Степенны гласа. Прокимен праздника. Всякое дыхание: и евангелие праздника. воскресение христово: псалом 50: Стихира праздника. Канон воскресн на 4: и креста на 4: и праздника на 6. Катавасиа праздника: отверзу уста моя: По 3–й песни кондак и икос креста: таже седален креста. Слава, и ныне, праздника: и чтение праздника. По 6–й песни кондак и икос праздника: и пролог. На 9–й песни поем, честнейшую: Светилен воскресн: Слава, креста: И ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4, и праздника 3, глас 1. Подобен: небесных чинов: и самогласен, глас 2: еже от века таинство: с припевы их. Таже припев: воскресни Господи Боже мой: и поем триоди самогласен дне. Слава, тойже: И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. и бывает последование крестопоклонное, по обычаю. и посем ектении, и отпуст. Слава, и ныне, стихира евангельская, и оглашение студитово, и час 1–й в притворе. На 1- м часе, тропарь воскресн. Слава, креста: И ныне, богородичен часов. По Отче наш, кондак креста, и прочая: и совершенный отпуст. Во вторый же час дне исходим вне монастыря, якоже предуказася: и возвращшеся поем часы, на нихже глаголется тропарь воскресн, и праздника, и креста, пременяюще. Такожде и кондаки. На Литургии , блаженна гласа на 4: и праздника песнь 3, на 4: и креста песнь 6–я, на 4. По входе тропарь воскресн, и креста, и праздника. Слава, кондак креста. И ныне, праздника. Вместо же трисвятаго поем: кресту твоему покланяемся владыко: Прокимен, апостол, Аллилуиа, евангелие и причастен прежде праздника, таже креста. Вместо Достойно, поем ирмос: яко одушевленному: Литургиа же великаго василиа. Такожде и во вся недели святых постов, в нихже аще праздник сей случится, бывает литургиа великаго василиа непременно. На Велицей Вечерни : блажен муж: кафисма вся. На Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиев 1: и праздника 6. Слава, и ныне, глас 6: Послан бысть с небесе: Вход, прокимен дне: и чтения праздника 5. На литии стихиры праздника. Слава, глас 8: И ныне, глас 2: На стиховне стихиры воскресны: Слава, и ныне, праздника.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

  МРК Подобает ведати, аще случится праздник сретения господня в понедельник первыя недели поста: тогда службу праздника пети в неделю сыропустную по предписанному.   МРК Подобает ведати, аще случится попразднство сретения господня в неделю прежде недели мытаря и фарисеа: а святый поется на 4, или на 6: На Велицей Вечерни , по кафисме, на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, анатолиев 1. и праздника того дне 3, и святаго минеи 3. [Смотри] [Аще ли поется святый на 6, или емуже и полиелей, и поем стихиры воскресны 3: и праздника 3: и святаго 4. Слава, святаго, аще же ни:] Слава, праздника. И ныне, богородичен 1–й гласа. На литии стихиры праздника того дне рядовыя стиховныя, и святаго, аще полиелей. Слава, святаго. И ныне, праздника. Аще же ни, Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны: Слава, святаго, аще есть. И ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево: дважды, и праздника единожды. и чтение в посланиих апостольских. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн дважды. Слава, святаго, аще есть: аще же ни, Слава, и ныне, праздника. По кафисмах седальны воскресны, и богородичны их. и чтение во евангелии толковом. Посем непорочны, и впакои, и чтение недели ряд. [Аще ли святый имать полиелей, по кафисмах поем святаго полиелей, и по полиелеи, тропари: Ангельский собор: и по ектении седальны святаго по единожды. Слава, седален, иже по полиелеи. И ныне, богородичен его: и чтение.] Степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: евангелие воскресно, и воскресение христово: Канон воскресн со ирмосом на 4: и Богородицы на два: и праздника на 4: и святаго на 4. [Аще полиелей, или славословие, и поем канон воскресн со ирмосом на 4: и праздника на 4: и святаго на 6:] Катавасиа праздника. По 3–й песни, кондак и икос праздника, и святаго аще имать, и седален его. Слава, и ныне, праздника, и чтение. По 6–й песни, кондак и икос воскресн: и чтем пролог. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен воскресн. Слава, святаго, аще имать: И ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4: святаго, аще имать, подобны 3, и самогласен иже на Слава: поем с припевы его.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

