Новая стадия интенсивной правки наступает в начале 50-х гг. , когда пришло осознание, что «нельзя обойтись косметическими средствами вроде исправления отдельных форм слова», и что «текст нуждается в более решительной правке» . Это выразилось в новой функции языковых глосс. Теперь замена одних форм слова другими производилась нередко прямо в тексте, а глоссы стали представлять собой указания на необходимость серьезных изменений текста, в том числе и лексических. Приведем примеры из Псалтири М1653, которая оставила след в истории, став причиной скандала в обществе по поводу исправлений в тексте. Эти исправления легко заметить из-за издательской правки, внесенной при постпечатной корректуре: они забелены, а текст вписан согласно с предшествующими изданиями. Мы сопоставили новые чтения с изданием Полуустава Петра Могилы К1643, и оказалось, что б ольшая часть исправлений идет из киевского извода. Приведем часть из них: 1) исправления в тексте: 34:23 вонми суди2 моем (прежн. судъ мой ), 34:27 мира (прежн. миръ ), 37:12 льстивнымъ (прежн. льстивн az ), 68:10 снэде1 мz (прежн. снэ сть ), 72:4 миръ rpэшhukowbъ зpz (прежн. rpэшhukow мъ ), 85:13 избавилъ еси дш7ю мою ( избави дш7ю мою ) ; 2) языковые глоссы: 45:4 w3cm7u1лъ есть °село2° ( ); 83:1 Ко1ль воз8лю1блена mboS ( ); 40:13 би1детъ° би1детъ° ( би1ди° би1ди° ); 77:57 °даде2° и5мъ ( °раздэли2° ); 86:5  и3 °той w3choba2 и5 ( и3 °са1мъ ); 96:2 и3 °мра1къ w4kpecmъ ( °примра1къ ). Теперь, зная о влиянии старого киевского извода на московский, легко понять, откуда в тексте Пс 50 по изданию М1653 появилось несколько новых запятых — они тоже из киевских изданий (см. приложение 1, maблuцa I-1). В данном случае это знаки интонационного характера; запятая в первом полустишии ст. 19 с функцией современного тире. Однако влияние киевского извода на пунктуацию проявляется в некоторых местах текста еще и на уровне изменения смысла. Например стих Пс 102:15 (см. приложение 2, maблuцa II-2) в издании М1653 изменил традиционную смысловую разбивку:

http://bogoslov.ru/article/2814485

Песнь 4 Ирмос: Любве, ради, Щедре, Твоего образа/на Кресте Твоем стал еси,/и растаяшася языцы:/Ты бо еси, Человеколюбче,/крепость моя и хваление. Молитву – оружие, и щит – пречестный Крест, и веру приим, Иоанне,/предстал еси мучителем и Христа исповедал еси небоязненно,/сего ради венчался еси от Бога. Истинныя Лозы – Христа Иисуса был еси розга многоплодная,/животочною благодатию укрепляемь, Единому Спасу служил еси,/и Его ради страдал еси, радуяся, и нетлением почтен еси,/и венцем славы венчался еси от Бога. Смиренных и кротких славная похвало ты еси, Иоанне,/зряще бо естества твоего немощь и видяще,/яко вся может несовершенный человек творити о укрепляющем его Иисусе,/и, сердцем простый, послужил еси людем и венчался еси от Бога. Богородичен: О Тебе, Благодатная, радуемся,/Тобою бо, Неискусобрачная, спасение прииде роду человеческому,/Сына Божия плотию родила еси./Темже Богородицу Тя воистинну исповедуем и проповедуем. Песнь 5 Ирмос: Возсияй ми, Господи, свет повелений Твоих,/яко к Тебе дух мой утренюет и поет Тя:/Ты бо еси Бог наш/и к Тебе прибегаю, Царю мира. Образ воистинну Христов созидая в души твоей/и мертвость Господа Иисуса в теле нося,/был еси служитель Божий, Иоанне, преподобный и праведный,/и сподобился еси Царства Небеснаго,/идеже, предстоя Святей Троице, о нас непрестанно молися. Ты удивил еси, Иоанне, человеки и Ангели житием твоим,/веру бо тверду, яко адамант, и любовь, яже николиже отпадает,/к Спасу твоему и людем имея,/чистоту стяжал еси