43) Л. 364. Иже в святых отца нашего Селивестра, папы Римскаго, от словес его еже по вопросу и ответу. Нач. Вопрос 65. Кая вещь есть разлучающая твердь межю водою и водою небесною и морскою. 44) Л. 380 об. От жития преподобнаго Харитона. Нач. Подобает убо священных писаний проходити книгы. 45) Л. 382. Святейшаго патриарха Константина града кур Филофея предание к своему ученику. Нач. Срамно убо яко в истинну, о любезне, еже законодавцу немощь предлагати. 46) Л. 385. Златоуст. Нач. Яко убо пищи и трапезе не сну, ниже постели, но молитвам и божественному чтению приемати подобает. 47) Л. 388. От апостольскых заповедей. Нач. Лепо есть епископу ведати, кыих подобает приемати плодоносия и кыих не подобает. 48) Л. 393. От апостольских заповедий. Нач. Не бо но по истине блажен есть могый помогати себе. 49) Л. 393 об. От апостольских заповедь. Нач. Да творят же ся третины. Далее идут: выписки Иезекииля пророка, Хроусостома, Дионисия Ареопагита . 50) Л. 394 об. От апостольскых устав. Нач. Странскых всех книг уклоняйся. 51) Л.395. Великий Василие. Нач. Не подобает в прилучающеся себе учения влагати. 52) Л. 396. Месяца февраля 28. Святаго священномученика Протерия, архиепископа Александрскаго. Стих. Протерие, тростием прободен быв скорописец трость сый на прелесть, в 28 заклан бысть, Протерие, тростием. Нач. сей блаженный презвитер бяше Александрьскыя церкве. 53) Л. 397 об. Статья без заглавия – о молитве и смирении. Нач. Имаши путь покаянию удобее зело, имже можеши гоизнути согрешений, кыи же то и есть, не частое ли и неотступное молитвенное прилежание. 54) Л. 402 об. Статья без заглавия. Нач. Не подобно есть по кривем прю деяти и неправо глаголати и учитися астрологии и веровати в метания (здесь любопытны выражения: «короваемолец», «роженицмолец», «тяжесочець»). 55) Л. 403 об. Книг Иосифа Евреина четвертаго слова его [о] поставлении нечестиваго святителя. Нач. Потом и поставление архиерейско Июдеи сами творяху. 56) Л. 405. Хотяще же возлещи глаголи псалом сей. Нач. Да воскреснет Бог.

http://azbyka.ru/otechnik/Nil_Sorskij/ni...

л. 2. Слово от Патерика: въспрос трех мних духовного отца о детелех, яже без милостыня и без любве. Нач. Приидоша некогда трие мниси к етеру старцю в скит и в спроси его един глаголя: отче, навыкох ветхии и новый закон изуст. л.2 об. Поучение святого Василия о благоверьи и с нею добрые совокупити дела. Научися верный человече, благочестию делатель, и научися жити по евангельскому словеси очима управление. л. 3 об. Слово сятого Павлина епископа, иже издая все имение свое в милостыню и последи сам ся дасть вдовици, на предание поганым. Нач. Поразумеем и отведаем, како первий со известием заповеди господня соблюдах. л. 6. Слово Иоанна Златоустог о. Нач. Несть бо мощно храбру явитися, аще ратника не убиет. л. 6 об. Слово еже не осуждати никого же о всяком деле. Нач. Беста два мниха во общем манастыри великом житием. л. 7. От житиа святого Василия общежителя. Нач. Бысть в пустыни близ Иерусалима черноризец именем Феодосий. л. 9. Слово святого отца нашего Евагрия о величании. Нач. Молниа процветение глас проповеда есть грома. л. 10. Того же Евагриа о смиренных и возносящихся человецех. Нач. почто преображаешися человече кал сы и ной, что надымаешися выше облак взимаешися. л. 11 об. Слово святого Стефана создавшего монастырь. Нач. И т бяше от востока богат и благороден и вся оставле и быть мних. л. 12 об. Поучение о труде, царствии небеснем. Нач. не ленитеся о своем старании, братие. л. 13. Слово о небеснем царствии и о вечней муце. Нач. аще в велик град внидеши, иже есть в сем мире, человекы съгражен. л. 15. Слово о черноризце Мартътирие, како Бога носил. Нач.В земли саворьстей бысть некий мниз черноризец. л. 16. Сказание главам святого отца нашего аввы Дорофея . Нач. Послание к брату аввы Дорофея. л. 16 об. Послание ко брату просившему послатися ему, обретение словеса преподобного отца нашего аввы Дорофея . Слово 1. Нач. Хвалю усердие, блажу еже о блазем тщании. л. 31 об. Преподобного отца нашего авва Дорофеа учениа различна к своим ему учеником отшедшу ему от обители отца Сирида. Нач. И свои с Богом составившю манастыть, по скончании отца Иоанна.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Evseev/op...

