Слава, глас 1: О дивное чудо!/Во мраце безбожия и гонений на Церковь Русскую/Серафим Вырицкий свет людем бывает,/пастырь духовный и чадолюбивый,/молитвенник пламенный и дерзновенный,/источник утешения и исцелений,/к немуже с любовию возопиим:/испроси чтущим с любовию память твою//мир и велию милость. И ныне, Богородичен: Всемирную славу: Вход. Прокимен дне. Чтения преподобническая. На литии стихиры, глас 5: Радуйся, земле Петербуржская,/се бо принесла еси Господеви велий сонм святых угодник:/святители и иереи праведныя,/священномученики и исповедники,/с нимиже и преподобныя отцы,/от нихже, яко цвет благоуханный,/да восхвалится днесь старец предивный,//чудотворец Серафим достоблаженный. Глас 6: Глас молитвенный в веси Вырицтей возносится,/Серафим бо преподобный/ходатайствует пред Богом о людех православных,/угнетаемых и убиваемых от властей безбожных,/да не оскудеют верою в Промысл Божий/и в терпении, Христа Бога прославляюще,//верными чадами Церкве Православныя пребудут. Слава, глас 2: Се, яви нам Владыка Христос милость Свою богатую,/не попусти бо оскудети преподобному до конца,/ниже праведному Своему видети истления,/се бо ныне преподобный Серафим,/предстоя Престолу Святыя Троицы,//тепле молится о спасении душ наших. И ныне, Богородичен, глас тойже: Спаси от бед рабы Твоя, Богородице,/яко вси по Бозе к Тебе прибегаем,//яко нерушимей Стене и Предстательству. На стиховне стихиры, глас 8. Подобен: О, преславнаго чудесе: О, предивнаго чудесе!/Яко един от древних,/подвижник веры и благочестия/в Александро-Невстей лавре является/и наследник благодатных даров/преподобнаго Варнавы Гефсиманскаго бывает,/емуже возопиим с любовию:/радуйся, преподобне Серафиме,//теплый наш пред Богом молитвенниче. Стих: Честна пред Господем/смерть преподобных Его. О, преславнаго чудесе!/О, глубины промысла Божия!/Светильник веры предивный/в малой веси Вырицтей/от гонений соблюдается/и многия люди светом Христовы веры просвещает,/емуже возопиим с любовию:/радуйся, преподобне Серафиме,//крепкий наш пред Богом предстателю.

http://mitropolia.spb.ru/docs/sluzhba-sv...

Собрала Она нас по Своей материнской любви ко всему роду человеческому и особенно ко всем истинным последователям учения Христова. Собрала, опять повторяю, не для скорби и печали, а для того, чтобы каждый из нас еще и еще раз утвердился в вере, что смерти нет, что есть только таинственный переход в иную, вечную жизнь. В нашей Православной Церкви смерть сделалась предметом праздника. Торжественно возвещается в Церкви смерть Господня как спасительная и живоносная для всех нас. Торжественно воспоминается и смерть Матери Господа, как в высокой степени для нас поучительная и утешительная. Начатком воскресения был Христос. Но в третий день по Успении не обнаружили апостолы во гробе тела и Божией Матери. Благодатию Своего Сына и Бога Она так совершенно созрела на земле для неба, что тела Ее не могла удержать земля до времени всеобщего воскресения. Она не стала добычей смерти. Теперь смерть не кажется нам страшною и печальною, а лишь руководительницей к вечной жизни. Теперь мы знаем, что прожившие свою земную жизнь в вере и в исполнении заповедей Божиих будут продолжать жить в вечности в непосредственном общении с источником жизни – Богом. Мы радуемся, други мои, в этот день, как и во все богородичные праздники потому, что Матерь Божия за всех нас, за всю вселенную ответила Своей совершенной верой, никогда не колеблющейся надеждой и особо чистой любовью на любовь к роду человеческому, чего не смог бы сделать никто из нас. Мы радуемся еще и потому, что Божия Матерь одна из людей. Она от рода нашего. Она сродная нам по плоти, по человеческому рождению, но, несомненно, превосходит нас по духу. Мы радуемся потому, что Матерь Божия – это благоуханный цвет человеческого рода. Мы прославляем Ее за то, что с рождением от Нее Сына Божия Она стала Матерью всего человечества. Мы радуемся потому, что, оставшись живою и по смерти и будучи кровно связана со всем человечеством, Она не забыла корней, которые Ее произрастили. Став благоуханным древом человеческого рода, не забыла Она и остальных ветвей этого же древа, всех людей, когда-либо рожденных, исповедующих Ее Богородицей и славящих Ее пречестное имя. Она носит в сердце Своем печаль о всех людях. И, вечно живая, Она, по данной Ей от Бога благодати, материнскими Своими всесильными молитвами вечно спасает всех, с любовию чтущих Ее.

