Прииди, и даждь нам вкусити, яко Благ еси; прииди, и настави нас на всяку истину. Прииди, и вся помышления наша покори владычеству Твоему; прииди, Мудросте непостижимая, и Еюже веси судьбами спаси нас. Прииди, Утешителю Душе Святый, и вселися в ны. Кондак 3 Тайна глубочайшая, Боже Душе непостижиме, со Отцем и Словом Создателю всех! Ты украсил еси горния чины ангелов во храме неприступнаго света, Ты воззвал к бытию хоры огненных светил с великолепием славы, Ты, плоть и дух в чудное единство согласуя, сотворил еси род человеческий, и всякое дыхание поет Тебе хвалу: Аллилуиа. Икос 3 Альфа и омега, начало и конец Ты, Душе вечный, необъятною силою парения над водами и страшным кругообстоянием животворил еси всех и вся. От живоноснаго дыхания Твоего из безвидныя бездны возсияла есть неизреченная красота первозданнаго мира. Сего ради взываем Ти: Прииди, Великий и в малом цветке, и в небесней звезде; прииди, всяким дыханием на небеси и на земли Хвалимый. Прииди, Сокровище многообразных даров неисчерпаемое и Красото вечная; прииди, и озари мрачный хаос моея души. Прииди, и благодатию Твоею семя жизни духовныя оживи в нас; прииди, и духом света и крепости колеблющееся произволение наше утверди. Прииди, и в светлый образ Твой устрой мрачное безобразие души моея; прииди, и яви нас новою тварию во Христе. Прииди, Утешителю Душе Святый, и вселися в ны. Кондак 4 Непостижимый и Всеблагий! Ты облекл еси Пречистую Деву Марию в ослепительный и неприступный блеск Твоего Божества, соделав Материю Бога, Царицею ангелов, спасением людей! Силою премирною Ты возносиши их до третияго небесе! Ты уязвляеши их сердца красотою Небесною, влагая в их речи жгучее стремление, влекущее людей к Богу. Ты обращаеши последних грешников, и полные горняго восторга, поют они Тебе: Аллилуиа. Икос 4 Святым Духом всяка душа живится, Его силою возстановятся к общению воскресения вся создания в последний час нынешняго века и в первый будущаго. Тогда воздвигни нас из гробов, не к осуждению, но к Божественному блаженству со всеми святыми и с близкими нам:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-svj...

Отвещают людие: Господи, помилуй! «О, Господи, имей милость на нас и прости нас!». О мире всего мира, благосостоянии святых Божиих церквей и соединении всех Господу помолимся! Священник паки глаголет: «о, людие, помолимся Господу о мире всего мира, и утверждении, сиречь немятежном, святых церквей Божиих, и соединении, сиречь согласии, всех христиан». Людие, Господи, помилуй! О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих в онъ Господу помолимся! «О, людие, помолимся Господу о святем доме сем, сиречь церкви, – глаголет, – в нейже обретается кийждо священник, чредствует 215 ; и да молимся о оных, иже приходят внутрь храма сего с верою, и благоговением, и страхом Божиим». Людие глаголют: Господи, помилуй! – О архиепископе нашем, честнем пресвитерстве, во Христе диаконстве, всем причте и людех Господу помолимся! «О, людие, помолимся Господу о архиепископе, о священницех, архидиаконех, диаконех, четцех и о всех людех». Людие: Господи, помилуй! – О благочестивейших и богохранимых царех наших, всей полате и воинстве их Господу помолимся! «О, людие, помолимся Господу за цари благочестивейшыя и богохранимыя, за всю полату и за все воинство их». Людие: Господи, помилуй! – О еже пособити и покорити под ноги их всякого врага и сопостата Господу помолимся! «О, людие, Господу помолимся, да поможет царем нашим и положит под нозе их всякаго врага и сопротивника их». Людие: Господи, помилуй! – О святей обители сей, всяком граде, веси и с верою живущих в них Господу помолимся! «О, людие, помолимся Господу за святую церковь сию, и за всякую весь и град, и за оныя верныя христианы, иже обитают в них». Людие: Господи, помилуй! – О благорастворении воздухов, и умножении плодов земных, и временех мирных Господу помолимся! «О, людие, помолимся Господу о дыхании среднем воздухов, о добром совершении плодов земных и мирных временех». Людие: Господи, помилуй! – О плавающих, путешествующих, недугующих, труждающихся, плененных и о спасении их Господу помолимся! «О, людие, помолимся Господу за оныя, иже по морю шествуют, и за оныя, иже путь далний посуху творят: за оныя, иже суть недужни, иже труждаются; за пленныя и за спасение их, сиречь хранение душ их».

http://azbyka.ru/otechnik/bogoslovie/skr...

