Богородичен: Тя невидимаго Бога носившую объятии,/на небесех певаемаго от всякия твари,/и Тобою нам дарующаго всегда спасение,/в вере величаем. Богородичен: Тебя, носившую во объятиях невидимого Бога,/на небесах воспеваемого всем творением,/и через Тебя нам дарующего спасение всегда,/мы с верою величаем. Иный. Ирмос: Не рыдай Мене, Мати,/зрящи во Гробе,/Егоже во чреве без семене зачала еси, Сына:/востану бо,/и прославлюся,/и вознесу со славою/непрестанно яко Бог/верою и любовию Тя величающия. Канон преподобной. Ирмос: Не рыдай надо Мною, Матерь: Удобь претерпела еси, мати, пустынный труд,/укрепляема державною силою Христовою:/скверная бо помышления находящая,/струями божественных слез угасила еси чистая,/постников высото, преподобных похвало. Легко перенесла ты, матерь, труд в пустыне,/наставляемая могущественною силою Христа:/ибо находящие скверные помышления/струями божественных слез угасила ты, священная,/подвижников совершенство, преподобных похвала. Пресветлейшими лучами,/просвещает тя едина свет рождшая Христа, Дева и Чистая:/страшную врагом тя поставляет честная:/явственную же всем Марие являет тя,/страдалец красото, преподобных утверждение. Светлейшими лучами просвещает тебя Дева и чистая,/одна родившая Свет Христа/. делая тебя страшной для врагов, священная,/и известной всем, Мария, тебя являет,/подвижников красота, преподобных утверждение. Оставивши мудренно земная вся,/жилище честное Духа явилася еси:/мирских убо лютых свободитися,/моли единаго Христа свободителя,/верно совершающим Божественную память твою. Оставив благоразумно все земное,/священным жилищем Духа явилась ты;/итак, моли Христа, единого Освободителя,/от страшных бед мирских освободить/с верою совершающих божественную память твою. Богородичен: Законов естества Дево, паче естества утаившися,/новое Отроча на земли родила еси Чистая,/Законодавца суща и Ветха деньми,/мысленное небо всех Творца:/тем верою и любовию Тя ублажаем. Богородичен: От законов естества, Отроковица,/утаившись сверхъестственно,/Дитя юное Ты, Чистая, носила во чреве на земле,/Законодателя истинного и Древнего Днями./Потому Тебя, Мысленное Небо всех Творца,/мы с верою и любовию восхваляем.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-p...

 Ирмос: Не рыдай Мене Мати,/зрящи во гробе,/Егоже во чреве без семене зачала еси Сына:/востану бо и прославлюся,/и вознесу со славою, непрестанно яко Бог,/верою и любовию Тя величающия. Песнь 9 Ирмос: Не рыдай надо Мною, Матерь,/видя во гробе Сына,/Которого Ты во чреве без семени зачала,/ибо Я воскресну и буду прославлен,/и во славе вознесу, как Бог,/непрестанно с верою и любовию/Тебя величающих. страннем Твоем рождестве,/болезней избежавше паче естества,/ублажихся Безначальне Сыне:/ныне же Тя Боже мой,/бездыханна зрящи мертва,/оружием печали растерзаюся люте,/но воскресни, яко да возвеличуся. При дивном Твоем рождестве/сверхъестественно избежав мучений,/Я была прославлена, Сын безначальный;/ныне же, видя Тебя, Боже Мой, бездыханным, мертвым,/Я мечом скорби терзаюсь страшно;/но воскресни, чтобы Мне возвеличиться. покрывает Мя хотяща,/но устрашаются адовы вратницы,/одеяна видяще одеждею окровавленою, Мати, отмщения:/враги бо Крестом поразив яко Бог,/воскресну паки, и возвеличу Тя. Земля покрывает Меня по Моей воле,/но трепещут привратники ада,/видя Меня, Матерь,/облеченного в окровавленную одежду мщения,/ибо поразив врагов на Кресте, как Бог,/Я опять воскресну и возвеличу Тебя. радуется тварь,/да веселятся вси земнороднии,/враг бо пленися ад:/с миры жены да сретают,/Адама со Евою избавляю всеродна,/и в третий день воскресну. Да радуется творение,/да веселятся все, на земле рожденные,/ибо у ада ненавистного отнята добыча;/пусть жены с ароматами Меня встречают;/Я избавляю Адама и Еву со всем их родом,/и в третий день воскресну. По 9й же песни Трисвятое. После девятой песни Трисвятое. И тропарь, глас 2: Егда снизшел еси к смерти, Животе безсмертный,/тогда ад умертвил еси блистанием Божества./Егда же и умершия от преисподних воскресил еси,/вся силы небесныя взываху:/Жизнодавче Христе Боже наш, слава Тебе. Тропарь, глас 2: Когда сошел Ты к смерти, Жизнь бессмертная,/тогда ад умертвил Ты сиянием Божества./Когда же Ты и умерших из преисподней воскресил,/все Силы Небесные взывали:/“Податель жизни, Христе Боже наш, слава Тебе!”

