Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Аминь. наталия 2018/06/26, 04:19:26 Радуйся, великий Иоанне Пророче, Крестителю Господень! Моли милостивого Богу о мне грешнейшей, недостойнейшей...не отрини мене Огради от лукавых людей, от бед, зол и несчастий! Во Имя Отца и Сына и Святого Духа и ныне и присно и во веки веков! Аминь! р.Б.Инна 2018/06/24, 22:13:56 Прошу помолиться, что б муж разрешил освятить участок! Категорически не хочет. Если можно о таком просить помолитесь пожалуйста Инкогнито.. 2018/06/10, 23:17:29 Святой Иоанн Предтечи! Прости грехи мои и всем моим сродникам!!! Умоли Господа , Святый Иоанн Предтечи о Том ,чтобы открылись духовные очи у детей моих чтобы избавились они от лукавого!!! Не дай им погибнуть,выведи,Святый Иоанн Предтечи их на правильный путь,сделай так,чтобы они покаялись,исповедовались и причастились! Во Имя Отца и Сына и Святаго Духа! Аминь.Аминь.Аминь. 2018/06/10, 13:47:45 Святой Иоанн Предтеча,моли Бога о мне и о мих детях Ольге , Алевтине Аркалии , Иулиании . Александре . Аминь 2018/06/10, 08:49:02 Святый Пророче и Крестителю Господень Иоане! Прошу Твоих молитв и помощи на экзамене сыну р.б. Иоану. Прошу помощи и мне р.б. Елене, клевещут и злобствуют люди н меня. Прости меня грешницу. 2018/06/09, 11:55:50 Прошу молитвы о своем одноклассника р.Б. Сергее(крещенный) он приболел и очень давно! Испытывает страсть ко мне! Я расскаиваюсь, рассеялась и исповедался за свою прошлую жизни, а оказывается я стольким людям жизнь изуродовала! Помолитесь о нем ,что б он смог излечиться от этого! И пожалуйста попросить , что Господь помиловал меня ведь это только малость из всего ,что я натворила своим образом жизни и так как я одевалась. Помолитесь если можно ,что б р.Б.Сергей в будущем нашел жену для спасения своей души ,если это угодно это Господу! Может у него другой путь! Господи прости меня урода морального! Надежда... 2018/05/19, 16:45:53 Святой Иоанн Предтече! Мне были две подсказки!Прости меня за мои сомнения и малодушие! Теперь очень печалюсь и переживаю и ругаю себя ! Если, можно то исправь это, наилучшим образом для меня ! Не дай мне впасть в отчаяние! Помоги и укрепи мою веру, исцели от болезней меня и моих родных близких людяй!

http://isihazm.ru/?id=642&c_pid=2

Явившись к Ахаву, Илия предсказал трехлетнюю засуху и голод за его нечестие; молитвою свел с неба огонь на жертву, чтобы доказать, что истинный Бог есть Тот, Которому он кланяется; во время голода прокормил целую семью горстью муки и малым количеством масла; воскресил сына сарептской вдовы; беседовал с Богом на горе Хориве и живым был взят на небо на огненной колеснице с огненными конями. Св. пророк Илия учил и пророчествовал устно, как и его ученик Елисей и не оставил писаний. Жил за 9 столетий до Р. Хр. Тропарь, глас 4-й. Во плоти ангел, пророков основание, вторый предтеча пришествия Христова, Илия славный, свыше пославый Елисееви благодать, недуги отгоняти и прокаженныя очищати: темже 357 и почитающим его точить 358 исцеления. Молитва. О прехвальный и пречудный пророче Божий Илие, просиявый на земли равноангельным житием твоим, пламеннейшею ревностию по Господе Бозе Вседержитель еще же знамении и чудесы преславными, таже, по крайнему благоволению к тебе Божию, преестественно восхищенный на огненней колеснице с плотию твоею на небо, сподобльшийся бесвдовати с преобразившимся на Фаворе Спасителем мира, и ныне в райских селениях выну 359 пребываяй и предстояй престолу небеснаго Царя! Услыши нас грешных и непотребных, в час сей предстоящих пред святою твоею иконою и усердно прибегающих к ходатайству твоему. Моли о нас человеколюбца Бога, да подаст нам дух покаяния и сокрушения о гресех наших, и всесильною Своею благодатию да поможет нам оставити пути нечестия, преспевати же во всяком деле блазе 360 , да укрепит нас в борьбе со страстьми и похотьми нашими: да всадит в сердце наше дух смирения и кротости, дух братолюбия и незлобия, дух терпения и целомудрия, дух ревности к славе Божией и спасению ближних. Упраздни молитвами твоими, пророче, злыя обычаи мира, паче же погибельный и тлетворный дух века сего, заражающий христианский род неуважением к божественней православной вере, к уставам святыя церкве и к заповедем Господним, непочтением к родителем и властем предержащим, и низвергающий людей в бездну нечестия, развращения и погибели.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Buharev/p...