л. 71 об. (Из Маргарита). Нач. Послушайте паки иже с ними любящиеся, како имате убежати гнева. л. 88. Повесть от Великого Зерцала глава 200. Слово о видении некого человека. (Видение Иоанного). Нач. Бе некоторыи человек в мире именем Иоанн. Лл. 91 и 92 нужно переставить один на место другого. л. 97 об. Ноябрь 21 день. Слово о судах Божиих неиспытаемых, молишуся о них некому мниху, дабы видел судьбы Божия. Нач. Бяше некий отходник чернец исполнен всякия добродетели. л. 102. Выписано из книги Государевы месячной Четии февральской Минеи, что на казенном дворе Златоустого. Нач. Не точию в вере усопшим пользу за них бывающая милостыни. л. 109. Слово святого Антиоха о гневе, октяб. 25. Нач. Вельми добро есть человеку нудитиси. л. 112. Сентябрь 27 день слово святого Евагрия, еже не судити ближнему. Нач. Видеши ли, кии грех есть тяжелее сего, еже судити ближнему. л. 114. Сентябрь 9 день. Слово еже не осуждати, по милости согрешающия. Нач. Никтоже воистинну тако ненавидеть греха, якоже святии. л. 116. Из книги Никона Черныя Горы от слова о святыя церкви. Нач. Соборныя бо церкви не стены суть, но правыя учения. л. 117. Святых верховных апостол Петра и Павла прав. 9, гл. 3, прав. 10, прав. 11. л. 117 об. Из книги Никона Черныя Горы гл. 24. Нач. Во время оно взыде ие на гору. л. 118. Толкование Ионанна Златоустого. Нач. Послушайте добрии послушницы что рече евангелист: солнце померкнет. л. 118 об. Святого Филимона о братолюбии. Нач. Аще бы кто и мучении просиять или труды имать или пост. л. 119. Иоанна Златистого слова о умилении души. Нач. О горе тебе, душе моя окаянная. л. 125 об. Из книги Старчества лист 95, глава 6, повесть троесложенная о умилении души. Нач. Днесь, человече, красуешимя лепотою. Без конца. л. 135. Месяца ноября 15 день поучение Иоанна Златоуста о терпящих беды и напасти со благодарением. Ведомо буди, иже милостыню творить кто от праведного имения и богоугодно живет… сеи велии во царствии небесном. л. 136 об. Книга Измарагд. Слово 72. Слово святого Иоанна Златоуста . Почто Бог оставил напасти и скорби и болезни святым приимати. Нач. Всем на известно до есть, братие, многи бо попустил Бог примати страсти.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Evseev/op...

