Разделы портала «Азбука веры» Октоих, Глас 7.7, Неделя, Канон воскресный Глас 7 Песнь 1 Ирмос: Манием Твоим на земный образ преложися, прежде удоборазливаемое водное естество, Господи: темже немокренно пешешествовав Израиль, поет Тебе песнь победную.  Припев: Слава, Господи, святому воскресению Твоему. Осудися смертное мучительство Древом, неправедною смертию осуждену Ти, Господи: отнюдуже князь тьмы Тебе не одолев, праведно изгнан бысть.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Ад Тебе приближися, и зубы не возмог стерти тело Твое, челюстьми сокрушися. Отнюдуже Спасе, болезни разруш смертныя, воскресл еси тридневен.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Разрешишася болезни праматере Евы: болезни бо избежавше, неискусомужно родила еси. Отнюдуже яве Богородицу, Пречистая, ведуще Тя, вси славим.  Песнь 3 Ирмос: В начале небеса всесильным Словом Твоим утверждей, Господи Спасе, и вседетельным и Божиим Духом всю силу их, на недвижимем мя камени исповедания Твоего утверди.  Припев: Слава, Господи, святому воскресению Твоему. Ты возшед на Древо, о нас болезнуеши волею, благоутробне Спасе, и терпиши язву, примирения ходатайственну, и спасения верным: еюже Твоему, Милостиве, вси примирихомся Родителю.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Ты мя очистив от язвы, душею уязвленнаго змиевым угрызением, Христе, и показал еси свет, во тьме древле мне слежащу и во тлении: крестом бо во ад сошед, мене совоскресил еси.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Неискусомужныя Твоея Матере мольбами мир мирови подаждь, Спасе, и несказанныя Твоея славы славословящыя Тя сподоби.  Седален, глас 7 Жизнь во гробе возлежаше, и печать на камени надлежаше, яко Царя спяща воини стрежаху Христа: и ангели славляху яко Бога безсмертна, жены же взываху: воскресе Господь, подая мирови велию милость. Стих: Воскресни, Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца. Тридневным погребением Твоим пленивый смерть, и истлевша человека живоносным востанием Твоим воскресивый, Христе Боже, яко Человеколюбец, слава Тебе.

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-voskr...

