Рубрики Коллекции Система пользовательского поиска Упорядочить: Relevance Relevance Канон святому великомученику Феодору Тирону 4 мин., 01.03.2016 Тропарь, глас 2-й Велия веры исправления, во источнице пламенне, яко на воде покойне, святыи мученик Феодор радовашеся. Огнем бо сожегся, яко хлеб сладок Троице принесеся. Того молитвами Христе Боже помилуй нас. (Дважды). Слава, и ныне. Богородичен. Вся паче смысла, вся преславная Твоя Богородице таиньства. Чистотою запечатленна, и девьством хранима. Мати разумеся неложна, Бога рождьши истиннаго. Того моли спастися душам нашим. Песнь 1 Ирмос: Воду прошед, яко сушу, и египетскаго зла избежав, израильтянин вопияше: Избавителю и Богу нашему поим. Божия тя рачителя Феодоре ведый и любовию неизбежною твоею запенся, душу же и тело, и словеса похвал возлагаю. Писашеся повеление богомерзкое, жертву идолом, а не Живому Богу приносити: но приведен был еси, не пожряй страстотерпче, Богу же имый приведен быти. Слава: Рачением Божественным пригвожден, Бога Вышняго Сыну Единородному, Феодоре мучениче ввоинился еси, и почестей не погрешил еси. Богородичен: Чини Тя ангелов и человеков Безневестная Мати восхваляют непрестанно: Содетеля бо сих, яко Младенца во объятиих Твоих носила еси. Песнь 3 Ирмос: Ты еси утвержение, притекающим Ти Господи. Ты же свет омраченым, и поет Тя дух мой. Пение из устен моих, и из болезненныя души мольбу приношу, юже ущедри страстотерпче Феодоре. Плоть покорил еси Самодержцу, славне мучениче, уму, и обоими угождаеши Создавшему. Слава: Стал еси на судищи мучительском, Христа Царя богословя: жрети бо скверным отреклся еси Феодоре. Богородичен: Тя вси стяжахом прибежище и стену присно христиане: Тя славословим немолчно Безневестная. Песнь 4 Ирмос: Услышах Господи смотрения Твоего таиньство, разумех дела Твоя, и прославих Твое Божество. Таин Божественных вкусив, в разуме мучениче Феодоре, непостыдную проповедь Божия рождения исповедал еси. Страстное божество непщеваху, страстем служащии, ихже духом изобличил еси, страдальче Феодоре просвещаемь.

http://foma.ru/kanon-svyatomu-velikomuch...

Канон на великую Субботу Песнь 1-я. Ирмос. Волною морскою покрывшаго в древности преследовавшаго мучителя чада спасенных сокрыли под землею: но мы, как отроковицы, воспоем Господу: ибо он торжественно прославился. Господи Боже мой, отходное пение и надгробную песнь воспою тебе, погребением своим отверзшему мне вход к жизни, и смертию смерть и ад умертвившему (Ос. 13:14). Небесныя и преисподния (существа), видя тебя, Спаситель мой, горе на престоле и долу во гробе, изумлялись смерти твоей: ибо непостижимо оказался ты мертвым, Живоначальный (Мк. 15:44). Дабы исполнить все славою твоею, ты нисшел в преисподния (места) земли: ибо не сокрылось от тебя Адамово существо мое, и быв погребен, ты обновляешь меня растленнаго, Человеколюбче (Псал. 138:51; Рим. 5:12). Песнь 3-я. Ирмос. Тебя, повесившаго на водах всю землю недержимо, тварь увидев висящим на лобном (месте), в великом ужасе трепетала, восклицая: нет святаго кроме тебя, Господи (Псал. 23:2, 135:6). Знамения погребения твоего ты показал во множестве (древних) видений; а ныне, Владыка, богочеловечески явил ты тайны свои и находящимся во аде, восклицающим: нет святаго кроме тебя, Господи (Ос. 12:10; Псал 50:8). Ты распростер длани и соединил прежде разделенное; а облечением (твоим) в плащанице и во гробе, Спаситель, ты разрешил связанных, восклицающих: нет святаго кроме тебя, Господи (Ефес. 2:13—18; Псал. 145:7). Во гробе и за печатями ты, Невместимый, содержим был добровольно; ибо силу свою в божественных действиях показал ты воспевающим: нет святаго кроме тебя, Господи Человеколюбче (Мф. 27:66). Песнь 4-я. Ирмос. Провидя твое божественное истощение на кресте, Аввакум в взумлении взывал: ты ниспроверг, Благий, могущество сильных, пребывая с находящимися во аде, как Всесильный (Авв. 3:14; Мф. 12:29). Ты освятиль ныне (день) седьмый, который благословил в начале успокоением от дел; ибо ты все возстановляешь и обновляешь, упокоеваясь и привлекая к себе, Спаситель мой (Быт 2:2; Иоан. 12:32). Так как ты препобедил (смерть) силою высшаго (естества), то душа твоя, отделившись от тела, расторгла обои узы — смерти и ада — могуществом твоим, Слово (Псал. 15:10; Деян. 2:27).

