«Отвещав же Исус, рече ему: Остави умолчи до времене. Не слышал ли еси Соломона глаголюща: «Время всякой Не слышал ли еси его вопиюща: «Время молчати и время «Остави ныне»: ты веси, кто есмь аз – аз же вем, что творю. Ты соверши дело свое – аз же совершу дело спасения твоего. Ты омый мя водою – аз же возму грехи всего мира. «Остави ныне»: не проповедай славы Моея, не возвещай божества Моего. Молчи ныне, да прелщен будет Мною змий прелестник, иже прелсти Адама в рай. «Остави ныне»: да сниду во Иордан, да сокрушу главы змиев, гнездящихся в водах. «Остави ныне»: да будет Иордан мылня 2569 прекрасная, омывающая душевныя скверны. «Остави ныне»: да порожду водою и духом весь мир и всех научю вопити ко мне: «Отче наш, иже еси на небесех». «Остави ныне: тако бо подобно есть нам исполнити всяку вся заповеди Отца моего соверших, весь закон его исподних, всю волю его сотворих. Едино сие таинство подобает ми совершити, еже во Иордан снити, еже от твоея десницы крещение прияти, еже водам вложити силу чистителную грехов, еже Иордан исполнити благодати, еже и тебе самого освятити и Адама всеродна измыти от яда змиина водою и Тако бо подобно есть нам исполнити всяку правду. «Тогда остави его. И крестився Исус, взыде абие от О, дивства преславнаго! О, вещи странныя! Како не згоре Иордан огнем Божества? Како не опалися Иоанн, возложив руку свою на нестерпимый невещественный пламень? Како покры тленная вода верх нетленный? Како глава, высочайшая небесе, преклонися под десницу Крестителеву? Како омыта струи несквернаго? Како освятиша воды единаго всякия святыни источника? «И крестився Исус, взыде абие от воды, и се отверзошася ему небеса, и виде Дух Божий, сходящь яко голубь и грядущь на Сходит Дух Святый на крестившагося Господа и не на том едином почивает, но на вся верующыя во имя Его всеблагодатно изливается. Христос крестися – и вся тварь от греха очистися. Христос во Иордане погрузися – и весь род наш от первыя скверны омыся. На Христа Дух Божий сниде аки голубь – и весь мир благодати Его исполнися. Всичеловецы Быша духовнии вместо плотных 2570 , святии вместо скверных, праведнии вместо грешных, сынове Божии вместо врагов, благословеннии вместо проклятых, Царствия Небеснаго наследницы вместо наследников ада преисподняго.

http://azbyka.ru/otechnik/Istorija_Tserk...

Мф 4:12–17 Евангелие от Матфеа, зачало 9. Во время оно, ходя Иисус при мори Галилейстем, виде два брата, Симона глаголемаго Петра, и Андреа брата его, вметающа мрежи в море, беста бо рыбаря. И глагола има: грядита по Мне, и сотворю вы ловца человеком. Она же абие оставльша мрежи, по Нем идоста. И прешед оттуду, виде ина два брата, Иакова Зеведеева, и Иоанна брата его, в корабли с Зеведеом отцем ею, завязующа мрежи своя, и воззва я. Она же абие оставльша корабль и отца своего, по Нем идоста. И прохождаше всю Галилею Иисус, учя на сонмищих их и проповедая Евангелие Царствия, изцеляя всяк недуг и всяку язю в людех. Мф 4:18–23 Евангелие от Матфеа, зачало 10А. Во время оно, по Иисусе идоша народи мнози от Галилеи и десяти град, и от Иерусалима и Иудеи, и со онаго полу Иордана. Узрев же народы, взыде на гору, и седшу Ему, приступиша к Нему ученицы Его. И отверз уста Своя, учаше их, глаголя: блажени нищии духом, яко тех есть Царствие Небесное. Блажени плачущии, яко тии утешатся. Блажени кротцыи, яко тии наследят землю. Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся. Блажени милостивии, яко тии помиловани будут. Блажени честии сердцем, яко тии Бога узрят. Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся. Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царствие Небесное. Блажени есте, егда поносят вам, и ижденут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще, Мене ради. Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех. Мф 4:25–5:12А Евангелие от Матфеа, зачало 10Б. Во время оно, по Иисусе идоша народи мнози от Галилеи и десяти град, и от Иерусалима и Иудеи, и со онаго полу Иордана. Узрев же народы, взыде на гору, и седшу Ему, приступиша к Нему ученицы Его. И отверз уста Своя, учаше их, глаголя: блажени нищии духом, яко тех есть Царствие Небесное. Блажени плачущии, яко тии утешатся. Блажени кротцыи, яко тии наследят землю. Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся. Блажени милостивии, яко тии помиловани будут. Блажени честии сердцем, яко тии Бога узрят. Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся. Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царствие Небесное. Блажени есте, егда поносят вам, и ижденут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще, Мене ради. Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех, тако бо изгнаша пророки, иже беша прежде вас. Вы есте соль земли, аще же соль обуяет, чим осолится? Ни во чтоже будет ктому, точию да изсыпана будет вон и попираема человеки.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/cu/ot-mat...