Глас 4 Суббота В субботу вечера На малей вечерни, на Господи воззвах: стихиры воскресны 3, повторяюще первую. Глас 4. Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния да уповает Израиль на Господа. Животворящему Твоему Кресту, непрестанно кланяющеся, Христе Боже, Тридневное Воскресение Твое славим: тем бо обновил еси истлевшее человеческое естество, Всесильне, и иже на Небеса восход обновил еси нам, яко един Благ и Человеколюбец. [Дважды.] Древа преслушания запрещение разрешил еси, Спасе, на Древе Крестнем волею пригвоздився, и во ад сошед, Сильне, смертныя узы яко Бог растерзал еси. Темже кланяемся еже из мертвых Твоему Воскресению, радостию вопиюще: Всесильне Господи, слава Тебе. Врата адова сокрушил еси, Господи, и Твоею смертию смертное царство разрушил еси; род же человеческий от истления свободил еси, живот и нетление миру даровав, и велию милость. Слава, и ныне: Богородичен: догматик. Глас 4: Без семене зачала еси и родила еси неизреченно, Низложившаго сильныя от престол, и Возносящаго смиренныя, и Воздвизающаго рог верных Своих, славящих Христов Крест и погребение, и славное Воскресение. Темже Тя, Богородице, Ходатаицу толиких благ немолчными песньми ублажаем, яко молящуюся присно, еже спастися душам нашим. Таже, Свете тихий: Посем прокимен: Господь воцарися: трижды. Стих: Облечеся Господь в силу, и препоясася. Таже, Сподоби, Господи, в вечер сей: Иерей же ектении не глаголет, но поем: На стиховне стихиру воскресну, глас 4: Господи возшед на Крест, прадеднюю нашу клятву потребил еси, и сошед во ад, вечныя узники свободил еси, нетление даруя человеческому роду: сего ради поюще славим животворящее и спасительное Твое Востание. Таже стихиры подобны Пресвятыя Богородицы. Подобен: Званный свыше: Стих: Помяну имя Твое во всяком роде и роде. Из Безначальна Отца Сын безлетно, низхождения ради и спасения человеков, Бог Человек бысть, да подаст первозданному ныне Рай; тогда и все естество избавится от прелести змиевы, и образ падший спасет, яко Благопременитель, отнюдуже Матерь содела Невестородицу Чисту яко нескверну, Юже яко анкиру вси, и пристанище ублажаем.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Скачать epub pdf Понедельник В Неделю вечера, По предначинательном псалме, на Господи воззвах.., поставим стихов 10 и поем стихиры умилительныя осмогласника 4 и трипеснца подобны господина Иосифа, глас 1. Подобен: Прехвальны мученицы. Обнищав богатый Христе, человеки обогатил еси безсмертием и светлостию. Темже обнищавшаго сластьми жития, добродетельми мя обогати, и убогому Лазарю сочини, богатаго мя мучения избавляя, и геенны предлежащия мне. Злобою обогатихся люте, и сладость возлюбих, и сущих в житии насладихся сластей, Господи, и огню геенны подсужден бых: гладом тающа умом, яко Лазаря презираема, пред враты Божественных деяний повержена, ущедри мя Владыко. Ина стихира, глас 1. Подобен: Облак Тя. Шестую от честных постов седмицу, усердно начинающе, Господеви предпразднственное пение ваий принесем вернии: грядущему во славе, силою Божества во Иерусалим, умертвити смерть. Темже уготовим благочестно победныя образы, ветви добродетельныя, осанна вопиюще Творцу всех. И минеи 3. Слава, и ныне, Богородичен. Вход. Свете тихий. Прокимен, глас 8: Дал еси достояние: Со стихи его: Ищи в Неделю 1 поста. И прочая, якоже обычно. На стиховне самогласен дне, дважды. Глас 1: Чуден Спасов нас ради человеколюбивый нрав, хотящих убо быти разум, яко настоящих стяжав, Лазарево и богатаго житие обличи. Обою конец смотряюще: оваго убо бежим немилосердия и безчеловечия, оваго же поревнуим терпению и веледушию, во еже с ним во Авраамлих недрах греемым вопити: правосуде Господи, слава Тебе. Мученичен: Молитвами Господи, всех святых и Богородицы, Твой мир даждь нам, и помилуй нас, яко един Щедр. Слава, и ныне, Богородичен: Небесных чинов радование, на земли человеков крепкое предстательство, Пречистая Дево, спаси ны иже к Тебе прибегающия, яко на Тя упование по Бозе Богородице возложихом. Последование утрени По 1-м стихословии седальны умилительны Осмогласника. По 2-м же стихословии седален, глас 1. Подобен: Камени запечатану: Камень отвалил еси ожесточения Господи, от моего сердца, умерщвленную страстьми воздвигни душу мою Благий, принести Тебе ваиа добродетелей: яко победителю ада, во умилении Владыко сподоби, яко да вечный живот улучу, песнословя Твою державу, и благоутробие Твое, едине Человеколюбче. [Дважды.]

