грешных. Помолись пред престолом Господа нашего Иисуса Христа об избавлении страны нашей России от внутренних и внешних врагов, об избавлении от душевных и физических недугов народ России, об укреплении духа нашего. Дионисий 15 октября 2014, 23:02 Пресвятая Богородице,Священномучениче отче Дионисие,Преподобне отче Порфирие,молите Бога о грешном Дионисие.Испросите Вашими молитвами у престола Вседержителя Господа нашего Иисуса Христа,благодать мне на покаяние.Очистите мое сердце вашими молитвами,Аминь света 9 октября 2014, 21:48 Батюшка Порфирий, помоги мне исправиться в моей жизни, по Воле Божьей!!! Ксения 9 октября 2014, 13:38 Отец Порфирий, моли Бога о нас, рабах Божьих Александре, Ксении, Георгии, Марии, Николае, Валентине, Рустику, Ульяне, Вячеславу. Будь с нами рядом и помогай во всех делах. Спасибо тебе за все!

http://pravoslavie.ru/66252.html

Содержание Введение Часть первая Глава 1. Преподобный Дионисий до его архимандритства в Троицком монастыре Глава 2. Рассылка Дионисием патриотических грамот и его заботы о потерпевших во время Московского пожара Глава 3. Значение деятельности Троицких властей в судьбе и успехах Нижегородского ополчения и участие их в последующих затем событиях Часть вторая Глава 1. История исправления церковно-богослужебных книг преподобным Дионисием до патр. Филарета Требник Триодь цветная Октоих Общая Минея Месячная Минея Псалтирь Канонник Глава 2. История исправления богослужебных книг преподобным Дионисием при патр.Филарете Глава 3. Преподобный Дионисий, как настоятель Троицкого монастыря Приложения I. Из рукописи Троиц. Лавр. Библиотеки 700, листы:134–142 II. Из рукописного сборника библиотеки Троице-Ссргиевой Лавры 700, листы 295–325 III. Из рукописи Московской Синодальной Библиотеки л.л.41об.–48     Внутренними смятениями егда напутствуема бе Россия, такожде и внешними, воздвигл еси, Господи, подвигоположников духовных, иже без меча и стрел, и не коварством укротиша дерзость врагов, но силою смиренности и святости, в лике коих воспеваем и тя, отче Дионисие! (Канон преп. Дионисию, песнь 4-я, ст. 2). Истинным слова разумением одарен был еси свыше, Богомудре Дионисие: и сего ради паче других поручено тебе исправити погрешности, в церковные книги по неведению вшедшие. (Канон преп. Дионисию, песнь 5-я, ст. 1). Введение Значение Дионисия в гражданской и церковной истории русской. – Разделение исследования. – Источники. В Троице-Сергиевой лавре на пространстве между колокольнею и Троицким собором есть памятник, на одной стороне которого находим такую надпись: «три были несчастливые для России времена, и в оных сия обитель к сохранению отечества содействовала и спомоществовала». И действительно, в трудные годины нашего отечества Сергиева обитель не оставалась безучастной к бедствиям его, но существенно помогала. Помощь эта проявлялась или в материальных пособиях отечеству, или в том нравственном влиянии обители, благодаря которому она одушевляла и подвигала русских людей на великие дела. Наше смутное время и было такою эпохою, когда нравственное влияние лавры явилось одною из сил, послуживших к восстановлению и оживлению расшатавшейся тогда русской государственности. Достойны, поэтому, внимания те лица обители, которые явились в то время представителями и носителями этой силы. Одно из таких лиц, именно архимандрит обители Дионисий и составит предмет нашего исследования 1 . Но чтобы вполне понять и оценить значение деятельности знаменитого архимандрита в смутное время, необходимо здесь же сказать несколько слов о самой этой эпохе.

http://azbyka.ru/otechnik/Dmitrij_Skvorc...