И тако въскор абие създанна бысть церковь зло красна. И егда съвръшися, приде митрополит съ всмъ клиросом и, освятивъ церковь въ имя Пречистаго Образа Нерукотвореннаго, постави же ту игумена Андроника, даа ему и потребная на устроение монастыру. Съставишя же обще житие, иже стоит даже и до сего дне благодатию Христовою. Тъи же прдреченныи Андроник зло честн и добр пожив въ всяком въздръжании и молитв прбываа, бяше бо кроток и смрен сердцем, кроткаго бо учителя благоразумныи ученикъ. И ради великаго его житиа от иных стран прихожаху, поне токмо благословениа сподобитися от него, братиям же число множаашеся и прспваше. Зде же о Андрониц да скратим и пакы на прдлежащяя да възвратимся. Въ един же от днии поющу ему, яко же преже рхом, благодарныи канон Пречисти Владычиц нашеи Богородици, бяше же тъгда 40ца Рожества Исус Христова, днем же пятокъ б при вечер. И яко съвершившу ему обычное правило и сд, мало хот опочинути. И абие гласъ слышаашеся: «се Пречистаа грядет». И яко слыша преподобныи, и абие въскор вста и изшед ис клиа въ прусть, еже есть сни. И яко же изыде, абие свт восиа велик зло солнца яснеишии. Видит же и Пречистую и два апостола Иоанна Богослова и Петра връхвнаго, в неизреченни свтлости зарею блистающеся. И абие видв святыи, паде ниць, страхом же и радостию обиат. Тако же и ученик его, видвь нестръпимую ону зару, страхом и тръпетом одръжим и лежаше на земли яко мертвъ. Пречистаа руку простръши, прикоснуся святого Сергиа и въздвиже его, глаголя: «не ужасаися, избранниче мои, придох бо постити тебе, о братьях же своих и о монастыру не скръби, ни же прнемогаи, отнын бо въ всем изъобилствует святыи монастырь, и не токмо донде же в живот еси изъобилствует, но и по твоем еже къ Господу отхождении неотступна буду тх». И тако невидима бысть. Сергие жесвятыи же въстав, вид ученика от страха малодушьствующа и повръгша себе на землю, и рече ему: «встани, чадо, не боися». И тако въздвиже его. Начят же ученик тъи помтати себе на ноз святого, глаголя: «извсти ми, отче, извстно Господа ради, что бысть се видние и свть неизреченныи, еже видхом, поне же духъ мои въ мал не разлучися от плотскаго ми соуза ради блистающагося явлениа».

http://predanie.ru/book/141629-zhitie-se...

