Иероним, пожалуй, не в меньшей степени, чем его старший собрат, наделён чувством красоты духовного сочинительства: достаточно послушать, как он рассуждает о сложении акафистов: «Надо, чтоб в каждой строчечке была мягкость, ласковость и нежность, чтоб ни одного слова не было грубого, жестокого или несоответствующего. Так надо писать, чтоб молящийся сердцем радовался и плакал, а умом содрогался и в трепет приходил. В богородичном акафисте есть слова: «Радуйся, высото, неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино, неудобозримая и ангельскима очима!» В другом месте того же акафиста сказано: «Радуйся, древо светлоплодовитое, от него же питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, им же покрываются мнози!» Иероним, словно испугавшись чего-то или застыдившись, закрыл ладонями лицо и покачал головой. — Древо светлоплодовитое... древо благосеннолиственное...— пробормотал он.— Найдёт же такие слова! Даст же Господь такую способность! Для краткости много слов и мыслей пригонит в одно слово и как это у него всё выходит плавно и обстоятельно! «Светоподательна светильника сущим...»— сказано в акафисте к Иисусу Сладчайшему. Светоподательна! Слова такого нет ни в разговоре, ни в книгах, а ведь придумал же его, нашёл в уме своём! Кроме плавности и велеречия, сударь, нужно ещё, чтоб каждая строчечка изукрашена была всячески, чтоб тут и цветы были, и молния, и ветер, и солнце, и все предметы мира видимого. И всякое восклицание нужно так составить, чтоб оно было гладенько и для уха вольготней. «Радуйся, крине райскаго прозябения!»— сказано в акафисте Николаю Чудотворцу. Не сказано просто «крине райский», а «крине райскаго прозябения»! Так глаже и для уха сладко. Так именно и Николай писал! Точь-в-точь так! И выразить вам не могу, как он писал!» (С-5,98). Но и в умершем иеродьяконе, как и в оставленном им Иерониме, автор с грустью ощущает то же одиночество, какое не может не томить чуткую душу: «Этого симпатичного поэтического человека, выходившего по ночам перекликаться с Иеронимом и пересыпавшего свои акафисты цветами, звездами и лучами солнца, не понятого и одинокого, я представляю себе робким, бледным, с мягкими, кроткими и грустными чертами лица. В его глазах, рядом с умом, должна светиться ласка и едва сдерживаемая, детская восторженность, какая слышалась мне в голосе Иеронима, когда тот приводил мне цитаты из акафистов».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=525...

– А разве акафисты трудно писать? – спросил я. – Большая трудность… – покрутил головой Иероним. – Тут и мудростью и святостью ничего не поделаешь, ежели Бог дара не дал. Монахи, которые не понимающие, рассуждают, что для этого нужно только знать житие святого, которому пишешь, да с прочими акафистами соображаться. Но это, господин, неправильно. Оно, конечно, кто пишет акафист, тот должен знать житие до чрезвычайности, до последней самомалейшей точки. Ну и соображаться с прочими акафистами нужно, как где начать и о чем писать. К примеру сказать вам, первый кондак везде начинается с “возбранный” или “избранный”… Первый икос завсегда надо начинать с ангела. В акафисте к Иисусу Сладчайшему, ежели интересуетесь, он начинается так: “Ангелов Творче и Господи Сил”, в акафисте к Пресвятой Богородице: “Ангел предстатель с Небесе послан бысть”, к Николаю Чудотворцу: “Ангела образом, земнаго суща естеством” и прочее. Везде с ангела начинается. Конечно, без того нельзя, чтобы не соображаться, но главное ведь не в житии, не в соответствии с прочим, а в красоте и сладости. Нужно, чтоб всё было стройно, кратко и обстоятельно. Надо, чтоб в каждой строчечке была мягкость, ласковость и нежность, чтоб ни одного слова не было грубого, жесткого или несоответствующего. Так надо писать, чтоб молящийся сердцем радовался и плакал, а умом содрогался и в трепет приходил. В богородичном акафисте есть слова: “Радуйся, высото, неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино, неудобозримая и ангельскима очима!” В другом месте того же акафиста сказано: “Радуйся, древо светлоплодовитое, от него же питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, им же покрываются мнози!” Иероним, словно испугавшись чего-то или застыдившись, закрыл ладонями лицо и покачал головой. – Древо светлоплодовитое… древо благосеннолиственное… – пробормотал он. – Найдет же такие слова! Даст же Господь такую способность! Для краткости много слов и мыслей пригонит в одно слово и как это у него всё выходит плавно и обстоятельно! “Светоподательна светильника сущим…” – сказано в акафисте к Иисусу Сладчайшему. Светоподательна! Слова такого нет ни в разговоре, ни в книгах, а ведь придумал же его, нашел в уме своем! Кроме плавности и велеречия, сударь, нужно еще, чтоб каждая строчечка изукрашена была всячески, чтоб тут и цветы были, и молния, и ветер, и солнце, и все предметы мира видимого. И всякое восклицание нужно так составить, чтоб оно было гладенько и для уха вольготней. “Радуйся, крине райскаго прозябения!” – сказано в акафисте Николаю Чудотворцу. Не сказано просто “крине райский”, а “крине райскаго прозябения”! Так глаже и для уха сладко. Так именно и Николай писал! Точь-в-точь так! И выразить вам не могу, как он писал!

