«Открой очи мои, и увижу чудеса закона Твоего. Странник я на земле; не скрывай от меня заповедей Твоих» (Псалтирь 118:18-19) Октоих воскресный (рус) Октоих воскресный на русском языке, перевод иером. Амвросия (Тимрота). ГЛАС 1 НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ На «Господи воззвах» стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных 4 и Минеи 3. Если празднуем святому, то поем 4 стихиры Октоиха и святому 6. Слава: Минеи, а И ныне: Богородичен первый, гласа. Стихиры воскресные Стих: Выведи из темницы душу мою,/чтобы мне прославить имя Твоё. Пс 141:8а Вечерние наши молитвы/прими, Святой Господи,/и даруй нам прощение грехов,/ибо Ты Один,/явивший миру воскресение. Стих: Меня будут ждать праведные,/доколе Ты не воздашь мне. Пс 141:8б Окружите, люди, Сион/и охватите его/и в нем воздайте славу Воскресшему из мертвых,/ибо Он – Бог наш,/искупивший нас от беззаконий наших. Стих: Из глубины я воззвал к Тебе, Господи,/Господи, услышь голос мой. Пс 129:1–2а Придите, люди, воспоем и поклонимся Христу,/прославляя воскресение Его из мертвых,/ибо Он – Бог наш,/от обольщения врага искупивший мир. Стихиры восточные Стих: Да будут уши Твои/внимательны к голосу моления моего. Пс 129:2б Возвеселитесь, небеса!/Вострубите, основания земли!/Провозгласите радость, горы!/Ибо вот, Эммануил грехи наши ко Кресту пригвоздил,/и, даруя жизнь, смерть умертвил,/Адама воскресив, как Человеколюбец. Стих: Если Ты будешь замечать беззакония, Господи, Господи, кто устоит?/Ибо у Тебя умилостивление. Пс 129:3–4 Плотию добровольно Распятого за нас,/пострадавшего, и погребенного,/и воскресшего из мертвых воспоем и возгласим:/«Утверди в православии Церковь Твою, Христе,/и жизнь нашу умиротвори,/как Благой и Человеколюбец!» Стих: Ради имени Твоего я ожидал Тебя, Господи, уповала душа моя на слово Твоё,/положилась душа моя на Господа. Пс 129:5–6а Стоя перед живоносным Твоим гробом,/мы, недостойные, славословие приносим/Твоему неизреченному милосердию, Христе Боже наш;/ибо Крест и смерть принял Ты, Безгрешный,/чтобы даровать миру воскресение, как Человеколюбец!

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=992...

Скачать epub pdf Среда Во вторник вечера. От начала вечерни начинаем поклоны. На Господи воззвах, стихиры яко обычно. На стиховне самогласен, глас 1: Радостно приимем вернии богодохновенное завещание поста, якоже прежде ниневитяне: и паки, блудницы и мытари: яже покаяния проповедь от Иоанна есть. Воздержанием уготовимся к преселению в Сион, Владычняго священнодейства. Слезами предочистимся в нем божественнаго умовения. Помолимся видети образныя зде Пасхи совершение, и истинныя явления. Уготовимся на поклонение Креста, и Воскресения Христа Бога, вопиюще к Нему: не посрами нас от чаяния нашего Человеколюбче. Стих: К Тебе возведох очи мои: И паки туже стихиру. Стих: Помилуй нас Господи, помилуй нас: Мученичен: О добрыя купли вашея святии! Яко крови дасте, и Небеса наследовасте: и временно искусившееся, вечно радуетеся. Воистину добрая ваша купля: тленная бо оставльше, нетленная восприясте, и со Ангелы ликующе поете непрестанно Троицу Единосущную. Слава, и ныне, крестобогородичен: Подобен: Прехвальнии мученицы: Дева нескверная, иногда на древе видевши, Егоже роди из безсеменныя утробы, не терпящи утробнаго уязвления, власы терзающи глаголаше: манием содержай тварь всю, како яко осужденный на крест вознесен еси, всяко хотяй спасти человечество. Ныне отпущаеши: По Трисвятом, тропарь: Богородице Дево радуйся: Поклон 1. Слава: Крестителю Христов: Поклон 1. И ныне: Молите за ны: Поклон 1. Под Твое благоутробие прибегаем Богородице: без поклона. Господи помилуй, 40. Слава, и ныне: Честнейшую Херувим: Именем Господним благослови отче. Иерей: Сый благословен Христос Бог наш: И мы глаголем молитву: Небесный Царю: и поклоны три великия, с молитвою святаго Ефрема: Господи и Владыко живота моего: и прочих, 12. Паки скончавше поклоны, глаголем молитву вышеписанную Господи и Владыко живота моего: и поклон един великий. Трисвятое. По Отче наш: Господи помилуй, 12. Слава, и ныне: Господи помилуй, трижды. Благослови: И отпуст. Повечерие поем великое с поклоны. По Достойно есть, тропари дневныя и храму. И отпуст меньший. Такожде и противу пятка творим. В среду сырную