(30) день отойдоша во свой дом, хваляще и славяще Бога, творящего дивная и преславная чудеса. Чудо 7-е Жена некоего пришелца, Полоцкого попа Григория, живяше в селе в Тагашеве (тако бо звашеся место то), именем Елена. Бысть же болна очима три лета и абие убо от многия тоя болезни и зрак отъяся, якоже уже не видети ей ни мало. И услыша убо многая и преславная чудеса от иконы Пречистые Богородицы во граде Казани, и пойде во град к Чудотворному образу милости просити. И еще убо ей недошедши града Казани яко седми поприщ, и абие внезапу оузре свет очима и мнетися ей, яко николиже ими болна бе: и пришед в монастырь к Чудотворному образу, хвалу воздаде Господу Богу и Причистой Богородицы. Чудо 8-е Поведа нам инок Иосиф, иже ныне потребный ключник в дому Пречистыя (тогда же живя в Троецком монастыре, иже в Казани): бысть, рече, болети ему очима, яко ни мала света видети; и абие обещася молебная пети Пресвятей Богородицы. И егда приидоша священицы с Чудотворным Пречистыя образом, в день недельный, в соборную церковь Пресвятыя Богородица честного и славного Ея Благовещения, к молебну, Иосиф же оу Чудотворного образа о время молебного пения моляся прилежно. И не получи исцеления, и отиде скорбен. И абие возлеже от болезни: и сведен бысть в сон тонок, и видит икону Святыя Богородицы. И бысть ему от иконы глас, глаголющ: «востани и пойди в дом Пречистыя, и отпой молебная, и оутри лице свое пеленою и тако получиши исцеление». Он же, встав вскоре, и повеле себе вести в монастырь Пречистые Богородицы. И отпев молебная и повеле себе покропити святою водою, и пеленою Пречистыя оутерся. И в той час от очию его отбеже болезнь: и оузре свет, и воздаст славу Богу и Пречистей Богородицы. Чудо 9-е Некто человек, именем Козма Окулов, Лаишескаво града, бысть во иступлении оума. Свои же ему совещаша итти в Казань к Пречистой Богородице в монастырь. Он же в себе быв и нача Пречистой Богородице о исцелении молитися: и помощию Пресвятыя Богородицы бысть ему облегчение, и прииде в монастырь и образ Пречистые сподобися видити по своему обещанию, якоже обещася. И молебная пев и абие получив совершено исцеление, и бысть здрав и отиде в дом свой, радуяся и славя Бога и Пречистую Богородицу.

http://azbyka.ru/otechnik/Ermogen_Moskov...

[По уставу, писанному в царствование Екатерины II. конец утрени несколько иной. «И пришедше от запада прямо гроба Господня, поставляем же одр по обычаю, и диакон абие глаголет ектению: помилуй нас, Боже... Таже пойдем на восток около шатра со одром, по обычаю поюще стихиру глас 5: Тебе одеющагося: киевским распевом и пришедше противъ церкви 70 апостолов, входим в шатер налево, и обходим вси по чину со одром направо около гроба трижды, обшедше же его поставляем прямо дверей гроба Господня, плащаницу главою ко гробу Господию, певцы же, ставше на южвой стране гроба, допевают стихиру, и абие покадив архимандрит святую плащаницу, и взем ю со одра со единым священником, ради тесеноты дверей согнув вдвое, вносят внутр гроба Господня; и полагают распростерше на место идеже лежало тело Христово, и покадив исходит из гроба в предгробие,– возгласив: премудрость прости, и чтецъ, абие стоя в дверех, глаголет тропарь: Благообразный Иосиф, таже тропарь паремии глас 2: Содержай концы. Слава и ныне тойже. И абие прокимен глас 4: Воскресни Господи помози нам... По сем евангелие Матфея, Зачало 114. Таже бывает целование святей плащанице во гробе Господни. Входит архимандрит внутрь гроба и целует святую плащаницу, якоже и прежде в церкви, такожде и священницы, и братиа, вси входяще внутрь гроба по два по два, а лики в то время поютъ на распев Киевский стихиру глас 5: Слава и иыне приидите оублажим приснопамятного... и по отпении стихиры входим прямо во святую великую церковь ; и диакон абие ектению: Рцем вси...]   ...Начинаем вечерню по чину. На вечерни же на выход, диакону, идущу со святым евангелием, архимандрит по нем со священницы идут по чину. И пришедше ко гробу, вземлет со священницы святую плащаницу, и несут во святый олтарь, в царские двери. И положиша на престол, якоже и на гробе лежаше честно. Гроб же стоит на месте до скончания лигургии, конархистр чтет паремии за гробом. Такожде и диакони чтут апостел и евангелие, и ектении за гробом. Святая же плащаница лежит на престоле чрез всю неделю до недели святых жен мироносиц. В неделю же святых жен мироносиц по заамвонной молитве бывает хождение с литиею ко гробу, по сему же чину.  

http://azbyka.ru/otechnik/pravoslavnye-z...

