Он же, положив кадильницу в святом алтаре, выходит, становится прямо пред престолом и начинает тропарь, глас косвенный первый (­пятый): Христос воскресе из мертвых. Когда он (иерей) и братия трижды пропоют его, пресвитер говорит стих первый: Сей день, егоже сотвори Господь, а братия (поют) тропарь, стих второй: Составите праздник, до конца. И опять народ поет тропарь. По окончании его, тотчас начинается канон, потому что шестопсалмия во всю эту седмицу не поем. Бывают же два чтения и после второго чтения – псалом 50-й. И по окончании утрени, бывает целование и отпуск. На вечернях этой седмицы говорим – Христос воскресе и тотчас – Господи воззвах и отпустительное Христос воскресе. Подобным образом и на повечерии (возглашаем) трисвятое и Господи помилуй, 12 раз. В субботу же новой недели и в воскресение после светоносной недели на повечерии (поем) от слов – С нами Бог и так далее. 3 . В воскресенье светоносной недели начинается и шестопсалмие и возглашаем Бог Господь на глас четвертый косвенный (­восьмой) и тотчас степенны на тот же глас, прокимен и Всякое дыхание, потом Евангелие и В нощех. И после 50-го псалма начинается канон, потом бывают два чтения. И в воскресенье вечером начинается – Блажен муж, и в понедельник на утрени опять поем Бог Господь на первый глас и одну кафизму псалма, потом канон воскресения. И бывают три чтения. С того времени повечерие совершаем сполна, кроме вечера субботы, Господскаго праздника и памяти святого, которые, когда бывают, освобождают нас от работ, от часов и поклонов (великих): в эти дни навечерие совершается от (пения) С нами Бог и далее. Совершаются и служения с утра, начиная со вторника второй седмицы. До Пятидесятницы мы каждый день поем прокимены на вечерне. 4 . Должно знать, что на всех вечернях Господских праздников Блажен муж начинается на четвертый косвенный глас, потом второе начало и третье в глас дня; потом Господи воззвах на глас стихов праздника. 5 . Должно знать, что до праздника Вознесения воскресныя стихиры предшествуют кафизмам покаянным и апостольским. 6 . Нужно знать, что от Пасхи до Вознесения говорим Воскресение Христово, но после также 50-й псалом и мученическия (стихиры) в псалмопении. А от него (Вознесения) больше этого не бывает. 7 . Должно знать, что до Пятидесятницы, если не поем часов, то и колена не преклоняем, но, однако, канон об умерших поем в субботу: и в другой день поем, если случится поминовение брата. 8 . Надлежит знать, что в субботу Пятидесятницы для екзапостилария поем Память скончавшихся, Господи и, воспевая это, идем к гробам братьев и, ставши здесь, поем стихиры дня; и утреня оканчивается. Это мы делаем и в субботу недели мясопустной. 9 . Нужно знать, что вечером в воскресенье святой Пятидесятницы на вечерне, на которой делаем и три коленопреклонения, после псалма предначинательнаго тотчас (поется) Господи воззвах; и на другой день на утрени после шестопсалмия говорим Бог Господь и тотчас канон и два чтения. И эту неделю проводим без пения часов.

http://azbyka.ru/otechnik/Feodor_Studit/...

