«Всякое дыхание...» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры Триоди, глас 1-й – 4 (первая стихира – дважды). «Слава» – Триоди, глас 6-й: «По днех осмих востания Твоего...», «И ныне» – «Преблагословенна еси...». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь праздника Триоди (Антипасхи), глас 7-й: «Запечатану гробу...» (единожды). Ектении, и отпуст: «Воскресый из мертвых Христос, Истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, святаго славнаго апостола Фомы и всех святых...» (святые храма и дня не поминаются). Перед 1-м часом на «Слава, и ныне» – стихира евангельская 1-я, глас 1-й: «На гору учеником...» (см. в Триоди). Примечание. «Начинаются же от днесь литии, сиречь исхождения в притвор. Такожде и Оглашения преподобнаго отца нашего Феодора Студита, в нихже поем: «Слава, и ныне», стихиру евангельскую...» (Триодь Цветная, в Неделю Фомину, на утрене, указание перед евангельской стихирой). «Внемли, яко литии в притворе прежде 1-го часа бывают и Оглашения Студитова. Потом час 1-й, и прочее обычно, и совершенный отпуст» (Типикон, гл. 50, «Неделя Антипасхи», 3-е «зри»). Иными словами: 1) временно прерванные исхождения в притвор по воскресным дням для чтения Оглашений Студитовых и 1-го часа (в последний раз такое исхождение было в Неделю ваий), а по седмичным – для пения литии по усопшим (прекратилось с Великого Четверга) возобновляются с нынешнего дня, т. е. с Недели Антипасхи; 2) когда бывает чтение Оглашений (т. е. по воскресным дням), в притворе сначала произносятся Оглашения Студитовы и поется тропарь прп. Феодора Студита, а потом читается 1-й час; в седмичные же, непраздничные дни сначала читается 1-й час, и притом в храме, а затем уже бывает исхождение в притвор и в нем пение литии о усопших (Розанов В. Богослужебный Устав Православной Церкви. С. 676). Часы – обычные, трехпсалмные. (Об особенностях часов см. 28 апреля, Общие замечания к богослужению от Фоминой Недели до отдания Пасхи, п. 5.) На часах – тропарь и кондак праздника Триоди (Антипасхи). Литургия свт. Иоанна Златоуста.

http://patriarchia.ru/bu/2024-05-12/

По Н ыне отпущаеши и О тче наш: тропарь воскресен, глас 3: Д а веселятся небесная: Слава, тропарь святых, глас 4: Днесь обитель Псково-Печерская светло празднует: и ныне, Богородичен первый, по гласу тропаря святых. Ектении и отпуст. На велицей вечерни На Г осподи, воззвах: стихиры на 10, воскресны 3, глас 3: И стихира Анатолиева 1: И стихиры святых на 6: Стихиры святых Псково-Печерских. Глас 1. Подобен: О, дивное чудо: Блаженна страна Псковская, и преславна чудесы обитель Печерская, имуще вас, соборе дивный, преподобнии отцы наши; веселися, Пречистыя Доме, таковыя чтуще предстатели, иже Богородицу и Мати всем милосердую за ны молят неотступно. Темже возрадуемся и восхвалим, людие, молитвенники о душах наших. (Дважды) Глас 2: О, сокровища Господня, земли сокровенная, личе начальный святых Псково-Печерских, преподобнии Марко, Ионо и мати Вассо, явили есте непорочным житием вашим образ спасения уставы Богоданными, и вся полки бесовския низложили есте; темже и нас ныне от тьмы греховныя избавляете. (Дважды) Глас тойже: От юности Христа возлюбивый, неустанно учил еси люди вере Христовей и, яко украсил еси обитель Печерскую дивно, удобрил еси тако и душу свою, Корнилие чудный, да приимеши в чистоте и всяцей правде подвизем твоим венец уготованный, преподобномучениче достоблаженный. (Дважды) Слава, святых, глас 6: На земли ходивше тесною стезею и отвергшеся всех красных мира, преставилися есте, преподобнии, к Вышним, и, вшедше в покой премирный, достигли есте широты Небесныя; темже и нас, иночествующая во обители Печерстей, обогащаете сокровищем нетленным, просвещающе омраченныя наша души и язвы их исцеляюще молитвами вашими. И ныне, Богородичен первый гласа: К ако не дивимся: Вход. Прокимен дне и чтения святых 3 (преподобническия). На литии стихира храма: И стихиры святых 3: На литии стихиры святых Псково-Печерских Глас 3: Просияша светила многосветлая во мраце пещеры Богом зданныя; озариша души своя Светом Разума, восприяша в сердца пламень Духа огненный; о, соборе святых Псково-Печерских, просветите и ны, вся люди верныя, и моленьми вашими крепкими распаляйте ны ко Господу любовию, во еже спастися и нам, воспевающим вас.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

