Радуйся, возшедый в горний град Господа Вседержителя; Радуйся, преселивыйся в Царство Небесное. Радуйся, яко святая твоя душа ныне в пресветлом Сионе вселися; Радуйся, яко и тело твое нетлением в обители твоей прославися. Радуйся, теплый о нас предстателю ко Христу Богу; Радуйся, благодать нам от Него обильную молитвами твоими подаваяй. Радуйся, преподобне отче Аврамие, великий и преславный Ростовский чудотворче. Кондак 10 Спасти хотя душу Гермогена некоего, по действу диаволю в сомнение о тебе впадшаго, досточудне Аврамие, мало неколико дней наказав, за молитвы братии обители твоея паки помиловал еси. Он же, познав свое согрешение, прослави тебе незлобиваго благодетеля своего, и Богу, тобою чудодеющему, возопи: Аллилуиа. Икос 10 Стена граду Ростову ты еси, чудотворче святый Аврамие, и всем, прибегающим к тебе, надеждо крепкая и заступление. Темже и нас, любовию ублажающих тя, от недугов и нужд свобождай, вопиющих тебе таковая: Радуйся, стено нерушимая града Ростова; Радуйся, забрало собранного тобою стада духовных овец. Радуйся, во правоверии стоящих незыблемое утверждение; Радуйся, во благочестии ходящих крепкое ограждение. Радуйся, поборниче крепкий ведущих брань к духовом злобы поднебесным; Радуйся, вождю премудрый, путь прискорбный и тесный шествующим показуяй. Радуйся, преподобне отче Аврамие, великий и преславный Ростовский чудотворче. Кондак 11 Пение всякое не довлеет к похвале твоей, преподобне отче Аврамие, кто бо возможет по достоянию прославити многотрудное житие твое или восхвалити подвиги твоя, яже по вся дни и нощи в постех и бдениих, стояниих и коленопреклонениих богоугодне подъял еси, их же ради предстоя ныне Престолу Божию на небесех, со всеми святыми поеши Христу Богу: Аллилуиа. Икос 11 Светозарное светило, не точию град Ростов озаряющее, но и вся грады и страны Российския просвещающее, зрим тя, светоявленне отче Аврамие; с невещественными бо Ангельскими светы предстоя Троичному несозданному свету, и от него Божественными лучами осияваем, облиставаеши верных, вопиющих ти сице:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Кондак 9 Всякия отступства и еретическая блуждания покаявшемуся народу земли Волынския отпустила еси, Владычице, и паки источник исце-лений от чудотворныя Твоея иконы от следа стопы Твоея на горе Почаевстей в православной Лавре Твоей людем открыла еси, токмо аще покаяние о гресех своих принесут Богу и о Твоей помощи не сумнящеся, возопиют ему: Аллилуиа. Икос 9 Ветия славы Твоея явишася, Владычице, слепии и хромии исцеление от Твоея иконы, православным людем возвращенныя, приявшии, яко и еретической жене некоей болящей, Тя в помощь призвати и по исцелении истинную веру исповедати и облобызати, нам же вопити Тебе сице: Радуйся, Царя Небеснаго умоление: Радуйся, земных присное предстательство. Радуйся, от лютерских заблуждений жену некую недуга исцелением отвратившая; Радуйся, вся люди во истине Православия уверившая. Радуйся, яко Тебе ради православнии людие столькраты прельщения агарянская победиша; Радуйся, яко Тебе ради и совращеннии от латын паки православную веру облобызаша. Радуйся, к Нейже вси живущии молитвенно очи воздвизают; Радуйся, Юже и молящиися о упокоении умерших в помощь призывают. Радуйся, и от житейских нужд притекающия к Тебе изъемлющая; Радуйся, паче сих всякия нужды претерпевающим крепость дарствующая. Радуйся, христолюбивому воинству во бранех вспоможение; Радуйся, на демоны воинствующим благое наставление. Радуйся, Похвало Почаевская и всего мира Надеждо и Утешение. Кондак 10 Спасти хотяше, Пречистая Богородица, препростую некую старицу во ослеплении латынстем бывшую и внуку малую имущую, Православием убо просвещенную, но телесными очесы сле-потствующу, темже сима обема благое желание влагает, еже на горе Почаевстей чудотворному Ея образу поклонитися, идеже абие слепую отроковицу чудесне исцеляет и старицу православную веру исповедати научает, вопиющую Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена нерушимая истинныя веры явилася еси, Владычице, зане якоже нечестивии еретицы от прославления Тебе, яко Истинныя Богородицы, со упорством отвергошася, тако и православнии в вере Твоей тверди пребыша, и от молитв непрестанно Тебе приносимых николиже отвратитися восхощут, и сих ради еретических глагол во утеса своя приимати не дерзнут, но сердцем благодарным восхваляти Тя не престанут, глаголюще: Радуйся, Христианом отрадо и утешение; Радуйся, ангельским чином славо и поклонение.

