Хотящие вести жизнь свою благочестно шествуют незаблудно прямым путем, повинуясь слову Апостола, который говорит: «не упивайтеся вином, в немже есть блуд» (Еф. 5, 18). Еще: «пияницы… Царствия Божия не наследят» (1 Кор. 6, 10). И опять: «питающаяся пространно» (подгуливающая вдовица) «жива умерла» (1 Тим. 5, 6). И наводит: «не бывайте несмысленни, но разумевайте, что есть воля Божия» (Еф. 5, 17). Все срамные страсти распложаются от пьянства. Как и Давид говорит: «нощь просвещение в сладости моей» (Пс. 138, 11); то есть ночь была вокруг меня бедного, а я того не ведал, почитая светом сласть, тогда как она есть ночь. Мрак и тьма — время пьянствующих, по Апостолу (1 Сол. 5, 7). Историю о дщерях Лота я охотно пройду молчанием. Но Господь, подтверждая предлагаемую истину, всем заповедует, говоря: «внемлите себе, да не когда отягчают сердца ваша объядением и пиянством» (Лк. 21, 34). Ему слава во веки веков. Аминь.   СЛОВО ИНОКА АНТИОХА О ВОЗДЕРЖАНИИ   Воздержание всем приличествует, но наипаче тем, которые возжелали благоугождать Богу. Воздержание же, разумеем, не в отношении только к яствам, но вообще — во всем, то есть удаление от всего запрещенного. Итак, взявшему подвиг воздержания должно воздерживаться от всего, по Апостолу (1 Кор. 9, 25). Как, когда у человека отнят будет какой-либо член, весь вид тела становится не благообразным, так и недостаток одной какой-либо из части воздержания уничтожает все его благолепие. Почему нам надлежит трудолюбно возделывать не телесные только добродетели, но и те, которые могут очищать внутреннего нашего человека. Ибо дело воздержания — удаляться от всякой неразумной сласти и ничего не делать не по указанию заповедей Божиих. Воздержание есть узда, сдерживающая стремление похотной части души к яствам, стяжаниям и славе. И нет возможности родиться в нас чему-либо другому без терпения и всестороннего воздержания. «В терпении вашем стяжите души ваша», внушает Господь (Лк. 21, 19). Желающий исправно вести дело воздержания часто должен молиться. Апостол говорит даже: «непрестанно молитеся» (1 Сол. 5, 17). Молитва и воздержание отдаляют ум от мирских сластей и избавляют от всякого злого их влияния. Под плотию и кровию разумел Апостол плотские страсти, увлекающие ум и к мудрованиям плотским, когда говорил, что «плоть и кровь царствия Божия наследити не могут» (1 Кор. 15, 50). Эта плоть есть пища демонов. Почему измождающий плоть воздержанием заставляет голодать демонов и отнимает у них силу с успехом вести против себя брань.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=862...

Святость – нормальное состояние боголикой души человеческой, поэтому наша святость – это воля Божия (ср. 1 Сол. 4:3). Этого Бог хочет от нас, этого требует, в этом вся Его воля о нас. И мы исполняем Его волю, если творим только то, что свято, что освещает и просвещает. Поступая так, мы освещаем себя и просвещаемся. Поступать так возможно всегда и всякому, возможно всем нам, если мы содержим себя в святом расположении благодатным осуществлением евангельских добродетелей и если все свои мысли, и желания, и ощущения, и дела ведем путем евангельской святости и света (ср. 1 Сол. 4:5) Все Евангелие собирается в единый наказ Божий всем нам:  святи будите, яко Аз свят есмь (1 Петр 1:16). В Своем несказанном снисхождении Бог любви уравнивает людей с Собою: для Бога и для людей действительно одно и то же Евангелие, одна и та же благодать, одна и та же истина, одна и та же правда, одна и та же жизнь, одно и то же добро; и Освещающий, и освещаемые   от единаго вси [ Ибо и освящающий и освящаемые, все — от Единого](Евр. 2:11). Следовательно, путь христианина есть путь святых (ср. Евр. 9:8). Апостол решительно советует христианам:  по звавшему вы Святому (то есть по Христу),  и сами святи во всем житии будите (1 Петр 1: 15). Новозаветная заповедь:  ходити достойно Богу (1 Сол 2: 12; ср. Флп. 1: 27; Кол 1: 10). Евангелие – это не что иное, как Божий призыв к святости, обращенный к людям (1 Сол. 2: 12; 4: 17). Иметь святыню со всеми, святое расположение ко всем – это норма всех наших взаимоотношений (ср. Евр. 12: 14). Без этого никто не увидит Господа там.  Господь есть свят,  поэтому только святые, только освященные и просвещенные могут Его видеть. Те, кто вечную истину усваивают всем своим существом (ср. Ин. 17:17) Когда ищут вечную истину, вопрос  что есть Истина? (Ин. 18: 38) бывает ошибочен. В этом случае нужно задаваться вопросом: «Кто есть Истина?» Ведь такой истиной может быть только личность, а именно Божественная Личность, а не тварь, только Бог Творец, а не творение и материя. Богочеловек отвечает:  Аз есмь Истина [ Я есмь путь и истина и жизнь](Ин. 14:6), но отвечает только тому, кто всем своим сердцем, всею душою, всем существом своим через молитвы и слезы, через пост и бдение, через воздыхания и рыдания вопрошает: «Кто есть Истина?»

