Всякий, ненавидящий брата своего, есть человекоубийца; а вы знаете, что никакой человекоубийца не имеет жизни вечной, в нем пребывающей. 1 Ин. 3,15 СЕРАФИМ (БУЛАШОВ) Статья из энциклопедии " Древо " : drevo-info.ru Преподобномученик Серафим (Булашов), преподобномученицы Евдокия (Кузьминова) и Екатерина (Черкасова), мученица Милица (Кувшинова) Редакция текста от: 07.03.2017 18:12:18 Дорогой читатель, если ты видишь, что эта статья недостаточна или плохо написана, значит ты знаешь хоть немного больше, - помоги нам, поделись своим знанием. Или же, если ты не удовлетворишься представленной здесь информацией и пойдешь искать дальше, пожалуйста, вернись потом сюда и поделись найденным, и пришедшие после тебя будут тебе благодарны.

http://drevo-info.ru/articles/4143.html

Скачать epub pdf Суд Страшный 1112. Авва Силуан был восхищен на Суд и видел, что многие монахи шли в муку, а миряне – в Царство Небесное Авва Силуан однажды, в присутствии бывших у него братии, пришел в исступление и пал ниц. После продолжительного времени он встал и предался плачу. Братия начали успокаивать его, говоря: “Что с тобой, отец?” Но он молчал и плакал. Они упрашивали его дать им ответ, и он сказал: “Я был восхищен на Суд и видел, что многие из нашего иноческого чина шли в муку, а многие из мирян шли в Царство Небесное.” Старец плакал, не хотел выходить из своей келии, хотя его и упрашивали выйти. Когда же он выходил, то покрывал куколем лицо свое, говоря: “Зачем мне смотреть на этот временный свет, в котором нет ничего полезного для меня.” (Еп. Игнатий. Отечник. С. 353. 1). 1113. Книга о Страшном Суде обратила грешницу Начало спасения и обращения преподобномученицы Евдокии к Богу произошло следующим образом. Некий благочестивый инок по имени Герман шел на родину. Придя вечером в город Илиополь, он остановился ночевать у одного знакомого христианина, жившего рядом с домом упомянутой девы, у ворот города. С наступлением часа обычного псалмопения Герман встал и пропел псалмы. По окончании молитв и псалмопения он сел и начал читать о Страшном Суде, что праведники воссияют, как солнце, а грешники будут осуждены в огонь негасимый во веки веков. Эту книгу он постоянно носил с собой. Евдокия, возлежавшая на ложе, по устроению Божию слышала сквозь стену все, что читал инок. С наступлением дня, действием Божественной благодати придя в сокрушение от того, что прочитал блаженный Герман, она позвала его к себе и под влиянием его слов обратилась на путь покаяния. (Палестинский патерик. Вып. 19. С. 7). Читать далее Источник: Отечник проповедника : 1221 пример из пролога и патериков/Игумен Марк (Лозинский). - [Б. м.] : Свято-Троицкая Сергиева Лавра, 2008. - 736 с. : портр. Вам может быть интересно: Поделиться ссылкой на выделенное

http://azbyka.ru/otechnik/Mark_Lozinskij...