и Бога зрел еси духовныма очима,/Емуже предстоя, о нас непрестанно молися. Естество смертное и перстное в мучении победил еси силою Божиею, Иоанне,/и ветхаго человека умертвил еси в себе и послужил еси всем во имя Христово на земли,/и ныне на Небесех о нас непрестанно молися. Богородичен: Человеки любовию спасти Хотящаго родила еси, Пренепорочная Дево Богомати,/Иже лютаго миродержца, праотца Адама рая лишившаго и праматери Еве печаль сотворившаго,/сокруши Крестом и Воскресением/и разори адовы основания и державу,/смертию Своею поправ смерть.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Христос – Сын Божий (Свидетельства Бога Отца, Иоанна Предтечи, ап. Петра) Бог, Отец небесный, гласом Своим божественным благоволил с небесе засвидетельствовать о Нем при крещении: «Сей есть Сын Мой возлюбленный, о Немже благоволих» ( Мф. 3, 17 ). И Дух Святый, в виде голубине сходящ на Него, утверждал истину гласа Отча, о чем самовидец Иоанн, святый Пророк и Предтеча, засвидетельствовал: «и аз видех и свидетельствовах, яко Сей есть Сын Божий» ( Ин. 1, 34 ). Тойжде глас Отчий повторен на Фаворе при Преображении Господнем: «Сей есть Сын Мой возлюбленный, о Немже благоволих: Того послушайте» ( Мф. 17, 5 ). О сем гласе засвидетельствовали самовидцы Петр и бывшие с ним на горе святей: «не ухищренным баснем последовавше, сказахом вам силу и пришествие Господа нашего Иисуса Христа, но самовидцы бывше величествия онаго. Прием бо от Бога Отца честь и славу, гласу пришедшу к Нему такову от велелепныя славы: Сей есть Сын Мой возлюбленный, о Нем же Аз благоизволих. И сей глас с небесе сшедш мы слышахом, с Ним суще на горе святей» ( 2Пет. 1, 16–18 ) (5:253). Христос открыт в Евангелии (3:6, см. ЕВАНГЕЛИЕ , 333). Каждое действие и событие в жизни Христа имеет непосредственное отношение к человеку На земли пожил еси, Царю небесный, да мене на небо возведеши, изгнаннаго из рая; родился от Девы плотию, да мене отродиши духом; хуление претерпел еси, да моим врагом, клевещущим на мя, заградиши уста; обесчестился еси высший всякия чести, да мене обесчещаннаго почтеши; плакал еси, да от моих очес отымеши слезы; воздыхал, скорбел, тужил, да от Мене отымеши вечное воздыхание, скорбь, тугу, болезнь, и подаси вечную радость и веселие; продан и предан был еси, да мене плененнаго свободиши; связан был еси, да мои узы растерзаеши; суду неправедному предстал еси, судяй всей земли, да мене вечнаго суда избавиши; обнажен был еси, да мене, обнаженнаго «облечеши в ризу спасения и одеждою веселия одееши»; венчался еси тернием, да мене венец живота подаси; царь поругания нареклся еси, Царю всех, да мне царствие небесное отверзеши; тростию по главе биен был еси, да мене в книге животней напишеши; вне града пострадати изволил еси, да мене, изгнаннаго из рая, в небесный Иерусалим введеши; между злодеями вменился еси, един Праведный, да мене нечестиваго оправдаеши; клятвою был еси, един Благословенный, да мене проклятому благословение подаси; кровь Свою излиял еси, да мой гной и скверну греховную омыеши; оцтом напоен был еси, да мне подаси «ясти и пити на трапезе во царствии Твоем»; умер еси, Животе всех, да мене умершаго оживиши; во гробе положен был еси, да мене из гроба воздвигнеши; воскресл еси, да мене о моем воскресении увериши; вознесся еси на небе, да мене туда же вознесеши и прославиши во царствии Твоем. Сия Ты мне, рабу Своему, сотворил еси! «О, Господи, что есть человек, яко помниши его, или сын человеч, яко вменяеши его?» (5:251).

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Maslov/s...