л. 195. Мес. того же в 11 день, мучение великаго и славнаго св. мученика Мины, мучившюся в Кутьаи. Нач. В второе лето царство Диоклитияня. Чудес 6. л. 205. В тже день, мучение св. Виктора и Стефанины. Нач. В дни, в няже беаху гоними христиани от тогдашняаго царя румьска, погана суща. л. 208. Мес. тогоже 12, Леонтиа еп. Новаго града Кипрьскаго острова о останце житиа иже в святых отца нашего архиеп. александрьскаго Иоанна Милостиваго. Нач. Разум же един есть нам и еже прежде нас бывшем трудолюбцем. Разделено на 56 параграфов. л. 239. Мес. тогоже в 13, Феодора тримиускаго (чит: тримифунтскаго) о житии и заточении и о скорбех Иоанна, архиеа. Констянтинаграда, Златаустаго. Нач. Взлюбленнии, нелжьн есть Бог Пророком глаголя. л. 243. Мес. тогоже в 14, муч. св. апостола Филиппа. Нач. Апостоли же учаще во вселеней и внидоша в дом Стаахия богатааго. л. 245 об. Мес. тогоже 15, мучение св. мученикь и исповедникь Гуриа, Самона и Авива, мучившимся в Едесе. Нач. В лето шестьсотное и 15-е царствующю Александру Македоном. л. 250. В тже день, мучение св. Авива исповедника. Нач. Лет двадесятетн в шесть сот царствующу Александру. л. 253. Чюдо створившееся от техже исповедник Гуриа, Самона и Авива, о девице. Нач. Ныня время доброгодно с св. пророком Давидом поюще рещи. л. 259. Мес. тогоже в 16 день, мучение и конець блаж. апостола Матфея. Нач. Бывши утрине изыде Матфеа с епископом Платоном ис церкве. л. 263. В тже день, муч. св. мученика Варлаама. Нач. Многыим христианом всхыщающимся и мьсти предающимся от безбог еллин и мучитель. л. 265. Мес. тогоже в 17, св. Григориа чюдотворца, списано св. Григорием Нусскимь. Нач. Разум есть един нашему словеси. л. 282. Мес. тогоже в 18 день, муч. св. Платона. Нач. Не диву Галафом (след. Гафом) есть еже хощю глаголати. л. 289. Мес. тогоже в 19, мучение св. Романа. Нач. Пророчьская убо труба вселеныя провзглашающи. л. 290 об. Мес. тогоже в 20, мучение св. и преславных мученик Еустафия, Феспесия и Анатолиа, списано Иларионом прозвутером, игуменомь Студийскаго манастыря. Нач. Бог преславный, великий, чюдный и Отец Господа нашего Ис. Христа.

http://azbyka.ru/otechnik/bibliog/opisan...

л. 27. О жене пришедшой исповедатися. Нач. Приснопомнимый Еуфимие добродетелный инок, иже в обители препод. отца нашего Арсения Новаго. л. 28. О презвитере отлученом от своего епископа. Нач. Презвитер некый от своего епископа отлучен бысть, еже не творити ему божествну литургию. л. 28 об. О ином презвитери отлученом подобно сему. Нач. Поведа нам некый от отец, глаголя: епископ некой отлучи презвитера от св. церкве. л. 29. О презвитери крестившим умершее отрочя. Нач. Поведа нам и се тжде отец, яко бысть, рече, некый презвитер в Лаодикии. л. 29. О ином презвитери иже в блуд впадшом. Нач. Поведа нам и се другый отец, яко презвитер некый в Костянтинеграде от действа диаволе впаде в блуд. л. 30. О мужи спирающимся с бесы три часы прежде смерти его. Нач. Поведа нам некый от отец, глаголя, яко презвитер некый прииде в монастырь и молеше игумена. л. 31. О двою брату ненавидящих друг друга в себе. Нач. И се поведашя нам: беста, рече, два брата по плти в богохранимемь Костянтинеграде. л. 33. О жене обретенней в острове с сыном ея. Нач. Блаженный в святыих поистине отец Марко сставивый монастырь близ св. мученика Агафоника в томже Костантинеграде. л. 34 об. О мнихох плененыих в Афракию. Нач. В странах, глаголемых Калавриа, есть в пустыни монастырь, в немже живеху мниси благоговейни и добродетелнии. л. 36 об. О исповедавшем своа сгрешениа к св. старцу. Нач. Мних некый благоговеин, именем Софроние, пришед от горы Олимба, поведа ми вещь подобну. л. 37. О исповедавшиимся к образу Господа нашего Ис. Христа. Нач. Муж некый от славныих имеше велику веру к великому иерарху Христову Иоанну Златоусту . л. 37 об. О убогыим иже вь храме святыя Богородица, в Халкопратии. Нач. Презвитер некый поведа нам, глаголя, яко в храме пречистыя Богородици в Халкопратии, в един от дней, пятку сущу. л. 38 об. О дивное чюдо брате и повестии. Нач. Поведа нам некый от отец, глаголя: старец, рече некый наставник съи некоему опщему житию, всецеми добродетелми украшен сый. л. 39. Без надписи. Нач. Поведа нам авва Иоан, яко единою шедши нам, аз же и отец Софроние, в дом Стефана философа.

http://azbyka.ru/otechnik/bibliog/opisan...

