42 – Атасын ва анасын биз таныйгъан Юсупну уланы Иса тюгюлмю Бу? «Мен кёкден гелгенмен», – деп гьали О нечик айтма бола? – деп сорайлар. 43 Иса олагъа булай жавап бере: – Хонтурланмагъыз. 44 Мени йиберген Атам къуршамай туруп, Мени яныма бирев де гелмеге болмас. Мени яныма гелгенни Мен къыяматгюн тирилтежекмен. 45 Пайхаммарланы китапларыны биринде язылгъан кюйде, «Оланы барын да Аллагь уьйретежек». Атама тынглап, Ондан уьйренген гьар ким Мени яныма гележек. 46 Булай демек Атаны инсан гёрген демек тюгюл. Аллагь йиберип гелген Менден башгъа Ону бирев де гёрмеди. Атамны янгыз Мен гёрдюм. 47 Гертисин сёйлеймен сизге: Магъа иман салагъанны даимлик яшаву бола. 48 Яшав береген азыкъ Менмен. 49 Сизин ата-бабаларыгъыз дангылда манна ашагъан, амма оьлгенлер. 50 Кёкден гелген азыкъ буса олай тюгюл: ону ашагъанлар бир заманда да оьлмежеклер. 51 Кёкден гелген яшав береген азыкъ Менмен. Ону ким ашаса да, даим яшап къалажакъ. Дюньядагъылар даимлик яшав алсын учун, Мен бережек азыкъ Мени къаркъарамдыр. 52 Шо заман ягьудилер: – Бу Адам бизге ашамагъа Оьзюню этин нечик бере? – деп, бир-бири булан эришмеге башлай. 53 Иса да олагъа булай дей: – Гертисин сёйлеймен сизге: эгер сиз Инсанны Уланыны къаркъарасын ашап, къанын ичмесегиз, сизде яшав болмажакъ. 54 Мени къаркъарамны ашап, къанымны ичегенни даимлик яшаву болур. Къыяматгюн Мен ону тирилтермен. 55 Мени къаркъарам – герти азыкъ, Мени къаным да – герти ичеген зат. 56 Мени къаркъарамны ашап, къанымны ичеген Мени булан бирликде болур, Мен буса ону булан бирликде болурман. 57 Яшав береген Атам Мени йибергени йимик ва Мен Атам себепли болуп яшайгъаным йимик, къаркъарамны ашайгъанлар да Мен себепли болуп яшап къалажакълар. 58 Кёкден гелген азыкъ муна шолайдыр. О сизин ата-бабаларыгъыз ашагъаны йимик тюгюл. Ата-бабаларыгъыз шо азыкъны ашагъан сонг да оьлген буса, бу азыкъны ашайгъанлар даим яшап къалажакълар. 59 Иса бу сёзлени Капернагьумда синагогда айта.   Якъчыларыны бир хыйлылары Иса булан бармай 60 Ону якъчыларыны бир хыйлылары муну эшитгенде:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  6   Ата-ана м балалар арасындаы атнасылар аында   1 й балалар, Ийемизге тийисли болан сизлер, ата-анаыза бойсынылар! Себеби усылай ислегенииз дурыс болады. 2 «Ата-анады рметле», – бул менен бирге берилген баслы буйры. 3 Сол болса мынадай: «Сонда сен берекет табаса м жердеги мири уза болады» . 4 й келер, балаларыызды келтирмелер. Оларды Ийемизди тлим-трбиясы менен сирилер.   Хожайынлар м уллар аында   5 й уллар, дньядаы хожайынларыызды сзин Масихты сзин тылаандай, тере рмет, м пк жрек пенен тылалар. 6 Буны адамлара жасы крингиси келетуынлар сыялы, кзабаа ислемелер. удайды Масихты уллары сыпатында шын жректен орынлалар. 7 Адамлара емес, ал Ийемизге хызмет етип атырандай, инта менен хызмет етилер. 8 йткени ул болсын, азат адам болсын, р бир адамны ислеген жасылыыны Ийемизден айтатуынын билесизлер. 9 й хожайынлар, сизлер де улларыыза усындай атнаста болып, оларды тотатылар. Себеби аспанда олар менен сизлерди Ийеиз бар екенин м Оны адамларды айырмайтуынын билесизлер.   Шайтана арсы урыс   10 айтанда, Ийемиз бенен атнаста болып, Оны диретини кши менен беккемленип барылар. 11 Шайтанны ийлелерине арсы тура ушын, удайды барлы таынылар. 