И ныне, Богородичен. Вход. Прокимен дне. Таже паремии (зри день3-й). На литии стихиры, глас 1: Иже по благодати Божии,/данней ти, преблаженне Василие,/яко премудрый художник,/основание положив веру,/добродетельми на гору безстрастия возшел еси,/мрак, и мглу, и бурю отразив,/премудростию вышнею весь облеклся еси,/на высоту возшед, к свету преложился еси./И в народе живый, яко в столпе пребывая,/и ничтоже восхотев мира сего,/ниже на теле Твоем что от тленных носив,/Ангелы удивил еси и человеки ужасил еси,/бесы посрамил еси./И ныне во свете пребывая со святыми Ангелы,/моли спастися душам нашим. Устранився Господа ради от всех земных,/отлучился еси родителей и сродник, яко незнаемь,/от Святаго Духа утешение восприим/и безтелесным в телеси ревновав,/очищено тело и просвещен ум имея,/в боголюбие чистоты пришел еси/и безленостно Христу последовал еси,/Емуже в Вышних, преблаженне,/со Ангельскими чины предстоя,/моли избавитися нам от лукавства вражия/и спастися душам нашим. Духом Божиим наставляемь,/Богоблаженне Василие,/мирская треволнения оттрясл еси/и возненавидел еси любве ради Божия./Вся житейская усердно оставив/и направив ногу Твою на богоугодную стезю,/притекл еси ко Блаженному безстрастию./Столп крепости от лица вражия был еси/и, яко Небесный человек и земный Ангел,/светильниче неугасаемый,/отъемлеши недуги страстей/и болезни исцеляеши приходящим ти с верою,/моли о Спасении душ наших. Слава, глас 5: Приидите, Российстии собори христианстии,/припадем к раце Василия чуднаго/и возопием ему с веселием:/радуйся, яко от младенства добру лествицу обрел еси,/от всего земнаго и темных страстей прилога,/без преткновения к Божественному Свету прилагался,/скорбным и тесным путем Христови шествуя./Радуйся, преблаженне Василие,/силою Христовою дивен явился еси в житии Твоем,/якоже от чрева матерня изшел еси,/тако и в народе наг ходя, не срамляяся,/мраза и жжения солнечнаго никогдаже уклонялся,/мудрейшим юродством, и терпением, и страданием Христу последовал еси./Радуйся, Богодохновенне Василие,/обретый боговидения восход,/победил еси полки бесовския,/яко Ангел явился еси в житии Твоем./И кто может изчести чудеса Твоя?/В дальних бо странах по морю, яко по суху, ходяща видяху тя./Радуйся, досточудне Василие,/вся Христова учения делы исполнил еси,/и по преставлении просия светлость жития Твоего,/и восприял еси богатство благодатное,/мир просвещая чудесы./Молися прилежно Христу Богу нашему/даровати Церкви нашей мир, во утверждение веры христианския,/и отечеству на сопротивныя победы/и спастися душам нашим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

7-е прошение «Но избави нас от лукавого».     Св. Киприан Карфагенский. После всего к концу молитвы приходит заключение, кратко выражающее все наши моления и прошения. В конце говорим: «но избави нас от лукавого», разумея под тем всякие беды, которые в этом мире замышляет против нас враг и против которых у нас будет верная и крепкая защита, если избавит нас от них Бог, если по нашему прошению и молению Он дарует нам Свою помощь. Затем, после слов: «избави нас от лукавого», не о чем уже более и просить: мы просим покровительства Божия против лукавого, а получивши таковое покровительство, мы уже безопасны и защищены от всех козней диавола и мира. В самом деле, чего бояться со стороны мира тому, кому в этом мире защитник Бог?     Св. Григорий Нисский. Восстав скажем Богу: не введи нас «в напасть», т. е. в бедствие настоящей жизни, «но избави нас от лукавого», приобретшего силу в этом мире, от которого да избавимся и мы по благодати Христа Господа.     Свт. Иоанн Златоуст. Лукавым же здесь называет Христос дьявола, повелевая нам вести против него непримиримую брань, и показывая, что он таков не по природе. Зло зависит не от природы, но от свободы. А что преимущественно дьявол называется лукавым, то это по черезвычайному множеству зла, в нем находящегося, и потому, что он, не будучи ничем обижен от нас, ведет против нас непримиримую брань. Потому Спаситель и не сказал: «избави нас» от лукавых, но: от «лукавого», и тем самым научает нас никогда не гневаться на ближних за те оскорбления, какие мы иногда терпим от них, но всю вражду свою обращать против дьявола, как виновника всех зол.     Св. Кассиан. Наконец следует: «но избави нас от лукавого», т.е., не попусти нам искушенным быть от диавола сверх нашей силы, но «при искушении дай и облегчение, так чтобы мы могли перенести» (1Кор.10:13).     Блаж. Августин. «Но избави нас от лукавого», может принадлежать к тому же предыдущему прошению, так как бы в том и другом об одном и том же просимо было. Почему и частица: «но» поставлена, чтобы показать, что все это изречение: «не введи нас во искушение, но избави нас от лукавого» — выражает одну и ту же мысль. Каким образом? Вот каким: избавляя нас от лукавого, Господь не вводит нас в искушение, а не вводя в искушение избавляет от лукавого.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/2923...

