На Велицей Вечерни , стихиры воскресны 3, и анатолиев 1, и триоди 3, и предпразднства, 3. Аще ли неделя мясопустная: и поем стихиры воскресны 3, и триоди 4, и предпразднства 3. Слава, триоди: И ныне, богородичен 1–й гласа. На литии стихира храма, и предпразднства стиховны вечерния. Слава, триоди: И ныне, предпразднства, стиховны утренния. На стиховне стихиры воскресны. Слава, триоди. И ныне, предпразднства. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево: дважды, и предпразднства, единожды: и Буди имя господне: трижды. и чтение. [Смотри] [А идеже несть бдения, по Ныне отпущаеши: тропарь воскресн, Слава, и ныне, предпразднства. На повечерии, по Отче наш: кондак предпразднства. Слава, и ныне, триоди.] На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды. Слава, и ныне, предпразднства: и прочая и до канона воскресно. Канон воскресн, со ирмосом на 4: и Богородицы на 2: и предпразднства на 4: и триоди на 4. Катавасиа праздника. [Смотри] [Аще ли неделя мясопустная. Канон воскресн, на 4: и предпразднства, на 4: и триоди, на 6. Катавасиа триоди.] По 3–й песни кондак и икос предпразднства: и седален триоди, дважды. Слава, и ныне, предпразднства. По 6–й песни кондак и икос триоди. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен воскресн: Слава, триоди: И ныне, предпразднства. На хвалитех стихиры воскресны 4, и анатолиев 1, и триоди три, с припевы их. [Смотри] [Аще ли неделя мясопустная. Поем стихиры воскресны 4: и триоди с припевы их 4.] Слава, триоди. И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. Тропарь воскресн. ектении, и отпуст. Таже, Слава, и ныне, стихира евангельская: и час 1–й в притворе. На часех, тропарь воскресн. Слава, предпразднства, И ныне, богородичен часов. По трисвятом кондак предпразднства, и триоди, пременяюще глаголем. На Литургии , блаженна гласа, на 4: и триоди песнь 3, на 4: и предпразднства 6, на 4. По входе тропарь воскресн, и предпразднства. Слава, кондак триоди. И ныне, предпразднства. Прокимен гласа. Апостол, евангелие, и причастен дне. [Смотри] [Аще ли неделя мясопустная. Прокимен триоди. Причастен дне, и триоди.]

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: евангелие воскресно. воскресение христово: псалом 50. стихира воскресна, и прочая по обычаю. Канон воскресн со ирмосом на 4, и Богородицы на 2, и праздника оба канона на 8. Катавасиа: Преукрашенная: По 3–й песни, кондак праздника, и икос, и впакои праздника. По 6–й песни, кондак воскресн и икос и пролог. На 9–й песни, поем честнейшую: Светилен воскресн. Слава, и ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны на 4, и праздника на 4 со славным, с припевы праздника. Слава, стихира евангельская. И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. По трисвятом тропарь воскресн точию. ектении, и отпуст, и оглашение студитово, и исхождение обычное в притвор, и час первый, и конечный отпуст. На часех, тропарь воскресн. Слава, праздника. И ныне, богородичен часов. По Отче наш, кондак праздника, и воскресн, пременяюще глаголем. На Литургии , блаженна гласа на 6: и праздника, песнь 9–я, на 4: По входе тропарь воскресн, и праздника. Слава, кондак воскресн. И ныне, праздника. Прокимен, апостол, Аллилуиа, и евангелие дне и праздника. Причастен: Хвалите Господа с небес: и праздника. От сего же дне катавасиа поется: крест начертав: до 21–го септемвриа. святаго же луппа поется служба в 22–й день, якоже предуказася.   24. святаго священномученка евтиха, ученика святаго Иоанна богослова.   Стихиры октоиха 3: и евтиха 3: глас 8. Подобен: о преславнаго чудесе! Слава, и ныне, богородичен, или крестобогородичен. На стиховне октоиха. Тропарь, глас 4: И нравом причастник: септемвриа в 3–й день. На Утрени , обычныя кафисмы, и седальны октоиха. Оба канона октоиха: и святаго на 4, глас 8. По 3–й песни, седален, глас 3. По 6–й песни,   Кондак, глас 3.   Апостолов сопрестольник и святителей красота быв евтихе, мученически прославился еси, просиял еси яко солнце, всех просвещая, и разорил еси безбожия нощь глубокую: сего ради тя почитаем, яко божественнаго воистинну священнотаинника Христова.   И икос. По 9–й песни, светилен октоиха. Слава, святаго.   (:.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