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/3571...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В ТУ ЖЕ НЕДЕЛЮ ПЯТДЕСЯТНИЦЫ, НА ПОВЕЧЕРИИ. НА ПОВЕЧЕРИИ Поем канон Святому Духу. Глас 1. Творение Феофаново. Ирмос по дважды: тропари на 4. Егоже краестрочие: Духа пою создавшаго всю тварь. Поем канон Святому Духу. Глас 1. Творение преподобного Феофана. Ирмосы дважды, тропари на 4. Песнь 1. Ирмос: Горькия работы избавлься Израиль,/непроходимое пройде яко сушу,/врага зря потопляема,/песнь яко Благодетелю поет Богу,/чудодеющему мышцею высокою,/яко прославися. Песнь 1 Ирмос: От горького рабства избавленный Израиль/непроходимое море прошел как сушу;/врага видя потопляемым,/он песнь как Благодетелю поет Богу,/чудодействующему мышцею высокою,/ибо Он прославися. Припев:  Слава Тебе Боже наш, слава Тебе. Припев:  Слава Тебе Боже наш, слава Тебе. Божественный Душе Святый,/Иже всем разделяяй дарования, и вся творяй волею,/вдохни ми светоносное Твое дарование,/яко да славлю Тя, Отцу и Сыну совокупляема. Божественный Дух Святой,/всем разделяющий дарования/и все творящий Своею волею!/Вдохни в меня светоносное Твое дарование,/чтобы я славил Тебя,/с Отцом и Сыном соединенного. Иже небесным силам святостнаго дохновения Твоего/благодать даяй, Утешителю,/моего смысла, яко Благ, скверну исчистив,/святости Твоея покажи исполнена. Небесным силам подающий благодать/освящающего дуновения Твоего, Утешитель,/моего разума скверну очистив, как Благой,/покажи меня святостью Твоею исполненнным. Слава:  Источниче жизни веруемый,/и струя естественныя благости,/Душе Божий Святый,/ум мой умерщвленный оживотворив, Твоим действом/возстави пети Твое Божество. Слава:  Источник жизни, верою познаваемый,/и струя благости по естеству,/Дух Божий Святой!/Ум мой умерщвленный оживотворив,/Твоим действием меня воздвигни/воспевать Твое Божество. И ныне, Богородичен:  Храм, Дево, бывши Божий,/нашествием Духа, содетельною силою Его,/силу дарующа рождественну, Благодатная,/еюже родила еси плотию Слово безначальное. И ныне, Богородичен:  Дева, ставшая Храмом Божиим наитием Духа,/Который Тебе родить способность даровал/Своею творческою силой, Благодатная!/Ее действием Ты по плоти родила/Слово безначальное.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/den-svyat...