 Затем чтение Евангелия, и целование во гробе плащаницы, и братия вся по чину и мирские. А лики в то время поют стихиру 5-го гласа, Слава и ныне: " Тебе, Одеющагося... " А еще ли множество народа, то начинают и другую стихиру, того же 5-го гласа: " Придите ублажим... " и поют, дондеже вси целуют... Посем вземлют из гроба плащаницу священницы, и положше на одре якоже и прежде, вземше одр поидоша созади гроба, с северныя страны, к южным вратам поюще стихиру 6-го гласа: " Днешний день... " и пришед ко прежде писанному камню противо южных врат, и ту одр с плащаницею на нем поставльше, и 5-й диакон глаголет ектению о святейшем патриархе, большую... и паки поидоша в великую церковь в южныя: отнюдуже изыдоша, и поставиша одр с плащаницею на прежнем месте, прямо амвона, среди храма. Архимандрит же со священники и диаконы, шед во алтарь. Абие совлачатся священных риз до времене: и абие лики начинают пети канон Великия Субботы по уставу: диакони же, пременяяся рипидами, осеняют над плащаницею до отпуста.  Во время великого славословия выход по чину, без плащаницы. Одр с плащаницею стоит среди храма до литургии " .  (По уставу, писанному в царствование Екатерины II, конец утрени несколько иной. " И пришедше от запада прямо гроба Господня, поставляем же одр по обычаю, и диакон абие глаголет ектению: " Помилуй нас, Боже... " . Таже пойдем на восток около шатра со одром, по обычаю поюще стихиру, глас 5-й: Тебе, Одеющагося... киевским распевом, и пришедше против церкви 70 апостолов, входим в шатер налево, и обходим вси по чину со одром направо около гроба трижды, обшедше же его поставляем прямо дверей гроба Господня, плащаницу главою ко гробу Господню, певцы же ставше на южной стране гроба, допевают стихиру, и абие покадив архимандрит святую плащаницу, и взем ю со одра со единым священником ради тесноты дверей согнув в двое вносят внутрь гроба Господня; и полагают распростерше на место идеже лежало тело Христово: и покадив исходит из гроба в предгробие, возгласив: " Премудрость, прости " , и чтец абие стоя в дверех глаголет тропарь: " Благообразный Иосиф...

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=722...

И бысть в раслаблении полтретия годы; болезнь же его бе всем знаема, живущим окрест: не можаше велми ногами и до полу. И посла матерь свою к чудотворному образу Пречистыя Богородицы молебная пети. Сам же убо в дому своем на одре лежаще и начат со слезами предо образом плакати и молитися Пресвяте Богородицы, дабы ему самому видети чудотворный Богородицын образ. И в том часе виде себе мало легчайши от болезни: и абие милостию Пречистые Богородицы востав о собе на ногах и начат по малу поступати и, взем два посоха и абие подпираяся ими, пойде в монастырь к чудотворному всемилостивому Богородицы образу. О великих Ти чудес, Богородице! матери со слезами о сыну молящися, сын же ненадежно и сам в монастырь прииде: мати же его виде и изумися, и едва во ум прииде, и нечаемое известно уведе. И приложиша к слезам слезы, молящеся Богородицы о исцелении: и тако до конца получи здравие. И воздаша хвалу и славу Господу Богу и Пречисте Богородицы, месяца Апреля в 30 день отойдоша во свой дом, хваляще и славяще Бога, творящего дивная и преславная чудеса. Чудо 8-е Жена некоего пришелца, Полоцкаго попа Григория, живяше в селе в Тагашеве (тако бо звашеся место то), именем Елена. Бысть же болна очима три лета и абие убо от многия тоя болезни и зрак отъяся, якоже уже не видети ей ни мало. И услыша убо многая и преславная чудеса от иконы Пречистые Богородицы во граде Казани, и пойде во град к чудотворному образу милости просити. И еще убо ей недошедши града Казани яко седми поприщ, и абие внезапу узре свет очима и мнетися ей, яко николиже ими болна бе: и пришед в монастырь к чудотворному образу, хвалу воздаде Господу Богу и Причистой Богородицы. Чудо 9-е Поведа нам инок Иосиф, иже ныне погребный ключник в дому Пречистыя (тогда же живя в Троецком монастыре, иже в Казани): бысть, рече, болети ему очима, яко ни мала света видети; и абие обещася молебная пети Пресвятей Богородицы. И егда приидоша священицы с чудотворным Пречистыя образом, в день недельный, в соборную церковь Пресвятыя Богородица честнаго и славнаго Ея Благовещения, к молебну, Иосиф же у чудотворнаго образа во время молебнаго пения моляся прилежно.

http://azbyka.ru/otechnik/Ermogen_Moskov...