МРК Аще ли прилучится отдание праздника сретения господня в неделю, прежде недели мытаря и фарисеа: На Велицей Вечерни , по предначинательном псалме поем, блажен муж, кафисму всю. На Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиев 1, и праздника 6, поемыя на самый праздник. Слава, праздника: И ныне, богородичен 1- й гласа. На литии стихиры праздника. Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны. Слава, и ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево, дважды: и праздника единожды, и чтение в посланиих апостольских. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн дважды. Слава, и ныне, праздника. По обоих кафисмах седальны воскресны, и богородичны их: и чтение во евангелии толковом, и полиелей, и тропари: Ангельский собор: впакои гласа, и чтение. Степенна, и прокимен гласа. Всякое дыхание: евангелие воскресно, и прочее воскресно и до канона. Канон воскресн со ирмосом на 4: и Богородице на 2: и праздника на 8. Катавасиа праздника, Сушу глубородительную землю: По 3–й песни, кондак и икос праздника: и седален праздника, дважды. По 6–й песни, кондак и икос воскресн: и чтем пролог. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен воскресн. Слава, и ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4: и праздника со славным 4, со стихи праздничными. Слава, стихира евангельская: И ныне, Преблагословенна еси Богородице Дево: И славословие великое. По трисвятом тропарь воскресн точию. ектении, и отпуст, и оглашение студитово, и исхождение обычное в притвор, и час первый. На часех, тропарь воскресн. Слава, праздника: И ныне, богородичен часов. По трисвятом кондак праздника, и конечный отпуст. Такожде и на прочих часех глаголем тропари и кондаки. На Литургии , блаженна гласа, на 6: и праздника песнь 9–я, на 4. По входе тропарь воскресн, и праздника. Слава, кондак воскресн: И ныне, кондак праздника. Прокимен гласа, и праздника. Апостол и евангелие недели ряд, и праздника. Причастен: Хвалите Господа с небес: Другий, праздника. [Смотри] Прилучившагося же святаго рядоваго в сию неделю службу поем на повечерии, или како настоятель изволит.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

соб. пр. 7, II Вселенск. 7 и VI Вселенск. соб. 95) предписывают и этом отношении дисциплину иную и более строгую, чем раннейшее 8 пр. I Вселенск. собора. Не удивительным будет и то, если Аристин, которому принадлежит изъяснение этого последнего правила, напечатанное в Кормчей, – толкователь вообще не очень высокого достоинства, – перемешал в данном случае последующую практику с более древнею и навязал 8 правилу I Вселенск. собора то, чего оно само по себе не содержит. Во всяком случае, предположить это мы имеем не менее права, чем раскольники, взгляд которых на взаимное соотношение названных соборных правил и на толкование 8 правила в Кормчей есть не более, как ни на чём не основанное предположение. 2653 Чтобы придать этому предположению твердую опору и убедительность, раскольники должны – вопреки ясному свидетельству св. Василия В. – доказать, что дисциплинарная практика Церкви по отношению к наватианам за время от I до VI Вселенск. соб. оставалась совершенно неподвижною и неизменною. А до тех пор, пока это не доказано (доказать же это, очевидно, невозможно), определение I Вселенск. собора о принятии наватианских клириков и предписания трех других соборов о присоединении наватиан чрез миропомазание останутся совершенно отдельными положениями, между которыми недостает соединительного звена. Сознавая, по-видимому, и сами всю неполноту и бездоказательность рассмотренных нами оснований, обычно приводимых в защиту известного чиноприема Амвросия, современные апологеты австрийского священства делают —65— попытку изменить характер доказательства и ухищряются отыскать подтверждение своим мнениям в самом тексте 8 правила I Вселенск. собора по полной его редакции, где относительно присоединяющихся к Церкви наватианских клириков говорится так: «благоугодно святому и великому собору, да по возложении на них рук пребывают они в клире». «Хотя 8-е правило и не говорит буквально за миропомазание, – рассуждает по этому поводу знаменитый в расколе «священноинок Арсений» (О. Швецов) – но сие вполне верно может пониматься под руковозложением»… И затем, приведя указанные слова правила, продолжает: «это говорится не о новом рукоположении обращающихся к церкви наватианских клириках (sic!), но точию о том руковозложении, по которому тогда все, как простые, так и рукоположенные у наватиан, были в Церковь приемлемы.

