Кондак 9 Коль велико, преподобная мати, человеколюбие твое, вемы вси, ибо прежде смерти своя вся христоименитыя люди учила еси разумно жити и заповеди Господни блюсти, славу же Ему возносити, вопиюще: Аллилуия. Икос 9 Како убо воспоем твое пресветлое житие и премногия твоя добродетели, преподобная мати наша, знамения же и чудеса, имиже вся просвещаеши, яко солнце? Того ради ныне во свете святых пребывающи, поминай творящия память твою песньми сицевыми: Радуйся, сущим в бедах скорая помощнице. Радуйся, обидящих строгая наказательнице. Радуйся, обидимых крепкая защитнице. Радуйся, во успении своем нас не оставляющая. Радуйся, телеса наша безмездне врачующая. Радуйся, души наша молитвами твоими спасающая. Радуйся, исполнительнице неисповедимых Божиих судеб. Радуйся, всем послужившая до последняго дне живота своего. Радуйся, преподобная мати наша Манефо, новая похвало и земли нашея утверждение. Кондак 10 Конец болезней обрела еси, преподобная, наслаждение еже в Раи, от теснаго бо пути достигла еси к пространству Царствия Божия, всемудрая, благословящи Бога песнию: Аллилуия. Икос 10 Имущи душу милостиву, и чист помысл, и сердце бодро, веру неблазненну и любовь воистину нелицемерну, от земли преставилася еси к Небесным и с лики праведных водворяешися. Темже тя благочестно славим вси и почитаем священными песньми сицевыми: Радуйся, всех преподобных Белорусских сподвижнице. Радуйся, ревностию по Бозе преподобной Евфросинии подражавшая. Радуйся, Софии Слуцкия великодушие стяжавшая. Радуйся, Валентине Минской равночестная. Радуйся, цвете нетления, землю Гомельскую облагоухавшая. Радуйся, Церкви Божия украшение. Радуйся, миру светильнице всесветлая. Радуйся, жительнице рая Небеснаго. Радуйся, преподобная мати наша Манефо, новая похвало и земли нашея утверждение. Кондак 11 Егда приидоша священницы к могиле твоей, преподобная, хотящи прияти тело твое, тогда, гроб открывше, видеша лежащия твоя мощи святолепно, и радующися воспеша Богу дивную песнь: Аллилуия. Икос 11 Добродетели твоя, яко цветы благоуханныя и яко камение драгоценныя, имиже и угодила еси нетленному Царю и Владыце всех. Темже любовию поем тя и верно ублажаем, взывающе тебе сицевая: Радуйся, яко пчела цвет добродетелей мудро изыскавшая. Радуйся, дар прозрения стяжавшая. Радуйся, детей молитве научающая. Радуйся, от недуга пианства многи избавляющая. Радуйся, пролитие дарований духовных. Радуйся, милостиво свыше на нас призирающая. Радуйся, терпением древнему Иову уподобившаяся. Радуйся, святолепне скончавшаяся. Радуйся, преподобная мати наша Манефо, новая похвало и земли нашея утверждение.

http://pravicon.com/info-3897

Обретый душу свою, погубит ю: а иже погубит душу свою Мене ради, обрящет ю 321 . Обретает для погибели свою душу тот, кто убегает скорбей и нужд жизни настоящей, обольщаемый и увлекаемый её временными наслаждениями. Наоборот, погубляет для спасения своего душу тот, кто, отвергнув все незаконные приятности и выгоды земные мужественно решается терпеть все в веке настоящем, только бы остаться верным учению Господа и пребыть в союзе с Ним. Кто решился не искать земных утешений, отвергнув мир, тот должен поблагодарить Бога за такую Его милость, которая посылается в дар немногим. Редкое и подлинно удивительное явление представляет собой тот завидный счастливец, который не в плену мира и свободен от оков его! Быть свободным от мира не то значит, чтобы нигде не встречаться с ним, но в том, чтобы блюсти свое сердце от привязанности к нему. Мир льстец: он манит нас к себе обещаниями многих утешений, но отдавшиеся в плен ему пьют чашу слезную и конец их самый жалкий. Кто возвысился над миром, тот ощущает в душе своей радость истинную, которая особенно возвысится при исходе от этой жизни. Трудно совершить великий подвиг отречения от мира, но душа внимательная к себе получает от Бога сию благодать. Великое несчастье человека состоит в том, что он не живет своим вниманием в самом себе и не пользуется теми благами, которые сокрыты в нем. В нашем сердце таится ключ божественный, изливающий из себя сладость духовную, но он закрыт развлечениями мирскими и попечениями житейскими. Чтобы открыть его, нужно иметь самоуглубление, а для сего надлежит любить уединение. Тяжесть, чувствуемая от уединения есть признак души, лишенной власти над собой и связанной оковами мира. Кто свободен от сих оков, тот не тяготится своим уединением, а утешается им. Человек, имеющий жену, детей и домашние занятия, находит великое удовольствие в том, чтобы сидеть дома. Равным образом и христианин, начавший дело своего спасения, любит оставаться с самим собой. Истинный христианин есть как бы уединенный цвет: он чем удаленнее держит себя от сообщества и внимания людей, тем нравственно чище и благоуханней.

