Ирмос: Возничего колесницы фараона погрузил/некогда чудодейственный Моисеев жезл,/крестообразным ударом разделивший море,/Израиля же беглеца, пешего путника спас,/песнь Богу воспевавшего. Восприемше теплыми слезами, блуднаго глас,/Тебе Отцу всех и Богу припадаем, вопиюще:/яко согрешихом от Тебе удалившеся, и блуду работавше,/приими наше покаяние. Начав с горячими слезами/блудного сына речь,/к Тебе, Отцу всех и Богу припадаем, возглашая:/“Согрешили мы, от Тебя удалившись/и блуду рабски служа,/но прими наше покаяние!” Царское преобидев благородие,/еже даровал еси мне, мене ради Слове, Человек бывый:/люте осудихся угодити свиниям, греховным вкусом,/но пощади мя Спасе, милосердием Твоим. Пренебрег я царственным благородством,/которое Ты даровал мне, Слово,/ради меня человеком ставший!/Тяжко был я осужден ухаживать за свиньями/за вкушение греха;/но пощади меня, Спаситель,/по милосердию Твоему! На колену падающа мя,/якоже первее блуднаго Владыко Господи,/Ты притек приими, и рукама объем,/подаждь ми образы Твоего спасения,/вместо наемника Человеколюбче,/паки Твоего сына сотворяя. Меня, на колени падающего, Владыка Господи,/Ты, как прежде блудного сына, поспешив, прими/и, заключив в Свои объятия,/открой мне Твоего спасения пути, Человеколюбец,/вместо наемника снова делая Своим сыном. Богородичен: Богоявления Тобою сподобися Богорадованная, человеческое естество:/едина бо ходатаица Дево, была еси Богу и человеком./Тем яко Божию Тя Родительницу вси достойно славим. Богородичен: Благодаря Тебе, благодати Божией исполненная,/Богоявления удостоилось человеческое естество:/ибо Ты, Дева, одна стала посредницей/между Богом и людьми./Потому Тебя, как Божию Родительницу,/мы все достойно славим. Иный канон святаго, глас 4. Иной канон святому, глас 4 Песнь 1 Ирмос: Отверзу уста моя,/и наполнятся Духа,/и слово отрыгну Царице Матери,/и явлюся, светло торжествуя,/и воспою, радуяся, Тоя чудеса. Ирмос: Отверзу уста мои,/и они исполнятся Духа;/и слово изреку Царице Матери,/и явлюсь светло торжествующим,/и воспою радостно Ее чудеса.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-v...

Как воздержания сладостью насытившийся,/отринул ты наслаждений горечь:/потому лучше меда и сота/услаждаешь, отче, наши чувства. Возшед на высоту добродетелей,/доле плежущия поплевав сласти,/сладость явился еси спасения, преподобне отче, стаду твоему. Взойдя на высоту добродетелей/и низменные наслаждения презрев,/ты явил собою сладость спасения,/преподобный отче, стаду твоему. Богородичен: Премудрость и Слово Отчее несказанно рождшая,/души моея лютую уврачуй язву,/и сердца болезнь укроти. Богородичен: Премудрость и Слово Отчее/родившая несказанно!/Души моей тяжкую рану уврачуй/и сердца печаль успокой. Катавасия: Отверзу уста моя,/и наполнятся Духа,/и слово отрыгну Царице Матери,/и явлюся, светло торжествуя,/и воспою, радуяся, Тоя чудеса. Катавасия: Отверзу уста мои,/и они исполнятся Духа;/и слово изреку Царице Матери,/и явлюсь светло торжествующим,/и воспою радостно Ее чудеса. Песнь 3. Ирмос: Утверди ны, Боже,/Твоею силою,/и низложи еретическая шатания,/и вознеси рог наш. Песнь 3 Ирмос: Силою Креста Твоего, Христе: Путем жития Христе, люте путешествуя,/уязвлен есмь от разбойник в страстех,/но возстави мя молюся. Путем жизни, Христе,/бедственно путешествуя,/я изранен разбойниками, пребывая в страстях;/но воздвигни меня, молю. Разбиша ум мой разбойницы,/и оставиша мя в язвах еле жива прегрешений моих,/но исцели мя Господи. Ограбили ум мой разбойники/и оставили меня полумертвым/в язвах согрешений моих;/но исцели меня, Господи. Обнажиша мя Спасе Христе, заповедей Твоих страсти,/и сластьми уязвихся,/но излей на мя милость. Обнажили меня страсти:/не в силах я исполнить заповедей Твоих, Христе Спаситель,/и наслаждениями я был уязвлен;/но излей на меня милость. Богородичен: Моли непрестанно Чистая, Прошедшаго из чресл Твоих,/избавитися лести диаволи,/поющим Тя Матерь Божию. Богородичен: Моли непрестанно, Чистая,/Происшедшего из недр Твоих,/об избавлении от обольщения диавольского/воспевающих Тебя, Божия Невеста. Иный. Ирмос: Ты еси утверждение притекающих к Тебе, Господи,/Ты еси свет омраченных,/и поет Тя дух мой.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-c...

