[Сей кондак глаголется трижды.] [Далее повторяем 1е икос и кондак:] Икос 1 Ангеле земный и человече небесный, праведный отче Ионо, в земнем твоем странствовании был еси. Ангелоподобне бо пожив среди юдоли тления и греха, никакоже в себе огня духовного угасил еси, светло горя и облиставая всех, вопиющих ти: Радуйся, столпе огненный, всем путь ко спасению указующий. Радуйся, росо благодатная в знои искушений сущим. Радуйся, веры отеческия великий ревнителю. Радуйся, врагов Православия дерзновенный обличителю. Радуйся, Царя Христа рабе благий и верный. Радуйся, пастырю светлый и вселюбимый. Радуйся, врачевателю душ и телес преизрядный. Радуйся, чудотворче предивный. Радуйся, праведный Ионо, Одесский чудотворче. Кондак 1 Избранный светильниче земли нашея, преизрядный молитвенниче и чудотворче, православныя веры ревнителю и бесов прогонителю, благоговейно почитающе память твою, радостно восхваляем тя, праведный отче Ионо! Ты же, яко стяжавый велие дерзновение ко Пресвятой Троице, моли избавитися нам от скорбей и напастей, да зовем ти: радуйся, праведный Ионо, Одесский чудотворче. Молитва праведному Ионе Одесскому О предивный и преславный отче наш Ионо, пастырю праведный и человече Божий! К тебе, яко к великому молитвеннику и истинному наставнику, одержимых злыми духами разрешителю, православной веры поборнику, в нужде находящихся помощнику, немощных целителю, сирот и вдов покровителю, и всех с верою и любовию призывающих тя в молитвах, мы, чада твоя, прибегаем и усердно просим: не забуди нас смиренных и грешных, яви нам твое отеческое заступление, испроси нам у Господа богатые милости Его: земли плодоносие, воздухов благорастворение, дожди благовременны, покоя и тишины во днех наших, благочестия умножение, болящим здравие, скорбящим утешение, унывающим ободрение, сирым призрение, убогим снабдение, подвизающимся преспеяние и всем нам вечное спасение. Ей, угодниче Божий! Умоли Всемилостиваго Бога даровати нам чудесную помощь и яко по молитвам твоим Господь воскресил дщерь твою и исцелил отрока слепаго, тако испроси у Господа исцеление немощей наших и душ спасение. Да твоим ходатайством вси спасаеми, едиными усты и единым сердцем прославим бога в Троице славимаго, Отца и Сына и Святаго Духа, и Его благодать, данную тебе во веки веков. Аминь. Рекомендуем молитвы

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pra...

Радуйся, жертвоприношения идольская упразднивый. Радуйся, труды пермян от лова зверей им в пользу сотворивый; Радуйся, благая их, вместо душевреднаго пред идолы сожжения, в потребу им и на службу человеком показавый, и тако страну их умудривый. Радуйся, пределы российския проповедию слова Божия разширивый; Радуйся, не токмо временная, но и вечная благая пермяном открывый. Радуйся, Стефане, великий чудотворче. Кондак 11 Пение молебное приносим ти, святителю Стефане, егоже, на возвратном из Перми пути молящася Святей Троице и благословляюща обитель, преподобный Сергий Радонежский умныма очима за несколько поприщ провидев, благодарным со братиею на трапезе почтил есть поклонением. Мы же, всегдашняго тя о душах наших стяжавше молитвенника и щедроты твоя изчести не могуще, благодарными сердцем и усты Богу, тобою действующему всем исцеления, взываем: Аллилуиа. Икос 11 Светоподательный светильник сущим во тьме идолослужения, отче Стефане, явился еси, и до конца паству твою бодренно упасл еси, ограждая новопросвещенныя люди своими к Богу молитвами и поставляя из них самих пастырей и учителей Перми; посем, скончавая течение твое, о немже пророчески предсказал еси, мощи твоя многоцелебныя царствующему граду Москве в залог молитв твоих и теплаго ходатайства даровал еси, духом же со ангельскими чинми ликуеши. Сего ради восхваляюще тя, глаголем: Радуйся, духом везде верныя посещаяй; Радуйся, от адския погибели изымаяй. Радуйся, от сетей льстиваго избавляяй; Радуйся, вместо временных вечная блага нам подаваяй. Радуйся, врачу, раны греховныя исцеляяй; Радуйся, вместо смерти живота вечнаго ходатаю. Радуйся, недужных целителю; Радуйся, особенный России хранителю. Радуйся, всем прибегающим к тебе крепкое забрало; Радуйся, царствующаго града украшение. Радуйся, светило всероссийское; Радуйся, Ангелов собеседниче. Радуйся, Стефане, великий чудотворче. Кондак 12 Благодать цельбы стяжавшаго, великаго во святителех Стефана почтим сердцем и усты; и да вящшее благим его подвигом воздадим чествование, потщимся всемерно подражати его добродетелем, да благоприятно Богу вопием: Аллилуиа. Икос 12

