( < < back) Вселенск. Собор изд. 1859 г., т. 1, с. 104–106. ( < < back) Вселенск. Собор, изд. 1859 г., с. 145. ( < < back) Вселенск. Собор, изд. 1859 г., с. 157, 22, 29 и проч. Собор Никейский, Вселенский первый, по словам церковных историков, был «в консульство Павлина и Юлиана, в 20 день месяца мая, в 636 год от Александра царя Македонского», это был 20-й год царствования Константина Великого и 325 год по Р. Х. ( < < back) епископ Мармарикский, и Секунд, епископ Птолемаидский, которые отказались подписать Символ веры, утвержденный всем собором. ( < < back) историк Церкви Феодорит, епископ Кирский, родился в Антиохии на Оронте в 390 г., сделан епископом Кирским, в Антиохийском патриархате, в 423 году, а скончался в 457 году; он принадлежал к числу образованнейших архипастырей Восточной Церкви пятого века. ( < < back) епископ Никомидийский, вместе с епископами Менофонтом Ефесским, Патрофилом Скифополисским, Феогнисом Никейским, Нарсисом Нерониадским, Феоною Мармарикским и Секундом Птолемаидским представили опыт Символа веры, составленный по армянским заблуждениям, которые они старались прикрыть выражениями двусмысленными, но эта уловка была немедленно обнаружена исповедниками правого учения веры, и Символ Евсевия Никомидийского был отвергнут без колебаний, как еретический. Второй опыт Символа, представленный и другим Евсевием, Кесарии Палестинской, был одобрен с тем, чтобы в него было включено слово: «Единосущный». Принято же было собором изложение исповедания веры, представленное Осиею, епископом Кардубским, особенно любимым императором, и названное Никейским символом веры. ( < < back) были: Евсевий Никомидийский, Феогнис Никейский, Феона Мармарикский, Секунд Птолемаидский, Феодот Лаодикийский, Павлин Тарский, Афанасий Аназарбский, Аеций Лидский, Григорий Бейрутский, Менофант Ефесский, Патрофил Скифополисский, Марис Халкидонский, Нарсисс Нерониадский. ( < < back) История блаженного Феодорита, епископа Кирского. Русск. издание С.-Петерб., 1852 г., гл. VIII, с. 46–47.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=519...

70 обор., и четвертого Вселен. Собора прав. 5-е лист. 95. 566 Разумеем здесь только беглых Священников, которые получили рукоположение. О крайней же преступности людей, которые иногда, как известно, действовали у вас, как Священники, нигде не получив рукоположения, уже не говорим. 569 Антиох. Собора прав. 3. Кормч. лист. 63 на обор. и 64. То же говорит 15 прав. св. Апостолов лист. 4. 16-е прав. 1-го Вселенск. Собора, лист. 38 на об. 5 и 20 прав. 4-го вселенск. Собора, лист. 95 и 101 на обор. 571 Кормч., лист. 95 на обор. То же заключается в 17 и 18 прав. 6-го вселенск. Собора. Там же, лист. 182 на обор. 573 Вполне означенное правило читается так: «Отделяющиеся от общения с предстоятелем (Епископом), ради некия ереси, осужденныя св. Соборами или Отцами, когда т.е. он проповедует ересь всенародно, и учит оной открыто в церкви, таковые аще и оградят себя от общения с глаголемым Епископом, прежде Соборного рассмотрения, не токмо не подлежат положенной правилами епитимии, но и достойны чести, подобающей православным». Книга правил св. Апост. и проч., стр. 289 и 290. 575 Кормч., лист. 122 на обор. Иного способа к оправданию себя Священнику совершенно нет. Слич. 74-е Апост. правило. Кормч., лист. 20 на обор. 577 Первого вселенского Собора прав. 15 и 16, Кормч. лист. 38 и на обор.; антиохиииского Собора прав. 13, Кормч. лист. 67 обор. и проч. 620 Св. Василия В. в кн. о постничестве пр. 352, лист. 291. Тв. св. От. в нов. перев. Т. IX, стр. 374, 375. 693 Смотр. Требник, печатан. при Патр. Филарете, в статье о Миропомазании, лист. 334 и далее до 340. 701 См. Ответ Преосвящ. Никифора Архиеписк. Астраханскаго, печатающийся обыкновенно на конце его ответов на вопросы старообрядцев. 713 Вас. Вел. в нрав. правилах, прав. 21, стр. 391. 3 Том. твор. Вас. Велик., изд. 1846 г. в 8. Москва. 736 Напр. можно читать книги: Гавриила Филаделфийского о св. Тайнах, Диалогизм Духовный о седми сакраментах и т.д. 779 Немало есть и других выражений, которыми охуляется святейшее Тело и святейшая Кровь Христова.

http://azbyka.ru/otechnik/Grigorij_Postn...