http://azbyka.ru/otechnik/pravoslavnye-z...

На хвалитех стихиры воскресны 4, и святаго, аще имать подобны, 3: и самогласен иже на славу поем с припевы его. Аще ли не имать святый хвалитных, поем воскресны на 4: и праздника на 4 того дне стиховныя утренния, с припевы праздника. Слава, стихира евангельская. И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. По трисвятом тропарь воскресн точию. ектении, и отпуст, и оглашение, и обычное исхождение в притвор, и час 1. На 1–м часе, тропарь воскресн. Слава, праздника: И ныне, богородичен часов. По Отче наш, кондак праздника. Такожде и в прочия часы глаголем кондак праздника, и воскресн пременяюще. Аще полиелей, и святаго. На Литургии , блаженна гласа на 6: и праздника песнь рядовая на 4. Аще ли имать святый песнь: и блаженна воскресна на 4: и праздника песнь рядовая на 4: и святаго песнь 6–я, на 4. По входе тропарь воскресн, и праздника, таже храма и святаго, аще имать. Слава, кондак святаго. И ныне, праздника. Аще ли не имать святый тропаря и кондака, Слава, воскресн. И ныне, праздника. Прокимен воскресн гласа, и праздника. Апостол и евангелие дне. Причастен: Хвалите Господа с небес: и праздника. Аще имать святый апостол и евангелие: тогда поем прокимен воскресн, гласа, и святаго. Апостол и евангелие дне, и святаго. Причастен: Хвалите Господа с небес: И святаго.   8. святаго емилиана исповедника епискпа кизическаго: Стихиры праздника 3, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: И святаго 3, глас тойже. Подобен: Званный свыше: Слава, и ныне, праздника, глас 1: Иже древле с моисеем: На стиховне стихиры праздника, глас 2. Подобен: Доме евфрафов: с припевом. Слава, и ныне, глас 1: Твоего единороднаго сына: Тропарь праздника. На Утрени , на Бог господь, тропарь праздника, трижды. Обычныя кафисмы, и седальны праздника. Канон праздника, со ирмосом на 8, 8–го гласа: и святаго на 4, глас 1. По 3–й песни,   Кондак святаго, глас 3: Добляго тя поборника по Троице явльшася, церковь славит поюще емилиане, за нюже пострадал еси: сего ради почитаем память твою, языческаго нашествия избави рабы твоя.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Слава, Предтечи: И ныне, Креста. По кафисмах седальны воскресны и богородичны их, и чтение во евангелии толковом. Полиелей Предтечи: и седальны оба. Слава, седален по полиелеи: И ныне, Богородичен, и чтение Предтечи. Степенна гласа. Прокимен и Евангелие воскресное. Воскресение Христово: псалом 50: и Покаяния отверзи ми двери: Канон воскресн со ирмосом на 4: и Предтечи на 4: и Креста на 6. Катавасиа Креста: Божественнейший прообрази: По 3-й песни, кондак и икос Предтечи, и седален его дважды. Слава, и ныне, Креста: и чтение Предтечи. По 6-й песни, кондак и икос Креста. На 9-й песни поем, Честнейшую: Светилен воскресн, Слава, Предтечи: И ныне, Креста. На хвалитех стихиры воскресны 4: и Креста подобны 3: 1-й дважды, с припевы их: Помяни сонм твой: 2-й, Бог же царь наш прежде века: таже припев, Воскресни Господи Боже мой: И поем самогласну стихиру дне, в триоди. Слава, туюжде: И ныне, Преблагословенна еси: Славословие великое, трисвятое пением. Посем, вход: глаголем тропарь: Спаси Господи, люди твоя: трижды. И бывает поклонение Честнаго Креста по обычаю, якоже указася в триоди. таже ектении и отпуст, и исхождение. Слава, и ныне, стихира евангельская: и поучение Студитово и час 1-й в