[МРК] Подобает ведати, аще случится праздник Сретения Господня в понедельник первыя недели поста: тогда службу праздника пети в неделю сыропустную по предписанному. [МРК] Подобает ведати, аще случится попразднство Сретения Господня в неделю прежде недели мытаря и фарисеа: а святый поется на 4, или на 6: В субботу на малей вечерни, стихиры воскресны и Богородицы, по обычаю. Тропарь воскресн. Слава, и ныне, Богородичен его. На велицей вечерни, по кафисме, на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, анатолиев 1. и праздника того дне 3, и святаго минеи 3. [Зри] [ Аще ли поется святый на 6, или емуже и полиелей, и поем стихиры воскресны 3: и праздника 3: и святаго 4. Слава, святаго, аще же ни:] Слава, праздника. И ныне, Богородичен 1-й гласа. На литии стихиры праздника того дне рядовыя стиховныя, и святаго, аще полиелей. Слава, святаго. И ныне, праздника. Аще же ни, Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны: Слава, святаго, аще есть. И ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево: дважды, и праздника единожды. и чтение в посланиих апостольских. На утрени, на Бог Господь, тропарь воскресн дважды. Слава, святаго, аще есть: аще же ни, Слава, и ныне, праздника. По кафисмах седальны воскресны, и богородичны их. и чтение во евангелии толковом. Посем непорочны, и ипакои, и чтение недели ряд. [ Аще ли святый имать полиелей, по кафисмах поем святаго полиелей, и по полиелеи, тропари: Ангельский собор: и по ектении седальны святаго по единожды. Слава, седален, иже по полиелеи. И ныне, Богородичен его: и чтение.] Степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: Евангелие воскресно, и Воскресение Христово: Канон воскресн со ирмосом на 4: и Богородицы на два: и праздника на 4: и святаго на 4. [ Аще полиелей, или славословие, и поем канон воскресн со ирмосом на 4: и праздника на 4: и святаго на 6:] Катавасиа праздника. По 3-й песни, кондак и икос праздника, и святаго аще имать, и седален его. Слава, и ныне, праздника, и чтение. По 6-й песни, кондак и икос воскресн: и чтем пролог.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

На Литургии прокимен праотцев, и святаго: и вся служба, якоже прежде явлено есть. Подобает ведати: аще случится вне 20–го декемвриа, сего месяца, сиречь во 18, или в 19 день: поется воскресна служба, и святых отцев, сице: На Велицей Вечерни , на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиевы 3, и отцев 4, глас 6. Подобен: Всю отложивше: Слава, отцев, глас 6: Даниил муж желаний: И ныне, богородичен 1, гласа. И чтения 3: 1–е, Бытия: Слышав аврам: 2–е Втораго закона: Рече моисей к сыном израилевым: 3–е, Втораго закона: Рече моисей к сыном израилевым: се Господа бога твоего небо: На литии стихира храма, и отцев: глас 1: Лучами облиставшеся: Слава: глас 3: Праотцев собор: И ныне: богородичен: Без семене от божественнаго духа: На стиховне, стихиры воскресны по алфавиту. Слава, святых, глас. 2: Радуйтеся пророцы честнии: И ныне: о чудесе новаго! На благословении хлебов тропарь: Богородице Дево: дважды. И отцев, глас 2: Велия веры: единожды. и Буди имя господне: трижды. и псалом 33: благословлю Господа: до Не лишатся всякаго блага. И чтение в толковании посланий апостольских. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн дважды. Слава, отцев: Велия веры: И ныне, богородичен: Вся паче смысла: По кафисмах седальны воскресны с богородичны их. И чтение во евангелии толковом: неделя пред рождеством христовым, еже от матфеа: Книга родства Иисуса Христа: Полиелей и тропари: Ангельский собор: ектениа: и седален отцев, глас 8: Авраама, исаака же и иакова: Слава, и ныне, богородичен: благодарственное похваление: и чтем евангелие воскресно, ряд. Степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: евангелие воскресно: и воскресение христово: По 50–м псалме стихира воскресна. Канон воскресн со ирмосом на 4, и крестовоскресен на 2, и Богородицы на 2, и отцев на 6, глас 6. Катавасиа: Христос раждается: По 3–й песни, впакои, глас 8: и чтение. По 6–й песни, кондак, глас 6: Рукописаннаго образа: Писан в неделю святых праотец. По 9–й песни, светилен воскресн. Слава, отцев: И ныне, богородичен: На хвалитех стихиры воскресны 3, и анатолиев 1, и отцев 4, глас 5. Подобен: Радуйся: с припевы их: 1–й, благословен еси Господи Боже отец наших: 2–й, яко праведен еси: Слава, отцев, глас 8: Законных учений сословие: И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. По трисвятом, тропарь воскресн, ектении, и отпуст. Стихиру же евангельскую поем в притворе, и час 1- й, и совершенный отпуст. На Литургии , блаженна гласа, на 6: и отцев, песнь 3, на 4. По входе, тропарь воскресн, и отцев. Слава, и ныне, кондак отцев: Прокимен, глас 4. Песнь отцев: благословен еси Господи Боже отец наших: Апостол ко евреем, зачало 328: Верою прииде авраам: евангелие матфеа, зачало 1: Книга родства Иисуса Христа: Ряд же недели оставляется. Причастен: Хвалите Господа: Другий, Радуйтеся:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