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Уставные главы Чин малыя вечерни Прежде солнечнаго захождения дне субботнаго, приходит параекклисиарх [сиречь кандиловжигатель] к предстоятелю, и творит поклонение ему, знаменуя пришествием своим время клепания. И взем благословение, изшед клеплет в малый кампан. И собравшимся братиям в притвор, творит священник начало: Благословен Бог наш: И учиненный чтец глаголет: Слава тебе Боже наш, слава Тебе. Таже, Царю Небесный: Трисвятое: И по Отче наш: Возглас от священника, и чтет чтец 9-й час по обычаю. Таже, по конце того и по отпусте входим в храм: и станет кийждо на своем месте. Аще же 9-й час глаголется в храме, тогда отпуст 9-го часа не бывает, но абие иерей начинает, глаголя: Благословен Бог наш: И чтец глаголет: Приидите поклонимся: трижды, и вечерний псалом: Благослови душе моя Господа: тихо и кротким гласом. По псалме же,Слава, и ныне, аллилуиа, трижды. Иерей же ектении не глаголет, но чтец глаголет: Господи помилуй, трижды. Слава, и ныне: И абие, Господи воззвах: И ставим стихи 4. И поем стихиры воскресны гласа, три, повторяюще 1-ю. Слава, и ныне: богородичен. Таже, Свете тихий: Прокимен, Господь воцарися: Стих: Облечеся Господь в силу и препоясася. И паки: Господь воцарися: Таже, Сподоби Господи в вечер сей: И абие поем стиховны, стихиру едину воскресну, и другия стихиры Богородицы, подобны 3, с припевы их. Слава, и ныне: богородичен их. Таже, Ныне отпущаеши: Трисвятое, и по Отче наш: Тропарь воскресен. Слава, и ныне: Богородичен его. Посем глаголет иерей ектению малую (сугубую): Помилуй нас Боже, по велицей милости твоей, молим Ти ся услыши и помилуй. Лик: Господи помилуй, трижды. Еще молимся о Великом Господине и отце нашем Святейшем Патриархе (имя) и о господине нашем (Высоко)Преосвященнейшем митрополите ( или: архиепископе, или: епископе) (имя), и о всей во Христе братии нашей. Лик: Господи помилуй. Трижды. Еще молимся о Богохранимей стране нашей Российстей,властех и воинстве ея. Лик: Господи помилуй. Трижды. Еще молимся за всю братию и за вся христианы. Лик: Господи помилуй. Трижды.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Разделы портала «Азбука веры» Русский ВО ВТОРНИК 4Й СЕДМИЦЫ ПО ПАСЦЕ, ВЕЧЕРА ВО ВТОРНИК 4Й СЕДМИЦЫ ПО ПАСХЕ, НА ВЕЧЕРНЕ Начало по обычаю, и кафисма рядовая. На Господи воззвах:  поставим стихов 6, и поем стихиры настоящия 3, повторяюще я. Глас 4. Начало обычное. На Господи, воззвах:  стихиры на 6.   Подобен: Господи, возшед на Крест: Стихиры преполовения, глас 4 Наста преполовение дней,/от спасительнаго начинаемых востания,/Пятдесятницею же Божественною печатаемое,/и светится светлости обоюду имущее, и соединяющее обоя,/и приити славе предъявляющее,/Владычняго Вознесения предпочитает. Настала середина дней,/начинающихся от спасительного воскресения,/Пятидесятницею же божественною/как печатью завершающихся;/и блистают эти дни,/с двух сторон сиянием озаренные,/и соединяющие два великих праздника,/и превозносятся,/как предвещающие наступление/славного дня вознесения Владыки.  (2) Слыша и возвеселися Сион,/благовестившуся Христову Воскресению:/вернии же его сынове возрадовашася Сего видевше,/и омывающа Духом скверну христоубийства:/готовится торжествующи,/обоих веселое преполовение. Услышал и возвеселился Сион/благовестию о Христовом воскресении,/верные же чада его возрадовались, увидев его;/и скверну христоубийства Духом омыть готовятся,/празднуя радостные дни –/этих двух событий середину.  (2) Приближися Божественнаго изобильное излитие на всех,/якоже написася, Духа: предузаконение проповедует преполовившееся,/по Христове смерти и погребении и Воскресении,/от Него данну сущу учеником, неложному обещанию,/Утешителево показующу явление. “Приблизилось изобильное излияние на всех,/как написано, божественного Духа”,/– так провозглашает дошедший до середины/срок исполнения после смерти, и погребения, и воскресения Христа/данного Им ученикам обещания неложного,/открывающего Утешителя явление.  (2) Слава, и ныне, глас 6:  Празднику преполовляющуся Твоего, Христе, Воскресения,/и Божественнаго пришествия Святаго Твоего Духа,/сошедшеся чудес Твоих воспеваем таинства,/воньже низпосли нам велию милость.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/prepolove...