Сице и на прочих часех тропари и кондаки пременяюще глаголем: точию воскресн тропарь непременно. На Литургии , блаженна гласа, на 4: И трясения песнь 3, на 4: И димитриа песнь 6, на 4. По входе тропарь воскресн, и трясения, и храма Богородицы, аще есть: и димитриа. Кондак воскресн, и трясения: Слава, димитриа: И ныне, Богородицы. Аще же несть храма Богородицы, И ныне, трясения. Прокимен трясения и святаго. Апостол трясения, и димитриа. Аллилуиа, глас 4: Боже отринул ны еси: Стих, Стрясл еси землю: И святаго, праведник яко финикс процветет: евангелие трясения, и димитриа. Причастен, Хвалите Господа с небес: И святаго, В память вечную: [Смотри] Ряд же, апостол и евангелие, чтем под зачало.   27. святаго мученка нестора.   Стихиры октоиха, 3: И святаго 3, глас 8. Подобен: о преславнаго чудесе! На стиховне октоиха. Тропарь, глас 4: мученк твой Господи: септемвриа во 2–й день. На Утрени , оба канона октоиха: и святаго на 4, глас 4. По 3–й песни, седален, глас 4. По 6–й песни,   Кондак, глас 2. Подобен: Вышних ищя: Страдальчествовав добре, безсмертную славу наследовал еси ныне, яко воин изрядный владыки был еси молитвами димитриа мученка: с ним убо, несторе мудре, моля, не престай о всех нас.   И икос. По 9–й песни, светилен октоиха. Слава, святаго. На стиховне октоиха. На Литургии , служба мученков.     28. святых мученик, терентиа, и неонилы: И преподобнаго отца нашего стефана савваита, и творца канонов.   Стихиры мученков 3, глас 4. Подобен: яко добля: и преподобнаго 3, глас 8. Подобен: о преславнаго чудесе! На стиховне октоиха. Тропарь глас 4: мученцы твои Господи: септемвриа в 20–й день: И преподобнаго: Православия наставниче: сего месяца в 11–й день. На Утрени , канон октоиха един, со ирмосом на 6: и святых два: мученков, глас 4: преподобнаго, глас 8. По 3–й песни,   Кондак, глас 4. Подобен: Вознесыйся: Насадил еси добродетелей рай и напоил еси токами слез твоих, яко жизни всеславне древо получив, спаси молитвами твоими от тли стадо твое, избави от обстояний тепле чтущих тя, стефане: тя бо предстателя величайша, мудре, вси верою и любовию стяжахом.   И седален мученка, глас 8. Слава, преподобнаго, глас 5. По 6–й песни.   Кондак, глас 4. Подобен: Вознесыйся: мученическая честная память прииде днесь, веселящи всяческая, терентиа премудраго, и подружия его. тепле убо стецемся, да приимем исцеление: сии бо благодать приемше от духа святаго, исцеляти недуги и болезни душ наших.   По 9–й песни, светилен: и на стиховне октоиха.   (:. В тойже день иже во святых отца нашего арсениа, архиепископа сербскаго.   Совершается собор его, идеже лежат мощи его, и идеже храм его.   Тропарь, глас 8: милости наставниче, и благоутробия сокровище: еже всем отверзл еси, правоверия учителю, и архиереев божественное удобрение, Отче наш, иерарше арсение, нищих был еси заступник. тем моли Христа Бога, просветити души наша, да не когда уснем в смерть.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