  [Смотри] Аще ли сретение господне в среду сырную: И средный канон поем и трипеснец в четверток сырный на повечерии: а самогласен триоди утренний поем в праздник, на хвалитех славу.   Аще ли сретение господне в четверток сырный: И четвертка трипеснец поем во вторник сырный на повечерии.   Аще ли сретение господне в пяток сырный: И поем пятка канон, и с трипеснцем, в среду сырную на повечерии.   МРК Аще ли случится праздник сретения господня в субботу сырную: На Велицей Вечерни , поем блажен муж, 1–й антифон. На Господи воззвах, поем стихиры на 10: праздника на 6: и отцев на 4. Слава, отцев: И ныне, праздника. Вход, прокимен дне, и чтение праздника. На литии стихиры, и Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры праздника. Слава, отцев: И ныне, праздника. На благословении хлебов, тропарь праздника дважды, и отцев единожды: и чтение праздника. А идеже несть всенощнаго бдения: поем на Велицей Вечерни , все по предписанному. Прокимен, и чтение дне: и прокимен, да уповает израиль на Господа: таже, чтения праздника. На стиховне праздника: таже отцев припев: честна пред господем смерть преподобных его. и поем самогласен их: Монахов множества: Слава, самогласен триоди. И ныне, праздника. На Утрени , на Бог господь, тропарь праздника дважды. Слава, отцев: И ныне, праздника. По кафисмах седальны праздника, и чтение праздника. По полиелеи седальны праздника. Степенна 1–й антифон 4–го гласа. Прокимен праздника, и Всякое дыхание: евангелие, и по 50–м псалме, стихира праздника. Канон праздника, со ирмосом на 8, и отцев на 6. Катавасиа праздника. По 3–й песни кондак и икос отцев: и седален отцев, дважды: Слава, и ныне, праздника. По 6–й песни кондак и икос праздника, и чтем синаксарий. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен праздника. Слава, отцев: И ныне, праздника. На хвалитех стихиры праздника 3: и отцев 3. Слава, отцев. И ныне, праздника. Славословие великое. Тропарь отцев. Слава, и ныне, праздника. ектении, и отпуст. и обычное исхождение в притвор, и час 1. На часех, тропарь праздника. Слава, отцев. И ныне, богородичен часов. По Отче наш, кондак праздника. На Литургии , блаженна праздника, песнь 3- я на 4: и отцев 6–я, на 4. Входное праздника. Тропарь праздника, и отцев. Слава, кондак отцев. И ныне, праздника. Прокимен, апостол, Аллилуиа, евангелие, и причастен, прежде праздника, и отцев.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

  Аще отдание благовещения случится в среду 4–я недели постов, еже есть крестопоклонную.   Во вторник вечера, на Господи воззвах, стихиры на 10, триоди самогласен дне дважды, и мученичен: и подобны три, и праздника 4. Слава креста: И ныне, праздника. Вход, прокимен, и чтение дне, и праздника. и по ряду божественная литургиа златоустаго. [Смотри] Архангела же службу поем во ин день, или на повечерии. Повечерие же и утреню поем, якоже предписася. На Утрени , канон праздника, со ирмосом на 6: и креста на 4. А идеже трипеснец, и поем канон праздника, со ирмосом на 4, и креста на два. Трипеснец же поем по чину их на 8. последи ирмос трипеснца. По 3- й песни, кондак и икос праздника, и седален триоди. Слава, и ныне, праздника: По 6–й песни, кондак и икос креста. На 9–й песни, поем честнейшую: Светилен троичен. На хвалитех стихиры креста, на 4: писаны во вторник вечера на Господи воззвах: Слава, и ныне, праздника. На стиховне триоди: Слава, самогласен триоди: И ныне, паки тойже. На 1–м часе, поклонение креста, часы с поклоны по постному.   [Смотри] Аще случится отдание благовещения в четверток 5–я недели постов.   В среду вечера, и в четверток на Утрени , поем всю службу праздника с триодию, якоже указася в день постен. А отдание поем благовещения в четверток на Утрени с трипеснцем апостольским: великий бо канон прелагается, и предпет есть сеяже седмицы во вторник.   Аще случится отдание праздника благовещения в субботу акафиста.   В пяток вечера, поем стихиры на 10, триоди самогласен дне дважды: и праздника Богородицы на 8. Слава, триоди: еже от века таинство: И ныне, праздника: Послан бысть: Вход, и чтение дне: и праздника два. ектениа малая, и возглас трисвятаго: яко свят еси Боже наш: таже поем, святый Боже: Прокимен, апостол, Аллилуиа, евангелие, и причастен праздника, и прочее: литургиа златоустаго. На Утрени , на Бог господь: тропарь акафиста трижды. По 1–й кафисме кондаки 3, и икосы 3. и паки кондак 1–й, и чтение акафиста. По 2–й кафисме кондаки 3, и икосы 3. и паки кондак 1–й, и чтение.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

