716. Глущенков, В. А. Святитель Лука – взгляд в будущее. Панагия и белая мантия [Текст]/В. А. Глущенков. Москва: Изд-во Моск. Патриархии: Троицкое слово, 2001. 220, с., 4 л. ил. 717. Лаврентий, иером. Житие святителя Луки [Текст]/иером. Лаврентий. Москва, 2001. 718. Святитель Лука (Войно-Ясенецкий) , архиепископ Крымский и Симферопольский [Текст]//Жития святых в земле Российской просиявших. Санкт-Петербург, 2001. С. 646–649. 719. Филиппов, Б. Сопротивление советскому режиму (1920–1941) [Текст]/Б. Филиппов//История: прил. к газ. «Первое сентября». 2000. Авг. 31). С. 5–7. Об архиепископе Крымском и Симферопольском Луке (Войно-Ясенецком) . 720. Шеваров, Д. Крепость Святого Луки [Текст]/Д. Шеваров//Труд. 2000. 15 февр. Прил.: С. 4. (Деловой вторник). 721. Никитин, В. А. Горение духа и подвиг дули: свт. Лука (Войно-Ясенецкий) [Текст]: [к годовщине канонизации]/В. А. Никитин//Путь Православия. 1996/1997. 5. С. 186–200. 722. Причислен к лику святых [Текст]//Лит. Россия. 1996. 29 марта. С. 11. 723. Поспеловский, Д. В. Русская православная церковь в ХХ веке [Текст]/Д. В. Поспеловский. Москва: Республика, 1995. 511 с. О святителе Луке (Войно-Ясенецком) . С. 177, 187, 195, 197. 724. Худовеков, С. Архиепископ Лука (Войно-Ясенецкий) 1877–1961 [Текст]/С. Худовеков//Смолен. епарх. ведомости. Смоленск, 1995. 6. С. 47– 54. 725. Воршевский Е., прот. Памяти архиепископа Луки (Войно-Ясенецкого) (1877–1961) [Текст]/прот. г. Черкассы Евгений Воршевский//Журн. Моск. Патриархии. 1993. 12. С. 58–59. 726. Резанов, Г. Архиепископ Лука [Текст]/Г. Резанов//Начало. 1991. 17. С. 18–19. 727. Резанов, Г. Загадочный монах [Текст]/Г. Резанов, Т. Хоролилова//Поиск. 1991. 8. С. 37–42. 728. Георгий, игум. Памяти архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [Текст]/игум. Георгий//Журн. Моск. Патриархии. 1982. 5. С. 11–13. 729. Регельсон, Л. Трагедия русской церкви, 1917–1945 [Текст]/Л. Регельсон; послесл. прот. Иоанна Мейдендорора. Paris: YMRA-PRESS, 1977. 607 с. О епископе Ташкентском Луке (Войно-Ясенецком) . С. 531.

http://azbyka.ru/otechnik/Luka_Vojno-Jas...

583. Наука и религия [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) . Москва: ОБРАЗ, 2007. 192с. 584. Принесём тебе любовь нашу: беседы во дни Великого поста [Текст]/свт. Лука Крымский (Войно-Ясенецкий). Москва: Приход храма Свт. Духа сошествия, 2007. 256 с. 585. Проповеди архиепископа Луки. 1946–1948 гг. [Текст]/архиеп. Лука. Симферополь: Изд-во Симфероп. и Крым. епархии, 2007. 376 с. 586. " Сила моя в немощи совершается»: духов. беседы [Текст]/архиеп. Лука (Войно-Ясенецкий) . Москва: Крестовоздвиженское православ. братство, 2007. 416 с. 587. Слушайте Писание: проповеди на еванг. темы [Текст]/архиеп. Лука (Войно-Ясенецкий) . Москва: Образ, 2007. 190 с. 2008 588. Дух, душа и тело [Текст]: [избр. поручения]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) ; [сост. и авт. вступ. ст. А. Яковлев]. – Москва: ТЕРРА-Книжный клуб, 2008. 493, с. (Русь православная) (История Православной Церкви, Жития Святых, романы и повести и более чем тысячелетней истории Православия на Руси). 589. Принесём тебе любовь нашу: беседы во дни Великого поста [Текст]/свт. Лука Крымский (Войно-Ясенецкий). Москва: Приход храма Свт. Духа сошествия, 2008. 256 с. 2009 590. Дух, душа и тело [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) ; об-во любителей православ. лит. Москва: Изд-во им. Святителя Льва, папы римского , 2009. 149 с. 591. Избранные творения [Текст]/свт. Лука, архиеп. Симферопольский и Крымский. – Москва: Сиб. благозвонница, 2009. 767 с. То же. 2010. 592. Проповеди годового круга [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) . Москва: Артос-Медиа, 2009. 622 с. 593. Толкование на молитву святого Ефрема Сирина [Текст]/свт. Лука Крымский . Москва: Сиб. благозвонница, 2009. 63 с. 2010 594. «Благодатный жар покаяния...» : великопост. Проповеди [Текст]/свт. Лука Крымский (Войно-Ясенецкий) Москва: Артос-Медиа, 2010. 160 с. 595. Избранные воскресные проповеди и проповеди на различные случаи [Текст]/свт. Лука Исповедник (Войно-Ясенецкий). Москва: Лепта Книга: Тульская епархия, 2010. 701 с. То же 2011. 596. Избранные праздничные и великопостные проповеди [Текст]/свт. Лука исповедник (Войно-Ясенецкий). Москва: Лепта Книга; Тула: Тульская епархия, 2010. 605 с. То же 2011.