Прииди, Душе ведения и благочестия, да просветиши очи сердечный светом заповедей Его. Прииди, Душе Божия Святыни, да облечеши нас силою свыше от Своих небесных высот. Прииди, Душе всякия благостыни, да окропиши нас росою благодати по множеству Своих щедрот. Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 5 Богоноснии Апостоли еще паче исполнишася страха, егда по гласе шума се бысть им видение новое паче перваго и явишася огненнии языцы, разделяющияся сюду и сюду, и седоша по единому на коемждо от них над главами их, да исполнится Давида праотца предречение: Бог яве приидет и не умолчит, огнь пред Ним возгорится и окрест Его буря зельна. Сим духоносным огнем Утешителя просвещаемии, апостоли со страхом и с радостию возопиша, сретающе пришествие Его: Аллилуиа. Икос 5 Видевше сошествие Утешителя в виде огненных язык, Апостоли удивишася, како дыхание бурно с пламенем совокупися, и како с ветры видены быша светильницы, с росою же искры. Наипаче же объяша их страх Божественный, егда огненнии языцы, седше над главами их, не опалиша власы, но паче просвещаху мысли их, и тако огнедохновенным озарением Святаго Духа просвещаеми, уразумеша проречение Давидово: Огнь от Лица Его воспламенится: углие возгореся от него. И приклони небеса и сниде. И прославиша Бога, яко прииде обетованный Утешитель, да огненное крещение восприявше от Него, благодарственно возопиют ему сице: Прииди, Огненосный Душе, да огненным крещением весь мир просветиши. Прииди, огнь подаяй, Боже, да терние наших прегрешений попалиши. Прииди, огнь Божественный на землю низводяй, Господи, да угасшия светильницы душ наших паки возжеши. Прииди, огненныя реки апостолом орошаяй, Владыко, да теми весь мир огнем благодати Твоея обновиши. Прииди, во огненных языцех всему миру на молитве возглаголавый Душе, воздыхании неизглаголанными научи нас о чесом молитися Небесному Отцу. Прииди, во огне и буре Божество Пресвятыя Троицы Открывый, Царю, огнедохновенным дыханием воспламени огнь Божественныя любве и в наши хладныя сердца.

http://pravicon.com/info-1237

Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 6 Проповедник дивный, божественный Петр, видев, яко огненное видение исполни страха ученики, возопи: не бойтеся, огнь сей нежегомый есть, якоже древле неопалимая купина, или якоже пламень Вавилонския пещи, иже не опали три отроки. Сего ради кийждо от нас да отринет страх из души, и да не убоится неопальнаго пламени, огнь бо сей да разумеем, якоже рози, яко цвети на главах наших, имиже увенча, украси и озари нас Всесвятый Дух, Емуже вси с радостию да воспоим: Аллилуиа. Икос 6 Возсия велие просвещение благодати Божией всей Церкви Христовой в великий сей Пятидесятный день, егда во огненных языцех Ты Сам существенно снисшел еси на апостолы и на вся верующия, Святый Животворящий и Всесильный Душе, Един Сый от Пресвятыя Троицы, и богатно излил еси не некия Отчии дары, якоже прежде, но от всея полноты Божества излил еси от Духа Твоего на всяку плоть, не в меру бо подаст Бог Духа, и потекоша реки воды живыя благодати Твоея от Иерусалима во всю вселенную, и тако завершишася телесныя дела Христовы и прияша начало дела Твоя, Душе, да созиждется Царствие Твое в человецех и да преобразится Тобою мертвенная плотская жизнь наша на живую и духовную. Сего ради вси водимии Тобою да воспоем Тебе сице: Прииди, Утешительный Душе, с небесных высот сошедый, да безкнижныя ученики Христовы неботаинники сотвориши. Прииди, Небесный Царю, везде сый и вся исполняяй, да во Христа верующия духовныя жизни сопричтеши. Прииди, неумаляемое Сокровище благодати, да приобщиши нас даров Твоих, и райскою радостию возвеселимся. Прииди, Неувядаемый Цвете чистоты, да окропиши нас иссопом Твоим и паче снега убелимся. Прииди, Зиждителю всея Твари, да царствуеши и господствуеши над всеми силами души моея. Прииди, Владыко Неба и Земли, да властвуеши и управляеши над всеми движениями сердца моего. Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 7 Хотя спасти вся языки, Господи, даровал еси учеником Твоим во огненных языцех Духа Твоего, да по обетованию Твоему возглаголют новыми языки, и вси исполнишася Духа Свята и начаша глаголати иными языки, якоже Дух даяше им провещевати, да вси народи от всех язык на праздник пришедшия, услышат их проповедующия своими их языки. В Вавилоне иногда размесишася языцы дерзости ради столпотворения, да разделятся языки, ныне же боговедения ради умудришася языцы, в соединение бо всех призва Вышний, да согласно славят всесвятаго Духа, поюще Ему едиными усты и единем сердцем: Аллилуиа.