  19. святаго мученка вонифатиа.   Поем во всем подобне яко и во 18 день. Аллилуиа, или тропарь: Мученик твой Господи: септемвриа во 2 день.   Кондак, глас 4. Подобен: явился еси: священие непорочное самовольне тебе привел еси, иже от девы тебе ради родитися хотящему, святе венченосче премудре вонифатие.   20. (:. Предпразднство по плоти рождества Господа бога и спаса нашего иисуса Христа: И святаго священномученка игнатиа богоносца: На Господи воззвах, стихиры предпразднства 3, глас 1, самогласны: И святаго 3, глас 4. Подобен: Званный свыше: Слава, глас 8: богоносе игнатие: И ныне, предпразднства, глас тойже: Восприими вифлееме: [Смотри] Аще случится предпразднство рождества Христова в субботу.   В пяток вечера, богородичен 1, мимошедшаго гласа не поется: такожде и в предпразднства святых богоявлений. На стиховне, стихиры предпразднства глас 2, самогласны: Припевы глаголем: 1–й, Бог от юга приидет: 2–й, Господи услышах: Слава, святаго, глас 1: о твердыя и адамантския: И ныне, глас тойже: Предпразднуем людие: Тропарь святаго, глас 4: И нравом причастник: септемвриа в 3 день.   Слава, и ныне, предпразднства, глас тойже: Готовися вифлееме, отверзися всем едеме. красуйся евфрафо: яко древо живота в вертепе процвете от девы: рай бо оноя чрево явися мысленный, в немже божественный сад: от негоже ядше, живи будем, не якоже адам умрем. Христос раждается прежде падший возставити образ.   И отпуст. На повечерии поем трипеснец, глас 2. ирмос: Непроходимое волнящееся: по дважды. Тропари на 6: И последи ирмос, оба лика вкупе. А идеже двоирмосен трипеснец, и поем 1–го творца ирмос дважды. Тропари же обою творцов на 6: И последи ирмос 2–го канона, оба лика вкупе. Сице поем канон, и ирмосы, и на прочих повечериях, в предпразднства 3 Христова рождества. Припеваем на трипеснце: Слава тебе Боже наш, слава тебе.   [Смотри] Ведомо же буди и сие: яко на повечериях в предпразднства рождества Христова, на трипеснцах и на канонех, на 8 песни поем, Хвалим, благословим: И поем ирмос 8–я песни, оба лика вкупе, и поклон. По достойно, и по Отче наш, кондак предпразднства: дева днесь: [Смотри] Ведомо же и сие да будет: яко от двадесятаго дне декемвриа, до 14 ианнуариа, дондеже отдастся праздник святых богоявлений, октоих не поется, кроме единых недель, в нихже поется воскресна служба. Полиелеа же не поем, кроме великаго святаго. На Утрени , стихословим по две кафисмы. На вечерни кафисма рядовая. Седальны глаголются предпразднства и попразднства. Не поется же и междочасие, и канон Богородицы на повечерии. На Утрени , на Бог господь, тропарь предпразднства, дважды. Слава, святаго: И ныне, предпразднства. И обычныя кафисмы, и седальны предпразднства: и чтение. Канона два: предпразднства, со ирмосом на 8, глас 1: И святаго на 6, глас тойже. [Смотри] от днешняго же дне, господеви поем, в песнех не глаголем, дондеже отдастся праздник святых богоявлений. По 3–й песни,

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Прокимен ваий, Всякое дыхание: евангелие ваий: псалом 50. воскресение же христово, не глаголем. И егда целуют братия святое евангелие, раздает игумен ваиа со свещами братии, по обычаю. Вместо же, молитвами Богородицы, поем, Слава, Днесь христос: И ныне, тойже. таже, Помилуй мя Боже: посем стихира, глас 6, днесь благодать: Канон праздника, со ирмосом на 8: и ваий, со ирмосом на и. Катавасиа обоих канонов, кийждо лик свой ирмос. По 3–й песни кондак и икос ваий, и седален: Слава, и ныне, праздника: и чтение праздника. По 6–й песни кондак и икос праздника. На 9–й песни, честнейшую не поем, но поем припев праздника, яко предписася. Ваий же поем по обычаю припев: Слава тебе Боже наш, слава тебе. На сходе же прежде поем припев праздника: ирмос праздника, яко одушевленному: таже ваий. Таже, свят Господь Бог наш: на глас 1–й. Светилен праздника, дважды. На хвалитех стихиры праздника 3: и ваий 3. Слава, праздника, Да веселятся небеса: И