О молитве Животворящему Кресту Господню . 40. Когда увидишь Животворящего Креста Христова образ, тогда твори.молитву такую:  “Кресту Твоему поклоняемся Владыко и Святое Воскресение Твое славим” . И после этого поклонись Честному Кресту. О молитве Пречистой Богородице. 41. Когда же посмотришь на образ Пречистой Богородицы, тогда обрати ум свой к первообразному Ее существу, к Самой нашей Владычице, и молись ей так:  “Пресвятая Госпоже Богородице, помилуй и спаси мя и помолись о мне Сыну Своему и Истинному Богу нашему, да спасет и помилует мя грешного” , или просто:  “Пресвятая Богородица, спаси нас” . О молитве Иоанну Предтече 42. Когда же посмотришь на образ Предтечи Иоанна, также ум свой к нему утверди и твори молитву:  “Святый Великий Иоанне, Пророче и Предтече, Крестителю Господень, помолисяко Спасу Христу Богу нашему да спасет и помилует мя грешного” , или  “Святый Великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас” . О молитве ко святым пророкам, апостолам, мученикам, светителям, преподобным и всем святым. 43. Когда на образ какого-либо святого посмотришь, пророка или апостола, мученика или святителя, или преподобного, то к тому ум свой и возведи и молитву же этому святому такую твори:  “Святый Божий пророче (имя), или святый апостоле Христов (имя), или святыйстрастотерпче (имя), или святителю Христову (имя), или преподобне отче (имя), помолися ко Спасу Христу, Истинному Богу Нашему, да спасет и помилует мя грешного” . Если же образ всех святых, тогда обрати ум свой ко всему сонму святых и всему воинству Небесному и молись,  “Всисвятии, молите Бога о нас” . О молитве святых к Богу. 44. Все святые о нас всегда Бога молят. Он же Один всех милует и спасет, а святым Своим всегда снисходителен на просьбы о грешных бывает. О молитве там, где и святых образов нет. 45. Помни и о том, что если какого святого особо чтишь или если какой святой на память тебе пришел, даже когда и образа его не придется видеть, все равно призывай святым его именем на умоление к Богу и тебе на помощь. И если веру теплую иметь к нему будешь, то скоро к тебе, сущему в бедах, болезнях и скорбях, на помощь поспешит. Но если нетвердую веру имеешь, то лишь погрешишь этим призыванием. Также и Матерь Божию Пречистую на умоление Сына ее и Бога нашего призывай везде, даже если и образа ее где не увидишь. Также и к Самому Господу нашему Иисусу Христу молитву всегда и везде твори, не только в церкви, но и в пути, и на постели, как тебе прежде было сказано и написано.

http://azbyka.ru/katehizacija/syn-cerkov...