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/strastnay...

В четверток вечера на стиховне: Подобен: Егда от древа: Егда Тя беззаконнии людие, Спасе, Жизнь всех,/на Древо вознесоша,/тогда Чистая и Пренепорочная Мати Твоя/предстоящи и рыдающи взываше:/Чадо Мое Сладкое,/Свете Моима очима,/увы Мне, како посреде злодею/на Кресте пригвоздитися претерпел еси,/Иже землю повешей на водах? В пяток утра на стиховне: Грозд Всезрелый, Чистая,/Егоже невозделанно во утробе носила еси,/на Древе яко узрела еси Сего повешена,/рыдающи, восклицала еси и взывала:/Чадо, сладость искапай,/еюже отымется пиянство всякое страстей, Благодателю,/Мене ради, Тебе рождшия,/Своим благоутробием умоляемь. Глас 3 Во вторник вечера на Господи воззвах: Оружие сердце Твое пройде, Пречистая,/егда Сына Твоего на Кресте видела еси, и вопияла еси:/не безчадну мя покажи, Сыне Мой и Боже,/соблюдый Мя по рождестве Деву. Во вторник вечера на стиховне: На Кресте Тя воздвижена, Христе Мой,/яко виде Агница, Рождшая Тя, и Непорочная, и Мати Твоя,/рыдаше с плачем и вопияше:/не покажи Мя безчадну,/Юже сохранил еси Чисту и по рождестве. В среду утра на стиховне: Зрящи Тя висяща на Древе Всенепорочная, Христе мой Преблагий,/рыдающи вопияше матерски:/Сыне Мой Вселюбезнейший,/како собор беззаконный на Древе Тя осуди? В четверток вечера на Господи воззвах: Мир помилован бысть, Слове, распятием Твоим,/тварь просветися, языцы спасение обретоша, Владыко,/вопияше Пречистая:/Аз же ныне растерзаюся,/зрящи Твою вольную страсть. В четверток вечера на стиховне: Зрящи Тя Всенепорочная воздвижена на Древо,/Христе мой Преблагий,/плачущи вопияше матерски:/Сыне Мой Вселюбезный!/Како сонм беззаконный на Кресте Тя воздвиже? В пяток утра на стиховне: Зрящи из Тебе Рожденнаго, Всенепорочная,/повешена на Древе,/восклицаше вопиющи:/Сладкое Мое Чадо,/где Твоя зайде доброта светоносная,/добро Сотворившаго роду человеческому? Глас 4 Во вторник вечера на Господи воззвах: Не рыдай Мене, Мати,/зрящи на Древе повешена Твоего Сына и Бога,/на водах Повесившаго всю землю неодержимо/и всю тварь Создавшаго;/ибо воскресну и прославлюся,/и адова царствия сокрушу крепостию,/и погублю того силу,/и связанныя избавлю от злодейства его, яко Благоутробен,/и Отцу Моему приведу, яко Человеколюбец.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

