Разделы портала «Азбука веры» Аудио: 1:08:28 Кондак 1 Возбранный Воеводо и Господи, радосте и веселие рабом Твоим, идеже Ты, тамо потребляется всякая печаль, идеже несть Тебе, тамо всякая радость суетна. Призри на мя грешнаго, погибающаго в беде сей, и явлением спасения Твоего посети мя, зовуща: Господи мой, Господи, Радосте моя, даруй ми, да возрадуюся о милости Твоей. Икос 1 Ангелов Творче и Господи Сил, спасения ради падшаго человека не возгнушался еси Девического чрева, последи же заплевания, поношения и поносную смерть претерпел еси, Слове Божий, благ бо еси и Человеколюбец. Сие помышляя, дерзаю приступити к Тебе и со слезами молитися: Господи мой, Господи, Милосердый Спасителю мой, спаси мя погибающаго; Господи мой, Господи, пришедый не праведныя спасти, но грешныя, избави мя от напасти сея. Господи мой, Господи, недуги наша приемый и болезни понесый, исцели болезни сердца моего; Господи мой, Господи, Крестом Твоим мир миру Твоему даровавый, ниспосли мир Твой смущенней души моей. Господи мой, Господи, Своею смертию смерть упразднивый, упраздни яже на мя козни лукаваго. Господи мой, Господи, Радосте моя, даруй ми, да возрадуюся о милости Твоей. Кондак 2 Видевый многия образы человеколюбия Твоего, явленныя на бывших прежде мене грешницех, дерзнух и аз возвести к Тебе очи мои, живущему на небеси: помилуй мя, Господи, яко немощен есмь, избави мя горкия сея печали и сподоби радостию и веселием пети Тебе: Аллилуия. Икос 2 Разумную мя тварь сотворил еси, Создателю мой, аз же окаянный приложихся скотом несмысленным и уподобихся им, прогневах бо благость Твою, Спасе: сего ради праведно сею скорбию поразил мя еси; еже познах и каяйся к Тебе прибегох, сице моляся: Господи мой, Господи, сохранивый мя в юности моей, сохрани мя от врагов, нападающих на мя; Господи мой, Господи, укрепление тела моего в старости моей, укрепи мя, духом и телом изнемогающаго. Господи мой, Господи, Наставниче мой, настави мя на путь спасения; Господи мой, Господи, Радосте моя, даруй ми, да возрадуюся о милости Твоей. Кондак 3

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-vse...

Скачать epub pdf Поклонение Пречистым пяти язвам Христовым Воставше от сна, абие Богу до земли поклонившеся и ум свой обративше к нему, глаголем от всего сердца: Слава Тебе, Христу Богу нашему премилосердному, не погубившему нас со беззаконми нашими, но даже доселе грехом нашим потерпевшему. Поклон. Сподоби, Господи, в день сей и вся дни живота нашего без греха сохранитися нам, и даждь нам, Господи, да ни словом, ни делом, ни помышлением, прогневаем Тя, Создателя нашего, но вся дела наша и словеса, и помышления да будут во славу Пресвятого Имени Твоего. Поклон. Боже, милостив буди нам грешным, во всей жизни нашей, во исходе нашем и по кончине нашей не остави нас. Поклон. Возведше умная своя очеса ко Христу, на кресте распятому, глаголем сице: Слава Тебе, Христу Богу нашему премилосердому, пострадавшему за нас, и претерпевшему заплевание и раны, тернов венец и трость, крест, гвоздие и копие, смерть и погребение. Поклон. Поклоняемся вольному Твоему за ны страданию, Господи, лобызаем пречистые Твоя язвы, благодарим толикую Твою любовь и милость, яко душу Твою за нас на кресте положил еси; даждь нам, Господи наш, да возлюбим Тя всем сердцем нашим, всею душею, всею мыслию, всею крепостию и всем помышлением нашим. Поклон. Иисусе наш сладчайший! Поклоняемся пречистой, пресвятой и животворящей язве Твоей, яко в десной Ти руце, и молим тя, Господа нашего, ея ради сподоби нас одесную Тебе стати. Поклон. Поклоняемся пречистой, пресвятой и животворящей язве Твоей, яже в шуей Ти руце, и молим Тя, Господа нашего, ея ради от всяких грехопадений лютых и от части шуия избави нас. Поклон. Поклоняемся пречистой, пресвятой и животворящей язве Твоей, яже в десной Ти нозе, и молим Тя, Господа нашего, ея ради настави нас на путь правый покаяния. Поклон. Поклоняемся пречистой, пресвятой и животворящей язве Твоей, яже в шуей Ти нозе, и молим Тя, Господа нашего, ея ради от всякого пути лукава возбрани ногам нашим. Поклон. Поклоняемся пречистой, пресвятой и животворящей язве Твоей, яже во пречистых ребрах Твоих и в прободенном Ти сердце, отнюдуж истече кровь и вода во искупление наше, и молим Тя, Господа нашего, ея ради сокруши окаменение наше, порази жестокое наше сердце, сотри е страхом Твоим святым, уязви е любовию Твоею, да Тебе, Господа нашего, возлюбим всем сердцем нашим, всею душею, всею мыслию, всею крепостию, и всем помышлением нашим, и даждь нам, Господи наш, до кончины живота нашего, всегда поминати спасительная страсти Твоя и покланятися им, и да текут от сокрушенного нашего сердца источники слезные, омывающие греховную скверну. Поклон.