Светом просвещен Трисолнечным, Богомудре,/Богослов явился еси Пребожественныя Троицы./Свыше премудростию словес обогатився,/источил еси Богомудрия Божественныя струи,/от нихже пиюще, вопием:/радуйся, треблаженне Симеоне Богонаученне. Ин кондак, глас 2 Яко Богослов Божий Божественнейший/и молитвенник наш велий ко Господу,/присно, Симеоне, моли даровати нам грехов прощение/и живота исправление, преподобне. Величание Ублажаем тя,/преподобне отче Симеоне,/и чтим святую память твою,/наставниче монахов/и собеседниче ангелов. Тропарь преподобному Косме, епископу Маиумскому, творцу канонов, глас 8 Православия наставниче,/благочестия учителю и чистоты,/вселенныя светильниче,/архиереев Богодухновенное удобрение,/Космо премудре,/ученьми твоими вся просветил еси, цевнице духовная,/моли Христа Бога спастися душам нашим. Кондак, глас тойже Украшен добродетельми, Космо Богодухновенне,/Церкве Христовы украшение был еси:/песньми бо украсил еси сию, блаженне,/но молися ко Господу избавитися нам от всяких козней зовущим:/радуйся, отче пребогате. Величание Ублажаем тя,/преподобне отче Космо,/и чтим святую память твою,/наставниче монахов/и собеседниче ангелов. Тропарь преподобным Дионисию и Амфилохию Глушицким, чудотворцам, глас 8 Светильницы светлии, явльшеся/доброту земную мудренно оставльше/и идоша во внутреннюю пустыню, купно с Дионисием Амфилохие,/смирение и всю добродетель извыкоша и обретоша безсмертие,/постом и бдением, и прочим воздержанием себе принося Христу,/и ныне на Небесех Престолу Христову предстоя,/молитеся, отцы Богомудрии Дионисие и Амфилохие,/умирити мир и спастися душам поющих вас,/согрешением оставление даровати,/чтущим всечестную память вашу. Кондак, глас тойже Яко светила незаходимая мысленнаго Солнца, просветисте вселенную,/верным души и телеса лучами чудес ваших подаваете от недуг исцеление,/темже, сошедшеся верою, вас в песнех восхвалим,/яко наши премудрыя наставники и к Богу ходатаи,/и непрестанно вопием:/радуйтеся, отцы Богомудрии Дионисие и Амфилохие. Величание

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Припев: Вси святии земли Владимирския, молите Бога о нас. Киево-Печерския Лавры отрасль духоносная быв, преподобне отче святителю Дионисие,/новую Печерскую обитель на крутых нижегородских брегах устроил еси./Из неяже Суздальскую кафедру подвигами поста, молитвы и обильныя милостыни украсил еси./За премногую любовь твою к Церкви Христовой/избранием Вселенскаго Патриарха Нила, Духу Святому содействующу,/в Константинополи граде Митрополитом Всероссийским поставлен был еси./Во отечествии же своем заточение и поругание Христа ради сладце претерпев,/по успении твоем во Антониевой пещере нетленными мощми почиваеши./С нимже, преподобных отцев начальником,/молися о чадех твоих, святителю Дионисие, преподобие чудотворче.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Благочестия столп непоколебимый явился еси, святителю отче наш Арсение,/светом добродетелей твоих осиявый Суздальский удел./Ныне же в селениих праведных водворяяся,/яко новая звезда, Небо церковное украшая, просиял еси./Молися Господеви сыновом российским спастися,/священнолепно чтущим святую память твою.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: В досточудном явлении Твоем, Пресвятая Владычице Богородице,/святителю Всероссийскому блаженному Максиму бывшему,/град Владимир Своим Себе наименовала еси./Сего ради все упование и надежду на Тя, Пречистая, возложивше, молим Ти ся прилежно:/молися Превечному Архиерею, Сыну Твоему,/да непоколебиму утвердит Церковь Православную,/град наш Владимир и всю область его в мире сохранит/и спасет души наша, яко Милосерд.  Песнь 6 Ирмос: Очисти мя, Спасе,/многа бо беззакония моя,/и из глубины зол возведи, молюся,/к Тебе бо возопих, и услыши мя,/Боже спасения моего.  Припев: Вси святии земли Владимирския, молите Бога о нас. Пресвятыя Богородицы усердный служителю/и претихий собеседниче был еси, досточудне Иларионе святителю./Имея крепкую веру к чудотворней Ея Владимирстей иконе,/во славу Всесвятыя Девы Богоматере обитель дивную устроил еси/и во оную множество иноков во спасение собрал еси,/помощию Богородицы от разбойник, огнем паливших тя, невредимо сохраненный/и по отшествии многим чудодействием от Бога прославленный./Темже и нас Матерь Божию достойно чтити научи/и Царствие Небесное нам испроси, Богомудре. 

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-sobor...