http://azbyka.ru/otechnik/Luka_Vojno-Jas...

Но оно превратно, оно мгновенно, – и как терзаются при его изменах, при потере его, избалованные им. Оно непременно должно разрушиться, отняться неумолимою и неотвратимою смертию» (150). Все рассуждения святителя Игнатия о скорбях, особенно последнее, ведут к тому, что скорби надо и принимать, и переносить правильно. Всеведущий и Всеблагой Господь, избравший «тебя в число Своих, – учит Святитель, – попускает тебе различные скорби... Это благой знак – прими его с великодушием и верою. Когда осыпают ругательствами и стараются уловить тебя в чем словами, – помяни, что то же делали со Христом – и вкуси благодушно чашу чистительную» (141). Скорби – это дар Божий, и не просто дар, а великий, «который даётся избранным рабам Божиим, предуготовленным к вечному блаженству» (236), посему его подобает принимать с благоговением (333). Скорби есть дар Божий К скорби надо быть готовым – принимать её с покорностью и глубокой верой в Христа Спасителя. «Уготовьтесь на скорби, и скорби облегчатся» (166). «Через мрачную, глубокую пропасть скорби, внезапно открывшуюся пред нами, перенеситесь на крыльях веры! Не испытывайте волн недоверчивою стопою размышления человеческого, идите смело по ним мужественными шагами веры – и обратятся под ногами вашими мягкие, влажные волны в твёрдые мраморные или гранитные плиты... Призывающий вас ходит по морю скорбей... Христос знаменует “Своих” печатью страданий!» (196). Переносить скорбь подобает с терпением и покорностью воле Божией. «Надо помнить, что “претерпевый до конца, той спасен бу дет”, и претерпеть всё встречающееся, причиною ли мы того или причина не от нас. Христос с тобою. Побеждай терпением и упованием на Бога все скорби и брани» (828). Переноси скорби безропотно, без жалоб (213), помня, что вся наша земная жизнь «сплошное искушение. Когда так определено Богом, то мы должны с покорностию переносить скорби от постигающих нас искушений, вразумляться ими для дальнейшей нашей деятельности» (745). За посылаемые скорби должно благодарить Бога, славословить и просить только о том, чтобы Он «даровал покорность Ему и терпение» (554).

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Sku...