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Krestjan...

Богоблаженне отче Амвросие,/суетная и ложная мира сего/отвергл еси непоколебимо,/облекийся в ризы монашеския,/препобедил еси в себе ветхаго человека,/угасив разжженныя стрелы вражия,/душу свою, яко зеницу ока,/соблюл еси невредиму,/темже тя вси ублажаем. Богоблаженный отче Амвросий,/суетные и ложные блага мира сего/ты отверг без колебаний;/облекшись в ризы монашеские,/победил в себе ветхого человека;/угасив раскаленные стрелы вражьи,/душу свою, как зеницу ока,/сохранил ты невредимой,/потому мы все тебя блаженным именуем. Слава, глас 1: Приидите, монахов множество,/хвалебными песньми/память почтим богоноснаго старца Амвросия,/Оптины пустыни украшения,/се бо, яко финикс, насажденный в дому Божием,/процвел и возблагоухал есть цвет неувядаемый,/и ныне предстоит пред Царем Небесным,/моляся о душах наших. Слава, глас 1: Придите, монахов множества,/хвалебными песнопениями/почтим память богоносного старца Амвросия,/Оптиной пустыни украшения;/ибо он, как пальма, насажденная в доме Божием,/цвет произрастил благоуханный и неувядающий,/и ныне предстоит пред Царем Небесным,/молясь о душах наших. И ныне, Богородичен, глас тойже: Всемирную славу,/от человек Прозябшую,/и Владыку Рождшую,/Небесную Дверь,/воспоим Марию Деву,/Безплотных песнь, и верных удобрение:/Сия бо явися Небо, и Храм Божества:/Сия преграждение вражды разрушивши,/мир введе, и Царствие отверзе./Сию убо имуще веры Утверждение,/Поборника имамы из Нея Рождшагося Господа./Дерзайте убо, дерзайте людие Божии:/ибо Той победит враги, яко Всесилен. И ныне, Богородичен, глас тот же: Всемирно славную,/от людей происшедшую и Владыку родившую/воспоем, – Марию Деву,/небесную дверь, Безплотных песнь и верных украшение./Ибо явилась Она небом и храмом Божества./Она, разрушив враждебную преграду,/мир водворила и отверзла Царство./Потому держась Её, опоры нашей веры,/имеем мы Защитником от Нее рожденного Господа./Дерзайте же, дерзайте, люди Божии,/ибо Он победит врагов, как Всемогущий. Вход. Прокимен дне. И чтения. Вход. Прокимен дня. И чтения праздника:

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/prepodobn...