Рождество Иоанна Предтечи Рождество Иоанна Предтечи — великий (недвунадесятый), непереходящий (отмечается 7 июля) праздник. Церковь празднует только три рождения: Христа, Его Матери и Его Предтечи. Сергий Булгаков «Друг Жениха» Св. Церковь празднует честное зачатие Предтечи (24 сентября - ст. с.) и честное рождество его (24 июня - ст. с.), и уже этим празднованием сближает его с Богоматерию, Коей также прославляется св. Церковью и славное зачатие (9 декабря), и славное Ее рождество. Кроме них, никому из людей св. Церковь не оказывает такого почитания. Обычно дни памяти святых приурочиваются к их кончине или прославлению. В чем же основание здесь для такого выделения? Какова мысль Церкви, выражающаяся в этом установлении? Эта мысль глубока и значительна. Жизнь для каждого человека есть путь спасения, возможность освобождения от греха, взыскания благодати Духа Святого. Поэтому существенным и решающим в ней итогом является только ее конец, кончина праведника: «честна пред Господом смерть преподобных Его». Кончина праведника есть победное освобождение от греха и исполнение подвига. «Подвигом добрым подвизайся, течение скончах, веру соблюдох, прочее убо соблюдается мне венец правды» (2 Тим. 4,7–8). Потому Церковь обычно и не празднует рождения праведников, как начального состояния их плененности, подвластности греху. Каждый человек рождается во грехе, и «несть человек, иже жив будет и не согрешит», даже если один день его дыхания в мире. И если мирские биографии отмечают, как радостный и празднественный, день рождения выдающихся людей, то в Церкви прославляются только победы над грехом, уже совершившиеся достижения, причем в силу удобопревратности человеческой природы ранее конца не может быть окончательной уверенности в спасении от греха и даже падения. «Братия, не почитаю себя достигшим, и только забывая заднее и простираясь вперед, стремлюсь к цели, к почести вышнего звания Божия во Христе Иисусе» (Фил. 3, 13–14).   Но если это так, то уже празднованием самого зачатия Предтечи Церковь ставит его в совершенно особое, исключительное положение. Оно свидетельствует об его святости уже с самого зачатия, как и возвещается архангелом Гавриилом, рекшим Захарии: «и Духа Свята исполнится еще от чрева матери своей» (Лк. 1, 15). То, что для всех людей есть венец и исполнение всей жизни, для Предтечи подается уже в чреве матери, с самым зачатием. И посему Церковь призывает к ликованию об этом событии: «от неплодного днесь чрева плод молитвы прозябе Иоанн Предтеча, веселися пустыне, и ликуй, человечество: се бо покаяния проповедник грядет, во чреве матери воплотится» (Служба 24 сентября, стих, на Гос. Воз., Ви–зантиева). «Веселится тварь в зачатии твоем, пророче и Предтече, Крестителю Иоанне: божественно бо твое рождение предзнаменует нам владычное рождество» (стих, на хвал.). «Божий пророче, старче ликуй, родиши бо сына, его же больший в человечех не вос–та, Иоанна Господня Предтечу: взыграй, Елисавета, земля вся, радуйся, хвалу всех творцу Богу приносящи».

http://predanie.ru/tema/rozhdestvo-ioann...

Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу тебе приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием Ему: аллилуиа. Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение времен- ныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением закона и покаянием благоугождати Господеви. Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю. Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпевый. Радуйся, за истину во главу усеченный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих честне погребеся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблю- деся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы Христианом дадеся. Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестие покланяются; радуйся, яко от тебе многая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою греш- нии к покаянию воздвизаются. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и безза- коннаго Ирода, от негоже и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честней главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поем: аллилуиа. Икос 9 Витийство всякое земнородных не довлеет достойно восхва- лити тя, Иоанне богохвальне, тебе бо уста Христовы похвалиша, высша пророков и болыпа всех рожденных женами тя наимено- ваша. Отонудуже достойную похвалу принести тебе недоумевающе, вопием ти сицевая:

http://azbyka.ru/otechnik/Ieronim-Solome...