http://azbyka.ru/fiction/dushechka-sborn...

– Большая трудность… – покрутил головой Иероним. – Тут и мудростью и святостью ничего не поделаешь, ежели Бог дара не дал. Монахи, которые не понимающие, рассуждают, что для этого нужно только знать житие святого, которому пишешь, да с прочими акафистами соображаться. Но это, господин, неправильно. Оно, конечно, кто пишет акафист, тот должен знать житие до чрезвычайности, до последней самомалейшей точки. Ну и соображаться с прочими акафистами нужно, как где начать и о чем писать. К примеру, сказать вам, первый кондак везде начинается с «возбранный» или «избранный»… Первый икос завсегда надо начинать с ангела. В акафисте к Иисусу Сладчайшему, ежели интересуетесь, он начинается так: «Ангелов Творче и Господи Сил», в акафисте к Пресвятой Богородице: «Ангел предстатель с Небесе послан бысть», к Николаю Чудотворцу: «Ангела образом, земнаго суща естеством» и прочее. Везде с ангела начинается. Конечно, без того нельзя, чтобы не соображаться, но главное ведь не в житии, не в соответствии с прочим, а в красоте и сладости. Нужно, чтоб все было стройно, кратко и обстоятельно. Надо, чтоб в каждой строчечке была мягкость, ласковость и нежность, чтоб ни одного слова не было грубого, жесткого или несоответствующего. Так надо писать, чтоб молящийся сердцем радовался и плакал, а умом содрогался и в трепет приходил. В Богородичном акафисте есть слова: «Радуйся, высото, неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино, неудобозримая и ангельскима очима!» В другом месте того же акафиста сказано: «Радуйся, древо светлоплодовитое, от него же питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, им же покрываются мнози!» Иероним, словно испугавшись чего-то или застыдившись, закрыл ладонями лицо и покачал головой. – Древо светлоплодовитое… древо благосеннолиственное… – пробормотал он. – Найдет же такие слова! Даст же Господь такую способность! Для краткости много слов и мыслей пригонит в одно слово, и как это у него все выходит плавно и обстоятельно! «Светоподательна светильника сущим…» – сказано в акафисте к Иисусу Сладчайшему.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=525...