26. Пятница 1-й седмицы. Свт. Порфирия, архиеп. Газского. Литургия Преждеосвященных Даров. Подробное изложение порядка богослужения утрени и часов см. 22 февраля. На утрене к первому Троичному припев: «Свят, Свят, Свят еси, Боже наш, силою Креста Твоего сохрани нас, Господи». Кафизмы 13-я, 14-я и 15-я. Трипеснец состоит из 5-й, 8-й и 9-й песней. Порядок пения канона при типе службы одного малого святого: 1-я песнь канона стихословится так же, как во вторник. 2-я песнь не стихословится. 3-я и 4-я песни стихословятся так же, как в понедельник. 5-я песнь стихословится подобно 1-й в понедельник. По 3-й песни – седален Минеи, глас 3-й. «Слава, и ныне» – Крестобогородичен Минеи, глас тот же: «Нескверная Агница...». 6-я песнь стихословится с начала, от стиха: «Возопих в скорби моей…» и до: «Хранящии суетная и ложная…» включительно. После этого стиха – 1-й тропарь канона Минеи. Далее: «Аз же со гласом хваления…», и 2-й тропарь канона Минеи. «Слава» – 3-й тропарь канона Минеи, «И ныне» – Богородичен Минеи. На катавасию – ирмос канона Минеи. По 6-й песни – кондак Минеи (свт. Порфирия, архиеп. Газского), глас 2-й. (Мученичен Октоиха из приложения Триоди поется в составе седальнов по 1-м стихословии.) 7-я песнь стихословится с начала, от стиха: «Благословен еси, Господи, Боже отец наших…» и до: «Благословен еси, видяй бездны…» включительно. После этого стиха поется ирмос канона Минеи. Далее: «Благословен еси на престоле…», и 1-й тропарь канона Минеи. «Благословен еси на тверди…», и 2-й тропарь канона Минеи. «Слава» – 3-й тропарь канона Минеи, «И ныне» – Богородичен Минеи. 7-я песнь ирмосом не покрывается, но сразу стихословится 8-я песнь. Примечание. Стихословие полностью 6-й и 7-й библейских песней в данном случае необходимо по той причине, что на утрене субботы 1-й седмицы предполагается стихословить библейские песни не в великопостной редакции, а по разделам Ирмология «Господеви поем» или «Поем Господеви» , в которых 6-я и 7-я библейские песни полностью не исполняются, а, следовательно, на 1-й седмице поста были бы полностью исполнены не все библейские песни. Поэтому Типикон предлагает полностью стихословить 6-ю и 7-ю песни в пятницу (Типикон, гл. 49, пяток вечера 1-й седмицы, 2-е «зри»; гл. 48, 24 февраля, 9-я Маркова глава; гл. 48, 24 марта, 3-е и 4-е «зри»). В богослужении суббот 2-й, 3-й и 4-й седмиц Великого поста 6-я и 7-я библейские песни должны полностью (в великопостной редакции) исполняться на ряду на утрене. В пятницу 5-й и 6-й седмицы рекомендуется поступить так же, как и на 1-й седмице Великого поста.

http://patriarchia.ru/bu/2022-03-11/

Разделы портала «Азбука веры» Минея, 14 Января, Канон Глас 4 Песнь 1 Ирмос: Моря чермную пучину невлажными стопами древний пешешествовав Израиль, крестообразными Моисеовыма рукама Амаликову силу в пустыни победил есть.  Припев: Святии преподобномученицы, молите Бога о нас. Воздержанием световидни бывше, блаженнейшии, боговидни явистеся яве истощением крове. Темже срадуетеся постником Христовым и мучеником.  Припев: Святии преподобномученицы, молите Бога о нас. Морем слез первее удависте фараона, мудрии, мысленнаго, кровными послежде теченьми погубисте и безвестию препосласте.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Просвещая Светодавец Господь ваше пощение терпением, угодницы Христовы, светозарно содела и явственно страдание, паче зари солнечныя сияющее.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Сый по естеству Господь, всем невместимь, в Тебе вмещается, Владычице, Человек благоутробием быв, да человеки за неизреченное человеколюбие спасет.  Песнь 3 Ирмос: Не мудростию, и силою, и богатством хвалимся, но Тобою, Отчею ипостасною Мудростию, Христе: несть бо свят, паче Тебе, Человеколюбче.  Припев: Святии преподобномученицы, молите Бога о нас. Сокрушенною мыслию Богу угодивше, сокрушисте вражие велехваление, блаженнии, мечем сокрушаеми и умерщвляеми.  Припев: Святии преподобномученицы, молите Бога о нас. Смотряюще пребывающих, мудрии, присносущное, нестоянных и тленных долу влекущо отринусте, темже ублажаетеся, преподобномученицы.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Закону Божественному благопокорною мыслию повинувшеся, плотския сласти воздержанием погубисте и, ныне пострадавше, славу улучисте.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Пресвятая, Пресвятое Слово рождшая, освяти наша и души и телеса, блажащих Тя, Всенепорочную.  Седален, глас 4 Яко пресельницы являеми и пришельцы на земли, кущи водрузивше в пустынях, яве постистеся, преподобнии, наготою украсившеся, добродетелей одеждею, сообразни бывше Христовых страстей, темже и претерпесте варварское заколение.  Песнь 4

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-prepo...