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

815–1200 Живая вода Духа Святого да наполнит мое сердце и да потекут реки воды живы от сердца моего во славу Божию и во спасение людей Божиих. ВО СЛАВУ триединого Бога. Аминь. 815. Господи! я – чудо Твоей благости, премудрости, всемогущества, поколику приведен Тобою из небытия в бытие, поколику сохраняюсь Тобою доселе в бытии, поколику имею, по благости, щедротам и человеколюбию единородного Сына Твоего, наследовать жизнь вечную, если верен Тебе пребуду, поколику страшным священнодействием принесения Себя Самого в жертву Сыном Твоим я восставлен от ужасного падения, искуплен от вечной погибели. Славлю Твою благость, Твое могущество бесконечное, Твою премудрость! Но соверши чудеса Твоей благости, всемогущества и премудрости надо мною окаянным и ими же веси судьбами спаси меня, недостойного раба Твоего, и введи в Царство Твое вечное, сподоби меня жизни нестареющейся, дня невечернего. 816. Сердце мое должно прилепляться к единому Богу: «мне же прилеплятися Богови благо есть» ( Пс.72:28 ), а оно – что за слепота и за извращение! – прилепляется к сластям века сего: к пище, питию, плотской сласти, к деньгам, к этому праху, к одеждам, к этому тлену, к цветам исчезающим, к узорам, к покроям, прельщающим глаз, к роскошно убранным покоям и т.п. Странное дело! Меня, христианина, небесного человека, занимает все земное и мало – небесное. Я во Христе переселен на небеса, а между тем всем сердцем прилепляюсь крепко к земле и, по-видимому, никогда не хотел бы быть на небе, а лучше всегда оставаться на земле, хотя земное, при своем услаждении, тяготит и мучит меня, хотя я и вижу, что все земное ненадежно, тленно, скоро минует, хотя и знаю, и чувствую, что ничто земное не может насытить моего духа, умирить и усладить моего сердца, постоянно мятущегося и огорчаемого суетою земною. Доколе же я, небесный человек, буду земным? Доколе буду плотью я, чадо Божие, «иже не от крове, ни от похоти плотския,... но от Бога родился» ( Ин.1:13 ) во св. крещении, доколе я не устремлюсь весь к Богу? Господи! привлецы сердце мое к Тебе Духом Твоим Святым. Господи! отврати сердце мое от суеты земной. Господи! без Тебе не могу творити ничесоже.

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Kronshta...

Избранные песнопения из Октоиха Избранные покаянные песнопения Глас первый На Господи, воззвах в неделю вечера 1) По благости Твоей, Господи, все приведши из небытия в бытие Словом Твоим и Духом, сотворил Ты и меня, словесное живое существо, да славлю имя Твое Святое, Всесильне; я же своими студными делами всегда безчествую имя Твое. Но пощади мя, молюсь Тебе, и помилуй! 2) Гряди, всеокаянная душа моя, ко всеблагому Господу, приступи к Нему с теплыми слезами, исповедуй прежде суда все содеянное тобою и, милостивым к себе соделав тем Создателя твоего, прощение испроси, прежде нежели заключит для тебя двери милости Своей Господь. Стиховны там же 3) Велика пучина прегрешений моих, Спасе, и я бедственно погружаюсь в глубину пагубы грехами моими. Но даждь ми руку, яко Петру, спаси мя, Боже, и помилуй мя. 4) Подлежу я, Спасе, за мои злые дела и помышления неподкупному суду. Но даруй мне мысль обращения, Боже, спаси мя, Благодетелю благий, и помилуй мя. В понедельник по 1-м стихословии 5) В беззакониях зачат я, блудный, и не смею взирать на высоту небесную; но, дерзая на человеколюбие Твое, зову: Боже, очисти и спаси мя! По 2-м стихословии 6) Судище Твое праведно, Господи, и суд праведен, дела же мои злы. Но Ты, милостивый, предварив мя, спаси и муки свободи, части шуиих избави и одесную Тебя стати сподоби, Судие праведнейший. Управи, Чистая, окаянную мою душу и ущедри ю, во глубину поползшуюся погибели, Всенепорочная, в страшный же час смерти исхити ее из рук злобных демонов и от всякой муки избави. По 3-м стихословии 7) Безумно от Тебя удалившись, Всещедре, блудно мое иждил я житие, работая всегда бессловесным страстям, но прими мя, Отче Благоутробный, яко блудного отрока, и спаси мя. Из канона умилительного на утрене в понедельник 8) Молюсь Тебе, Христе Боже, множество моих грехов множеством милости Твоей потреби и помышление обращения даруй мне, яко да славлю Твою паче ума благостыню. 9) По безмерному милосердию щедрот Твоих, явился Ты, Господи, на земли в воплощении человеком: тем же и меня, паче меры согрешившего пред Тобою, но в покаянии ныне к Тебе припадающего, прими обычным Твоим человеколюбием.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/2924...

Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь. Трисвятое. Пресвятая Троице: Слава, и ныне: Отче наш: Господи, помилуй. (12 раз.) Слава, и ныне: Приидите, поклонимся (Трижды.) Псалом 50. КАНОН, глас 2-й Песнь 1 Ирмос: Во глубине постла иногда фараонитское всевоинство преоруженная сила, воплощшееся же Слово всезлобный грех потребило есть: препрославленный Господь, славно бо прославися. Припев: Иисусе Сладчайший, спаси мя. или: Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй мя грешнаго. Иисусе Сладчайший Христе, Иисусе долготерпеливе, души моея язвы исцели, Иисусе, и услади сердце мое, Многомилостиве, молюся, Иисусе Спасе мой, да величаю Тя, спасаемый. Припев. Иисусе Сладчайший Христе, Иисусе, отверзи покаяния ми дверь, человеколюбче Иисусе, и приими мя, Тебе припадающа и тепле просяща, Иисусе Спасе мой, согрешений прощения. Слава: Иисусе Сладчайший Христе, Иисусе, исхити мя из руки льстиваго велиара, Иисусе, и сотвори деснаго предстоятеля славы Твоея, Иисусе Спасе мой, части шуия мя избавляяй. И ныне: Иисуса рождшая Бога, Владычице, моли о непотребных рабех, Пречистая, яко да муки молитвами Твоими избавимся, Нескверная, оскверненнии, славы присносущныя наслаждающеся. Песнь 3 Ирмос: На камени мя веры утвердив, разширил еси уста моя на враги моя. Возвесели бо ся дух мой, внегда пети: несть свят, якоже Бог наш, и несть праведен паче Тебе, Господи. Припев. Услыши, человеколюбче Иисусе мой, раба Твоего, вопиюща во умилении, и избави мя, Иисусе, осуждения и муки, едине долготерпеливе, Иисусе Сладчайший многомилостиве. Припев. Подъими раба Твоего, Иисусе мой, припадающа со слезами, Иисусе мой, и спаси, Иисусе мой, кающагося мя и геенны, Владыко, избави, Иисусе Сладчайший многомилостиве. Слава: Время, Иисусе мой, еже дал ми еси, во страсти иждих, Иисусе мой. Темже, Иисусе мой, не отвержи мя, но воззови, молюся, Владыко Иисусе Сладчайший, и спаси. И ныне: Дево, рождшая Иисуса моего, моли избавити мя геенны, едино предстательство оскорбляемых, Богоблагодатная, и сподоби мя жизни, Всенепорочная, нестареющияся.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/1719...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В ПЯТОК ВЕЧЕРА Память совершаем всех от века усопших православных христиан, отец и братий наших. В ПЯТНИЦУ НА ВЕЧЕРНЕ Память совершаем всех от века усопших православных христиан, отцов и братьев наших. По предначинательном псалме, и обычном стихословии, на Господи воззвах, поставим стихов 6: И поем Осмогласника стихиры мученичны три, рядоваго гласа: После предначинательного псалма и обычного стихословия, на Господи воззвах: поставим стихов 6: и поем из Октоиха стихиры мученикам три, рядового гласа: И Триоди подобны, три. Глас 8. Подобен: Во Едеме рай: И из Триоди три, глас 8 От века мертвых днесь/всех по имени, верою поживших благочестно,/память сотворяюще вернии,/Спаса и Господа воспоим, просяще прилежно/сим в час суда ответ благий дати,/Тому Самому Богу нашему,/всей судящему земли,/деснаго Его предстояния получити в радости,/в части праведных, и во святых жребии светлем,/и достойным быти Небеснаго Царствия Его. От века мертвых всех,/поживших с верою благочестиво,/в сей день по имени память совершая, верные,/Спасителя и Господа воспоем, прося усердно/им в час суда дать добрый ответ/Самому Богу нашему,/суд совершающему над всею землей,/достигнуть стояния справа от Него в радости,/на месте праведных и во святых уделе светлом,/стать достойными Небесного Царства Его. Твоею кровию человеки Спасе искупивый,/и смертию Твоею от смерти горькия избавивый нас,/и жизнь вечную подаяй нам Воскресением Твоим,/вся упокой Господи, усопшия благочестно,/или в пустынях, или во градех, или в мори,/или на земли, или на всяком месте:/цари же, священники, архиереи,/монахи, и бельцы в возрасте всяком всеродном,/и сподоби я Небеснаго Царствия Твоего. Своею кровию, Спаситель, искупивший людей,/и смертию Своею от смерти горькой избавивший нас,/и жизнь вечную подающий нам Воскресением Твоим,/упокой, Господи, всех усопших во благочестии,/или в пустынях, или в городах, или на море,/или на земле, или на всяком месте:/царей, священников, архиереев,/монахов и мирян во всяком возрасте и всякого рода,/и удостой их Небесного Царства Твоего.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/subbota-m...

