Итальянский разбойник, идя на свое страшное дело, склоняет колени и преступную голову перед Ее статуей и тем как будто говорит: «В моей беззаконной жизни есть одна святыня и луч, который не померкнет для меня и тогда, как я посягаю на жизнь людей... Ты свет погибшей души моей, и во аде я буду славить Тебя, Пресвятая, Пречистая Дева Мария». Магометане, язычники знают о любви и вере христиан к таинственной Деве, и, когда Царица Небес встала на защиту Своих детей, они не пытались бороться с Ней, зная, что сила Пресвятой Девы Марии необорима. Подумайте о красоте, о всем значении того, что происходит вот уж девятнадцать веков между небом и землей. Не было за эти два тысячелетия ни одной минуты, в которую бы не несся с земли зов души человеческой к Матери Божией. Не страхом, не угрозами, а любовью и безграничным милосердием ведет людей ко Христу Богоматерь. Она жалеет человечество каким-то жгучим, всепрощающим состраданием. Она принимает на Свои руки людей, которым, по-видимому, уже нет возврата к благой жизни. Одному афонскому монастырю угрожали разбойники, и воля Божия была в том, чтоб иноки были наказаны разрушением обители за их нерадивую жизнь. Тогда одному иноку, молившемуся пред иконой Богоматери, был слышен от этой иконы голос, предупреждавший об опасности. Младенец Христос хотел заградить Своей ручкой уста Приснодевы, но Богоматерь со сладостной улыбкой отводила эту руку от Своих уст, — и обитель была спасена. Вот верный и трогательный символ этой чудной, продолжающейся в веках борьбы Божественного правосудия и ничем не истощимого, никогда еще не побежденного милосердия Пречистой Девы. В именах прославляемых икон Богоматери благодарное человечество отразило свои чувства к Теплой Заступнице мира холодного. То радость весны, ибо Дева была, действительно, весной для человечества, то похвала милующей любви Ее, — вот что звучит во многих из этих имен. «Благодатное Небо», «Благоуханный цвет», «Взыграние», «Взыскание погибших», «Воспитание», «Всех скорбящих Радость», «Милующая»,

http://sedmitza.ru/lib/text/440245/

Однажды Христос явился преподобному Серафиму Саровскому , когда тот, еще будучи молодым диаконом, служил Литургию с иеромонахами – Пахомием и Иосифом. Сам отец Серафим рассказывал об этом так: «После Малого входа огласил я, убогий, с Царских врат: «Господи, спаси благочестивыя». Когда же орарем обозначил круг по отношению к народу и сказал: «И во веки веков!» – озарил меня луч, словно от света солнечного. Вглядевшись в это сияние, я увидел Господа и Бога нашего Иисуса Христа в образе Сына Человеческого, сияющего небесным светом и окруженного небесными силами – Ангелами, Архангелами и Серафимами – как будто роем пчел. Он шел по воздуху от западных врат храма. И когда приблизился к амвону, Господь воздел Свои пречистые руки и благословил служащих и предстоящих. Затем Он вошел в Свою икону, которая находится одесную Царских врат. А я, земля и прах, встречая тогда Господа Иисуса Христа по воздуху, удостоился особого благословения от Него. Сердце мое возрадовалось, чисто и пресветло, в сладости и любви ко Господу». Когда видел это, святой Серафим стоял, как вкопанный, на своем месте и не мог шевельнуться. Тогда к нему подошли два монаха и завели его в алтарь. Три часа стоял он неподвижно в алтаре, не способный и слова сказать. Только цвет лица его менялся: то белый, как снег, то опять румяный. О явлении Пресвятой Богородицы Двенадцатый раз явилась Святая Богоматерь преподобному Серафиму Саровскому на Благовещение 1832 года. Это было утром. У отца Серафима по монастырским делам оказалась старушка Евдокия Ефремова, в монашестве позднее названная Евпраксией. Прозорливый старец незадолго до явления сказал Евдокии: «Ах, радость моя! Какая радость нам готовится в этот праздник!» Тогда они начали читать акафисты, но вдруг раздался шум – такой, как будто лес шумит от сильного ветра. Затем послышалось пение, очень умилительное. Сама по себе открылась дверь келии, проникло сияние света и благоуханный запах. Тогда явилась Богоматерь, и с ней Ангелы, а также святой Иоанн Креститель и святой Иоанн Богослов, а также увенчанные мученицы – Варвара, Екатерина, Фекла, Марина, Евпраксия, Пелагия, Доротея, Макрина, Иустина, Иулиания и Анисия.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Serbsk...