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-svj...

миропомазание, исповедался, а на другой день приобщился св. Христовых Таин. По принятии сего целительного, всеосвящающего, духовного огня, я весь как будто просветлел. Прежде меня словно кто-то преследовал и хотел уличить в чем-то; а теперь я будто вышел из крепостного состояния, и стал свободен, как птица Божия. Укрепи же меня, Господи, подвигом добрым подвизаться, веру соблюсти, быть истинным сыном Церкви православной, отслужить службу Царю родному, и если нужно, положить за Него голову, в чаянии награды от Христа Бога и Спасителя моего… Лейб-гвардии Измайловского полка 2 роты рядовой Иван Петухов 21 февраля 1864 г. 4. Мое обращение из раскола к св. церкви 4 Милости твоя Господи во век воспою, в род и род возвещу истину твою усты моими ( Пс. 88:1 ) Да постыдятся и исчезнут оклеветающии душу мою ( Пс. 70:13 )! Господь помилова мя, Господь бысть помощник мой. Обратил еси плачь мой в радость мне ( Пс.29:13 ). Я рожден в старообрядчестве и в самой слепотствующей строгости в родительском доме. Сильную охоту имел к чтению, но что я мог читать? Псалтирь, октай – осмигласник; а с каким разумением читал я, и теперь не знаю. У старообрядцев обучают скоробежно говорить только слова, а чтобы кто размыслил, или учитель спросил о прочитанном, что оно означает и какой в нем смысл, этого у них нет; разве у тех иначе, каких я не знаю. Впрочем, мне часто приходилось в часовне возглашать лично поучение из Учительного Евангелия и из Прологов, и этим я обратил на себя внимание окружавших меня, тем более, что я не видал никаких школ. даже тех, в которых образуются старообрядцы. Вследствие этого я имел честь быть частным письмоводителем у знаменитого у старообрядцев свящ. Ф. Л. Никитина, который весьма меня любил почти до времени моего присоединения к православной церкви. Преосвященный Павел, Епископ Кишиневский и Хотинский, посещая свою епархию в 1872 г., изволил посетить и нашу деревушку (Грубно, Хот. уезд.), и по довольном обличении раскола, выходя из часовни, Его Преосвященство вручил одному старообрядческому монаху несколько книжечек, обличающих раскол, а монах сей не потрудился и раскрыть их, почитая это грехом непростительным.

http://azbyka.ru/otechnik/sekty/svet-vo-...