12 йткени урысымыз ан м еттен ибарат болан адам баласына арсы емес, ал бул дньядаы кзге кринбейтуын кимлерге, бул араы заманны кшлерине м аспандаы арсы. 13 Сонлытан жаман кнде олара арсылы крсете ушын м толы жеиске ерискениизден со, беккем тура ушын, удайды барлы таып алылар. 14 Солай етип, орныызда беккем турылар. Белиизди аыйат менен ккирегиизге алы кийилер. 15 Тынышлы Хош Хабарын таярлыын аяларыыза ая кийим ылып кийилер. 16 Буларды ммесине оса шайтанны барлы отлы оларын шире алатуын исеним аланын олларыыза алылар. 17 м удайды сзи болан Мухаддес ылышын алылар. 18 р трли тилек м менен, Мухаддес мме етилер. Усы масет пенен сергек болып, пткил ушын табан тиреп соралар. 19 Мен ушын да етилер. р ашанымда маан керекли сз берилип, Хош Хабарды сырын батырлы пенен билдире алайын. 20 Жне де, Хош Хабар ушын елши болан мен зир тутын болсам да, Хош Хабарды ылайылы мртлик пенен ушын да етилер.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  Все-таки усталость взяла свое, и Иосиф задремал. Наверняка, это длилось недолго. Его неожиданно разбудили грубые голоса. Тотчас он открыл глаза. Какие-то люди стояли у входа в пещеру и о чем-то говорили. В ночной тишине их голоса звучали странно и угрожающе. Говорила также и Ата. Казалось, она о чем-то просила. Затем Иосиф услышал, как Ата позвала его: — Иосиф, встань! Иди сюда! Я не знаю, чего они хотят. Он вскочил и пошатнулся: таким глубоким был его короткий сон. Сначала взглянул на Мириам: голоса ее не разбудили. Она спала, а на ее губах сохранялась все та же радостная улыбка, с которой она смотрела на него перед тем, как заснуть. Иосиф вышел из пещеры. Разыскрившаяся таинственная ночь все еще длилась. Небо прямо-таки горело от звезд, которые рассыпались в таком количестве, что, казалось, образовали широкую сверкающую реку, распростершуюся от одного края неба до другого и ниспадавшую серебристым каскадом на склоны гор. Земля отражала это сверкание, словно была огромным озером, в которое смотрелось небо. Группа людей стояла в нескольких шагах от пещеры. Ата раскинула руки, словно желая заградить им вход внутрь. Она что-то говорила — то просящим тоном, то с отчаянием в голосе. Иосиф встал возле нее. Она повернулась к нему и сказала: — Послушай, Иосиф, они во что бы то ни стало хотят войти. Говорят, что хотят увидеть. Я им объясняю, прошу… Не понимаю, в чем тут дело. Глаза Иосифа привыкли к ночному свету, и теперь он видел их лица совсем отчетливо. Это были пастухи, которым жители Вифлеема доверяли свои стада. Они были дикого вида, с обросшими лицами, с палками в руках и заткнутыми за пояс ножами или топорами; одеты они были в шкуры убитых ими зверей. Из-под всклокоченной шерсти выглядывали их жилистые, большие, сильные руки. Их вид вселял беспокойство. Иосиф почувствовал дрожь испуга, но тем решительнее он вышел вперед и спросил: — Что вам нужно? Они не отвечали. Может быть, появление Иосифа привело их в замешательство? Потом они стали совещаться друг с другом. Иосиф не понимал, о чем шла речь, потому что они говорили на своем собственном диалекте, изобилующем незнакомыми словами. Наверняка, они в своей жизни не соблюдали ритуальной чистоты и предписаний Закона.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=119...