Светилен: Егда над отечеством нашим тьма огусте и облацы безбожия скрыша Солнце Правды, ты, святителю Павлине, люди русския небоязненно словом истины просвещал еси и, страдания подъем, Света Невечерняго достигл еси. Низпосли лучи благодати твоея и нам, во тьме страстей седящим. Слава, и ныне, Богородичен: Светлая и пресветлая Приснодево Владычице! Осияй нам Свет от светлейшаго лика Твоего, да исцелимся от недугов наших и страстей, и славим Тя, яко всея твари Превышшую. На хвалитех стихиры, глас 8. Подобен: Ч то вас наречем: Что тя наречем, Павлине?/Ангела ли, зане от юности избрал еси чистое житие?/Христолюбца ли, яко крест подъял еси на рамена своя?/Воина ли, яко на мир сей и диавола вооружился еси?/Страдальца ли, яко кровь за Христа излиял еси?/Многая твоя имена и большая дарования./Моли спастися душам нашим. Что тя, Павлине, возъименуем?/Отца ли преподобнаго, яко добре подвизался еси?/Сокровище ли Духа, яко стяжал еси Премудрость?/Светильника ли, яко просветил еси люди русския?/Свидетеля ли Истины, яко пред безбожными Христа исповедал еси?/Ныне с новомученики Церкве нашея Престолу Божию предстоиши./Моли спастися душам нашим. Како тя, Павлине, прославим?/Пастыря ли добраго, яко положил еси душу за овцы своя?/Апостола ли, яко благоверию паству учил еси?/Служителя ли Таин Божественных, яко данный тебе Залог сохранил еси?/Исповедника ли тверда, яко поношения и изгнания подъял еси?/Сего ради блаженство вечное восприемлеши./Моли спастися душам нашим. Како тя, Павлине, воспоим?/Человека ли Божия, зане яко странник пожил еси?/Нищелюбца ли, яко вдов и сирот препитал еси?/Благовестника ли, яко Христа проповедал еси?/Миротворца ли, яко паству братолюбию поучал еси?/Ныне на Небесех в лице сынов Божиих радуешися./Поминай нас, верою чтущих всечестную память твою. Слава, глас 2: Егда в земли нашей безумнии гонителие,/братоубийством и злобою дышуще,/на Церковь Христову воссташа,/ты, священномучениче Павлине,/кроткими словесы паству увещал еси/Бога всем сердцем возлюбити/и ближним любовию послужити,/нечестивых же советов отбегати/и всяко злым не прилеплятися./Темже, во изгнание и узилища послан быв,/страдания и нуждную смерть претерпел еси,/ныне же, Престолу Божию предстоя,/моли спастися душам нашим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Егда в Сибирскую землю изгнан был еси, святителю,/тогда многия грады ея апостольскими труды просветил еси/и, телесныя недуги врачуя,/о людех Богу молился еси,/да источит на них росу благодати Своея, яко Человеколюбец. Рукою твоею святительскою очи слепым исцелил еси, врачу предивный,/таже и души их Светом Христовым просветил еси, моляся,/да источит на них Господь росу благодати Своея, яко Человеколюбец. Твоими поучении, святителю Луко,/яко добрый пастырь, указал еси людем путь в Царство Небесное./Сего ради славою от Бога увенчался еси,/ егоже моли, да низпослет и нам росу благодати Своея, яко Человеколюбец. Богородичен: Л юбити убо Тя, Пречистая Богомати, и песньми прославляти/научает нас великий Архангел,/сего ради вопием Ти, Богоневесто:/радуйся, Благодатная, Господь с Тобою;/радуйся, Радосте Ангелов и всех человеков. Седален, глас 8: Очи сердечная ко Господу выну имея,/исповедник дерзновенный веры Христовы явился еси, отче Луко,/и, силою словес божественных полки безбожных отгоняя,/Крымскую паству мудре упасл еси./Темже по кончине в Небесныя обители со славою водворился еси, святителю блаженне./Моли Христа Бога грехов оставление