Не удалось извлечь искомое из базы (((

Не удалось извлечь искомое из базы (((

Не удалось извлечь искомое из базы (((

И ныне, Богородичен: Прейде сень законная: Вход. Прокимен дне. Чтения три. Соборнаго Послания Иоаннова чтение (главы 3 и 4): Возлюбленнии, аще сердце наше не зазрит нам, дерзновение имамы к Богу./И егоже аще просим, приемлем от Него: яко заповеди Его соблюдаем и угодная пред Ним творим./И сия есть заповедь Его, да веруем во имя Сына Его, Иисуса Христа, и любим друг друга, якоже дал есть заповедь нам./И соблюдаяй заповеди Его в Нем пребывает, и Той в нем,/и о сем разумеем, яко пребывает в нас, от Духа, Егоже дал есть нам./Возлюбленнии, не всякому духу веруйте, но искушайте духи, аще от Бога суть, яко мнози лжепророцы изыдоша в мир./О сем познавайте Духа Божия и духа лестча./Всяк дух, иже исповедует Иисуса Христа, во Плоти пришедша, от Бога есть./И всяк дух, иже не исповедует Иисуса Христа, во Плоти пришедша, от Бога несть,/и сей есть антихристов, егоже слышасте, яко грядет, и ныне в мире есть уже./Вы от Бога есте, чадца, и победисте тех, яко болий есть, Иже в вас, нежели иже в мире./Они от мира суть, сего ради от мира глаголют, и мир тех послушает./Мы от Бога есмы, иже знает Бога, послушает нас/и иже несть от Бога, не послушает нас. Соборнаго Послания Иоаннова чтение (глава 4): Возлюбленнии, аще сице возлюбил есть нас Бог, и мы должни есмы друг друга любити./Бога никтоже нигдеже виде./Аще друг друга любим, Бог в нас пребывает и любы Его совершенна есть в нас./О сем разумеем, яко в Нем пребываем и Той в нас, яко от Духа Своего дал есть нам./И мы видехом и свидетельствуем, яко Отец посла Сына Спасителя миру./Иже аще исповесть, яко Иисус есть Сын Божий, Бог в нем пребывает и той в Бозе./И мы познахом и веровахом любовь, юже имать Бог в нас./Бог Любы есть, и пребываяй в любви в Бозе пребывает,/и Бог в нем пребывает. Соборнаго Послания Иоаннова чтение ( главы 4 и 5): Возлюбленнии, аще кто речет, яко люблю Бога, а брата своего ненавидит, лож есть,/ибо не любяй брата своего, егоже виде, Бога, Егоже не виде, како может любити?/И сию заповедь имамы от Него, да любяй Бога любит и брата своего./Всяк веруяй, яко Иисус есть Христос, от Бога рожден есть;/и всяк любяй Рождшаго любит и Рожденнаго из Него./О сем вемы, яко любим чада Божия, егда Бога любим и заповеди Его соблюдаем./Сия бо есть любы Божия, да заповеди Его соблюдаем, и заповеди Его тяжки не суть./Яко всяк рожденный от Бога побеждает мир, и сия есть победа, побеждшая мир, вера наша./Кто есть побеждаяй мир? Токмо веруяй, яко Иисус есть Сын Божий.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Вход. Прокимен дне. И чтения три. Соборнаго послания Иоаннова чтение (главы 3, 4): Возлюбленнии,/аще сердце наше не зазрит нам, дерзновение имамы к Богу./И Егоже аще просим, приемлем от Него,/яко заповеди Его соблюдаем/и угодная пред Ним творим./И сия есть заповедь Его:/да веруем во Имя Сына Его Иисуса Христа/и любим друг друга, якоже дал есть заповедь нам./И соблюдаяй заповеди Его, в Нем пребывает, и Той в нем,/и о сем разумеем, яко пребывает в нас, от Духа, Егоже дал есть нам./Возлюбленнии, не всякому духу веруйте,/но искушайте духи, аще от Бога суть,/яко мнози лжепророцы изыдоша в мир./О сем познавайте Духа Божия и духа лестча 28 :/всяк дух, иже исповедует Иисуса Христа, во плоти пришедша, от Бога есть./И всяк дух, иже не исповедует Иисуса Христа, во плоти пришедша, от Бога несть,/и сей есть антихристов,/егоже слышасте, яко грядет, и ныне в мире есть уже./Вы от Бога есте, чадца, и победисте тех,/яко болий есть, иже в вас, нежели иже в мире./Они от мира суть,/сего ради от мира глаголют, и мир тех послушает./Мы от Бога есмы:/иже знает Бога, послушает нас,/и иже несть от Бога, не послушает нас. Соборнаго послания Иоаннова чтение (глава 4): Возлюбленнии,/аще сице возлюбил есть нас Бог,/и мы должны есмы друг друга любити./Бога никтоже нигдеже виде./ Аще друг друга любим, Бог в нас пребывает,/и любы Его совершенна есть в нас./О сем разумеем, яко в Нем пребываем и Той в нас,/яко от Духа Своего дал есть нам./И мы видехом и свидетельствуем, яко Отец посла Сына Спасителя миру./Иже аще исповесть, яко Иисус есть Сын Божий,/Бог в нем пребывает, и той в Бозе./И мы познахом и веровахом любовь, юже имать Бог в нас/Бог любы есть,/и пребываяй в любви в Бозе пребывает,/и Бог в нем пребывает. Соборнаго послания Иоаннова чтение (главы 4, 5): Возлюбленнии,/аще кто речет, яко люблю Бога, а брата своего ненавидит,/ложь есть:/ибо не любяй брата своего, егоже виде,/Бога, Егоже не виде, како может любити?/И сию заповедь имамы от Него,/да любяй Бога любит и брата своего./Всяк, веруяй, яко Иисус есть Христос, от Бога рожден есть,/и всяк, любяй Рождшаго, любит и Рожденнаго от Него./О сем вемы, яко любим чада Божия,/егда Бога любим и заповеди Его соблюдаем./Сия бо есть любы Божия, да заповеди Его соблюдаем,/и заповеди Его тяжки не суть./Яко всяк, рожденный от Бога, побеждает мир,/и сия есть победа, побеждшая мир, вера наша./Кто есть побеждаяй мир, токмо веруяй,/яко Иисус, есть Сын Божий? На литии стихира храма, или праздника и апостола, глас 1. Германово:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