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=834...

1253 См.: Порфирьев–1890. С. 12, С. 17, 204; здесь этот памятник характеризуется как первая сокращённая редакция Палеи, переходящая в хронограф. По согласному мнению А. А. Шахматова, В. М. Истрина и О. В. Творогова, Сол. 866/591 представляет собой краткую хронографическую редакцию Палеи, осложнённую вставками из Исторической Палеи. 1256 Сокращение это сделано русским и отразило особенности новгородского наречия (см.: Попов–1881. Предисловие. C. XXXIII–XXXIV). 1258 См.: Смирнов–1864. С. 44–46. Ещё один список Исторической Палеи входил в собрание Иосифо-Волоколамского монастыря (Епарх. – 2-я пол. XV–2 четв. XVI в. Л. 110–184 об.). Пространный перечень списков Исторической Палеи приводит в своей работе Т. А. Сумникова, которая называет как уже введённые в оборот, так и новые списки: ГИМ. Син. 638. Л. 215–319 об (60-е гг. XV в.); ГИМ. Син. 591. Л. 1–130 (70-е гг. XV в.); ГИМ. Увар. 515. Л. 227–287 (70-е гг. XV в.); РНБ. Соф. Л. 1–141 (вторая четв. XVI в.); Гос. архив Ярославской обл. 1265. Л. 1–79 (1558 г.); РНБ. Кир.-Бел. Л. 1–135 (50-е гг. XVI в.); РГБ. Собр. Отдела Рукописей. Л. 96–246 об. (третья четв. XVI в.); РГБ. Рум. 359. Л. 15–240 об. (80-е гг. XVI в.); РНБ. Сол. 1191/1301. Л. 1–152 (80-е гг. XVI b.); ГИМ. Син. 548. Л. 1–62 (20-е гг. XVII в.); ГИМ. Муз. 3073. Л. 8–163 (30-е гг. XVII в.); РГБ. Большак. 62. Л. 1–163. Сборник 1691 г. (см.: Сумникова–1969. С. 31–32). 1259 См.: Попов–1881. С. XXXII–XXXXIII; Сперанский–1960. С. 77–85, 104–147. См. также: Веревский–1888. С. 1–18. 1270 См.: Франко–1896. К 1910 г. появилось ещё четыре выпуска малорусских апокрифов: Т. 1–5. Льbib, 1896–1910. 1272 См.: Палея Толковая по списку, сделанному в Коломне в 1406 г./Труд учеников Н. С. Тихонравова. Вып. 1–2. М., 1892–1896. 1273 См.: Толковая палея 1477 г. Воспроизведение Синодальной рукописи 210/ОЛДП. T. XCIII. Вып. I. СПб., 1892. 1275 См.: Тихонравов–1878; Тихонравов–1894. С. 114–115, 121–122. А. В. Михайлов указывает также, что соображения о редакциях Толковой Палеи были высказаны Н. С. Тихонравовым на II археологическом съезде в Петербурге и были внесены в неопубликованный протокол от 9 декабря 1871 г. (см.: Михайлов–1895. С. 9).

http://azbyka.ru/otechnik/Biblia/paleja-...