  В неделю сыропустную, изгнание адамово. На Велицей Вечерни , по обычном псалме, поем блажен муж, кафисму всю. На Господи воззвах стихиры воскресны 3, и анатолиевы 3, и триоди. 4, глас 6. Подобен: Всю отложивше: Создатель мой господь: Слава, глас 6: Седе адам прямо рая: И ныне, богородичен 1–й гласа. На литии стихиры храма. Слава, глас 6: Солнце лучи скры: И ныне, Таинственно воспеваем тя: На стиховне, октоиха, по алфавиту. Слава, глас 6: Изгнан бысть адам: И ныне, Творец и избавитель мой: По трисвятом, Богородице Дево: трижды.] и благословение хлебов. и чтем слово Иоанна златоустаго, на изгнание адама. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды. Слава, и ныне, богородичен 1–й гласа, и обычныя кафисмы, и седальны воскресны, и богородичны их. Полиелей, якоже указася в преждния недели. Таже степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: евангелие воскресно. воскресение христово: псалом 50 и прочее все по ряду, якоже изъявися в неделю мытаря и фарисеа. Канон воскресн, со ирмосом на 4: и крестовоскресн на 2: и Богородицы на 2. и триоди на 6, глас 6. Катавасиа триоди: яко но суху: По 3–й песни, седален триоди, глас 4. Подобен: удивися: Изгнан бысть адам от райския сладости: Слава, глас тойже. Подобен: Вознесыйся: Ныне время добродетелей явися: И ныне, Не умолчим никогда Богородице: и чтение. По 6–й песни,   Кондак, глас 6: Самоподобен: Премудрости наставниче, смысла подателю, немудрых наказателю, и нищих защитителю, утверди, вразуми сердце мое владыко. ты даждь ми слово, отчее слово, се бо устнам моим не возбраню, во еже звати тебе: милостиве, помилуй мя падшаго.   И икос. и чтем синаксарий. По 9–й песни, светилен воскресн: Слава, триоди: Подобен: Жены услышите: Заповедь твою Господи: И ныне, подобен: Со ученики: Изгнана бывша Господи: На хвалитех, стихиры воскресны 4, и анатолиев 1: и триоди самогласны 3, глас 5: увы мне, адам рыданием возопи: со обычными припевы, яко предписася в мимошедших неделях. И ныне, Преблагословенна еси: Славословие великое. По трисвятом тропарь воскресн, ектении, и отпуст, и исхождение в притвор. Стихира евангельская, и поучение студитово, по обычаю: и час 1, и конечный отпуст. На часех, тропарь воскресн. По трисвятом: кондак триоди. На Литургии , блаженна октоиха на 6, и триоди песнь 6–я на 4. По входе глаголем тропари, якоже указася в неделю фарисееву. Прокимен, глас 8: Помолитеся и воздадите господеви Богу нашему. Стих: Ведом во иудеи бог: Апостол к римляном, зачало 112: Ныне ближайшее нам спасение: Аллилуиа, глас 6: благо есть исповедатися господеви. Стих: Возвещати заутра милость твою. евангелие матфеа, зачало 17: Аще отпущаете человеком согрешения их: и по ряду божественная литургиа златоустова: Причастен: Хвалите Господа с небес:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