Разделы портала «Азбука веры» Церковнославянский Русский В субботу на малой вечерни стихиры воскресны и Богородице, по обычаю. В субботу на малой вечерне стихиры воскресные и Богородице по обычаю. НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ На Господи, воззвах: стихиры Октоиха, воскресны 3 и восточен един. На “Господи воззвах:” поем стихиры Октоиха, 3 воскресные и восточную одну. Стихиры святых отцев, на 6, глас 6. Подобен: Отчаянная: Стихиры св. отцам на 6, глас 6 Честныя Соборы отцев/в разная времена составив,/во едино собра единем и темже правилом/зело добре Патриарх Герман Новый,/пиша купно же и держа догматы сих,/иже и молитвенники бодрственныя сия спасения/Господу предлагает, и пастве с пастыри. Семь Соборов отцов/в разные времена бывшие, совокупив,/в одно собрал единым правилом/весьма прекрасно патриарх Герман Новый,/вместе и записывая и утверждая догматы их;/он их и вождями неусыпными спасения/представляет Господу и пастве с пастырями. Закона писание детем еврейским положи честную седмицу,/сени придержащимся и служащим сей,/юже отцы, стекшеся на Седмом Соборе манием Божиим,/в шести днех все сие совершившаго,/и седмый благословившаго,/честнейшую соделаша, предел веры изложивше. Буква Закона установила священную седмицу/чадам еврейским, тени державшимся и служившим ей;/ее отцы, собравшиеся на семи Соборах/мановением Бога, в шесть дней все это завершившего,/и день седьмой благословившего,/еще священнее соделали,/определение веры изложив. Троицу, всем от вещей/мipoбыmuя сущую вину,/ясно предасте, треблаженнии отцы:/Три бо и Четыре Соборы, таинственнейшим словом положивше,/и отмстителие явльшеся Православнаго слова,/стихиа четыре суща,/и Троицу изъяснисте,/создавшую сия и мip сотворшую. О Троице, всех вещей в мipe тварном истинной причине,/вы ясно поведали, треблаженные отцы:/ибо, три и четыре Собора/таинственнейшим разумом учредив,/и явившись Православного учения блюстителями,/вы тем представили четыре существующих стихии/и Троицу, их создавшую/и мip сотворившую. Довляше и единою жизнь вдохнути/лежащему сыну служащия,/пророка Елиссея слячение зельно;/обаче обратися седмижды и прекланяшеся сему,/провозвещая яко провидец ваша Соборы,/имиже умерщвление Божественнаго Слова водушисте,/Ария умертвивше, и его сверстники.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/svyatyh-o...