Отче преподобне,/Варнаво пречудный,/утешителю кроткий,/помози нам, в печали сущим,/во благодушии пребывати. Отче преподобне,/Варнаво преславный,/избранниче Божий,/молися ко Господу/душам нашим спастися. Слава, глас 8: Ублажаем тя, преподобне отче Варнаво,/душу бо твою о людех болезнующих полагал еси,/таже словом милостивым и утешительным сих наставлял еси,/еще же недугующих и немощствующих врачевал еси о Христе Иисусе,/Егоже моли спасти души наша. И ныне, Богородичен, глас тойже: Владычице, приими: На Литургии служба преподобническая. Молитва О преподобне отче Варнаво, пастырю наш кроткий и утешительный, милостивый помощниче и теплый о нас молитвенниче! Ты, измлада чадо благословения Божия быв, образ послушания родителем, повиновения господем и служения ближним показал еси. Заповеди Господни возлюбив, в Лавру преподобного Сергия притекл еси и того верный ученик явился еси. Во обители же Божия Матере повелением настоятеля аввы Антония пребывая, дух смиренномудрия, кротости и терпения стяжал еси и дар рассуждения и прозрения помышлений душевных от Бога приял еси. Сего ради монашествующим духовный наставник, инокиням созидатель обители Иверския на Выксе реце и всем страждущим и болезнующим целитель и попечитель милостивый даже до часа смертного был еси. По преставлении же твоем Бог многия милости почитающим память твою яви и иноком учителя тя верна дарова. Темже молим тя, праведный отче, якоже и прежде, ходатайствуй пред Богом молитвами твоими всем людем во всяцем звании дух утешительный стяжати и коемуждо потребная обрести: юным – послушание и целомудрие страхом Божиим сохранити; в возрасте сущим – любовь Божию и согласие стяжати; алчущим – не токмо хлебом насущным, но и наипаче словом Божиим насытитися; плачущим – утешитися; изгнанником и странником – пристанище обрести; в темнице сущим – от уз свободитися; благочестивым – в Дусе Божием возрастати и смиренномудрия достигнути. Сшествуй нам во всех путех жизни нашея, паче же умоли Господа нашего о прощении прегрешений и неправд наших и к свету заповедей Божиих стопы наша направи, да единым сердцем и усты славим Пресвятую Троицу, Отца и Сына и Святаго Духа, во веки веков. Аминь. Преподобный Варнава Гефсиманский

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Икос 5 Видевше икону Твою, Владычице, косою разсеченную и чудодейственно сращенную сущу, и токи чудес от нея изливаемыя, вси людие, со усердием к ней притекающе, Матерний Покров Твой и защищение, надежду и умилостивление в ней разумеваху. Сице и мы, стрелами врага разсекаеми и волнами страстей потопляеми, душевне изнемогающе, в Тебе, о Всеблагая, надежду нашего спасения имуще, дерзающе молимся: услыши нас, грешными усты глаголющих Ти си-цевая: Радуйся, Преблагая Покровительнице града нашего, Твоими бо молитвами роди христианстии спасаются; Радуйся, всех греховне блуждающих на путь жизни вечныя добре наставляющая. Радуйся, безумства, лени и страстей силою любве Твоея нас милостивно спасающая; Радуйся, бедныя души наша, огнем Духа Святаго, на подвиг любве согревающая и укрепляющая. Радуйся, всех под Твой покров и защищение Матерые приемлющая; Радуйся, в подвиге веры изнемогающих молитвам их внемлющая. Радуйся, болящия и безнадежныя от одра болезни возставляющая; Радуйся, верная Спутнице, путешествующих и по морю плавающих от всяких бед избавляющая. Радуйся, благословенная в женах Богородице, светом любве Христовой нас озаряющая. Кондак 6 Проповедник немолчен благодатныя помощи Богоматере явися человек некий, суху руку имый, иже со слезами умиления к иконе Ея святей припадая, удобь исцеление прият, и о чудеси, на нем бывшем, с радостию и благодарением всей церкви поведа. Мы же, имуще сию источник благодатных исцелений, наипаче же пред Престолом Божиим Заступницы усердныя за всех нас Матернее заступление, со дерзновением вопием любящему нас Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсия нам, паче лучь солнечных, святая икона Твоя, Владычице, в пределех Озерянских, егда губительная язва на страну нашу найде, и многи острием смерти изсече. Людие же, гнев Божий видяще, со слезами умиления ко святей иконе Твоей, о Богомати, повергахуся, и не токмо православнии, но и иновернии, к источнику Твоего милосердия притекавший с верою, исцеляхуся. Сице бо милость Божию Твоими Матерними молитвами на себе видяще, со благодарением воспеваху Ти таковая: Радуйся, в дни мора язвеннаго непреложная наша Надеждо и Спасительнице; Радуйся, всех, в неудобоисцельных недузех страждущих, премилосердная Целительнице. Радуйся, ум наш, небрежением омраченный, благодатными струями, от иконы Твоея изливаемыми, озаряющая; Радуйся, близ смерти сущия и душевне изнемогающия милостивно к жизни возвращающая. Радуйся, светлое благодати познание, о Тебе бо вся силы небесныя хвалятся; Радуйся, надеждо благ вечных, Тобою бо земнороднии к жизни вечней приуготовляются. Радуйся, Мати Предвечнаго Бога, целебную радость верным источающая; Радуйся, Честною Кровию Сына Твоего грехи мира омывающая; Радуйся, благословенная в женах Богородице, светом любве Христовой нас озаряющая.

