40 Сизин къабул этеген Мени де къабул этер. Мени къабул этеген буса Мени йиберген Атамны да къабул этер. 41 Пайхаммарны пайхаммар деп къабул этеген гиши шо пайхаммар йимик тийишлисин алажакъ. Муъмин адамны муъмин деп къабул этеген гиши шо муъмин адам йимик тийишлисин алажакъ. 42 Мени якъчым экени саялы, бу гиччилерден бирин янгыз сувукъ сув берип ичирген гьар ким, Гертисин сёйлеймен сизге, тийишлисин алажакъ.     11   Иса ва Ягьия пайхаммар 1 Он эки де якъчысына насигьат берип битгенден сонг, башгъа шагьарларда Сююнч Хабарны билдирмек учун, Иса ондан гете. 2-3 Туснакъдагъы Ягьия, Месигьни ишлерини гьакъында эшитип, якъчыларын Огъар: – Гелмеге герекли Сенмисен яда биз башгъасын гёзлейикми? – деп сорамагъа йибере. 4 Иса да олагъа булай жавап бере: – Барып, эшитген ва гёрген затларыгъызны Ягьиягъа айтыгъыз: 5 Сокъурлар гёз ачалар, акъсакълар юрюйлер, яман гён аврувлулар сав болалар, сангыравлар эшителер, оьлюлер тирилелер ва пакъырлагъа Сююнч Хабар билдириле. 6 Насиплидир Магъа шеклик этмейген. 7 Олар гетгенде, Иса халкъгъа Ягьияны гьакъында айтмагъа башлай: – Дангылгъа не гёрмеге деп баргъан эдигиз? Ел чайкъайгъан бир къамушну гёрмегеми? 8 Дагъы кимни гёрмеге баргъан эдигиз дагъы? Тизив опуракълар гийген адамны гёрмегеми? Тизив опуракълар гиегенлер пачаланы къалаларында болалар. 9 Кимни гёрмеге деп баргъан эдигиз? Пайхаммарны гёрмегеми? Дюр! Сизге айтаман: сиз гёрген адам пайхаммардан да уллудур. 10 Ягьия пайхаммарны гьакъында Сыйлы Язывларда булай язылгъан: Муна, Мен Сени алдынга Оьзюмню чавушумну йиберемен. О Сени алдынгда ёлунгну гьазирлежек. 11 Гертисин сёйлеймен сизге: инсанланы арасында Ягьиядан оьр болуп дагъы бирев де ёкъдур, амма Аллагьны гьакимлигини тюбюндегилени инг гиччиси де ондан уллудур. 12 Ягьия арагъа чыкъгъан гюнлерден тутуп гьалиге ерли Аллагьны гьакимлигине къаршы ябушув юрюле. Гючлюлер буса ону гюч булан елемеге къаст этелер . 13 Неге тюгюл де, бары да пайхаммарлар да, бютюн Мусаны Къануну да Ягьия арагъа чыкъгъанча не болмагъа тарыгъы гьакъында алданокъ билдире эди. 14 Эгер де сиз шо алданокъ билдирилген затланы къабул этмеге рази бусагъыз, гелмеге герекли болгъан Илияс да Ягьия оьзюдюр. 15 Къулакълары барлар эшитсинлер!