Сегодня первое ноября и у нас первый снег выпал. Вашей Василисе так понравилась летом Алма-Ата, что она думает сюда навсегда! Сосед наш Памфил – того же мнения... И мы все соборне единого же мнения со всеми ими! Кто в Калинин? Алмаатинский Ата Алма-Ата. 1971 г. Душа ея во благих водворится! Уважаемая осиротелая семья! И пришел Ангел смерти и совершил указанное... И Ангел жизни в свое то отдаленное время нес душу в своих объятиях, как ясно поет нам Лермонтов: «По небу полуночи Ангел летел». Вот и завершен акт души прилета и отлета. Молимся о ней и помолимся... Соболезную весьма и весьма, зная уклад жизни вашей семьи. И как и кто хоронил и хоронили? Желаю предаться воле Господней и самим помнить о исходе своем. Здоровья желаю отцу, и дочерям, и внучке. Мир вам и дому вашему. Живу, служу, и посещаю, и рукополагаю, на места новых иереев отправляю, указами и приказами снабжаю... И у вас, вероятно, осень золотая также тянется, как и у нас. У нас прекрасная погода и солнце сердце веселит, а ночью луна таинственно наблюдает покой здравствующих людей и усопших во гробах! Так трогательно мы тогда Олега провожали через весь град и моя личная смерть в те дни над крышей витала, но о душе моей тогда ей права не было дано, т.к. готовился белый в Алма-Ате клобук. О, Божий промысл! М. Иосиф. 28 ноября 1971 г. С нашим алма-атинским приветом, честнейший о. Нифонт. Хотя и запоздали мы, но дерзновенно Вас с днем Вашего Ангела поздравляем с пожеланием души спасения и телеси здравие! Мы живем, служим, немножко летаем и чуточку для порядка хвораем... Ныне, постом, спасаемся белорусскими грибами и кашей гречневой размазней... У нас сразу два годовых праздника: Варвара и св. Николай, Варвара – придел, а св. Николай – храм. Готовимся..... Наша братия и сестры Вам шлют привет и лучшия пожелания. Часто проигрываем ленту, где вы воспеваете славу Божию. Скоро приедет сюда целиноградский о. Кирилл с кандидатом во диакона в его храм. Знать, будут две хиротонии для вящего торжества. У нас прекрасно заканчивает свои дни золотая осень... Сегодня празднества в Ленинграде и в Воронеже: везде торжество и русские пироги!

http://azbyka.ru/otechnik/Makarij_Verete...

24 Ол атты баырып: «Ибрайым ата, маан реим ете гр! Лазарды жибер, ол бармаыны ушын басып, мени тилиме тамызсын. Себеби мен бул от ишинде атты ыйналып атырман», – депти. 25 Бира Ибрайым оан: «Балам, сен мириде тек жасылы кргениди, ал Лазарды жаманлы кргенин умытпа. Енди болса, ол бул жерде жубаныш ал сен ыйналып атырса. 26 Буны стине, сизлер менен бизлерди арамыза лкен туыйы орнатылан. Сонлытан бул жерден сизлерге тпекши боланлар те алмайды м ол жерден де бизлерге еш ким те алмайды», – депти. 27 Сонда бай адам: «Ата, олай болса, сеннен тинемен, Лазарды мени кемни йине жибер. 28 йткени мени бес аа-иним бар. Олар да бул азап шегетуын жерге ушын ол барып, оларды ескертсин», – депти. 29 Бира Ибрайым оан: «Оларда м баса пайамбарларды бар-о. Оларды тыласын», – депти. 30 Ал бай адам: «Я, Ибрайым ата! Бира егер лгенлерди тирилип олара барса, етеди», – депти. 31 Сонда Ибрайым оан: «Егер менен пайамбарларды тыламаанда, лгенлерди тирилсе де, исенбейди», – деп берипти.   17   Кеширим, исеним м хызмет аында   1 Ийса з шкиртлерине жне былай деди: – Адамларды гнаа нрселерди сзсиз. Бира олар ким аралы келсе, сол адам сирет шегеди! 