Ар­хан­гел Гавриил пос­лан бысть от Бо­га во град Галилейский Назарет и при­не­се Ти, о Пре­чис­тая Де­во, святое благовестие, глаголя: Ра­дуй­ся, Бла­го­дат­ная, Гос­подь с То­бою! Ты бо обрела еси бла­го­дать у Бо­га. Мы же, недостойнии, зряще ве­ли­чие та­ко­вое, во смирении серд­ца взываем: Ра­дуй­ся, Бла­го­дат­ная в же­нах; ра­дуй­ся, об­рет­шая бла­го­дать у Бо­га и па­че Ан­гел возвеличенная. Ра­дуй­ся, яко за­ча­ла еси Сы­на, Иже наследит престол Давида от­ца Его; ра­дуй­ся, Свет неугасимый во тьме сердцам возжегшая. Ра­дуй­ся, счастья веч­на­го двери нам отверзающая. Ра­дуй­ся, Ма­ти Бо­жия, Цве­те Неувядаемый. Кондак 3 В скор­бех мятемся, в суете и пе­ча­ли жи­тия Сво­его дни проводим. Но ты, о Бла­го­сло­вен­ная, осве­ти ду­ши на­ша Сво­им благовестием, наполни серд­ца на­ша смирением. Да приклонив главы на­ша, речем: Се раби Господни, да будет нам по воли Тво­ей! Те­бе же, о Цве­те Не­увя­да­емый, и от Те­бе Рожденному всечасно по­ем: Аллилуиа. Икос 3 Во дни же тыя текла еси Мариам во град Иудов и вни­де в дом Захариин, и целова Елисавет. И услыша Елисавет целование Мариино, и ис­пол­ни­ся Елисавет Ду­ха Свята и возо­пи гласом велиим, глаголя: Откуда мне сие, да при­иде Ма­ти Гос­по­да Мо­его ко мне! О, Пре­чис­тая Де­во! Посети и нас, немощных и убо­гих, и вознеси воздыхания на­ша, яко дым кадильный, ко пре­сто­лу Все­выш­ня­го, да от полноты благодарнаго серд­ца по­ем Те­бе сице: Ра­дуй­ся, яко призре Гос­подь на сми­ре­ние ра­бы Своея; ра­дуй­ся, яко ублажат Тя вси роди. Ра­дуй­ся, яко со­тво­ри Ти ве­ли­чие Силь­ный; ра­дуй­ся, Ис­точ­ни­че жиз­ни и безсмертия. Ра­дуй­ся, Ма­ти Бо­жия, Цве­те Неувядаемый. Кондак 4 О, Цве­те Не­увя­да­емый! О, Кра­со­то благоуханная! Посети нас в скорбной земной юдоли на­шей, умо­ли Сы­на Тво­его, да со­хра­нит нас от вся­кой бе­ды и пе­ча­ли, гне­ва и воздыхания, да ниспослет нам мир в серд­ца на­ша; да да­ру­ет нам, елико про­сим у Не­го, коемуждо по своей потребе и покрыет нас Своею неисчерпаемою милостью. Мы же, чающе Тво­его всесильнаго за­ступ­ле­ния, ве­ли­ча­ем ду­шею на­ше­го Гос­по­да и во­пи­ем Ему: Аллилуиа. Икос 4

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Архангел прежде всего сказал Святой Деве Марии следующее: радуйся, Благодатная! Господь с Тобою, именно потому, что в Ней почивало все сокровище благодати. Из всех родов нашлась одна эта Дева, святая телом и духом, и одна носит Того, Кто глаголом носит всяческая ( Евр. 1:3 ). Удивляет в Ней не только лепота телесная, но и душевные Ее добродетели. Потому-то Архангел сперва и возгласил Ей: радуйся, Благодатная! Господь с Тобою, т. е. не земной жених, но Сам Господь святыни, отец чистоты, виновник нетления, податель свободы, поручитель спасения, хранитель истинного мира, Тот, Кто из девственной земли создал человека, а из ребра его образовал Еву. Сей Самый Господь – с Тобою и из Тебя! Итак, возлюбленные, подражая Ангельскому хвалебному гласу, радостно исполним и мы долг благодарности, взывая (Марии): радуйся, Благодатная! Господь с Тобою. Поистине, Тебе свойственно радоваться, потому что с Тобою – Божественная благодать: она вселилась в Тебя способом, ведомым ей. С рабою – Царь славы, с благолепнейшею – прекраснейший паче всех сынов человеческих, с нескверною соединяется Тот, Кто освящает всяческая! С Тобою – Бог и совершенный человек, в коем живет всякое исполнение Божества ( Колос. 2:9 ). Радуйся, Благодатная! источник Света, просвещающего всех верующих в Него. Радуйся, Благодатная! восток умного Солнца и чистый цвет жизни. Радуйся, Благодатная! луг благоуханный. Радуйся, Благодатная! ветвь присноцветущая, услаждающая души, прославляющие Тебя. Радуйся, Благодатная! нива неоранная, принесшая плоды обильнейшие. Хотя Ты носила во чреве по обыкновенным законам природы и нашему обычаю: но это было и выше природы, потому что в Тебя низшел свыше Бог-Слово и в пречистых ложеснах Твоих воссоздал Адама; рождаемое в Святой Деве было от Духа Святого, и истинная плоть заимствована от Ее плоти. Как жемчужина известным образом составляется из двух начал, молнии и воды: так и Господь наш Иисус Христос неслитно и неизменно происходит из чистой, непорочной, нескверной и святой Девы Марии, – будучи совершенным Богом, соделывается и совершенным человеком, – во всем подобный Отцу, во всем также соестествен и нам, исключая греха. Его желали видеть многие из святых праотцев, патриархов и пророков, и не могли. Правда, некоторые из них созерцали Его образно в видениях и как бы в гадании; некоторые слушали и Божественный глас в столпе облачном, зрели и святых Ангелов; но к одной только святой Деве Марии пришел Архангел во свете с благовестием: радуйся, Благодатная! Она приняла слово и, по исполнении времени, произвела бесценную жемчужину.

http://azbyka.ru/otechnik/Petr_Smirnov/t...