Разделы портала «Азбука веры» Минея, 4 Апреля, Ин канон Глас 8 Песнь 1 Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи/чудотворяй иногда/Моисейский жезл, крестообразно поразив/и разделив море,/Израиля же беглеца, пешеходца спасе,/песнь Богови воспевающа.  Припев: Священномучениче Никито, моли Бога о нас. Страстьми мя омраченна,/светлыми молитвами твоими озари, преподобне,/да тя, светозарна иерея и мученика, воспою песньми.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Любве ради Божия вся, яже в мире сладкая, оставил еси/и, Святыя Горы безмолвник быв,/сосуд явился еси благодати, всечестне.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Благодарственную песнь приносим Ти, Владычице,/избавляеми Тобою от всяких лютых,/радуйся, зовуще, Заступнице славящих Тя.  Песнь 3 Ирмос: Утверждей в начале Небеса разумом/и землю на водах основавый,/на камени мя, Христе, заповедей Твоих утверди,/яко несть свят, паче Тебе, Едине Человеколюбче.  Припев: Священномучениче Никито, моли Бога о нас. Богом укрепляемь, постническое житие на Афоне возлюбил еси,/Всеблагую Матерь Живота Тайноучительницу имея, Богоприятне.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Яко крин, во удолиих Святыя Горы процвел еси, прехвальне,/якоже финикс, возвысился еси добродетелию/и, яко кедр, крепок показался еси.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Сострадательною Твоею любовию стадо Твое назирающи,/смертоноснаго избави вреда,/молящися о нас, рабех Твоих, Всеблагая Владычице.  Седален, глас 4 Преподобных похвалу и страдальцев украшение священное,/Никиту достоблаженнаго воспоим/с верою к нему взывающе:/священномучениче светозарне,/моли Христа Бога прегрешений оставление даровати/празднующим любовию святую память твою. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Всю надежду на Тя, Богородице, Никита возложив,/благоугоди Тебе в наследии Твоем,/иерей и мученик быв Сына Твоего./Ходатайством того яви богоугодны и нас, уповающих на Тя,/и грехов прощение испроси нам, Преблагословенная. Песнь 4

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-svjas...

Разделы портала «Азбука веры» Русский ВО СВЯТУЮ И ВЕЛИКУЮ СРЕДУ ВЕЧЕРА ПОВЕЧЕРИЕ ГЛАГОЛЕМ МАЛОЕ, ВО СВЯТУЮ И ВЕЛИКУЮ СРЕДУ НА МАЛОМ ПОВЕЧЕРИИ на немже поем трипеснец господина Андреа Великаго Четвертка. Глас 6. Повечерие совершаем малое и на нем поем трипеснец Великаго Четверга господина Андрея Критского. Глас 6. Песнь 4. Ирмос: Услыша пророк/пришествие Твое, Господи, и убояся,/яко хощеши от Девы родитися/и человеком явитися, и глаголаше:/услышах слух Твой и убояхся,/слава силе Твоей, Господи. Песнь 4 Ирмос: Услышал пророк/о пришествии Твоем, Господи, и убоялся,/что Ты хочешь от Девы родиться и людям явиться, и возглашал:/“Услышал я весть о Тебе, и убоялся”./Слава силе Твоей, Господи!  (2) Горница постланая, прият Тя Создателя и стаинники,/и тамо Пасху скончал еси,/и тамо соделал еси таинства:/тамо бо двема посланома ныне ученикома Твоима,/Пасха уготовася Тебе. Горница устланая/приняла Тебя, Творца,/и в Твои тайны посвящаемых,/и там Ты Пасху совершил,/и там установил Свои Таинства;/ибо там двумя посланными ныне Твоими учениками/была Пасха приготовлена Тебе. Идите ко онсице,/вся ведый предглаголет апостолом,/и блажен есть, иже может верно прияти Господа:/горницу убо сердце предуготовав,/и вечерю благочестие. “Идите к такому-то”, –/все Знающий предрекает апостолам,/– “и блажен, кто может с верою принять Господа:/как горницу сердце предуготовив,/и как вечерю – благочестие!” Нрав сребролюбия, и образ твой безумия исполнь несмысленный Иудо:/вверен бо быв един токмо ковчежцу,/всяко не преклонился еси к милосердию,/но заключил еси жестокаго твоего сердца утробу,/предав единаго Благоутробнаго. Ум твой полон сребролюбия,/и нрав твой – безрассудства, безумный Иуда:/ибо тебе одному был вверен денежный ящик,/но ты совсем не склонился к состраданию,/но затворил внутренность жестокого твоего сердца,/предав Единого Милосердного. Нрав богоубийц проданию сребролюбца смесивыйся:/ов убо ко убиению вооружився,/ов же к сребренником устремляшеся:/удавлением бо тогда предразсудив покаяние зле,/еже жити лишися.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/strastnay...

