Если случится шестеричный святый, то поется стихир воскресных 6 и святому на 4. Если будешь святый с полиелем или два святых, то воскресных 4 и святому, или святым на 6. Если случится препразднество или попразднество, то воскресных 4, препразднеству и попразднеству 3 и святому 3. В отдание праздника 6-ть праздника. Если случится препр. или попразднество и еще полиелей, по воскресных 3, препр.и попр. 3 и святому 4. Вход с кадилом. Свете тихий.. Прокимен: Господь воцарися. (Если случится полиелей, 3 паримии святому). Ектенья рцем вси.. Сподоби Господи. Ектенья: исполним вечернюю молитву, возглас: Яко благ… «Мир всем» молитва главопреклоненная, возглас: Буди держава царствия Твоего. Если совершается лития, то порядок ее следующий: после ектеньи Исполним и возгласа иерея, Буди держава царствия, священнослужащие исходят из алтаря северною дверью в притвор храма, а лик поет стихиры литийные храму 1, и Амморийского в октоихе на «Господи воззвах», или праздничные если праздник. Из минеи. После стихир диакон произносит молитву. Спаси Боже люди Твоя…прерываемую многократным пением: Господи помилуй, именно: а) после слов молящихся Тебе и помилуй нас – 40 раз Господи помилуй, б) после молениря о Государе и царствующем Доме – 30-ть, в) после моления о Святейшем Синоде и о людях всякого чина 50-ть, г) о еже созранитися граду – 3-жды, д) о еже услышати Господу Богу глас моления нас грешных и помиловати нас грешных и помиловати нас 3-жды. После этих прошений и молитвы: Владыко многомилостиве Господи, певцы и священнослужащие входят в храм. Певцы поют стиховны воскресны. Ныне отпущаеши. Трисвятое. Отче наш. Тропарь: Богородице Дево радуйся – 3-жды. (Если бывает лития, то совершается благословение хлебом с молитвою: господи иисусе Христе). Если случится в воскресенье святый с бдением или полиелейем, то поется тропарь – Богородице Дево 2-жды и тропарь святому однажды. То же бывает и в те воскресные дни. В которые случается особое празднство, напр., 1-ю и 3-ю неделю поста, в неделю всех святых и в неделю святых отец и др..

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr-Svir...

Возглас: Ибо Тебе подобает вся слава, честь и поклонение, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и всегда, и во веки веков. Диакон же поклонився уступает от места своего, и отшед стоит пред иконою Христовою, держа и орарь треми персты десныя руки. Диакон же, поклонившись, отходит от своего места и стоит перед иконой Спасителя, держа орарь тремя перстами правой руки. По исполнении же антифона, пришед диакон, и став на обычном месте и поклонився, глаголет: По окончании антифона, став на обычном месте и поклонившись, диакон возглашает: Паки и паки, миром Господу помолимся. Снова и снова в мире Господу помолимся. Лик: Господи, помилуй. Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию. Хор: Господи, помилуй. Защити, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию. Лик: Господи, помилуй. Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим. Хор: Господи, помилуй. Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянув, сами себя и друг друга, и всю жизнь нашу Христу Богу предадим. Лик: Тебе, Господи. Хор: Тебе, Господи. Молитва второго антифона Господи Боже наш, спаси люди Твоя и благослови достояние Твое, исполнение Церкве Твоея сохрани, освяти любящия благолепие дому Твоего. Ты тех воспрослави Божественною Твоею силою и не остави нас, уповающих на Тя. Господи, Боже наш, спаси народ Твой и благослови наследие Твое, полноту Церкви Твоей сохрани, освяти любящих благолепие дома Твоего! Ты их прославь божественной Твоею силою, и не оставь нас, надеющихся на Тебя. Возглашение: Яко Твоя держава и Твое есть Царство и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Возглас: Ибо Твоя власть, и Твои – Царство, и сила, и слава, Отца и Сына и Святого Духа, ныне и всегда, и во веки веков. Лик: Аминь. Хор: Аминь. Диакон же подобне творит, якоже и в первей молитве.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/liturgiya...