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

37 О заман муъминлер Магъа булай жавап бережеклер: «Я Раббибиз! Къачан Сени биз ач гёрюп, ашатдыкъ яда сувсап гёрюп, сув ичирдик? 38 Биз Сени ят болуп гёрюп, къачан сыйындырдыкъ яда ялангъач гёрюп, къачан гийиндирдик? 39 Сен авруп яда туснакъда болуп, биз янынга къачан гелдик?» 40 Мен олагъа: «Гертисин сёйлеймен сизге: буланы сиз Мени инг амалсыз якъчыларымдан бирине этгенигиз саялы Магъа этген боласыз», – деп жавап бережекмен. 41 Сонг Мен сол ягъымдагъылагъа булай дежекмен: «Гьей налатлангъанлар! Мени янымдан гетигиз! Иблис ва ону малайиклери учун гьазирленген жагьаннемни отуна тюшюгюз! 42 Мен ач болгъанда – сиз Магъа ашама бермедигиз, сувсагъанда – сув ичирмедигиз. 43 Ят болуп гелгенде – сыйындырмадыгъыз, ялангъач болгъанда – гийиндирмедигиз, авругъанда – къарамадыгъыз, туснакъгъа тюшгенде де – гёрмеге гелмедигиз». 44 Шо заман олар да Магъа: «Я Раббибиз! Сени ач болуп, сувсап, ёлавчу яда ялангъач болуп, авруп, яда туснакъда болуп биз Сени къачан гёргенбиз, къачан гьайынгны этмей къойгъанбыз?» – деп соражакълар. 45 Мен буса олагъа: «Гертисин сёйлеймен сизге: буланы сиз Мени инг амалсыз якъчыларымдан бирине этмеген сонг, Магъа да этмеген боласыз», – деп жавап бережекмен. 46 Олар даимлик жазагъа тарыжакълар, муъминлер буса даимлик яшавгъа чыгъып къалажакълар.     26   Ягьудилени Исагъа къаршы этген питнеси 1 Сёйлеп битгенден сонг, Иса якъчыларына булай дей: 2 – Сиз эки гюнден сонг ягьуди Пасха байрам болажагъын ва Мен, Инсанны Уланы, хачгъа илинмек учун къолгъа берилежегимни билесиз. 3 Шо заман Кайафа деген дин къуллукъчуланы башчысыны абзарында баш дин къуллукъчулар ва халкъны тамазалары жыйылалар. 4 Олар Исаны гьилла булан тутуп оьлтюрмеге сёйлешелер. 5 – Халкъны арасында къазапланывлар болмасын учун, шо иш байрам гюнлерде этилмесин, – деп сёйлейлер олар.   Исагъа къыйматлы май сюртюле 6 Иса Байтанияда яман гён аврувдан авруйгъан Симонну уьюнде турагъан заманда, 7 Ону янына ичинде арив ийисли бек къыйматлы майы да булангъы чыны кажин булан бир къатын геле. О тепсиде олтуруп турагъан Исаны башына май тёге. 8 Шону гёргенде, Ону якъчылары къазапланып:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Но довольно и этих указаний, чтобы видеть, что исламская богословская наука, усвояющая себе познание тысячи имен Бога, оказывается несостоятельною в верности своих показаний. В книжке, взявшейся передать тысячу имен Божиих, нет тысячи. «Сколько же их в ней?» спросит мусульманин. – Не вижу надобности считать их. Узнав количество и качество тысячи имен Божиих, на которые указывал мусульманин с намерением похвалиться превосходством своего познания о Боге пред познанием христианским, христианин видит, что мусульманин с и тысячью имен Божиих не высоко поднялся с Богопознании и своими сведениями беднее христианина. Христианин, е прибегая к правилам риторики, не ухищряясь в извитиях речи, просто мог бы более тысячи выражений выбрать из свящ. Писания, и список таких имен был бы лучше исламского. Так он мог бы взять из 93 псалма следующие выражения, в каких описывается Бог: Облеченный Величием, Препоясанный могуществом, Тот, которого престол стоит искони, Тот, который пребывает от вечности, Тот, которого свидетельства тверды. Мог бы изменить слова пророка Исаи (40:25–34) в имена: Сотворивший концы земли, Неутомляющийся, Неизнемогающий, Тот, которого разум неисследим, Дающий силу утомленному, Дарующий крепость изнемогшему; Изрекающий правду Иса. 45:19 Открывающий верное. Слова пророка Даниила (6:27. 7:0:22): Пребывающий во веки, Ветхий деньми. Выставил бы, как имена Бога, слова Псалма 146:6–10: Сотворивший небо и землю, Вечно хранящий верность, Оказывающий правосудие обиженным, Дающий хлеб алчущим, Разрешающий узников, Отверзающий очи слепым, Восстановляющий согбенных, Любящий праведников, Хранящий странников, Помогающий сироте и вдове, Низвергающий нечестивых. Из молитвы, читаемой священником на литургии во время 1-го антифона, передал бы, как имена, слова, в которых исповедуется, что Бог есть Тот, которого держава несказанна, Тот, которого слава непостижима, Тот, которого милость безмерна, Тот, которого человеколюбие неизреченно. Мог собрать из Писания много таких описаний Бога, каковы:

http://azbyka.ru/otechnik/Gordij_Sabluko...