Разделы портала «Азбука веры» Церковнославянский Русский НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ На Господи, воззвах, стихиры, глас 1. Подобен: Небесных чинов: НА МАЛОЙ ВЕЧЕРНЕ На “Господи воззвах:” стихиры на 4, глас 1 Подобен: Небесных От Господа приимше обещания плод,/Иоаким и Анна Божию Матерь,/благоприятну жертву, в храм введоша днесь,/и Захария, великий архиерей, благословив, прият. (2) Иоаким и Анна, от Господа приняв/Плод обещания – Божию Матерь,/как благоприятную жертву во храм ввели Ее в сей день,/и Захария, великий первосвященник,/благословив, принял Ее. (2) Святых святая во святых обитати достойно введеся,/яко Богоприятна жертва./И Сию девы, добродетельми благоукрашаемы,/впреди свещоносяще, приведоша Господу,/якоже сосуд священнейший. Святая из святых по достоинству была принесена,/как приятная Богу жертва,/чтобы во святилище обитать./И девы, добродетелями украшаемые,/пред Нею светильники неся,/приводили Ее Богу, как сосуд священнейший. Да отверзется дверь Богоприятнаго храма:/храм бо всех Царя и Престол,/днесь со славою внутрь прием,/Иоаким возлагает, освятив Господу/от Него избранную в Матерь Его. Да откроется дверь принявшего Бога храма:/ибо, взяв Храм всех Царя и престол,/Иоаким Ее в сей день внутрь святилища со славою помещает,/посвятив Господу избранную Им в Матерь Свою. Слава, и ныне, глас 8: Давид провозглашаше Тебе, Пречистая,/провидя освящение входа Твоего в храм,/в немже концы, днесь празднующе,/славословят Тя, Всепетая:/яже бо прежде Рождества Дева/и по Рождестве пребывши нетленна, Мати Слова Жизни./Днесь в храме Захария веселится, восприем Тя, Владычице,/и святая святых радуются,/подъемши Тя, источника жизни нашея./Темже и мы псаломски вопием Ти:/о нас моли Сына Твоего и Бога нашего/даровати нам велию милость. Слава, и ныне, глас 8: Давид провозглашал о Тебе, Пречистая,/провидя священное торжество входа Твоего во храм,/которое концы земли сегодня празднуя,/славословят Тебя, Всепрославленная,/– подлинно прежде родов Деву,/и после родов пребывшую неповрежденной,/Матерь Слова Жизни, в сей день во храм входящую./Захария веселится, приняв Тебя, Владычица,/и Святое Святых радуется,/вместив Тебя, Питательницу Жизни нашей./Потому и мы в песнях взываем Тебе:/“О нас моли Сына Твоего и Бога нашего/даровать нам великую милость!”

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/vvedenie-...

II. Богослужение в Великий пост, или святую Четыредесятницу 90 Богослужение в св. Четыредесятницу разделяется по своему чинопоследованию на четыре разряда: 1) Богослужение простодневное или будничное, 2) субботнее, 3) воскресное и 4) праздничное. 1. Простодневное или будничное Богослужение § 42. Общие и частные особенности сего Богослужения Простодневное великопостное Богослужение главным образом направлено к тому, чтобы расположить нас к покаянию и сознанию своего недостоинства. Мысль эту Церковь выражает и во внешних обрядах Богослужения. Так, звон, созывающий христиан к Богослужениго, бывает редкий, унылый; священнослужители облачаются в черные или темные одежды; в храме не возжигается много светильников, и редко, и то на короткое время, отверзаются царские двери. Та же мысль о покаянии и нашей виновности пред Богом выражается и в службах церковных. Так Церковь не совершает полной литургии, как Богослужения торжественного (кроме суббот и воскресных дней); а вместо нея в среду и пяток совершается литургия преждеосвященная (без чтения евангелия), а в прочие будничные дни – только часы с вечернею. На всех службах употребляется молитва Ефрема Сирина : Господи и Владыко живота моего, с великими поклонами. Неизменяемая часть Богослужения совершается по часослову, псалтири и служебнику; а изменяемые части Богослужения по триоди постной и минее; впрочем, из минеи поются только на вечерни стихиры на Господи воззвах и на утрени – канон святому – поемые вместе со стихирами и трипеснцем триоди; тропари же читаются не из минеи, а из часослова, а именно: на вечерни – Богородице Дево, радуйся и пр., на повечерии в 1-й части «День пришед»; во 2-й части: «Помилуй нас, Господи», в 3-й ч.: «Господи сил»; в конце утрени по «Благо есть»: В храме стояще. Октоих же совсем оставляется 91 . Полунощница Полунощница совершается будничная, вседневная, и после молитвы: «Иже на всякое время» произносится молитва «Господи и Владыко живота»... с поклонами; после молитвы: «Владыко Боже Отче Вседержителю», прилагаются еще две: «Господи Вседержителю», и «Тя благословим, Вышний Боже», в которых молим Господа просветить нас и восставит от тяжкого сна лености к бодрственности и трезвенности; прочее как в часослове до конца. Оканчивается полунощница ектеньею: Помолимся о Благочестивейшем.