По первом антифоне иный диакон поклоняется архиерею и, став на обычном месте, глаголет ектению (Царская врата отверсти): Паки и паки миром Господу помолимся. Заступи, спаси, помилуй: Пресвятую, Пречистую : Таже вторый архимандрит или игумен, или протопресвитер. или священник поклоняется архиерею и идет во святый олтарь северною дверию, и глаголет возглашение: Яко Твоя держава и Твое есть Царство : Лик: Аминь. (Царская врата затворити.) И глаголет архиерей молитву втораго антифона: Г ди, да не твоею бличиши насъ, ниж гнвомъ твоимъ накажеши насъ, но сотвор съ намн по милости твоей, врач и исцлителю дшъ нашихъ, наставл насъ ко пристанищ твоег: просвт чи сердецъ нашихъ въ твое истины и дарй намъ прочее настощаг дн мирное и безгршное, и вс врем живота нашег, молитвами сты бцы и всхъ стыхъ твоихъ. Паки иный диакон поклоняется архиерею и глаголет ектению (Царская врата отверсти): Паки и паки миром Господу помолимся. Заступи, спаси, помилуй: Пресвятую, Пречистую : И третий архимандрит или священник поклоняется архиерею и идет во святый олтарь южною дверию, и глаголет возглашение: Яко благ и Человеколюбец : Лик: Аминь . (Царская врата затворити.) И глаголет архиерей молитву третияго антифона: Г ди бже нашъ, помн насъ гршныхъ и непотребныхъ рабъ твоихъ, внегда призывати намъ стое и поклонемое им тво, и непосрам насъ млти твое: но дарй намъ гди, вс же ко и сподоби насъ любити и ботис теб всег сердца нашег и творити во всхъ волю твою. Таже иный диакон покланяется архиерею и глаголет ектению (Царская врата отверсти): Паки и паки : и прочая. Таже четвертый архимандрит или игумен поклоняется архиерею и идет во святый олтарь северною дверию и глаголет возглас: Яко Ты еси бог наш : Лик: Аминь. (Царская врата затворити.) Таже поется: Господи, воззвах к Тебе : во глас самогласна дне, и поются стихиры по Уставу. Егда же поют: Хвалите Господа вси языцы : приходят протодиакон со диаконы и поклоняются архиерею купно. Таже архимандрити, игумени и протопресвитери предстоящии, едини от десныя, втории от левыя страны, и творят метание (поклон) архиерею, и входят во святый олтарь, едини десною, друзии левою дверию. [Архимандрити же не входят во святый олтарь, но стоят на местех своих, дóндеже внидут купно с архиереом.]

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Лик: Господи, помилуй. О благорастворении воздухов, о изобилии плодов земных и временех мирных, Господу помолимся. Хор: Господи, помилуй. О благоприятной погоде, об изобилии плодов земли и о временах мирных Господу помолимся. Лик: Господи, помилуй. О плавающих, путешествующих, недугующих, страждущих, плененных и о спасении их, Господу помолимся. Хор: Господи, помилуй. О плавающих, путешествующих, болящих, страждущих, пленённых и о спасении их Господу помолимся. Лик: Господи, помилуй. О избавитися нам от всякия скорби, гнева и нужды, Господу помолимся. Хор: Господи, помилуй. Об избавлении нас от всякой скорби, гнева, [опасности] и нужды Господу помолимся. Лик: Господи, помилуй. Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию. Хор: Господи, помилуй. Защити, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию. Лик: Господи, помилуй. Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим. Хор: Господи, помилуй. Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянув, сами себя и друг друга, и всю жизнь нашу Христу Богу предадим. Лик: Тебе, Господи. Хор: Тебе, Господи. Молитва первого антифона Иерей: Господи Боже наш, Егоже держава несказанна и слава непостижима, Егоже милость безмерна и человеколюбие неизреченно. Сам, Владыко, по благоутробию Твоему призри на ны и на святый храм сей, и сотвори с нами и молящимися с нами, богатыя милости Твоя и щедроты Твоя. Священник: Господи Боже наш, Чья власть несравненна и слава непостижима, чья милость безмерна и человеколюбие неизреченно! Сам, Владыка, по благосердию Твоему воззри на нас и на святой храм сей, и яви нам и молящимся с нами неистощимые милости Твои и щедроты Твои. Возглашение: Яко подобает Тебе всякая слава, честь и поклонение, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Возглас: Ибо Тебе подобает вся слава, честь и поклонение, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и всегда, и во веки веков.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/bozhestve...