9 . Не рыдай Мене, Мати, зрящи во гробе, Егоже во чреве без семене зачала еси Сына: востану бо и прославлюся и вознесу со славою непрестанно яко Бог, верою и любовию Тя величающия. [«Не рыдай о Мне, Матерь, видя во гробе Сына, зачатого Тобою во чреве бессеменно, ибо Я восстану и прославлюсь и, как Бог, со славою вознесу непрестанно с верою и любовью величающих Тебя».] Стихиры на хвалитех Днесь содержит гроб Содержащаго дланию тварь, покрывает камень Покрывшаго добродетелию небеси; спит Живот, и ад трепещет, и Адам от уз разрешается. Слава Твоему смотрению, имже совершив все упокоение вечное, даровал еси нам, Боже, всесвятое из мертвых Твое воскресение. [«Сегодня гроб держит Того, Кто в Своей руке держит всё творение; камень покрывает покрывшего совершенством небеса. Жизнь спит и ад трепещет; Адам освобождается от уз. Слава Промыслу Твоему, Боже, по которому Ты, предавшись полному покою, даровал нам навеки Твоё всесвятое воскресение из мёртвых».] В Великую субботу, вечера Стихиры на Господи воззвах Днесь ад стеня вопиет: уне мне бяше, аще бых от Марии Рождшагося не приял; пришед бо на мя, державу мою разруши, врата медная сокруши; души, яже содержах прежде, Бог сый, воскреси. Слава, Господи, кресту Твоему, и воскресению Твоему. [«Сегодня ад со стоном вопит: „Лучше мне было бы не принимать Родившегося от Марии, ибо, пришедши ко мне, Он уничтожил мою власть, сокрушил медные врата, а души, которыми владел я раньше. Он, как Бог, воскресил“. Слава, Господи, Твоему кресту и воскресению Твоему».] Днесь ад стеня вопиет: разрушися моя власть, приях мертваго, яко единаго от умерших; Сего бо держати отнюд не могу, но погубляю с Ним, имиже царствовах; аз имех мертвецы от века, но Сей [се] всех воздвизает. Слава, Господи, кресту Твоему, и воскресению Твоему. [«Сегодня ад со стоном громко взывает: „Уничтожилась моя власть: я принял Мёртвого, как одного из умерших, но совершенно беспомощен удержать Его и теряю с Ним тех, над которыми царствовал; я имел мёртвых от века, и вот Он всех воскрешает“. Слава Господи, Твоему кресту и воскресению Твоему».]

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Для новокрещеных, стоящих теперь в храме в белых рубашках и со свечами в руках, хор вместо Трисвятого поет «Елицы во Христа крестистеся, во Христа облекостеся» (Все вы, во Христа крестившиеся, во Христа облеклись, Гал. 3:27). После этого песнопения Вечерня переходит в Литургию. Апостольское чтение (Рим. 6:3—11) призывает христиан умереть для греха, чтобы жить с Иисусом Христом. Здесь наступает переломный момент от страстного к Пасхальному богослужению: закрывается алтарь и происходит перемена всех облачений в храме с темных на белые. «Воскресни, Боже, суди земли, яко Ты наследеши во всех языцех» (Восстань, Боже, суди землю, потому что Ты наследуешь все народы, Пс. 81:8). – поет многократно торжественным напевом хор. К началу чтения Евангелия, которое возвестит о воскресении Спасителя (Мт. 28:1—20), храм приобретает светлый, пасхальный вид. После чтения Евангелия продолжается Литургия Василия Великого обычным порядком Вместо Херувимской поется: Да молчит всякая плоть человеча и да стоит со страхом и трепетом, и ничтоже земное в себе да помышляет: Царь бо царствующих и Господь господствующих приходит заклатися и датися в снедь верным. Да умолкнет всякая плоть и да стоит со страхом и трепетом, ни о чем земном не помышляя: ибо Царь царствующих и Господь господствующих приходит, чтобы заклаться и дать Себя в пищу верным. Предходят же сему лица Ангельстии со всяким началом и властью: многоочитии Херувимы и шестокрылые Серафимы, лица закрывающе и вопияще песнь: Аллилуиа. Ему предшествуют сонмы Ангелов со всеми Началами и Властями, многоочитые Херувимы и шестокрылые Серафимы, закрывая лица и возглашая песнь: Аллилуия. Вместо Достойно есть хор поет ирмос 9-ой песни канона утрени: Не рыдай Мене, Мати, зрящи во гробе, Его же во чреве без семене зачала еси Сына. Восстану бо, и прославлюся и вознесу со славою, непрестанно, яко Бог, верою и любовию Тя величающия. Не рыдай надо Мной, Матерь, видя во гробе Сына, которого Ты зачала во чреве без семени. Я восстану и прославлю Себя как Бог, и навсегда вознесу во славе тех, которые с верою и любовью величают Тебя.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/2619...