Радуйся, приносящая к Сыну Твоему и Богу моления верных; радуйся, и Сама у Престола Сына Твоего непрестанно молящаяся о нас. Радуйся, предстательнице к Богу, мир от бед спасающая; радуйся, заступнице рода христианскаго, от Бога нам дарованная. Радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози; радуйся, древо светлоплодовитое, имже питаются вернии. Радуйся, покрове миру, ширший облака; радуйся, земле обетования, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, светлый облаче, верныя непрестанно освещающий; радуйся, столпе огненный, наставляяй избранныя к небесному наследию. Радуйся, ниво, растящая обилие щедрот; радуйся, подательнице всякия благости. Радуйся, Благодатная Богородице Дево, всех скорбящих Радосте. Кондак 7 Хотящи явити токи чудес от Своея иконы, Всех скорбящих Радости, повелела еси, Владычице, болящей Евфимии молебная пения пред тою совершати и, получивши исцеление, всем проповедати милости, ради тоя иконы явленныя, да не сокрыт будет источник благодатных исцелений всем требующим. Темже и мы не таим Твоих благодеяний, но благодарственне прославляюще Бога, вопием Ему: Аллилуиа. Икос 7 Новая купель Силоамская паче оныя древния явися, Пречистая Владычице, храм Твой, в немже покланяемся чудотворней иконе Твоей: Ибо не единою в лето и токмо первее входящим здравие тела подаеши, но всегда всякий недуг и всякую язву душевную и телесную врачуеши с верою и любовию к Тебе прибегающих. Сего ради вопием Ти: Радуйся, купель, в нейже вся скорби наша погружаются; радуйся, чаше, Еюже радость и спасение восприемлем. Радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни; радуйся, древо, услаждающее сланыя воды житейскаго моря. Радуйся, животворныя воды неистощимый источниче; радуйся, бане, омывающая греховную скверну. Радуйся, скорбей наших услаждение; радуйся, печалей наших утоление. Радуйся, болезней наших врачевание; радуйся, бед избавление. Радуйся, демонов попрание; радуйся, врагов посрамление. Радуйся, Благодатная Богородице Дево, всех скорбящих Радосте. Кондак 8 Странницы и пришельцы вси есмы на земли сей, по глаголу апостолову: беды от врагов, беды от сродник, беды от лжебратии терпяще в лишениих многих и скорбех. Ты же, Владычице, Яко Благая Одигитрие, настави нас к тихому пристанищу, и моли Сына Твоего прощению прегрешений нам прежде конца дароватися, да непрестанно вопием Богу: Аллилуиа.

http://foma.ru/akafist-presvjatoj-bogoro...

Радуйся, приносящая к Сыну Твоему и Богу моления верных; радуйся, и Сама у Престола Сына Твоего присно молящаяся о нас. Радуйся, Предстательнице к Богу, мир от бед спасающая; радуйся, Заступнице рода христианскаго, от Бога нам дарованная. Радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози; радуйся, древо светлоплодовитое, имже питаются вернии. Радуйся, покрове миру, ширший облака; радуйся, земле обетования, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, ниво, растящая обилие щедрот; радуйся, Подательнице всякия благости. Радуйся, Благодатная Богородице Дево, погибших Взыскание и всех скорбящих Радосте. Кондак 7 Хотящи явити токи чудес от святыя иконы Твоея «Взыскание погибших», повелела еси, Владычице, в погибели и печали сущим молебная пения пред тою совершати и получившим исцеление проповедати милости, ради тоя иконы явленныя, да не сокрыт будет источник благодатных врачеваний всем требующим. Темже и мы не таим Твоих благодеяний, но, благодарственне прославляюще Бога, вопием Ему: Аллилуиа. Икос 7 Новая купель Силоамская паче оныя древния явися, Пречистая Владычице, храм Твой, в немже поклоняемся чудотворней иконе Твоей, ибо не единою в лето и токмо первее входящим здравие телом подаеши, но всякий недуг и всякую язву душевную и телесную врачуеши с верою и любовию к Тебе прибегающих. Сего ради вопием Ти: Радуйся, купеле, в нюже вся скорби наша погружаются; радуйся, чаше, еюже радость и спасение восприемлем. Радуйся, каменю, напояющий жаждующия жизни; радуйся, древо, услаждающее сланыя воды житейскаго моря. Радуйся, животворныя воды неистощимый Источниче; радуйся, бане, омывающая греховную скверну. Радуйся, скорбей наших услаждение; радуйся, печалей наших утоление. Радуйся, демонов попрание; радуйся, врагов посрамление. Радуйся, Благодатная Богородице Дево, погибших Взыскание и всех скорбящих Радосте. Кондак 8 Странники и пришельцы вси есмы на земли сей, по глаголу апостолову, беды от врагов, беды от сродник, беды от лжебратии терпяще в лишениих многих и скорбех. Ты же, Владычице, яко Благая Путеводительница, настави нас к тихому пристанищу и моли Сына Твоего прощению прегрешений нам прежде конца дароватися, да присно вопием Богу: Аллилуиа. Икос 8