Разделы портала «Азбука веры» Минея, 21 Июля, Канон пророка Глас 8 Песнь 1 Ирмос: Поим Господеви,/проведшему люди Свои сквозе Чермное море,/яко Един славно прославися.  Припев: Святый прорóче Бóжий Иезекииле, моли Бога о нас. Хотящу восхвалити Иезекииля, пророка Твоего,/дарование ми подаждь, Благодетелю, и благодать духовную.  Припев: Святый прорóче Бóжий Иезекииле, моли Бога о нас. Имея восхождения, Иезекииль священный,/неизглаголанных самовидец, Господнею славою озаряется.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Управив твое житие и помыслу взыграния плотская повинув,/пророк явился еси Богоприятный.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Весь просвещен, к востоком многопетую обращенную дверь,/пророчествуеши Деву, Богодохновенне.  Песнь 3 Ирмос: Ты еси утверждение/притекающих к Тебе, Господи,/Ты еси Свет омраченных,/и поет Тя дух мой.  Припев: Святый прорóче Бóжий Иезекииле, моли Бога о нас. Умерщвление стяжав страстное,/зриши, славне, мертвых пронаписанное, яко пророк, востание.  Припев: Святый прорóче Бóжий Иезекииле, моли Бога о нас. Милостив бывая Своему Бог созданию,/Божествен разум тя заблужденным, Богоявленне, показа.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Уясни тя, славне, Божества сияние,/Иже на Херувимех седящее, Богоглаголиве, тебе явльшееся.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Ниву пророк Твой прозорливыма чистую зрит очима,/девства соблюденный, Благодетелю, Тебе вход.  Седален, глас 3 Слова воплощение предуяснил еси, Божественным Духом озаряемь,/великий в Божественных пророцех, Иезекииле Богодохновенне./Темже яко пророка тя священно ублажаем/и торжествуем память твою днесь, согласно вопиюще ти, мудре:/молися Христу спасти души наша.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Недомысленно и непостижимо есть, Владычице Богорадованная,/еже соделанное о Тебе страшное Божие таинство:/ибо Необыменнаго заченши, родила еси, плотию обложена от пречистых кровей Твоих,/Егоже всегда, Чистая, яко Сына Твоего, моли спастися душам нашим. Песнь 4

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-svjat...