л. 62. Слово св. Григорья. Нач. Рече Григорий к Василию: се образ братолюбия. Русское. л. 62 об. Слово Иоана Златоустаго на Благовещение архангела Гавриила св. преславной Богородице. Нач. Царьских таин праздник честно празднуем днесь, братие. См. Оп. Рум. Муз. стр. 696. л. 67 об. Стословец св. Геннадия, с надписанием: Еже убо имети правоверную веру, основа добрых дел есть, тем же от веры начнеться слово веры ради твоея написати ключ на спасение. Нач. Веруй во Отца и Сына и Св. Духа, в Троицю неразделну и несоздану. Напечатан в русском переводе в Приб. к Твор. св. Отцев 1845 года. л. 76 об. Слово св. Иоана Златоустаго; како со страхом стояти в церкви, послушающе пения. Пач. Се же глаголю к приходящим крестьяном в церковь . Краткое и русское. л. 76 об. Слово св. отца Василия, поучение ко всем верным. Нач. Ангел Господен написает с(лово). л. 77 об. Слово св. Иоана Златоустаго, поучение к верным. Нач. Слышаете ли любимици ангелову повесть великаго отца Василия глаголавша. л. 78. Слово о церковном устроении, истолковано. Нач. Святительский вход являет первый вход Христов на землю. л. 78 об. Слово препод. отца нашего Серапиона. Нач. Слышаете, братие, самого Господа глаголюща в Евангелии. л. 80 об. Того же Поучение. Нач. Многу печаль в сердци своем вижю вас ради, чада. л. 83. Того же Слово. Нач. Почудим, братие, человеколюбие Бога нашего, како ны приводит, к Себе. л. 81 об. Того же Поучение. Нач. Мал час порадовахся о вас, чада, видя вашю любовь и послушание к нашей худости. Все сии четыре слова Серапиона, епископа владимирского († 1275 г.), напечатаны вь Приб. к Твор. св. Отцев 1843 года. л. 86 об. Слово на Воскресение Господа нашего Ис. Христа. Нач. Воскресе Господь в третий день, жизнь мирови даровав. л. 88. Слово св. Петра (Дамаскина) о временном семь житьи. Нач. Вздьбии душе, хотящия взыскати себе добра в сем житьи. л. 90. Слово св. отца Василия о посте, поучение. Нач. Василии рече: помните слово Исаия пророка: не такого поста избрах, глаголет Господь. Русское. л. 92. Слово о скороминувшем сем житии. Нач. Бе не в коем граде царь з(ело) благ, и кроток же и милостив. Кирилла, епископа туровского, дважды издано по сему списку: 1) в Рукописях гр. Уварова т. 2, вып. 1, стр. 79 во втором столбце; 2) с вариантами в Истор. хрестом. г. Буслаева стр. 499–503.

http://azbyka.ru/otechnik/bibliog/opisan...

Л. 233. В той же день мучение св. Виктора и Стефаниды. Нач. В дни в няже бяху гоними христиане оть тогдашнего цара римского. Л. 238. (12??) Леонтиа, епископа Аполя Купрьского острова останце житиа св. архиепископа александрьсвого Иоанна милостивого. Нач. Мысль убо едина есть наша же и иже прежде нас. Л. 297. Мес. того же 14 день, мучение св. апостола Филиппа. Нач. Бысть по вшествии Господни на небеса, внидоша апостоли в дом Стахиа богатого. Л. 301 об. Месяца того же 15, мучение св. исповедник Гуриа и Самона. Нач. В лето шестьсотное и пятоенадесять царьствующю Александру македоном и царьствующу Диондитиану царю. Л. 309. В той же день, мучение св. мученика Авива. Нач. Лет двадесяти в шестосотное царствующю Александру макидоняном. Л. 313 об. Чудо о отроковици створшееся святыми исповедникы Гурием, Самоном и Авивом. Нач. Ныне время доброгодно с святым Давидом пророком поюще рещи. Л. 323 об. Мес. того же 16 день, мучение св. апостола и евангелиста Матфея. Нач. Бывши утрени изыде Матфеа с епископомь Платоном и с церкве. Л. 330. Мес. того же в 17 день, житие св. Григория чудотворца списано св. Григорием Нисским . Нач. Разум един есть нашему словеси. Л. 359. Мес. того же в 18, мучение св. Платона. Нач. Недиву Галафом есть, еже хощу глаголати. Л. 370 об. Мучение св. Романа, рекше похвала. Нач. Пророчьская убо труба вселенные провзглашающи сгласие о Христе глаголааше. Л. 373 об. Мес. того же в 19, мучение св. мученика Варлама. Нач. Многыим христианом вслыщающиимся имьсти предающимся. Л. 377. Мес. того же 20, мучение св. мученик Еустафиа, Феспесиа и Анатолиа и иже сними. Нач. Бог преславный великый чудный и Отец Господа нашего Ис. Христа. Л. 395. Мес. того же в 21, Еуфимиа инокаого, навнос церковный пресвятой Богородицы, егда от родителю трии лет вдана бысть. Нач. Веселиа убо всяк божественный сборник, присно чтом сбравшаяся насыщаеть. Л. 402 об. В тот же день, Георгиа ексарха похвала Пресвятыя Богородица, егда вдана бысть в церковь три лет сущи родителема своима. Нач. Добро нам вин начала пришедше тржество показать.