Скачать epub pdf Общие положения 1. Всю седмицу – тройное соединение (Октоих, Триодь, Минея). 2. Дважды за седмицу структура службы почти полностью переходит в постовой режим: а. Со вторника вечера до среды вечера, б. С четверга вечера до пятницы вечера. Напевы в эти периоды по традиции заменяются на постовые. Моментом перехода на постовые напевы и возврат в непостовое пение является просительная ектения после прокимена вечерни. 3. От Недели вечера и всю седмицу стихиры на стиховне вечерни и утрени поются только из Триоди В неделю вечера Начало обычное. Кафисмы несть. На Господи воззвах: стихиры Осмогласника 3 и Минеи 3. Слава Минеи, аще есть. Аще же ни, Слава и ныне, Богородичен Минеи. Свете Тихий. Прокимен дне: Се ныне благословите Господа: И абие Сподоби Господи: Ектения просительная. На стиховне Октоих отменяется, поем стихиры Триоди самогласны, глас 8: Ласкосердствовавше первую подъяхом наготу: Стих: К Тебе воздвигох: Та же стихира. Стих: Помилуй нас Господи, помилуй нас: Мученичен: Мученицы Господни: Слава, и ныне, Богородичен: Небесная поют Тя, Благодатная: Посем, Ныне отпущаеши: Трисвятое, по Отче наш : тропарь святаго Минеи. Слава, и Ныне, Бого- родичен от менших [из 4-го приложения]. Ектения сугубая, и отпуст. В понедельник утра Обычное шестопсалмие и ектения великая. На Бог Господь: тропарь святаго Минеи дважды, Слава, и Ныне, Богородичен от менших. Кафисмы чтем обычная, 4-ю и 5-ю. Между кафисмами и седальнами малой ектении несть. По 1-м стихословии глаголем седальны Октоиха (писаны наряду в Ос- могласнике, по 1-м стихословии). По 2-м стихословии глаголем седальны Триоди 1 . Посем, Господи помилуй (3), Слава и ныне, и глаголем псалом 50-й. Канон В Каноне соединяются песни из Минеи и Триоди (песни 1-я, 8-я, 9-я) и Октоиха и Минеи (песни 3-я, 4-я, 5-я, 6-я, 7-я). Библейские стихи припеваем вседневнии: Господеви поем: [если по обычаю к тропарям канона полагаем припевы молебственные, то к промежуточным Богородичным тропарям стихи: Пресвятая Богородице, спаси нас, а последние два тропаря читаем на Славу и И ныне].

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Канон молебный ко Пресвятой Богородице поемый во всякой скорби душевной и обстоянии     Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь. Трисвятое. Пресвятая Троице: Слава, и ныне: Отче наш: Господи, помилуй. ( 12 раз .) Слава, и ныне: Приидите, поклонимся ( Трижды .) Псалом 50.     КАНОН, глас 8-й Творение Феостирикта монаха    Песнь 1 Ирмос: Воду прошед яко сушу, и египетскаго зла избежав, израильтянин вопияше: избавителю и Богу нашему поим. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Многими содержимь напастьми, к Тебе прибегаю, спасения иский: о, Мати Слова и Дево, от тяжких и лютых мя спаси. Пресвятая Богородице, спаси нас. Страстей мя смущают прилози, многаго уныния исполнити мою душу; умири, Отроковице, тишиною Сына и Бога Твоего, Всенепорочная. Слава: Спаса рождшую Тя и Бога, молю, Дево, избавитися ми лютых: к Тебе бо ныне прибегая, простираю и душу и помышление. И ныне: Недугующа телом и душею, посещения Божественнаго и промышления от Тебе сподоби, едина Богомати, яко благая, Благаго же Родительница. Песнь 3 Ирмос: Небеснаго круга Верхотворче, Господи, и Церкве Зиждителю, Ты мене утверди в любви Твоей, желаний краю, верных утверждение, едине Человеколюбче. Пресвятая Богородице, спаси нас. Предстательство и покров жизни моея полагаю Тя, Богородительнице Дево: Ты мя окорми ко пристанищу Твоему, благих виновна; верных утверждение, едина Всепетая. Пресвятая Богородице, спаси нас. Молю, Дево, душевное смущение и печали моея бурю разорити: Ты бо, Богоневестная, начальника тишины Христа родила еси, едина Пречистая. Слава: Благодетеля рождши добрых виновнаго, благодеяния богатство всем источи, вся бо можеши, яко сильнаго в крепости Христа рождши, Богоблаженная. И ныне: Лютыми недуги и болезненными страстьми истязаему, Дево, Ты ми помози: исцелений бо неоскудное Тя знаю сокровище, Пренепорочная, неиждиваемое. Спаси от бед рабы Твоя, Богородице, яко вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко нерушимей стене и предстательству. Призри благосердием, всепетая Богородице, на мое лютое телесе озлобление, и исцели души моея болезнь.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/1...