притворе. На часех, тропарь воскресн. Слава, Креста: И ныне, Богородичен часов. По Отче наш, кондак воскресн. На 3-м часе, тропарь воскресн. Слава, Предтечи: И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: кондаки глаголем пременяюще. На литургии, блаженна гласа, на 4: и Креста песнь 3-я, на 4: и Предтечи 6-я, на 4. По входе тропарь воскресн, и Креста, и Предтечи. Таже кондак воскресн. Слава, Предтечи: И ныне, Креста. Прокимен, апостол, Аллилуиа, Евангелие, и причастен, прежде Креста, и потом Предтечи. 25. Иже во святых отца нашего Тарасиа, архиепископа Константиня града. Стихиры, глас 2. Подобен: Егда от древа: Тропарь: Правило веры: септемвриа во 2-й день. На утрени, канон, глас 2, на 4. По 3-й песни, седален, глас 3. По 6-й песни, Кондак, глас 3. Подобен: Дева днесь: Православными догматы церковь уяснив, и Христову блаженне честную икону почитати и покланятися всех научив, обличил еси иконоборцев безбожное веление.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

На Велицей Вечерни , по стихословии, на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиев 1, и праздника 3, того дне рядовыя, и святаго минеи 3. Аще ли поется святый на 6, или емуже и полиелей, и поем стихиры воскресны 3: и праздника 3: и святаго 4. Слава, святаго. Аще же ни, Слава, праздника, И ныне, богородичен 1–го гласа. Вход. Прокимен дне. На литии стихиры праздника, того дне стиховныя, и святаго, аще полиелей. Слава, и ныне, праздника: Аще ли имать святый Славу, Слава, святаго, И ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны. Слава, святаго, аще есть. Аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево: дважды. и праздника единожды. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды: Слава святаго, аще есть: аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. По кафисмах седальны воскресны с богородичны их, и чтение во евангелии толковом. Полиелей и тропари: Ангельский собор: впакои. Степенна, и прокимен гласа. евангелие воскресно: и стихира воскресна: и прочее воскресно. Канон воскресн, со ирмосом на 4: И Богородицы на 2: Праздника на 4: и святаго на 4. Аще полиелей, канон воскресн со ирмосом на 4: и праздника на 4: святаго, на 6. Катавасиа, Христос раждается: По 3–й песни, кондак праздника, и икос: и святаго аще имать: и седален святаго. Слава, и ныне, праздника: и чтение. По 6–й песни, кондак воскресн, и икос. и чтем пролог. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен воскресн: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4: и праздника со славным 4, стиховныя утренния, со стихи праздника. Аще имать святый стихиры на хвалитех, и поем стихиры воскресны 4: и святаго со славным 4, с припевы его. Слава, стихира евангельская: И ныне, Преблагословенна еси Богородице Дево: Славословие великое. По трисвятом, тропарь воскресн точию: И ектении. И отпуст. И оглашение: И обычное исхождение в притвор. Таже час 1: На 1–м часе, тропарь воскресн. Слава, тропарь праздника: И ныне, богородичен часов. Но Отче наш: кондак праздника.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