2 Ол адамны мына кишкенелерди азыранынан гре, мойнына дигирман тасы байланып, теизге таслананы оан жасыра болар еди. 3 Абайлы болылар! Егер саан арсы гна ислесе, оан жаса. Егер гнасын мойынласа, оны кешир. 4 Егер ол саан арсы бир кнни ишинде жети рет гна ислесе, жети рет те саан келип: «Гнамды мойынлайман» десе, оны кешир. 5 Сонда елшилер Ийемиз Ийсаа: – Исенимимизди арттыр, – деди. 6 Ийемиз былай деди: – Егер исенимииз ышыл туымдай ана болса да, бул тут аашына: «Тамыры менен опарылып, теизге отырызыл», – деселер, ол сзиизди тылайды. 7 Араызда айсы бириизди жер айдап ямаса мал баып жрген хызметшиси даладан айтанда, оан: «Тез келип, дастурхана отыр», – дейди? 8 Керисинше, оан: «Мени кешки таярла, белиди ишип-жеп боланымша, маан хызмет ет. Соынан зи ишип жейсе», – деп айтпай ма? 9 Буйыранын орынлааны ушын хызметшисине миннетдаршылы билдирер ме екен? 10 Сол сыялы сизлер де злериизге буйырыланны ммесин орынлааннан со: «Бизлер арзымайтуын уллармыз, тек ана орынлады», – делер.   кесел болан он адамны шыпа   11 Ийса Ерусалимге баратырып, Самария м Галила лкелери арасындаы шегара жерлер аралы жрди. 12 Ол бир кирип киятыранда кесел болан он адам гезлести. Олар узата турып, 13 атты – Устазымыз Ийса, бизлерге реим ет! – деди. 14 Ийса оларды крип: – Барып, злериизди крсетилер, – деди. Олар кетип баратыранда кеселден жазылып кетти. 15 Оларды ишиндеги зини шыпа тапанын крип, блент пенен удайды алыслап, айтып келди де, 16 Ийсаны аяына жыылып, Оан миннетдаршылы билдирди. Бул адам самариялы еди. 17 Сонда Ийса: – Шыпа тапан он адам емес пе еди? алан тоызы аята? 18 удайа алыс ушын, мына шет еллиден баса еш ким айтып келмеди ме? – деди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

20 Хизкия пткил Яуда бойлап усылай ис алып барды. Ол удайы Жаратан Ийени нзеринде ийгиликли, м адал ислерди иследи. 21 Ол удайды Ибадатханасындаы хызметте м Нызам менен буйрылара мел ислеринде нелер ислеген болса да, удайына бойсынып, шын жректен рекет етти. Нтийжеде ол табыса еристи.   32   Санхерибти абай   1 Хизкияны садылы пенен ислеген усындай ислеринен кейин, Ассирия патшасы Санхериб келип, Яудаа жим жасады. Ол оранлы алаларын амал ылып, басып ойлады. 2 Санхерибти Ерусалимге келип, урыс ашпашы боланын крген Хизкия, 3 м скербасылары менен ала сыртындаы кзлерин питеп кеести. Олар да патшаны оллады. 4 Кп халы жыйналып: «Ассирия патшалары не ушын мол ийе болар екен?» – деп, ел бойлап аып туран барлы кзлерин питеп, дрьяларды бгеп таслады. 5 Хизкия кшин топлап, жыылан жерлерин айта тиклеп, стине минаралар салды. Ол сыртынан таы бир рдирип, аласындаы Миллоны беккемледи. Жне де, ол кплеген урал-жаралар м аланлар ислетти. 6 Патша халыа скербасылар тайынлап, оларды ала алдындаы майдана жыйнады м былай деп жигерлендирди: 7 «Кшли м мрт болылар! Ассирия патшасы м оны сансыз ордасы себепли орып, тспесин! Себеби бизлер менен Болан, олар менен боланнан кшлирек! 8 Олар трепте адам кши болса, бизлер трепте бизлерге жрдем беретуын м бизлер ушын урысатуын удайымыз Жаратан Ийе бар». Халы Яуда патшасы Хизкияны сзлеринен жигерленди. 