http://pravicon.com/info-1200

Радуйся, Премилостивая Владычице, Оршанская похвало и всем верным утешение. Кондак 8 Странное зрим чудо, Богородице, како труды еретиков тщетны сотворила еси и печатнику Спиридону дух мудрости даровала еси, сего ради той трудами своими вся земли Белорусския премудростию книжною исполни, и Бога прослави, глаголя: Аллилуиа. Икос 8 Весь град древний Орша, чудною иконою Твоею осеняемый, бысть воистину стена и прибежище православным, Владычице, к Тебе бо притекающим заступление была еси, и нам недостойным, взирающим на образ Твой, Богородице, покров буди и утешение, да и мы, якоже святый Афанасий и печатник Спиридон, восхвалим имя Твое преблагое тако: Радуйся, всечестный Чертоже Божий; радуйся, Мати, высшая небес. Радуйся, греховную печаль потребляющая; радуйся, исцелений богатство изливающая. Радуйся, сокровище спасения; радуйся, источниче нетления. Радуйся, Горо несекомая, юже Даниил провиде; радуйся, Жезле пречестный, егоже Исаия прорече. Радуйся, Премилостивая Владычице, Оршанская похвало и всем верным утешение. Кондак 9 Всякия исцели болезни, и печали горькия избави нас, Богородице, усердно молящихся пред чудотворным образом Твоим, веси бо скорби наша, Пречистая. Буди нам помощь и прибежище нерушимое, да сподобившеся милостей от Тебе, Преблагая, имя Твое прославим и Богу возопием: Аллилуиа. Икос 9 Ветии лжемудреннии, видяще чудеса, от иконы Твоея, Пресвятая, исходящая, недоумевают, како хитросплетения их растерзавши, людем православным мир и безмятежие подала еси. Мы же, Твоему промышлению о нас, Богородице, чудящеся, воспеваем Ти сице: Радуйся, древнюю клятву разрушившая; радуйся, еретическое лжемудрие обличившая. Радуйся, хранительнице живота нашего; радуйся, Двере, Еюже пройде Христос. Радуйся, кающимся прощение; радуйся, недугующим исцеление. Радуйся, падшим возстание; рдуйся, погибающим упование. Радуйся, Премилостивая Владычице, Оршанская похвало и всем верным утешение. Кондак 10 Спасти хотя люди Твоя, Богородице, от еретическаго злосмрадия, явила еси нам образ Твой чудотворный, милости верныя исполняющий, нечестие же вражие опаляющий, и всем людем православным дарующий благоприятно пети Богу: Аллилуиа.

http://foma.ru/akafist-presvjatoj-bogoro...