От Авраама даж до Давида, о родстве Иосифа обручника пренепорочныя Богородицы и Приснодевы Мариа. в родословии же ея, понеже от двою брату родишася. и се соглашают и обои Евангелисти родословяще. Матфеи убо сходя по родословию. Лука же возвращаяся, и Сына его Давидова именуа. От колена Нафанова сына Давидова раждается Левии. сеи же Левии роди Мелхиа. и Панфира. и Мелхий убо вземь жену. и умре бесчадно. Панфир же роди Ванбанфира 502 . Ванбанфиир же роди Иоакима. отца Преблагословеныя Богородица. Паки от колена Соломонова раждается Матфан. Матфан убо раждает Иакова. и родив его умрет. И вземь жену его рекше матерь Иаковову, Мелхий брат Панфиров. сиречь первый сын Левиев. и роди Илию. Иаков бяше от племене Соломонова. Илии же от племене Нафанова. Умрет же Илий бесчаден. в вземь жену его присный брат его Иаков. и роди Иосифа. И убо Иосиф сей естеством есть сын Иаковль, яко от племене Соломонова. по закону же Илиев от Матфана. живяху же в Галилеи купно. И взяша оба брата едину жену, якоже закон повелевает глаголя. аще кто умрет бесчаден, да поимет брат его жену его, и воздвигнет семя брату своему. Якоже Иоаким, и Илий от отца единого Панфира братиа. сице и Илий паки и Иаков, от отца Матфана братиа. Сеи убо Иоаким, роди Марию Пречистую Богородицу. Иаков роди Иосифа обручника. и Марию, юже наричет Евангелист Марию Клеопову. якоже быти Марии Богородици, и Иосифу обручнику, двою брату детии. Иосиф же бе хитростию древоделя. Имяше же брата приснаго от Иакова, Клеопу. егоже Клопу рекома. И тако убо обретохом по отцы племя Преблагословенныа Богородица. от колена сына Давидова Нафана, от негоже родися. И Левий убо роди Мелхиа, и Панфира. Панфир же Вамбанфира. Вамбанфир же Иоакима, отца преблагословеныя Богородицы. По матери же сице еще. паки от колена Давидова раждается Матфан. и Матфан. Иакова. Иаков убо сей по Матфану, яко от колена Соломонова. и той роди Иосифа обручника Богородицы. И тако убо обретохом по отци род преблагословеныя Богородици. Смотри же зде. и матери такожде, колена возращение. Матфан священник от Вифлеома, роди три дщери. Марию. Сову, и Анну. И Мариа убо роди Саломию бабу. Сова же Елисавет матерь Предтечеву. Анна же взят Иоакима, брата отцу Иосифу обручнику, иже от Матфана. И сниде невеста от Иерусалима, во град галилейский Назарет. и жит со Иоакимом, 50 лет, и чадо не сотвориша.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Porfirev/...

Тайнник — тот, кому открыты тайны. Великий тайнник Божия благодати (кондак святому апостолу Иоанну Богослову). Тай — тайно. Тать — вор. Таяжде — то же самое: Каюся трепеща… и по часе паки таяжде творю (молитва 9я, ко Пресвятой Богородице, на сон грядущим). Тварь — творение: Тя поет вся тварь (молитва 5я утренняя). Твоея — твоей. Тебе — тебя. Тезоименитый — соименный, одноименный; так, христиане тезоимениты Христу (кондак Воздвижения), апостол Андрей тезоименит мужеству (кондак апостолу; Андрей по-гречески — «мужественный»). Темже — поэтому, потому, для того. Тещи (аз теку) — бежать, спешно идти. Тецыте и миру проповедите, яко воста Господь (ипакои Пасхи). Тля — 1) тление, повреждение, погибель. Возведи от тли живот мой, Многомйлостиве (ирмос 6й песни покаянного канона). Семя тли во мне есть (молитва 2я на сон грядущим); 2) вечная смерть (противопоставляется вечной жизни, бессмертию); 3) нравственная испорченность, растление нравов. Токмо — только, лишь только. Точию — только. Тощий — пустой, тщетный. Тощно — усердно. Троический — относящийся к Пресвятой Троице. Во Иордане крещающуся Тебе, Господи, Троическое явися поклонение (тропарь Богоявления). Туне — даром; напрасно. Тщи — ни с чем (ср. современное: тщетный). Не отврати Твоя рабы тщи (тропарь Богородице перед молебным каноном ко Пресвятой Богородице). Тыя — те. Тьма — 1)тьма, мрак; 2) десять тысяч; в переносном смысле — неисчислимое множество. У Убо — 1) итак: Вем убо, Господи, яко недостоин есмь человеколюбия Твоего… (молитва св. Иоанна Дамаскина, на сон грядущим); 2) потому, в таком случае. Да егда Тя узрят распинаема, страдание убо уразумеют вольное (кондак Преображения Господня). Да убо не един пребуду кроме Тебе Живодавца (молитва 6я ко Святому Причащению); 3) же. Якоже предрекл еси, Христе, да будет убо худому рабу Твоему; и во мне пребуди (канон ко Святому Причащению, 6я песнь). Да не убо похитит мя сатана (молитва 8я утренняя). Аще убо — так как, потому что. Аще убо вера, яже в Тя, спасает отчаянныя, се верую… (молитва 8я утренняя). Убо — же — употребляется для выражения противоположения или сопоставления: И овому убо даде пять талант, овому же два, овому же един ( Мф.25:15 ).

http://azbyka.ru/molitvoslov/kak-nauchit...