http://azbyka.ru/otechnik/Dmitrij_Rostov...

Скачать epub pdf ИСПОВЕДЬ XIV. УРОКИ ДУХОВНОГО ОЗДОРОВЛЕНИЯ. по беседам преподобного Иосифа Оптинского (1837–1911) 1. Терпение и самоукорение Все наставления старца проникнуты духом святоотеческого и старческого учения. Перед иночествующими он ставил выше всего послушание и самоукорение, так как обе эти добродетели рождают смирение, которое вселяет в душу Бога и дает то, о чем сказано в Евангелии: «Царство Божие внутрь вас есть». Старец никогда никому не разрешал отказываться от послушания, говоря, что кто до конца несет данное послушание, тот сподобляется блаженной кончины. Господи, мы склонны бываем отказываться от послушания, прости нас и, по слову старца, помоги до конца нести послушание, данное нам, и сподоби за это блаженной кончины. Когда ему приносили жалобы на трудность послушания и на сопряженные с ним скорби, то лицо старца озарялось радостью, в глазах светилась нежная отеческая любовь, и он как-то особенно одушевленно говорил: «Ну что ж? За то мученики будете». При этом всегда старался внушить, что всякий человек должен иметь терпение во всем, на всяком месте, до конца. «За что взялся, – говорил он, – того и держись, и терпи все находящее; только с места не сходи и себя всегда укоряй,– и спасешься». Господи, прости нас за жалобы на трудность послушания и сопряженные с ним скорби. Мы не стараемся иметь терпение во всем, на всяком месте, до конца. Мы побеждаемся помыслами оставить дело, за которое взялись, не готовы бываем держаться заданного направления и терпеть до конца находящие скорби, мы слабо боремся за то, чтобы не сойти с места, и не укоряем себя за это. Прости нас, Господи, и сподоби нас спасения. Батюшка отмечал важность телесных подвигов для того, чтобы вырастить в себе внутреннего монаха. Он говорил: «Не вырастивши дерева, откуда же ждать плодов? Дерево же, на котором вырастает внутренний монах, есть пост, всякое воздержание, хождение к церковным службам, телесный труд, тогда уже на нем и вырастет плод, то есть внутренний монах». Перед каждым из нас Евангелием поставлена задача: вырастить в себе «внутреннего человека». А для этого необходимы и телесные подвиги. Мы должны вырастить дерево, чтобы ждать плодов. Господи, прости нас, что не растим в себе этого дерева, – поста, всякого воздержания, хождения к церковным службам, телесного труда, – на котором только может вырасти наш «внутренний человек».

http://azbyka.ru/otechnik/Gennadij_Nefed...

