На всяк день благословлю Тя, на всяк день благословлю имя Твое святое во веки, и в век века. От нощи утренюет дух мой к тебе, Боже мой, зане свет повеления твоя на земли, яко поучуся путем Твоим, яко ты был еси помощник мой. Вскоре Господи услыши глас мой, заутра предстану ти и узреши мя. Блажим Тя, мати света истинного, славим Тя, святая Дево Богородице. Яко родила еси нам спаса миру, иже прииде и спасе души наша. Слава тебе Христе, Господи и Царю наш, апостолов похвало, мучеников венчание, праведных радование, церквей утверждение и грехов оставление. Проповедуем, благовествуем Святую Троицу, единого Бога, покланяемся ему и славим. Господи помилуй. Господи благослови. Веруем во единого Бога, Отца, вседержителя, творца небу и земли, видпмым же и невидимым!.. И во единого господа Иисуса Христа Сына Божия, иже от Отца рожденного прежде всех век. Света от света, Бога истинна от Бога истинна рожденна, несотворенна, единосущна отцу, им же вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшего с небес, и воплотившагося от Духа свята в Марии Девы и вочеловечшася. Распятого же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша и погребенна, и воскресшего из мертвых в третий день по святым писашем. И возшедшаго на небеса и седяща одесную Отца. И паки грядущего со славою судити живым и мертвым, его же царствию не будет конца. И в Духа Святого веруем Господа животворящего, единосущна, иже от Отца исходящего иже со Отцем и Сыном спокланяема и славима, глаголавшего пророки. Во едину святую соборную и апостольскую церковь . Исповедуем едино крещение во оставление грехов. Чаем воскресения мертвых и жизни будущего века. Аминь. Господи помилуй. Свят, свят, свят Господь Саваоф, исполнь небо и земля славы Твоея. Господи Вседержителю помилуй нас. Святая Троице, помилуй нас. Господи сил с нами буди, иного бо разве тебе помощника в скорбех не имамы. Ослаби, остави, прости, Боже, прегрешения наша, вольная и невольная, яже в ведении и неведении, явная и тайная. Господи очисти нас имене Твоего ради святого, еже призвася на ны, по милости Твоей Господи, а не по грехам нашим. Аминь. – По семь трижды: «По милости Твоей и проч.» Молитва

http://azbyka.ru/otechnik/Porfirij_Uspen...

Сего ради припадая к Твоей благости просим и молим Тя рабом Твоим (имя) и всем зде престоящим и молящимся Тебе, помози во всех благих их делах, начинании их и намерении их. Яко Твоя держава, царство и сила, от Тебе помощь вси приемлем, на Тя уповаем и Тебе славу возсылаем, со Отцем и Святым Духом ныне и присно и во веки веков. Аминь! Краткая молитва перед приготовлением пищи    Творче и Создателю всяческих Боже, дела рук наших, к славе Твоей начинаемая, Твоим благословением спешно исправи, и нас от всякого зла избави, яко Един Всесилен и Человеколюбец. Молитва перед вкушением пищи (молитва Господня)    Отче наш, иже еси на небесах! Да святится Имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должникам нашим; и не введи нас во искушение, и избави нас от лукавого. Ибо Твое есть Царство, и сила и слава, Отца и Сына и Святого Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь. Господи помилуй (дважды произнести). Господи благослови (поклон). Краткая молитва перед вкушением пищи    Очи всех, на тя Господи, уповают, и Ты даеши им пищу во благовремении, отверзаешь Ты щедрую руку Твою и исполняеши всякое животно благоволения. Молитва после вкушения пищи    Благодарим Тя, Христе Боже наш, яко насытил еси нас земных твоих благ; не лиши нас и Небесного Твоего Царствия, но яко посреде учеников Твоих пришел еси, Спасе, мир даяй им, прииди к нам и спаси нас. Призывание помощи Божией во всяком добром деле    Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси Блаже души наша.     Перед началом всякого дела помолись мысленно: “Господи благослови!”.     После окончания всякого дела помолись мысленно: “Слава Тебе Господи!”. Высказывания отцов церкви о посте    “Поелику мы не постились, то изринуты из рая. Потому будем поститься, чтобы снова войти в рай” (Святой Василий Великий).

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/2...