даровати/чтущим всечестную память твою. Слава, и ныне, Богородичен: Тя Пристанище и Стену,/Прибежище и Надежду,/Покров и Заступление теплое имамы,/к Тебе притекаем и вопием прилежно:/спаси, Богородице, уповающия на Тя/и от прегрешений избави. Песнь 4 Ирмос: В сел еси на кони, апостоли Твоя, Господи,/и приял еси рукама Твоима узды их,/и спасение бысть еждение Твое/верно поющим:/слава силе Твоей, Господи. Юже стяжал еси честною Твоею Кровию,/ Церковь Твою, Христе, утверди и направи на путь мира,/тако воздыхал еси, святителю отче Луко,/преподобныя твоя руце горе воздевая. Любовь Христову в деннонощных трудех твоих явил еси, святителю:/недужных безмездно врачуя,/вдов и сирых милостивно питая,/согрешающих кротко вразумляя,/унывающих и отчаяваемых отечески утешая,/о нихже и Жертву безкровную благоговейно Богу принося. Ни глад, ни мраз, ни темничная заключения,/ни безчестия, ни муки, ни самая смерть/возмогоша разлучити тя, святителю, от любве Христовы,/ты бо, во изгнании сый и пределы земли Русския обходя,/людем ея образ пастыря добраго явил еси/и, яко столп непоколебимый пребывая,/исповедник верен нареклся еси.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Припев: Преподобне отче Симоне, моли Бога о нас. Егда видения чуднаго сподобился еси авва Сергий,/зря Свет в нощи Небесный и птиц множество,/предуказующих на множество его учеников,/тогда и ты, преподобне Симоне, был еси сему свидетель,/разделив радость своего учителя.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Светло житие твое бысть, преблаженне Симоне,/обновив тело твое воздержанием и чистотою,/в вышняя селения ныне водворился еси,/и мой ум утверди во истиннем пути молитвами твоими.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Незаходимаго Света Мати,/на Тя по Бозе надежду спасения моего возлагаю и молю Тя:/избави мя от належащих бед и скорбей,/да славлю Тя, Чистая, во веки.  Песнь 6 Ирмос: Божественное сие и всечестное/совершающе празднество,/Богомудрии, Богоматере,/приидите, руками восплещим,/от Нея рождшагося Бога славим.  Припев: Преподобне отче Симоне, моли Бога о нас. Исцелений богатыя класы пожал еси, священный отче,/ибо прилежным трудом обогатив душу твою,/добродетельная и многоплодная семена в ню ввергл еси.  Припев: Преподобне отче Симоне, моли Бога о нас. Христа возлюбил еси, Христу последовал еси,/Им укрепляемь, житейское море безбедно преплыл еси,/преблаженне отче Симоне.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Возвысився на добродетель и ум очистив,/со Ангелы ныне на Небесех водворился еси,/поминай и мя, верою чтущаго память твою, Симоне приснопамятне.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Ангелов сладосте, скорбящих радосте,/христиан Предстательнице, Дево, Мати Господня,/заступи нас и избави вечных мук.  Кондак, глас 2 Возлюбив, преподобне, Божественныя заповеди,/чистотою душевною вооружився,/непрестанною молитвою и трудом в пустыни Сергиевой подвизался еси,/Христа, Сладчайшаго Иисуса, достигл еси,/Егоже моли непрестанно о всех нас. Икос Послушания рачительный, благоразумия исполненный,/уверився твердо, яко лучше быти послушником Сергиевым,/паче начальствовати в ином месте,/страну Смоленскую оставив, пришел еси к авве Сергию,/и в пустыни Радонежстей вселился еси/и, тамо ангельски пожив, Небесныя обители достигл еси,/идеже ныне веселишися, зряще Христа,/Егоже моли непрестанно о всех нас. Песнь 7

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-prepo...