И ныне, праздника. Прокимен, глас 6: Спаси Господи, люди твоя: Стих: К тебе Господи: и святаго, глас 1: Уста моя возглаголют: Апостол к колоссаем. зачало 254: Блюдитеся, да никтоже вас: И святаго, ко евреем, зачало 318: Аллилуиа, глас 8: Пасый израиля: Стих: Уста праведнаго поучатся премудрости: Евангелие Луки, зачало 6: Возвратишася пастырие славяще и хваляще Бога: И святаго, зачало 24. и прочее совершается божественная литургиа великаго Василиа. За Достойно, поем: О тебе радуется: Причастен: Хвалите Господа с небес: Другий: В память вечную будет праведник: На малей вечерни, стихиры воскресны по обычаю. На стиховне стихиры воскресны гласа, едина: таже стиховныя стихиры Василиа, великия вечерни, с припевы их. Слава, глас 6: Излияся благодать: И ныне: Не устыдеся преблагий Бог: По трисвятом тропарь воскресн. Слава, святаго: И ныне, праздника. и отпуст. На велицей вечерни: На Господи воззвах, поем стихиры воскресны 3: и праздника 3: и святаго на 4. Слава, святаго: Премудрости рачитель: И ныне, Богородичен 1-й гласа. Вход, прокимен дне, и чтения 3. На литии стихира храма: и святаго Василиа. Слава, святаго. И ныне, праздника. На стиховне стихиры октоиха. Слава, святаго. И ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь. святаго, дважды: и Богородице Дево, единожды. и чтение в посланиих апостольских. На утрени, на Бог Господь, тропарь воскресн дважды. Слава, святаго. И ныне, праздника. По кафисмах седальны воскресны, с богородичны их. и чтение во евангелии толковом, неделя пред Богоявлением. По полиелеи тропари: Ангельский собор: и ипакои гласа, и седальны святаго вси по единожды. Слава, седален иже но полиелеи. И ныне, праздника. и чтение в Богослове слово надгробное о великом Василии. Степенна, и прокимен гласа, и Всякое дыхание: Евангелие воскресно: Воскресение Христово: и псалом 50. и стихира воскресна. Канон воскресн со ирмосом на 4: и праздника на 4: и святаго на 6. Катавасиа: Глубины открыл есть дно: и Шествует морскую: кийждо лик свой ирмос. По 3-й песни, кондак праздника: и седален святаго дважды.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

  И икос. По 9–й песни, светилен григориа. Слава, и ныне, предпразднства. На стиховне стихиры предпразднства, глас 1: Подобен: небесных чинов: С припевы: 1–й, Приведутся царю девы: 2–й, Приведутся в веселии и радовании: Слава, и ныне: глас тойже: Да радуется днесь небо свыше: На Литургии , блаженна предпразднства, песнь 3–я и 6–я. По входе глаголем тропарь храма Христова, идеже храм: И тропарь предпразднства: И храма святаго: И святых общий. Таже кондак храма Христова, идеже есть, и храма святаго, и григориа. Слава, прокла: И ныне, предпразднства. Прокимен, глас 1: уста моя возглаголют премудрость: Стих: услышите сия вси языцы: Апостол дне, и утрешний под зачало. Таже святаго, ко евреем, зачало 318: Таков нам подобаше: Аллилуиа, глас 2: уста праведнаго: Стих: Закон бога его: Такожде и евангелие дне, и утреннее, под зачало: И святаго, от Иоанна, зачало 36: Аз есмь дверь: Причастен: В память вечную: МРК Подобает ведати: яко аще случится предпразднство входа пресвятыя Богородицы в неделю. На Велицей Вечерни , по обычаю кафисма. На Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиев 1, и предпразднства 3: И преподобнаго григориа, 3. Слава, предпразднства: И ныне, богородичен 1, гласа. На литии, обычное. На стиховне стихиры воскресны. Слава, и ныне, предпразднства. На благословении хлебов тропарь: Богородице Дево радуйся: трижды. [Смотри] Аще ли несть бдения, глаголем тропарь воскресн.   Слава, тропарь григориа, глас 3: образ был еси воздержания божественным духом вся просветив, правоверия течение совершил еси, учением мир просветил еси, и зловерных обличил еси смыслы: отче преподобне григорие, Христа бога моли, даровати нам велию милость.   И ныне, предпразднства. На Бог господь: тропарь воскресн, дважды: Слава, григориа. И ныне, предпразднства. По кафисмах, седальны воскресны, и богородичны их. Полиелей, и тропари: Ангельский собор: ектениа. впакои гласа. Степенна. Прокимен, евангелие воскресно, и прочая. Канон воскресн со ирмосом на 4. и Богородицы на 2: и предпразднства на 4: и преподобнаго григориа на 4.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