Ныне восстану, говорит Господь, поставлю в безопасности того, кого уловить хотят ( Пс. 11:6 ). Гл. 2. Востани Господи Боже мой повелением, имже заповедал еси, и сонм людей обыдет Тя. Пробудись для меня на суд, который Ты заповедал, сонм людей станет вокруг Тебя ( Пс. 7:78 ). Гл. 3. Рцыте во языцех, яко Господь воцарися, ибо исправи вселенную, яже не подвижится. Скажите народам: Господь царствует! потому тверда вселенная, не поколеблется ( Пс. 95:10 ). Гл. 4. Воскресни, Господи, помози нам и избави нас имене Твоего ради. Восстань на помощь нам и избавь нас ради милости Твоей ( Пс. 43:27 ). Гл. 5. Воскресни, Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, яко Ты царствуеши во веки. Восстань, Господи Боже мой, вознеси руку Твою, ибо Ты царствуешь во веки ( Пс. 9:33 ). Гл. 6. Господи воздвигни силу Твою, и прииди во еже спасти нас. Господи, воздвигни силу Твою и прииди спасти нас ( Пс. 79:3 ). Гл. 7. Воскресни, Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца. Восстань, Господи Боже мой, вознеси руку Твою, не забудь угнетенных Твоих до конца ( Пс. 9:33 ). Гл. 8. Воцарится Господь во век, Бог твой Сионе, в род и род. Господь будет царствовать во веки, Бог Твой, Сион, в род и род ( Пс. 145:10 ). По прокимне, – Всякое дыхание да хвалит Господа. Чтение воскресного Евангелия… По прочтении Евангелия – воскресная песнь (гл. 6). Воскресение Христово видевше, поклонимся Святому Господу Иисусу, Единому безгрешному. Кресту Твоему покланяемся, Христе, и святое воскресение Твое поем и славим; Ты бо еси Бог наш, разве Тебе иного не знаем, имя Твое именуем. Приидите вси вернии, поклонимся святому Христову воскресению; се бо прииде Крестом радость всему миру, всегда благословяще Господа, поем воскресение Его; распятие бо претерпев, смертию смерть разруши. Увидевши Христово воскресение, будем покланяться Святому Господу Иисусу, единому безгрешному, Христе! Мы покланяемся Твоему Кресту, воспеваем и прославляем святое Твое воскресение; ибо Ты – Бог наш, кроме Тебя другого мы не знаем и имя Твое призываем. Приидите, все верующие (христиане), поклонимся святому Христову Воскресению, ибо чрез крест (Его) настала радость для всего мира. Восхваляя всегда Господа, будем воспевать воскресение Его, ибо, претерпевши крестные страдания, смертью (Своею) Он уничтожил смерть (для людей).

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Рубрики Коллекции Молитвы перед едой и после еды 2 мин., 30.04.2024 Поделиться Содержание Перед каждым приёмом пищи В двунадесятые праздники и Пасху молитвы перед едой заменяют чтением (пением) праздничного тропаря. Тропари можно найти в молитвослове или календаре. Отче наш. Молитва Господня Óтче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго. Перевод:  Отче наш, сущий на небесах! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое; да будет воля Твоя и на земле, как на небе. Хлеб наш насущный дай нам на сей день; И прости нам долги наши, как и мы прощаем должникам нашим; И не введи нас в искушение, но избавь нас от лукавого. Или можно читать эту молитву Очи всех на Тя, Господи, уповают, и Ты даеши им пищу во благовремении, отверзаеши Ты щедрую руку Твою и исполняеши всякое животно благоволения  (строки из Пс. 144) . Перевод:  Очи всех уповают на Тебя, Господи, и Ты даешь им пищу их в свое время; открываешь руку Твою и насыщаешь все живущее по благоволению. На благословение пищи и пития мирянам Читается сразу после одной из молитв, расположенных выше Господи, Иисусе Христе, Боже наш, благослови нам пищу и питие молитвами Пречистыя Твоея Матере и всех святых Твоих, яко благословен во веки веков. Аминь.  (И перекрестить пищу и питие) Перевод:  Господи, Иисусе Христе, Боже наш, благослови нам пищу и питие по молитвам Пречистой Твоей Матери и всех святых Твоих, ибо Ты благословен во веки веков. Аминь. Молитва после еды Благодарим Тя, Христе Боже наш, яко насытил еси нас земных Твоих благ; не лиши нас и Небеснаго Твоего Царствия, но яко посреде учеников Твоих пришел еси, Спасе, мир даяй им, прииди к нам и спаси нас. Перевод:  Благодарим Тебя, Христе Боже наш, что Ты насытил нас земных Твоих благ. Не лиши нас и Небесного Твоего Царства, но как посреди учеников Своих явился Ты, Спаситель, мир даруя им, приди и к нам, и спаси нас. Сохранить Поделиться: Поддержите журнал «Фома» Журнал «Фома» работает благодаря поддержке читателей. Даже небольшое пожертвование поможет нам дальше рассказывать о Христе, Евангелии и православии. Особенно мы будем благодарны за ежемесячное пожертвование. Отменить ежемесячное пожертвование вы можете в любой момент здесь Читайте также © Журнал Фома. Все права защищены, 2000—2024 Наверх