15 Азия лкесиндегилерди ммесини, солар арасында Фигел м Ермогенни мени таслап кеткенин билесе. 16 Ийемиз Онисифорды й-ишине з ремин берсин. йткени ол кп мрте маан жубаныш берди м тутынлыымнан арланбады. 17 Керисинше, Римге келгенде, мени тапанша, еринбей изледи. 18 Сол кни Ийемиз оан з ремин берсин! Оны Ефесте маан анша хызмет еткенин сен де жд жасы билесе.   2   Ийса Масихты жасы скери   1 Улым, ал сен Ийса Масих аралы берилетуын мийрим менен кшке толып бар. 2 Кплеген алдында меннен зи еситкен сзлерди исенимли адамлара жеткиз. Сонда олар да басалара йрете алады. 3 Масих Ийсаны жасы скери болып, мени менен бирге ыйыншылыа шыда. 4 Хызметдеги скер зин скерликке шаыран скербасыны ушын, турмыс ислери менен байланбайды. 5 Жарыса тскен адам да аыйда бойынша жарыспаса, жеис тажын киймейди. 6 мийнет еткен дийхан зрттен биринши болып лес тийис. 7 Айтанларым аында жасылап ойлап кр. Ийемизди зи саан ммесин тсиндиреди. 8 урпаынан шыан м лимнен айта тирилген Ийса Масихты ядыда сала! Мен жриялап атыран Хош Хабар – усы. 9 Мен усы Хош Хабар ушын азап шегип, тте, жынаятшы сыялы тутын болып байландым. Бира, удайды сзи емес. 10 Сонлытан мен талап алынанларды да Масих Ийса аралы мгилик салтанат пенен ушын, мме нрсеге шыдап атырман. 11 Бул сз исенимли:   «Егер Оны менен бирге лген болса, Оны менен бирге жасаймыз да. 12 Егер сабырлылы ылса, Оны менен бирге патшалы етемиз. Егер Оннан кешсек, Ол да бизден кешеди. 13 Биз сады болып алмаса та, Ол сады болып алады. Себеби Ол зинен зи кеше алмайды».   удайды жасы хызметшиси   14 Усыларды еслетип тур. Сзлер олара удай алдында ескертип ой. Тартыслар баса еш нрсеге жарамайды. 15 аыйат сзлерин дурыс йрететуын м з иси ушын уята алмайтуын, удайа унамлы, жасы хызметши жан-тни менен тырыс. 16 Жарамас м бос сзлерден бол. йткени бундай сзлер удайдан баран сайын узаластырады 17 м жупалы жара сыялы таралады. Усындай сзлерди арасында Гименей м Филит те бар. 18 Олар аыйат жолынан адасты м лимнен айта лле ашан болды деп, айырым адамларды исенимин жо ылмата. 19 Бира удай салан кшли негиз беккем турыпты. Сол негиз «Ийемиз зине тийисли боланларды биледи» м «Ийемизге тийислимен, деген р бир адам жаманлытан жрсин» , – деген сзлер менен тастыйыланан.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

15 Лаодикиядаы Нимфаа м оны йиндеги жмтке слем айтылар. 16 Бул хат араызда оыланнан со, оны Лаодикия жмтинде де оыты. Сизлер де Лаодикиядан келген хатты оылар. 17 Архипке мынаны айтып ойылар: «Ийемизден абыл еткен хызметиди инталы бол!» 18 Мен, Павел, бул слемнаманы з олым менен жазып атырман. Мени тутынлыымды умытпалар. удайды мийрими сизлерге яр болсын!       Салоникалылара 1 Салоникалылара жазылан биринши хат   Китап аында   Бул хатты елши Павел Салоника аласындаы жмтке жазан еди. Салоника аласы Македония лкесини орайлы аласы еди. Салоникадаы жмт Павелди екинши сапарыны Павел аралы пайда болан еди (Елш. исл. 17:1-9). Павелди бул хатты жазандаы масети – сол жердеги жаында исенген адамларды еди. Павел з хатында злерине йретилген нрселерди салааны ушын м исенимде беккем тураны ушын Салоникадаы матап, оларды жигерлендиреди. Деген менен, Ийемиз Ийсаны екинши мртебе байланыслы надурыс пикирлерге ийе адамлар бар екенин еситип, Ийемиз Ийсаны дньяа екинши мртебе алдынан андай жз беретуыны аында айтады. Жне де, сол кнди ктип жрген адамларды кнделикли мирде удайа унамлы мир кереклигин нсият етеди.   1   1 кемиз удайа м Ийемиз Ийса Масиха тийисли болан Салоника жмтине, Павел, Сила м Тимофейден слем! Сизлерге удайды мийрими м тынышлыы яр болсын!   