От века: 4 правила св. Дионисия Александрийского (260 г.) и 13 правил св. Григория Неокесарийского (262 г.), лист. 259 и 262. От века: 20 правил Никейскаго, Вселенск. Собора (325 г.), л. 31. 8 – Константинопольского, II-ro Вселенск. Собора (381), л. 85. 25 – Собора поместного Агкирского (314), л. 41. 15 – Неокесарийского (315), л. 52: 20 – Гангрийского (340), л. 57. 25 – Антиохийского (341), л. 62. 58 – Лаодикийского (364), л, 72. 22 – Сардикийского (347), 107: 1 – Константиноп. при Патриархе Нектарии(394), л. 172. 14 – св. Петра Адександр. (304), л. 260. 3 – св. Афанасия в. (326– 371), л. 263; 92 – св. Василия в. (370), л. 224–254. 8 – св. Григория Нисского (394), л. 266. 1 – св. Григория Богослова (391), л. 265. 15 – Тимофея Александрийск. (385), л. 269. 14 – Феофила Алевсанлрийск. (386), л. 270. 1 – св. Амфилохия Иконийск. (394), л. 265. От V-ro века: 9 правил Ефесского, III-ro Вселенского Собора (431), л. 89. 30 – Халкидонского, IV-ro Вселенск. Собора·(451), л. 93. 141 – Карфагенского Собора (419), л. 116. 5 – Кирилла Александр. (412–444), л. 272. 1 – Геннадия Константиноп. (459), л. 277. От VI-ro века: деяние Константинопольск. Вселенск. V-ro Собора (553), л 173. От VII-ro века: 102 правила Константиноп. Вселен. VI-ro Собора (692), л. 174. От VIII-ro века: 22 правила Никейского II-ro, Вселен. VII-ro Собора (788), л.208. , 1 – Тарасия, Патриарха Констант. (787), л. 281. От века: 17 правил Констант. двукратнаго Собора (861), л.» 218. 3 – Константиноп. Собора во храме св. Софии (879), л. 222. Примеч. Число церковных правил и·счет листов Кормчей·книги показаны по изданию Славянской Кормчей 1787 года. 7 Карамзин Ист. Госуд. Рос. том. 11. прим. 108, изд. Эйнерлинга 1843., св. Митр. Евгения опис. Киево-Соф. Собора, приб. 3. 4. 8 Сборник Иоанна Схоластика (τ απο σχολατικων) Патриарха Константинопольского (565–578) заключает в себе правила Соборов: четырех Вселенских (Никейск., Конст., Ефес. и Халкид.) и шести поместных (Агкир., Неокес., Сардик., Автиох., Гангр., Лаодик.); кроме того LXXXV правил Апостольских и LXVIII Василия Великого . Весь сборник разделяется на 50 титулов, по различным предметам церковного управления (συναγωγη των κανονων εις ν (50) τιτλς διηρημενη). В дополнение к этому сборнику Иоанн Схоластик составил еще другое собрание правил, касающихся Церкви, из права гражданского. Он сделал свод законов из новелл Юстиниановых церковного содержания), в LXXXVII главах (εκ των νεαρων διαταξεων τα πζ (87) κεφαλαια). Из Русских книг надписания всех 50 титулов можно видеть у Бар. Розенкампфа в обозрении Кормчей книги; – сн. de collectionibus canonum Eccl. Grecae. 1827. Berolini. pag. 12–11. Histoire de droit Byzantin. par I. Mortreuil. t. 1. pag. 202. Paris. 1843. A последний сборник Схоластика (в LXXXVII капитулах) помещен в нашей Кормчей книге (во 2-й части в XLII главе) под нобширным заглавием, которое начинается так: «от свитка Божественных заповедей, иже в Божественном наследии царя Юстиниана, различны заповеди»... и пр.

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Sokolov/...