День имать часов 9, а нощь часов 15.   1. святаго пророка наума.   Аллилуиа, или тропарь. Стихиры Богородицы, глас 3. Подобен: Велия: и святаго, глас и подобен тойже. На стиховне октоиха.   Тропарь, глас 2: пророка твоего наума память, Господи, празднующе, тем тя молим: спаси души наша.   На Утрени , Аллилуиа во глас октоиха, и троичны гласа, по обычаю: или тропарь. По кафисмах, седальны октоиха, и чтение. Оба канона октоиха, и пророка на 4, глас 5. По 3–й песни, седален, глас 5. По 6–й песни, мученичен октоиха.   Или кондак, глас 4. Подобен: явился еси: Просветившееся духом чистое твое сердце, пророчества бысть светлейшаго приятелище: зриши бо яко настоящая далече сущая. сего ради тя почитаем, пророче блаженне, науме славне.   И чтем пролог. По 9 песни, светилен троичен. На стиховне октоиха.   2. святаго пророка аввакума.   Подобне, Аллилуиа, или тропарь вчерашний. Стихиры Богородицы 3, глас 4. Подобен: яко добля: и пророка 3, глас и подобен тойже. На Утрени , оба канона октоиха, и пророка на 4, глас 4. По 3–й песни, седален, глас 4. По 6–й песни,   Кондак, глас 8. Подобен: Взбранной: Возгласивый вселенней от юга пришествие божие от девы, аввакуме богоглаголиве, и на божественней стражи предстоянием слышания, от светоносна ангела, христово воскресение возвестил еси миру. сего ради весело зовем ти: радуйся, пророков светлая доброто.   И чтем пролог. По 9–й песни, светилен троичен. На стиховне октоиха.   3. святаго пророка софониа.   Поем подобне: Стихиры пророка 3, глас 4. Подобен: Званный свыше: На стиховне октоиха. На Утрени , оба канона октоиха: и святаго на 4, глас 6–й. По 3–й песни, седален, глас 6. По 6–й песни,   Кондак пророка, глас 4. Подобен: явился еси: явился еси светозарен божественным духом, пророче софоние, божие явление возгласив: радуйся зело дщи сионя, иерусалимова проповеждь: се царь твой грядет спасаяй.   По 9–й песни, светилен троичен. На стиховне октоиха.   (:. В тойже день преподобнаго отца нашего саввы звенигородскаго.   Совершается собор его во обители его, и идеже храм его.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Соблюдаемся благодатию, вернии, и печатию. Яко бо губителя, бежаша прага евреи, древле окровавлена, тако и нам исходное божественное сие пакибытия баня будет. Отсюду и Троицы узрим свет незаходимый. Уведехом Моисею купиною явленная, гряди, странными уставы соделанная: яко бо спасеся, огнь носяши, Дева, светоносна рождши Благодетеля, во Иорданских же струях явленна. Знаем, что прежде Ты, творящий великие и необычайные дела, милостиво навел всегубительный потоп, чтобы всех предать тлению. Ныне же Ты потопил грех по Своему милосердию и ради спасения людей. Сохраняет нас, верные, благодать и печать (крещения). Ибо как евреи, помазав косяки дверей кровью, избежали губителя, так и для нас исходом будет эта божественная купель вечной жизни. Благодаря ей мы узрим незаходимый свет Троицы. Мы узнали, что явленное Моисею в купине совершилось необычайным образом, ибо Дева, нося огонь, была сохранена и родила светоносного Благодетеля, явленного ныне в струях Иорданских. Некоторые богослужебные тексты включают в себя монологи или диалоги действующих лиц крещенской истории. Беседа Иоанна Предтечи и Христа (см.: Мф. 3:13–15 ) воспроизводится, в частности, в следующих текстах: Како простру руку и прикоснуся верху Держащаго всяческая? Аще и от Марии еси Младенец, но вем Тя, Бога Превечнаго, по земли ходиши, певаемый от Серафим, и раб Владыку крещати не научихся. Непостижиме Господи, слава Тебе. «Как протяну руку и коснусь головы Вседержителя? Хотя Ты – Младенец от Марии, но знаю, что Ты – Бог Превечный. Ты ходишь по земле, но Тебя воспевают Серафимы, и раб не умеет крестить Владыку. Непостижимый Господи, слава Тебе». Пророче прииди ко Мне, простри руку, и крести Мя скоро. : «Пророк, подойди ко Мне, протяни руку и без промедления крести Меня». Пророче остави ныне, и крести Мя хотяща, исполнити бо приидох всяку правду. «Пророк, оставь теперь и крести Меня желающего этого, ибо Я пришел исполнить всякую правду».    Река Иордан в литургических текстах персонифицируется, подобно тому, как это бывает на мозаиках и фресках, изображающих Крещение Господне. Автор одного из текстов вступает в разговор с Иорданом:

http://azbyka.ru/otechnik/Ilarion_Alfeev...

Радуйся, яко от тебе многия чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей бесчестия избавляются: Радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от негоже и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честней главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поем: Аллилуиа. Икос 9 Витийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христовы похвалиша, высша пророков и больше всех рожденных женами тя наименоваша. От онудуже достойную похвалу принести тебе недоумевающе, вопием ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая славо: Радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, праотцев радость и прославление: Радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, Апостолов богосветлый венче: Радуйся, святителей велелепая красото. Радуйся, мучеников в новой благодати начало: Радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение: Радуйся, девственников и постников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение: Радуйся, яко от всех христианских родов имя твое прославляется. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 10 Спасти мир пришедшаго во плоти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде: якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тме и сени смертней седящих, от онудуже вскоре Господом изведен был еси со всеми от века праведными, поя Ему яко Избавителю и Победителю смерти: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, Божественный Иоанне: сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю: Радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избавителю.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=102...