Поелику убо Бог и создал, и воссоздал нас для одного и того же конца, то есть для делания добродетели, то кто не видит, сколь великий имеем мы долг творить оную? Неведение законов Божиих и бессилие естества к исполнению оных суть два извинения, уменьшающие тяжесть долга оного: « не ведевый же, сотворив же достойная ранам, биен будет мало » ( Лк.12:48 ). Неведение уменьшает наказание, потому что уменьшает долг. Извинение же бессилием не отринул Бог как суетное. Он повелевает Моисею, да пришед во Египет избавит народ Израильский от работы Фараоновы: Моисей же предлагает бессилие свое. « И рече Моисей к Богу: кто есмь аз, яко да пойду к Фараону царю Египетскому, и яко да изведу сыны Израилевы от земли Египетския? » ( Исх.3:11 ) « Худогласен и косноязычен аз есмь » ( Исх.4:10 ). И не отринул Бог сие извинение его бессилием, но обещал ему Божественную Свою помощь: « яко буду с тобою », рек ( Исх.3:12 ). Обещал ему и уста, и язык, и слово. « Аз », рек, « отверзу уста твоя, и устрою тебе, еже имаши глаголати » ( Исх.4:12 ). Почему ежели бы мы не имели ни познания Божиих законов, ни естественных сил к добродетели, ни помощи Божия благодати, тогда бы и долг к исполнению добрых дел был меньший, и извинение было бы благословное, и наказание за преступление законов меньшее. Но мы, Христиане, имеем и знание Божиего законоположения, и естественные побуждения к добру, и помощь благодати Божией. Сие показывают слова оные Боговдохновенного Павла: « создани в Христе Иисусе на дела благая, яже прежде уготова Бог, да в них ходим » ( Еф.2:10 ). Предуготовал Евангельскою проповедью, даровал нам естественные побуждения к добру, предуготовал содействием благодати Своей. Кто не знает Божиих законов? Кто не различает добра от зла? Кто не ведает добродетели и греха? кто не видит, что имеем мы побуждение к любви, да любим Бога и ближнего, расположение к правде, да не обидим ни самих себя, ни других, к целомудрию, да будем целомудры, к послушанию, да не мним себя высшими быть других, к милосердию, да милуем нищих? Кто не чувствует, что имеет в себе наклонность к соделованию добродетели? или кто слыша Бога, глаголющего к Апостолу Своему: « довлеет ти благодать Моя: сила бо моя в немощи совершается » ( 2Кор.12:9 ): И самого Спасителя мира обещавающего: « и се, Аз с вами есмь во вся дни до скончания века » ( Мф.28:20 ): кто, говорю, слыша сие, не поверит, что тот, который преклоняется к деланию добродетели, имеет всемогущую благодать, подкрепляющую слабость естества? Поелику убо неведения нет, побуждение же от природы есть, и благодать содействует, то долг наш более увеличивается. Чем убо извиняться мы можем в том, что преступаем повеления Божии?

http://azbyka.ru/otechnik/Nikifor_Feotok...