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr-Svir...

В 24-й день Святыя первомученицы и равноапостольныя Феклы ВЕЧЕР На Господи, воззвах: стихиры на 6, глас 8. Подобен: Господи, Аще и на судищи: Господи, аще и во оконца Фекла приводрузися Твоей любви,/но, разумно в высочайших предстоящи Престолу Твоему,/удивляшеся Твоему несосудному благолепию,/явльшемуся человеколюбно,//да спасеши души наша. Господи, аще и учителю Фекла неволею уединися,/но спребывающа Тя имяше во время страдания,/и, обнажена одеяния, покрывашеся славою Твоею,/и, венчавшися рукою Твоею,//предзащищает души наша. Господи, аще и связану Фекла апостолу притече,/но пристрастия земных узу отверже/и крепости Твоея веригою любве/Тебе крепко привязася,//Спасу душ наших. Господи, аще и огню предадеся/чистая и первомученица Твоя,/но не опалися в нем, прохладителя имущи Тя,/и во зверех многих неятна пребысть,/рукою Твоею хранима,//Спаса душ наших. Слава, глас 6: Страстотерпческими борении врага попрала еси,/Фекло всеблаженная,/и, того козни страдальчески сокрушивши,/Фамира отбегла еси/и Христу уневестилася еси, истинному Рачителю,/Павлова собеседнице/и Стефану сострадальнице,/дерзновение имущи, первомученице Христова в женах,/верно совершающих всепразднственную память твою//от бед избави молитвами твоими. И ныне, Богородичен. Аще ли среда или пяток, Крестобогородичен. Подобен: Все отложше: Оружие, якоже рече Симеон,/сердце Твое пройде, Пресвятая Владычице,/егда узрела еси из Тебе возсиявшаго/неизреченнаго Слова/от беззаконных, яко осуждена,/на Кресте возносима,/оцта и желчи вкушающа,/ребра же ископаваема,/руками же и ногами пригвождаема,/и рыданием кричала еси,/вопиющи матерски://что сие, Чадо сладкое, новое таинство? На стиховне Октоиха. Слава, святыя, глас 8. Анатолиево: Львов стремление попрала еси/и Фамира посрамила еси,/первомученице многострадальная,/последовала еси Жениху Твоему, зовущи:/в воню мира Твоего притекох, Христе./Тем и Павла ищущи,/с Небеси прияла еси дарование,/и венец улучила еси от Страстоположника Бога,/и молиши непрестанно/даровати грехов прощение//верою совершающим священную твою память.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Вечерня С вечера начались дни мира (Быт. гл. 1), посему службою вечерни начинается церковное общественное богослужение каждых суток. Молитвословия вечерни, которые имеют отношение к вечернему времени, содержат воспоминания о событиях, бывших вечером. Такие молитвословия находятся в службе почти каждой вечерни, к этим молитвословиям присоединяются молитвословия, принадлежащие к дню седмицы (понедельнику, вторнику и т.д.), которые содержат воспоминания, особые на каждый день седмицы, и также молитвословия, которые принадлежат к дню года и содержат воспоминания, особые на каждый день года. Молитвословия и суточные, и седмичные, и годовые в службе вечерни следуют особому своему порядку. Но вместе с тем находятся в связи между собою. Во всегдашних (суточных) молитвословиях вечерни воспоминается сотворение мира, пребывание прародителей в раю (предначинательный псалом), грехопадение их и раскаяние (ектения великая), времена ветхозаветные, когда для умилостивления Бога приносились жертвы («Господи воззвах»), пришествие Господа на землю для искупления людей («Свете Тихий», «Ныне отпущаеши»). В полном своем составе молитвословия, песнопения, также чтения и священнодействия совершаются на всенощном бдении в следующем порядке: Вечерню на бдении иерей начинает прославлением Святой Троицы: «Слава Святей, Единосущней, Животворящей и Нераздельней Троице». Этот возглас священник произносит после того, как диакон скажет собравшейся в ожидании богослужения братии: «Востаните», и испросит от Господа благословение на служение: «Господи, благослови». После возгласа священник возглашает: «Приидите, поклонимся», трижды 34 . Затем поется предначинательный псалом: «Благослови, душе моя, Господа» ( Пс. 103 ). Псалом называется предначинательным потому, что им, собственно, начинаются молитвословия, приличные вечернему времени. Можно сказать, что этим псалмом начинается вечерня, а с нею и все службы дня. В нем воспевается создание мира и прославляется Создатель. Этот псалом невольно изливается из уст человека, который прожил день и в продолжение его созерцал красоту и великолепие мира. На бдении этот псалом положено не читать, а петь, именно на 8 глас, т.е. на тот глас, на который поется затем первый антифон 1 кафизмы – «Блажен муж»; поется же псалом с припевом «Благословен еси Господи», именно: «Благослови, душе моя, Господа, благословен еси Господи, Господи Боже мой, возвеличился еси зело, Благословен еси Господи», и так далее (Тип., гл. 2); пение предначинательного псалма оканчивается славословием: «Слава и ныне» и «Аллилуиа», трижды 35 .