ныне, ваий, Прежде шести дней: Славословие великое. Тропарь, общее воскресение: Слава, и ныне, праздника. ектении, и отпуст, и оглашение, и час 1–й в притворе, и отпуст. [Смотри] При часе же 2–м дне исходим с литиею вне монастыря, якоже указася на ряду: и возвращшеся поем часы. На часех, тропарь праздника: Слава, общее воскресение: И ныне, богородичен часов. По Отче наш, кондаки пременяем. На Литургии , блаженна праздника, песнь 3–я на 4: и ваий, песнь 6–я на 4. По входе глаголем стих: благовестите день от дне спасение бога нашего: Тропарь праздника, и ваий, общее воскресение: Слава, кондак ваий: На престоле на небеси: И ныне, праздника: Взбранной: таже прокимен ваий, и праздника. Апостол праздника, и ваий. Аллилуиа, евангелие и причастен праздника, и ваий. На Литургии , за Достойно, ирмос ваий, Бог господь, и явися нам: [Смотри] Аще же храм благовещения Богородицы, поем за Достойно, ирмос: яко одушевленному божию кивоту:   МРК Аще случится благовещение пресвятыя Богородицы в великий понедельник.   На Велицей Вечерни , поем, блажен муж, 1–й антифон.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

[Зри] Подобает ведати: Яко аще случится навечерие святаго Богоявления в субботу, или неделю, пост не бывает. Литургиа же бывает Златоустаго во свое время по обычаю, якоже и всегда. И по отпущении литургии в трапезу не ходим, но в притворе церковнем седшим нам, трапезарь дает по уломку хлеба коемуждо: или по малу хлебу пшеничному, и мало смоквий и финик, и по единой чаше вина, яко да не наречется пост: ожидаем же вечерняго собора. Посем отшедше в келлии своя, безмолвствуем до времене вечерняго. Великаго же Василиа литургиа совершается в самый праздник. Вместо же Достойна, поем ирмос 9-й песни праздника. [Зри] При часе же вечернем дне: Знаменует в великое, и потом во вся тяжкая, и собравшимся нам во храм: И благословившу иерею, поем вечерню по обычаю: псалом, Благослови душе моя Господа: И аще в субботу вечера, поем, Блажен муж, кафисму всю. Аще ли в неделю вечера, поем 1-й антифон. На Господи воззвах, поем стихиры праздника на 8, глас 2: Просветителя нашего: Слава, и ныне, глас тойже: Приклонил еси главу Предтечи: Таже вход со Евангелием. Свете тихий: Прокимен дне: и чтения по чину их с тропари и со стихи их. Трисвятое же не поем, занеже не совершается божественная литургиа. По чтении же паремий, ектениа малая: и по возгласе, Прокимен, апостол, и Евангелие, яко предписася. Ектениа, Рцем вси: И Сподоби Господи: И Исполним вечернюю молитву: Иерей возглас. И исходим ко крестильнице, идеже уготован стол. И действует настоятель, или иерей по чину, якоже указася прежде, Поюще тропари: Глас Господень на водах: И прочее бывает воследование освящения воды, неизменно. По кроплении же освященныя воды входим во храм, и поем стихиру: Слава, и ныне, глас 6: Воспоим вернии: и отпуст. Потом тропарь праздника. Слава, и ныне, кондак: Явился еси днесь: И пивше священную воду, входим в трапезу, и ядим совершенно, с древяномаслием, и пием вино. При часе же 10-м нощи ударяет в великое, и потом во вся кампаны. И собравшимся во храм, благословившу иерею, поем повечерие великое: и С нами Бог, с пением, на глас 8.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Прочее же от словес чтем на трапезе. По 6–й песни, Во 8 час дне ударяет параекклисиарх, и собравшеся в церковь, благословившу иерею, начинаем вечерню без стихословия: царю небесный: Трисвятое: Господи помилуй, 12. Приидите поклонимся: трижды. и псалом: благослови душе моя Господа: и ектениа великая. Господи воззвах, поем во глас 2. иерей же или диакон кадит: и возвращься творит проскомидию. Ставим стихов 10: и поем стихиры, самогласны дне, глас 2: Стекается прочее: повторяюще сия. Слава, и ныне, глас 6: Рождение ехидново: Вход с евангелием. Свете тихий: Прокимен, паремии, и чтения дне, три. таже ектениа малая. Посем трисвятое. Прокимен апостола, глас 6: Князи людстии собрашася вкупе, на Господа и на Христа его. Стих: Вскую шаташася языцы: Апостол к коринфяном, зачало 149: Аз приях от Господа: аллилуиа, глас 6: блажен разумеваяй: Стих: Врази мои реша ми злая. Стих: ядый хлебы моя, возвеличи на мя запинание. евангелие матфеа, зачало 107: Весте, яко по двою дню пасха будет: и по чину божественная литургиа великаго василиа. Вместо же херувимския песни, поем возглас 6: Вечери твоея тайныя: трижды, лики пременяющеся: на конечном же аллилуиа, трижды. Вместо достойно поем ирмос: Странствия владычня: В причастна же место поем тойже тропарь: Вечери твоея тайныя: И поем множицею, дондеже причащаются братия божественных таин. и потом аллилуиа, трижды. И вместо, да исполнятся, поем тойже тропарь: и аллилуиа. Таже входим в трапезу, и ядим варение с елеем. пием же и вино, и ино сухоядение, занеже поется Аллилуиа. Студийския же обители типик повелевает в великий святый четверток ясти едино варение, и сочиво, и обварен боб: пием же и вино. святыя же горы типик повелевает во святый великий четверток, ясти варения два с елеем, и вина по 3 чаши. И сия вся како разсудит настоятель, зря свою о Христе братию произволяющу к душеспасительней пользе. Повечерие же глаголем малое: на немже трипеснец поется, глас 8, песнь 5, ирмос: Мрак души моея: по дважды, тропари колико их есть. последи ирмос оба лика вкупе, и по трисвятом кондак: Нас ради распятаго: и прочее, и отпуст. Полунощницу же поем в келлиах.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

При часе же 3-м дне, творим исхождение вне монастыря, и, возвращшеся, поем часы с кафизмами, и чтется Тетроевангелие. И прочее часов, и Литургии, якоже предписася в Понедельник и Вторник сея седмицы. В конец же часов бывает во обители прощение по-обычаю. Повечерие же поем по предписанному и трипеснец кир Андрея Критскаго. О томже празднице, аще случится в Великий Четверток. В Среду Великую вечера поем вечерню без кафизмы. На Господи, воззвах: стихиры самогласны дне 5 и праздника 5. Слава, дне. И ныне, праздника. Вход с Евангелием. Прокимен, и чтения дне, и праздника, 3. Да исправится молитва моя: и поклоны 3. Евангелие дне и прочее преждесвященных. На трапезе же пием вино. При часе же Зри первом нощи ударяет в великий и во вся тяжкая и, собравшеся во храм, поем повечерие великое, иерей же кадит по обычаю. И по Слава в Вышних; исхождение в притвор и поем на литии, самогласны стихиры. Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры и Слава, и ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь праздника, трижды. И чтение праздника. На утрени на Бог Господь: тропарь праздника, дважды. Слава, и ныне: Егда славнии ученицы: Таже полиелей, и седален, и чтение праздника. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен. Всякое дыхание: и Евангелие праздника. Псалом 50. Стихира праздника. Канон праздника со ирмосом на 8, ирмос по дважды и дне, со ирмосом на 8. Катавасия, ирмос дне, оба лика вкупе. По 3-й песни, кондак дне, и икос, и седален дне. Слава, и ныне, праздника. И чтение праздника. По 6-й песни, кондак праздника, и икос, и пролог, и синаксарий. На 9-й песни Честнейшую: не поем, но поем припевы праздника, якоже предуказася. Последи Ирмос: Странствия Владычня: Таже припев праздника, и ирмос. Светилен, праздника. Слава, дне. И ныне, праздника. На хвалитех стихиры праздника, на 4. Слава, праздника. И ныне, дне. Посем, Слава в Вышних: и ектения. Таже, на стиховне, стихиры дне, с припевы их. Слава, дне. И ныне, праздника. По Благо есть: и по Отче наш: тропарь дне. Слава, и ныне, праздника. И ектения: Помилуй нас, Боже: Таже Приидите, поклонимся, трижды, и час 1-й, на немже тропарь, и паремия дне, и оглашение праздника, и отпуст. При часе же 5-м дне, бывает исхождение вне монастыря, и, ввозвращшеся, поем часы в притворе, 3-й, 6-й и 9-й, на нихже глаголем тропарь праздника. Слава, дне. И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: кондаки пременяем. Помяни нас, Господи: и прочая. Лик небесный: По Отче наш: кондак праздника. Господи, помилуй, 40. И молитва: Всесвятая Троице: и отпуст. Благословлю Господа на всякое время: не глаголем.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