Слава, и ныне, глас и подобен тойже: Непорочная Агница и нескверный чертог, в дом Божий Богородица Мариам с веселием вводится преславно, Юже ангели Божии дориносят верно, и вси вернии блажат присно, и благодарственно поют Ей непрестанно велиим гласом: наша слава и спасение Ты еси, Всенепорочная. Песнь 4. Ирмос: Неизследный Божий совет, еже от Девы воплощения, Тебе Вышняго, пророк Аввакум усмотряя зовяше: слава силе Твоей, Господи. Дверь непроходную, Божий дом приемля днесь, престати сотвори всякой службе законной: яко истинно явися зовый, сущим на земли Истина. Гора присенная, Юже провиде древле Аввакум, предпроповеда внутрь вместившуюся в невходных храма добродетели процветши, и покрывает концы. Видевши преславная вся земля, странныя же и дивныя вещи, како Дева, от ангела пищу приемлющи, образы строения носит. Храм и Палата, и Небо одушевленное явльшися, Богоневесто Царева, в храм законный приводима днесь, Тому соблюдаема, Пречистая. Ин. Ирмос: Духом провидя, пророче Аввакуме, Словесе воплощение, проповедал еси, вопия: внегда приближитися летом, познаешися: внегда приити времени, покажешися. Слава силе Твоей, Господи. Пророче Исаие, прорцы нам, Дева кто есть имущая во чреве, Яже из Иудина корене прозябши, и рождшися из Давида царя, семене святаго, Плод благославный? Начинайте девы и воспойте песни, руками держаще свещи, Чистыя Богородицы предшествие хваляще, ныне грядущия во храм Божий купно с нами празднующи. Иоакиме и Анно веселитеся ныне, во храм приводяще Господень Чистую Бога Матерь Христа Всецаря будущую, от вас же рождшуюся, яко трилетствующую Юницу. Святая святых сущи Чистая, во храм святый возлюбила еси вселитися, и со ангелы, Дево, беседущи пребываеши, преславне с небесе хлеб приемлющи, Питательнице жизни. Рождше паче надежди Пречистую Деву, благочестиво обещахуся Богу принести: и исполняют, дающе яко жертву Рожденную от них, Иоаким днесь и Анна, в дом Божий. Прозябе жезл иногда Ааронов, прообразующий, Чистая, Божественное рождество, яко безсеменно зачнеши, и нетленна пребудеши, и по рождестве девствующи явишися, Младенца питающи всех Бога.

http://pravmir.ru/vvedenie-vo-xram-presv...

— Сколько нам ждать, пророче Илия? — спросил один из священников. — Пока не начнет колебаться земля, пока не появится в небе Крест и вы не услышите от самого Спасителя: «Приидите ко Мне». Тогда прекращайте ваше служение и идите к Нему. — А до тех пор? — А до тех пор оставайтесь здесь, у Кедрона, крестите всех приходящих за спасением, проповедуйте Христа Воскресшего и Грядущаго. — Долго же нам придется служить без отдыха, пророче… — О род наивный! — воскликнул Илия и поглядел на Эноха. Тот кивнул. — А почему ты величаешь Илию всего лишь пророком? — вдруг спросил он священника. — Разве не видел ты, как Господь сподобил нас пролить за Него свою кровь? Мученик превыше пророка, так уже ты этой великой чести нас не лишай, отче! — Простите и благословите, пророцы и мученицы Илие и Енох! — Бог да благословит вас всех. Идите и служите Ему, — сказали пророки-мученики, и священники опять пошли к воде. Уже стемнело. Взошла луна. По небу летели быстрые облака. Одно облако было ярче других освещено луною, оно казалось светящимся изнутри. Вдруг оно стало опускаться над Иерусалимом, постояло над ним, потом поплыло к Кедрону, и здесь опустилось на воду. Илия и Энох по воде прошли к облаку и скрылись в нем. Облако снова поднялось в небо и умчалось на восток. Пораженные люди долго стояли неподвижно, устремив глаза в небо. Первыми опомнились священники. — Не успевшие принять святого крещения, покайтесь и креститесь! — воскликнул один из них. — Пророки воскресли и восхищены на небо во второй раз. Время на исходе! — Скорее, Жерар, скорее! Ты можешь не успеть! Скажи, ты веруешь в Иисуса Христа? Ты веришь Его пророкам Илие и Эноху? — Еще бы не верить, когда я их видел своими глазами и слышал своими ушами! — Так идем скорее к отцу Алексею, он тебя сейчас же окрестит! Инга и Ванда ухватили его за обе руки и потащили к берегу. — Да стойте вы все, сумасшедшие девчон ки, — попытался остановить их Жерар. — Я жене готов! — Готов, готов! — заверил его Пятик-Петр, подталкивая в спину. — Попроси, чтобы тебя Павлом нарекли! — Не знаю почему, но чувствую, ты прав — надо идти, — сказал Жерар. — Веди, братишка! Скоро людей на обоих берегах Кедрона почти не осталось, и только священники продолжали поджидать «работников после-него часа», чтобы успеть крестить и запаздывающих.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=522...

   001    002    003    004    005    006    007   008     009    010