Салоникалыларды лгили исеними   2 еткенимизде сизлерди тилге алып, брулла ммеиз ушын удайа шкирлик билдиремиз. 3 удай кемизди алдында исенимиизди жемиси болан ис-рекетиизди, сйиспеншилигиизге тийкарланан мийнетиизди м Ийемиз Ийса Масиха деген митиизден пайда болан шыдамлылыыызды зликсиз еске аламыз. 4 удай сйген Оны сизлерди талап аланын бизлер билемиз. 5 Себеби сизлерге жрияланан Хош Хабар тек сз бенен ана емес, ал дирет, Мухаддес м толы исеним менен жеткизилди. Сизлерди пайдаыз ушын араызда алай жасаанымызды билесизлер. 6 Кп азап-аыретлерге арамай, сизлер Мухаддес берген менен удайды сзин абыл етип, бизлерге м Ийемизге болдылар. 7 Солай етип, Македония м Ахаядаы пткил сизлер лги болдылар. 8 йткени Ийемизди сзи сизлерден тарап, удайа деген исенимииз аында хабар тек Македония м Ахаяа емес, ал мме жерге жетип барды. Сонлытан бизлерди бул аында бир нрсе жет алмады. 9 Себеби оларды злери бизлерди аншелли жасы абыл аланыызды м аыйый тири удайа хызмет ушын алай бутларды таслап, удайа айтаныызды айтып берди. 10 Жне бизлерди келешектеги рли жазадан утаратуын удайды зи лимнен тирилткен Улы Ийсаны аспаннан ктип атыраныызды да олар сз етти.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Мы уже видели, что умолчание некоторых апокалипсисов о Мессии еще не доказывает, чтобы их составители отрицали грядущего Царя во дни спасения Израиля. Оно доказывает, безусловно, только одно – что лицо этого царя не занимало центрального места в их эсхатологии. То же доказывают и те апокалипсисы, в которых Мессия играет второстепенную, чисто пассивную роль. Представления о спасении, о суде, о царстве лежали на первом плане, занимали центральное положение; представления о Мессии находились как бы в периферии. Отсюда объясняется их разнообразие при единстве основных религиозных мотивов еврейской апокалиптики. Как видно из Нового Завета, ожидание Мессии было живее в народе, чем среди книжников. Но учение о Мессии, представления о нем нормировались все же не народом, а его учителями. Эти представления были разнообразны, но все же, подвергая их тщательному рассмотрению, мы не найдем среди них ни одного, которое бы соответствовало христианскому идеалу. Сам Креститель в смущении спрашивал Иисуса, тот ли Он, которому надлежит прийти, или должно ожидать другого (Мф. 11, 2). Как мы уже сказали, дохристианские представления о Мессии объясняют нам первоначальное различие мнений о Христе, но, разумеется, ни одно из них не объясняет нам единого и живого Христа.     –  328  –   Мы надеемся, что это явствует уже из предшествовавшего краткого изложения. Тем не менее вопрос настолько важен, что мы считаем полезным остановиться на нем еще несколько подробнее, чтобы уяснить себе более точно образ Мессии в еврейской апокалиптике.   Прежде всего обратимся к самому имени грядущего царя Израилева. Он называется  Мессией (Пс. Сол. 17 и 18), Ен. 48, 10; 52, 4; Ап. Бар. 39, 7; 40, 1; 72, 2 и др. , Помазанником (Unctus IV Ез. 12, 32) или Христом Божиим, Избранником (Ен. 45, 3, 4; 49, 2 и др.) или Сыном Божиим, подобно ветхозаветному царю (Ен. 105, 2; IV Ез. 7, 28–9; 13, 32, 37, 52; 14, 4). В книге Еноха (в «притчах») Он называется «Сыном Человеческим» (Ен. 46, 1–4; 48, 2; 62, 7. 9. 14; 63, 11; 64, 26–7; 70, 1) и однажды даже «Сыном жены» (62, 5). Наконец, одним из самых употребительных наименований, как мы знаем это из Нового Завета, является «Сын Давидов» (Пс. Сол. 17, 5, 23 и IV Ез. 12, 32).

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=100...