Канон Богородицы со ирмосом на 6 и апостола на 8, глас 8. Песнь 1 Ирмос: Песнь возслем, людие,/Чудному Богу нашему,/свободившему Израиля от работы,/песнь победную поюще и вопиюще,/поим Тебе, Единому Владыце. Колесница Божия пресветлая был еси,/Всесвятое нося Имя пред человеки, Луко всечестне,/колесницы и тристаты прелести погружая крепко. Струю приим жизни, зноем изсыхаемый безбожия, напоил еси мир, Луко всеблаженне,/тучами Богоразумия,/из чрева твоего изскачущими. Блистанием Духа, Луко, и жития чистотою озаряем,/яко молния, треблаженне, Богоданно сиял еси всей вселенней, просвещая верных сердца. Богородичен: Радуйся, всесвятый храме, руно Богоросное,/запечатанный источниче безсмертныя Струи,/стадо Твое, Владычице, сохраняй от всех ратных непленимо. Катавасия: Отверзу уста моя Песнь 3 Ирмос: Несть свят, яко Господь,/и несть праведен, яко Бог наш,/Егоже поет вся тварь:/несть праведен, паче Тебе, Господи. Возсияв, яко солнце, проповеданием,/Церкве украсил еси, Луко, утверждение,/прелести мглу теплотою веры истаив, всеблаженне. Скрижали изсекл еси Боголепныя от камене, пребогате, Божия воплощения,/оскорд 26 имея Божественный язык твой и уста Богодухновенная. Во облак всесветлый входяй/и облаком покрываемь,/приял еси, премудре, Новый Закон,/перстом Духа писанный на сердцы твоем. Богородичен: Несть непорочны, яко Ты, Владычице,/и несть пречисты, паче Тебе, Всенепорочная:/во чреве бо Бога Слова вместила еси,/Единаго Многомилостиваго. Седален, глас 8. Подобен: Премудрости: Яко сошественник Павлов явився,/различныя беды терпеливне претерпел еси,/всехвальне Господень апостоле,/и течение страданием совершив веры,/с ним в вышних веселишися, блаженне./Тем и миру Христово Евангелие проповедав,/просветил еси подсолнечную всю, Луко всечестне./Моли Христа Бога грехов оставление подати празднующим любовию святую память твою. Слава, и ныне, Богородичен: Солнца облаче разумнаго,/Божественнаго Света светильниче златокованный,/Нескверная, Неблазная, Всенепорочная Владычице,/омраченную душу мою ослеплением страстей/безстрастия зарею просвети, молюся,/и оскверненное мое сердце омый потоки умиления,/покаяния же слезами,/и от тимения 27 мя очисти дел моих, да любовию зову Ти:/Богородице Приснодево, моли Христа Бога/прегрешений оставление подати ми,/Тебе бо имею надежду, раб Твой.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

В раю воспрещено было единственно качество. В нашей юдоли плача, на земле, находим, что неразборчивость в качестве производит гораздо более душевных бедствий, нежели излишество в количестве. Не должно думать, что одному гроздью свойственно действовать на наш ум, на нашу душу; каждый род пищи имеет свойственное ему действие на кровь, на мозг, на все тело, а посредством тела — и на дух. Кто внимательно наблюдает за собою, упражняясь в подвиге поста, тот найдет непременно нужным истрезвление тела и души от продолжительного употребления мяс и самых рыб; тот с любовью облобызает уставы святой Церкви о посте и подчинится им. Святые отцы нарекли пост основанием всех добродетелей, потому что постом сохраняется в должной чистоте и трезвенности ум наш, в должной тонкости и духовности наше сердце. Тот, кто колеблет основание добродетелей, колеблет все здание добродетелей. Братия! Будем протекать поприще святого поста с усердием и тщанием. Лишения, которым, на первый взгляд, подвергается наше тело по уставу поста, ничтожны пред душевною пользою, которую способен принести пост. Отрешим посредством поста наши тела от роскошной и тучной трапезы, а сердца от земли и тления, от той глубокой и пагубной забывчивости, которою мы отделяем себя от предстоящей нам и готовой объять нас вечности. Устремимся и духом и телом к Богу! Убоимся плотского состояния, производимого нарушением поста, убоимся производимой презрением поста совершенной неспособности к богопочитанию и богопознанию. Эта гибельная неспособность — начало вечной смерти. Эта гибельная неспособность является в нас тогда, когда, от пренебрежения Божественною заповедью о посте, мы попустим отягчать сердцам нашим обьядением и пиянством. Аминь. скрыть способы оплаты Комментарии Иоанн 27 марта 2019, 21:21 Спаси Вас Господи!Нужная статья. Читаешь и начинаешь понимать, насколько важно соблюдать пост (по возможности, по силам своим). С уважением адресат. Алексей 3 марта 2018, 16:31 Спаси Господи за эту проповедь! Святитель Игнатий, моли Бога о нас! Кваснецька 14 мая 2017, 13:11 Благодарю Господа за Великого Святого - Игнатия Брянчанинова, к которому стремиться моя душа...Да неосужденно отверзу уста моя недостойная(Макарий Великий) Подпишитесь на рассылку Православие.Ru Рассылка выходит два раза в неделю: Новые материалы Выбор читателей Мы в соцсетях Подпишитесь на нашу рассылку