1Кор.7:5 .  Не уклоняйтесь друг от друга, разве по согласию, на время, для упражнения в посте и молитве, а потом опять будьте вместе, чтобы не искушал вас сатана невоздержанием вашим. «Не лишайте себе друг друга, точию по согласию до времене, да пребываете в посте и молитве: и паки вкупе собирайтеся». Человек почитает себя лишенным того, что отдает не по своей воле. Посему Апостол весьма кстати употребил сие слово об избирающих воздержание не по согласию. Ибо когда одна жена возлюбит воздержание, тогда муж огорчается тем, потому что жена воздерживается не по его воле; то же самое терпит и жена, когда муж один избирает лучшее. Посему справедливо Апостол сказал: «Не лишайте себе друг друга», и присовокупил: «точию по согласию»; зная же немощь естества, присоединил к сему: «до времене»; а как разумел время, объяснил, сказав: «да пребываете в посте и молитве», ибо должно чтить пост святостию жизни. После же поста дозволяет общение и выражает сие словами: «и паки вкупе собирайтеся». И объясняя, что узаконяет это, имея в виду другое, прибавил: «Да не искушает вас сатана». Показывая же, что сами мы увеличиваем его над нами владычество, присовокупил: «невоздержанием вашим». Поскольку живете беспечно и охотно порабощаетесь удовольствиям, то диаволу служит сие поводом вести с вами брань. А что Апостол соразмеряет законы с человеческою немощию, сие дал он видеть в последующих словах. 1Кор.7:6 .  Впрочем это сказано мною как позволение, а не как повеление. 1Кор.7:7 .  Ибо желаю, чтобы все люди были, как и я; но каждый имеет свое дарование от Бога, один так, другой иначе. «Сие же глаголю по совету, а не по повелению. Хощу бо, да вси человецы будут, якоже и аз». Апостол и совершенство указал в воздержании, и снизошел к малым недостаткам. И слово его как предложило целебное врачевство немощи, так при избрании лучшего представляет образец. Образцом же предложил Апостол себя самого, будучи вынужден открыть нам богатство собственной своей чистоты. «Но кийждо свое дарование имать от Бога, ов убо сице, ов же сице». Утешил и живущих в супружестве, и брак назвав дарованием Божиим. Вспомоществуемый Божиею благодатию, человек и в брачной жизни преуспевает в целомудрии; благодать же помогает тем, которые привносят от себя доброе усердие, ибо сказано: «Просите, и дастся вам, ищите, и обрящете». Сказав сие в ответ на вопросы коринфян, постановив приличные законы живущим в супружестве, Апостол пишет, что надлежит делать тем, которые не приняли еще на себя супружеского ига или и приняли, но потом узы сии расторгнуты смертию и оплакивают они вдовство.

http://azbyka.ru/otechnik/Feodorit_Kirsk...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010