Великое славословие. По Трисвятом – тропарь Обновления, глас 4й. «Слава» – тропарь священномученика, глас тот же, «И ныне» – тропарь предпразднства, глас тот же. На 1м и 6м часе – тропарь Обновления. «Слава» – тропарь предпразднства. Ин кондак Обновления, глас 4й. На 3м и 9м часе – тропарь Обновления. «Слава» – тропарь священномученика. Кондак Обновления, глас 2й. На Литургии блаженны Обновления, песнь 3я (со ирмосом) и 6я – 8. По входе – тропарь Обновления, тропарь предпразднства, тропарь священномученика. «Слава, и ныне» – кондак Обновления, глас 2й: «Обновления духа в сердцах…». Поется Трисвятое. Прокимен, аллилуиарий и причастен – Обновления. Апостол и Евангелие – Обновления, субботы пред Воздвижением (под зачало) и пятницы . Примечание. «Аще случится праздник сей [Рождества Богородицы] в субботу пред Воздвижением: Апостол и Евангелие субботы пред Воздвижением чти в 13й день. Прокимен же, Аллилуиа, и причастен Обновления» (Типикон, 8 сентября, 1е «зри»). 1 В месяцеслове содержится несколько памятей в честь обновления (освящения) храмов: Господский праздник Обновления храма Воскресения Христова в Иерусалиме (13 сентября), и праздники в честь вмч. Георгия Победоносца – обновление храма в Лидде (3 ноября) и освящение церкви в Киеве (26 ноября). 2 В Типиконе и Минее 13 сентября нет указаний на малые ектении после трех антифонов рядовой кафизмы великой вечерни. Существует предположение, что на основании общего устава о великой вечерне, изложенного во 2й и 7й главе Типикона, малые ектении после трех антифонов рядовой кафизмы должны быть. В таком случае после 1го антифона и малой ектении – возглас: «Яко Твоя держава…»; после 2го антифона и малой ектении – возглас: «Яко Благ и Человеколюбец…»; после 3го антифона и малой ектении – возглас: «Яко Ты еси Бог наш…». Ср.: Никольский К. , прот. Пособие к изучению Устава богослужения Православной Церкви. С. 193. 3 Возможен также следующий вариант объединения чтений из Апостола и Евангелия: Обновления, субботы пред Воздвижением и пятницы (под зачало). Рекомендуемые записи

http://azbyka.ru/bogosluzhebnye-ukazaniy...

По молитве диакон глаголет: Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию. Пресвятую, Пречистую... Возглас: Яко Твоя держава... Начинаем вторую статию литии и поем ин тропарь, глас тойже. 1-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. По тому же чину поет канонарх или возглашает предстоятель псалом 101 по два стиха за един. Певцы же припевают к ним тропарь. Господи, услыши молитву мою, и вопль мой к Тебе да приидет. 2-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. Не отврати лица Твоего от Мене, воньже аще день скорблю, приклони ко мне ухо Твое; воньже аще день призову Тя, скоро услыши мя. 1-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. Яко исчезоша яко дым дние мои, и кости моя яко сушило сосхошася, уязвен бых яко трава, и изсше сердце мое, яко забых снести хлеб мой. 2-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. От гласа воздыхания моего прильпе кость моя плоти моей. Уподобихся неясыти пустынней, бых яко нощный вран на нырищи. 1-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. Бдех и бых яко птица особящаяся на зде. Весь день поношаху ми врази мои, и хвалящии мя мною кленяхуся. 2-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. Зане пепел яко хлеб ядях, и питие мое с плачем растворях. От лица гнева Твоего и ярости Твоея, яко вознес низвергл мя еси. 1-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. Дние мои яко сень уклонишася, и аз яко сено изсхох. Ты же, Господи, вовек пребываеши, и память Твоя в род и род. 2-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. Ты воскрес ущедриши Сиона, яко время ущедрити его, яко прииде время. Яко благоволиша раби Твои камение его и персть его ущедрят. 1-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. И убоятся языцы имене Господня, и вси царие земстии славы Твоея. Яко созиждет Господь Сиона и явится во славе Своей. 2-й лик: Милостиве, помилуй, помилуй, помилуй нас, Господи. Призре на молитву смиренных, и не уничижи моления их, да напишется сие в род ин, и людие зиждемии восхвалят Господа.

http://azbyka.ru/otechnik/Afanasij_Sahar...