http://azbyka.ru/otechnik/Veniamin_Plato...

От­ро­ча растяше и крепляшеся ду­хом и бла­го­да­тию, и Ты, о Ма­ти Его, с лю­бо­вию слагала вся гла­го­лы о Сы­не в серд­це Сво­ем. Скорбна и печальна ищуще Его, и в дружине, и во сродницех и знаемых, ег­да возвращашеся с празднества Иерусалимскаго, и с ра­дос­тию ве­лиею об­рет­ши Его, в церк­ви седяща посреде учителей, иже дивляхуся и ужасахуся о Божественнем Его разуме. О, Пре­чис­тая кротосте на­ша! О, сладчайшее серд­це, лю­бо­вию весь мир согревающее! Услы­ши нас, во­пию­щих Ти таковая: Ра­дуй­ся, Бо­жест­вен­на­го Сы­на лю­бо­вию возрастившая; ра­дуй­ся, серд­це сладчайшее, лю­бо­вию согревающее на­ша хладныя души. Ра­дуй­ся, Руководительнице муд­рая родительских сер­дец; ра­дуй­ся, Сте­но Нерушимая на­шим ча­дом и отроком. Ра­дуй­ся, си­рым и безпомощным по­кров и при­бе­жи­ще в скор­бех; ра­дуй­ся, це­ло­муд­рия и девст­ва Хранительнице. Ра­дуй­ся, мужем кротким путь чест­ный и правый указующая; ра­дуй­ся, умягчение злых сердец. Ра­дуй­ся, умиление благих. Ра­дуй­ся, Ма­ти Бо­жия, Цве­те Неувядаемый. Кондак 7 Чадо! Что со­тво­ри нам? – та­ко вопрошаше Сы­на Сво­его Иису­са и удивляяся, зряще Его се­дя­щим во хра­ме посреде прегордых и суемудрых первосвященников иудейских, Бо­жест­вен­ный Ра­зум, Бо­жест­вен­ное откровение им открывающаго. О, снизойди же, Всеблагая Ма­ти, и к на­шим ча­дом: помолись о них Сы­ну Тво­ему и Бо­гу на­ше­му, да откроет им Свет ис­тин­на­го Бо­го­поз­на­ния; по­крый их краем Тво­его благоуханнаго покрова; наши сыны и дщери про­све­ти све­том ра­зу­ма; укре­пи их си­лы те­лес­ныя и ду­шев­ныя; соблюди их в страсе Божием, в послушании родителем и в чис­то­те душевней; спо­до­би их возрасти на сла­ву Бо­гу и на счастье зем­ли отцев на­ших. О, Све­тиль­ни­че люб­ве неугасимый, умасти их елеем ми­лос­ти Твоея, со­грей их кротостию очей Тво­их, осени их ри­зою Сво­его Материнства. О, Цве­те Не­увя­да­емый! С крепкою ве­рою, непоколебимою на­деж­дою и великим сокрушением серд­ца припадши к ногам Тво­им, непрестанно во­пи­ем Бо­гу: Аллилуиа. Икос 7