При возглашении «Святая святым» священник возносит не один Агнец, а все три вместе. Для причащения раздробляется обычным порядком только первый Агнец, а остальные два, по вливании теплоты в потир, напояются Святой Кровию. Для этого священник берет правой рукой лжицу, омокает ее в Святой Крови, левой же рукой берет второй Агнец и напояет Его над Чашей крестообразно, после чего полагает Агнец в Дарохранительницу. Таким же образом заготовляется и третий Агнец. Блаженны гласа – 6, и Триоди, песнь 6-я – 4. По входе – тропари и кондаки: В храме Господском – тропарь воскресный. «Слава, и ныне» – кондак Триоди. В храме Богородицы – тропарь воскресный, тропарь храма. «Слава» – кондак Триоди, «И ныне» – кондак храма. В храме святого – тропарь воскресный, тропарь храма. «Слава» – кондак храма, «И ныне» – кондак Триоди. Прокимен и аллилуиарий – Недели сыропустной . Апостол и Евангелие – Недели сыропустной. Причастен – воскресный: «Хвалите Господа с Небес...». Б. На великой вечерне «Блажен муж» – кафизма вся. На «Господи, воззвах» стихиры на 10: воскресные, глас 8-й – 4, Триоди, глас 6-й – 3, и благоверного князя – 3. «Слава» – Триоди, глас 6-й: «Седе Адам прямо рая...», «И ныне» – догматик, глас 8-й: «Царь Небесный...». Вход. Прокимен дня. Паримии благоверного князя – 3. На литии стихира храма и две стихиры Триоди (см. на хвалитех, без припевов), глас 5-й: «Увы мне...», глас тот же: «Поприще добродетелей...» . «Слава» благоверного князя (см. славник на «Господи, воззвах» великой вечерни), «И ныне» – Триоди, глас 6-й: «Солнце лучи скры...» (см. славник литийных стихир Триоди). На стиховне стихиры воскресные, глас 8-й. «Слава» – благоверного князя (см. славник на стиховне великой вечерни), «И ныне» Триоди, глас 6-й: «Изгнан бысть Адам...» (см. славник стиховных стихир Триоди) . По Трисвятом – «Богородице Дево...» (трижды). На утрене на «Бог Господь» – тропарь воскресный, глас 8-й (дважды). «Слава» – тропарь благоверного князя, «И ныне» – Богородичен воскресный по гласу «Славы». Кафизмы 2-я и 3-я. Малые ектении. Седальны воскресные .

http://patriarchia.ru/bu/2024-03-17/

Слава, глас 5: Составльше лик духовный,/взыграим на свирели мысленней/и восхвалим дивнаго во святых Своих Бога нашего,/Иже яви нам сицеваго ходатая,/ егоже не имехом до днесь среди отец наших,/радость иноков и величие Картли,/чудес источника и великаго помощника/и молитвенника о душах наших. И ныне, Богородичен, глас тойже: В Чермнем мори: Вход. Прокимен дне. И чтения три преподобническая. На литии стихира храма и святаго, глас 4: В милосердие и терпение облекся,/Иоанну Крестителю подобяся,/покаяние во гресех людем проповедал еси/и, яко Давид, всенощно руце в молитве простирал еси,/добродетелей искусный делателю, старче Гаврииле,/темже и Спасу нашему Христу угодил еси/и радости непреходящия сподобился еси;/моли о душах наших. Слава, глас 2: Воспевают присно православнии людие/добродетели твоя, богоносне Гаврииле,/святость, смирение и милосердие;/и мы, ведуще тя молитвенника тепла,/усердно просим твоего ходатайства/пред Престолом Святыя Троицы,/да спасемся от находящих бед/и улучим спасение душам нашим. И ныне, Богородичен воскресен. На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Д оме Евфрафов: Днесь Церковь Картлийская/веселится о чаде своем,/се бо Гавриил преподобный/обрете благодать пред Богом/и ходатай велий о нас явися. Стих: В осхвалятся преподобнии во славе/и возрадуются на ложах своих. Церковь Богу воздвигнув,/сам себе Владыце храм