17 Бира Жаратан Ийе Ибрамны аялы Сарай себепли фараонды м оны й-ишин айылара етти. 18 Сонда фараон Ибрамды шаыртып оан былай деди: «Сен неге маан булай иследи? Не себептен маан, оны аялы екенин айтпады? 19 Не ушын оны арындасым деди? Мен оны аяллыа алайын деп алдым-о. аялыды ал да, кет!» 20 Солай етип, фараон з адамларына Ибрамды аялы м барлы жыйан-тергенлери менен шыарып буйырды.   13   Ибрам менен Лутты бир-биринен   1 Ибрам аялын м зини барлы мал-млкин алды да, Мысырдан шыып, Негебке кетти. Лут та олар менен бирге кетти. 2 Ибрам маллара, гмис м алтынлара оада бай еди. 3 Ол Негебтен Бейт-Элге шекем кшип-онып жрди м Бейт-Эл менен Ай аласыны ортасындаы бурын зи шатыр уран орына келди. 4 Сол жерде бурын зи уран урбанлы орына барып, Жаратан Ийеге сыйынды. 5 Ибрам менен бирге кшкен Лутты да ири м майда маллары, шатырлары бар еди. 6 Оларды мал-млки соншелли кп боланлытан жер жетиспей, бирге ммкин болмай алды. 7 Сонлытан Ибрам менен Лутты шопанлары арасында жнжел пайда болды. Сол кенаан м периз халылары да усы елде жасайтуын еди. 8 Сонда Ибрам Лута: «Бизлерди арамызда да, шопанларымызды арасында да жнжел болмасын. Аыры, бизлер 9 Барлы жер сени кз алдыда. Кел, блинейик. Егер сен сола кетсе, мен оа кетемен. Егер сен оа кетсе, мен сола кетемен», – деди. 10 Лут тирапына арап, пткил Иордан тегислигини Соара шекемги мол жерлерин крди. Жаратан Ийе Содом м Гомораны жо етпестен алдын, бул жерлер Жаратан Ийени баындай, Мысыр жериндей еди. 11 Лут пткил Иордан тегислигин талап, шыыса арай кетти. Солай етип, олар бир-биринен блинди. 12 Ибрам Кенаан жеринде алды, ал Лут тегисликтеги алаларды арасына жайласып, Содома жаын жерге шатыр урды. 13 Содом халы болып, Жаратан Ийеге арсы кп гналар ислейтуын еди. 14 Лут Ибрамнан блингеннен со, Жаратан Ийе Ибрама былай деди: «зи туран жерден араа м ублаа, шыыса м батыса ара! 15 зи крип туран жерди ммесин саан м сени урпаларыа мгиге беремен. 16 Мен сени урпаларыды жерди умы сыялы кбейтемен. Ким де ким жердеги умларды санай алса, сени урпаларыды да санай алады. 17 некей, бар да, Мени саан беретуын жерлеримди бастан аяына шекем айланып шы».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

24 Ол атты баырып: «Ибрайым ата, маан реим ете гр! Лазарды жибер, ол бармаыны ушын басып, мени тилиме тамызсын. Себеби мен бул от ишинде атты ыйналып атырман», – депти. 25 Бира Ибрайым оан: «Балам, сен мириде тек жасылы кргениди, ал Лазарды жаманлы кргенин умытпа. Енди болса, ол бул жерде жубаныш ал сен ыйналып атырса. 26 Буны стине, сизлер менен бизлерди арамыза лкен туыйы орнатылан. Сонлытан бул жерден сизлерге тпекши боланлар те алмайды м ол жерден де бизлерге еш ким те алмайды», – депти. 27 Сонда бай адам: «Ата, олай болса, сеннен тинемен, Лазарды мени кемни йине жибер. 28 йткени мени бес аа-иним бар. Олар да бул азап шегетуын жерге ушын ол барып, оларды ескертсин», – депти. 29 Бира Ибрайым оан: «Оларда м баса пайамбарларды бар-о. Оларды тыласын», – депти. 30 Ал бай адам: «Я, Ибрайым ата! Бира егер лгенлерди тирилип олара барса, етеди», – депти. 31 Сонда Ибрайым оан: «Егер менен пайамбарларды тыламаанда, лгенлерди тирилсе де, исенбейди», – деп берипти.   17   Кеширим, исеним м хызмет аында   1 Ийса з шкиртлерине жне былай деди: – Адамларды гнаа нрселерди сзсиз. Бира олар ким аралы келсе, сол адам сирет шегеди! 