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, Божественнаго Сына любовию возрастившая; радуйся, сердце сладчайшее, любовию согревающее наша хладныя души. Радуйся, Руководительнице мудрая родительских сердец; радуйся, Стено Нерушимая нашим чадом и отроком. Радуйся, сирым и безпомощным покров и прибежище в скорбех; радуйся, целомудрия и девства Хранительнице. Радуйся, мужем кротким путь честный и правый указующая; радуйся, умягчение злых сердец. Радуйся, умиление благих. Радуйся, Мати Божия, Цвете Неувядаемый. Кондак 7 Чадо! Что сотвори нам? – тако вопрошаше Сына Своего Иисуса и удивляяся, зряще Его седящим во храме посредепрегордых и суемудрых первосвященников иудейских, Божественный Разум, Божественное откровение им открывающаго. О, снизойди же, Всеблагая Мати, и к нашим чадом: помолись о них Сыну Твоему и Богу нашему, да откроет им Свет истиннаго Богопознания; покрый их краем Твоего благоуханнаго покрова; наши сыны и дщери просвети светом разума; укрепи их силы телесныя и душевныя; соблюди их в страсе Божием, в послушании родителем и в чистотедушевней; сподоби их возрасти на славу Богу и на счастье земли отцев наших. О, Светильниче любвенеугасимый, умасти их елеем милости Твоея, согрей их кротостию очей Твоих, осени их ризою Своего Материнства. О, Цвете Неувядаемый! С крепкою верою, непоколебимою надеждою и великим сокрушением сердца припадши к ногам Твоим, непрестанно вопием Богу: Аллилуиа. Икос 7 Ходатаице теплая за род прелюбодейный и грешный! По глаголу Твоему на браке в Кане Галилейстей Сын Твой и Бог наш сотвори начаток знамением и претвори воду в вино. Упроси же, о Матерь Божия, и ныне Сына Твоего, да сотворит и над нами чудо, да претворит скорбные дни наши, повитыя ложью, обидой и слезами в радость возрождения, в счастье любвеи правды, да укрепит в нас начало Божественнаго Света, источник чистый Духа Бога Святаго, Триединаго. Все же лукавое и нечистое да изженет из сердца нашего. О, Чистотенедосягаемая и Милосердие неизреченное! Приклони ухо Твоек молитве нашей и сподоби нас звати сице: Радуйся, лучезарный Свете любвеи всепрощения; радуйся, сосуде Божественный вечнаго блаженства.

http://foma.ru/akafist-ikone-neuvjadaemy...

Радуйся, за всех нас усердная пред Господом Молитвеннице; радуйся, нужды наша скоро ко престолу Божию возносящая. Радуйся, яко по глаголу Твоему Сын Твой творит знамения, даруя радость человеком. Радуйся, Мати Божия, Цвете Неувядаемый. Кондак 8 Любви несть, правда исчезе, ложь и вражда, гнев и ненависть посеяны в сердце людское. Брат возстает на брата, чада на родителей и родители на чада. О, Милосердый Боже! Кто оскверни дивную жатву Твою, кто всея среди пшеницы плевелы и волчцы? Гнев Твой праведен, ужеи секира при корне, но се к Тебеприпадает Матерь Твоя, усердная Заступница мира. О, величайшая Любвеи благоуханнейшее сердце! Отврати от нас гнев Божий, за грехи наша праведно на нас движимый; укрепи любящия нас, да не поколеблет их ни гонение, ни время лютое; вразуми ненавидящих нас и творящих нам напасть; прости врагов наших, не ведущих что творят, смягчи гневное сердце их и озари их мрак светом любви Христовой, а злобу и ненависть их претвори в стыд и раскаяние. О, Цвете благоуханный! Сосуды наши пусты, елея добрых дел несть у нас и светильники веры нашея от бури житейской угасают. Умилосердися же над нами, наполни сердца наша веселием чистых радостей, духовно обнови нас, да благодарными устами непрестанно с умилением поем Богу: Аллилуиа. Икос 8 Весь быв в нижних и Вышних никакоже не отступаеши, Божественный Учителю: болящия исцеляеши, мертвыя воскрешаеши, прокаженныя очищаеши, весь мир наполняющи любовию, кроткий Страдальче! Се висиши, пригвожденный ко Кресту среди злодеев, и вси людие, стояще, ругахуся над Тобою и с ними князи и воины. А Ты, о скорбная Мати, поникла главою у Креста Сына Твоего, и оружие пройде ТвоеМатернее сердце. Мы же, почитая скорби Материнскаго сердца Твоего, из глубины души вопием Ти сице: Радуйся, сладчайшая Дево Марие, яко печаль Твоя в радость будет и радости сия никтоже возмет от Тебе; радуйся, величайшия муки познавшая, зря Сына Твоего кровию истекающа на Кресте, уничижена, распята, оплевана. Радуйся, яко Царицей мира наречешися и возсядеши одесную престола Сына Твоего и Бога, Господа нашего Иисуса Христа; радуйся, яко в скорби сердца Твоего Ты скорбь всего мира и грехи всех человеков омыла еси слезами.

http://foma.ru/akafist-ikone-neuvjadaemy...