устроил еси,/утверди и наша мысли, святе Гаврииле,/во еже быти нам обительми/Троицы Единосущныя. Стих: В озношения Божия в гортани их/и мечи обоюду остры в руках их. Монах истинен быв,/многая чада духовная воспитал еси,/беден и ничтоже имеяй,/многия обогатил еси,/моли о нас, святе Гаврииле! Слава, глас и подобен тойже: Боже Безсмертне/и Содетелю всяческих,/утверди в мире Церковь Твою/и спаси верныя люди/молитвами преподобнаго Гавриила. И ныне, Богородичен, глас 2: О, чудесе новаго, всех древних чудес: На благословении хлебов тропарь святаго, дважды и Б огородице, Дево: единожды. Тропарь святаго, глас 1: Владыце Христу, Богу нашему,/Иже славу Свою рабиим зраком скры,/в смирении и кротости подражая,/юродства вретищем благодать, ти данную, покрыл еси/и духовный наставник многим явился еси,/отче преподобне Гаврииле./Темже и нас во благочестии укрепи/и моли спастися душам нашим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Глас 7: Надеющиися на Господа разумеют истину/и вернии в любви пребудут Ему./Тако и ты, богомудрая Александро,/светом Евангелия тьму неразумия просветивши,/истины веры Православныя людем уясняла еси/и живоносныя в о ды любве верным источила еси./Укрепи и нас во благочестии и чистоте пребывати/и моли Христа Бога/да спасет души наша. Глас 8: Ублажаем тя, Александро досточудная,/ты бо, о ближних попечение творящи,/алчущих милостивая питательница,/невест неимущих благоукрасительница/и скорбных теплая утешительница явилася еси./Темже, припадающе к раце мощей твоих,/со умилением просим тя:/приими молитвы наша/и предвари на помощь/верою память твою почитающим. Слава, глас 6: О, Александро блаженная,/преподобный Серафим свидетельствова о тебе,/яко ты еси велия раба Божия,/смирения высото и любве сокровище,/и о всех теплая молитвенница./Ныне зрим тя, яко щит крепок обители нашея/противу стрел вражиих,/заступлением бо твоим искушения побеждаются/и души наша очищаются. И ныне, Богородичен, глас 6: К то Тебе не ублажит: Вход. Прокимен дне. И чтения преподобническая. На литии стихира собору Дивеевских святых, глас 1: Блаженна еси, чудная обитель Дивеевская,/славни вси пределы твои,/стопы Пресвятыя Богородицы освященнии/и подвиги святых прославленнии,/ ихже всехвальную память совершающе,/славословим Христа Бога нашего, дивнаго во святых Своих,/Емуже молимся спастися душам нашим. Слава, и ныне, глас 4: Воспоим неусыпающую в молитвах Богородицу/и, притекающе к Ней с верою сердечною,/потщимся стяжати милосердие и кротость,/да обрящем Ея заступлением/у Христа Бога велию милость. На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Е гда от Древа: Егда Божественный глас/достиже тя, преподобная мати Александро,/тогда, богатство и славу,/и род твой оставивши,/во обитель Флоровскую вселилася еси,/идеже, житие ж е стоко поживши,/в молитвах и трудех Господеви угодила еси./Темже молися Христу Богу/спасти и просветити души наша. Стих: Д ивен Бог во святых Своих,/Бог Израилев. Егда благодать Божественная/исполни сердце твое, преподобная мати,/тогда явися ти Пресвятая Дева,/Царица Небесе и земли,/повелевающи град Киев оставити/и обитель новую/во инем месте устроити,/да славится в ней имя Христа Бога,/ егоже моли спасти и просветити души наша.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

По 3-й песни канона – седален «Смирение вознесé», «Слава» – «Смирение древле», «И ныне» – Богородичен «Скоро приими...» Чтение устáвное. По 6-й песни – кондак, глас 3-й. «Воздыхания принесем мытáрская Господеви, и к Нему приступим грешнии яко Владыце: хощет бо спасения всех человеков. Оставление подает всем кающимся: нас бо ради воплотися Бог сый Отцу Собезначальный». Синаксарий Триоди. Икос. Пред 9-ю песнью поется «Честнейшую». По 9-й песни – «Свят Господь Бог». Светилен, или ексапостиларий, воскресный, «Слава» – Триоди «Высокоречия убежим». «И ныне» – Богородичен Триоди. Стихиры на «Хвалите» из Октоиха воскресные 4 и Триоди 