Все содержащий был вознесен на крест, – и, видя Его обнаженным (и) висящим на древе, предается рыданиям все творение. Сокрыло лучи свои солнце, и потеряли блеск звезды. В большом страхе поколебалась земля; обратилось в бегство море (взволновалось), распались камни, раскрылись многие гроба и восстали телеса святых мужей. Стенает долу ад, и иудеи совещаются оболгать воскресение Христа, а жены (мироносицы) взывают: преблагословенна сия суббота, уснувший в которую, Христос на третий день воскреснет. П. 7. Неизреченное чудо, в пещи избавивый преподобныя отроки из пламене, во гробе мертв бездыханен полагается, во спасение нас поющих: Избавителю Боже, благословен еси. Невыразимое чудо! Сохранивший в печи от огня благочестивых юношей (ныне) во гробе полагается бездыханным мертвецом для спасения нас поющих: благословен Ты Бог – Искупитель! П. 8. Ужаснися, бояйся небо, и да подвижатся основания земли; се бо в мертвецех вменяется в вышних Живый, и во гроб мал странноприемлется. егоже отроцы благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки. Содрогнись от страха, небо, – и да поколеблются основы земли; ибо вот причисляется к мертвым и в тесном гробе помещается Живущий в вышних, Которого отроки благословляйте, священники воспевайте, народы превозносите во все века ( Иер. 2:12 . Пс. 81:5 ). П. 9. Не рыдай Мене, Мати, зрящи во гробе, егоже во чреве без семене зачала еси Сына; востану бо и прославлюся, и вознесу со славою, непрестанно яко Бог, верою и любовию Тя величающия. Не рыдай надо Мною, Матерь, видя во гробе Сына, Которого зачала Ты во чреве бессеменно; ибо Я восстану и прославлюсь и, как Бог, вознесу во славе тех, которые непрестанно с верою и любовью прославляют Тебя ( Лк. 23:28 ). Малая ектенья. «Свят Господь Бог наш»... «Всякое дыхание да хвалит Господа» (см. л. 33). Избранные стихи из Хвалитных псалмов (см. л. 33). Стихира на хвалитех. Гл. 2. Днесь содержит гроб Содержащаго дланию тварь, покрывает камень Покрывшаго добродетелию небеса: спит Живот, и ад трепещет, и Адам от уз разрешается. Слава Твоему смотрению, имже совершив все упокоение вечное, даровал еси нам, Боже, всесвятое из мертвых Твое воскресение.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Прокимен: Разделиша ризы Моя себе и о одежди Моей меташа жребий. Стих: Боже, Боже Мой, вонми Ми, вскую оставил Мя еси? Перевод: Разделили одежды мои себе и об одеянии моём бросали жребий. Стих: Боже, Боже мой, внемли мне, для чего Ты оставил меня? Великая Суббота Тропарь: Благообразный Иосиф, с древа снем Пречистое Тело Твое, плащаницею чистою обвив, и вонями во гробе нове покрыв положи. Перевод: Благородный Иосиф, с древа сняв пречистое тело Твое, чистым полотном обвив и помазав благовониями, в гробнице новой положил.  «Да молчит всякая плоть человеча» — этот гимн поется вместо Херувимской песни на великом входе Да молчит всякая плоть человеча и да стоит со страхом и трепетом, и ничтоже земное в себе да помышляет: Царь бо царствующих и Господь господствующих приходит заклатися и датися в снедь верным. Предходят же Сему лицы Ангельстии со всяким Началом и Властию, многоочитии Херувими и шестокрилатии Серафими, лица закрывающе и вопиюще песнь: аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа.» Перевод: Да умолкнет всякая плоть человеческая, и да стоит со страхом и трепетом, и ни о чем земном в себе да не помышляет, ибо Царь царствующих и Господь господствующих приходит заклаться и дать Себя в пищу верным. Пред Ним шествуют сонмы Ангелов со всяким их Начальством и Властью, многоокие Херувимы и шестикрылые Серафимы, закрывая лица и возглашая песнь: аллилуия, аллилуия, аллилуия. Ирмос: Не рыдай Мене, Мати, зрящи во гробе Егоже во чреве без семене зачала еси Сына: восстану бо и прославлюся, и вознесу со славою непрестанно, яко Бог, верою и любовию Тя величающия. Перевод: Не рыдай надо Мною, Матерь, видя во гробе Сына, Которого Ты во чреве без семени зачала, ибо Я воскресну и буду прославлен, и во славе вознесу, как Бог, непрестанно с верою и любовию Тебя величающих. Службы Страстной седмицы Великий Понедельник Утром: часы, изобразительные и вечерня с литургией Преждеосвященных Даров. Вечером: великое повечерие Великий Вторник Утром: часы, изобразительные и вВечерня с литургией Преждеосвященных Даров.