http://foma.ru/molitvy-pered-edoj-i-posl...

Слава, и ныне: Аллилуия: Трижды. В Неделю ваий Величаем Тя,/Живодавче Христе,/осанна в Вышних,/и мы Тебе вопием:/Благословен Грядый во Имя Господне. Псалом избранный: Господи, Господь наш, яко чудно Имя Твое по всей земли./ Яко взятся великолепие Твое превыше Небес./ Из уст младенец и ссущих совершил еси хвалу./Врагов Твоих ради разрушиши врага и местника./ Запретил еси языком, и погибе нечестивый./ Камень, Егоже небрегоша зиждущии, Сей бысть во главу угла./ От Господа бысть Сей и есть дивен во очесех наших./Господь в Сионе велик и вы сок есть над всеми людьми./ Тамо сокруши крепости луков./ Возвестите в Сионе Имя Господне и хвалу Его во Иерусалиме./ Яко Бог спасет Сиона, и созиждутся гради иудейстии./ Тебе подобает песнь, Боже, в Сионе, и Тебе воздастся молитва во Иерусалиме./ Благословен Грядый во Имя Господне. Бог Господь и явися нам./Составите праздник во учащающих до рог олтаревых,/в о дворех дому Господня, посреде тебе, Иерусалиме./ Воцарится Господь во век, Бог твой, Сионе, в род и род./ Хвала Его пребывает в век и в век века. Слава, и ныне: Аллилуия: Трижды. В Новую неделю, яже есть Фомина Величаем Тя,/Живодавче Христе,/нас ради во ад сшедшаго/и с Собою вся/воскресившаго. Псалом избранный: Господь воцарися, в лепоту облечеся,/ облечеся Господь в силу и препоясася./ Ибо утверди вселенную, яже не подвижится./ Кто возглаголет силы Господни, слышаны сотворит вся хвалы Его?/ Да исповедятся Господеви милости Его и чудеса Его сыновом человеческим./ И извел еси ны от тьмы и сени смертныя,/яко сокруши врата медная и вереи железныя сломи./ Яко услыша убогия Господь/и окованныя Своя не уничижи./ Воста яко спя Господь и порази враги Своя./ Яко очи Господни на уповающия на милость Его,/ услышати воздыхание окованных,/разрешити сыны умерщвленных./ Да воскреснет Бог, и расточатся врази Его и да бежат от лица Его./ Сей День, егоже сотвори Господь, возрадуемся и возвеселимся в онь./ Воскресни, Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца./ Господи Боже мой, в век исповемся Тебе.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Пс.3:6 .  Ложусь я, сплю и встаю, ибо Господь защищает меня. «Аз уснух, и спах, востах, яко Господь заступит мя». Божественное Писание часто бедствия называет ночью; потому что впадшие в великия горести представляют себя как бы пребывающими во тьме. А с понятием ночи соединено неразрывно понятие сна. Посему Давид означает вместе и скорби и избавление от скорби. Ибо сие дают видеть слова: «востах, яко Господь заступит мя», то есть, воспользовавшись Божиею помощию, препобедил я поразившия меня бедствия. Потому Пс.3:7 .  Не убоюсь тем народа, которые со всех сторон ополчились на меня. Пс.3:8 .  Восстань, Господи! спаси меня, Боже мой! ибо Ты поражаешь в ланиту всех врагов моих; сокрушаешь зубы нечестивых. «Не убоюся от тем людей окрест нападающих на мя». «Воскресни Господи, спаси мя Боже мой». Если Ты со мною, сего достаточно, чтобы разсыпать мне многия тьмы. «Яко ты поразил еси вся враждующия ми всуе: зубы грешников сокрушил еси». Поэтому даруй мне совершенное спасение, и как неоднократно наказывал Ты за неправду имевших ко мне несправедливую неприязнь, и единоплеменников и иноплеменников, и Израильтян, и Амалекитян, и даже самого Саула; так и ныне сподоби меня спасения. Слова же: «зубы грешников сокрушил еси», значат: лишил их всей крепости; образ выражения заимствован от зверей, которые, если лишены зубов, нимало не опасны и удобно одолеваются. Пс.3:9 .  От Господа спасение. Над народом Твоим благословение Твое. «Господне есть спасение», то есть, не имею надежды на человека, но от Тебя ожидаю спасения, и не я один ожидаю, но ожидает и народ Твой, со мною подвергающийся нападению врагов. Имею же попечение и о нападающих врагах, потому что и они именуются Твоим народом. Поэтому и тем и другим даруй, Владыка, благословение мира. Ибо сие выразил Давид, сказав: «И на людех Твоих благословение Твое». Ибо и блаженный Моисей в числе благословений поставил мир. Находим же и в истории, что блаженный Давид имел великое попечение о народе и о самом сыне, покушавшемся на жизнь отца, и заботился более о мире, нежели о победе над народом.