4. «Слава», глас 8-й – «От дел похвалéнми». «И ныне» – «Преблагословенна еси». Поется великое славословие. Тропарь воскресный. Ектении. Отпуст. «Слава, и ныне» – евангельская стихира. На часах тропарь воскресный. По Трисвятом – кондак Триоди. На Литургии после изобразительных псалмов Блаженны: из Октоиха на 6, из канона Триоди – песнь 6-я на 4. По входе (в храме Христовом) – тропарь воскресный. «Слава, и ныне» – кондак Триоди. В храме Богородицы – тропарь воскресный, тропарь храма Богородицы, «Слава» – кондак Триоди, «И ныне» – кондак храма Богородицы. В храме святого – тропарь воскресный, тропарь храма святого, «Слава» – кондак храма святого, «И ныне» – кондак Триоди. Прокимен гласа. Апостол – Тим., зач. 296. Аллилуиарий гласа. Евангелие: от Лк., зач. 89. Причастен «Хвалите Господа с небес». См. От сего дня до Недели всех святых Апостол и Евангелие по субботам читаются сначала субботы, потом ряда. См. Если праздник Сретения Господня случится в субботу мясопустную, то заупокойная служба субботы поется в субботу перед Неделей о блудном сыне. О служении с бдением святому или храму, или с полиелеем см. том 1. с. 91, 92. Здесь и далее ссылки на издание: Настоящая книга священнослужителя. Т. 1. М., изд. Московской Патриархии, 1977. Глава 2. Неделя о блудном сыне Служба совершается, как и в Неделю о мытаре и фарисее. На великой вечерне стихиры на «Господи, воззвах» – воскресные 6, Триоди на 4. «Слава», глас 2-й – «О коликих благ окаянный», «И ныне» – Богородичен 1-го гласа. На литиистихира храма, «Слава» – глас 4-й: «Яко блудный сын...», «И ныне» – «Призри на моление...» На стиховнестихиры Октоиха, «Слава» глас 6-й – «Отеческаго дара расточив богатство», «И ныне» – Богородичен воскресный, по гласу «Славы» – «Творец и Избáвитель мой».

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Примечание. Припевы к двум последним хвалитным стихирам см. в стихирах на стиховне великой вечерни в службе Минеи. Стих 1-й: «Во всю землю изыде вещание их/и в концы вселенныя глаголы их»; стих 2-й: «Небеса поведают славу Божию,/творение же руку Его возвещает твердь». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь воскресный: «Днесь спасение...». Перед 1-м часом на «Слава, и ныне» – стихира евангельская, глас 8-й: «Мариины слезы не всуе...». На часах – тропарь воскресный. «Слава» – тропарь апостола. Кондак праздника Триоди (о слепом): «Душевныма очима...», и кондак апостола – читаются попеременно . На Литургии блаженны гласа – 4 (см. в Триоди), праздника Триоди (о слепом), песнь 3-я – 4, и апостола, песнь 6-я – 4. По входе – тропарь воскресный, тропарь апостола. «Слава» – кондак апостола, «И ныне» – кондак праздника Триоди (о слепом). Прокимен – Недели о слепом, глас 8-й: «Помолитеся и воздадите Господеви Богу нашему», стих: «Ведом во Иудеи Бог...»; и апостола, глас тот же: «Во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их». Апостол и Евангелие – Недели о слепом и апостола. Аллилуиарий – Недели о слепом, глас 8-й: «Призри на мя, и помилуй мя»; и апостола, глас 1-й: «Исповедят Небеса чудеса Твоя, Господи». Задостойник Пасхи. Причастен – дня (воскресный): «Хвалите Господа с Небес...»; и апостола: «Во всю землю изыде вещание их...». 1 Ср.: Типикон, 23 апреля, 4-я Маркова глава. 2 По традиции, новозаветные паримии читаются при открытых царских вратах. 3 В стихирах на литии и на стиховне на «И ныне» указывается песнопение Триоди, т. е. праздника (о слепом). В Триоди оно помещено на «Славу». (ср.: Типикон, 8 мая, 2-я Маркова глава; 23 апреля, 4-я Маркова глава; Розанов В. Богослужебный Устав Православной Церкви. С. 685). 4 В стихирах на стиховне на «И ныне» указывается песнопение Триоди, т. е. праздника (о слепом). В Триоди оно помещено на «Славу» и поется вместо «Воскресения день...» (ср.: Типикон, 8 мая, 2-я Маркова глава; 23 апреля, 4-я Маркова глава; Розанов В. Богослужебный Устав Православной Церкви. С. 683, 685).