http://foma.ru/strastnaya-sedmitsa-2016....

В понедельник утра Богородичен: Богородице, всех Царице,/православных похвало,/еретичествующих шатания разори/и лица их посрами,/не кланяющихся, ниже чтущих, Пречистая,/честный Твой образ. В понедельник вечера Богородичен: Избави нас от нужд наших,/Мати Христа Бога,/рождшая всех Творца,/да вси зовем Ти:/радуйся, едино предстательство душ наших. Во вторник утра Богородичен: От всех бед рабы Твоя сохраняй,/Благословенная Богородице:/да Тя славим, надежду душ наших. Во вторник вечера на Господи воззвах: Крестобогородичен: Не рыдай Мене, Мати,/зрящи на Древе повешена Твоего Сына и Бога,/на водах Повесившаго всю землю неодержимо/и всю тварь Создавшаго;/ибо воскресну и прославлюся,/и адова царствия сокрушу крепостию,/и погублю того силу,/и связанныя избавлю от злодейства его, яко Благоутробен,/и Отцу Моему приведу, яко Человеколюбец. Во вторник вечера на стиховне Крестобогородичен: Распинаема Христа Человеколюбца/видящи Пречистая,/и ребра ископоваема копием,/плачущи во пияше:/что сие, Сыне Мой?/Что Ти безблагодатнии людие воздаша,/за яже сотворил еси добрая им,/и тщишися безчадствовати Мя, Вселюбезнейший?/Удивляюся, Благоутробне, Твоему вольному распятию. В среду утра на стиховне Крестобогородичен: Умервщляема видящи Христа Пречистая Владычица,/умервщляюща льстиваго,/восклицаше, горце взывающи/из утробы Тоя Произшедшему,/и, долготерпению Его чудящися, взываше:/Чадо Мое Любезнейшее,/не забуди Рабу Твою,/не закосни, Человеколюбче, Мое Утешение. В среду вечера Богородичен: Имуще Тя, Богородице, упование и предстательство,/вражиих навет не убоимся,/яко спасаеши души наша. В четверток утра Богородичен: Тя, стену, стяжахом, Богородице Пречистая,/и благоутишное пристанище, и утверждение./Темже молюся,/иже в житии обуреваем:/окорми и спаси мя. В четверток вечера на Господи воззвах: Крестобогородичен: Яко узре Тя, Господи,/Дева и Мати Твоя на Кресте повешена,/дивяшеся и, взирающи, глаголаше:/что Ти воздаша, иже многих Твоих даров наслаждшиися, Владыко?/Но молюся, не остави Мене едину в мире,/но потщися воскреснути, свозставляя праотца.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Невыразимое чудо: Тот, Который сохранил в печи отроков от огня, мертвый, бездыханный полагается во гробе для спасения нас, поющих: благословен Ты, Боже, Избавитель! 8. Ужаснися бояйся небо, и да подвижатся основания земли, се бо в мертвецех вменяется в вышних Живый, и во гроб мал странноприемлется. Его же, отроцы, благословите, священницы, воспойте, людие, превозносите во вся веки. Содрогнись от страха небо, и да поколеблются основы земли: вот Живущй на небе причисляется к мертвецам и заключается в тесном гробе! Его-то благословляйте, юноши, воспевайте, священники, и все прославляйте во вся веки. 9. Не рыдай Мене, Мати, зрящи во гробе, Его же во чреве без семени зачала еси Сына: востану бо и прославлюся, и вознесу со славою непрестанно яко Бог верою и любовию Тя величающия. Не рыдай надо Мною, Матерь, видя, что Тот Самый Сын, Котораго Ты без семени зачала во чреве, во гробе: вот Я восстану и прославлюсь и, как Бог, превознесу навсегда и во славе тех, которые с верою и любовно прославляют Тебя 9 Соответственно возвышенному значению св. мира, сосуды, в которых оно приготовляется и хранится, устроены царственным усердием с подобающим великолепием. Таковы суть: 1) Два серебряных внутри и по краям золоченных котла: из них один весом в 5 пудов 32 фунта и 12 золот., а другой – 5 пудов 24 фунта и 45 зол. 2) Серебряная внутри, а частью извне, позлащенная кадь с таковой же крышкой. На внешней ее стороне прикреплены четыре среброзлащенные пальмы, а в них, с одной стороны, двуглавый орел с тремя на верху коронами, а с другой – вензель Императрицы Екатерины II, с короной наверху, noддepжubaeмoq двумя Ангелами. На крышке утверждены литые сребропозлащенные изображения прор. Самуила, возливающего елей на главу Давида, и четырех евангелистов. Весу в кади с крышкой 11 пудов 25 фунтоа 47 зол. Как на кади, так и на котлах, вырезана по краям следующая летопись: «По всевысочайшему и богоугодному повелению Благочестивейшей Государыни Великой Екатерины II, Императрицы и Самодержицы Всероссийской, сделан сей сосуд ко употреблению священного мироварения в шестое лето благополучного Ея Величества царствования, а от Рождества Христа Спасителя в 1767 году»