Однажды, когда преподобный собрался идти в церковь к богослужению, на него напало множество бесов. Скрежеща зубами, они стали его бить, а затем, поднявши пол, положили его там и говорили ему: — Уйди из этого места, иначе ты умрешь злою смертью! Но преподобный молитвою победил их слабую силу, и они тотчас же исчезли. Между тем братия, не видя святого, пришли в его келлию и, нашедши его придавленным половыми досками, подняли пол, после чего он сказал им: — Видите, братия, какую борьбу ведут с нами враги наши, но пусть это не устрашает нас. После сего преподобный Дионисий тайно от братии ушел из монастыря и пришел в пустынное место, находившееся в четырех поприщах к югу от большой лавры [ 8 ] на берегу той же реки Глушицы и называвшееся Сосновцем. Здесь он соорудил церковь во имя Иоанна Крестителя [ 9 ], построил келлии и переселил сюда из своего монастыря некоторых из братии. Он сказал им, что здесь будет погребено тело его и поведал им всё необходимое для своего содержания получать из большой лавры. На этом последнем месте своих подвигов еще за семь лет до своей кончины преподобный сам выкопал для себя могилу, чтобы она каждый день напоминала ему о том часе, когда в нее будет положено тело его. С этого времени он еще более усилил свои богоугодные подвиги в посте, молитве и бодрствовании и много раз всю ночь простаивал на морозе, утруждая этим плоть свою. Совершив силою Христовою множество чудес и причастившись пред исходом души своей Пречистого Тела и Крови, преподобный Дионисий преставился в вечный покой [ 10 ]. Божественною любовию от юности распалаемь Дионисие преподобне, вся яже в мире красная возненавидев, Христа единаго возлюбил еси: и сего ради во внутреннюю пустыню вселился еси, со зверьми живый, весь Христови [ 11 ]. Отонудуже и всевидящее око [ 12 ] твоя труды видев, даром чудес и по преставлении обогатил тя есть. Темже вопием ти: моли непрестанно о всех нас, честную память твою присно в песнех почитающих. Все твое умное желание к Богу вперив, тому невозвратно от души последовал еси, в пустыню вселився, и тамо ангельски пожив, многим путь был еси ко спасению: сего ради и Христос тебе прослави, и даром чудес обогати. Темже вси вопием ти: радуйся Дионисие преподобне, пустынный жителю.

http://predanie.ru/book/216285-zhitiya-s...

187 При созыве Вселенских соборов вовсе не все из перечисленных Макимом условий всегда действительно соблюдались. Например, на II Вселенском соборе не присутствовал ни папа Римский, ни его легаты. Дискуссии и полемика с инакомыслящими тоже имели место не на всех Вселенских соборах (например, из-за отсутствия последних на III Вселенском соборе). 188 Обратим внимание, что подтвердивший Экфесис собор, на который ссылался Пирр, как раз был, скорее всего, собран по воле императора Ираклия для подтверждения его же указа. И только в этом отношении он походил на Вселенский. Вероятно, именно поэтому Максим, когда перечисляет в Диспуте с Пирром, чего не хватало этому собору для того, чтобы отвечать формальным признакам Вселенского, тему созыва собора императором не затрагивает. 189 «Если приказы царей дают значение бывшим соборам, а не благочестивая вера, то прими бывшие против единосущия соборы, так как они происходили по приказу царей. Разумею именно: первый – в Тире, второй – в Антиохии, третий в Селевкии, четвертый – в Константинополе при Евдоксии арианине, пятый – в Нике Фракийской, шестой – в Сермие, и после этих спустя много времени седьмой – в Ефесе вторично, на котором председательствовал Диоскор. Все эти соборы собирались по приказу царей и однако же все они были осуждены по причине безбожности утвержденных на них догматов. И почему не отвергаете собор, низложивший Павла Самосатского при святых и блаженных Дионисие папе Римском и Дионисие Александрийском и Григории Чудотворце , председательствовавшем на этом соборе, так как он был не по приказу царя? Какой канон повелевает принимать только те соборы, которые собирались по приказу царя или вообщевсем соборам собираться по приказу царя? Те соборы благочестивый канон Церкви признает святыми и принятыми, которые одобрила правота догматов» (DsB 4.AUen&Nei l2002. P. 88). 192 Об истории формировании понятия «поместного» собора, определяемого отрицательно – как ущербный и вспомогательный – по отношению к «вселенским», см.: Sieben H.J. Die Konzilsidee deralten Kirche. Paderborn, 1979. S. 357–361,370, 378. Из рассматриваемых автором источников особенно важен как контекст мысли Максима опубликованный Бенешевичем анонимный трактат второй половины VI в. о различии между соборами вселенскими и поместными (и те, и другие названы «святыми»): Бенешевич В. Н. Канонический сборник XIV титулов со второй четверти VII века до 883 г.: К древнейшей истории источников права Греко-восточной Церкви. СПб., 1905. С. 73–79, особ. 78–79.

http://azbyka.ru/otechnik/Maksim_Ispoved...