http://azbyka.ru/otechnik/Feodorit_Kirsk...

7) Боже, Великий и Вышний, Един имеяй бессмертие, во свете живый неприступнем, всю тварь премудростию создавый, разделивый между светом и между тьмою, (даруй нам) да и на ложах наших умиляющися поминаем Имя Твое святое ». В 1-й молитве, после прошения о даровании страха к Имени Божию, поясняется и то, чем вызвано это прошение: «Зане велий еси Ты и творяй чудеса. Ты еси Бог един, и несть подобен Тебе в бозех. Господи, силен в милости и благ в крепости, во еже помогати, и утешати, и спасати вся уповающия на Имя святое Твое». «Сподоби Господи в вечер сей... и хвально и прославлено Имя Твое во веки, аминь ». «Благо есть исповедатися Господеви, и пети Имени Твоему, Вышний»... ( Пс. 91:2 ). « Именем Господним благослови, отче ». Свидетельства из последования полунощницы и утрени: » Даждь славу Имени Твоему , и Твоею силою возведи мя на Божественное Твое судище». (Молитва св. мученика Евстратия). «Услышит тя Господь в день печали, защитит тя Имя Бога Иаковля... Возрадуемся о спасении Твоем и во Имя Господа Бога нашего возвеличимся... мы же имя Господа Бога нашего призовем». ( Пс. 19:20 ). « Именем Господним благослови, отче». «Благодарим Тя, вложившаго во уста наша слово хваления, еже поклонятися и призывати Имя Твое святое ». (Молитва 1-я Шестопсалмия). «Яко благословися и прославися всечестное и великолепое Имя Твое , Отца, и Сына, и Святаго Духа». (Молитва 2-я Шестопсалмия). «Да спасени душею же и телом... славим чудное и благословенное Имя Твое ». (Молитва 4-я Шестопсалмия). «Благодарим Тя, Господи Боже спасений наших, яко вся твориши во благодетельство жизни нашея, да всегда к Тебе взираем Спасу и благодетелю душ наших... яко поставил еси (нас) в поклонение честнаго имени Твоего ». (Молитва 6-я Шестопсалмия). »Яко благословися всесвятое Имя Твое и прославися Царство Твое. Отца и Сына и Святаго Духа». (Молитва 8-я Шестопсалмия). «Бог Господь и явися нам, благословен грядый во Имя Господне ». ( Пс. 117:26–27 ). «Как величественно Имя Твое по всей Земли»! ( Пс. 8:2 ). » Хвалите Имя Господне, Хвалите раби Господа. Аллилуиа ». ( Пс. 134:1 ).

http://azbyka.ru/otechnik/molitva/imjasl...