2 Ол адамны мына кишкенелерди азыранынан гре, мойнына дигирман тасы байланып, теизге таслананы оан жасыра болар еди. 3 Абайлы болылар! Егер саан арсы гна ислесе, оан жаса. Егер гнасын мойынласа, оны кешир. 4 Егер ол саан арсы бир кнни ишинде жети рет гна ислесе, жети рет те саан келип: «Гнамды мойынлайман» десе, оны кешир. 5 Сонда елшилер Ийемиз Ийсаа: – Исенимимизди арттыр, – деди. 6 Ийемиз былай деди: – Егер исенимииз ышыл туымдай ана болса да, бул тут аашына: «Тамыры менен опарылып, теизге отырызыл», – деселер, ол сзиизди тылайды. 7 Араызда айсы бириизди жер айдап ямаса мал баып жрген хызметшиси даладан айтанда, оан: «Тез келип, дастурхана отыр», – дейди? 8 Керисинше, оан: «Мени кешки таярла, белиди ишип-жеп боланымша, маан хызмет ет. Соынан зи ишип жейсе», – деп айтпай ма? 9 Буйыранын орынлааны ушын хызметшисине миннетдаршылы билдирер ме екен? 10 Сол сыялы сизлер де злериизге буйырыланны ммесин орынлааннан со: «Бизлер арзымайтуын уллармыз, тек ана орынлады», – делер.   кесел болан он адамны шыпа   11 Ийса Ерусалимге баратырып, Самария м Галила лкелери арасындаы шегара жерлер аралы жрди. 12 Ол бир кирип киятыранда кесел болан он адам гезлести. Олар узата турып, 13 атты – Устазымыз Ийса, бизлерге реим ет! – деди. 14 Ийса оларды крип: – Барып, злериизди крсетилер, – деди. Олар кетип баратыранда кеселден жазылып кетти. 15 Оларды ишиндеги зини шыпа тапанын крип, блент пенен удайды алыслап, айтып келди де, 16 Ийсаны аяына жыылып, Оан миннетдаршылы билдирди. Бул адам самариялы еди. 17 Сонда Ийса: – Шыпа тапан он адам емес пе еди? алан тоызы аята? 18 удайа алыс ушын, мына шет еллиден баса еш ким айтып келмеди ме? – деди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Отпусты и возглашения иерейские. Отпусты Скриж. Ч. 2 стр. 36–7; 104; Дмитр. стр. 202–4; Возгласы тоже что Славословия Дмитр. стр. 101. Различие начинательных возгласов Скр. Ч. 2 стр. 107–8; Возгласы, произносимые вслух, оканчивают молитвы, произносимые тайно Дмитрев. стр. 104 Отдельные, часто употребляющиеся выражения: вонмем что значит Скр. Ч. 2 стр. 124 Аллилуя что значит Скр Ч. 2 стр. 46 Сим. Сол. (у Дмитр.) гл. 38; В честь кого поется Скр. Ч. 2 стр. 48; 127. Дмитрев. стр. 120 – 1. Мир всем Скр. Ч. 2 стр. 124; Дмитр. стр. 116–7 Премудрость прости Скр. Ч. 2 стр. 24; Дмитр. стр. 108–9 Аминь Дмитрев. стр. 95; Скр. Ч. 2 стр. 160. Составные части, совершаемые руками Иерейское благословение. Смысл его. Дмитрев. стр. 202–3, примеч. О благословении в литургии Апостольской, там же. Архиерей благословлял двумя руками, там же. Аарон благословлял двумя руками. Лев. 9, 22 , слова, произносимые при Ветхозаветном благословении. Числ. 6, 23–4 . Благословение одежд при облачении. Скр. ч. 2, стр. 73–4. О благословениях ветхозаветных и новозаветных, приб. к твор. св. отц. 1848. 4. О благословении трапезы. Воскр. Чт. 1848. 26. О благословении церковном вообще, тоже. 1857. 17. 1859. 46. Возложение рук. Скр. ч. 3, стр. 1; ч. 3. стр. 18–9; ч. 4. стр, 14–5. 72, Осенение свечами. Скр. ч. 2. стр. 115–6; крестом и дикирием, стр. 120; свечою и кадилом. 228. Каждение в ветхом завете. Исх. гл. 30, 7, 8. Дым – означает славу Божию. Исх. 40, 33, 34 , 3Цар. 8, 11 .