http://pravoslavie.ru/3011.html

Величаем Тя, Живодавче Христе, и чтем Крест Твой Святый, имже нас спасл еси от работы вражия. Молитвы Честному и Животворящему Кресту Господню Молитва первая Кресте Честный, хранитель души и телу буди ми: образом своим бесы низлагая, враги отгоняя, страсти упражняя и благоговение даруя ми, и жизнь, и силу, содействием Святаго Духа и честными Пречистыя Богородицы мольбами. Аминь. Молитва вторая О Пречестный и Животворящий Кресте Господень! Древле убо был еси казни позорныя орудие, ныне же знамение спасения нашего присно почитаемое и прославляемое! Како достойне возмогу аз, недостойный, воспети Тя и како дерзну преклонити колена сердца моего пред Искупителем моим, исповедая грехи свои! Но милосердие и неизреченное человеколюбие Распеншегося на тебе смиренное Дерзновение подает ми, да отверзу уста моя воеже славити Тя; сего ради вопию Ти: радуйся, Кресте, Церкве Христовы красота и основание, всея вселенныя — утверждение, христиан всех — упование, царей — держава, верных — прибежище, Ангелов — слава и воспевание, демонов — страх, губительство и отгнание, нечестивых и неверных — посрамление, праведных — услаждение, обремененных — ослаба, обуреваемых — пристанище, заблудших — наставниче, одержимых страстьми — раскаяние, нищих — обогащение, плавающих — кормчий, слабых — сила, во бранех — победа и одоление, сирых — верное покровение, вдов — заступниче, дев — целомудрия охранение, ненадеянных — надежда, недужных — врач и мертвых — воскресение! Ты, прообразованный чудотворящим жезлом Моисея, животворный источник, напаяющий жаждущия духовныя жизни и услаждающий наши скорби; Ты — одр, на немже царственно почил тридневно Воскресший Победитель ада. Сего ради и утро, и в вечер, и полудне прославляю Тя, треблаженное Древо, и молю волею Распеншегося на Тебе, да просветит Он и укрепит Тобою ум мой, да открыет в сердце моем источник любве совершенней и вся деяния моя и путие мои Тобою осенит, да выну величаю Пригвожденнаго на Тебе, грех моих ради, Господа Спасителя моего. Аминь. Икона Воздвижения Креста Господня

http://foma.ru/27-sentyabrya-2013-vozdvi...

Канон, глас 4. Песнь 1 Ирмос: Отверзу уста моя,/и наполнятся Духа,/и слово отрыгну Царице Матери,/и явлюся, светло торжествуя,/и воспою, радуяся, Тоя чудеса. Возжада душа моя воспети Тя, Владычице!/Кую песнь принесу Богородице, недоумеюся окаянства моего ради,/связан же ми язык и душа притрепетна есть,/слово ми подаждь, Всепетая, во хвалении величати Тя. От лет древних сокрывашеся священное Твое изображение,/егда же в разоренней обители жизнь иноческая паки возродися,/благоволила еси, Пречистая, сокровенный образ явити/и икону Твою нам даровати. Слава: Славим Тя, Богоневесто,/рождшую Христа, Бога нашего,/Егоже моли помиловати души наша. И ныне: Воспоим, вси людие, Госпожу и Владычицу нашу Богородицу,/Тою бо безбедно море житейское преходим/и пристанище спасительное в Сыне Ея обретаем. Песнь 3 Ирмос: Твоя песнословцы, Богородице,/живый и независтный Источниче,/лик Себе совокупльшыя, духовно утверди/в Божественней Твоей славе,/венцев славы сподоби. Благоволила еси, Госпоже, яко святых обителей Преславная Игумения,/на Снятней горе черноризиц сонм собрати,/сего ради и честную икону Твою в знамение милости/и неотступнаго покрова Твоего даровала еси. Пение всякое побеждается песнословцев Твоих, Богородице,/не возмогаем, бреннии, достойно воспети Тя,/ниже исчислити щедроты Твоя,/ни поведати смирения глубину,/ниже Божественныя любве тайну. Слава: В Тебе, Пречистая, яко в чистейшем источнице, почерпаем силы и утешение,/неоскудно бо милосердие и любовь Твою на нас, грешных, преизобильно изливаеши/и росою умиления жестосердых орошаеши. И ныне: Богородице Дево,/в молитвах Твоих мир не оставила еси,/буди нам Путеводительница во Обители вечныя. Седален, глас 2: Днесь, светло ликующе,/припадаем всеблагоговейно ко образу Пречистей,/имже покров Матерний обители милостивно даровася. Слава, и ныне, тойже. Песнь 4 Ирмос: Седяй в славе/на Престоле Божества, во Облаце легце,/прииде Иисус Пребожественный,/нетленною дланию, и спасе зовущыя:/слава, Христе, силе Твоей. Иже на огненных Херувимех седяй и певаемый от Серафим,/во Твою честнейшую утробу сниде,/ложесна девическая Престолом Божества соделав./Даруй и нам, о Госпоже, храмы Духа Святаго достойны соделатися.