http://patriarchia.ru/bu/2023-05-21/

О БОГОСЛУЖЕНИИ ПРИГОТОВИТЕЛЬНЫХ ДНЕЙ К ВЕЛИКОМУ ПОСТУ Глава 1. Неделя о мытаре и фарисее Перед всенощным бдением накануне Недель о мытаре и фарисее, о блудном сыне, мясопустной и сыропустной поется малая вечерня, предваряемая 9-м часом. На великой вечерне, на «Господи, воззвах» – 7 воскресных стихир и 2 Триоди, повторяя первую. «Слава», глас 8-й – «Вседержителю Господи», «И ныне» – догматик текущего гласа. Вход. Прокимен «Господь воцарися». На литиистихира храма, «Слава» – глас 3-й: «Мытаря и фарисея...», «И ныне» – Богородичен воскресен в тот же глас. На стиховнестихиры Октоиха, «Слава», глас 5-й: «Отягченными очима», «И ныне» – Богородичен воскресный, 5-й глас: «Храм и дверь». По «Ныне отпущаеши» – «Богородице Дево» (трижды). На утрене, на «Бог Господь» – тропарь воскресный (дважды), «Слава, и ныне» – Богородичен по гласу тропаря. После кафизм седальны воскресные. Непорочны, то есть 17-я кафизма (псалом 118-й), и каждение. Воскресные тропари «Ангельский собор» с припевом «Благословен еси, Господи». Ипакои, степенна и прокимен гласа. Евангелие воскресное. «Воскресение Христово видевше», «Слава» – «Покаяния отверзи ми двери, Жизнодавче», «И ныне» – «На спасения стези», «Помилуй мя, Боже» – «Множество содеянных мною лютых». Молитва «Спаси, Боже, люди Твоя». Каноны – воскресный из Октоиха на 4, крестовоскресный на 2, Богородице на 2 и из Триоди на 6. Песни Священного Писания в соединении с канонами следует стихословить по отделу Ирмологиона «Поим Господеви». Современная богослужебная практика стихи из песней Священного Писания начала заменять особыми припевами, сообразуясь с содержанием канонов. Канон Триоди постной в настоящее время принято читать с припевами «Помилуй мя, Боже, помилуй мя» или «Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе». Неделя мытаря и фарисея бывает в период времени от 11 января по 15 февраля включительно. С 11 по 13 января, в попразднство Богоявления, и 14 января, в его отдание, – катавасия праздника Богоявления «Глубины открыл есть дно», с 15 января по 9 февраля включительно – катавасия праздника Срéтения Господня «Сушу глубородительную землю». Хотя эта катавасия не указывается в последовании Недели о мытаре и фарисее, тем не менее, в данный период времени должна быть именно эта катавасия, а не другая. Это видно не только из общего устава о катавасиях (Тип., 19), в котором она назначается на время с 15 января до отдания Сретения, но и из того, что в Марковых главах на Неделю мытаря и фарисея она указывается не только при предпразднстве Сретения Господня 1 февраля, попразднстве его 3–8 февраля и отдании 9 февраля, но и 30 января, следовательно, в день, предшествующий предпразднству Сретения. С 10 февраля до 15 включительно – «Отверзу уста моя». Эта именно катавасия указана в последовании Недели мытаря и фарисея. Катавасия «Отверзу уста моя» с 10 февраля до 15 должна быть и на основании общего устава о катавасиях (Тип., 19), в котором сказано, что она поется «от отдания Сретения Господня, кромé Четыредесятницы Недель».