40 Олар Гамалиелни маслагьатына рази болуп, элчилени чакъырталар. Оланы къамучу булан тюйдюрюп ва Исаны гьакъында дагъы сёйлемесин деп буварып, чыгъарып йиберелер. 41 Исаны аты учун хорланмакълыкъгъа лайыкълы болгъанына сююнюп, элчилер оьр мажлисден чыгъып гетелер. 42 Гьар гюн ибадатханада оьзюнде ва уьйден уьйге барып, олар Иса Месигь экенни гьакъындагъы Сююнч Хабарны билдирегенин токътатмайлар.     6   Етти кёмекчи белгилене 1 Исаны якъчыларыны санаву артып тура. Оланы арасындан гелгинчи ягьудилер ерли ягьудилени уьстюнден арз этмеге башлайлар. Неге тюгюл де, оланы тул къатынлары гьар гюн пайланып берилеген ашарлыкъдан магьрюм этиле болгъан. 2 Шо заман он эки де элчи, бары да Исаны якъчыларын да чакъырып, булай дей: – Бизге Аллагьны каламын билдирмекни къоюп, ашарлыкъны пайлавну гьайын этип айланмагъа яхшы тюгюл. 3 Гьали, гьей иман къардашлар, оьз арагъыздан яхшылыкъгъа айтылгъан, Аллагьны Ругьундан толгъан ва гьакъыллы етти адамны айырыгъыз. Олагъа шо къуллукъну тапшурайыкъ. 4 Биз буса дуа этивню ва Аллагьны каламын билдиривню гьайын этейик. 5 Бу таклифге барысы да рази болуп, олар Аллагьны Ругьундан толгъан ва имангъа къайтгъан Стефанны ва шолай да Филипни, Прогьорну, Никанорну, Тимонну, Парменни ва ягьуди динге айлангъан антиокиялы Николайны айыралар. 6 О адамланы элчилени алдына гелтирелер. Элчилер, оланы башларына къолларын салып, дуа этелер. 7 Шолайлыкъда, Аллагьны гьакъындагъы хабар бек яйыла. Ерусалимде Исаны якъчыларыны санаву баргъан сайын артып тербей, дин къуллукъчуланы кёплери де Исагъа иман салалар.   Стефанны туснакъ этиливю 8 Аллагь оьзюне савгъат этип къудратын берген Стефан буса халкъны арасында уллу муъжизатлар ва аламатлар гёрсете. 9 Азатланы синагогундан деп айтылагъан киринейлилерден ва искендериялылардан, киликиялылардан ва асиялылардан бирлери, Стефангъа къаршы чыгъып, ону булан эришмеге башлайлар. 10 Амма ону сёзюндеги гьакъылгъа ва Аллагьны Ругьу булан сёйлегенине оланы къаршы гючю болмай. 11 Шо заман олар, бир-бир адамланы тюпден таба сатып алып:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

«Святый» (4-ое имя в списке). Значение этого слова то же, какое и в свящ. Писании: благоговейно чтимый, покланяемый. (Иса. 40:25. сн. 1:4.6:24.8613.) Мусульмане, приспособляя значение этого слова к своему учению о тавхиде (единосущии) Бога, принимают его в одном значении со словами «единый». Составитель предисловия к «Саду имен» указав эти шесть слов, говорит: «букв в сих словах десятнадцать; эти священные имена числом букв равняются числу букв в словах «во имя Бога, милостивого, милосердого». Этим замечанием он хочет уверить, что в шести тех словах заключается и Великое имя. Доказательств своих он не выставляет в своей книге, считая их известными каждому ученому мусульманину. Для желающих ознакомиться с силою исламских доводов (argumentum) передаю связь их (nervus arfumentandi): «Каждая из откровенных книг Божиих заключает в себе Вел: имя Божие; Коран есть откровенная Богом книга; следов. К. заключает в себе В. имя. – Смысл всего Корана заключается в буквах, бсм-аллг алрхмн-алрхим, (составляющих слова бисмилляги-р-рахмани-р-рахим: во имя Бога, мил. и пр.) Следов. слова: бисмилляги и пр., заключая в себе смысл всего Корана, заключают в себе и Вел. имя В. – Слова, по числу букв равняющиеся словам, заключающим в себе Вел. имя. должны заключать в себе и это имя. Шесть слов Корана, указанных Газзалием, равняются числом букв словам, заключающим в себе Великое имя Божие; следоват., они заключают в себе это имя». Некоторые из ученых мусульман правильными (по форме) силлогизмами могут доказать вам, что Великое имя Божие умещается в столь малых границах, что вы не мусульманин, не поймете такого качества этого имени. Тонкие знатоки между учеными их уверяют, что вероучительная их книге, Коран, обладает чудной эластичностию, – способностью и расширяться и сжиматься в своем объеме, в своем содержании, в своем смысле. Тадж-уд-дин Ялчигулов, в своей книге Рисаля-и Газизя, указывая на всеобъемлемость Корана, говорим, что Коран в своих 114 главах вместил учение 104 откровенных книг, данных Богом пророкам Адаму, Сифу, Эноху, Аврааму, Моисею, Давиду, Иисусу Христу (Рис.

http://azbyka.ru/otechnik/Gordij_Sabluko...

Того ж дни патриарши Гавриловские слободы у крестьянина у Матюшки Федорова за продажную животину за быки и за телицы, за сорок за четыре животины, которая пригнана ис патриарших сел сто восмь рублев восмь алтын две деньги. Ноября в 27 день из Володимеря по отписке десятильника Семена Соболева патриарших домовых Николы и Царя Констентиновсково что за них про (Л. 839 об.) шлово 1639/40 году дано было в приказ Большого Дворца на телеги под стрельцов на Яблоново, восмь рублев восмь алтын две Платил Боголюбова слушка Осипко Петров. Того ж дни по памяти ис патриарша Дворцового приказу за приписью дьяка Федора Торопова на откупщике на ярославце на Гурье Назарьеве, да на сыне ево Михаиле за учюжное строение, чево у нево в учюжном строенье против Григорьевы росписи Никитинова по оценке не дошло, что дватцать девять рублев осьмнатцать алтын четыре деньги. Взято. Платил патриарша Дворцового приказу подьячей Иван Семионов. (Л. 840) Декабря в 22 день по росписи у чашника у старца Климанта, что он продавал пивные дробины и дрозжи, и вощаной полтей, и медвеные зудые кадки, всего тринацать рублев. Марта в 20 день Галицкого уезда патриарша села Одноушева у крестьян, что было за них дано в Ямской приказ ямских денег во 1634/35 году десять рублев взято. Платил села Одноушева крестьянин Дружинка Кузьмин. Апреля во 2 день на Ондрее Жемайлове в уплату, что дано было ему взаймы из патриарховы домовые казны в нынешнем во 1640 году октября в 30 числе шесть рублев. (Л. 840 об.) Маия в 6 день гостиные сотни у торгового человека у Богдана Щепоткина за сорок соболей патриарши домовые казны, которые были куплены в нынешнем во 1640/41 году на новоселье к государю в село Коломенское, сто рублев. Взято. Июля в 6 день Юрьевсково уезду Польсково патриарша дворцоваго села Ильинсково с приселки на крестьянех на Гришке Ермлине с товарыщи, что за них дано в нынешнем во 1640 году ноября в 16-м числе в Ямской приказ ямских денег и в Стелецкой приказ за стрелецкой запас, всего двацать один рубль осьмнацать алтын с полуденьгою. Взято. Платил села Пьяницына крестьянин Иса (Л. 841) чко Тимофеев.