По освящении же воды и по стихирах: Источник исцелений: и Призри на моления: и Владычице приими: творим и поклонение Честному Кресту, яко предписася. На часех, тропарь Креста. Слава, святых: И ныне, Богородичен часов. По трисвятом кондаки пременяем. На литургии, блаженна, от канона Креста, песнь 3, на 4: и святых, песнь 6, на 4. По входе тропарь Креста, и мучеников. Слава, кондак мучеников: И ныне, Креста. Трисвятое. прокимен Креста, глас 6: Спаси Господи люди твоя: Стих: К тебе Господи воззову, Боже мой: Другий, мучеников, глас 4: Святым, иже суть на земли его: Апостол Креста, к коринфяном, зачало 125: Слово крестное: И святых, ко евреем, зачало 330: Святии вси, иже верою победиша царствия: Аллилуиа, глас 4: Помяни сонм твой, егоже стяжал еси исперва. Стих: Бог же царь наш прежде века: И святых: Воззваша праведнии: Евангелие Креста, Иоанна, зачало 60: Совет сотвориша архиереи и старцы на Иисуса: И святых, Матфеа, зачало 38: Всяк убо иже исповесть мя пред человеки: Причастен Креста: Знаменася на нас: И святых: Радуйтеся: Ряд же вычитаем напредь, или под зачало. Аще же 1-й день августа случится в неделю: В субботу вечера, на малей вечерни стихиры воскресны, и Богородицы, по обычаю. На велицей вечерни, по кафисме, на Господи воззвах стихиры воскресны 3: и анатолиев 1: и Креста 3: и мучеников три. Слава, Креста: И ныне, Богородичен 1-й гласа. На литии стихира храма, и мучеников хвалитныя. Слава, мучеников: И ныне, Богородичен. На стиховне октоиха воскресны. Слава, мучеников: И ныне, Креста. На благословении хлебов тропарь: Богородице Дево: дважды, и Креста, единожды. таже, Буди имя Господне: и прочее. [Зри] Аще ли несть бдения, по Ныне отпущаеши, тропарь воскресн. Слава, святых: И ныне, Креста. На повечерии, по Достойно, кондак Креста. На утрени, на Бог Господь, тропарь воскресн дважды. Слава, мучеников: И ныне, Креста. Канон воскресн со ирмосом на 4: и Богородицы на два: и Креста на 4: и мучеников на 4. Катавасиа: Крест начертав: По 3-й песни, кондак мучеников, и седален дважды.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

И икос. На 9-й песни, Честнейшую не поем, но поем припев: Величай душе моя, честнейшую небесных воинств: Таже ирмос. Посем тойже припев поем и к прочим богородичным тропарем. К каноном же святых припевы: Величай душе моя, во иерарсех светила три великая. и прочия. По 9-й песни, светилен святых. Слава, И ныне, Богородичен. На хвалитех стихиры на 4, глас 5. Подобен: Радуйся: Слава, глас тойже: И ныне, Богородичен. Славословие великое, и отпуст. На литургии, блаженна от канона 1-го, песнь 3-я: и 2-го, песнь 6-я. Прокимен, глас 8: Во всю землю изыде вещание их: Стих, Небеса поведают славу Божию: Апостол ко евреем, зачало 334: Поминайте наставники ваша: Аллилуиа, глас 4: Исповедят небеса чудеса твоя Господи. Евангелие матфеа, зачало 11: Вы есте свет мира: Причастен, Радуйтеся праведнии о Господе: [МРК] Подобает ведати, аще случится триех святителей, Василиа Великаго , Григориа Богослова , и Иоанна Златоустаг о, в неделю мытареву или блуднаго, или мясопустную: На малей вечерни, стихиры воскресны 4. Слава, святителей: И ныне, Богородичен гласа, малыя вечерни. На стиховне стихира воскресна едина: и святителей стиховна великия вечерни, со стихи своими. Слава, святителей: И ныне, Богородичен, в тойже глас. По Ныне отпущаеши, и по Отче наш, тропарь воскресн. Слава, святых: И ныне, Богородичен. ектениа малая, и отпуст. На велицей вечерни, по кафисме, на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и триоди 3, и святых 4. [Зри] Аще ли неделя мясопустная. Стихиры воскресны 3, и триоди 4, и святых 3. Слава, триоди: И ныне, Богородичен 1-й гласа. На литии стихира храма, таже триоди хвалитныя. Слава, святых: И ныне, триоди. На стиховне стихиры воскресны. Слава, святых: И ныне, триоди. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево, дважды: и святых единожды: и чтение. На утрени, на Бог Господь, тропарь воскресн, дважды. Слава, святых: И ныне, Богородичен 1-й, в тойже глас. По кафисмах седальны воскресны, с богородичны их, и чтение во евангелии толковом, и полиелей святых. [Зри] [ Аще ли неделя блуднаго, или мясопустная. Прилагаем и третий псалом: На реках вавилонских:] таже седальны святых вси по единожды, без богородичнов. Слава, полиелейный: И ныне, Богородичен, и чтение святых. Степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: Евангелие воскресно. Воскресение Христово: и прочая. Канон воскресн со ирмосом на 4: и Богородицы на два: и триоди на 4: и святых на 4. Катавасиа, Сушу глубородительную:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