Собора 4-го, Василия Вел. 1-го, Антиохийск. Собора 19-го, Сардикийского Собора 3-го и 15-го и Двукратного Собора 16-го. За созыв самовольно Собора они осуждаются правилами: Антиохийск. Собора 20-м. За самовольное введение брачного епископата осуждаются пр. VI Вселенск. Собора 12-м и 48-м. За беззаконное введение второбрачия клириков (священников, диаконов и иподиаконов), хотя и «прикровенно», осуждаются правилами: 1Тим. 3:2 , Тит. 1:5–6 , Апост. пр. 17-м и 26-м, VI Вселенск. Собора 26-м и Василия Великого 12-м. За принятие и «развитие» своего учения в области догматики осуждаются правилами VI Вселенск. Собора, VII Вселенск. Собора предаются анафеме. Здесь уместно привести слова «Окружного послания Восточных Патриархов» от 6 мая 1848 года, где пишут Первосвятители: «У нас ни патриархи, ни соборы никогда не могли ввести что-нибудь новое, потому что хранитель благочестия у нас само тело Церкви, т. е. самый народ, который всегда желает сохранить веру свою неизменною и согласною с верою отцов своих» 566 . К моменту возвращения Патриарха к управлению Церковью обновленцы захватили почти все епархии тем способом, о каком мы упоминали в предыдущей главе. В епархиях почти не оставалось православных архиереев: ВЦУ всех непокорных «уволило на покой», и они проживали на «частном» положении. Поэтому святейшему Патриарху предстояло, в первую очередь, послать епископов на места для возглавления епархий. Летом 1923 года в Петроград был назначен епископ Мануил, хиротонисанный из иеромонахов с титулом епископа Лужского, викария Петроградского. Осенью в Астрахань был назначен Высокопреосвященный Фаддей 567 . Епископом Ташкентским тогда же был назначен Преосвященный Лука, в миру известный профессор, доктор медицинских наук Войно-Ясенецкий. Его епископская хиротония была совершена тайно, ранним утром, в Ташкентской кладбищенской часовне двумя проживавшими в Ташкенте епископами, в том числе Преосвященным Андреем, епископом Уфимским. Назначением епископа Мануила на Лужскую викарную кафедру, с правом управления всей Петроградской епархией, Патриарх зачёркивал каноническое лицо обновленческого епископа Петроградского и Лужского Артемия, считая кафедру г.

http://azbyka.ru/otechnik/sekty/obnovlen...

  Подобает ведати, яко аще по рождестве христове неделя сия случится в 26, 27, 28, 29 и 30 день. Поем сице: На Велицей Вечерни . По кафисме, На Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и праздника 4, и святых 3, глас 1. Подобен: небесных чинов: богоотца вси восхвалим: Слава, глас 6: Память совершаем: И ныне, богородичен гласа. Вход. Прокимен дне. На литии стихиры праздника, поемыя на самый праздник. Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры октоиха, по алфавиту. Слава, глас 6: священных память: И ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь праздника: рождество твое Христе Боже наш: дважды.   И святых тропарь единожды, глас 2: благовествуй иосифе давиду чудеса богоотцу, деву видел еси рождшую, с пастырьми славословил еси, с волхвы поклонился еси, ангелом весть прием: моли Христа бога спастися душам нашим.   И чтение. [Смотри] И идеже несть всенощнаго бдения: На повечерии, по достойне, и по трисвятом, кондак богоотцев. Слава, и ныне, праздника. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды. Слава, святых: И ныне, праздника. По обычных кафисмах седальны воскресны, с богородичны их, и чтение во евангелии толковом матфеа, неделя по рождестве христове. По непорочнах, тропари их, и впакои гласа. и чтение в толковом евангелии, неделя ряд. Степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: евангелие воскресно. и воскресение христово: По 50–м псалме стихира воскресна. Канон воскресн, со ирмосом на 4, и Богородицы на 2, и праздника на 4, и богоотцев на 4. [Смотри] Аще же в 27–й день, и поем канон воскресн со ирмосом на 4, и праздника оба канона на 6, и богоотцев на 4. Катавасиа праздника: Христос раждается. По 3–й песни, кондак и икос праздника, и седален святых, и чтение. По 6–й песни,   Кондак святых, глас 3. Подобен: дева днесь: Веселия днесь давид исполняется божественный, иосиф же хваление со иаковом приносит: венец бо сродством христовым приемше радуются, и неизреченно на земли рождшагося воспевают и вопиют: щедре спасай тебе чтущия.   И икос, и чтем пролог. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен воскресн.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