Святыя преподобномученицы Евдокии Аще есть 40-ца, поем Аллилуия. Аще же ни, тропарь. На Господи, воззвах: стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: Первее постившися/и плоти играния/воздержанием увядивши,/страданием второе врага низложила еси коварствия/и победу взяла еси на него,/о Евдокие Богоблаженная./Тем тя венча за сугубыя подвиги/Иисус Человеколюбец/и Спас душ наших. Сердечными браздами/семя Божественное прияла еси,/яко земля тучна, Богодухновенная,/и сторицею воздающая мучения клас/прозябла еси воистинну/и в житницы мысленныя собралася еси/силою Духа, тя претворившаго/и изменением лучшим изменившаго благодатию,/Евдокие всехвальная. Мертвыя воскресила еси/животворным твоим провещанием,/Евдокие славная,/умертвивши первее/воздержания болезньми телесныя страсти./И ныне живеши на Небесех с мученики,/добре скончавши течение страдания/помощию Духа,/о всех, верою тя воспевающих, молящи. Слава, и ныне, Богородичен, глас и подобен тойже: Радуйся, солнцезрачная луче,/Солнца незаходимаго престоле,/яже Солнце возсиявши недоуменное./Радуйся, уме, облистаяй Божественными сияньми,/заре молнийная, осветившая земли концы,/истинное злата блистание,/Вседобрая и Всенепорочная,/Свет Невечерний верным облиставши. Крестобогородичен. Подобен тойже: Распинаема Христа Человеколюбца/видящи Пречистая/и ребра ископаваема копием,/плачущи, вопияше:/что сие, Сыне Мой?/что Ти безблагодатнии людие воздаша,/за яже сотворил еси добрая им,/и тщишися безчадствовати Мя, Вселюбезнейший?/Удивляюся, Благоутробне,/Твоему вольному распятию. Тропарь, глас 8: Правостию умною душу твою привязавши в любовь Христову,/тленных, и красных, и временных забытием претекла еси,/яко Слова ученица:/пощением страсти первее умертвивши,/страдальчески второе врага посрамила еси./Тем Христос сугубых венца сподоби тя,/славная Евдокие, преподобная страстотерпице,/моли Христа Бога спастися душам нашим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Митрополит Клинский Леонид совершил Божественную литургию в Покровском храме Еревана 12 марта 2023 г. 18:13 12 марта 2023 года, в Неделю 2-ю Великого поста, святителя Григория Паламы, архиепископа Фессалонитского, Патриарший экзарх Африки, временно управляющий Ереванско-Армянской епархией митрополит Клинский Леонид совершил Божественную литургию в храме Покрова Пресвятой Богородицы г. Еревана. Его Высокопреосвященству сослужило духовенство епархии: благочинный Ереванского округа, настоятель Покровского храма протоиерей Арсений Григорянц, протоиерей Владимир Глазачев, иерей Андрей Галоян, иеромонах Давид (Абрамян), иеромонах Галактион (Джанджугазян), помощник командующего по работе с верующими военнослужащими 102-й российской военной базы в Гюмри иерей Тимофей Казарян, диакон Никон Гаранян. За богослужением молился посол Российской Федерации в Республике Армения С.П. Копыркин, а также сестры Успенской монашеской общины. По окончании богослужения протоиерей Арсений Григорянц выразил признательность владыке Леониду от лица духовенства и православных верующих Армении и преподнес Его Высокопреосвященству памятный подарок. Митрополит Леонид обратился к духовенству и мирянам с архипастырским словом. Затем владыка Леонид совершил в храме Успения Пресвятой Богородицы г. Еревана монашеский постриг инокини Агнии с именем Евдокия в честь преподобномученицы Евдокии Илиопольской. Патриарший экзархат Африки /Патриархия.ru Календарь ← 4 мая 2024 г. 7 января 2024 г.

http://patriarchia.ru/db/text/6009469.ht...