Скачать epub pdf МОЛИТВЫ ЗА УСОПШИХ Прошения о усопших ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, Источниче жизни и безсмертия, милостивно приими усопшаго раба Твоего (имя), о надежде живота вечнаго почившаго, и не помяни грехов его, в житии сем приключьшихся ему, но да будет ответ его благоприятен на страшнем судищи Твоем; молим Ти ся, услыши и помилуй. ВОСКРЕСЕНИЕ сый и живот всем верующим в Тя, Иисусе Христе, в вере и надежде воскресения усопшаго раба Твоего (имя) со святыми упокой; молим Ти ся, услыши и помилуй. ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, Кровию Твоею человеки искупивый, и смертию Твоею от смерти горькия избавивый род наш, во благости Твоей упокой усопшаго раба Твоего (имя), и вечныя славы Твоея причастника сего покажи; молим Ти ся, услыши и помилуй. БОГОНАЧАЛЬНОЮ ВЛАСТИЮ живыми господствуяй и мертвыми обладаяй, Владыко Христе, преставльшагося раба Твоего (имя) упокой и неосужденнаго предстояния Престолу Твоему сподоби; молим Ти ся, услыши и помилуй. ТЕРПЕНИЕМ и кротостию, упованием и любовию пожившаго на земли раба Твоего (имя), Христе, яже паче ума сияния славы Твоея сподоби, и лику возлюбленных Твоих сопричти; молим Ти ся, услыши и помилуй. ЯКО АГНЦА, предвечно закланнаго за грехи мира, молим Тя, Христе, Кровию Твоею омый всякий грех усопших раб Твоих (имена), и силою Креста Твоего свободи я от всяких уз неприязни; молим Ти ся, услыши и помилуй. ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, силою Божественнаго Твоего еже из мертвых возстания, возведи души усопших раб Твоих (имена) ко причастию вечныя славы Твоея, и насладитися еже в Тебе непреложнаго мира сподоби я; молим Ти ся, услыши и помилуй. ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, аще и согрешаем в безумии нашем без меры и счета, но Ты, Свет безначальный и благости бездна сый, помилуй и ущедри нас, и даждь вечный покой усопшим отцем и братием нашим; молим Ти ся, услыши и помилуй. БОЖЕ ОТЧЕ ВСЕДЕРЖИТЕЛЮ, основание сый всему сущему: и вечности, и времене, властию Твоею положивый пределы временнаго бытия нашего на земли, и в Сыне Твоем собезначальнем даровавый нам чрез воскресение безсмертную жизнь и Царство непреложное, помяни и раба Твоего (имя) в надежде воскресения и жизни вечныя усопшаго, и упокой его во Свете Лица Твоего; молим Ти ся, услыши и помилуй.

http://azbyka.ru/otechnik/Sofronij_Sahar...