http://sedmitza.ru/lib/text/6251272/

Ибо кто услышал о геенне, тот уже не с трудом каким и усилием будет удаляться от греховных удовольствий; а напротив того и одного страха, овладевшего помыслами, достаточно ему, чтобы изгнать из себя страсти. Лучше же сказать, постигшим и то, что подразумевается в умолчанном, в пользу служит и то, что получают от сего сильнейшее пожелание. Ибо если блаженны чистые сердцем, то конечно жалки оскверненные умом, потому что видит лице сопротивника. И если в жизни добродетельной напечатлеваются черты самого Божества, то явно, что жизнь порочная делается образом и лицом противника. Но если Бог, по различным примышлениям, именуется всем, что представляем себе добром, светом, жизнью, нетлением, и что только есть подобного сему рода; то конечно, и на оборот всем этому противоположным именоваться будет изобретатель порока, и тьмою, и смертью, и тлением, и всем, что с сим однородно и сродственно. Что такое человек в сравнении с естеством Божиим? у кого из святых позаимствую слово, чтобы выразить уничижение человека? По слову Авраамову, он – «земля и пепел» ( Быт. 18, 27 ); по слову Исаии, – «сено» (Иса. 40, 6); по слову Давида, – даже не сено, но подобие сена: ибо Исаия сказует: «всяка плоть сено»; а Давид говорит: «человек яко трава» ( Псал. 36, 2 ). По слову Екклесиаста, он – «суета»; а по слову Павлову, – «окаянство» (1 Коринф. 15, 10); ибо в речениях, какими Апостол именовал себя, оплакивается все человечество. Вот что человек; а что же такое Бог ? Как скажу что либо о том, чего невозможно ни видеть, ни в слух вместить, ни сердцем объять? Какими словами изображу естество? Какое подобие блага сего найду в известных нам благах? Какие речения изобрету к означению неизреченного и неизглаголанного? Слышу, что священное Писание повествует великое о превысшем Естестве; но что сие значит в сравнении с самим Естеством? Столько изрекло слово, сколько способен я принять, а не сколько вмещает в себе означаемое. Как вдыхающие в себя воздух приемлют его, каждый по своей вместимости, один больше, другой меньше, но и тот, кто содержит в себе много, не всю стихию вмещает внутри себя, а напротив того и он, сколько мог, столько и принял в себя из целого, и это в нем целое: так и богословские понятия святого Писания, у богоносных мужей изложенные нам Святым Духом, для нашей меры разумения высоки, велики, и превосходят всякую величину, но не достигают до величины истинной.

http://azbyka.ru/otechnik/Grigorij_Nissk...

39 Эри сав чакъы къатын огъар байлавлу. Эгер де эри оьлюп къалса, ону сюйген адамына эрге барма ихтияры бар, тек Исагъа иман салгъан адамгъа. 40 Эгер де янгыз къалып къалса, мени гьисабымда, дагъы да насипли болуп къалажакъ. Менде де Аллагьны Ругьу бар деп ойлайман.     8   Ялгъан аллагьлагъа къурбан этилеген этлени гьакъында 1 Гьали ялгъан аллагьлагъа къурбан этилеген этлени гьакъында «барыбызны да билимибиз барны» биз билебиз. Билим инсанланы оьктемлигинден шишип айланма борчлу эте, сююв буса инсанланы къурашдыра. 2 Эгер де бирев билим алдым деп гьисап эте буса, о оьзюне билме тийишли кюйде билмейдир. 3 Амма Аллагь Оьзюн сюеген гишини таный. 