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, и Сама у престола Сына Твоего непрестанно молящаяся о нас. Радуйся, предстательнице к Богу, мир от бед спасающая: Радуйся, Заступнице рода Христианскаго, от Бога нам дарованная. Радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози: Радуйся, древо светлоплодовитое, имже питаются вернии. Радуйся, покрове миру, ширший облака: Радуйся, земле обетования, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, светлый облаче, верныя непрестанно освещающий: Радуйся, столпе огненный, наставляяй избранныя к небесному наследию. Радуйся, ниво растящая обилие щедрот: Радуйся, подательнице всякия благости. Радуйся, благодатная Богородице Дево, всех скорбящих Радосте. Кондак 7 Хотящи явити токи чудес от Своея иконы, всех скорбящих радости, повелела еси, Владычице, болящей Евфимии молебная пения пред тою совершати, и получивши изцеление всем проповедати милости, ради тоя иконы явленныя, да не сокрыт будет источник благодатных изцелений всем требующым. Темже и мы не таим Твоих благодеяний, но благодарственне прославляюще Бога, вопием Ему: Аллилуиа. Икос 7 Новая купель Силоамская паче оныя древния явися, Пречистая Владычице, храм Твой, в немже покланяемся чудотворней иконе Твоей, ибо не единою в лето и токмо первее входящым здравие тела подаеши, но всегда всякий недуг и всякую язву душевную и телесную врачуеши с верою и любовию к Тебе прибегающих. Сего ради вопием Ти: Радуйся, купель, в нейже вся скорби наша погружаются: Радуйся, чаше, еюже радость и спасение восприемлем. Радуйся, каменю, напоивший жаждущыя жизни: Радуйся, древо, услаждающее сланыя воды житейскаго моря. Радуйся, животворныя воды неистощимый источниче: Радуйся, бане, омывающая греховную скверну. Радуйся, скорбей наших услаждение: Радуйся, печалей наших утоление. Радуйся, болезней наших врачевание: Радуйся, бед избавление. Радуйся, демонов попрание: Радуйся, врагов посрамление. Радуйся, благодатная Богородице Дево, всех скорбящих Радосте. Кондак 8 Странники и пришельцы вси есми на земли сей, по глаголу Апостолову: беды от врагов, беды от лжебратии терпяще в лишениих многих и скорбех. Ты же, Владычице, яко благая Одигитрие, настави нас к тихому пристанищу, и моли Сына Твоего, прощению прегрешений нам прежде конца дароватися, да непрестанно вопием Богу: Аллилуиа. Икос 8

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=102...

Радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози. Радуйся, древо светлоплодовитое, имже питаются вернии. Радуйся, покрове миру, ширший облака. Радуйся, земле обетования, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, светлый облаче, верныя непрестанно освещающий. Радуйся, столпе огненный, наставляяй избранныя к небесному наследию. Радуйся, ниво, растящая обилие щедрот. Радуйся, Подательнице всякия благости. Радуйся, Владычице, в скорбех и печалех нас присно утешающая. Кондак 7 Хотящи явити токи чудес от иконы Своея «В скорбех и печалех Утешение», услышала еси, Владычице, молитву болящаго раба Твоего Владимира и от немоты исцеление ему даровала еси, да здрав сый душею и телом, проповедует всем милости Твоя, ради тоя иконы явленныя. Темже и мы прославляюще Бога, благодеющаго чрез святый образ Твой, вопием Ему: Аллилуиа. Икос 7 Новое знамение милости Твоея явила еси, Царице Небесная, в чудеснем прославлении святыя иконы Твоея, к нейже с верою и любовию прибегающим и помощи от Тебе просящим всякий недуг и всякую язву душевную и телесную врачуеши. Сего ради вопием Ти: Радуйся, купель, в нейже вся скорби наша погружаются. Радуйся, чаше, Еюже радость и спасение восприемлем. Радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни. Радуйся, древо, услаждающее сланыя воды житейскаго моря. Радуйся, животворныя воды неистощимый источниче. Радуйся, бане, омывающая греховную скверну. Радуйся, скорбей наших услаждение. Радуйся, печалей наших утоление. Радуйся, болезней наших врачевание. Радуйся, бед избавление. Радуйся, демонов попрание. Радуйся, врагов посрамление. Радуйся, Владычице, в скорбех и печалех нас присно утешающая. Кондак 8 Странствие земное многоскорбное и многомятежное услаждаеши нам матерним твоим о нас попечением, Богородице: Ты бо, яко благая Одигитрия, наставляеши нас к тихому и благоотишному пристанищу и молиши Сына Твоего о прощении прегрешений наших, да непрестанно вопием Ему: Аллилуиа. Икос 8 Всем верным умилительно есть взирати на святую икону Твою, Всемилостивая Владычице, Ты бо еси всех скорбящих Утешительница и бедствующих Помощница. К Тебе убо прибегаем, Богомати, пред пречестною иконою Твоею припадающе: исполни радости и веселия скорбная сердца наша, да, получивше отраду и утешение, вопием Ти:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, огненный столпе, наставляяй сущия во тьме;/радуйся, покрове миру, ширший облака. Радуйся, огненный столп, направляющий находящихся во тьме;/радуйся, покров миру, пространнейший облака. Радуйся, пище, манны приемнице;/радуйся, сладости святыя служительнице. Радуйся, пища, манну сменившая;/радуйся, наслаждения святого Служительница. Радуйся, земле обетования;/радуйся, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, земля обетования;/радуйся, страна, из которой течет мед и молоко. Радуйся, Невесто Неневестная. Радуйся, Невеста, брака не познавшая. Кондак 7: Хотящу Симеону от нынешняго века преставитися прелестнаго,/вдался еси яко младенец тому,/но познался еси ему и Бог совершенный./Темже удивися Твоей неизреченней премудрости, зовый:/Аллилуия. Кондак 7: Когда Симеону предстояло/переселиться из обманчивого века нынешнего,/Ты был дан как Младенец ему,/но был познан им и как Бог совершенный./Потому он поразился Твоей неизреченной премудрости, восклицая:/Аллилуиа! Икос 7: Новую показа тварь,/явлься Зиждитель нам от Него бывшим,/из безсеменныя прозяб утробы,/и сохранив Ю, якоже бе, нетленну,/да чудо видяще, воспоем Ю, вопиюще: Икос 7: Небывалое дело показал/Творец, явившийся нам, Им сотворенным,/произросши без семени из чрева Девы/и сохранив Ее, как и была Она, неповрежденной,/чтобы, видя чудо, мы Ее воспели, возглашая: Радуйся, цвете нетления;/радуйся, венче воздержания. Радуйся, цвет нетления;/радуйся, венец воздержания. Радуйся, воскресения образ облистающая;/радуйся, ангельское житие являющая. Радуйся, сияние воскресения отображающая;/радуйся, жизнь ангельскую являющая. Радуйся, древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии;/радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози. Радуйся, дерево с прекрасными плодами, от которого питаются верные;/радуйся, дерево с тенистою листвою, под которым укрываются многие. Радуйся, во чреве носящая Избавителя плененным;/радуйся, рождшая Наставника заблуждшим. Радуйся, носившая во чреве Искупителя плененных;/радуйся, родившая Путеводителя заблудших.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/kanon-bla...