Радуйся, притекающих к Тебе непостыдное упование. Радуйся, из глубины отчаяния возводящая. Радуйся, печали наша утоляющая. Радуйся, Пресвятая Богородице Дево, всего мира Благая Заступнице. Кондак 9 Всякаго естества Ангельскаго превысшая явилася еси, Пресвятая Дево: Невместимаго бо Бога вместила еси во утробе Твоей; темже на небеси прехвально имя Твое и на земли блажат Тя вси роди. Мы же грешными устами дерзаем возвеличившему Тя Богу взывати о Тебе: Аллилуиа. Икос 9 Витийствующий язык не возможет по достоянию восхвалити Тя, Богомати Пречистая, за великия и премногия благодеяния Твоя, яже на нас милостиво изливаеши. Сего ради, вся чудеса от икон Твоих бываемая видяще, присно ублажаем Тя и хвалебно вопием сице: Радуйся, печаль нашу в радость претворяющая. Радуйся, от бед и скорбей нас избавляющая. Радуйся, Неувядаемый Цвете чистоты и нетления. Радуйся, Рачительнице целомудрия и воздержания. Радуйся, Богородицею величаемая. Радуйся, от всех родов ублажаемая. Радуйся, благочестия Наставнице. Радуйся, поющих во славу Божию Попечительнице. Радуйся, Пресвятая Богородице Дево, всего мира Благая Заступнице. Кондак 10 Спасти хотя всякаго человека, Сын Твой и Бог наш милостиво внимает Тебе, Заступнице и Ходатаице нашей, о нас молящейся; темже вси вернии в скорбех и напастех с несумненною верою к Тебе прибегают и благодарственно вопиют о Тебе: Аллилуиа. Икос 10 Стена нерушима еси, Богородице Дево, всем усердно Тя почитающим и иконе Твоей чудотворней благоговейно покланяющимся: Тебе бо дадеся от Господа благодать всемирнаго заступления, верных же во благочестии и чистоте утверждения. Темже и нас под матерний Твой покров приими, с любовию к Тебе взывающих: Радуйся, Преблагословенная, у Престола Сына Твоего на небеси пребывающая. Радуйся, Препрославленная, помощию Твоею на земли нас не оставляющая. Радуйся, в житии нашем верная Путеводительнице. Радуйся, иноческаго жития Наставнице. Радуйся, лествице, души праведных на небеса возводящая. Радуйся, леторасле прекрасная, у Престола Вседержителева благоухающая.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

В 1961-м году был Московский кинофестиваль (его возобновили после перерыва с 1935-го года), и приехало много иностранных звезд. А в Италии к этому моменту вышла книжка искусствоведа Паоло Риччи «Илья Глазунов», так что прибывшие на фестиваль Лукино Висконти, Джузеппе Ди Сантис, Фредерико Феллини, Джульетта Мазина и, как тогда считали, самая красивая женщина мира Джина Лоллобриджида, знали обо мне. И вот в последний день они пришли ко мне (я тогда снимал маленькую комнату) и говорят: «У нас два часа, сделайте нам четыре портрета». Я сделал, как смог. Всю ярость их внутреннего накала выложил за эти два часа. Черным жирным углем, пастелью, а Лоллобриджида — она окончила Римскую академию — говорит: «А я хочу портрет маслом. Мы все хотим». Я воспринял это как шутку, какие портреты маслом! И говорю ей: «Есть два пути, вы остаетесь в Москве, а второй — я поеду в Рим». Они ответили: «Гранда идея!», после чего два года заваливали меня и министерство письменными требованиями. И я первый раз в жизни по приглашению поехал в Италию. Так в Риме состоялась моя первая выставка на Западе. Я нарисовал 20 картин, все их вернул. Конечно, сделал портрет и ей, и всем остальным. — Так у вас и родственники были за границей, такие как Питер Устинов, вы же могли не возвращаться. — Питер Устинов появился позже, это был не мой прямой родственник, он — дядя моей жены Ниночки. — Я к тому, что у вас была возможность зацепиться. — Нет, Питер Устинов был холодный человек. У меня другие были возможности. После Италии, в 1964 году, состоялась моя первая персональная выставка в Манеже, в служебном помещении. Через пять дней она закрылась, потому что вышла статья, подписанная полностью всем партбюро Московского союза художников, что мои картины — сомнительная духовная пища. Это была такая форма политического доноса. Выставку закрыли, и начались новые гонения. Но даже в то время я много думал и понял — лучше на нары в Сибирь, чем на виллу в Майами. И я действительно мог остаться где-то, меня приглашал король Швеции, король Лаоса, президент Италии. Я бывал в Нью-Йорке, в Париже. В Японии меня оставляла известная бизнес-леди Накамура-сан. В каждой стране мне предлагали выбрать жизнь на свободе. Но было одно обстоятельство: дома меня ждала преданная жена, нерушимая стена, моя Ниночка. А Нину не выпускали, потому что ее дядя Николай Александрович Бенуа был главным художником Ла-Скала и Королевской оперы в Риме.

http://pravmir.ru/ilya-glazunov-glavnoe-...