Внеси кивот святыни, содержащий в себе Самого Законодателя, Который принесет сию небесную манну, спасет человеческое естество от потопа греховного и Своим рождением освободит весь мир от погибели. Открой сокровищницу Нового Завета, – перстом начертанные письмена, которыми Слово Божие переменит тяжесть буквы закона в легкость духа. Возьми жезл иерейский, который произрастит неувядающий цвет Господень ( Ис. 11:1 ); возьми землю святую ( Исх. 3:5 ) и желанную ( Пс. 105:24 ), из которой воссияют истина и правда ( Пс. 84:12 ). Возьми оную гору, на которой благоугодно будет обитать Слову ( Пс. 67:17 ), отсеченный от которой краеугольный Камень ( Дан. 2:34 ) сокрушит образ врага. Возьми славный трон, царскую колесницу, на которой везомое Слово прийдет во плоти на землю: святой Сион, избранный Творцом и по предведению уготованный прежде веков. Объими одр Соломонов, окрест егоже дориносят шестьдесят сильных (Песн. песн. 3:7) – истинные пророки, возвестившие Божественное Его рождение. Сей образ начертали; клещи того, кто принес уголь и очистил уста пророческие ( Пс. 6:6–7 ); запечатленная книга, которой никто из ведущих писания не прочитал кроме Того, Кто чрез Нее Сам девственно познается ( Пс. 29:11 ); яснейший свиток (Иезек. 2:9), в котором Слово, не имеющее вида, изобразилось письмом человеческим, т. е. соделавшись подобным нам во всем кроме греха. Это – Царица, стоящая одесную Бога. Это – взошедшая от ливана и окружившая мир благоуханным бальзамом, который превратит горечь древнего древа в сладость, приятный запах от одежд которого благоухает над всею землею. Приими Ее внутрь, как Невесту (Песн. песн. 4:7–8), у Которой есть несравненная красота и неизглаголанная слава, коей превосходный блеск заслоняет блеск солнца. Это – заключенный вертоград (Песн. песн. 4:12), в который совершенно нет доступа для порочных помыслов, в котором первое проклятие миру от древа скорби иссушено в корне и на месте оного расцвело благословение. Поистине, это – источник, из которого текут чистейшие воды и орошают вселенную, из которого истекаеъ река благодати, освящающая всю землю.

http://azbyka.ru/otechnik/Petr_Smirnov/t...

Кондак 3 В скорбех мятемся, в суете и печали жития своего дни проводим. Но ты, о Благословенная, освети души наша Своим благовестием, наполни сердца наша смирением. Да приклоним главы наша, речем: " Се раби Господни, да будет нам по воли Твоей! " Тебе же, о Цвете Неувядаемый, и от Тебе рожденному всечасно поем: Аллилуиа. Икос 3 Во дни же тыя текла еси Мариам во град Иудов и вниде в дом Захариин, и целова Елисавет. И услыша Елисавет целование Мариино, и исполнися Елисавет Духа Свята, и возопи гласом велиим глаголя: " Откуда мне сие, да прииде Мати Господа Моего ко мне! " О, Пречистая Дево! Посети и нас, немощных и убогих, и вознеси воздыхания наша яко дым кадильный ко престолу Всевышняго, да от полноты благодарнаго сердца поем тебе сице: Радуйся, яко призре Господь на смирение рабы Своея; Радуйся, яко ублажат Тя вси роди. Радуйся, яко сотвори Ти величие Сильный; Радуйся, Источниче жизни и безсмертия. Радуйся, Мати Божия, Цвете Неувядаемый. Кондак 4 О, Цвете Неувядаемый! О, Красото благоуханная! Посети нас в скорбной земной юдоли нашей, умоли Сына Твоего, да сохранит нас от всякой беды и печали, гнева и воздыхания, да ниспошлет нам мир в сердца наша; да дарует нам, елико просим у Него, комуждо по своей потребе и покрыет нас Своею неисчерпаемою милостью. Мы же, чающе Твоего всесильнаго заступления, величаем душою нашего Господа и вопием Ему: Аллилуиа. Икос 4 Пастырем, стрегущим стражу нощную, Ангел Господень благо-вествова радость велию: яко родися Христос Господь во граде Давидове, Вифлееме, повит и в яслех положен. О, Пречистая Мати, рождшая Сына Твоего Первенца, приими от нас сицевая: Радуйся, Дево Богородице, яко Тобою возсия мирови Свет разума незаходимый; Радуйся, звездо, путь нам во тьме указующая. Радуйся, Заре, таинственнаго дне; Радуйся, душ наших возрождение. Радуйся, в скор-бех верное прибежище и скорая Помощнице; Радуйся, Лилия райская. Радуйся, Дево всепетая; Радуйся, Голубице кроткая, Милостиваго рождшая. Радуйся, Мати Божия, Цвете Неувядаемый. Кондак 5 Се грядет Царь мира: Се Жертва тайная совершается; Ангели поют на небесех: " Слава в вышних Богу! " Рождается Спаситель мира. Христос приходит - великая Божественная тайна. Бог явился во плоти, и мы недостойнии раби, отложив всякое житейское попечение, со Ангелы богославословим во страсе и радости, яко пастыри и яко волсви, поклоняемся Тебе, о, Богомати, и Твоему Божественному Сыну непрестанно зовем: Аллилуиа.