Инии же паки сего Златоустаго возношающе, яко прилежаща человеком по слабости естества и поучением всех наставляюща и на покаяние призывающа множеством благочесных словес, по разуму жестоких словес Великаго Василия и Григория презирающе. Инем же Григорию Богослову прилежащим, яко убо сему рекуще величием и различием и яснословием словес и речми неудобь разумными всех, сущих в еллинском учении прослышанных, ни во чтоже вменившу, тако и в нас ныне сущих всех превозшедшу и сего велми похваляюще; овии же снижающе его. И от сего убо случися разделитися множеству книжник и людей: ови убо иоанняне нарищахуся, инии же григориане, прочии же василиане; о сих убо именех словеснии препирахуся, и сим убо тако сущим. По времени же напоследок явишася велиции сии в явлении, по единому особь прежде, таже купно яве, а не во сне, Иоанну епископу град Евхаитскаго: во всех бо ему словесну сущу мужу и учению еллинскому изучену опасно, яко же и труд писания его являет, и на добродетель конечную возшедшу. И едиными усты рекоша ему трие сии святители: мы убо, якоже зриши, едино есмы у Бога и ничто же есть в нас супротивно или распренно, но времены особными кийждо нас божественным Духом подвизаем на спасение человеком, и яже пущени бывахом, тако и предахом, и первый убо в нас несть, ниже вторый. Такоже, аще единого речеши, и другая оба не непоследуют. Сего ради востав повелевай сварящимся нас ради – не разделятися. Подвиг убо нам, яко живым сущим, сице и по преставлении умиревати и в совокупление приводити концы. Ктому уже во един день совокупи нас, якоже тебе подобно о празднице нашем сотворити, и прочим предаждь, яко мы едино есмы у Бога. Тем убо совершающим память нашу на спасение поспешим, надеемся бо и мы нечто имети от Бога. Сице рекше, явишася паки яко к небеси восходяща и светом неизреченным просвещаеми, но имени друг друга призывающе. Преподобный же муж Евхаитский Иоанн востав, якоже святии сказаша ему сотворити, множества людская собрав, явлен убо бяше добродетелию, везде праздник сей праздновати преда Божиим церквам.

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr_Pono...

и ничто же такового тщания и прилежания непщевати честнейше. Князю бо воистинну дело есть, не своего точию спасения творити попечение. но и в вереных людей равного сподобляти промышлениа, и в то же богоразумиа руководити и призывати совершение. да не убо от надеж нас погрешити сотворши, их же твое еже к добрым уклонение же и благопослушание подаде предлагатися. ниже трудов и подвигов, иже о вашем спасении восприяхом радующеся, суетных покажеши, ниже начинати убо со усердием божественого проповедания приимати словеса себе покажеши, в разленение же усердие разрешиши; но подобен убо началу конец, согласно же жительство вере, общее же блого и рода и отечества, твоей дай власти зретися и именоватися, еже мою о тебе радость и веселие соблюди незагладну. Но зри убо прочее о христолюбче и духовныи наш сыне, аще что инославно и добро, и любления достойно имя. зри убо елика ополчения лукавыи, на благочестивую и единоистинную християнскую службу умысли, ереси различные и распри и рати и брани умышляя. зри же и сие како та всех истреби, и светлые же на всех востави победы. и ничто же да чюдишися, яже насея помышляя ухищрения и наветы. первое убо не бы убо сице преславна и крепка, и нарочита победою была, аще бы не единожде той бранное сплеташеся. потом же и оно сзирати удобно есть, яко идеже лукавыи зельнейше борим бывает, тамо и той спешнейше злобы своея стрелы посылает, и ухищрения поставляет. в прочих бо языцех, понеже ни едина есть ему зельна брань, сего ради ниже той на инех вооружается. христоименитии же убо Божии людие, язык свят, царское священие, и понеже на всяк день утвержаеми верою, на лукавая его действа, и начинания мужаются, сего ради и он безчислеными наветы, и всякими козньми, неких от них запинати ухищряет, и противу опечалити церковь Христову подвизается, аще и в студ ему подвиги и лукавствования обращаются. и инако же, иные убо языцы неразсудна и слиянна яже в догматех имеют мудрования, и ничто же чисто, ниже известием искушено. сего ради во онех, ниже православное, ниже развращенно является; в чистейшей же и святейшей и много опасение имущей вере христианской, за еже зело ея и светло и право, и изрядно и неувядаемо, егда убо некто и мало нечто развратное или ново ученное привнести начнет, абие развращенное и ложное приложением истины и правого слова, объявляется и обличается, и ниже на мало любодеищное рождение, ниже под самем именованием быти благочестивых догмат, никако же терпит благородие.

http://azbyka.ru/otechnik/Fotij_Konstant...