  [Смотри] Подобает ведати: яко аще случится навечерие святаго богоявления в субботу, или неделю, пост не бывает. Литургиа же бывает златоустаго во свое время по обычаю, якоже и всегда. И по отпущении литургии в трапезу не ходим, но в притворе церковнем седшим нам, трапезарь дает по уломку хлеба коемуждо: или по малу хлебу пшеничному, и мало смоквий и финик, и по единой чаше вина, яко да не наречется пост: ожидаем же вечерняго собора. Посем отшедше в келлии своя, безмолвствуем до времене вечерняго. Великаго же василиа литургиа совершается в самый праздник. Вместо же достойна, поем ирмос 9–й песни праздника.   [Смотри] При часе же вечернем дне: Знаменует в великое, и потом во вся тяжкая, и собравшимся нам во храм: И благословившу иерею, поем вечерню по обычаю: псалом, благослови душе моя Господа: И аще в субботу вечера, поем, блажен муж, кафисму всю. Аще ли в неделю вечера, поем 1–й антифон. На Господи воззвах, поем стихиры праздника на 8, глас 2: Просветителя нашего: Слава, и ныне, глас тойже: Приклонил еси главу предтечи: Таже вход со евангелием. Свете тихий: Прокимен дне: и чтения по чину их с тропари и со стихи и Трисвятое же не поем, занеже не совершается божественная литургиа. По чтении же паремий, ектениа малая: и по возгласе, Прокимен, апостол, и евангелие, яко предписася. ектениа, Рцем вси: И Сподоби Господи: И Исполним вечернюю молитву: иерей возглас. И исходим ко крестильнице, идеже уготован стол. И действует настоятель, или иерей по чину, якоже указася прежде, Поюще тропари: Глас господень на водах: И прочее бывает воследование освящения воды, неизменно. По кроплении же освященныя воды входим во храм, и поем стихиру: Слава, и ныне, глас 6: Воспоим вернии: и отпуст. Потом тропарь праздника. Слава, и ныне, кондак: явился еси днесь: И пивше священную воду, входим в трапезу, и ядим совершенно, с древяномаслием, и пием вино.   При часе же 10–м нощи ударяет в великое, и потом во вся капманы.   И собравшимся во храм, благословившу иерею, поем повечерие великое: и С нами бог, с пением, на глас 8.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Ибо типику Великия церкве последовавше известно, и синаксарий видевше честныя обители Студийския и прочих, не точию же, но и иерусалимския типики прошедше, сия вчинихом. И никтоже убо дивится пременению бываему, стихирам же и канонам, и чтениям, прокименом же и Апостолом, аллилуиям, и Евангелиям, и причастнам, еже тако пременити повелено есть; но день да сматряет, егда навечерие Благовещения бывает, такожде, и день праздника есть, и обрящеши, яко егда в постен день навечерие случится, чести ради святыя 40-цы, поем стихиры дне, и потом Благовещения, и Литургия преждесвященных. Оттудуже приимет начало праздника, вся предваряют Благовещения. Подобает ведати, яко аще случится праздник сей в кийлибо день великия недели, или в субботу Лазареву, или в неделю Цветоносную. Прежде вчинихом Благовещения службу, понеже прежде страсти Христовы быти сему празднику, за еже не быти посту в нем. Паки же в великия дни седмицы разсудихом, аще случится в них Благовещение. На вечерни предваряют стихиры дне, и потом Благовещения поста ради, якоже прежде рехом, и за преславное дне. Быти же в Великий Пяток и проскомидии вчинихом, аще случится Благовещение; аще бо и правила инако повелевают, но обретохом в соборней Велицей церкви, в молебных храмех Богородицы бывати с просфорами службе совершенней. Темже сия сице, и в Великий Пяток Литургию Златоустову вчинихом. Указ о отдании Благовещения Пресвятыя Богородицы. Подобает ведати, аще случится Благовещение в Пяток 3-я или 4-я недели постов. Поем всю службу праздника с Триодию по уставу, якоже прежде указася в ряду. На утрени в субботу 3-ю отдание поем праздника. На Бог Господь: тропарь праздника, дважды. Слава, Архангела. И ныне, праздника. По кафизмах седальны праздника и чтение праздника. Канон праздника, со ирмосом на 8 и Архангела на 6. Катавасия праздника. Четверопеснца же зде не поем, но поем напреди на повечерии. По 3-й песни кондак Архангела и седален, дважды. Слава, и ныне, праздника, и чтения. По 6-й песни кондак праздника, и икос. На 9-й песни, Честнейшую: не поем, но поем припев праздника, таже ирмос, и на кийждо тропарь праздника, поем припев тойже и последи ирмос. Светилен праздника. Слава, Архангела. И ныне, праздника. На хвалитех стихиры на 6: праздника 3, и Архангела 3. Слава, и ныне, праздника. Славословие великое. По трисвятом тропарь Архангела. Слава, и ныне, праздника. Ектении, и отпуст, и час 1-й.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010