Слава, и ныне, Богородичен: Яко Деву и едину в женах,/Тя, без семене рождшую Бога плотию,/вси ублажаем, роди человечестии,/огнь бо вселися в Тя Божества,/и яко Младенца млеком питаеши Зиждителя и Господа./Тем, Ангельский и человеческий род, достойно славим пресвятое рождество Твое/и согласно вопием Ти:/моли Христа Бога согрешений оставление даровати/покланяющимся верою пресвятому рождеству Твоему. Крестобогородичен: Агнца, и Пастыря, и Избавителя Агница зрящи на Кресте,/восклицаше, плачущи, и, горько рыдающи, вопияше:/мир убо радуется, приемляй Тобою избавление,/утроба же Моя горит, зрящи Твое распятие,/еже терпиши за милосердие милости./Долготерпеливе Господи,/милости бездно и источниче неисчерпаемый,/умилосердися и даруй согрешений оставление/верою поющим Божественный страсти Твоя. Песнь 4 Ирмос: Услышах, Господи,/слух Твоего смотрения/и прославих Тя,/Едине Человеколюбче. Безбожия пучину рекою Божественных твоих кровей,/Евдокие славная, изсушила еси. Яже первее уловляющая блудными безумныя мрежами,/ныне к Царству Божию уловляет верныя. Еже без правды собранное тебе богатство тленное расточивши праведно,/нетления богатство наследовала еси. Богородичен: Свет возсиял еси, Господи,/иже в нощи и тьме прегрешения,/от Чистыя Девы воплощаемь. Песнь 5 Ирмос: Света Подателю и веков Творче, Господи,/во свете Твоих повелений настави нас:/разве бо Тебе, иного бога не знаем. Свет Невечерний, озарив воистинну славную,/от страстныя изъят мглы/и, к безстрастия пути навед, всесветлу показа. Царя Бога, якоже вневестившися Сыну,/возставила еси честным Его призыванием/умершаго люте царева сына, преславная. Мужеским помыслом на судищи Христа, славная, исповедуеши, Бога воплощенна,/и, мечем во главу усечена,/ликуеши с мученики. Богородичен: Якоже надежду Твое предстательство вернии имуще/и бедами горьких болезней окружени,/к Тебе усердно, Дево, прибегаем, Владычице.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Канон, глас 2. Песнь 1 Ирмос: Грядите, людие,/поим песнь Христу Богу,/раздельшему море и наставльшему люди,/яже изведе из работы египетския,/яко прославися. Душевное озлобление усладити ми, Благий, благоизволи/страстоносицы Твоея Евдокии мольбами/и сию воспети, Слове, подаждь ми. Кто Твою, Христе, благосердия пучину яве исповесть?/яко спасения содела пристанище,/древле прегрешений глубину сущую. Якоже земля благая, твоя душа, преславная,/дождь прият учения Германа преподобнаго,/и клас благочестия плод принесе. Мысленный угль в сердцы – Христа – приемши, всечестная,/крещением, якоже хврастие 1 , лесть и плотския страсти воистинну попалила еси. Богородичен: Богоподобное селение воистинну Ты явилася еси,/Небес пространнейши и честнейши, Богородице Дево,/и ныне о Тебе радуется Ангельский лик. Песнь 3 Ирмос: Утверди нас в Тебе, Господи,/Древом умерщвлей грех,/и страх Твой всади/в сердца нас, поющих Тя. Утверждение, Христе, и стену необориму/в персех преподобная Твоя стяжавши,/прилоги не поколебася врага,/но сего до конца потреби. Возжелавши Христовы красоты и Сего любовию снедаема,/страданием сочталася еси Ему,/Евдокие Богомудрая и всеславная. Крещением Христовым, и слезами твоими,/и по сем кровьми мучения очистившися,/храм была еси Троице и место священия. Богородичен: От Анны радость роду процвела еси/и раждаеши, Дево, Царя,/и срадуются рождеству Твоему жены,/разрешшеся Тобою от клятвы. Седален, глас 8. Подобен: Премудрости: Просвещшися зарею Божественною,/прелестную оставила еси тьму/и житие восприяла еси с плотию невещественное,/благодатьми Божественными исполнившися Духа,/малым провещанием мертвыя воскресила еси./Тем при кончине мучения венцем Божественне украсилася еси/и льстиваго посрамила еси, Евдокие равноангельная,/моли Христа Бога прегрешений оставление даровати/чтущим любовию святую память твою.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Богородичен: Первее Гедеон, провозвещая Твое, Чистая, Божественное Рождество яве,/окрин 3 носит, полн воды,/юже от руна оцеди:/все бо в Тя Божество вселися, Пречистая,/благословен Плод чрева Твоего. Песнь 8 Ирмос: В пещь огненную ко отроком еврейским снизшедшаго/и пламень в росу преложшаго Бога/пойте, дела, яко Господа/и превозносите во вся веки. Якоже пришедши умом ко истинному Рачителю, удобь терпиши плотския язвы/и огня горькую болезнь, мученице всеславная,/благословящи Христа во вся веки. Треволнения бед сокрушила еси крестным ядрилом/и душевное кормило в Царствия Божия пристанища спасла еси, славная,/благословящи Христа во веки. Безобразия страстей совлеклася еси/и душу обложила еси красною одеждею безстрастия,/темже Христос, тя невесту обручив,/в Небесныя всели храмы. Богородичен: Свобождается Тобою прабаба, Богородице, осуждения,/и се ныне жены страждут за Христа,/и радуется естество женское,/якоже первомученица вопиет, дева Фекла. Песнь 9 Ирмос: От Бога Бога Слова,/неизреченною мудростию пришедшаго обновити Адама,/ядию в тление падшаго люте,/от Святыя Девы неизреченно воплотившагося нас ради,/вернии, единомудренно песньми величаем. Лица твоего зрение духовною зарею,/якоже солнце, возсиявши, чистая,/странно показашеся видение зрящим неверным,/ибо, якоже возлюбивши Христа,/от Него прославилася еси достойно, всечестная. Души твоея свещу вжегши, мученице, елеем кровей твоих светло,/радующися, ныне вошла еси в Божественный невестник Христов с мудрыми девами,/с нимиже поминай всех, верою хвалящих тя. От терновыя прелести, яко шипок, Богомудрая, сладкоуханен, израсла еси красно/и верных облаговонила еси души, Евдокие,/неверных же отразила еси твердо смрад прелестный,/темже тя блажим. Совершающих любовию молебную память твою,/к Богу и Избавителю, мученице чистая, молитвами от всяких бед спаси/и мою душевную скверну, иже худо тя воспевшаго, отмый.