9 Буннан кейин, Ассирия патшасы Санхериб пткил лшкерлери менен Лахиш аласын амал ылып туран Яуда патшасы Хизкияа м Ерусалимдеги пткил Яуда халына мына хабарды ушын з хызметкерлерин Ерусалимге жиберди: 10 «Ассирия патшасы Санхериб былай дейди: „Сизлер неизге исенип, амал ишинде алан Ерусалимде отырсыз? 11 Хизкия сизлерди: удайымыз Жаратан Ийе бизлерди Ассирия патшасыны олынан утарады, – деп алдап, ашлы пенен шлден набыт ылмашы. 12 удайа арналан орынларын м урбанлы орынларын ыйратып, Яуда м Ерусалим халына: Тек бир урбанлы орында удайа сыйынып, тек оны стинде урбанлыларды ттетип жандырылар, – деген усы Хизкия емес пе? 13 Расында да, мен м мени ата-бабаларымны баса еллерди халыларына не ислегенимизди билмейсизлер ме? Сол жердеги халыларды удайлары з жерин мени олымнан утара алды ма? 14 Ата-бабаларым толы ырып таслаан усы халыларды удайларыны айсы бири з халын мени олымнан утара алды? Солай екен, алайынша сизлерди удайыыз сизлерди мени олымнан утара алады? 15 Хизкияны злериизди алдап, жолдан жол оймалар! Оан исенбелер! Себеби еш бир халыты яки патшалыты удайы з халын мени олымнан ямаса ата-бабаларымны олынан утара алмаан. Енди сизлерди мени олымнан утара алатуындай, удайыыз ким болыпты?!“»

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

31 Кейин Хизкия: «Мине, сизлер злериизди Жаратан Ийеге баышладылар. Енди жаыныра келип, Жаратан Ийени Ибадатханасына урбанлылар м миннетдаршылы урбанлыларын алып келилер», – деди. Сонда жыйналанлар урбанлылар м миннетдаршылы урбанлыларын берди. Айырым болса, жандырылатуын урбанлылар алып келди. 32 Халы алып келген жандырылатуын урбанлыларды саны мынадай болды: жетпис буа, жз ошар, еки жз толы. Буларды ммеси Жаратан Ийеге арнап ушын алып келинген еди. 33 Баса мухаддес урбанлылар ушын да алты жз бас ири мал, ш мы бас майда мал да алып келинди. 34 Бира дым аз боланлытан, жандырылатуын урбанлыларды терисин сылып лгере алмай атыран еди. Сол себепли ис тамам боланша м баса рсиминен тип боланша, лебийли олара жрдем берди. Себеби лебийлилер рсимине араанда итибарлыра еди. 35 урбанлыларыны майы м жандырылатуын урбанлылар м оны менен берилетуын ишимлик садаалары мол болды. Усылайынша Жаратан Ийени Ибадатханасыны хызмети айта тикленди. 36 Хизкия м пткил халы удайды халы ушын ислеген ислерине Себеби бул ис ыса ишинде жз берди.   30   байрамына таярлы   1 Хизкия пткил Израил м Яудаа хабар жиберип, Эфрайым м Менашше да хат жазып, оларды Израилды удайы Жаратан Ийеге арнап байрамын ушын Ерусалимдеги Жаратан Ийени Ибадатханасына мирт етти. 2 Патша, оны м Ерусалимдеги пткил жыйын кеесип, байрамды екинши айда шешти. 3 Олар байрамды белгиленген биринши айда ткере алмаан еди. Себеби рсиминен ткен жеткиликсиз болды м халы та Ерусалимге жыйналып лгермеди. 4 Бул усыныс патшаа да, пткил жыйына да унады. 5 Солай етип, олар пткил Израил бойлап, убладаы Беер-Шебадан арадаы Дана шекемги пткил халы Израилды удайы Жаратан Ийеге арнап байрамын ушын Ерусалимге келсин деп шешти. Себеби бул байрам жазылана сай халылы байрам сыпатында нышанланбай киятыран еди. 6 Патшаны буйрыы бойынша, шабарманлар патшаны м оны хызметкерлерини жазан хатын пткил Израил м Яуда бойлап таратты. Онда былай деп жазылан еди: «Израил халы, Ибрайымны, Ысаты м Израилды удайы Жаратан Ийеге айтылар! Сонда Ол да сизлерге, Ассирия патшаларыны олынан аман аланлара айтады. 