О духовной мудрости 35. Марии Петровне Колычевой Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, отверзи ум мой разумети святое Твое слово, якоже апостолом Твоим отверзл еси. О духовной мудрости. Знаки духовного любомудрия: тщательное поучение в слове Божием, искание совета у разумных и благочестивых людей. Любление наставления, наказания, полезного совета, обличения. Рассуждение о дивном Промысле Божием, о правде и милосердии Господа. Частое воспоминание о смерти и о последующем за оною, то есть о Страшном Суде Христовом, о блаженной и неблагополучной вечности. Презрение мира. Паче всего молитва, без которой духовная мудрость обрестись не может. Иаков апостол глаголет: «яже свыше премудрость, первее убо чиста, потом же мирна, кротка, благопокорлива; исполнь милости и плодов благих, не сомнительно, не лицемерна» (см.: Иак 3, 17 ). Она боится Бога и любит Его, от суеты мира отвращается и к единому при-лепляется Богу. Все позволенное, как то: пищу, питие, одежду и прочее – со страхом употребляет ради нужды, а не ради роскоши; приключающиеся беды и напасти великодушно претерпевает, послушливу себя Богу и человекам ради Бога показывает. Ей не тягостно все то делать, что Богу угодно, и от всего уклоняться, что Ему противно. Гордости, зависти, вражде, нечистоте, сребролюбию и прочим душевным язвам нет в ней места; она любит всех без разбору, со всеми простосердечно и чистосердечно обходится; что словом объявляет, то и внутрь себя имеет; что обещает словом, то исполняет делом, когда нет никакого препятствия; ей записки не нужны в договорах: слово, ею сказанное и другими слышанное, то ей твердая запись. Видит страждущего брата – и сама с ним сердцем состраждет; требующему помощи помогает; о всяком злополучии ближнего болезнует и благополучию радуется; с плачущими плачет и с радующимися радуется. Все это святителем Тихоном изнесено от священного сердца. Георгий. 231. Марии Петровне Колычевой Да возрадуется душа моя о Господе и уповает на Него. Из 4-й беседы Василия Великого повторяю: «Душа, желанием прилепившаяся к своему Творцу и Его красотою обыкшая услаждаться, величайшую сию радость и услаждение никогда не променяет на все различные плотские вожделения, а напротив, в чем другие находят скуку, от того умножается ее веселье. Таков был Апостол, который охотно желал быть в немощах, в скорбях, во изгнаниях, в бедах и теснотах; от чего ныне люди сетуют и жизни отчуждаются, о том он веселился». Это потому, что он ясно видел, как скоро все временное проходит, и пройдет, и настанет вечное, и будет радость неизреченная без конца. Всели в мя, Господи, страх Твой в сердце мое: это корень благих дел; и сподоби мя любити Тя от всея души моея и помышления- и творити во всем волю Твою. Господи! покрый мя от человек некоторых, и бесов, и страстей и от всякая иныя неподобныя вещи.

http://azbyka.ru/otechnik/Georgij_Zadons...

   001    002    003    004    005    006    007   008     009    010