http://azbyka.ru/otechnik/Georgij_Orlov/...

   Для новокрещеных, стоящих теперь в храме в белых рубашках и со свечами в руках, хор вместо Трисвятого поет «Елицы во Христа крестистеся, во Христа облекостеся» (Все вы, во Христа крестившиеся, во Христа облеклись, Гал. 3:27). После этого песнопения Вечерня переходит в Литургию.    Апостольское чтение (Рим. 6:3-11) призывает христиан умереть для греха, чтобы жить с Иисусом Христом. Здесь наступает переломный момент от страстного к Пасхальному богослужению: закрывается алтарь и происходит перемена всех облачений в храме с темных на белые. «Воскресни, Боже, суди земли, яко Ты наследеши во всех языцех» (Восстань, Боже, суди землю, потому что Ты наследуешь все народы, Пс. 81:8). – поет многократно торжественным напевом хор. К началу чтения Евангелия, которое возвестит о воскресении Спасителя (Мф. 28:1-20), храм приобретает светлый, пасхальный вид. После чтения Евангелия продолжается Литургия Василия Великого обычным порядком    Вместо Херувимской поется:     Да молчит всякая плоть человеча и да стоит со страхом и трепетом, и ничтоже земное в себе да помышляет: Царь бо царствующих и Господь господствующих приходит заклатися и датися в снедь верным. Да умолкнет всякая плоть и да стоит со страхом и трепетом, ни о чем земном не помышляя: ибо Царь царствующих и Господь господствующих приходит, чтобы заклаться и дать Себя в пищу верным.     Предходят же сему лица Ангельстии со всяким началом и властью: многоочитии Херувимы и шестокрылые Серафимы, лица закрывающе и вопияще песнь: Аллилуиа. Ему предшествуют сонмы Ангелов со всеми Началами и Властями, многоочитые Херувимы и шестокрылые Серафимы, закрывая лица и возглашая песнь: Аллилуия.    Вместо Достойно есть хор поет ирмос 9-ой песни канона утрени:     Не рыдай Мене, Мати, зрящи во гробе, Его же во чреве без семене зачала еси Сына. Восстану бо, и прославлюся и вознесу со славою, непрестанно, яко Бог, верою и любовию Тя величающия. Не рыдай надо Мной, Матерь, видя во гробе Сына, которого Ты зачала во чреве без семени. Я восстану и прославлю Себя как Бог, и навсегда вознесу во славе тех, которые с верою и любовью величают Тебя.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/2...

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010