Радуйся, пророче Бога живаго, страждущим милость изливающий; радуйся, громе богогласный, враги веры устрашающий. Радуйся, простоты стяжателю, премудрыя века сего посрамляющий; радуйся, Истины служителю, смиренным разум озаряющий. Радуйся, преподобне отче Амфилохие, теплый наш заступниче и предивный целебниче. Кондак 9 Всяких зол и скорбей, житие твое бысть исполнено, преподобне, имиже демони и злыя люди уязвити тя тщашася, но ничтоже успеша, обретше в тебе твердый столп веры и неиссякаемый источник любве, в нихже паче возрастая и сугубыя благодати сподобляяся, даже до кончины своея блаженныя, в благодушии пел еси Богу: Аллилуия. Икос 9 Всякий день и час многия молитвы возносил еси, отче, ко Пречистой Владычице нашей Богородице, Ея величие и матернюю любовь к нам грешным восхваляюще. Ныне же тя о обители твоей, купно со Иовом преподобным, теплаго заступника и неотступнаго молитвенника к Ней разумеюще, тако вопием ти: Радуйся, избранниче Божия Матере; радуйся, святыя обители Ея преславный воине. Радуйся, чудотворную икону Пречистыя свято почитавый; радуйся, и следу стопы Ея десныя, благоговейно покланявыйся. Радуйся, славу Приснодевы на всяк день воспевавый; радуйся, на милость Ея упование свое полагавый. Радуйся, в подвизех монашеских и трудех исповеднических Иову преподобному достойне подражавый; радуйся, отца сего святаго, чудотворения дар восприявый. Радуйся, на жатву духовную Господем посланный; радуйся, на ниве Христовей рачительно потрудивыйся. Радуйся, Царя Небеснаго благоволения искавый; радуйся, мирския славы и хваления, юродством бегавый. Радуйся, преподобне отче Амфилохие, теплый наш заступниче и предивный целебниче. Кондак 10 Спасения нашего и ныне наставник буди преподобне, да зряще нетленное тело твое, от суетных и ложных мира сего отбегати научаемся; леность и небрежение о душе своей, трудом и молитвою попирая; о чистоте плоти и духа тщатися, всем сердцем поучаемся, в надежди спасения, поюще Богу: Алиллуия. Икос 10 Стена нерушимая от находящих зол был еси, преблаженне: скорбящих утешая, болящих исцеляя, бесы изгоняя, и от напастей сохраняя. Даже до днесь силу Божию в тебе сущую, всем с верою и любовию к тебе приходящим являеши, подвизая в благодарности пети тебе:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Стена нерушимая истинныя веры явилася еси, Владычице, зане, якоже нечестивии еретицы от прославления Тебе, яко Истинныя Богородицы, со упорством отвергошася, тако и православнии в вере Твоей тверди пребыша и от молитв, непрестанно Тебе приносимых, николиже отвратитися восхощут, и сих ради еретических глагол во ушеса своя приимати не дерзнут, но сердцем благодарным восхваляти Тя не престанут, глаголюще: Радуйся, христианом отрадо и утешение; радуйся, ангельским чином славо и поклонение. Радуйся, от льстивых глагол еретических нас отвращающая; радуйся, памятованием милостей Твоих умы наша к Богу возносящая. Радуйся, святыя Апостолы ко Успению Твоему на облацех воздушных призвавшая; радуйся, и грешныя люди в той день на гору Почаевскую в тысящах и тмах на всяко лето собирающая. Радуйся, Еяже ради христиане трудность пути, аки сладкое упокоение, подъемлют; радуйся, Еяже ради и ленивии подражати им тщатся. Радуйся, иноком сладость мирскую забыти благодатию Твоею пособствующая; радуйся, вспять озирающияся сновиденьми грозными устрашающая. Радуйся, Церкве Христовы лучшая диадимо; радуйся, страны нашея щите неодолимый. Радуйся, похвало Почаевская и всего мира надеждо и утешение. Кондак 11 Пение благодарное о Твоих, Владычице, благодеяниях во всем мире от христиан возносимое, аки фимиам, к Небеси непрестанно восходящий, помышляюще, и наша убогая хваления не отвратити Тебе просим, еще же и благодать покаяния даровати Тебе молим, со упованием поюще Богу: Аллилуиа. Икос 11 Свет живота временнаго и вечныя жизни упование явилася еси, Владычице, человеку некоему в Бессарабии умрети имущему, но внезапу, по вкушении воды от святыни Почаевския, здраву бывшему, еже сродницы его видевше, со страхом и умилением Тебе воззваша: Радуйся, болящих исцеление; радуйся, скорбящих слышание. Радуйся, Тобою бо смерть пришедшая отгнася; радуйся, Тобою бо вера несуменная нам даровася. Радуйся, яко предвещание Гавриила пред очию нашею сбывается; радуйся, яко от всех родов, по глаголу Твоему, ныне и присно ублажаешися.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