И в сицевых убо пребывая подвигох же и исправлених. Не мощьно бе граду укрытися, на горе добродетели стоящу, но и князю тогдашьному в слух прииде добродетельное мужа жытие, и вельможамъ тако же, и просто рещы, всеи стране и земли онои. Тогда бо бяше в своеи чьсти и времени земля Велынская, всякым обильством преимущи и славою, аще и ныне по многых ратех не такова, обаче в благочестии. Всеми убо чтом и славим бе дивныи съи человек, князем убо и славными вельмужы, и вси слово и учение его приимааху. Тогда убо прилучися и святителю оному Максиму, иже въ она лета престол всея Рускыя земля украшаше, проходити землю ону, поучаа люди Божиа по преданному уставу. Приде же и Божии человек Петр с своею 65 братиею благословениа от святителя приати, и образ Пречистыя Владычица нашея Богородица, иже бе сам написал, принесе ему. Святитель же Божии оного убо с братиею благослови, образ же Пречыстыа с великою радостию прием и, златом и камением украсив, у собе дръжаше. В дни и в нощы моляшеся еи непрестанно о съхранении и съблюдении Рускоя земли, даже до своего жывота. И жытиа убо сего конець премени архиепископ Максим, и тело его въ гробе положено бысть в славнои церкви Пречистыя Владычица наша Богородица, приснодевица Мариа, в преименитом граде Володимери. Геронтии же некто, игумен сы, дерзну дерзостию восхытити, хотя сан святительства 66 , не веды, яко всяк дар свершен свыше есть, сходяи от Бога, отца светом, ни бо слыша Писание, глаголющее: «Ни хотящему, ни текущему, но милующему Богу». Но тако самовластиа недугом объят быв, своеумием на таковую высоту дръзну. Некако и время благополучно себе творяше, никому же възбраняющу ему от таковаго бессловесиа. Подъемлет убо подвигы, приемлет же и святительскую одежду и утварь, еще же и ту самую икону, ю же бе своею рукою 67 отець нашь Петр написал и Максиму принесл, поем же и жезл пастырьскыи и церковныа сановникы, поиде к Константинуграду, яко готово имея чаемое. Се же услышано бысть по всеи земли Рускои, даже и до Велыни, еже и мнози негодоваху. Князь же Велыньскыа земли съвещеваше свет не благь, въсхоте Галичьскоя епископии в митрополью претворити, изветом творяся, Героньтиева высокоумиа не хотя. И нападаеть на Петра словесы, подъгнещая его к Царюграду. И се убо творяше на многы дни, овогда сам князь собою глаголя Петрови, овогда же боляр и светьник своих посылая к нему. И святыи прекланяеться, исходить къ словесем их, и сам убо к путеви управляшеся. Князь же втаи Петра написует писаниа с молением к святому патриарху и к всему священному сбору, прося молениа своего не погрешыти, но того самого Петра на святительскомъ престоле видети прошаше. И посла убо с писаньми посылает с Петром.

http://azbyka.ru/otechnik/Zhitija_svjaty...