Скачать epub pdf Суббота В пяток вечера пятдесятницы Память совершаем всех от века усопших благочестивых христиан, отец и братий наших. На Господи воззвах: поставим стихов, 6. Стихиры мученичны, осмогласника 3, глас 6: Мученицы Твои Господи, не отвергошася Тебе, ни отступиша от заповедей Твоих: тех молитвами помилуй нас. Мучившиися тебе ради Христе, многия муки претерпеша: молитвами Господи и молением их, всех нас сохрани. Страстотерпцы мученицы, и небеснии граждане, на земли пострадавшии, многия муки претерпеша, и совершенный прияша венец на небесех, да молятся о душах наших. И усопших, 3. Глас 8. Подобен: Иже во Едеме: От века мертвых днесь всех по имени, с верою поживших благочестно, память совершающе вернии, Спаса и Господа воспоим, просяще прилежно сим в час суда ответ благий дати, Тому Самому Богу нашему, всей судящему земли, деснаго Его предстояния получити в радости, в части праведных, и во святых жребии светлем, и достойным быти Небеснаго Царствия Его. Своею кровию человеки Спасе искупивый, и смертию Твоею от смерти горькия избавивый нас, и жизнь вечную подаяй нам Воскресением Твоим, вся упокой Господи усопшыя благочестно, или в пустынях, или во градех, или в мори, или на земли, или на всяком месте, цари же, священники, архиереи, монахи и бельцы, в возрасте всяком всеродном, и сподоби я Небеснаго Царствия Твоего. Из мертвых востанием Твоим Христе, не ктому смерть обладает умершими благочестно: темже молимся прилежно: рабы Твоя упокой во дворех Твоих, и в недрех Авраама, от Адама даже до днесь послужившыя Тебе чисто отцы, и братию нашу, други, вкупе и сродники, всякаго человека в житии послуживша верно, и к Тебе преставльшася, многовидно и многообразно, Боже, и сподоби я получити Небеснаго Царствия Твоего. Слава: глас 8: Плачу и рыдаю, егда помышляю смерть, и вижду во гробех лежащую, по образу Божию созданную нашу красоту, безъобразну, безславну, не имущую вида. О чудесе! Что еже о нас сие бысть таинство? Како предахомся тлению? Како сопрягохомся смерти? Воистинну Бога повелением, якоже есть писано, подающаго преставленным покой.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В СУББОТУ ВЕЧЕРА В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ На Вечерни, по предначинательном псалме обычное стихословие. На Господи воззвах, поставим стихов 10. И поем Осмогласника стихиры воскресны 3, и Анатолиевы 3: и Триоди дне подобны 4. Глас 6. После предначинательного псалма читаем всю первую кафизму. На Господи воззвах: стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных три и четыре из Триоди: Подобен: Всю отложивше: Егда хощеши приити, суд праведный сотворити,/Судие праведнейший, на престоле славы Твоея седяй,/река огненная пред Твое судилище ужасающая влечет всех,/предстоящим Тебе небесным силам,/человеком же судимым страхом, якоже кождо содела:/тогда нас пощади, и части Христе сподоби спасаемых, яко благоутробен,/верою молим Тя. Глас 6 Когда Ты вознамеришься придти/суд праведный сотворить, Судия праведнейший,/восседая на престоле славы Твоей,/река огненная ужасающая/пред Твоим судейским местом увлекает всех,/и предстоят Тебе небесные Силы,/и люди со страхом судятся,/в том, что каждый соделал;/тогда пощади нас, Христе,/и удостой участи спасаемых, как милосердный,/с верою молим Тебя. Книги разгнутся, явлена будут деяния человеков,/пред нестерпимым судилищем:/возшумит же юдоль вся страшным скрежетанием плача,/вся видящи согрешившия,/вечнующим мукам, судом праведным Твоим отпущаемыя,/и бездельно плачущия Щедре./Темже Тя молим Блаже:/пощади нас поющих Тя,/едине Многомилостиве. Книги раскроются,/явлены будут деяния людей/перед нестерпимым судилищем,/и огласится вся долина плача страшным скрежетом,/при виде всех согрешивших,/в муки вечные судом Твоим праведным отсылаемых,/и напрасно плачущих жалостно./Потому Тебя молим, Благой:/“Пощади нас, воспевающих Тебя,/единый Многомилостивый!” Возгласят трубы, и истощатся гробы,/и воскреснет человеческое все естество трепещущее,/добрая содеявшии, в радости радуются,/чающе мзду восприяти:/согрешившии же трепещут, люте рыдающе,/в муку посылаеми, и от избранных разлучаеми./Господи славы, ущедри нас яко Благий,/и части сподоби возлюбивших Тя.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-m...

1. Церковно-славянский текст Триоди Кондак, глас 1: Егда приидеши Боже на землю со славою,/и трепещут всяческая:/река же огненная пред судищем влечет,/книги разгибаются, и тайная являются:/тогда избави мя от огня неугасимаго,/и сподоби мя одесную Тебе стати Судие праведнейший. Икос: Страшное судище Твое помышляя преблагий Господи, и день судный,/ужасаюся, и боюся, от совести моея обличаемь,/егда имаши сести на престоле Твоем, и творити испытание:/тогда отрещися грехов никтоже возможет,/истине обличающей, и боязни содержащей:/вельми убо возшумит тогда огнь геенский,/грешницы же возскрежещут./Темже мя помилуй прежде конца, и пощади мя Судие праведнейший. 2. Русский перевод диак. Сергия Цветкова В неделю мясопустную 1 . Кондак, глас 1-й. Когда приидешь Ты, Боже, на землю со славою, я все вострепещет, и река огненная потечет пред судилищем (Твоим), книги разгнутся, и сокровенное обнаружится: тогда избави меня от огня неугасимаго, и сподоби меня стать одесную Тебя, Судие праведнейший. Икосы : 1) ( Τ φοβερν) Помышляя о страшном судилище Твоем, преславный Господи, и о судном дне, ужасаюсь и трепещу, будучи обличаем своею совестию. Когда Ты восхощешь сесть на престоле Своем, и творить испытание; тогда никто не возможет отречься от (своих) грехов, так как (сама) истина будет обличать, и будет обнимать страх: ибо сильно восшумит (тогда) огнь геенский, так что грешники заскрежещут. Посему помилуй меня прежде конца, и пощади меня, Судие праведнейший. 2) ( τε) Когда в первый раз пришел Господь и явился людям, не отделившись (по существу) от (Предвечнаго) Родителя (Своего); то Он обошел горния власти и силы и чины ангелов, и сделался человеком, как восхотел, Создавший человека, и вознесся ко Отцу, не оставляя Его (никогда). Не изъяснимо сие таинство Твое, Спаситель мой! Ибо, нисколько не отступивши ( οδ γρ πστης ολως) от Отца Своего, Ты скоро восшел к Отцу, будучи (Сам) не отделим от Него, а (между тем) все исполняя, Судие праведнейший. 3) ( π) Воспеваемый ангелами восшел (на небо) со славою Господь, в виду учеников Своих: точно также, в предшествии ангелов, приидет Он славно, как написано. Когда (же) небесное, и земное, и преисподнее будет славословить и покланяться Хрясту распятому, и будет явно исповедывать, что Он Бог и Творец: тогда иудеи с плачем воззрят на Того, Котораго они пронзили (копием) ( Ин. 19:37 ); праведные просветятся, восклицая: «Слава Тебе, Судие праведнейший».