http://pravicon.com/info-1193

Радуйся, Благодатная в женах; радуйся, обретшая благодать у Бога и паче Ангел возвеличенная. Радуйся, яко зачала еси Сына, Иже наследит престол Давида отца Его; радуйся, Свет неугасимый во тьме сердцам возжегшая. Радуйся, счастья вечнаго двери нам отверзающая. Радуйся, Мати Божия, Цвете Неувядаемый. Кондак 3 В скорбех мятемся, в суетеи печали жития Своего дни проводим. Но ты, о Благословенная, освети души наша Своим благовестием, наполни сердца наша смирением. Да приклонив главы наша, речем: Се раби Господни, да будет нам по воли Твоей! Тебеже, о Цвете Неувядаемый, и от ТебеРожденному всечасно поем: Аллилуиа. Икос 3 Во дни же тыя текла еси Мариам во град Иудов и вниде в дом Захариин, и целова Елисавет. И услыша Елисавет целование Мариино, и исполнися Елисавет Духа Свята и возопи гласом велиим, глаголя: Откуда мне сие, да прииде Мати Господа Моего ко мне! О, Пречистая Дево! Посети и нас, немощных и убогих, и вознеси воздыхания наша, яко дым кадильный, ко престолу Всевышняго, да от полноты благодарнаго сердца поем Тебесице: Радуйся, яко призреГосподь на смирение рабы Своея; радуйся, яко ублажат Тя вси роди. Радуйся, яко сотвори Ти величие Сильный; радуйся, Источниче жизни и безсмертия. Радуйся, Мати Божия, Цвете Неувядаемый. Кондак 4 О, Цвете Неувядаемый! О, Красото благоуханная! Посети нас в скорбной земной юдоли нашей, умоли Сына Твоего, да сохранит нас от всякой беды и печали, гнева и воздыхания, да ниспослет нам мир в сердца наша; да дарует нам, елико просим у Него, коемуждо по своей потребе и покрыет нас Своею неисчерпаемою милостью. Мы же, чающе Твоего всесильнаго заступления, величаем душею нашего Господа и вопием Ему: Аллилуиа. Икос 4 Пастырем, стрегущим стражу нощную, Ангел Господень благовествова радость велию: яко родися Христос Господь во граде Давидове, Вифлееме, повит и в яслех положен. О, Пречистая Мати, рождшая Сына Твоего Первенца, приими от нас сицевая: Радуйся, Дево Богородице, яко Тобою возсия мирови Свет разума незаходимый; радуйся, Звездо, путь нам во тьме указующая.

http://foma.ru/akafist-ikone-neuvjadaemy...