[зри] А идеже всенощнаго бдения не бывает. На велицей вечерни, по Ныне отпущаеши, тропарь воскресн: Слава святаго, и ныне: Богородичен воскресен, или праздника. Аще ли два святых с тропари, и другаго святаго тропарь не глаголется. На повечерии кондак воскресн: аще имать святый полиелей, кондак святаго: аще предпразднство, или попразднство, слава и ныне, праздника. О святем имущем бдение, аще прилучится в седмичныя дни кроме недели. На малей вечерни стихиры на 4, и Слава святаго, и ныне Богородичен. На стиховне стихиры, и Слава, и ныне, Богородичен. Тропарь святаго, Слава, и ныне, Богородичен воскресен. На велицей вечерни стихиры на 8, слава и ныне, Богородичен 1-й по гласу славника. Аще суббота, и ныне, Богородичен настоящаго гласа, чтения 3. На литии стихира храма, и святаго стихиры, и Слава, и ныне, Богородичен воскресен. На стиховне стихиры и Слава, и ныне, Богородичен воскресен. На благословении хлебов тропарь святаго, дважды, и Богородице Дево: единожды. На утрени тропарь дважды, Слава, и ныне, Богородичен воскресен. Аще суббота, Богородичен настоящаго гласа. По кафисмах и по полиелеи седальны по дважды, Слава, и ныне, Богородичен, степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен и Евангелие и стихира святаго. Канон Богородицы со ирмосом на 6. Аще суббота, канон храма Христова, или Богородицы на 6. Аще же храм святаго, или святыя, поем канон Богородицы прешедшия недели утренний со ирмосом на 6, и святаго на 8. По 3-й песни седален дважды, слава и ныне, Богородичен. По 6-й песни кондак и икос, светилен дважды: Слава, и ныне, Богородичен. На хвалитех стихиры на 4, и Слава, и ныне, Богородичен. По славословии тропарь, Слава, и ныне, Богородичен воскресн: аще суббота, Богородичен настоящаго гласа. На часех тропарь и кондак святаго. На литургии блаженна от канона песнь 3-я, и 6-я, на 8. Тропари и кондаки храма Христова и Богородицы, и святаго. Аще несть храма Христова и Богородицы, тропарь святаго, слава кондак его, и ныне. Предстательство христиан: прокимен, апостол, Аллилуиа, Евангелие и причастен святаго.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