Святейший же Никон Патриарх глаголя ему: слава Богу о всем, готов есмь и иду; и повеле впрящи сани свои, и абие изыде вон из келии, бе бо уже к вечеру день той преклонися, понеже во оно время пост бе Рождества Христова против перваго числа месяца декемвриа; и тако братия вся провожаху его со слезами от монастыря даже до креста, еже есть противу монастыря, на месте нарицаемем гора Елеонская. У креста же Святейший Патриарх, совтворив молитву, повеле диакону прочести ектению и, сотворше прошение за благочестиваго Царя, и за всю братию, и за вся христианы и мир, благословение и прощение братии подав, пойде в путь свой. Братия же и вси православнии жителие и трудники тоя обители, приемше благословение и прощение неутешно плачущеся и не надеющеся паки видети отца своего. Шествующу же Святейшему Патриарху путем, пред ним же идяше полковник некий по реклу Остафьев со стрельцами, по нем же последи Архиепископ со властьми; и тако пришедше близ села Чернева, яко бы поприща за два или полтора недошедше до онаго села. И абие срете его из Владимира Рождественскаго монастыря архимандрит Филарет, глаголя стояти и абие сташа, он же глаголя титлы Великаго Государя и Святейших Вселенских Патриархов и от всего освященнаго Собора и после титл глаголя: послали к тебе тех преждереченных Архиереа и Архимандритов и Игуменов, и ты убо их обезчестил и к Москве не едеши. Он же глагола ему: лжеши, яко бы аз обезчестил посланных и к Москве не еду, и аз их не безчестил, точно вы мя безчестите, яко не по правилом святых Отец по Архиереа крайняго суща Архимандриты приезжаете. Архимандрит же Филарет отвеща ему: мы слушаем повеления Царскаго и Вселенских Святейших Патриархов, и всего освященнаго Собора, ты же что противишися? Святейший же Патриарх глагола: несть кому на вас жаловатися, токмо Богу и засвидетельствовати небу и земли, и рече: слыша небо и внуши земле; и паки пойдоша в путь свой, и приидоша в село Чернево, по новопрозванию Святейшаго Патриарха нарицашеся тогда село то Назарет. И абие прииде паки в то село архамандрит Новоспасскаго монастыря Иосиф и паки повелевая стати, и абие сташа; он же вопросив огня, занеже у него написано бяше еже глаголати и титлы Святейших Вселенских Патриархов на память не умеяше изрещи, тогда принесоша огня, он же нача по писанию глаголати теже преждереченныя речи якоже Владимирской архимандрит; еще же и сие приложи: и после ж де тех присланных паки послаша к тебе из Владимира Рождественскаго монастыря архимандрита Филарета и ты и того обезчестил же и к Москве не идеши, и тебе бы убо быти к Москве декемвриа в третием числе; пришествие же твое да будет не с большими людьми за три или за четыре часа до света, или вечера часа в три или в четыре.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikon_Minin/zh...

И приведоша его 475 родители его в монастырь святаго, и Божиими судбами всемогущаго Бога, им же Сам весть, Своим человеколюбием угодников Своих прославляти, и абие внезапу нападе на него смерть и умре, и пребысть мертв человек тои пол третья дни во обители святаго. И абие приидоша родители его в монастырь ко святому на погребение мертваго и внесоша его во церковь Пречистые Богородицы, честнаго Ея Успения, иде же мощи лежат святаго чюдотворца Арсения. И начаша плакати и рыдати, припадая ко гробу святаго, и глаголаше со укоризною ко святому: «О святче Божии! Мы надеяхомся от тебе милость Божию прияти и болному сему молитвами твоими здравие обрести, ты же вместо милости и здравия смерть наведе на человека сего. Добре бы наю в дому человек тои умер, неже во твоеи 476 обители, да не бы сердца наша по мрачилася неверием к тебе, святче Божии». Милосердыи же Бог, не терпя зря Своего угодника укаряема и поношаема от неразумных человек, и абие вложы в мертваго человека душу. Священницы же и дияконы начаша молебная пети у гроба святаго приходящымъ людем, и егда начаша еуангелие чести на молебне святому, и абие воста мертвыи молитвами святаго, плача и рыдая велми. И абие припаде ко гробу святаго и приложися к образу его, и бысть весь здрав. И от того часа человек тои, как воскресе от мертвых, отнюд смущена пития, сииречь хмелнаго во уста своя не впущаше, и по сяков час молитвами святаго укрепляем и от церкви Божии не отходяше, постом и молитвою молящеся Богу. И промъчеся чюдо сие в весь богохранимыи град Тверь и окрестные веси, и до самого священнаго епископа Акакия Тверскаго. Епископ же Акакии о сем преславном величии Божии, бываемом святым угодником Его, удивися преславному чюдеси и в радости велицеи наполнися слез, и повеле звонити в тяжкая, и посла проповедники по всему граду, дабы шли ко святеи соборнеи церкви боголепнаго Преображения Господа нашего Исус Христа. И собравшымся архимаритом и игуменом и всему священническому 477 и дияконьскому и иноческому чину, и всем христоименитым людем, мужемъ и женам.