http://pravicon.com/info-4033

По полиелеи седален, глас 8: К торжеству днесь преподобныя Елены стецемся, вернии, яже возсия во граде Москве совершенством добродетелей во святей и славней обители Одигитрии, идеже постниц множество подвизашеся, и бысть им известная начальница, спасенною стезею благоразумне водящи. Ныне же, от земных трудов пришедши в Небесная покоища, от Христа Пастыреначальника возмездие приемлет. Слава, и ныне, Богородичен, глас тойже: Стена еси девам, Богородице Дево, и всем к Тебе притекающим, темже под кров Твой прибегаем и с верою и любовию вопием: Одигитрие Благая, песнопевцев Твоих мольбы приими и милостивно помилуй. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Д ивен Бог во святых Своих,/Бог Израилев. Стих: В церквах благословите Бога,/Господа от источник Израилевых. В сякое дыхание: Евангелие от Матфеа, зачало 104. По 50-м псалме стихира, глас 6: Приидите, дев сословие и постниц ликостояния,/богомудрую наставницу нашу любовию ублажим, глаголюще:/преподобная мати Елено,/моли Всеблагаго Бога,/да избавит нас от всякаго обстояния,/и яже в дому Пречистыя Одигитрии,/тобою собрáнное стадо соблюдет/и спасет души наша. Канона два: Пресвятыя Богородицы Одигитрии, со ирмосом на 6 ( зри Минею Июль в 28-й день) и святыя на 8, глас 4, егоже краегранесие: Всеизрядную и премудрую Елену воспою. Песнь 1 Ирмос: Отверзу уста моя,/и наполнятся Духа,/и слово отрыгну Царице Матери,/и явлюся, светло торжествуя,/и воспою, радуяся, Тоя чудеса. Владыко, Боже, призри с Небесе и устне моя отверзи и язык уясни в похвалу угоднице Твоей, преподобней и блаженней Елене, дев наставнице. Словесы твоими к чистоте и целомудрию призывающи, наставница явилася еси ликов девических, Елено, темже молим тя, настави нас на стези правды. Единаго Господа взыскующи и Того Единаго желающи, Тому Единому вседушно от юности послужити потщалася еси, преподобная. Богородичен: Истинную и сущую Богородицу, Тя, Дево, исповедуем, яко воистину Тобою Слово Божие на земли явися и с человеки поживе во спасение наше и обновление.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Причастен Крестовоздвижению и в Неделю Крестопоклонную Кондак Кресту Аудиоплеер Вознесыйся на крест волею, тезоименитому Твоему новому жительству щедроты Твоя даруй, Христе Боже; возвесели силою Твоею, победы дая нам на сопостаты, пособие имуще Твое, оружие мира, непобедимую победу. Кресту Твоему Аудиоплеер Радуйся живоносный Кресте, благочестия непобедимая победа, дверь райская, верных утверждение, Церкве ограждение, имже тля разорися и упразднися, и попрася смертная держава, и вознесохомся от земли к небесным, оружие непобедимое, бесов сопротивоборче: слава мучеников, преподобных яко воистинну удобрение: пристанище спасения, даруяй миру велию милость. Молитвы Честному и Животворящему Кресту Господню Молитва первая Кресте Честный, хранитель души и телу буди ми: образом своим бесы низлагая, враги отгоняя, страсти упражняя и благоговение даруя ми, и жизнь, и силу, содействием Святаго Духа и честными Пречистыя Богородицы мольбами. Аминь. Молитва вторая О Пречестный и Животворящий Кресте Господень! Древле убо был еси казни позорныя орудие, ныне же знамение спасения нашего присно почитаемое и прославляемое! Како достойне возмогу аз, недостойный, воспети Тя и како дерзну преклонити колена сердца моего пред Искупителем моим, исповедая грехи свои! Но милосердие и неизреченное человеколюбие Распеншегося на тебе смиренное Дерзновение подает ми, да отверзу уста моя воеже славити Тя; сего ради вопию Ти: радуйся, Кресте, Церкве Христовы красота и основание, всея вселенныя — утверждение, христиан всех — упование, царей — держава, верных — прибежище, Ангелов — слава и воспевание, демонов — страх, губительство и отгнание, нечестивых и неверных — посрамление, праведных — услаждение, обремененных — ослаба, обуреваемых — пристанище, заблудших — наставниче, одержимых страстьми — раскаяние, нищих — обогащение, плавающих — кормчий, слабых — сила, во бранех — победа и одоление, сирых — верное покровение, вдов — заступниче, дев — целомудрия охранение, ненадеянных — надежда, недужных — врач и мертвых — воскресение! Ты, прообразованный чудотворящим жезлом Моисея, животворный источник, напаяющий жаждущия духовныя жизни и услаждающий наши скорби; Ты — одр, на немже царственно почил тридневно Воскресший Победитель ада. Сего ради и утро, и в вечер, и полудне прославляю Тя, треблаженное Древо, и молю волею Распеншегося на Тебе, да просветит Он и укрепит Тобою ум мой, да открыет в сердце моем источник любве совершенней и вся деяния моя и путие мои Тобою осенит, да выну величаю Пригвожденнаго на Тебе, грех моих ради, Господа Спасителя моего. Аминь.