http://pravicon.com/info-1196

Премудрости Соломони чтение (глава 4): Праведник, аще постигнет скончатися, в покои будет./Старость бо честна не многолетна,/ниже в числе лет исчитается,/седина же есть мудрость человеком,/и возраст старости житие нескверное./Благоугоден Богови быв, возлюблен бысть,/и живый посреде грешник, преставлен бысть./Восхищен бысть, да не злоба изменит разума его/или лесть прельстит душу его./Рачение бо злобы помрачает добрая/и парение похоти пременяет ум незлобив./Скончався вмале, исполни лета долга,/угодна бо бе Господеви душа его,/сего ради потщася от среды лукавствия./Людие же видевше и не разумевше,/ниже положше в помышлении таковое,/яко благодать и милость в преподобных Его/и посещение во избранных Его. На литии стихиры, глас 3: Днесь ликовствует верных множество:/святителей и священников сословие,/монашествующих и мирских собрание,/старцы и младенцы,/юныя и вдовицы,/книжницы и простии/единеми усты и сердцем славят Господа,/явлением новаго молитвенника и чудотворца/подающаго миру велию милость. Верою и любовию сошедшеся днесь,/восхвалим, братие, виновника праздника нашего:/радуйся, святителю Питириме,/твердый столпе церковный;/радуйся, хранителю земли Российския;/радуйся, града Тамбова светлое украшение;/радуйся, отче кроткий и милостивый;/радуйся, вдов и сирот питателю;/радуйся, обидимых скорый предстателю;/радуйся, болящих безмездный целителю;/радуйся, теплый молитвенниче о всех нас. Слава, глас 4: Преславная днесь содеваются во граде Тамбове:/слепии прозирают и хромии ходят,/немии глаголют и глусии слышат,/разслабленнии возстают и нищии благовествуют/предстательством святителя и чудотворца Питирима,/зовуще и глаголюще:/слава Богу, Спасителю нашему. И ныне, Богородичен: Призри на моления: На стиховне стихиры, глас 8. Подобен: О, преславнаго чудесе: Отче преподобне Питириме,/со Ангелы и лики святых/воспеваяй ныне Святую Троицу/и от нас любовию твоею не отступивый,/поминай стадо твое,/еже собрал еси, мудре,/сохраняй е от волков душепагубных/и путеводи невредимо/во ограду Царства Небеснаго.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Радуйся, любовию Твоею всему миру возсиявшая; радуйся, из уст Божественных Сына Твоего всыновление рода человеческаго приявшая. Радуйся, Мати Божия и Мати христианом; радуйся, недугов отъятие и Целительнице раном. Радуйся, в темницах сущих незаходимый Свете; радуйся, узников отрадо и пространство клетей. Радуйся, за правду гонимых дерзновение; радуйся, за веру страждущих терпение. Радуйся, мучеников венчание; радуйся, мучителей грозное воздаяние. Радуйся, связнем узы разрешающая; радуйся, телом и душою плененных свобождающая. Радуйся, Владычице, знамения милости Твоея миру присно являющая. Кондак 7 Хотящу праведному Судии и Богу человеки, Того забывающия, вразумити, попусти бранем велиим на земли воздвигнутися. Языцы бо смятошася и царства поколебашася. Смерть и ужас по лицу земли проидоша, плач и стенание воздух огласи. Тогда убо вси, иже на Тя упование возложиша, Богородице, ко образу Твоему усердно притекаху и, от Тебе единыя спасения чающе, Богу, давшему Тя людем Заступницу, вопияху: Аллилуиа. Икос 7 Новые знамения и чудеса велия явила еси от иконы Твоея честныя, Богомати, егда услышахом глас брани. Градом бо горящим и земли трясущейся, чертогом разрушаемым и пругом, воздух исполняющим, соблюла еси церковь, в нейже образ Твой, Всецарице, пребываше, невредиму: вси же в ней молящиися, чудо видяще, едиными усты возопиша Ти таковая: Радуйся, Державная Воеводо; радуйся, на Нюже уповают вси народи. Радуйся, Церкве Столп и Утверждение; радуйся, всякия святыни защито и ограждение. Радуйся, победо, мир побеждающая; радуйся, и неимущия упования спасающая. Радуйся, благая Послушательнице молений прилежных; радуйся, безпомощных помоще и надеждо ненадежных. Радуйся, сатану под нозе наша сокрушающая; радуйся, огню и стихиям повелевающая. Радуйся, иконою Твоею нас остеняющая; радуйся, Покровом Твоим нас осеняющая. Радуйся, Владычице, знамения милости Твоея миру присно являющая. Кондак 8 Странное и страшное знамение явила еси, Всесвятая, егда домом разрушаемым, храмину малую, юже освятила еси прежде иконы Твоея пребыванием, сохранила еси невредиму, старицу же и сына ея, в той крыющихся, целых представила еси. Тем же вси, зрящия и слышащия сия, ужасахуся ужасом, страхом вопиюще: Аллилуиа. Икос 8