7 Ата-бабаларыны удайы Жаратан Ийеге опасызлы еткен ата-бабаларыыз м сыялы болмалар! Крип тураныыздай, Жаратан Ийе оларды орынышлы криниске алып келди. 8 Ата-бабаларыыз сыялы айсар болмай, Жаратан Ийеге бойсынылар! Оны мгиге мухаддес ылан Мухаддес орнына келип, стиизге днип туран Оны зебини ушын, удайыыз Жаратан Ийеге хызмет етилер! 9 Егер Жаратан Ийеге жз бурсаыз, аайинлериизди м балаларыызды тутында услап туранлар олара реим етип, оларды усы елге айтарады. Себеби удайыыз Жаратан Ийе мийримли м реимли. Егер Оан айтсаыз, Ол сизлерден жз бурмайды».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

40.  Спиркин А.Г. Проблемы биоэнергетики целостного организма. Лекция в МФТИ, г. Жуковский, 19.12.80.).  Спиркин А.Г., чл.-корр. АН СССР. Проблемы биоэнергетики целостного организма (тезисы). Лекция в МФТИ, г. Жуковский, 19.12.80.  Там же.  Иванов Б.А. Проблемы развития биоэнергетики. Лекция в ДК, г. Жуковский, 26.12.80.  Там же.  Спиркин А.Г., чл.-корр. АН СССР. Проблемы биоэнергетики целостного организма (тезисы). Лекция в МФТИ, г. Жуковский, 19.12.80. Тараторкин В. У порога неизведанного ( интервью с чл.-корр. АН СССР А.Г.Спиркиным. — Труд, 1980, 12.03  Спиркин А.Г., чл.-корр. АН СССР. Проблемы биоэнергетики целостного организма (тезисы). Лекция в МФТИ, г. Жуковский, 19.12.80.  И. М. Человек и его возможности, «Студенческий меридиан», 1980, 8 с.14.  Геллерштейн С. Парапсихология. Философская энциклопедия. М., 1967, т.4, с. 212.  Марченко. Биополе лесных экосистем. Брянск, 1973, с. 22-24.  Инюшин В.М., Чекуров А.Р. Биостимуляция лучом лазара и биоплазма. Алма-Ата, 1975, с.51.  Там же, с. 55.  Там же, с. 57.  Жвирблис В.Е. Асимметрия против хаоса или что такое биополе. — Химия и жизнь, 1980, 12, с.87.  Инюшин В.М., Чекуров А.Р. Биостимуляция лучом лазара и биоплазма. Алма-Ата, 1975, с.55.  Независимая газета — Наука 1, сентябрь, 1997, с. 6.  Спиркин А.Г., чл.-корр. АН СССР. Проблемы биоэнергетики целостного организма (тезисы). Лекция в МФТИ, г. Жуковский, 19.12.80.  Тараторкин В. У порога неизведанного (интервью с чл.-корр. АН СССР А.Г.Спиркиным. — Труд, 1980, 12.03.  Спиркин А.Г., чл.-корр. АН СССР. Проблемы биоэнергетики целостного организма (тезисы). Лекция в МФТИ, г. Жуковский, 19.12.80.  И. М. Человек и его возможности, «Студенческий меридиан», 1980, 8, с.14.  Инюшин В.М., Чекуров А.Р. Биостимуляция лучом лазара и биоплазма. Алма-Ата, 1975, с.68.  Иванов Б.А. Проблемы развития биоэнергетики. Лекция в ДК, г. Жуковский, 26.12.80.  Иванов Б.А. Лекция в ДК, г. Жуковский, 30.05.81.  Иванов Б.А. Лекция в ДК, г. Жуковский, 30.05.81.  Иванов Б.А. Лекция в ДК, г. Жуковский, 30.05.81.  Иванов Б.А. Проблемы развития биоэнергетики. Лекция в ДК, г. Жуковский, 26.12.80.  И. М. Человек и его возможности, «Студенческий меридиан», 1980, 8, с. 13.  Иванов Б.А. Проблемы развития биоэнергетики. Лекция в ДК, г. Жуковский, 26.12.80. Рекомендуемые статьи 1 Комментарий Самое популярное Сейчас в разделе 15  чел. Всего просмотров 9 млн. Всего записей 710 Подписка на обновления поделиться: ©2024 Суеверие.нет к содержанию Входим... Куки не обнаружены, не ЛК Размер шрифта: A- 15 A+ Тёмная тема: Цвета Цвет фона: Цвет текста: Цвет ссылок: Цвет акцентов Цвет полей Фон подложек Заголовки: Текст: Выравнивание: Сбросить настройки

http://sueverie.net/gadkij-utenok-sovets...