И праздника, единожды: и благословение хлебов, и чтение Деяний святых апостол. [Смотри] Аще ли несть бдения, тропарь воскресн: Ангельския силы: Слава, отцев. И ныне, Вознесения. На повечерии, кондак отцев: Слава, и ныне, вознесения. На утрени , на Бог Господь, тропарь воскресн, глас 6: Ангельския силы: дважды. Слава, отцев. И ныне, праздника, Вознесения. По кафисмах седальны воскресны с Богородичны их, и чтение во Евангелии толковом Иоанна, емуже начало: По празднице преславнаго Вознесения Господа нашего Иисуса Христа: Непорочны с тропари: Ангельский собор: И ипакои гласа. Степенна, и прокимен гласа: Всякое дыхание: Евангелие воскресно Иоанна, зачало 67: Явися Иисус учеником своим востав от мертвых: Таже, Воскресение Христово: псалом 50, и прочее обычное. Канон воскресн гласа: со ирмосом на 4: и Вознесения на 4: и отцев на 6. Катавасиа: Божественным покровен: По 3-й песни кондак и икос Вознесения: и седален отцев, глас 4. Подобен: Скоро предвари: Светила пресветлая: Слава, другий, глас тойже. Подобен: Вознесыйся: Никейский светлый град: И ныне, Вознесения. По 6-ой песни, Кондак отцев, глас 8. Подобен: Яко начатки: Апостол проповедание, и отец догматы, церкви едину веру запечатлеша: яже и ризу носящи истины, исткану от еже свыше богословия, исправляет и славит благочестия великое таинство. И икос. На 9-й песни поем, Честнейшую: Светилен воскресн. Слава, отцев. И ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4, и отцев 3, повторяюще 1-ю, глас 6. Подобен: Всю отложивше: Все собравше душевное художество: Слава, глас 8: Святых отец лик: И ныне: Преблагословенна еси Богородице Дево: Славословие великое. Тропарь воскресн точию. Ектении, и отпуст, и исхождение в притвор. Слава, и ныне, стихира евангельская, глас 6: По еже во ад сошествии: И поучение Студитово. И час 1-й. На 1-м часе тропарь воскресн: Слава, праздника: И ныне Богородичен часов. По трисвятом кондак праздника. На 3-м часе, тропарь воскресн. Слава, отцев. И ныне, Богородичен часов. По трисвятом кондак отцев. Такожде и на прочих часех, тропарь и кондак праздника, и отцев, глаголем пременяюще.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Вход, и чтение предтечи. На литии стихира храма, и предтечи стиховныя. На стиховне стихиры воскресны по алфавиту. Слава, предтечи: И ныне, богородичен. На благословении хлебов, Богородице Дево, трижды. и чтение во апостольских посланиих. На Бог господь, тропарь воскресн, дважды. Слава, предтечи: И ныне, богородичен, по гласу тропаря. По кафисмах седальны воскресны, и богородичны их, и чтение во евангелии. По полиелеи, седальны предтечи, оба. Слава, по полиелеи седален: И ныне, богородичен, и чтение предтечи. Степенна, и прокимен гласа: и евангелие воскресно: псалом 50. Слава, стихира, глас 8: Покаяния отверзи ми двери: и прочее. Канон воскресн со ирмосом на 4: и триоди на 4: и предтечи на 6. Катавасиа, отверзу уста моя: По 3- й песни, кондак триоди: таже кондак и икос предтечи, и седален его дважды. Слава, и ныне, богородичен: и чтение предтечи. По 6–й песни кондак и икос воскресн. По 9–й песни светилен воскресн. Слава, предтечи: И ныне, богородичен воскресн. На хвалитех стихиры воскресны, 4: и предтечи со славным 4: с припевы его. Таже припев: воскресни Господи Боже мой: и поем самогласну стихиру триоди. Слава, туюжде: И ныне, Преблагословенна еси: Славословие великое. Тропарь воскресн, ектении, и отпуст, и исхождение в притвор. Слава, и ныне, стихира евангельская, и час 1–й: Тропарь воскресн. Слава, предтечи: И ныне, богородичен часов. По Отче наш, кондак триоди, и совершенный отпуст. На прочих же часех кондак триоди, и предтечи пременяюще глаголем. На Литургии , блаженна гласа на 6: и предтечи песнь 3- я, на 4: и прочая служба дне, и предтечи. [Смотри] святаго же григориа службу поем, егда разсудит екклисиарх, в предыдущия недели, 4–ю, или 5- ю: или предтечеву службу поем в субботу 2–ю.   