По 50-м псалме стихира, глас 6: Града Богородска украшение,/Церкве Русския светлую похвалу,/Православия твердаго поборника,/благочестия истиннаго ревнителя,/расколов и ересей искоренителя,/ днесь восхвалим, вернии,/Константина, священномученика добропобеднаго/и теплаго о нас пред Богом молитвенника. Канон священномученика, глас 4, егоже краегранесие: П охваляю победоноснаго Константина. Песнь 1 Ирмос: Моря чермную пучину/невлажными стопами/древний пешешествовав, Израиль/крестообразныма Моисеовыма рукама/Амаликову силу в пустыни победил есть. Просвети сердце мое, Владыко Господи, и подаждь свыше светозарную благодать, воспети похвальная пения Твоему угоднику, злобу безбожных гонителей победившему. От юности Христа всем сердцем возлюбив, Константине блаженне, во дни гонений пастырь добрый и мученик непобедимый явился еси. Храм души твоея в чистоте соблюл еси и многия добродетели стяжал еси, священномучениче Константине, темже и Господь дарова ти силу пребыти непоколебиму и Царствия Небеснаго достигнути. Богородичен: Волнами страстей душу мою боримую чистотою помыслов умири, Пресвятая Дево, Ты бо еси Заступница усердная рода христианскаго. Песнь 3 Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи:/Ты моя крепость, Господи,/и прибежище, и утверждение. Апостольским стопам последуя и благодатию Духа Святаго просвещаемь, отче Константине, множество суемудренных во ограду святыя Церкве привел еси и овцы стада Христова соделал еси. Лик светлый составльше, воспоим память святаго Константина, той бо, славою небесною облистаемь, вкупе с новомученики Церкве Русския молится о спасении душ наших. Яко крин сельный и цвет благоуханный, процвел еси подвиги твоими, блаженне Константине, и кровей твоих излияньми плоды многия Богови принесл еси. Богородичен: Юже ангели светоносно воспевают и земнороднии достойно ублажают, Божию Матерь вси почтим и чистое житие Той принесем. Седален, глас 3: Возсиял еси, яко звезда лучезарная, достохвальне, тьму неверия разгоняя и ересей лукавое мудрование посрамляя, мучимыя страстию пианства на путь спасительный возвращая и заблуждшия люди к покаянию призывая. Темже, прославляюще добродетели и подвиги твоя, умильно вопием: досточудне отче Константине, укрепи нас во истинней вере и на путь благочестия настави молитвами твоими.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Радуйся, благодатная Дево, у креста Сына Своего страдавшая; Радуйся, агнице, рождшая Агнца, вземшаго грехи мира; Радуйся, Мати Бога нашего, величайшую скорбь о Сыне претерпевшая; Радуйся, кроткая, се Сын Твой возстанет тридневен, поправ жало смерти; Радуйся, подательнице Божественной благодати верующим в Сына Твоего; Радуйся, душ наших спасение и телес наших исцеление; Радуйся, усыновившая нас при Кресте Сына Своего по слову Его; Радуйся, нежности матерния вечный кладезю; Радуйся, возлюбившая искупленных Кровию рожденнаго от крови Твоей; Радуйся, Твоим предстательством вся благая желания наша скоро исполняющая; Радуйся, Твоими молитвами пред Богом нас заступающая; Радуйся, грешных споручнице, неотступно о них пред Богом предстательствующая; Радуйся, Мати Божия, Цвете Благоуханный. Кондак 6 Проповеданный пророками Крест Господень явися яко лествица, небес достигающая, возводя всех от земли на высоту небесную, да тамо обитати нам вкупе с лики ангельскими. О Тебе же, Владычица, сей Страшной Тайне послужившей, благодарным сердцем вопием Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет Воскресшего Сына Твоего, о, Пресветлая Мати, и во мрачных удолиах ада, и на грешней земле, и по всей вселенней, прощение, и избавление благовествуя, подавая надежду спасаемым, благодарно взывающим тако: Радуйся, благоухание Божественныя Тайны; Радуйся, вместившая Невместимаго; Радуйся, родившая плоть Богом рожденнаго; Радуйся, Богородице, о восстании Рождества Твоего; Радуйся, молитвами Своими преклоняющая волю Его к прошениям нашим; Радуйся, радость всему миру приносящая; Радуйся, крепкое восстание падшим; Радуйся, матернею Своею любовью покрывающая немощи наша; Радуйся, молитвами Твоими нас спасающая и от скорбей избавляющая; Радуйся, козни бесовские противу нас разрушающая; Радуйся, хранительнице верным и утверждение; Радуйся, помощнице наша и похвало; Радуйся, Мати Божия, Цвете Благоуханный. Кондак 7 Хотя прославити образ Твой, Богородице Дево, Сын Твой и Бог наш, воочию всех излил от него неисчерпаемое чудес море, в нем же вси, погружающиися с верою и упованием, приемлют благодать исцелений и, благодарящее Господа, со страхом и любовию умиленно вопиют Ему: Аллилуиа. Икос 7