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Во дни оны, глаголющим апостолом к людем: Деяний святых апостол чтение, глава 4: Во дни оны, видяще иудеи Петрово дерзновение и Иоанново, и разумевше: Деяний святых апостол чтение, глава 4: Во дни оны, отпущена бывша апостола, приидоста к своим: На литии стихира, глас 1: Аркадие богопросвещенне,/Отечеству полезная разумевая,/и разорение Руси Святыя прозревая,/священномученика Патриарха Ермогена шествием молебным почтил еси/и сеятелей смуты новыя обличил еси,/темже, в житии многотруднем Христа исповедуя,/верен Ему даже до смерти пребыл еси./Моли о чтущих память твою. Слава, глас 2: Христова воина добропобеднаго,/Небесным воинством соратника земнаго,/земному воинству пастыря многомолитвеннаго,/священномученика Аркадия песненно почтим,/усердно к нему взывающе:/святче Божий,/Отечество твое от междоусобныя брани сохрани,/от всякия ереси и раскола избави/и во истине Христовой паству твою соблюди. И ныне, Богородичен, глас тойже: Смирения нашего не презри,/Благословенная Богородице,/и молитвы новомучеников и исповедников Церкве нашея приими,/нечестие от земли Русския отвращающи/и обстояния греховнаго избавляющи,/да славим Тя во веки, Державная Помощнице. На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Д оме Евфрафов: Светильниче Церкве Русския,/священномучениче Аркадие,/жезл епископский, якоже крест,/благословением святителя Тихона восприял еси,/с нимже моли Христа Бога спастися нам. Стих: С вященницы Твои облекутся в правду,/и преподобнии Твои возрадуются. Святых твоих наставников,/священномучеников Амвросия, Фаддея и Прокопия,/глаголы в сердце восприим,/житию их небоязненно последовал еси,/Аркадие блаженне. Стих: Ч естна пред Господем/смерть преподобных Его. Священники, во узах содержимыя,/хлебом насущным препитал еси,/обуреваемыя укреплял еси/и страждущия утешал еси,/Аркадие чудне. Слава, глас тойже: Святыя Троицы проповедниче,/Аркадие небомудренне,/во благоденствии земная расточивый,/во страдании Небесная стяжавый,/Трисолнечным светом уныния тьму просвети,/во еже спастися нам. И ныне, Богородичен:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Слава, глас 6: Приидите, российстии собори,/благочестно песньми восхвалим/честное торжество святителя и мученика;/звезду нову на Небесех в сонме святых явленную,/архипастыря богомудраго,/на камене веры твердо стоявшаго,/егда богоборцы пастырей Церкви побиваху,/о согрешивших братоубийством ходатай быв./И ныне Престолу Божию предстоит,/выну моляся о душах наших. И ныне, Богородичен воскресен. Вход. Прокимен дне. И чтения три святительския. На литии стихира, глас 2: Столп несокрушим Христовы Церкве/явился еси, святителю Августине,/егда на землю нашу адова злоба устремися,/и потоцы беззакония смятоша ю./Но живо слово Господне:/не убойтеся от убивающих тело, души же не могущих убити./Потерпе душа твоя за Возлюбившаго нас Господа,/ругание, и клеветы, и узы, и темницы и лютую смерть;/ныне же, со страстотерпцы в Церкве Небесней торжествующе,/моли о земнем отечестве твоем,/да хранит веру православную,/в нейже Руси утверждение. Слава, глас 4: Кровию обагрив священныя одежды,/достигл еси Небеснаго чертога, славне,/яко мученик непобедим и священнодейственник законнейший./Христу Пастыреначальнику последуя прилежно,/не оставил еси паствы твоея даже до смерти./Темже, отче наш святителю Августине блаженне,/не остави град, идеже пострадал еси,/и твоими молитвами избави от бед/празднующих всечестную память твою. И ныне, Богородичен. На стиховне стихиры, глас 8. Подобен: О, преславнаго чудесе: Святый священномучениче Августине!/Небоязненно стоял еси за веру православную,/за нюже муки мнози претерпел еси:/заушения и уничижения,/гладом и хладом изморен в темнице,/яко злато в горниле искушен быв,/и обрете тя Бог достойна Себе./ егоже моли, святителю,/даровати нам велию милость. Стих: Ч естна пред Господем/смерть преподобных Его. Святый священномучениче Августине!/Божественною ревностию распалаем,/огнь горящ явился еси/воздвиже глас свой на отступники Христовы веры,/суду Божию предая их,/праведно обличи неправедная начинания/паству же боятися Единаго Бога научал еси./К Тому преселился еси, радуяся,/и молишися о нас, чадех твоих.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010