http://pravmir.ru/vozdvizhenie-kresta-go...

Пройде сквозе дверь непроходную заключенныя утробы Твоея/Правды Солнце, Чистая, и миру возсия,/яко прославися. Канон святаго, творение Иоанна монаха. Глас 4. Песнь 1 Ирмос: Моря чермную пучину/невлажными стопами/древний пешешествовав Израиль,/крестообразныма Моисеовыма рукама//Амаликову силу в пустыни победил есть . Моря страстнаго пучину преплыв,/живоносным оружием Креста/фараона лукаваго мысленнаго, блаженне,/божественною силою потопил еси. Господу возложен, блаженне, от матерних пелен,/пред мучительским судищем/Христа богомудренно проповедал еси,/Моисейски бо низложил еси противоборных шатания. Прелести оставив Египет, Харитоне преподобне,/и пустынногражданин быв,/чисто беседовал еси Чистому/и приял еси Небесное наследие. Богородичен: Безсеменно отчею волею/от Божественнаго Духа Божия Ты зачала еси Сына/и плотию родила еси,/из Отца безматерня и нас ради из Тебе безотча. Катавасия: Отверзу уста моя: Песнь 3 Ирмос: Лук сокрушися сильных/державою Твоею, Христе,//и силою немощствующии препоясашася. Иже времене вне всякаго, яко времен Творец,/из Тебе, Дево, вольно Младенец создася. Чрево, пространнейшее Небес, воспоим,/имже Адам на Небесах, радуяся, жительствует. Ин Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи:/Ты моя крепость, Господи,//и прибежище, и утверждение. Веселится о тебе учеников словесная паства твоя духовно, преподобне,/твоей общащися светлости. Мудрование плотское, яко виновное вражды на Бога,/жизни Духу, преподобне Харитоне, повинул еси. Низложил еси давидски/иноплеменника Голиафа, преподобне, мысленнаго силу/всеоружием Духа. Богородичен: Ты едина сущим на земли/паче естества благих Ходатаица, Мати Божия, была еси./Тем Тебе: радуйся! зовем. Седален, глас 8. Подобен: Премудрости: Страдания болезньми искусився,/пощения страданьми утвердився,/злата светлейший благочестием облистал еси/и чистое приятелище был еси Духа:/лукавых духов тьму разгнал еси./Тем собрав монашествующих множества,/пастырь их был еси и светильник светлейший, Харитоне блаженне./Моли Христа Бога грехов оставление даровати/чтущим любовию святую память твою.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005    006    007    008   009     010