А.П. Чехов      Духовно-эстетическое начало рассказа Чехова связано не с иконописью, как у Лескова, а с красотой церковной поэзии, святого слова. Чеховский герой иеродиакон Николай - простой монах, который «нигде не обучался и даже видимости наружной не имел» (С5, 96), - обладал Божественным даром создавать акафисты. «Радуйся, древо светлоплодовитое, древо благосеннолиственное, им же покрываются мнози!» (С5, 97), - воспевается в хвалебном гимне Богородице. Сложные, многокорневые слова, усвоенные православной гимнографией из греческой традиции торжественной церковной риторики, выражают чувство благоговения перед святыней и в какой-то мере чувство бессилия достойно воспроизвести святой образ на человеческом языке. В рассказе «Святою ночью» словно слышен лесковский рассказчик с его удивлением перед чудом ангельского лика: «Лик у него самый светлобожественный и этакий скоропомощный» (1, 400). Чеховский герой также стремится передать святую красоту иконы в святой фразе - теми же многокорневыми словообразованиями, свойственными церковным песнопениям, которые, как сказано у Чехова, вмещают «много слов и мыслей» в одном слове. «Найдёт же такие слова! Даст же Господь такую способность! - дивится чеховский рассказчик таланту сочинителя акафистов. - Для краткости много слов и мыслей пригонит в одно слово «Светоподательна»! слова такого нет ни в разговоре, ни в книгах, а ведь придумал же его, нашёл в уме своём» (С5, 98). Устами своего рассказчика - молодого послушника Иеронима - писатель развивает теорию жанра и стиля русского религиозного искусства: «Кроме плавности и велеречия нужно еще, чтоб каждая строчечка изукрашена была всячески, чтоб тут и цветы были, и молнии, и ветер, и солнце, и все предметы мира видимого» (С5, 98), «надо, чтоб в каждой строчечке была мягкость, ласковость, нежность Так надо писать, чтоб молящийся сердцем радовался и плакал, а умом содрогался и в трепет приходил» (С5, 97). Здесь отчётливо различима та «очарованность» - душевное свойство изумляться открывающейся взору святой красоте, молитвенная способность к тончайшему духовному и эстетическому переживанию, характерная для любимых героев Лескова - праведников, «очарованных странников». Наличествует не только слуховая, но и зрительная, живописная, как в «Запечатленном Ангеле», образность. Стиль этих художественных творений Лескова и Чехова можно определить как словесную живопись.

http://pravoslavie.ru/93091.html

Радуйся, тимения изымающая дел  . Радуйся, огня поклонение угасившая  . Радуйся, пламене страстей изменяющая  . Радуйся, верных наставнице целомудрия  . Радуйся, всех родов веселие  . Радуйся, Невесто неневестная. Проповедницы богоноснии бывше волсви, возвратишася в Вавилон, скончавше Твое пророчество: и проповедавше Тя Христа всем, оставиша Ирода яко буесловяща, не ведуща пети: Аллилуиа.  Возсиявый во Египте просвещение истины, отгнал еси лжи тьму: идоли бо его, Спасе, не терпяще Твоя крепости, падоша. Сих же избавльшиися вопияху к Богородице:  Радуйся, исправление человеков. Радуйся, низпадение бесов  . Радуйся, прелести державу поправшая  . Радуйся, идольскую лесть обличившая  . Радуйся, море, потопившее фараона мысленнаго  . Радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни  . Радуйся, огненный столпе, наставляяй сущыя во тьме  . Радуйся, покрове миру, ширший облака  . Радуйся, пище, манны приемнице  . Радуйся, сладости святыя служительнице  . Радуйся, земле обетования. Радуйся, из неяже течет мед и млеко  . Радуйся, Невесто неневестная. Хотящу Симеону от нынешняго века преставитися прелестнаго, вдался еси яко Младенец тому, но познался еси ему и Бог совершенный: темже удивися Твоей неизреченней премудрости, зовый: Аллилуиа.  Новую показа тварь, явлься Зиждитель нам, от Него бывшим, из безсеменныя прозяб утробы, и сохранив ю, якоже бе, нетленну, да чудо видящее воспоим ю вопиюще  : Радуйся, цвете нетления  . Радуйся, венче воздержания  . Радуйся, воскресения образ облистающая  . Радуйся, ангельское житие являющая  . Радуйся, древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии. Радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози  . Радуйся, во чреве носящая Избавителя плененным  . Радуйся, рождшая Наставника заблуждшим  . Радуйся, Судии праведнаго умоление  . Радуйся, многих согрешений прощение  . Радуйся, одеждо нагих дерзновения  . Радуйся, любы, всякое желание побеждающая  . Радуйся, Невесто неневестная. Странное рождество видевше, устранимся мира, ум на небеса преложше, сего бо ради высокий Бог на земли явися смиренный человек, хотяй привлещи к высоте, Тому вопиющыя: Аллилуиа  .

http://predanie.ru/book/216891-akafist-p...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010