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

архим. Антоний Заключение Конец книжки, но не чудес Пресвятой Богородицы, ибо кто их может исчесть?!. Много было и других чудес, но здесь описаны только двадцать четыре по числу часов дня и ночи. Такое соотношение нами принято не без причины. Случилось мне раз прочитать в книге Петра Дамаскина следующее повествование. «Один инок – клирик неизлечимо заболел. Между прочим, он держался такого обычая, что при каждом бое часов дня приветствовал Пресвятую Богородицу ангельским целованием «Радуйся, благодатная!» Делал он так днем, совершал неопустительно свое обычное моление и ночью, ежечасно пробуждаясь и вставая при ударах часового колокола. И следуя своему правилу, столько раз прославил нашу Владычицу, сколько протекло часов дня и ночи И вот, когда лежал он на одре болезни и приготовился уже умереть, явилась ему Пресвятая Владычица наша Богородица, даровала ему совершенное исцеление и стала невидима. Больной тотчас же почувствовал себя здоровым. Надев свои ризы, направился он в церковь , где и занял свое обычное место, между поющими клириками, которые ужаснулись и удивились, – они думали, что он умрет, его внезапному выздоровлению. – Все спрашивают его о причине такого скорого выздоровления. А он пред всеми прославлял свою премилостивую Целительницу. О, чудо преславное! Видя и слыша сие, все единеми усты и единым сердцем прославили и возблагодарили преславную Деву Богородицу». Прочитав это, удивился я таковой благости Богородицы и усердному подвигу сего инока. Будучи ленив и малодушен, не мог я унаследовать его добродетели. Когда же получил я от преосвященного моего повеление – описать бывшие по молитве ко Пресвятой Богородице пред чудотворным, что в монастыре Ильинском образе чудеса, тогда, подражая блаженному клирику, задумал, в похвалу и славу Девы Богородицы, описать в сей книге двадцать четыре чуда с беседами и нравоучениями по числу часов, заключающихся в дне и ночи. Пусть не молитвою только, но и чтением во все часы прославляется преблагословенное имя Девы Марии от ныне и до века! Читать далее Источник: " Сеятель благочестия " : О почитании святых икон, в честь и похвалу пресвятыя Богородицы с присовокуплением нравоуч. слов, собр. от святых отцов и учителей церкви/[Соч.] Троице-Сергиева Варниц. монастыря игум. Антония. - 4-е изд. - Москва : типо-лит. И. Ефимова, 1897. - 138, IV с. : ил. Поделиться ссылкой на выделенное

http://azbyka.ru/otechnik/ikona/o-pochit...