4 Ялгъан аллагьлагъа къурбан этеген этлени ашамакъгъа гелейик. Бу дюньяда ялгъан аллагьлар бир тарыкъсыз затлар экенни, Бир болгъан Аллагьдан башгъасы ёкъ экенни биз билебиз. 5 Кёкде болсун, ерде болсун, «аллагьлар» деп айтылагъанлар бар буса да (оьзлеге «аллагьлар» деп айтылагъанлар кёп ва «бийлер» деп айтылагъанлар кёп), 6 амма бизге Ата болгъан бир Аллагь бар. Бары да зат Ондан баш ала, биз де Ону учун яшайбыз. Бизге бир Раббибиз Иса Месигь де бар. Бары да зат Ондан таба яратылгъан, биз де Ондан таба яшайбыз. 7 Амма шону бары да адамлар билмейлер. Биревлер гьали-гьалилер болгъунча да ялгъан аллагьлагъа сужда къыла эдилер. Олар гьали де къурбан эт ашайгъанда да, шону ялгъан аллагьлагъа сужда къылыв деп ва оьзлени осал намусу похлана деп гьисаплай. 8 Ашайгъан затыбыз бизин Аллагьгъа ювукълашдырмай. Неге тюгюл де, ашагъан булан да бизге бир зат да къошулмай, ашамагъан булан да биз бир зат да тас этмейбиз. 9 Амма сакъ болугъуз, сизин аш танглавдагъы бу эркинлигигиз имандан языкъланы гюнагьгъа тюшювюне себеп болуп къалмасын. 10 Масала, имандан языкъ бир адам билимли деп гьисапланагъан сени ялгъан аллагьланы бир ибадатханасында къурбан этген этни ашайгъанынгны гёрюп къала. Шо заман о да шолай къурбан этни ашама ярай деп ойлашмасмы дагъы? 11 Шо имандан языкъ адам, тап оьзю учун Месигь оьлген иман къардашыгъыз, сизин билимлеригизден дагъылажакъ. 12 Шолайлыкъда, сиз иман къардашларыгъызгъа къаршы гюнагь иш этмек булан, оланы осал намусун яралап, Месигьге къаршы гюнагь иш этген де болурсуз. 13 Шолай болгъанда, эгер мен ашайгъан зат иман къардашымны гюнагь иш этмеклигине себеп бола буса, иман къардашымны гюнагьлы этмес учун, дагъы бир заманда да мен эт ашамасман.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Ону наслулары гьакъда ким айтма болур, неге тюгюл де Ону дюньядагъы яшаву битген. 34 Эфиоп Филипге: – Айт магъа, пайхаммар мунда кимни гьакъында айта: оьзюню гьакъындамы яда башгъа биревню гьакъындамы? – деп сорай. 35 Шо заман Филип айтмагъа башлай ва Сыйлы Язывланы шо еринден башлап огъар Исаны гьакъындагъы Сююнч Хабарны англата. 36 Оьзлени ёлун узата туруп, олар бир сув бар ерге гелелер. Къуллукъчу огъар: – Къара чы, мунда сув да бар. Сувгъа чомдуртуп, магъа оьзюмню Аллагьгъа тапшуртмагъа дагъы башгъа не тарыкъ? – деп сорай. [ 37 ] 38 Эфиоп арбаны токътатмагъа буюра. Филип ва эфиоп сувгъа гирелер. Филип, ону сувгъа чомуп, Аллагьгъа тапшура. 39 Олар сувдан чыкъгъанда, Раббибизни Ругьу бирден Филипни о ерден алып гете. Эфиоп ону дагъы гёрмей. Оьзю буса сююне туруп барагъан ёлун узата . 40 Филип сонг Азотда гёрюне. Къайсариягъа гелгинче, юртдан юртгъа барып, Сююнч Хабарны билдире.     9   Савулну имангъа къайтыву 1 Савул буса алда йимик, Раббибизни якъчыларына къоркъув берип тура, оланы оьлтюрмеге сюе. О дин къуллукъчуланы башчысыны янына барып, 2 Шам деген шагьардагъы синагоглагъа кагъызлар язмакъны тилей. Бу кагъызлар Савулгъа Шамда, Исаны ёлунда юрюйгенлени тапса, эргиши яда къатынгиши буса да, оланы тутуп, байлап, Ерусалимге гелтирмеге ихтияр бере болгъан. 3 Савул Шамгъа ювукълашып барагъанда, огъар бирден кёкден тюшюп гелеген бир шавла гёрюне. 