Хо­да­таи­це теплая за род прелюбодейный и грешный! По глаголу Тво­ему на браке в Кане Галилейстей Сын Твой и Бог наш со­тво­ри начаток знамением и претвори во­ду в вино. Упроси же, о Ма­терь Бо­жия, и ны­не Сы­на Тво­его, да сотворит и над на­ми чу­до, да претворит скорбные дни наши, повитыя ложью, обидой и сле­за­ми в ра­дость возрождения, в счастье люб­ве и прав­ды, да укрепит в нас на­ча­ло Бо­жест­вен­на­го Све­та, ис­точ­ник чистый Ду­ха Бо­га Свя­та­го, Триединаго. Все же лукавое и нечистое да изженет из серд­ца на­ше­го. О, Чис­то­те недосягаемая и Ми­ло­сер­дие не­из­ре­чен­ное! Приклони ухо Твое к мо­лит­ве на­шей и спо­до­би нас звати сице: Ра­дуй­ся, лучезарный Све­те люб­ве и всепрощения; ра­дуй­ся, со­су­де Бо­жест­вен­ный веч­на­го блаженства. Ра­дуй­ся, за всех нас усерд­ная пред Господом Молитвеннице; ра­дуй­ся, нуж­ды на­ша скоро ко пре­сто­лу Бо­жию возносящая. Ра­дуй­ся, яко по глаголу Тво­ему Сын Твой творит зна­ме­ния, даруя ра­дость человеком. Ра­дуй­ся, Ма­ти Бо­жия, Цве­те Неувядаемый. Кондак 8 Любви несть, правда исчезе, ложь и вражда, гнев и ненависть посеяны в серд­це людское. Брат возстает на брата, ча­да на родителей и родители на ча­да. О, Милосердый Бо­же! Кто оскверни див­ную жатву Твою, кто всея среди пшеницы пле­ве­лы и волчцы? Гнев Твой праведен, уже и секира при корне, но се к Те­бе припадает Ма­терь Твоя, усерд­ная За­ступ­ни­ца ми­ра. О, величайшая Люб­ве и благоуханнейшее серд­це! От­вра­ти от нас гнев Бо­жий, за гре­хи на­ша праведно на нас движимый; укре­пи любящия нас, да не поколеблет их ни гонение, ни вре­мя лютое; вразуми ненавидящих нас и творящих нам напасть; прости вра­гов на­ших, не ве­ду­щих что творят, смягчи гневное серд­це их и озари их мрак све­том любви Хри­сто­вой, а злобу и ненависть их претвори в стыд и раскаяние. О, Цве­те благоуханный! Сосуды наши пусты, елея доб­рых дел несть у нас и све­тиль­ни­ки ве­ры нашея от бури житейской угасают. Уми­ло­сер­ди­ся же над на­ми, наполни серд­ца на­ша ве­се­ли­ем чистых радостей, духовно обнови нас, да бла­го­дар­ны­ми устами непрестанно с уми­ле­нием по­ем Бо­гу: Аллилуиа. Икос 8

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Икона Пресвятой Богородицы оставалась в с. Купятицах, пока тамошний монастырь был в ведении христиан православных. Когда же во второй половине XVII века завладели этим монастырём сперва бенедиктинские, а потом униатские монахи, тогда православные русские перенесли в 1656 году чудотворную икону в Киев и поставили её в Софийском соборном храме в ряду местных икон южного придела апостола Андрея. Богомольцы имеют великое благоговение к сей иконе, издавна прославившейся великими чудесами, из которых многие проявлены во время борьбы русских с поляками за православие. Преподобный Афанасий Филиппович, игумен Брестский, представил копию с сей иконы государю Михаилу Феодоровичу. Крест с изображением Купятицкой Божией Матери сделан из меди и имеет в длину и ширину по 21/4 вершка. На одной его стороне изображена Божия Матерь с Предвечным Младенцем на руке, а на другой – распятие. 15.11. Благоуханный Цвет Благоуханный Цвет Сия чудотворная икона находится в Воронежском Покровском кафедральном соборе, где известна под именем Одигитрии. На иконе Спаситель изображён сидящим на левой руке Богоматери, держащей в правой руке расцветшую ветвь. 17.11. Елеоточивая Елеоточивая Чудотворная икона Божией Матери, называемая Елеоточивой, находится в Ватопедском монастыре. Однажды, когда должность дохиара в этой обители занимал преподобный Геннадий, случился недостаток в масле, так что оставался всего один сосуд с маслом. Желая сохранить эти остатки для церковных лампад, прп. Геннадий перестал давать братии масло, но игумен обители, твёрдо уповая на помощь Пресвятой Богородицы, велел ему давать братии масло. Дохиар повиновался воле игумена. После этого вошёл однажды прп. Геннадий в дохиарную, в уверенности найти пустым сосуд, из которого он брал масло, но, к удивлению своему, увидел его полным, так что масло даже переливалось через края сосуда и текло из дверей дохиарной. Все прославили и возблагодарили Царицу Небесную за чудо Её неизреченного милосердия. С тех пор икона Богоматери, называемая Елеоточивой, стоит неподвижно в дохиарной, и от неё неистощимо исходит благоухание дивное. Эту икону иные называют келарницею, а до этого чудесного события она называлась Одигитрией – Путеводительницей. 19.11. В скорбях и печалях Утешение – в Андреевском скиту