–Христово благоухание. Скр. ч. 2, стр. 127.–благодать, данную Апостолам, стр. 190. Почему кадят на Господи воззвах. Скр. ч. 2, стр. 16–18; На Проскомидии. 86–7; 88, 90; пред Евангелием. Сим. Сол. гл. 39; над водою при крещении. Скр. ч. 4, стр. 27; над умершими, стр. 102–3. Фимиам. Воскр. Чт. 1856. 43. Омовение рук в литургии. Скр. ч. 2. стр. 88; 135. Дмитрев. стр. 76–7. Дуновение. Скриж. ч. 4. стр. 13–4; 19, 29. Звон. О колоколах. Скриж. ч. 4. гл. 21. § 3. стр. 112. Бароний лето. 865; Пам. христ. церкви, т. 2. стр. 180–1; на Афоне било Барского путешествие, стр. 154; звон к Достойно – Щит веры патриарха Всероссийского Иоакима. Скриж. ч. 2. стр. 152; Ныне в Греции в притворе висят била и клепала. Скриж. ч. 1. стр. 47. О зове к богослужению в христ. церкви. Воскр. Чт. 1845. 5.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

14 Жаратан Ийе сол кни Ешуаны пткил Израил халыны кз алдында мртебели ылды. мири бойы андай рмет крсетилген болса, Ешуаа да сондай рмет крсетиле баслады. 15 Жаратан Ийе Ешуаа: 16 – Келисим сандыын ктерген Иордан дрьясынан буйыр, – деди. 17 Ешуа – Иордан дрьясынан шыылар, – деп буйырды. 18 Жаратан Ийени Келисим сандыын ктерген Иордан дрьясыны ортасынан шыып, жааа ая дрьяны бурыныдай жийеклеринен тасып аа баслады. 19 Халы биринши айды оныншы кни Иордан дрьясынан тип, Гилгала, Ерихоны шыыс шегарасына орналасты. 20 Ешуа Иорданнан алынан он еки тасты Гилгала орнатты. 21 Соынан ол Израил халына былай деди: – Келешекте сизлерди урпаларыыз з келеринен: «Бул таслар нени алатады?» – деп сораса, 22 олара Израил халыны Иордан дрьясыны урап алан ултаны аралы ткенин айты. 23 удайыыз Жаратан Ийе амыс теизин бизлер тип боламан дегенше, алай уратып таслаан болса, Иордан дрьясын да сизлер тип боламан дегенше, солай уратып таслаанын тсиндири. 24 Ол буларды жер жзиндеги барлы халылар Жаратан Ийени аншелли диретли екенин ушын м сизлер де брулла удайыыз Жаратан Ийеден ушын иследи.   5   1 Жаратан Ийени Иордан дрьясыны израиллыларды алдында, олар тип боламан дегенше, алай уратып таслаанын Иорданны батыс трепиндеги амор патшалары м Жер Орта теизи жаасындаы кенаан патшалары еситкенде, тсти. Израиллылардан оранынан, еш кимде ал-дрман алмады.   Гилгалдаы сннет   2 Сол Жаратан Ийе Ешуаа: – Тастан пышалар ислеп, израиллыларды бурыныдай сннет ет, – деди. 3 Солай етип, Ешуа тастан пышалар ислеп, израиллыларды Аралот тбешигинде сннет етти. 4 Буны ислегенини себеби еди: Мысырдан шыанларды ммеси, урыса жарамлы болан барлы ер адамлар Мысырдан шыаннан со, шлде жргенде лип кеткен еди. 5 Мысырдан шыан барлы ер адамлар сннет етилген еди. Бира Мысырдан шыаннан кейин шлде жрген ер адамларды еш бири сннет етилмеген еди. 6 Мысырдан шыанда урыса жарамлы боланларды ммеси лип боланша, израиллылар шлде ыр жыл гезип жрди. Себеби олар Жаратан Ийени сзин тыламаан еди. Жаратан Ийе олара: «Мен ата-бабаларыыза етип, сизлерге беремен деген ст м пал аып туран жерди сизлер крмейсизлер», – деп ант ишкен еди. 7 Жаратан Ийе оларды орнына балаларына мир берди. Сннет етилмеген бул балаларды Ешуа сннет етти. йткени олар жолда сннет етилмеген еди. 8 Барлы ер адамлар сннет етилгеннен со, боланша, ордадаы з орынларында алды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010