      Глава 49. Триодион Сиесть Трипеснец. с Богом святым, обдержай подобающее ему последование.     Неделя, в нюже чтется священное и святое евангелие, притчи мытаря и фарисеа. На Велицей Вечерни , по предначинательном псалме, стихословим: блажен муж: 1–ю кафисму всю. На Господи воззвах, поставим стихов 10: и поем осмогласника стихиры воскресны 3: и анатолиевы 4: и триоди самогласны две, повторяюще 1–ю, глас 1: Не помолимся фарисейски: 2- я, Фарисей тщеславием: Слава, глас 8: Вседержителю Господи: И ныне, богородичен 1–й настоящаго гласа. На литии стихира храма. Слава, глас 3: Мытаря и фарисеа: И ныне, богородичен, воскресн, в тойже глас. На стиховне стихиры осмогласника по алфавиту. Слава, глас 5: отягченныма очима моима: И ныне, богородичен, в тойже глас: Храм и дверь еси: Тропарь: Богородице Дево: глаголется трижды. и бывает благословение хлебов, и раздаяние: и чтение в посланиих апостольских. [Аще же несть бдения, по Ныне отпущаеши, глаголем тропарь воскресн: Слава, и ныне, богородичен его. На повечерии, по Достойно и по Отче наш, кондак триоди един: Сице глаголем и в неделю блуднаго, и мясопустную, и сыропустную.]   [Смотри] Ведомо буди: яко последование прилучившагося святаго в неделю сию, и блуднаго, поем в пяток на повечерии, аще токмо не случится коего великаго святаго память.   На Утрени по шестопсалмии: Бог господь, во глас осмогласника: и глаголем тропарь воскресн, дважды. Слава, и ныне, богородичен 1–й: и обычное стихословие. седальны осмогласника. и чтение в толкованиих евангелиа луки настоящаго дне: Человека два внидоста в церковь: и прочая словеса торжественная. По непорочнах тропари: Ангельский собор: впакои, степенна и прокимен гласа. Всякое дыхание: и евангелие воскресно. воскресение христово: псалом 50. Слава, глас 8: Покаяния отверзи ми двери: И ныне, богородичен: На спасения стези: Таже, глас 6: Помилуй мя Боже: Множества содеянных: Посем диакон, или иерей глаголет молитву: спаси Боже люди твоя: мы же, Господи помилуй: 12. Таже канон воскресн осмогласника со ирмосом на 4: и крестовоскресный на 2: и Богородицы на 2, и триоди на 6, глас 6, творение георгиа.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

На литии стихиры по обычаю. На стиховне, стихиры осмогласника. Слава, преподобныя, глас 2: Душевная ловления: И ныне, богородичен: о чудесе новаго: По Ныне отпущаеши, тропарь воскресн: Слава, преподобныя, глас 8: В тебе мати: И ныне, Иже нас ради: На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды.   Слава, преподобныя, глас 8: В тебе мати известно спасеся еже по образу: приимши бо крест, последовала еси христу и деющи учила еси, презирати убо плоть, преходит бо, прилежати же о души вещи безсмертней. темже и со ангелы радуется, преподобная марие, дух твой.   И ныне, Иже нас ради: и прочее последование яко обычно. Каноны 3: воскресный с богородичным на 6: и триоди на 4, глас 8: и преподобныя на 4, глас 6: Катавасиа: отверзу уста моя: По 3–й песни,   Кондак преподобныя, глас 3. Подобен: дева днесь: Блудами первее преисполнена всяческими, Христова невеста днесь покаянием явися, ангельское жительство подражающи, демоны креста оружием погубляет: сего ради царствия невеста явилася еси марие преславная.   Седален, глас 8. Подобен: Премудрость и слово: Взыграния вся: Слава, и ныне: небесная врата и ковчег: По 6–й песни кондак и икос воскресн, и чтем пролог. По 9–й песни, Светилен воскресн: Слава, преподобныя. Подобен: небо звездами: образ покаяния: И ныне, Сладосте ангелов: На хвалитех стихиры воскресны 4, и анатолиевы 4, таже глаголем стих: воскресни Господи Боже мой: и поем самогласен, глас 1: Несть царство божие нища и питие: Слава, паки тойже. И ныне, Преблагословенна еси: Славословие великое. и отпуст. Слава, и ныне, стихира евангельская, и час первый. На Литургии , блаженна, и прокимен гласа. таже преподобныя, прокимен, глас 4: Дивен Бог во святых своих, Бог израилев. Апостол ко евреем, зачало 321, от полу: Христос пришед, архиерей грядущих благ: И преподобныя, к галатом, зачало 208: Прежде пришествия веры: Аллилуиа гласа. евангелие марка, зачало 47: Поят Иисус обанадесять: И преподобныя, луки, зачало 33: Моляше Иисуса некий от фарисей: Причастен: Хвалите Господа: Другий: В память вечную: На трапезе же учреждаемся, якоже и в преждних неделях.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

   001    002    003    004    005    006    007   008     009    010