поет тропарь: Христос воскресе из мертвых; смертию смерть поправ и сущим во гробех живот даровав 3. Клир повторяет пение этого тропаря 3. Настоятель глаголет стих: Да воскреснет Бог и расточатся врази его... Лик поет тропарь: Христос воскресе... 1. Настоятель: Яко исчезает дым... Лик: Христос воскресе... 1. Настоятель: Тако да погибнут Грешницы... Лик: Христос воскресе... 1. Настоятель: Сей день, его же сотвори... Лик: Христос воскресе... 1. Настоятель: Слава... Лик: Христос воскресе... 1. Настоятель: И ныне... Лик: Христос воскресе... 1. Настоятель высшим гласом поет первую половину тропаря и именно: Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ, и тотчас отверзает входные во храм двери, через которые и проходит внутрь храма с крестом, в предшествии двух лампад и в сопровождении братий, допевающих тропарь: И сущим во гробех живот даровав. – и всего народа. В это время, по Типикону, должен быть звон во все кампаны в три приема. Настоятель с иереями проходит в алтарь, а диакон произносит великую ектению: Миром Господу помолимся. После нее – возглас иерея: Яко подобает тебе всякая слава.. Лик: Аминь. Поется пасхальный канон: Воскресения день; ирмосы на 4, тропари на 12 с припевом к каждому из них: Христос воскресе из мертвых. После того каждый лик поет ирмос по 1 и в третий раз на сходе, на катавасию, тот же ирмос и по нем тропарь: Христос воскресе... 3. Начало каждой песни полагает предстоятель в алтаре. Он же в начале канона кадит св. иконы, оба лика и братию. По установившемуся обычаю каждение повторяется на каждой песне, при чем иереи для совершения каждения чередуются. При каждении священник в левой руке держит крест с трикирием, а в правой кадило; его сопровождает диакон со свечей. Во все время пения канона народ стоит с зажженными свечами. После каждой песни вне алтаря произносится малая ектения, а внутри его возглас, на каждой песни различный: на 1 – Яко твоя держава..., на 3 – Яко ты еси Бог наш..., на 4 – Яко благ и человеколюбец Бог еси..., на 5 – Яко святися и прославися..., на 6 – Ты бо еси царь мира...

http://azbyka.ru/otechnik/Vasilij_Rozano...

Тритекти. За возгласом патриарха, певцы восходят на амвон и «вместо Трисвятого» поют тропарь. Тропарь этот поют и чтецы на солее. После троекратного исполнения тропаря, певцы (на амвоне) поют Слава, а (чтецы) на солее – прибавочный стих (περισσ) или особый тропарь, при этом патриарх восходит на горнее седалище и, по окончании тропаря, возглашает: «Мир всем»; диакон: «Премудрость»; чтец произносит прокимен «с тремя стихами, подобно Да исправится», – и читается на амвоне пророчество; затем – второй прокимен 94 . На страстной седмице иногда читалось и Евангелие 95 . Часы. Затем поется тропарь часа со стихами, до четырех раз; на «Слава и ныне» – богородичен. На шестом часе после этого полагается прокимен пророчества, паримия и второй прокимен. Далее на всех часах бывает чтение из Лествицы или из Студита. Тритекти. Далее диакон возглашает: «Премудрость, прости», и произносит сугубую ектению, а иерей тайно читает молитву с возгласом: «Яко милостив». – «Прочее, – как справедливо замечает Симеон Солунский , – совершается по уставу святой литургии после евангелия» 96 . – Диакон произносит ектению: «Помолитеся, оглашеннии». Иерей читает молитву об оглашенных, и диакон возглашает: «Елицы оглашеннии, изыдите». Со среды четвертой недели и до великой пятницы произносится также ектения о готовящихся к просвещению. – Диакон: «Елицы ко просвещению, главы»... Иерей читает молитву. Диакон: «Спаси, помилуй, просвети и заступи их, Боже, Твоею благодатию»; иерей – возглас: «Яко Ты еси просвещение наше»; после чего диакон произносит: «Елицы ко просвещению, изыдите». Когда оглашенные удалятся из храма, иерей читает первую молитву верных. Диакон: «Заступи, спаси, помилуй... Премудрость (прости)»; иерей: «Яко Ты еси Бог наш». Диакон – «мирные прошения» (Симеон С.); иерей – вторую молитву верных. Диакон: «Заступи, спаси, помилуй... Премудрость»; иерей – возглас. Тритекти. Диакон: «Приклонше колена, паки и паки» (по Симеону Сол.: «Исполним молитву нашу Господеви»). Иерей – третью («великую», по Симеону Сол.) молитву, или отпуст. Диакон: «Заступи, спаси... Дне всего совершенна»... Иерей: «Яко Твоя держава... Мир всем». Диакон: «Главы наша», а иерей читает молитву главопреклонения. Диакон возглашает: «С миром изыдем» 97 , и произносится заключительная заамвонная молитва: «Благословенна слава Господня от места святаго Его, всегда, ныне и присно и во веки веков» 98 .

http://azbyka.ru/otechnik/Evfimij_Diakov...