Разделы портала «Азбука веры» Минея, 22 Августа, Канон мученика Глас 1 Песнь 1 Ирмос: Песнь победную поим вси Богу,/сотворшему дивная чудеса мышцею высокою/и спасшему Израиля,/яко прославися.  Припев: Святый мучениче Агафониче, моли Бога о нас. Ублажи, святе, озлобленную душу мою страстьми,/благ быв Благаго Бога подражатель,/и слово даждь честную славити память твою.  Припев: Святый мучениче Агафониче, моли Бога о нас. Знаемь Ведущему вся, мучениче, был еси, Богодохновенне,/и сего воплощение пред языки проповедал еси,/плотския не убоявся смерти.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Возставил еси словом твоим падшия/и востания общники показал еси/и светлости вечныя благочестно, мучениче пребогате.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Чудес Превыше велие чудо, Чистая, рождества Твоего зрится:/раждаеши бо в подобии плоти бывша Христа/кроме преложения и смешения.  Песнь 3 Ирмос: Да утвердится сердце мое в воли Твоей, Христе Боже,/Иже над водами Небо утверждей второе/и основавый на водах землю, Всесильне.  Припев: Святый мучениче Агафониче, моли Бога о нас. Суемудренный ласкании тя лестно украсти надеяшеся:/осуетися же его суетное мудрование,/утверждену тебе на камени неложныя, мучениче, веры.  Припев: Святый мучениче Агафониче, моли Бога о нас. Преплыв пучину ран и болезней телесе правлением Христовым, мучениче Агафониче,/устремился еси к пристанищем мысленным, радуяся.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Сечения и терзания телесе на мя да приидут днесь,/мечи, и сковрады, и огнь, и зверие, и смерть, не убоюся, –/вопиял еси, страдальче Агафониче.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: По естеству Неописанный, воображся из Тебе,/наше описание плотски прият, Владычице,/в существах и хотениих сугубых познаваемь.  Седален, глас 8 Кровей твоих струями мысленнаго фараона удавив с вои его, славне,/к земли прешел еси, идеже кротцыи живут и мученицы вси,/нетления венец прием, досточудне./Темже источаеши верным исцеления, и уставляеши страсти,/и отгоняеши духи лукавыя, страдальче Агафониче,/моли Христа Бога грехов оставление подати/чтущим любовию святую память твою. Песнь 4

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-svjat...

Разделы портала «Азбука веры» Минея, 3 Января, Канон пророка Глас 8 Песнь 1 Ирмос: Посеченый несекомаго пресече,/и виде солнце землю, юже не виде,/лютаго врага вода потопи/непроходимое пройде Израиль./Песнь же воспевашеся:/Господеви поим, славно бо прославися.  Припев: Святый пророче Божий Малахие, моли Бога о нас. Горнему лику срадуяся, и сему сликовствуя и свеселяся,/и Божественнаго просвещения достойно насыщаяся, Богодохновенне,/верою твою честную память празднующия, Господу поющия,/молитвою твоею сохрани.  Припев: Святый пророче Божий Малахие, моли Бога о нас. Ангелообразныя души красотою и добротою сияя, паки телесною,/вышнюю зарю Божественнаго сияния приял еси, Богоглаголиве, светло/и, радуяся, взывал еси:/Господу поим, славно бо прославися.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Непорочно совершая житие твое, и образом благоукрашения украшаяся,/и нравы благими, преблаженне, чистя себе,/пророк благочестия истиннаго, зовый, был еси:/Господу поим, славно бо прославися.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Чистая Мати Бога Вседержителя, Яже от царскаго колена, Владычице, возрастши/и Единаго Бога, всеми царствующаго, рождши плотию паче естества,/от бед мя спаси, Сыну Твоему поюща:/славно бо прославися.  Песнь 3 Ирмос: Ты еси утверждение притекающих к Тебе, Господи,/Ты еси свет омраченных,/и поет Тя дух мой.  Припев: Святый пророче Божий Малахие, моли Бога о нас. Радуешися ныне, зря проречений сбытие, блаженне, твоих и совершение,/Малахие Богоприятне.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Исцеление в крилах имеяй, возсия Солнце мысленное правды,/якоже прорекл еси, Богодохновенне.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Всю надежду мою на Тя, Всенепорочная, возлагаю,/всю к Тебе, радуяся, простираю и душу, и помышление.  Седален, глас 8 Пророчествия благодатию обогащся,/будущих знанию боголепно научился еси духом, Малахие Богодохновенне,/и предглаголеши всем Христово пришествие/и языков, пребогате, Божественное призвание./Темже честную твою празднуем память,/и любовию поем тя, и верно ублажаем, взывающе тебе, славне:/моли Христа Бога грехов оставление подати/чтущим любовию святую память твою. Песнь 4

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-svjat...

   001    002    003    004    005   006     007    008    009    010