Ирмос: Возопих всем сердцем моим/к щедрому Богу,/и услыша мя от ада преисподняго,/и возведе от тли живот мой. Премудростию Божиею вразумляемь,/яко Соломон мудрый, суд правый и милостивый потщался еси творити,/да ведают людие, яко прави суть пути Господни. Ведая горькия работы и тяготы жития земледелателей, святителю Филарете,/потщался еси помощи российскому государю провозгласити людем чаемое свобождение. О, любы Бога Отца, распинающая,/любы Сына, распинаемая,/и любы Духа Святаго, торжествующая силою крестною,/– благоговейне взывал еси, святителю Филарете. Богородичен: О, Дево Пречистая,/Словом Божиим “да будет” отразила еси от Себе законное по естеству недоумение,/егда Гавриил Архангел Ти предста, благовествуя рождество Еммануила,/– благоговейне взывал еси, святителю Филарете. Катавасия: Божественное сие и всечестное/совершающе празднество,/Богомудрии, Богоматере,/приидите, руками восплещим,/от Нея рождшагося Бога славим. Кондак, глас 2: Яко истинный подражатель преподобнаго Сергия,/добродетель измлада возлюбил еси, богоблаженне Филарете,/яко пастырь праведный и исповедник непорочный,/по святем преставлении/от безбожных поругание и поношения приял еси,/Бог же знаменьми и чудесы тя прослави/и заступника Церкве нашея яви. Песнь 7. Ирмос: Отроцы в Вавилоне/пещнаго пламене не убояшася,/но посреде пламене ввержени,/орошаеми, пояху:/благословен еси, Господи Боже отец наших. Якоже Елисей иногда милоть Илиину,/клобук от гроба святителя Алексиа приял еси, святителю Филарете,/да благодать сугубую получиши, воспевая:/благословен еси, Боже отец наших. Аще и чтил еси царя земнаго,/но раболепствовати пред ним не восхотел еси, святителю,/Царю же Небесному боголепную честь воздавал еси, взывая:/благословен еси, Боже отец наших. Работая Господеви со страхом,/не взирал еси на похваления и поношения, святителю Филарете,/токмо в сердце с трепетом взывал еси к Судии Праведнейшему:/благословен еси, Боже отец наших. Ум чист, чувства добрая и волю благую/яко едино во образ Троицы Святыя имея, святителю Филарете,/Троицы единосущие прославил еси, взывая:/благословен еси, Боже отец наших.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/cu/svjati...

Богородичен: В озсияй в сердцах наших, Владычице Пречистая, Сына Твоего нетленный свет,/очи наши мысленныя просвети/и уста наша отверзи ко хвалению Твоему. Катавасия: Б ожественное сие и всечестное: Кондак и икос воскресны. Песнь 7 Ирмос: Н е послужиша твари богомудрии/паче Создавшаго,/но, огненное прещение мужески поправше,/радовахуся, поюще://препетый отцев Господь и Бог, благословен еси. В вертограде духовнем земли Петербуржския взращен,/Церковь Русскую во дни лютых гонений возглавил еси, святителю Тихоне,/и, Камень живый, Христа, во основание жизни твоея положив, воспел еси:/отцев наших Боже, благословен еси. Священномучениче Кирилле Казанский,/собеседниче славнаго пастыря Кронштадтскаго и благоговейне его погребший!/Ты, лесть вражию мужески поправ,/в темницу за Христом последовал еси, с верою воспевая:/отцев наших, Боже, благословен еси. И же на высоких тя Поставивый, святителю Иларионе,/Божественною мудростию ум твой облагодати./Сего ради Христа всем ясно проповедал еси и Господеви воспевал еси:/отцев наших, Боже, благословен еси. Веру Христову мужественне защищая, священномучениче Иларионе,/узы за Христа, радуяся, восприял еси/и, смертию твоею подвиг твой запечатлев,/вся пети научил еси:/отцев наших, Боже, благословен еси. Святителю Ревельский Платоне, о пастве твоей усердный ревнителю!/Аще прещением и запрещаху тебе мучителие проповедати Евангелие,/ты, терпением вооружився, подвиг исповедничества добле совершил еси, Господеви поя:/отцев наших, Боже, благословен еси. Священномучениче Николае,/сподвижника чудотворцу Кронштадтскому врази тя нарекоша,/ты же, любовию распалаемь, имене сего пред лицем смерти не отверглся еси./И ныне, во дворех дому Бога нашего водворяяся,/не забуди нас, поющих:/отцев наших, Боже, благословен еси. Священномучениче Карпе, твердый адаманте веры Христовы!/Ты, первее во обители Пюхтицтей диаконское служение добре совершавый,/послежде в чине иерейстем паству храма Исидоровскаго во граде Петрограде добре упасл еси/и, доброе семя неустанно сеяв,/за Христа мужественне пострадал еси./Ныне же с лики святых жнеши радостию класы присноживотия, воспевая:/отцев наших, Боже, благословен еси.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010