33. Ответ на 23., рБ Борис : Простите, второпях напутал. Отец Власий благословил молиться о защите р.б.Татьяны чудотворным иконам " Нерушимая Стена " и " Умягчение злых сердец " . Прости, Господи! Только сейчас прочитала статью. Конечно, тоже подключусь к молитве за р.Б. Татьяну. 32. Ответ на 22., рБ Борис: Жулики обстряпали дело юридически грамотно, сходу их не возьмёшь. Т.е. вы считаете, что у них формально-юридически все законно? А как тогда этих отморозков выпроваживать? 31. Ответ на 28., Владимир: Давайте не оставлять Татьяну Ивановну один на один сс страшной ситуацикей. Ну так может все-таки надо всем собраться и выкинуть негодяев из квартиры? 30. Последние новости Последние новости невесёлые. Действия прокуратуры ограничились формальным звонком участкового милиционера. После праздников с каникул вернутся адвокаты Бархо, и можно ожидать новых провокаций. Как и прежде, Татьяна Ивановна просит молитвенной помощи, это действительно помогает в деле. Друзья, подавайте записки, молитесь келейно, кто как может! Противная сторона представляет из себя криминальную публику с оккультным уклоном. Спасибо огромное и просто за звонки моральной поддержки, это очень воодушевляет. Большая просьба к редакции РНЛ, если возможно, иногда помещать заголовок статьи на передовицу сайта, хотя бы на недолго, для привлечения внимания новых участников! Огромное спасибо. 29. Господин президент, помогите Татьяне Ивановне Куликовой! 28. 28.Телеграмма В.В.Путину Алексей. Борису и Федору. Братья,с наступающим Рождеством Христовым! Был вчера у Татьяны Ивановны в Гагаринском переулке. Женщина держится, но эти отморозки делают свое поганое дело- психологическая атака продолжается.Бритоголовые " соседи " не выходят из квартиры.Туалет за собой ни разу не вычистили, засранцы.Татьяна Иванона готовит письма мэру Москвы Собянину,уполномоченному по правам человека в г. Москве Музыкантскому и в Следственный Комитет РФ. Похоже, в стране действительно пришло время, когда люди сами требуют новой жизни не по " правилам " , а по закону. Вот только законы наши совсем не для простых , честных людей. Давайте не оставлять Татьяну Ивановну один на один сс страшной ситуацикей.Кто может подежурить у нее в ближайшие день-два? Напишите.Позвоните ей. Спаси Господи.

http://ruskline.ru/analitika/2012/12/25/...