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Песнь 6 Ирмос: В бездне греховней валяяся,/неизследную милосердия Твоего призываю бездну:/от тли, Боже, мя возведи. Яко тепла ревность веры твоея, мученице Евдокие,/еюже попрала еси неверных настояние/и победу пожала еси страдания. Слезныя токи совокупльши мучения каплям крове твоея,/едину от обою чашу спасения совершила еси. Яже прежде смрада исполнена, множеством нечистоты сущи,/ныне благовония исполнися/и с девическими лики веселится. Богородичен: Яже мира радость,/Богородице Чистая, радуйся,/Тебе зовущих со Ангелом верно/Твоея радости сподоби и печаль нашу разори. Кондак, глас 4: Во страдании твоем добре подвизавшися,/и по смерти нас освящаеши чудес излиянии, всехвальная,/верою прибегающия в Божественную церковь твою,/и, торжествующе, молим тя, преподобная мученице Евдокие:/да избавимся недуг душевных и чудес благодать почерпем. Икос: Страстотерпческая церковь порода явися 2 ,/среде стяжавши сад безсмертия,/тело сея честное,/иже сего объемлющий плоды ветвьми крепко освящаются,/зряще же, удивляются,/како воистинну мертво тело источает исцеления, вразумляя вся?/Тем со тщанием приидите, ныне вси со мною, смиренным,/и, очищше скверну, чудес благодать почерпем. Песнь 7 Ирмос: Образу златому, на поле Деире служиму,/трие Твои отроцы небрегоша безбожнаго веления,/посреде же огня ввержени, орошаема, пояху:/благословен еси, Боже отец наших. Иже древле уловляяй,/одождении злобными всю объемь тя,/враг льстец, попираемь твоими ногами, вельми зваше:/увы мне, победихся,– глаголя,– Евдокие прехвальная,/твоим непреложным к Богу присвоением, чистая. Воздержанием многим мудрования твоея плоти умертвивши,/мертвым подаваеши воскресение к Богу дерзновением твоим/и к Нему несомненною, Евдокие, мольбою твоею:/ибо волю творит боящихся Его. Страсти Христовы, якоже украшение боголепно,/на выи твоея души носящи,/сего привлекла еси нетления желанием,/отонудуже тя обручи невесту, непорочно зовущую:/благословен Бог отец наших.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Тогда Афонская Гора, подобно Рахили, рыдала о детях своих. Да и кто бы, смотря на все тогда бывшее, не заплакал? До небес доходил вопль и рыдание плачущих, которые вместе с Давидом произносили следующее: «Боже, пришли иноплеменники (иноверцы) на место, принадлежащее Пречистой Твоей Матери, и осквернили Твои святые храмы, положили трупы рабов Твоих в пищу птицам и зверям, пролили кровь их, как воду, вокруг жилищ их, и не было кому погребать. Пролей гнев Твой на людей, хулящих Тебя, и на государства, отступившие от православной веры. Пусть скоро посетят нас щедроты Твои, Господи, поелику мы очень обнищали; помоги нам, Боже, Спасителю наш, ради славы Твоего имени, Господи, избави нас и ради Своего имени очисти грехи наши, чтобы не сказали когда-нибудь иноверцы: где Бог их? И чтобы пред нашими глазами постигла иноверцев кара за пролитую ими кровь рабов Твоих. Мы же, Твои рабы, будем исповедовать Тебя, Боже, во век и передавать из рода в род славные исповедания и предания наших отцов». Так плача и горько рыдая, погребали по всей Святой Горе святых, где кого находили. Память пострадавших тогда преподобномучеников празднуется вместе со всеми святыми, подвизавшимися на Святой Горе, – в неделю, следующую по неделе Всех Святых. Но празднуется и отдельно память преподобномучеников Иверских – в ватопедских – в посему справедливо и прилично, чтобы память и наших преподобномучеников была празднуема в нашей обители отдельно (говорит автор этой повести – инок Зографской обители). Ибо, если память одного преподобного отца нашего Космы, жившего после них, празднуется надлежащим образом, то тем более следует праздновать память многих живших раньше него. И если на Синае и в Лавре св. Саввы Церковь празднует память св. отцов, пострадавших не по собственной воле и не за православие, а от сарацин, то тем более прилично особо праздновать в нашей обители память наших св. отцов, пострадавших от еретиков-латинян по собственному изволению и за православие. Это и сами братия обители нашей издавна чувствовали и этого желали, да и не могли не желать этого, умильно смотря на оставшиеся частицы сожженных костей их, целуя эти останки, ежедневно проходя мимо пирга, на котором эти св.

http://isihazm.ru/?id=1831

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010