http://azbyka.ru/otechnik/Sergij_Spasski...

3 . позднего периода (434–444 гг.): послание к папе Сиксту 153 , диалог «O том, что един Христос» 154 . Для сравнительного анализа севирианской доктрины и халкидонитской христологии использованы основные произведения византийских дифизитов 155 , содержащие как полемику с доктриной умеренного монофизитства, так и положительное раскрытие дифизитского учения: «Апология Халкидонского собора» 156 и «XVII глав против монофизитов» 157 Иоанна Грамматика (VI в.), «Против несториан и евтихиан» 158 , «Тридцать глав против Севира» 159 и «Эпилисис» Леонтия Византийского (VI в.) 160 , «Против несториан» 161 и «Против монофизитов» Леонтия Иерусалимского (VI в.) 162 , «Путеводитель» прп. Анастасия Синаита (VII в.) 163 , «Богословские и полемические главы» 164 , «Диспут с Пирром» 165 и «Амбигвы» 166 прп. Максима Исповедника (VII в.), «O ересях» 167 , «Диалектика» 168 , «Точное изложение православной веры» 169 , «Против яковитов» 170 , «О единой природе против акефалов» 171 прп. Иоанна Дамаскина (VIII в.). В меньшей степени использованы работы Ефрема Антиохийского (VI в.) 172 , Иоанна Максенция (VI в.) 173 , Евстафия Монаха (VI в.) 174 , псевдо-Леонтия (VI в.) 175 , св. Юстиниана Великого (VI в.) 176 , свт. Анастасия Антиохийского (VI в.) 177 , Феодора Раифского (VI–VII в.) 178 , прп. Евлогия Александрийского (VI–VII в.) 179 , Памфила Палестинского (VI–VII в.) 180 , Анастасия монаха (VII в.) 181 , преп. Феодора Студита (VIII в.) 182 , Феодора Абу Курры (VIII в.) 183 и др. Таким образом, исследование опирается на источниковую базу, включающую труды подавляющего большинства более или менее значимых дифизитских авторов VI–VIII вв. 184 , что позволяет выносить обоснованные суждения о наличии по тем или иным вопросам патристического консенсуса, который может рассматриваться в качестве фиксированной в дифизитской традиции нормы религиозного сознания. Научная новизна исследования и основные результаты, полученные лично соискателем. B настоящей диссертации впервые 1) в качестве богословского методологического основания исследования использован метод соотнесения культурно-исторических явлений c нормой религиозного сознания, формализованной в рамках конкретной традиции, с целью выявления его сотериологических смыслов;

http://azbyka.ru/otechnik/Oleg_Davydenko...