Тритекти. За возгласом патриарха, певцы восходят на амвон и «вместо Трисвятого» поют тропарь. Тропарь этот поют и чтецы на солее. После; троекратного исполнения тропаря, певцы (на амвоне) поют Слава, а (чтецы) на солее – прибавочный стих (περισσ) или особый тропарь; при этом патриарх восходит на горнее седалище и, по окончании тропаря, возглашает: «Мир всем»; диакон: «Премудрость»; чтец произносит прокимен с тремя стихами, подобно «Да исправится», читается на амвоне пророчество; затем – второй прокимен. 15 На страстной седьмице иногда читалось и Евангелие. 16 Часы. Затем поется тропарь часа со стихами, до четырех раз; на «Слава и ныне» – богородичен. На шестом часе после этого полагается прокимен пророчества, паримия и второй прокимен. Далее на всех часах бывает чтение из Лествицы или из Студита. Тритекти. Далее диакон возглашает: «Премудрость, прости», и произносит сугубую ектению, а иерей тайно читает молитву с возгласом: «Яко милостив». – «Прочее, – как справедливо замечает Симеон Солунский , – совершается по уставу святой литургии после евангелия». 17 – Диакон произносит ектению: «Помолитеся, оглашеннии». Иерей читает молитву об оглашенных, и диакон возглашает: «Елицы оглашении, изыдите». – Со среды четвертой недели и до великой пятницы произносится также ектения о готовящихся к просвещению. – Диакон: «Елицы ко просвещению, главы»... Иерей читает молитву. Диакон: «Спаси, помилуй, просвети и заступи их, Боже, Твоею благодатию»; иерей – возглас: «Яко Ты еси просвещение наше»; после чего диакон произносит: «Елицы ко просвещению, изыдите». Когда оглашенные удалятся из храма, иерей читает первую молитву верных. Диакон: «Заступи, спаси, помилуй... Премудрость (прости)»; иерей: «Яко Ты еси Бог наш». Диакон – «мирныя прошения» (Симеон С.), иерей – вторую молитву верных. Диакон: «Заступи, спаси, помилуй... Премудрость»; иерей – возглас. Третекти. Диакон: «Приклонше колена, паки и паки» (по Симеону Сол.: «Исполним мотиву нашу Господеви»). Иерей – третью («великую», по Симеону Сол.) молитву, или отпуст. Диакон: «Заступи, спаси... Дне всего совершенна»... Иерей; «Яко Твоя держава... Мир всем». Диакон; «Главы наша», а иерей читает молитву главопреклонения. Диакон возглашает: «С миром изыдем», 18 и произносится заключительная заамвонная молитва: «Благословена слава Господня от места святаго Его, всегда, ныне и присно и во веки веков». 19 После тритекти полагается «чтение», а затем – «девятый час, то есть литургия», или же вечерня. 20

http://azbyka.ru/otechnik/Evfimij_Diakov...

Лик: Тебе, Господи. Хор: Тебе, Господи. Молитва второго антифона Господи, да не яростию Твоею обличиши нас, ниже гневом Твоим накажеши нас, но сотвори с нами по милости Твоей, врачу и исцелителю душ наших, наставляя нас ко пристанищу хотения Твоего. Просвети очи сердец наших в познание Твоея истины; и даруй нам прочее настоящаго дне мирное и безгрешное, и все время живота нашего, молитвами святыя Богородицы, и всех святых Твоих. Господи, не обличи нас в ярости Твоей и не накажи нас гневом Твоим, но сотвори с нами по милости Твоей, Врач и Целитель душ наших. Приведи нас к желаемой Тебе пристани, просвети очи сердец наших для познания Твоей истины, и даруй нам оставшуюся часть нынешнего дня мирную и безгрешную, как и всё время жизни нашей, по ходатайствам святой Богородицы и всех святых. Возглас: Яко Твоя держава и Твое есть Царство, и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Возглас: Ибо Твоя власть, и Твои – Царство, и сила, и слава, Отца и Сына и Святого Духа, ныне и всегда, и во веки веков. Лик: Аминь. Хор: Аминь. Вторая статия 18 кафизмы Во время чтения второго антифона совершается поклонение, каждение со свечой вокруг престола и снова поклонение. Диакон: Паки и паки миром Господу помолимся. Диакон: Снова и снова в мире Господу помолимся. Лик: Господи, помилуй. Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию. Хор: Господи, помилуй. Защити, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию. Лик: Господи, помилуй. Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим. Хор: Господи, помилуй. Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянув, сами себя и друг друга, и всю жизнь нашу Христу Богу предадим. Лик: Тебе, Господи. Хор: Тебе, Господи. Молитва третьего антифона Господи Боже наш, помяни нас, грешных и непотребных раб Твоих, внегда призывати нам святое и покланяемое имя Твое, и не посрами нас от чаяния милости Твоея; но даруй нам, Господи, вся яже ко спасению прошения, и сподоби нас любити и боятися Тебе от всего сердца нашего, и творити во всех волю Твою.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/liturgiya...

   001   002     003    004    005    006    007    008    009    010