1 . Гласом моим ко Господу воззвах, гласом моим ко Господу помолихся. 2 . Пролию пред Ним моление мое, печаль мою пред Ним возвещу. 3 . Внегда исчезати от мене духу моему, и Ты познал еси стези моя. 4 . На пути сем, по немуже хождах, скрыша сеть мне. 5 . Смотрях одесную и возглядах, и не бе знаяй мене. 6 . Погибе бегство от мене, и несть взыскаяй душу мою. 7 . Воззвах к Тебе, Господи, рех: Ты еси упование мое, часть моя еси на земли живых. 8 . Вонми молению моему, яко смирихся зело: избави мя от гонящих мя, яко укрепишася паче мене. Голосом моим ко Господу воззвал я, голосом моим ко Господу помолился. Излил пред Ним моление мое; печаль мою открыл Ему. Когда изнемогал во мне дух мой, Ты знал стезю мою. На пути, которым я ходил, они скрытно поставили сети для меня. Смотрю на правую сторону и вижу, что никто не признаёт меня. Не стало для меня убежища, никто не заботится о душе моей. Я воззвал к Тебе, Господи, я сказал: Ты – прибежище мое и часть моя на земле живых. Внемли воплю моему, ибо я очень изнемог: избавь меня от гонителей моих, ибо они сильнее меня. (Псалом 141-й.) Пение Октоиха, последовательно с 1 по 8 глас, начинается с Недели, то есть с воскресенья, которое следует за Неделей Всех святых, и продолжается по 5-ю Неделю Великого поста. Исключение составляют двунадесятые Господние праздники как в седмичные дни, так и в Неделю (воскресенье), когда вся служба идет по Минее, а также в двунадесятые Богородичные праздники и в предпразднства всех двунадесятых праздников, совпадающих с седмичными, но не с воскресными днями (Неделей). Во время пения «Господи, воззвах» и стихир диакон совершает каждение алтаря, всего храма и молящихся. Приняв кадило, диакон влагает в него ладан при благословении священника «Кадило Тебе приносим...» и совершает крестообразное каждение престола, затем горнего места, жертвенника и икон по сторонам южной, северной и западной, также кадит братию в алтаре на южной и северной сторонах. Далее выходит на солею северной дверью и кадит местные иконы, клиросы, молящихся и весь храм, начиная с икон на южной стороне солеи. Диакон заканчивает каждение пред царскими вратами и местными иконами, входит в алтарь южной дверью, снова кадит престол, предстоятеля и, помолившись на горнее место, отдает кадило пономарю.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Ты – Творец и Создатель, и знаешь меру моих сил. «Еда бо всуе создал еси вся сыны человеческия?» Не напрасно и не всуе создал Ты человеков, но благость управляла созданием, потому что создал нас по единой благости. Посему не презри осужденных терпеть столько зол. Пс.88:49 .  Кто из людей жил – и не видел смерти, избавил душу свою от руки преисподней? «Кто есть человек, иже поживет и не узрит смерти? избавит душу свою из руки адовы?» Конец всякаго человека – смерть, потому что преодолеть самую смерть есть дело невозможное. Поэтому, удели человеколюбия живым. Потом Пророк снова напоминает обетования. Пс.88:50 .  Где прежние милости Твои, Господи? Ты клялся Давиду истиною Твоею. «Где суть милости Твоя древния, Господи, имиже клялся еси Давиду во истине Твоей?» Пророк кстати везде приводит свидетельство об истине, побуждая Обетовавшаго к подтверждению обетований, и начинает речь словом о милости, о милости же упоминает опять и в конце, потому что в ней особенно была нужда. Пс.88:51 .  Вспомни, Господи, поругание рабов Твоих, которое я ношу в недре моем от всех сильных народов. «Помяни, Господи, поношение раб Твоих, еже удержах в недре моем многих язык». Симмах перевел так: «понес я в недре моем от весьма многих народов»; то есть, не презри меня, поносимаго не одним народом, но тысячами. Ибо не Ассирияне и Вавилоняне только издеваются надо мною, но и все живущие поблизости, всегда имевшие ко мне неприязнь. И не надо мною только смеются, но и против Тебя движут уста и произносят слова хульныя, рабство мое почитая Твоею немощию. Ибо сие дал выразуметь Пророк в присовокупляемом. Пс.88:52 .  Как поносят враги Твои, Господи, как бесславят следы помазанника Твоего. «Имже поносиша врази Твои, Господи, имже поносиша изменению Христа Твоего». Симмах и Феодотион перевели так: «поносили следы Христа Твоего». А следами Христа назвал царей того времени, при которых было слово о царстве Христовом. Семьдесят же назвали их изменением, потому что соделались предками Его по плоти, и как бы в некоей тьме правили царством. Посему, ради Христа Твоего, Котораго они – следы и изменение, прекрати, Владыка, поругания наши. Пс.88:53 .  Благословен Господь вовек! Аминь, аминь. «Благословен Господь во век: буди, буди». Это – песнопение благаго упования. Ибо уверившись, что получат просимое, вознесли Богу песнь сию. А сию мысль точнее дает видеть Акила, переведя: «аминь, аминь». Ибо сказал: «Ты верен, и внушаешь веру», то есть, Ты истинен и даже весьма истинен, а поэтому благословен во веки: потому что обетования Свои подтверждаешь делами. Читать далее Источник: Блаженный Феодорит Кирский : [сочинения : пер. с греч.]. - М. : Изд. совет Рус. православ. церкви, 2003-. (Творения святых отцов и учителей церкви)./Т. 2: Изъяснение псалмов. - 2004. - 535 с. ISBN 5-94625-081-7 Вам может быть интересно: Поделиться ссылкой на выделенное