Сей бо боголюбивый отец наш от самого возраста на пятомнадесять году от рождения своего остави мир сей прелестный с похотьми его душетлеными и, пришед, вселився в чащи сея пустынныя, с преждеводворившимися зде отцами, в них же мнози бяху тогда ангельскиме чином и высокими добродетельми светлосияющии, и сими укрепив себе во младости своей, на всякия труды готов бываше, церковныя молитвы и келейное правило всегда исправляше, праздники Господьския и великих святых пением и чтением охотно украшаше. Добрый советник и послушатель бе предводительствующим настоятелем и братии, часто посылаем бываше во отдаленныя места, ко градодержателем и властем, воеже исходатайствовати милость христорадным пустынножителем, воеже у боголюбивых христолюбцев получити отеческое пропитание престарелый и увечный сиротам, воеже распространити и в знать 2846 добродетелную привести место сие пустынное, воеже всеми силами помогати дому сему общебратскому. Свидетельствует Чаженское местечко, его трудами и распространенное. Свидетельствует сибирская сторана, коликое оттуду всеусердным попечением доброревнителных сих братий место сие получало изобилное пропитание. Свидетелствует душеспасительное о сиротах и о всем братстве отеческое старание шестинадесятолетняго его настоятельства, в немже коликия Божий сей человек подья терпением своим оскорбления и от внутренних, и от внешних приражений 2847 , коликих благодетелей к сиротскому сему богослужению любовию своею соедини, колико согрея под своими отеческими крилами бедных сирот. И таковыми неоцененными благодеяниями позлатив жизнь свою богоугодную, преиде ныне в вечное блаженство на десятьдесятом году века Собираются от здешняго маловременства в небесныя обители предводители наши христолюбивии, оставляюще нас во юдоли сей плачевне по стремнинам своеволных страстей скитатися и во многоволнуемом жития сего море корабль свой душевный во вседневных обуреваниях самим управлять. Се угасе свеща всеутешителная, престарелых сирот сердца всегда веселящая! Померче звезда добродетелная, омраченныя страстьми души наши присно озаряющая! Увяну цвет благоуханный, сущыя в нищете благовонием любве своея услаждающий! Посечеся древо доброплодовитое, алчущыя отечески насыщающее. Преставися любезный отец наш к вечным обителем, нас остави в скорбех и сетовании.

http://azbyka.ru/otechnik/Istorija_Tserk...

только бы веточку белых, несмятых роз ароматных, ей нужных до боли?! Что там белеет? То ветка магнолий, белых, холодных цветов. Если бы можно о чуде молиться! Белые розы пошли, Боже, внемли! О, наклонись! Здесь душистые розы, белые, белые... Чьи это слезы дали желанному чуду свершиться, дали возникнуть цветам? И поднялись, словно гибкая серна, белые розы в руках... В темных глазах видно в улыбке звенящую душу... Девушки странной ты имя послушай, имя не русское, звонкое: Эрна! Словно душистый цветок... 2. В храме шаткие ступени Черный с белым аналой... Опустилась на колени... «Со святыми упокой...» Кто-то умер, кто-то близкий У последней стал черты. И на траурный, на низкий Аналой кладет цветы. Для умерших нет возврата, Воды смерти глубоки... Но зачем в лучах заката Так краснеют лепестки? Что опять случилось злое? Побледнев, подходит вновь – И лежат на аналое Розы, красные как кровь. Значит, Бог не хочет чуда, Бог не хочет белых роз?! Нет ответа ниоткуда... На ресницах капли слез... И с улыбкой безотрадной Розы вновь берет она, И прильнула к сердцу жадно Роз алеющих волна... Все умрут в порыве смелом, Белых роз на свете нет! Ах, не верьте розам белым!.. В сердце только алый цвет... 3. Вышла из храма, не хочет молиться красные розы в руках... Мимо собора идет вереницей девушек в белом трепещущий ряд. Свечи высокие тихо горят в поднятых к небу руках... Нет, то не свечи, то веточки лилий, белых небесных свечей, нежных прообразов ангельских крылий. Боже, куда же идет крестный торжественный ход благоуханных свечей? Тихо спросила: «Куда вы? Куда Вы?» И услыхала ответ: «Только на кладбище горькие травы сладки для нас... Милая, с нами пойдешь ли сейчас? Только на кладбище вечный ответ». И, трепеща, им ответила Эрна: «Розы, как алая кровь... Небо не приняло жертвы вечерней...» Но прозвучали слова: «Жертва иная жива, небо приемлет любовь...» Тихо сошла и пошла в веренице, не понимая вполне, как ей на землю теперь возвратиться, не нарушая того, что ей снится в радостном сне. 8 августа 1921

http://azbyka.ru/otechnik/molitva/molitv...

   001    002    003    004    005    006   007     008    009    010