748 De fide orth. I. II, с. 30. Μ. Ρ. t. 94, col. 977 CD. Русск. перев. стр. 118; ibid. I. III,, с. 18, col 1072 С. Русск. перев. стр. 179. 749 Канон в неделю Фомину; 3-й троп. 7-й песни; ср. канон Богородич. 8–го гласа: 3-й тропарь 4-й песни. О принадлежности Дамаскину первого из этих канонов, надписываемого именем Иоанна монаха, см. у Архиеп. Филарета: Историч. обзор песнопевцев... стр. 249. 752 Канон Богородич. 5 гласа: 1-й троп. 8-й песни; канон Богородич. 7 гласа: 2-й троп. 3-й песни. 753 Канон Богородич. 1 гласа: 3-й троп. 6-й песни: канон воскреси. 5 гласа: 1-й троп. 6 песни; канон Богородич. 8 го гласа: 1-й троп. 5-й песни. 762 Канон крестовоскр. 2 гласа; 4-й троп. 7-й песни: канон воскресн. 8 гласа: 3-й троп. 3-й песни. 773 По свидетельству святителя Филарета, Дамаскину принадлежит не только канон пасхальный, но и часы пасхальные и утреня и служба на всю светлую седмицу – весь вообще чин службы пасхальной. Истории, обзор песнопевцев... стр. 257. 776 Канон на Пятидесяти 1-й троп. 5-й песни; ср. канон крестовоскр. 6 гласа: 1-й троп. 7-й песни. Пресветло омывшись, естество человеческое, по словам Дамаскина, «прегрешений прежних убеже». Канон на Богоявл.: 3-й троп. 8-й песни. 777 Канон на Богоявл.: 4-й троп. 7-й песни. В том же каноне находим такое выражение, что Христос омыл человека от темного и оскверненного яда врага, т. е. от греха. 1-й троп. 5-й песни. 779 2–я стихира 2 гласа на, Господи, воззвах и на стиховне; ср. канон крестовоскресный 7 гласа: 2-й троп. 8-й песни. Образный язык церковного поэта рисует нам смерть как бы лежащею без дыхания. Канон воскр. 6 гл.: 3-й троп. 3-й песни. 780 Тропарь: «Пречистому Твоему образу поклоняемся, Благий»... О принадлежности его Дамаскину см. Архиеп. Филарета: Историч. обзор песнопевцев... стр. 253. 781 4–я стихира 4 гласа на стиховне: 2 я стихира 5 гласа на, Господи, воззвах; 2–я стихира 3 гласа на стиховне: канон воскресн. 8 гласа: 2-й тр. 1-й песни. 785 Канон воскресн. 8 гласа: 2-й троп. 6 песни: того же гласа канон крестовоскр.: 3-й троп. 8 песни.

http://azbyka.ru/otechnik/pravoslavnye-z...

  Кондак, глас 1. Подобен: Лик ангельский: Веселися, вифлееме, евфрафо готовися: се бо агница пастыря великаго во утробе носящи, еже родити тщится. егоже зряще, богоноснии отцы веселятся, с пастырьми поюще деву доящую.   И икос. И чтем пролог. По 9–й песни: свят Господь Бог наш. Светилен воскресн. Слава, отцев: И ныне, предпразднства. На хвалитех стихиры воскресны 4, и отцев 4, глас 5. Подобен: Радуйся: Слава, отцев, глас 8: Законных учений: И ныне, Преблагословенна еси, Богородице Дево: Славословие великое. Тропарь воскресн. ектении. И отпуст. Стихира евангельская, в притворе. И час 1. И конечный отпуст. На Литургии , блаженна гласа на 4, и отцев от канона песнь 3, на 4, и предпразднства песнь 6–я, на 4. По входе тропарь воскресн, и отцев, и предпразднства. Слава, кондак отцев: И ныне, предпразднства. Прокимен, песнь отцев, глас 4: благословен еси Господи, Боже отец наших: Апостол ко евреем, зачало 328: Верою прииде авраам: Аллилуиа, глас 4: Боже ушима нашима: евангелие матфеа, зачало 1: Книга родства Иисуса Христа: Ряд же недели оставляется. Причастен: Хвалите Господа: Другий: Радуйтеся: о предпразднстве Христова рождества ведати подобает: [Смотри] от 20 дне начинается предпразднство. Пост убо есть, поклоны же в церкви не бывают.   21. Предпразднство рождества Христова: И святыя мученицы иулиании, яже в никомидии: Вечер, на Господи воззвах, стихиры предпразднства, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: И святыя: глас тойже. Подобен: яко добля: Слава, и ныне, предпразднства, глас 6: Сионе торжествуй: На стиховне стихиры предпразднства, глас 2. Подобен: Доме евфрафов: Слава, и ныне, глас 6: Безневестная Дево, откуду пришла еси: Тропарь святыя, глас 4: Агница твоя, Иисусе, иулианиа: септемвриа в 17 день. Слава, и ныне, глас тойже. Готовися, вифлееме: На повечерии, трипеснец, ирмосы по дважды: тропари на 6. И паки последи ирмос, оба лика вкупе, яко предписася.   [Смотри] Ведомо же буди: Идеже празднуется святителя петра праздник, поем канон святыя иулиании на повечерии, вкупе с трипеснцем, и последи стихиры ея. На Утрени , тропарь предпразднства, и святыя. По кафисмах седальны предпразднства и чтение. Канон предпразднства, со ирмосом на 8, глас 4, и святыя на 4, глас тойже. По 3–й песни,

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010