4 Савул ерге йыгъыла ва: – Савул, Савул! Мени не учун гьызарлайсан? – дейген сесни эшите. 5 – Я Рабби, Сен кимсен? – деп сорай Савул. – Сен гьызарлайгъан Исаман. 6 Гьали буса тур, шагьаргъа бар, сен не этме герек болажагъы сагъа онда айтылажакъ, – дей Иса. 7 Савулну ёлдашлары тили тутулгъандай болуп токътайлар. Олар тавушну эшитсе де, биревню де гёрмейлер. 8 Савул ерден гётерилгенде, гёзлерин ачып къарай, амма бир зат да гёрмей. ону къолундан тутуп, Шамгъа гелтирелер. 9 Уьч гюнню узагъында ону гёзлери гёрмей, о бир зат да ашамай ва ичмей. 10 Шамда Исаны Гьанания деген бир якъчысы болгъан. Раббибиз огъар бир гьайран гёрюнюшде:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

– Бийлерим! Къутгъарылмакъ учун мен не этме герекмен? – деп сорай. 31 – Раббибиз Исагъа иман сал, сен де, уьюнгдегилеринг де къутгъарылажакъсыз, – дейлер олар. 32 Сонг огъар ва уьюндегилени барысына да Раббибизни гьакъындагъы хабарны билдирелер. 33 Гечени шо сагьатында туснакъчы, оланы гелтирип, яраларын жува. Сонг туснакъчы булан бирге уьюндегилер де бары да, сувгъа чомдуртуп, оьзлени Аллагьгъа тапшурталар. 34 Павелни ва Силаны уьюне гелтирип, олагъа тепси къура. Аллагьгъа иман салгъаны саялы, туснакъчы ва уьюндегилер сююнелер. 35 Эртен болгъанда, гьакимлер къуллукъчуларын: – Бу адамланы азат эт, – деген буйрукъ да булан туснакъгъа йибере. 36 Туснакъчы да Павелге: – Гьакимлер сизин азат этсин деп буйрукъ йиберип гелгенлер. Энни гетмеге боласыз, эсен-аман ёлугъузгъа тюшюгюз, – дей. 37 – Бизин, Рум ватандашларын, гьеч бир дувансыз бютюн халкъны алдында токъалап, туснакъгъа салдылар. Гьали буса яшыртгъын чыгъарып къувалап йибермеге сюелер. Шолай болмас! Оьзлер гелип бизин мундан чыгъарсынлар, – дей Павел. 38 Къуллукъчулар бу сёзлени гьакимлеге етишдирелер. Павел ва Сила рум ватандашлары экенни эшитгенде, гьакимлер къоркъалар. 39 Сонг гелип, оьзлерден багъышламакъны тилей. Оланы туснакъдан чыгъарып, шагьардан гетсин деп тилей. 40 Туснакъдан чыгъып, Павел ва Сила къайтып Лидияны уьюне баралар. Онда иман къардашлары булан гёрюшюп, оланы ругьландыралар, сонг ёлгъа тюшелер.     17   Салоникде 1 Амфиполдан ва Аполлониядан оьтюп, олар Салоникге гелелер. Онда ягьудилени синагогу болгъан. 2 Павел, оьзюню адатына гёре, синагоггъа барып, уьч сонгугюн ягьудилер булан Сыйлы Язывланы гьакъында лакъыр этип тура. 3 Месигь азап чегип оьлгенден сонг тирилме герек болгъанны англата ва исбатлай туруп, о: – Оьзюню гьакъындан мен сизге айтагъан Иса – Месигьдир, – дей. 4 Ягьудилени бирлери, Аллагьдан къоркъагъан греклени бир кёбю ва гёрмекли къатынлардан бир хыйлылары, Исагъа иман салып, Павелни ва Силаны якъчылары болалар. 5 Ягьудилер гюллеп, шагьарны майданында саякъ айланып турагъан бир табун халкъны жыя, шагьарда хозгъавул гётере. Олар Павелни ва Силаны халкъны алдына чыгъармакъ учун, оланы излей туруп, Ясонну уьюне гьужум этелер. 6 Оланы шонда тапмагъанда, шагьарны гьакимлерини алдына Ясонну ва иман къардашланы бир нечелерин сюйреп алып гелелер ва къычырып:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001   002     003    004    005    006    007    008    009    010