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Икос 5 Видя Тя Сын Твой и Бог, при Кресте стоящу с возлюбленным учеником Своим, глаголаше: «Жено, се сын Твой», и ученику: «Се, Мати твоя», всыновляя Тебе вся верующия в Него. Мы же, яко общницы скорби и страданий Сына Твоего, имуще в Тебе благую заступницу, на Тя все упование возлагающе, вопием Ти: Радуйся, благодатная Дево, у креста Сына Своего страдавшая; Радуйся, агнице, рождшая Агнца, вземшаго грехи мира; Радуйся, Мати Бога нашего, величайшую скорбь о Сыне претерпевшая; Радуйся, кроткая, се Сын Твой возстанет тридневен, поправ жало смерти; Радуйся, подательнице Божественной благодати верующим в Сына Твоего; Радуйся, душ наших спасение и телес наших исцеление; Радуйся, усыновившая нас при Кресте Сына Своего по слову Его; Радуйся, нежности матерния вечный кладезю; Радуйся, возлюбившая искупленных Кровию рожденнаго от крови Твоей; Радуйся, Твоим предстательством вся благая желания наша скоро исполняющая; Радуйся, Твоими молитвами пред Богом нас заступающая; Радуйся, грешных споручнице, неотступно о них пред Богом предстательствующая; Радуйся, Мати Божия, Цвете Благоуханный. Кондак 6 Проповеданный пророками Крест Господень явися яко лествица, небес достигающая, возводя всех от земли на высоту небесную, да тамо обитати нам вкупе с лики ангельскими. О Тебе же, Владычица, сей Страшной Тайне послужившей, благодарным сердцем вопием Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет Воскресшего Сына Твоего, о Пресветлая Мати, и во мрачных удолиах ада, и на грешней земле, и по всей вселенней, прощение, и избавление благовествуя, подавая надежду спасаемым, благодарно взывающим тако: Радуйся, благоухание Божественныя Тайны; Радуйся, вместившая Невместимаго; Радуйся, родившая плоть Богом рожденнаго; Радуйся, Богородице, о восстании Рождества Твоего; Радуйся, молитвами Своими преклоняющая волю Его к прошениям нашим; Радуйся, радость всему миру приносящая; Радуйся, крепкое восстание падшим; Радуйся, матернею Своею любовью покрывающая немощи наша; Радуйся, молитвами Твоими нас спасающая и от скорбей избавляющая;