В 14-й день. Святых новоявленных мученик Круглеца, Нежила, Кумца, во св. крещении нареченных: Антония, Иоанна и Евстафия, пострадавших в Литовской земли в Вильне за православную веру христианскую, 450–456 об. Нач. «Сии беша от града Литовского Вильны, огню и ти служаще.» В 16-й день. Мучение свв. Хионии, Ирины и Агапии, мучившихся в Фессалоникии, л. 458–465 об. Нач. «По пришествии и явлении Господа нашего Иисуса Христа. Елико боле благодети первых, толико больши победа святых.» В той же день Препод. Филимона отшельника, слово полезно зело, л. 466–476. Нач. «Глаголаху о отци Филимоне отшельнице, яко вселися в некую пещеру». Слово св. Филимона о трезвении умном, л. 476–480. Нач. «Рече снятый Филимон, яко прииде ко мне некогда некий старец и вопрошен быв от мене». Слово о терпении св. Филимона, л. 480–482. Нач. «Поведа нам ученик отца Филимона, яко седящу ми некогда близ того». Слово о трезвении св. Филимона, л. 482–488 об. Нач. «Поведа нам брат о святем Филимоне, яко к инем его добродетелем». Поучение св. Филимона, (о хранении сердца и о любви к Богу), л. 488–491. Нач. «Рече святый Филимон: подобает убо прикоснувшемуся ревностному житию». В 17-й день. Житие св. Акакия, бывшего Митрополита в Мелетии, л. 492–515. Нач. «Сего убо Мелетийский град воскорми и великий некако возрасти по роду». Память Преп. Зосимы игумена бывша Соловецкого монастыря, л. 516–523 об. Нач. «Сей Зосима бяше от села великого зовомого езера Онега, области великого Новограда». В 18-й день. Прел. Афанасии чудотворицы, л. 521–527. Нач. «Сия присновоспоминаемая, иже и бессмертию тезоименитая». В 20-й день. Житие Преп. Александра новопросиявшего в Каргопольской стране, сведено вкратце, л. 528–558 об. Нач. «Бысть муж стер северныя страны, от области Белоезерския». В 21-й день. Память св. великомученика Феодора в Пергии Памфилийстей, л. 551 – 559 об. Нач. «В царство Антониново обладающу Феодору Пергиею Памфилийскою». В 22-й день. Житие вкратце и мало от чудес Преп. Феодора Сикеота л. 560–607 об. Нач. «Преподобный отец наш Феодор родися во время Иустиниана царя в Галатстей стране».

http://azbyka.ru/otechnik/Iosif_Levickij...

В 6-й день. Память многострадального Иова праведного, л. 514–512. Нач. «Человек етер бе во стране, емуже имя Иев.» Память св. многострадального праведного Иова, л. 522–527 об. Нач. «Святый праведный Иов бе от земли Хус, или от Аравии». Слово о св. мученице и прежде бывшем разбойнице Варваре, полезно кающимся, л. 528–531. Нач. «Сей Варвар Христов мученик, бысть прежде разбойник лют во странах Ликаонских». В 7-й день. Явление честного креста, иже ся явися над святою Голгофою и до святыя горы Елеонския, л. 332–539 об. Нач. «Константию уже приимшу царство и престол по отцы своем Константине ». В 8-й день. Св. Прокла Архиеп. Константина града слово похвальное св. Иоанну Богослову, л. 440–445 об. Нач. «Друзы убо благовестницы еже по плоти родословие Господа и Бога нашего сказаша». Житие и пощение Преп. Арсения Великого , л. 546–553 об. Нач. «Во днех, в них же Бог благий возвел есть. Феодосия Великого царя». Сказание Феодора пресвитера игумена и исповедника Студийского. Повесть о житии Преп. Арсения Великого , л. 554–579 об. Нач. «Отечество же Арсениево первый под небесем Рим». В 9-й день. Мучение святого мученика Христофора, л. 580–595 об. Нач. «В лето второе-надесяте царствующу Декию беззаконному». В 10-й день. Слово похвал. Св. Апостолу Зилоту, л. 596–602 об. Нач. «Изначала в древних убо девства вещь малыми зело и не от многих исправляема бе.». Повесть от древнего писания о создании Царя града, л. 604–705 об. Нач. «В лето 5803-е царствующу в Риме богосодетельному Великому Константину Флавиану». Цари царствующии в Константине граде православии же и еретицы, начиная от Константина Великого , л. 613–132 об. Нач. «Константин, иже во святых, царствова лет 32, православен.» О взятии и Царя града, л. 620–705 об. Нач. «В лето 6961-е властвующу турки безбожному Магмету Амуратову сыну». В 11-й день Слово Преп. Зосимы; беседы душеполезны о ярости, списаны учеником его Калистом, л. 706–728. Нач. «Поведа нам ученик отца Зосимы: некогда, рече, седящу ми со отцем моим Зосимою». В 12-й день.

http://azbyka.ru/otechnik/Iosif_Levickij...

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010