Однажды, когда преподобный собрался идти в церковь к богослужению, на него напало множество бесов. Скрежеща зубами, они стали его бить, а затем, поднявши пол, положили его там и говорили ему: – Уйди из этого места, иначе ты умрешь злою смертью! Но преподобный молитвою победил их слабую силу, и они тотчас же исчезли. Между тем братия, не видя святого, пришли в его келлию и, нашедши его придавленным половыми досками, подняли пол, после чего он сказал им: – Видите, братия, какую борьбу ведут с нами враги наши, но пусть это не устрашает нас. После сего преподобный Дионисий тайно от братии ушел из монастыря и пришел в пустынное место, находившееся в четырех поприщах к югу от большой лавры 3570 на берегу той же реки Глушицы и называвшееся Сосновцем. Здесь он соорудил церковь во имя Иоанна Крестителя 3571 , построил келлии и переселил сюда из своего монастыря некоторых из братии. Он сказал им, что здесь будет погребено тело его и поведал им всё необходимое для своего содержания получать из большой лавры. На этом последнем месте своих подвигов еще за семь лет до своей кончины преподобный сам выкопал для себя могилу, чтобы она каждый день напоминала ему о том часе, когда в нее будет положено тело его. С этого времени он еще более усилил свои богоугодные подвиги в посте, молитве и бодрствовании и много раз всю ночь простаивал на морозе, утруждая этим плоть свою. Совершив силою Христовою множество чудес и причастившись пред исходом души своей Пречистого Тела и Крови, преподобный Дионисий преставился в вечный покой» 3572 . Тропарь, глас 1: Божественною любовию от юности распалаем Дионисие преподобне, вся яже в мире красная возненавидев, Христа единаго возлюбил еси: и сего ради во внутреннюю пустыню вселился еси, со зверьми живый, весь Христови 3573 . Отонудуже и всевидящее око 3574 твоя труды видев, даром чудес и по преставлении обогатил тя есть. Темже вопием ти: моли непрестанно о всех нас, честную память твою присно в песнех почитающих. Кондак, глас 8: Все твое умное желание к Богу вперив, тому невозвратно от души последовал еси, в пустыню вселився, и тамо ангельски пожив, многим путь был еси ко спасению: сего ради и Христос тебе прослави, и даром чудес обогати. Темже вси вопием ти: радуйся Дионисие преподобне, пустынный жителю.

http://azbyka.ru/otechnik/Dmitrij_Rostov...

  3. (:. святаго священномученка дионисиа ареопагита.   На Господи воззвах, стихиры на 6: глас 1. Подобен: небесных чинов: Слава, глас 2: Приидите согласно: На стиховне октоиха. Слава, глас 4: небеснаго знания.   Тропарь, глас 4: благости научився, и трезвяся во всех, благою совестию священнолепно оболкся, почерпл еси от сосуда избраннаго неизреченная, и веру соблюд, равное течение совершил еси, священномучениче дионисие. моли Христа Бога, спастися душам нашим.   На Утрени , на Бог господь, тропарь святаго, дважды, и обычныя кафисмы: и чтения. Оба канона октоиха. И святаго на 6, глас 8. По 3–й песни седален, дважды. По 6–й песни,   Кондак, глас 8. Подобен: Взбранной: небесная врата прошед духом, яко ученик, до третияго небесе достигшаго апостола, дионисие, неизреченных обогатился еси всяким разумом, и озарил еси во тьме неведения седящия. темже зовем: радуйся, отче всемирный.   И икос, и пролог. По 9–й песни, светилен октоиха: Слава, святаго, и ныне, богородичен. На стиховне октоиха, Слава, святаго, глас 8: Во святителех, и мученцех: На Литургии , блаженна октоиха, на 4: И святаго песнь 3–я на 4. Прокимен, глас 8: Восхвалятся преподобнии во славе: Стих: Воспойте господеви песнь нову: Апостол деяний, зачало 40 от полу: Поемше павла ведоша на ареопаг: Аллилуиа, глас 2: священницы твои облекутся: евангелие матфеа, зачало 55 от полу: Подобно есть царствие небесное человеку купцу: Причастен: В память вечную:   4. святаго священномученка иерофеа, епискпа афинскаго.   Стихиры октоиха, 3: И святаго 3, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: Слава, глас 2. Самогласен. Представ успению: На стиховне октоиха. Тропарь вчерашний. На Утрени , оба канона октоиха: и святаго на 4, глас 8. По 3–й песни,   Кондак, глас 8. Подобен: Взбранной: священноначальника афинскаго восхваляем тя, яко тайноучившеся тобою странным и неизреченным: явился бо еси богоприятный песнословец. но моли, всеблаженне иерофее: от всяких нам грехопадений избавитися, да зовем: радуйся отче Богомудре.   И седален святаго.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

   001   002     003    004    005    006    007    008    009    010