http://pravicon.com/info-4002

1987 Радость моя, наступает пора покаянная Радость моя, запожарилась осень вокруг. Нет ничего на земле постоянного, Радость моя, мой единственный друг. Желтое, красное – все разноцветное, Золотом, золотом устланы рвы. Прямо в лицо роднику безответному Ветер повыбросил мелочь листвы. Затосковали деревья безправные, В ризах растерзанных гибели ждут. Лишь золотые Кресты православные, Радость моя, нас в безсмертье зовут. Радость моя, эта суетность грешная Даже на паперть швыряет листы. Но возжелали покоя нездешнего Белые Церкви, Святые Кресты. Их не прельщают купюры фальшивые, Не привлекает поток золотой. Нужно ли Вам это золото лживое, Вам, лобызающим вечный покой?! Белые Церкви светлеются издали, Благовествуя о мире ином, Живы еще Проповедники Истины, Радость моя, не скорби ни о чем. Белые Церкви исполнены кротости, Ими доднесь освящается свет. Радость моя, что кручинишься попусту, Белым Церквам нынче тысяча лет. Выжили Вы, безсловесные Зрители, Бури прошли, расточились врази. Сколько всего за века перевидели Белые Церкви, осколки Руси! Белые церкви плывут в безконечности, О кладенцы неземной чистоты! Непокоренные граждане вечности, Белые Церкви, Святые Кресты. Вас не касаются запахи тленные, Этот октябрьский отчаянный пир. Белые Церкви – твердыни Вселенныя, Не устоите – развалится мир. Звон колокольный летит сквозь столетия, Встретим же в храме молитвенный час: Радость моя, мы с тобой не заметили: Осень уже за порогом у нас. Сентябрь 1987 Страх Господень – авва воздержания Воздержанье дарит исцеление. Лучшая поэзия – молчание, Лучшее молчание – моление. Лучшая молитва – покаяние, Покаянье тщетно без прощения. Лучшее пред Богом предстояние – В глубине высокого смирения. Я забудусь в таинстве молчания Пред иконой чудной – УМИЛЕНИЕ. Да очистят слезы покаяния Высшую поэзию – моление. 28 марта 1991 Горит свеча. Псалтирь на аналое Благословен молитвословья час! Лобзай, душе, стояние ночное Пред Образом Молящейся о нас. О Чистый Цвет! Благоуханный Крине! Земле Надежда! Небесам Хвала! Сладчайшая Святейшая Святыня! Не отступи, изгладь мои дела.

http://azbyka.ru/fiction/molitvy-russkih...

Во вся оружия Божия облекийся, преподобне отче Данииле, возмогл еси стати противу всем кознем диавольским, на столпе третием, и превысочайшем, благодарственне тебе созданном, подвизался еси. И нас, преподобне, грехми обуреваемых, предстательствы твоими свободи, да зовем тебе сице: Радуйся, ходатаю всем спасения; Радуйся, приводяй грешных ко исправлению. Радуйся, скорбящим подаяй утешение; Радуйся, злых приводяй к постыждению. Радуйся, духов искусителей прогонителю; Радуйся, покаяния насадителю. Радуйся, преподобне отче Данииле, теплый о мире к Богу молитвенниче. Кондак 9 Всякия скорби, болезни, искушения, на столпе подвизаяся, преподобне отче Данииле, претерпел еси. И всем сим, бываемым тебе, помощию Божиею, победитель явился еси. Сего ради вопием о тебе Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витии многовещаннии не довлеют изглаголати подвиги твоя и промышление о тебе Божие, преподобне отче Данииле, яко к различным чудесем и пророческаго дара не лишися и благодати священства сподобися. Мы же, любовию побеждаеми, дерзаем смиренномудренно звати тебе таковая: Радуйся, верный рабе Владыки всеблагаго; Радуйся, храме Духа Всесвятаго. Радуйся, священниче, Богом избранный; Радуйся, благодати цвет благоуханный. Радуйся, орган псалмопения сладкостройный. Радуйся, преподобне отче Данииле, теплый о мире к Богу молитвенниче. Кондак 10 Спасти хотя вся ближния и дальния столпа твоего, блаженне Данииле, Господь смотрением Своим привождаше к тебе многия люди, молитвы, благословения, освящения и наставления просящия у тебе. И сих зряще людие, седящия во тьме заблуждения, к свету истины обращахуся. Мы же, славяще Спаса всех, пришедшаго в мир грешных спасти, поем о тебе Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси всем, преподобне отче Данииле, с верою и упованием к заступлению твоему прибегающим. Темже и нам, в скорбех, болезнех и искушениях с надеянием к тебе приходящим, помощь твою и заступление милосердне яви, да любовию вопием тебе таковая: Радуйся, пристанище обуреваемым; Радуйся, заступление озлобляемых. Радуйся, печальным утешение;