http://pravicon.com/info-1237

Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 6 Проповедник дивный, божественный Петр, видев, яко огненное видение исполни страха ученики, возопи: не бойтеся, огнь сей нежегомый есть, якоже древле неопалимая купина, или якоже пламень Вавилонския пещи, иже не опали три отроки. Сего ради кийждо от нас да отринет страх из души, и да не убоится неопальнаго пламени, огнь бо сей да разумеем, якоже рози, яко цвети на главах наших, имиже увенча, украси и озари нас Всесвятый Дух, Емуже вси с радостию да воспоим: Аллилуиа. Икос 6 Возсия велие просвещение благодати Божией всей Церкви Христовой в великий сей Пятидесятный день, егда во огненных языцех Ты Сам существенно снисшел еси на апостолы и на вся верующия, Святый Животворящий и Всесильный Душе, Един Сый от Пресвятыя Троицы, и богатно излил еси не некия Отчии дары, якоже прежде, но от всея полноты Божества излил еси от Духа Твоего на всяку плоть, не в меру бо подаст Бог Духа, и потекоша реки воды живыя благодати Твоея от Иерусалима во всю вселенную, и тако завершишася телесныя дела Христовы и прияша начало дела Твоя, Душе, да созиждется Царствие Твое в человецех и да преобразится Тобою мертвенная плотская жизнь наша на живую и духовную. Сего ради вси водимии Тобою да воспоем Тебе сице: Прииди, Утешительный Душе, с небесных высот сошедый, да безкнижныя ученики Христовы неботаинники сотвориши. Прииди, Небесный Царю, везде сый и вся исполняяй, да во Христа верующия духовныя жизни сопричтеши. Прииди, неумаляемое Сокровище благодати, да приобщиши нас даров Твоих, и райскою радостию возвеселимся. Прииди, Неувядаемый Цвете чистоты, да окропиши нас иссопом Твоим и паче снега убелимся. Прииди, Зиждителю всея Твари, да царствуеши и господствуеши над всеми силами души моея. Прииди, Владыко Неба и Земли, да властвуеши и управляеши над всеми движениями сердца моего. Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 7 Хотя спасти вся языки, Господи, даровал еси учеником Твоим во огненных языцех Духа Твоего, да по обетованию Твоему возглаголют новыми языки, и вси исполнишася Духа Свята и начаша глаголати иными языки, якоже Дух даяше им провещевати, да вси народи от всех язык на праздник пришедшия, услышат их проповедующия своими их языки. В Вавилоне иногда размесишася языцы дерзости ради столпотворения, да разделятся языки, ныне же боговедения ради умудришася языцы, в соединение бо всех призва Вышний, да согласно славят всесвятаго Духа, поюще Ему едиными усты и единем сердцем: Аллилуиа. Икос 7

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-na-...