http://azbyka.ru/otechnik/Biblia/zemnaja...

Радуйся, благоухание Христова смирения; Радуйся, Пречистая Дево, всех дев чистейшая; Радуйся, чистото недосягаемая и кротосте неизреченная; Радуйся, во смирении Своем возвеличенная; Радуйся, яко призре Господь на смирение твое; Радуйся, благодатная, ликуй ныне и веселися, яко Господь с Тобою; Радуйся, благословенная, слыши ныне и приклони ухо Твое; Радуйся, обрадованная, яко благословенна Ты в женах; Радуйся, препрославленная, яко велия слава Твоя на небесах; Радуйся, кроткая агнице, яко возвеселится о Тебе весь собор ангельский; Радуйся, богоизбранная отроковице, яко спасется Тобою весь род человеческий; Радуйся, боготканную порфиру от пречистыя плоти Твоея Слову Божию исткавшая; Радуйся, Мати Божия, Цвете Благоуханный. Кондак 4 Буря суетных помышлений людских не возможет поколебати тишины душевней Чистой Девы, в вертепе, посреде твари безсловесной ожидающей явления обетованного Богомладенца. Мы же, сорадуяся с Нею имеющему быти и зрящи таковое исполнение предреченнаго, в умилении сердечнем поем Богу: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша пастырие ангелов, поющих плотское Христово пришествие, и текше, яко к Пастырю, видят Сего, яко агнца непорочна, и поклонишася Ему, и принесоша дары своя яко Владыце и Богу. Пренепорочней же поюще, реша: Радуйся, благоуханием рождества Сына Божия осиянная; Радуйся, храме Бога Живаго; Радуйся, жилище Духа Святаго; Радуйся, Спасителя мира рождшая; Радуйся, вскормившая Силу Божию, во плоти явленную; Радуйся, Агнца и Пастыря Мати; Радуйся, видимых врагов устрашение; Радуйся, невидимых врагов мучение; Радуйся, райских дверей отверзение; Радуйся, твердое веры утверждение; Радуйся, светлое благодати познание; Радуйся, от всех бед скорое избавление; Радуйся, Мати Божия, Цвете Благоуханный. Кондак 5 Богосветлая звезда возсия, егда прииде Духом в Церковь святый старец Симеон, и исполнися духа пророческаго, многая рече о Божественнем Младенце. И, обратив взор к Марии, Матери Его, рече: «Се, лежит Сей на падение и на возстание многим во Израиле, и в знамение пререкаемое. И Тебе Самой оружие печали пройдет душу, егда узриши Сына Твоего на Кресте пригвождена». Мы же, с трепетом взирая на кротость и смирение Божией Матери, зовем о ней Богу: Аллилуиа.