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Nik...

Е. Кустовский В Неделю святыя пятидесятницы Знаменает последования ради коленопреклонения. Начинает иерей: Благословен Бог наш: И глаголет учиненный чтец: Царю Небесный: и предначинательный псалом. Таже диакон, аще есть, аще же ни, священник глаголет ектению великую: Миром Господу помолимся. Лик: Господи, помилуй. ( На каждое прошение.) О свышнем мире: О мире всего мира: О святем храме сем: О великом господине и отце нашем святейшем Патриархе: О Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея: О граде сем: О благорастворении воздухов: О плавающих: Присовокупляет же и сие: О предстоящих людех и ожидающих благодати Святаго Духа, Господу помолимся. О приклоняющих сердца своя пред Господем и колена, Господу помолимся. О еже укрепитися нам к совершению богоугодне, Господу помолимся. О еже низпослатися богатым милостем Его на ны, Господу помолимся. О еже прияти коленоприклонения наша яко фимиам пред Ним, Господу помолимся. О требующих от него помощи, Господу помолимся. О избавитися нам: Заступи, спаси: Пресвятую, Пречистую: Лик: Тебе, Господи. Таже священник возглас: Яко подобает Тебе всякая слава: Таже поем: Господи, воззвах: и поставим стихов 6. И поем стихиры самогласны, глас 4. Стих: Аще беззакония назриши, Господи, Господи, кто постоит?/Яко у тебе очищение есть. Преславная днесь видеша вси языцы во граде Давидове,/егда Дух сниде Святый во огненных языцех,/якоже богоглаголивый Лука повествует, глаголет бо:/собранным учеником Христовым, бысть шум,/якоже носиму дыханию бурну,/и исполни дом, идеже бяху седяще,/и вси начаша глаголати странными глаголы,/странными учении,//странными повелении Святыя Троицы. Стих: Имене ради Твоего потерпех Тя, Господи, потерпе душа моя в слово Твое,/упова душа моя на Господа. Преславная днесь: Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния/да уповает Израиль на Господа. Дух Святый бе убо присно, и есть, и будет;/ниже начинаемь, ниже престаяй,/но присно Отцу и Сыну счинен и счисляемь;/Живот, и Животворяй;/Свет, и света Податель;/Самоблагий, и Источник благостыни;/Имже Отец познавается,/и Сын прославляется, и от всех познавается/Едина сила, Едино счетание,//Едино поклонение Святыя Троицы.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010