Прииди, Божественный Утешителю, во Иордане на Спаса нашего в виде голубине снисшедый, даруй нам криле голубине кротости и чистоты, да полетим и почием. Прииди, Сладчайший Душепосетителю, в Сионе ко апостолом во огненных языцех пришедый, ороси нас огнем благодати Твоея, да верою и любовию воспламенеем. Прииди, Святый Живоначальный Душе, древле в человецех плоть сущих пребывати не восхотевый, свободи нас законом духа от закона плоти, да паки живеши в нас. Прииди, Великий Непостижимый Боже, в последок дний сих от Духа Твоего на всяку плоть изливый, сподоби нам не по плоти жити, но по духу, да всегда пребудеши в нас. Прииди, Душе всякия чистоты, помози нам, да плоть не похотствует на дух наш, и да Тобою водими будем. Прииди, Присный наш Животе, спобори нам, да не сеем в плоть и тление, но в дух, да от Духа Твоего жизнь вечную пожнем. Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 9 Всякое естество человеческое возвеселися днесь о сошествии Твоем, Утешителю Благий, зане в ветхую Пятидесятницу при Синае бывшую, вси людие издалече стояху в страхе и в ужасе, всей горе дымящейся и во огне бывшей, един бо точию Моисей взыде на верх ея во мрак, идеже бяше Бог. Ныне же, вси слышавшии Петра умилишася сердцем, увероваша и крестишася, и приложися в день той душ, яко три тысящи, и тако в сей великий день Пятидесятницы положися начало Церкви Христовой на земли и вси исполнишася Духа Святаго и духом взыдоша на гору Господню благодати Божия, вси очами веры Господа узреша и с радостию возопиша Ему: Аллилуиа. Икос 9 Витии Божественныя святии Апостоли, прежде безкнижнии рыбарие, ныне же мудрии богословцы явишася, прежде починяху мрежи своя, ныне же облеченнии силою свыше от Духа Святаго, начаша проповедь Слова Божия, прежде точию рыб уловляху, ныне же сотворишася ловцы человеков и люди безчисленнии из глубокия тьмы начаху изымати. Прежде боящиися, ныне же дерзновение приявшии и радости исполненнии от Тебе, Святый Утешителю, тии уразумеша, яко нова тварь ныне суть и каковый велий дар получиша по обетованию Господню, сего ради ныне отбеже от них страх и дух немощи и тии ощутиша, яко уже имут силу по повелению Господню пройти даже до конец вселенныя, учаще вся языки и крестяще их во имя Отца и Сына и Святаго Духа. Сего ради в веселии духа возопиша сице:

http://pravicon.com/info-1237

Икос 2 Разум Божественный о грядущем Царствии Божии открывая, Господь наш собра ученики Своя вся вкупе на горе Елеонстей, и повеле им по Вознесении Его на небо от Иерусалима не отлучатися, но ждати обетования Отча, дондеже облекутся силою свыше, яко не по мнозех днех имут креститися Духом Святым. И тако заповедав, рече им: нашедшу Святому Духу на вы, приимите силу и будете Ми свидетели во Иерусалиме и во всей Иудеи и Самарии и даже до последних земли. И сия рек, вознесеся на небо. Ученицы же, возвратившеся во Иерусалим, взыдоша в горницу и бяху вси терпяще единодушно в молитве и молении и пощении с женамии Мариею Материю Иисусовою и с братиею Его, чающе сошествие Утешителя и поюще Ему сице: Прииди, Душе Господствуяй и Животворяяй, Отцу Собезначальный и Соприсносущный. Прииди, Душе Истинный и Всеблагий, с Сыном Купносущный и Равночестный. Прииди, Душе Владычный, от Отеческаго состава и от Божественных и Безначальных уст Его несказанно Исходяяй. Прииди, Душе Христов, Соипостасное Дыхание и Премудрости Сило, в Сыне нераздельно пребываяй. Прииди, Непостижимый Просветителю, откровение тайны Пресвятыя Троицы людем даровати восхотевый. Прииди, Премудрый Всепосетителю, весь мир благодатными дарованиями исполнити возжелавый. Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 3 Силою Божественною облечен Святый Петр, востав посреди ученик, рече к ним: Мужие братие, преклоньше колена, сердца же горе возведше, помолимся ко Господу нашему, обетовавшему Утешителя инаго, да созиждет чисты сердца наша и да обновит дух прав во утробах наших и да сотворит горницу сию Церковь Божию и скоро да ниспошлет нам Духа Всеблагаго Своего, Емуже вси да воспоим едиными усты и единым сердцем: Алиллуиа. Икос 3 Имуще страх велий, Апостоли в смущении быша, како немощным им сущим, якоже агнцам без Пастыря, проповедати Евангелие всей твари, сего ради, егда скончавахуся дние Пятьдесятницы, быша вси вкупе на молитве и вознесоша тепле моление ко Пастырю Своему, глаголюще: Царю Ангелов, управляяй всеми на земли и на мори! Раби Твои вопиют к Тебе: скоро посли нам Всесвятаго Духа Твоего. Господь же их плотию на небесех Отцу соседяй, услышав моление сие рече: Самовластный Утешителю, снизойди, чают бо Тя ученицы Мои, ихже собрах к Тебе и ко Отцу, тепле бо вопиют к Тебе, глаголюще:

http://pravicon.com/info-1237

«Спросили однажды святого и блаженного сего Симеона (Нового Богослова), каков должен быть иерей, и он ответил, говоря: «Я недостоин быть иереем, но каков должен быть иерей, верно знаю. Во–первых, он должен быть чист не только телом, но и душою и при этом непричастен никакому греху. Во–вторых, он должен быть смирен не по внешнему только себядержанию и обычаю действовать, но и по внутреннему настроению. Потом, когда предстоит священной и святой трапезе, должен всеконечно, видя чувственно Святые Дары, мысленно созерцать Божество. И не это только, но и Самого Того, Кто невидимо присущ в дарах, должен он стяжать и иметь обитающим в себе в сердце своем сознательно (с осознанием этого. – С. Ф.), чтобы таким образом с дерзновением мог он возносить моления к Богу и, как друг с Другом беседуя, говорить: Отче наш , Иже еси на небесех, да святится имя Твое – потому что молитва сия показывает, что произносящий ее имеет живущим в себе сущего по естеству Сыном Божиим, со Отцем и Святым Духом. Таких видел я пресвитеров, простите мне, отцы и братия»» 462 . Мучительно замечать не столько даже отсутствие этого, сколько отсутствие смиренного понимания, что к этому надо хоть както стремиться. «Стремлюсь, не достигну ли и я, как достиг меня Христос Иисус» 463 , повторяя при этом еще раз слова преподобного Серафима: «Если хоть и скольконибудь подобное будете ощущать в себе, то знайте, радость моя, что Вы в Духе Божием». Но не потому ли мы и «простые», что не нуждаемся в Духе Божием, что мы гордые и не нуждаемся в Его спасении? Ведь если мы воистину простые, то есть не подвижники, а слабые и немощные, то именно мы и должны взывать о благодатной помощи. Ведь это «Дух подкрепляет нас в немощах наших» и «Дух ходатайствует за нас воздыханиями неизреченными» ( Рим. 8, 26 ). Отсюда вся наша тоска о Нем. «Прииди, Свет истинный. Прииди, Жизнь вечная. Прииди, сокровенная Тайна. Прииди, Сокровище безымянное… Прииди, Лицо непостижимое. Прииди, непрестанное Радование… Прииди, Ты, Которого возлюбила и любит несчастная душа моя» 464 . «Прииди к нам, Душе Святый, причастники Твоея содевая святости, и света невечерняго, и Божественныя жизни, и благоуханнейшаго раздаяния, Ты бо река Божества, из Отца Сыном происходящий» 465 .

http://azbyka.ru/otechnik/Sergej_Fudel/t...

3) Причастие жизни Христовой. «Бог стал человеком, чтобы ниспослать человеку Духа Святого. Бог соделал человека богом и стал пребывать в нем неотлучно. От причастия и приобщения Его Божественной плоти Божество становится едино с каждым человеком, который Ему причащается. И это есть сретение души с Богом в настоящей жизни. Ибо приобщением, приятием и причастием Богочеловека Иисуса вновь оживотворяется душа и возвращает себе первоначальное нетление силой Святого Духа. Душа, удостоившись общения с Иисусом, являет в себе красоту новой жизни». Вот истины исключительные и откровенные – но разве будет от них польза, если они останутся только на высотах созерцания, не изменив нашу повседневную жизнь? «Поэтому прошу вас, братья мои, – пишет святой Симеон Новый Богослов , – мы не должны только на словах признавать те неизъяснимые блага Божии. Ибо как те, кто учит об этих умственных и Божественных вещах, не могут представить явные доказательства, делающие истину очевидной, так и те, кто меня слушает, не могут узнать из простых слов в точности то, о чем сказано. Поэтому необходимо, чтобы мы стремились через труды и многие муки вступить в созерцание этих вещей, дабы постичь их на деле и опытно, – тогда мы будем научены и просвещены свыше и Бог прославится в нас». Так что нам нужно по силе претворять теорию в практику. И эту силу мы можем получить только от источника силы – Духа Божия. Поэтому в завершение и мы присоединим свой слабый голос к пламенному молению святого Симеона и призовем: «Прииди, Свет истинный. Прииди, неименуемое сокровище. Прииди, вечное ликование. Прииди, всех спасающихся истинное чаяние. Прииди, все творящий и мыслящий и меняющий единой волей. Прииди, Кого возжелала и желает моя скудная душа. Прииди, дыхание мое и жизнь. Прииди, утешение моей смиренной души, и спаси мя». Аминь. Необходимость бодрствования согласно преподобному Ефрему Сирину Один из симптомов расслабившейся человеческой природы – склонность к вялости, беспечное пренебрежение духовными деяниями. Склонность к удобству, отдыху, ко всему тому, что легко доступно и угождает нашим чувствам. В таком душевном климате, отрицающем жертву величию и высоте Божией, человек, конечно, дает себе поблажки и доходит до духовной сонливости, что сегодня особенно поддерживается благосостоянием нашего «общества потребления». Но состояние расслабленности угрожает нашей духовной жизни. Поэтому святые Божии люди не перестают напоминать об этом: можно сказать, бить в набат.