http://azbyka.ru/otechnik/Roman_Sladkope...

Разделы портала «Азбука веры» Каноны с акафистом Иисусу Сладчайшему Глас 2. Песнь 1 Ирмос: Во глубине постла иногда фараонитское всевоинство преоруженная сила, воплощшееся же Слово всезлобный грех потребило есть, препрославленный Господь, славно бо прославися. Иисусу Сладчайшему: Припев: Иисусе Сладчайший, спаси мя. Иисусе Сладчайший Христе, Иисусе долготерпеливе, души моей язвы исцели, Иисусе, и услади сердце моё, Многомилостиве, молюся, Иисусе Спасе мой, да величаю Тя, спасаемый. Иисусе Сладчайший Христе, Иисусе, отверзи покаяния ми дверь, человеколюбче Иисусе, и приими мя, Тебе припадающа и тепле просяща, Иисусе Спасе мой, согрешений прощения. Иисусе Сладчайший Христе, Иисусе, исхити мя из руки льстиваго велиара, Иисусе, и сотвори деснаго предстоятеля славы Твоей, Иисусе Спасе мой, части шуия мя избавляяй. Богородичен: Иисуса рождшая Бога, Владычице, моли о непотребных рабех, Пречистая, яко да муки молитвами Твоими избавимся, Нескверная, оскверненнии, славы присносущныя наслаждающеся. Пресвятей Богородице: Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Многими содержимь напастьми, к Тебе прибегаю, спасения иский: о, Мати Слова и Дево, от тяжких и лютых мя спаси. Страстей мя смущают прилози, многаго уныния исполнити мою душу; умири, Отроковице, тишиною Сына и Бога Твоего, Всенепорочная. Спаса рождшую Тя и Бога, молю, Дево, избавится ми лютых; к Тебе бо ныне прибегая, простираю и душу и помышление. Недугующа телом и душею посещения Божественнаго и промышления от Тебе сподоби, едина Богомати, яко благая, Благаго же родительница. Ангелу Хранителю: Иисусу: Господи Иисусе Христе, Боже мой, помилуй мя. Песнь воспети и восхвалити, Спасе, Твоего раба достойно сподоби безплотному Ангелу, наставнику и хранителю моему. Припев: Святый Ангеле Божий, хранителю мой, моли Бога о мне. Един аз в неразумии и в лености ныне лежу, наставниче мой и хранителю, не остави мене погибающа. Слава: Ум мой твоею молитвою направи творити ми Божия повеления, да получу от Бога отдание грехов, и ненавидети ми злых настави мя, молюся ти.

http://azbyka.ru/molitvoslov/inocheskoe-...