http://azbyka.ru/otechnik/Zhitija_svjaty...

Если исключить из Евангелий от Матфея и Луки весь материал, общий у них с Марком, и весь особый материал каждого из этих двух евангелистов, то останется общий для Матфея и Луки материал объемом примерно 240 стихов, который, как полагают, восходит к «источнику Логий» (Q). Этот источник заключал в себе преимущественно поучения Спасителя и немного повествовательного материала (проповедь и деятельность Иоанна Предтечи, искушения в пустыне, исцеление слуги сотника и др.) и заканчивался учением о последних временах, не включая в себя повествования о Страстях и Воскресении. Подробно общий материал Евангелий от Матфея и Луки, который был почерпнут ими из источника Q, можно представить в следующем виде: проповедь Иоанна Предтечи – Лк. 3, 7–9 ; Мф. 3, 7–10 искушения Христа в пустыне – Лк. 4, 1–13 ; Мф. 4, 1–11 Поучения из Нагорной проповеди: блаженства – Лк. 6, 20–23 ; Мф. 5, 3, 4, 6, 11, 12 о любви к врагам – Лк. 6, 27–42 ; Мф. 7, 1–5; 10, 24–25; 15, 14 слушатели и делатели слова – Лк. 6, 47–49 ; Мф. 7, 24–27 Повествования: исцеление слуги сотника – Лк. 7, 1–10 ; Мф. 7 , 28а; 8, 5–10, 13 вопрос двухучеников Иоанновых о Христе – Лк. 7, 18–20 ; Мф. 11. 2, 3 ответ Спасителя – Лк. 7, 22–35 ; Мф. 11, 4–19 Различные поучения: об ученичестве – Лк. 9, 57–60 ; Мф. 9, 37, 38; 10, 9–15 наставления апостолам перед отправлением на проповедь – Лк. 10, 2–12 ; Мф. 9, 37, 38; 10, 9–15 «горе» Галилейским городам – Лк. 10, 13–15 ; Мф. 11, 20–24 молитва Господня – Лк. 11, 2–4 ; Мф. 6, 9–13 Божественный ответ на молитву – Лк. 11, 9–13 ; Мф. 7, 7–11 о веельзевуле – Лк. 11, 14–22 ; Мф. 12, 12–32 о роде лукавом – Лк. 11, 29–32 ; Мф. 12, 32–42 светильник тела есть око – Лк. 11, 33–36 ; Мф. 5, 15; 6, 22–23 «горе» фарисеям и книжникам – Лк. 11, 37–12, 1 ; Мф. 23, 1–36 об исповедничестве – Лк. 12, 2–12 ; Мф. 10, 19, 26–33 попечение о земном – Лк. 12, 22–34 ; Мф. 6, 19–21, 25–33 о бодрствовании – Лк. 12, 39–46 ; Мф. 24, 43–51 не мир, но меч – Лк. 12, 51–56 ; Мф. 10, 34–36; 16, 2, 3 о примирении с противником – Лк. 12, 57–59 ; Мф. 5, 25, 26 притчи о горчичном семени и о закваске – Лк. 13, 18–21 ; Мф. 13, 31–33 плач об Иерусалиме – Лк. 13, 34–35 ; Мф. 23, 37–39 о самоотречении христианина – Лк. 14, 26–35 ; Мф. 10, 37–38; 5.13 служение двум господам – Лк. 16, 13 ; Мф. 6, 24 Царствие Небесное силою берется – Лк. 16, 16 ; Мф. 11, 12–13 о разводе – Лк. 16, 18 ; Мф. 5, 32 о дне Пришествия Сына Божия – Лк. 17, 22–27, 33–37 ; Мф. 24, 26–28, 37–39 и т.

http://azbyka.ru/otechnik/Biblia/vvedeni...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010