http://azbyka.ru/otechnik/Feodorit_Kirsk...

– Вся земля да поклонится Тебе, и поет Тебе, да поет же имени Твоему, Вышний. – Вся земля да поклонится Тебе и поет Тебе, да поет имени Твоему (Вышний) ( Пс. 65:1–4 )! Антифон второй. Гл. 2. Боже, ущедри ны и благослови ны. – Боже! будь милостив к нам и благослови нас. Припев. Спаси ны, Сыне Божий, воскресый из мертвых, поющыя Ти: аллилуйя. – Воскресший из мертвых Сын Божий! Спаси нас, воспевающих Тебе: аллилуйя! – Боже, ущедри ны, и благослови ны, просвети лице Твое на ны, и помилуй ны. – Боже! будь милостив к нам и благослови нас, освети нас лицом Твоим. – Да познаем на земли путь Твой, во всех языцех спасение Твое. – Да познаем на земле путь Твой, во всех народах спасение Твое. – Да исповедятся Тебе людие, Боже, да исповедятся Тебе людие вси. – Да восхвалят Тебя народы, Боже; да восхвалят Тебя народы все ( Пс. 66:2–4 ). Прокимен. Сей день, его же сотвори Господь, возрадуемся и возвеселимся в он. – Вот день, который сотворил Господь! Будем торжествовать и веселиться в оный. Ап. Деян. 1:1–12 . Ев. Ин. 1:1–18 . Евангелие читается в соборных храмах всеми священниками и диаконами (служащими) на различных языках. Причастен. Тело Христово приимите, источника безсмертнаго вкусите. Вместо Достойно есть: «Ангел вопияше» и «Светися, светися» (см. л. 167 и 168) – Богослужение с одинаковым торжеством совершается в течение всей недели Пасхи. Царские врата во всю неделю не затворяются. Во всю неделю Пасхи – вседневный звон в знак радостного торжества Церкви Христовой. Неделя Фомина Стихиры на Господи воззвах. Гл. 1. Дверем заключенным, учеником собранным, вшел еси внезапу, Всесильне Иисусе, Боже наш, и став посреде их, мир дав, исполнил еси Святаго Духа; ждати же повелел еси, и никакоже разлучатися от Иерусалима, дóндеже облекутся еже с высоты силою. Темже вопием Ти: просвещение и воскресение и мире наш, слава Тебе! – При запертых дверях к собравшимся ученикам неожиданно пришел Ты, Всесильный Иисусе, Боже наш, и, ставши посреди их, преподал мир и исполнил Духа Святого; но повелел ждать и никак не отлучаться из Иерусалима, пока они не облекутся силою свыше. Поэтому мы взываем Тебе: просвещение, воскресение и мир наш, слава Тебе! ( Лк. 24:36, 49 ).

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010