МРК Аще ли случится обретение честныя главы Иоанна предтечи в неделю 3–ю постов, крестопоклонную. На Велицей Вечерни , по кафисме, на Господи воззвах, стихиры воскресны 3: и креста 4: и предтечи 3. Слава, креста 4: и предтечи 3. Слава, креста: И ныне, богородичен 1–й гласа. Прокимен дне: и паремии предтечи.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Стих: Бог же царь наш прежде века: И святых: Воззваша праведнии: евангелие креста, Иоанна, зачало 60: Совет сотвориша архиереи и старцы на Иисуса: И святых, матфеа, зачало 38: Всяк убо иже исповесть мя пред человеки: Причастен креста: Знаменася на нас: И святых: Радуйтеся: Ряд же вычитаем напредь, или под зачало.   Аще же 1–й день августа случится в неделю: На Велицей Вечерни , по кафисме, на Господи воззвах стихиры воскресны 3: и анатолиев 1: и креста 3: и мученков три. Слава, креста: И ныне, богородичен 1–й гласа. На литии стихира храма, и мученков хвалитныя. Слава, мученков: И ныне, богородичен. На стиховне октоиха воскресны. Слава, мученков: И ныне, креста. На благословении хлебов тропарь: Богородице Дево: дважды, и креста, единожды. таже, Буди имя господне: и прочее. [Смотри] Аще ли несть бдения, по Ныне отпущаеши, тропарь воскресн. Слава, святых: И ныне, креста. На повечерии, по Достойно, кондак креста. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн дважды. Слава, мученков: И ныне, креста. Канон воскресн со ирмосом на 4: и Богородицы на два: и креста на 4: и мученков на 4. Катавасиа: крест начертав: По 3–й песни, кондак мученков, и седален дважды. Слава, и ныне, креста. По 6–й песни, кондак и икос креста. Светилен воскресн. Слава, мученков. И ныне, креста. На хвалитех стихиры воскресны 4: и креста со славным 4, со стихи своими: Возносите Господа бога нашего: Стих: Бог же царь наш: Слава, стихира евангельская: И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. тропарь воскресн точию. И бывает водоосвящение, и поклонение кресту: и прочее, якоже выше речеся. На Литургии , блаженна воскресна на 4: и креста песнь 3–я на 4: и мученков песнь 6–я на 4. По входе тропарь воскресн, и креста, и мученков. таже кондак воскресн. Слава, мученков: И ныне, креста. Прокимен, Аллилуиа, и причастен креста, и мученков Апостол, и евангелие рядовое и креста, и мученков.   Аще храм всемилостиваго спаса: Вечер, блажен муж: 1–й антифон. На Господи воззвах, стихиры на 8: праздника 4, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: И креста 4, глас тойже. Подобен: Званный свыше: Слава, глас тойже. самогласен: Живоначальный источник: И ныне, креста, глас 8: егоже древле моисей: Вход, прокимен дне. чтения три: 1–е, Притчей: Сыне, не пренебрегай наказания господня: 2–е, пророчества исаиина: Тако глаголет господь: отверзутся врата твоя Иерусалиме: 3–е, Притчей: Премудрость созда себе дом: На литии стихиры самогласны, глас 1. Слава, и ныне, глас 5: Зрящи тя тварь: На стиховне стихиры, глас 5. Самоподобен: Радуйся: Слава, глас 4: отеческих недр не оставль: И ныне, креста, глас 8: Глас пророка твоего моисеа Боже: По ныне отпущаеши,

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010