Этот образ молящейся Богоматери следует считать одним из древнейших; он пережил период катакомбной и мозаичной живописи и перешел в византийско-русскую стенопись и на иконы. Стоит для этой цели припомнить замечательное мозаическое изображение Богоматери над входною дверью в св. Софии Константинопольской, где Она представлена в круглом медальоне, по правую сторону Спасителя, с молитвенно простертыми к Нему руками... Величественные изображения Богоматери с воздетыми руками над горним местом в Киево-Софийском (Нерушимая Стена) и Гелатском, близ Кутаиса, соборах есть весьма близкое подражание изучаемому нами катакомбному типу. Изображение Божией Матери в столь распространенных у нас деисусах составляет также повторение Mariae orantis катакомбной живописи. Вообще говоря, этот образ молящейся пресвятой Девы имеет весьма важное значение в истории культа Богоматери: на нем Она представляется, как ходатаица и заступница рода христианского. Изображение Ее среди деревьев, в райской обстановке указывает на то, что Она имеет особенно близкий доступ к небу и других возводит туда же. Здесь Ей усвояется самостоятельное религиозное значение, а не по связи с Богомладенцем, Которого Она в большинстве изображений держит на руках Своих. Совершенно иной иконографический тип разрабатывают в катакомбах исторические сцены, в которых Богоматерь принимает участие по смыслу евангельского рассказа. Из этих немногочисленных в произведениях катакомбного искусства сюжетов, относящихся, как известно, к первым дням земной жизни Спасителя, по древности и общераспространенности на памятниках древнехристианского периода выдается поклонение волхвов. Изображения этого события считаются самыми древними из исторических картин и лучшими исследователями относятся к III и даже к концу II столетия. В них Богоматерь является обыкновенно сидящею на кресле точно такой же формы, как епископские кафедры в катакомбных церквах. Волхвы в коротких опоясанных туниках и фригийских шапках, в числе трех или четырех, подносят свои дары Спасителю, сидящему на коленах Своей Матери. Богородица, как и Христос, одета в длинную, падающую до ног тунику с иноцветными полосами, с более или менее длинным покрывалом на главе. Одновременно с этою сценою волхвов, нередко на древних памятниках, преимущественно в скульптуре саркофагов, изображается и рождество Христово, и, таким образом, картина как бы разделяется на две части. Центр всего изображения составляет Христос Младенец. Он лежит в яслях – корзине, очень похожей на ванну, спеленатый в виде мумии; возле яслей вол и осел. В голове у Него сидит Богоматерь, а за Нею в удивлении Иосиф, большею частью старческая фигура с бородой. Тут же пастухи с клюкою, а издали видны приближающиеся волхвы с дарами, руководимые звездой. В одиночных сценах поклонения волхвов нельзя не видеть первых опытов изображения Богоматери с Иисусом Христом, первых зачатков того типа, который получил наибольшую известность и распространенность в византийской иконописи под именем: Μητρ Θεο.

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr_Golu...

Киевская Оранта Нерушимая Стена поражает вообще масштабами самой мозаики: высота ее пять метров сорок сантиметров, то есть это гигантская мозаика. Она произвела такое гигантское впечатление на русских христиан и появившихся русских иконописцев, которые были учениками византийцев, что видно, что потом за образец многих русских икон, изображавших молящуюся Богоматерь с поднятыми руками, была взята именно Киевская Оранта.     Сергей Хоружий , профессор Института философии РАН, доктор наук Все лекции цикла можно посмотреть здесь Покаяние – это большой важный раздел исихастской практики. Я назову просто чисто таким назывным образом главные особенности, без их описания, объяснения, просто назовем их. Во-первых, оказывается, что покаянные практики очень специфичны, они экстремальные, они необычные и странные для обычного житейского взгляда. Покаянным практикам присуща богатая гамма острых негативных переживаний. Человек развивает в себе негативную эмоциональную атмосферу, он осуждает себя самым резким образом, обличает себя, обвиняет и это не ограничивается только уровнем словесным, вербальным. Исихазм – это в покаянии вполне проявляется, исихазм, то, что называется целостная, холистическая практика, он вовлекает всего человека. Соответственно и в покаянные практики вовлекается уже и телесность человека, и интеллект, и психика, и развиваются крайне экстремальные практики. В знаменитом сочинении «Лествица», есть особый большой раздел, который называется «Описанием темницы кающихся», там описываются эти самые состояния крайнего покаяния и для светского сознания европейской культуры – это чистейшие описания острых психопатологий. Описание всех тех зол, которые кающиеся сами себе наносят. Но, вся эта необычность, которая делает покаяние просто дикостью для так называемого культурного европейского сознания, она и имеет самое твердое объяснение и оправдание. Все эти крайние практики необходимы для того, чтобы создать резкое отталкивание от покидаемого образа бытия. Ну и еще в заключение я уже скажу, что подвижник обнаруживает, что покаяние вообще никогда не должно завершаться – это практики начального этапа, совершенно верно, но покаянию в христианской жизни вообще нет конца. Когда начнется уже и дальнейшее духовное восхождение, и человек уже-таки и окажется способен реально восходить по лествице исихастского опыта, все равно и тогда в составе его опыта покаяние непременно должно сохраняться. Такие основные особенности.

http://academy.foma.ru/2017/01/20

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010