http://pravicon.com/info-4002

Радуйся, препрославленная, яко велия слава Твоя на небесах; Радуйся, кроткая агнице, яко возве­селится о Тебе весь собор ангельский; Радуйся, богоизбранная отроковице, яко спасется Тобою весь род человеческий; Радуйся, боготканную порфиру от пречистыя плоти Твоея Слову Божию исткавшая; Радуйся, Мати Божия, Цвете Благоуханный. Кондак 4 Буря суетных помышлений людских не возможет поколебати тишины душевней Чистой Девы, в вертепе, посреде твари безсловесной ожидающей явления обетованного Богомладенца. Мы же, сорадуяся с Нею имеющему быти и зрящи таковое исполнение предреченнаго, в умилении сердечнем поем Богу: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша пастырие ангелов, поющих плотское Христово пришествие, и текше, яко к Пастырю, видят Сего, яко агнца непорочна, и поклонишася Ему, и принесоша дары своя яко Владыце и Богу. Пренепорочней же поюще, реша: Радуйся, благоуханием рождества Сына Божия осиянная; Радуйся, храме Бога Живаго; Радуйся, жилище Духа Святаго; Радуйся, Спасителя мира рождшая; Радуйся, вскормившая Силу Божию, во плоти явленную; Радуйся, Агнца и Пастыря Мати; Радуйся, видимых врагов устрашение; Радуйся, неви­димых врагов мучение; Радуйся, райских дверей отверзение; Радуйся, твердое веры утверждение; Радуйся, светлое благодати познание; Радуйся, от всех бед скорое избавление; Радуйся, Мати Божия, Цвете Благоуханный. Кондак 5 Богосветлая звезда возсия, егда прииде Духом в Церковь святый старец Симеон, и исполнися духа пророческаго, многая рече о Божественнем Младенце. И, обратив взор к Марии, Матери Его, рече: «Се, лежит Сей на падение и на возстание многим во Израиле, и в знамение пререкаемое. И Тебе Самой оружие печали пройдет душу, егда узриши Сына Твоего на Кресте пригвождена». Мы же, с трепетом взирая на кротость и смирение Божией Матери, зовем о ней Богу: Аллилуиа. Икос 5 Видя Тя Сын Твой и Бог, при Кресте стоящу с воз­любленным учеником Своим, глаголаше: «Жено, се сын Твой», и ученику: «се, Мати твоя», всыновляя Тебе вся верующия в Него. Мы же, яко общницы скорби и страданий Сына Твоего, имуще в Тебе благую заступницу, на Тя все упо­вание возлагающе, вопием Ти:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Ответов: 1. Последний ответ: Икона Божией Матери " Споручница Грешных " . http://pravicon.com/icon-307 Добавлено на опознание: 2012-01-04 14:39:51 Владелец: nklein1962 Владелец доволен опознанием? Пока еще нет... Ответов: 1. Последний ответ: Как написано - святитель Николай Чудотворец. Добавлено на опознание: 2012-01-04 14:39:31 Владелец: nklein1962 Владелец доволен опознанием? Пока еще нет... Ответов: 4. Последний ответ: Но Вера не великомученица Добавлено на опознание: 2012-01-04 14:39:12 Владелец: nklein1962 Владелец доволен опознанием? Пока еще нет... Описание владельца: На иконе читается имя одного из святых (справа): Пантелеймон Ответов: 1. Последний ответ: Праведный Симеон, архангел Гавриил, великомученик Пантелеимон. Сельская скорописная икона конца 19 в. Добавлено на опознание: 2012-01-04 14:37:38 Владелец: nklein1962 Владелец доволен опознанием? Пока еще нет... Описание владельца: Подпись на иконе: Обрезание Господне Ответов: 4. Последний ответ: Виноват поторопился, это конечно, икона. Господь вразумил в День события, изображенного на иконе Добавлено на опознание: 2012-01-01 15:41:00 Владелец: ostapenko Владелец доволен опознанием? Пока еще нет... Описание владельца: Прошу Вас помочь опознать икону, представленную на изображении. Данная икона была приобретена в Греции в 2011 г. На иконе нет никаких надписей. На оборотной стороне на этикетке указано, что это копия древней Византийской иконы. Заранее благодарна. Светлана Ответов: 4. Последний ответ: Значит так, разберём всё по-порядку.Есть два образа Богородицы с Христом и лилиями(или цветами):,,Неувядаемый цвет,. и ,, Благоуханный цвет,,.Так вот, на образах отличие заключалось в том, что на иконе,,Неувядаемый цвет,, Богомладенец восседал не на [...] Добавлено на опознание: 2011-12-28 18:40:42 Владелец: Lili Владелец доволен опознанием? Пока еще нет... Ответов: 1. Последний ответ: Подокладная икона Святителя Николая чудотворца, архиепископа Мирликийского. Скорее всего конец 19 - начало 20 вв. Левая часть обломилась или отпилена.

http://pravicon.com/unknown/84

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010