http://azbyka.ru/otechnik/bogoslovie/zhi...

Икос 7 Новое чудо Твое, Утешителю, бысть во знамение всем, и исполни ужаса языков собрания на праздник пришедших: видяху бо учеников Спасовых огненными языки глаголющих и кийждо от них свою беседу слышаше. И дивляхуся вси, друг другу глаголюще: не вси ли сии глаголющии галилеяне суть, и како мы слышим кийждо свой язык, в немже родихомся? Како сотворишася соотечественницы всем языком? Видел ли есть Петр Египет? Живяше ли когда Андрей в Месопотамии? Видеша ли когда Памфилию сыны Заведеовы? Како явишася сии Римляном, яко не варвари, Парфяном, яко им подобнии, Мидяном же, яко свои. Обаче елицы благоговейнии быша, тии прославиша Бога, вопиюще Утешителю сице: Прииди, во пророцех глаголавый Божественный Душе, возглаголи мирная и благая в сердцах наших. Прииди, во Апостолех проповедавый огненными языки Безсмертный Царю, возсияй молниями Божества в душах наших. Прииди, Животе Безначальный, разделенныя языки в соединение призвавый, и в нас дух вражия разделения всеконечно потреби. Прииди, Любы Безконечная, Апостолы на вечери союзом любве связавый, и в нас дух братския любве навеки насади. Прииди, с небесе снисшедый Утешителю наш, да на стези небесныя наставиши нас, Тебе поющих. Прииди, от земных горе возвышаяй Боже наш да от сладости мирских красот избавиши нас Тебе вопиющих. Прииди, Утешителю Благий, вселися в ны, и спаси души наша. Кондак 8 Странными глаголы вещающе, возглаголаша святии Апостоли странныя учения и странныя веления Святыя Троицы, от Духа Святаго просвещаеми. Высокоглаголивыми же проповедующе языки, не человеком глаголаху первее, но Богу, тайны вещающе духом, якоже божественный Павел глаголет, быша бо в восторзе духовном, неизглаголанными воздыхании Святаго Духа наставляеми. Неверующим же от язык сие Духа действо пьянство непщевашеся быти. Обаче мнози благоговейни бывше, ужасахуся, и недоумевающеся, друг друга вопрошаху: что убо хощет сие быти? И с верою прославиша Бога, поюще Ему: Аллилуиа. Икос 8 Весь исполнен быв огненосныя благодати Духа Божия, святый Петр, востав с единонадесятьми, воздвиже глас свой и нача проповедовати собранным от язык величия Божия и страшное Твое, Святый Утешителю, во огненных языцех схождение, еже пророк Иоиль древле предрече, глаголя о сем великом и просвещенном дне Господнем: “Изолью от Духа Моего на всяку плоть, на рабы Моя и на рабыни Моя, и прорекут сынове ваши и дщери ваши и юноши ваши видения узрят”. Сим Святым Духом исполненнии бывше, Апостоли не вином упишася, но упоением Духа, новаго винограда рождения Божественнаго веселия приобщившеся, вопиюще и глаголюще сице:

http://pravicon.com/info-1237

   001   002     003    004    005    006    007    008    009    010