В 1728 году в порту была сооружена деревянная церковь, но храм был сооружен без печей, и в нем было трудно совершать богослужения в холодный период. В 1784 – 1787 годах по проекту архитектора Иоганна Мора была сооружена новая каменная Георгиевская церковь. В конце XIX века ее перестроили по проекту архитектора Эдельсона. В 1939 году, с учреждением в Палдиски советской военной базы храм был закрыт и его имущество было передано в различные церкви Эстонии. Православная жизнь в городе начала возрождаться в середине 90-х годов прошлого века, но из-за упорного нежелания властей дать регистрацию Эстонской Православной Церкви Московского Патриархата приход открыть было невозможно. В конце-концов, православная община в г. Палдиски была создана в 2001 году и зарегистрирована в 2002-м – к этому времени здание старой Георгиевской церкви уже было передано Константинопольскому Патриархату, поэтому первые богослужения совершались протоиереем Павлом Поповым, и.о.настоятеля, в помещении Палдиского отделения Красного Креста. В 2002 году власти города пошли навстречу пожеланиям верующих и передали небольшое деревянное здание бывшего городского музея, где по благословению митрополита Таллиннского и всея Эстонии Корнилия был устроен храм во имя великомученика и целителя Пантелеимона. К празднику Рождества Христова усилиями местных жителей две комнаты были переоборудованы под церковь, и стало возможным совершить в них богослужение. Нашлись добрые благочестивые люди, которые пожертвовали многое необходимое для совершения богослужений: иконы, утварь, богослужебные книги и т.д., а прихожанки Александро-Невского собора прекрасно отреставрировали старую плащаницу. В Рождество Христово, 7 января 2003 года, состоялось первое церковное богослужение в домовом храме св. великомученика Пантелеимона. – Какое Ваше самое памятное впечатление от храма? – Самое сильное впечатление — когда на втором году моего здесь служения, люди впервые подхватили пение «Царице моя преблагая…». Сначала община была единым целым весьма условно — это были отдельные люди, волею судеб объединённые одним домом молитвы. В этом пении «едиными усты» они впервые явили себя как малую Церковь.

http://pravmir.ru/na-beregu-pustynnyx-vo...

Где же взять время на добро, пока ты живешь в теле? Ходи в свете, пока есть свет (см.: Ин. 12 ; 35). Как можно ещё более ярко и ёмко описать возможность появления на небесах тех светящихся благодатных душ, возносящихся к Господу, которые было позволено увидеть мне, умирающему, недостойному человеку. Кто помнит жизнь нашего батюшки Владимира, наверное, с уверенностью может сказать, что она была исполнена этой горячности духа, о которой поведал архиепископ Иоанн. Как благодарен я Всевышнему, что нашлись такие слова у великого молитвенника владыки Иоанна о тех явлениях, которые я не смог описать столь убедительно! Святая гора Афон – гавань спасения Взбранный Нектарие, Эгинский чудотворче, приносим ти прошения о болящих сродниках наших: изряден бо явился ecu целитель раковыя язвы и прочих недугов, сего ради едиными усты и единем сердцем воспеваем ти присно: Радуйся, Нектарие, Архиерею Божий. Кондак 1й акафиста святителю Нектарию Говоря о наших возможностях борьбы с психологическими проблемами, хочется вспомнить посещение Святой Горы Афон – спасительной гавани для всех страждущих. Поздняя осень 2006 года. Приближаясь к восточному полуострову Греческой Халкидикии, мы медленно переваливаем через высокий хребет, с которого просматриваются необозримые просторы: ущелья, реки – тонкие, как причудливые ниточки, синевато-фиолетовые горные озера. После многочисленных головокружительных поворотов нашего автобуса вдали открывается Эгейское море. За туманною голубоватою завесой, под узорчатой каймой горизонта – воздушно-прозрачные скальные гряды, прижимающиеся к морской лазури. И там, в маревой дали, незаметными уступами вырисовывается силуэт величественной горы, уходящей вершиной в облака. Эта гора сияла, источая невообразимо красивый свет, ее вершину окружал чуть приметный голубой нимб. Это и есть долгожданная Святая Гора Афонская – одно из тех редких мест, над которыми поднимается световой столп, связывающий Землю с Небом. В ней – сила Православия, полная милости и любви Богородицы.

http://azbyka.ru/zdorovie/ternovyj-venec...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010