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Все житие твое, Боголюбезне отче, Спасителю твоему и ближним посвящено бысть. Сердцем бо чистым заповедь Христову восприим, любве закон благодатный исполнил еси, в меру сил труждаяся на пользу братий твоих и выну прославляя Возлюбленнаго тобою Господа. Темже от Того прославление на небеси улучив, слышиши на земли блажащих тя похвалы сими: Радуйся, светлый образе братолюбия и смирения. Радуйся, благий наставниче трудолюбия и терпения. Радуйся, спасению ближних крепце поревновавый. Радуйся, похвалы от сих достойно приявый. Радуйся, Несторе, земли Русския первый летописателю. Кондак 9 Всякое наслаждение плотское возненавидел еси, преподобне отче Несторе, и житие иноческое возлюбил еси, темже и Господь возлюби тя, прослави и дарова нам, яко молитвенника усерднаго, выну поющаго Ему: Аллилуиа. Икос 9 Витий многословных паче краткими словесы твоими землю Отечества нашего прославил еси, мудре наставниче, от «Повести временных лет»: уведехом бо откуду есть пошла Русская земля, юже велиею сыновнею любовию возлюбил еси. Сего ради сынове словенорусстии во вся роды и до ныне восхваляют тя, глаголюще: Радуйся, риторы славныя в простоте слова твоего превосходяй. Радуйся, мудростию научения твоего нас любовию озаряяй. Радуйся, Отечества земнаго верный любителю. Радуйся, о благе земли твоея усердный ревнителю. Радуйся, Несторе, земли Русския первый летописателю. Кондак 10 Спасения путь узкий и многотрудный волею избрал еси, Богоносне, и лица твоего николиже вспять обратил еси, к светозарному Солнцу правды Христу Богу выну очи твоя обращаяй и Того прославляя песнию хвалебною: Аллилуиа. Икос 10 Стеною упования несумненнаго оградил еси, преподобне, душу твою от всякаго искушения и соблазна, верою крепкою познавая полноту благодати и милосердия Создателя твоего. Того ради слышиши от нас, недостойных и отчаянием колеблемых, таковая: Радуйся, в души возрастивый благоуханный цвет добродетели. Радуйся, верою невидимых, аки видимых, чаемых и ожидаемых, яко сущих, истинный свидетелю. Радуйся, благочестия христианскаго неленостный поборниче.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Горы и равнины западно-иорданской Палестины, равно как и побережье озера Геннисаретского, покрыты бесчисленным множеством благоуханных растений, наполняющих, вечером на закате солнца, воздух благовонием. Во всех этих местах растут гиацинты, нарциссы, тацеты, анемоны, тюльпаны, белые и желтые лилии, белые и красные розы, левкои, разные роды живучек и др. – Марити, странствуя по разным направлениям Галилеи, в зимнее время, видел везде по лугам множество цветов, рассеянных между кустами. В апреле 1713 г. Нерет видел на Саронской равнине тюльпаны, белые и красные розы, нарциссы, анемоны, белые и желтые лилии и другие цветы. Некоторые растения западно-иорданской Палестины составляют там значительную статью вывозной торговли малоазийских купцов (каковы различные виды astragalus L.). В восточно-иорданской Палестине, на равнине Хауранской, травы ныне так высоки и густы, что по ним с трудом пробирается верховая арабская лошадь. Богатство ливанских растений так велико, что Эренберг и Генширих в два месяца собрали там до 1140 видов. Св. Писание упоминает о полевой траве, когда говорить о промысле Божием: «аще же сено сельное (полевую траву) днесь суще, и утре в пещь вметаемо, Бог тако одевает, не много ли паче вас, маловери» ( Мф.6:30 ); о человеческой суетности и ничтожности: «всяка плоть сено, и всяка слава человеча, яко цвет травный» ( Ис.40:6–8 ; Ср. Иов.14:2 ; Пс.102:15 ; Иак.1:10,11 ; 1Пет.1:21 ); о скоротечности скорбей и огорчений: «не ревнуй лукавнующим, ниже завиди творящим беззаконие. Зане яко трава скоро изшут, и яко зелие злака скоро отпадут». ( Пс.36:1, 2 ). Кроме диких растений в Палестине находились еще растения садовые, которые напоминали собою прекрасный сад эдемский, или земной рай, украшенный всеми родами дерев красных в видение и добрых в снедь. Израильтяне, при вступлении своем в землю обетованную, нашли уже там богатые «винограды и маслины и всяко древо снедное во множество» ( Неем.9:25 ). При Израильтянах еще более должны были умножиться садовые растения в Палестине: ибо Моисей с одной стороны запретил вырубать все сады прежних жителей Палестины ( Втор.20:19,20 ) 6 , а с другой – заповедал тотчас по занятии земли обетованной садить на ней «всяко древо снедное» ( Лев.19:3 ).