Некоего убо князя слуга Захария имене живяше в селе смоем, близ сел Святыя Богородицы и святого Леонтия. Некоторыя же земли Святыя Богородицы часть мала прииде к Захарии оного селу. И помышляше в себе безумный яко да лукавством приобрящет своему селу ону землею Святыя Богородицы. Не помина безумный, еже в евангелии г-на словесе каа убо полза человеку, аще мир весь приобрящет душю же свою отщетить или что даст человек измену ил души своей. Он же еже умысли то и створи. Называет убо часть земли она своего села и лжесвидетелей поставляет глаголющих яко мы памятуем за много лет, яко захариина села сия земля. Обычаи же издабна убо и у прежних епископов, яко егда с к будет спорно слово о земли. То священника с Леонтиевым крестом на розводе посылает, а не якоже и прочие суды и тяжбы сеставляху и кровь проливающе. Посылает же убо и тогда Архиеппископ и к оному Захарии священника с животворящим крестом. Священнику же тамо пришешю и по обычаю на земли с крестом ставшю. Захарие же с лживыми сведетели пришедшу. Лжесвидетели же предипоидоша, якоже Захарии угодно, бесстоудный же Захария за ними поиде, ни тамо честного креста устыдеся. Священнику же за ними в саде с крестом идущу. И тако отведе землю Святыя Богородицы Захария он несытын к своему селу. Добляаше бо ему три лак оны и оне гро, его же невозможно всем избежати, и едина грьсть прьсти на его бесстуднеи очи. Яко о сих пророку глаголющю, очи безумного на краех земли, священнику же с крестом отшедшу, Захария же рауысы на землю ону изыде, и вьскоре убо отмщение Захария приемлет по пророчьскому словеси. Обратися болезнь его на главу его и наверх его неправда его снидет. И егда везыде Захария на землю ону Пресвятыя Богородица, тогда везопи велием гласом Захария яко бежати хотяше. И глаголя горе мне окаянному яко земля сия над мною стояше и и хотяше мя покрытии и погубити. И персть убо земли оноя окаяннии мои очи засыпаше и тако едва нуж-ею вдоме его приведошя, оному же единако вопиющю, горе мне яко земля она надо мною бе яко облак, и прть земли очи мои засыпаше и зле стражю окаянный. И никому же сего видящю, но токмо единому Захарии. Сердоболя же его бедошя в грке Архиепископу Трифону, тогда бывшу. Захария же всебе приходит и скоро покаяние показует. Падает убо на ногу Архиепископу и слезами нозе омакаа глаголя, сегреших о чтный о прости мя. И землю оною и снасеанною нивою везвращает. Архиепископ же Трифон скоро иде в церковь и начя молебен пети Святой Богородице и чудотворцу Леонтию. Болящииже Захария от греха убо прощение, вкупе же и от болезни исцеление приемлет от цельбоносного гроба святого Леонтия. И здрав убо вдо свои радуяся отходит, везда хвалу Богу и Пречистой Богородице творящим дивная чудеса угодником своим Леонтием.

http://azbyka.ru/otechnik/Mihail_Tolstoj...

597. Толкование на молитву святого Ефрема Сирина [Текст]/свт. Лука Крымский . Москва: Сиб. благозвонница, 2010. 61 с. То же 2015. 598. «Кто хочет между вами быть большим, да будет вам слугою» [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) //Таврида Православ.: газ. Симфероп. и Крым. епархии. 2010. 1/2. С. 67: портр. 599. Слово в день памяти святителя и чудотворца Николая [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) //Таврида Православ.: газ. Симфероп. и Крым. епархии. 2010. 7/8. С. 8–10: портр. 600. О смирении [Текст]/архиеп. Лука (Войно-Ясенецкий) //Таврида Православ.: газ. Симфероп. и Крым. епархии. 2010. 9/10. С. 8–9: портр. 601. Милости хочу, а не жертвы [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) //Таврида Православ.: газ. Симфероп. и Крым. епархии. 2010. 11/12. С. 9: портр. 602. «Не заботьтесь для души вашей, что вам есть, ни для тела, во что одеться» [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) //Таврида Православ.: газ. Симфероп. и Крым. епархии. 2010. 15/16. С. 8–9: портр. 603. Притча о злых виноградарях [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) //Таврида Православ.: газ. Симфероп. и Крым. епархии. 2010. С. 8–9: портр. 604. О страхе апостолов и народа пред чудесами и словами Христовыми [Текст]/свт. Лука (Войно-Ясенецкий) //Таврида Православ.: газ. Симфероп. и Крым. епархии. 2010. 19/20. С. 8–9: портр. 2011 605. Господня Пасха: проповеди, беседы во дни Великих праздников [Текст]/свт. Лука Крымский (Войно-Ясенецкий). – Москва: Изд-во Сестричества во имя свт. Игнатия Ставропольского, 2011. 159 с. 606. Дух, душа, тело [Текст]/святитель Лука Войно-Ясенецкий . Москва: Образ; [Тула]: Тульская епархия, 2011. 128 с. 607. Дух, душа и тело [Текст]/архиеп. Лука (Войно-Ясенецкий) //Пробл. восстановит. медицины. 2011. 5–6. С. 59–64. 608. Духовное наследие святителя Луки. Проповеди 1944–1945 гг. [Текст]//Лисичкин В. А. Военный путь святителя Луки (Войно-Ясенецкого) . Москва, 2011. Гл. VIII. С. 123–214. 609. Сердце сокрушенно и смиренно Бог не уничижит [Текст]: о том, что такое пост и для чего он установлен/свт. Лука Крымский (Войно-Ясенецкий). Москва: Приход храма Святого Духа сошествия, 2011. 15 с. То же. 2013.

http://azbyka.ru/otechnik/Luka_Vojno-Jas...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010