Чин пострижения в великую схиму Хотяй святый великий ангельский образ прияти, в первых должен есть очистити свою совесть опасно, и вся своя исповедати пред своим духовным отцем согрешения, и от него совершенное разрешение прияти, и сице свою очистив совесть, приуготовляти себе ко причащению Святых и Божественных Таин Тела и Крове Господни, всяко якоже умираяй, ибо конечнее вторыми обеты отрицаяся мира, миру и всем мирским пристрастием умирает. С вечера убо вносима бывают одеяния хотящаго прияти святый образ во святый жертвенник, и полагаются на подножии святыя трапезы. На утрени же поется канон, емуже краегранесие: Благоискусный конец, благоискусну ми сущу, Христе, подаждь. Песнь 1. Глас 2. Ирмос: Грядите, людие, поим песнь Христу Богу, раздельшему море и наставльшему люди, яже изведе из работы египетския, яко прославися. Ко Твоему человеколюбию притекшаго, Христе, во святый образ ныне приходящаго, душевною любовию и мыслию любодобродетельною, Спасе, приими. Под " яти ми Твое иго благое, Блаже, и бремя, Владыко, взяти сподоби, многих моих прегрешений бремя истощевая, яко Милостив. Убегнути ми греховнаго поползновения, отныне благоизволи, содеянных мною безмерных прегрешений язвы очищая росою благодати. Слава: Нас ради в плоть оболкийся, и смерть о нас яко благоутробен восприимый, плотских осквернений очисти, Щедре, приступающаго к Тебе. И ныне, Богородичен: Прибежище и предстательницу, и покров Тя светел стяжахом, Богородицу Тя, Пресвятая, мудрствующии, и божественнаго зрения сподобляемся. Песнь 3. Ирмос: Утверди нас в Тебе, Господи, древом умерщвлей грех , и страх Твой всади в сердца нас поющих Тя. Очисти, Христе, к Тебе притекающаго раба, и сего житию преподобных сподоби, благочестно и праведно пожити. Преложение живота и претворение, образ божественный сей подаждь, и согрешением очищение быти, к Тебе приходящему верному рабу Твоему. Едине Блаже, не хотяй смерти человеком, Милостиве, Твоего раба, Тебе припадающаго, лику святых сопричти. Слава: Ныне хотящаго Твоим путем шествовати, и житие избрати крестное, приим, очисти мя от прежних согрешений, Человеколюбче.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

О совершении таинства причащения Таинство евхаристии совершается у несториан во время литургии, а потому мы и представим чинопоследование литургии, как она совершалась у них в последнее путешествие Баджера, именно в 1850 году. Литургия Нестория 125 Священник: «Слава в вышних Богу и на земли мир, в человецех благоволение». «Отче наш» и проч. – Молитва: «По Твоему, Господи, милосердию укрепи нашу немощь, чтобы мы могли совершать св. таинства, дарования во спасение нашего рода по щедротам возлюбленного Сына Твоего, Господи всего, Отче, Сыне и Св. Душе. Аминь». Затем следует отдел из какой-нибудь кафизмы «марфима», состоящий из двух или более псалмов для воскресных и всех великих праздничных дней, как показано в «Кудре», а во все другие дни читаются псал. XV, CL и Канон «Сподоби мне стоять пред престолом Твоим, Господи, с чистым сердцем». Диакон: «Мир да будет с нами». Молитва: «Пред обитанием величия Твоего, пред высоким и превознесенным престолом сияния Твоего, пред покланяемым седалищем силы Твоей любви, пред алтарем прощения, даруемого по Твоему благоволению, и местом жилища Твоей славы, мы, люди Твои и овцы пастбища Твоего, с тысячами херувимов, поющих аллилуия, и с мириадами серафимов и архангелов, прославляющих Тебя своею песнею: Свят, Свят, Свят, – мы припадаем к Тебе, благодарим и славословим во всякое время Тебя, Господи всего, Отче, Сыне и Св. Душе. Аминь». Затем «онима канке», или «антифон алтарный», как показано в «Кудре», для воскресных дней и главных праздников. Этот антифон поется диаконами при царских вратах. – Молитва: «Если благоухание любви Твоей, Господи Боже наш, проникнет в наши умы, и наши души озарятся познанием Твоей веры; то мы чрез это становимся способными встретить Твоего Возлюбленного в день Его пришествия с неба, и славословить Тебя непрестанно в Твоей церкви торжествующей, одаренной всякою помощью и милостью; потому что Ты – верховный Творец всего, Отче, Сыне и Св. Душе. Аминь». Диакон: «Тебя, Господи, благодарим; Тебе, Христе Иисусе, приносим славословие; потому что Ты тот, который оживляешь наши тела и спасаешь души наши». – Молитва:

http://azbyka.ru/otechnik/Vasilij_Mihajl...

   001    002    003    004    005    006   007     008    009    010