http://azbyka.ru/otechnik/Dimitrij_Razum...

Кондак 7 " Чадо! Что сотвори нам? " - Тако вопрошаше Сына Своего - Иисуса и удивляяся; зряще Его седящим в храме посреде прегордых и суемудрых первосвященников иудейских, Божественный Разум, Божественное откровение им открывающего. О, снизойди же, Всеблагая Мати, и к нашим чадом: помолись о них Сыну Твоему и Богу нашему, да откроет им Свет истиннаго Богопознания; покрый их краем Твоего благоуханнаго покрова; наши сыны и дщери просвети светом разума; укрепи их силы телесныя и душевныя; соблюди их в страсе Божием, в послушании родителем и в чистоте душевней сподоби их возрасти на славу Богу и на счастье земли отце в наших. О, Светильниче любве неугасимый, умасти их елеем милости Твоея; согрей их кротостию очей Твоих; осени их ризою Своего Материнства. О, Цвете Неувядаемый! С крепкою верою, непоколебимою надеждою и великим сокрушением сердца, припадши к ногам Твоим, непрестанно вопием Богу: Аллилуиа. Икос 7 Ходатаице теплая за род прелюбодейный и грешный! По глаголу твоему на браке в Кане Галилейстей Сын Твой и Бог наш сотвори начаток знамением и претвори воду в вино. Упроси же, о Матерь Божия, и ныне Сына Твоего, да сотворит и над нами чудо, да претворит скорбные дни наши, повитыя ложью, обидой и слезами, - в радость возрождения, в счастье любве и правды; да укрепит в нас начало Божественнаго Света - источник чистый Духа - Бога Святаго, Триединаго. Все же лукавое и нечистое да изженет из сердца нашего. О, Чистото недосягаемая и Милосердие неизреченное! Приклони ухо Твое к молитве нашей и сподоби нас звати сице: Радуйся, лучезарный Свете любве и всепрощения; Радуйся, сосуде Божественный вечнаго блаженства. Радуйся, за всех нас усердная пред Господом Молитвеннице; Радуйся, нужды наша скоро ко престолу Божию возносящая. Радуйся, яко по глаголу Твоему Сын Твой творит знамения, даруя радость человеком. Радуйся, Мати Божия, Цвете Неувядаемый. Кондак 8 Любви несть, правда исчезе, ложь и вражда, гнев и ненависть посеяны в сердце людское. Брат возстает на брата, чада на родители и родители на чада. О, Милосердый Боже! Кто оскверни дивную жатву Твою, кто всея среди пшенице плевелы и волчцы? Гнев Твой праведен, уже и секира при корне, но се к Тебе припадает Матерь Твоя, усердная Заступница мира. О, величайшая Любве и благоуханнейшее сердце! Отврати от нас гнев Божий, за грехи наша, праведно на нас движимый; укрепи любящия нас, да не поколеблет их ни гонение, ни время лютое; вразуми ненавидящих нас и творящих нам напасть; прости врагов наших, не ведущих что творят, смягчи гневное сердце их и озари их мрак светом любви Христовой, а злобу и ненависть их претвори в стыд и раскаяние. О, Цвете благоуханный! Сосуды наши пусты, елея добрых дел несть у нас и светильники веры нашей от бури житейской угасают. Умилосердися же над нами: наполни сердца наши веселием чистых радостей, духовно обнови нас, да благодарными устами непрестанно с умилением поем Богу: Аллилуиа.

http://pravicon.com/info-1193

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010