REUTERS/Pavel Mikheyev «Продукты дают бесплатно». Как в Казахстане люди помогают друг другу Иеромонах Димитрий (Першин) — о мужестве и человечности 9 января, 2022 Иеромонах Димитрий (Першин) — о мужестве и человечности REUTERS/Pavel Mikheyev Люди поддерживают друг друга после беспорядков в Казахстане. Тем, у кого нет наличных, раздают еду. Жители сами защищают магазины от мародеров. Операторы выделили абонентам по 200 смс и четыре часа общения бесплатно. Иеромонах Димитрий (Першин) — о человечности как главной стратегии выживания. Алма-Ата медленно возвращается к нормальной жизни. После Рождества появились блокпосты, идет проверка машин: досматривают на наличие оружия и украденных вещей. Сразу снизилось количество Иеромонах Димитрии (Першин) погромов. Где-то еще раздаются одиночные выстрелы и взрывы светошумовых гранат. По пустынным улицам проносятся патрульные машины. Алма-Ата — красивый и прибранный город, но сейчас повсюду перевернутые скамейки, выбиты окна офисов, кафе и торговых точек на первых этажах зданий, ранее украшавших центральные улицы и проспекты. Дороги перегораживают сгоревшие автобусы и легковушки.  Характерна реакция алматинцев на этот бессмысленный и беспощадный бунт. Как рассказал один из клириков Вознесенского кафедрального собора, когда жители квартала узнали о том, что вооруженная толпа ворвалась в местный продуктовый магазин и начала угрожать продавщице, все вышли из своих квартир и домов, в том числе и отец Андрей, кто с чем — и погромщики отступили. Надо отметить, что подобные отряды самообороны стихийно образовались во многих районах. Они круглосуточно продолжают нести почасовое дежурство. До сих пор не работают бензо- и газоколонки, водители собираются в область, где горючее еще есть. Серьезной проблемой стало отключение интернета, и дело не только в отсутствии коммуникации, но и в том, что уровень цифровизации в Казахстане гораздо выше российского. Почти все расчеты совершают через мобильный телефон, наличных мало. Вот почему, поскольку многие банковские отделения и банкоматы были разгромлены, у еще работающих скопились очереди по 20–30 человек, но снять деньги удалось не всем.

http://pravmir.ru/produkty-dayut-besplat...

Беспрерывно служим, ездим, летаем, говорим и устаем, отчаянно старея и дряхлея... Красота бытия... У нас здесь сочельник привел вологодскую зиму. Все то, что рисовала на листьях золотая осень, сметено и обдуто ветром. Но дети так рады и в восторге от зимы и снега, саночек и в снегу кувырканья, и красны, как морковь, носы. А Б. И. Я доволен всеми и всем. Ныне без монашеской философии не показывайся на кафедру... Ныне монашество без философии – самообман! И христианство без Христа – беда. Всего доброго и мир вам. М. Иосиф. 12 января 1972 г. Уважаемая Тамара Ивановна! Спасибо за вообще весточку о себе... Поздравляю с Рождеством Христовым и Новым годом! Желаю здоровья и благополучия и быть полной игуменьей над собою! Да-да. Какие-то листочки вроде александрийских от поноса я получил чрез какую-то слезоточивую сестру, и, полагая, что сие насмешка, в раскаленную печку отправили этот лист! И беда, и ура, и многолетие! Всего доброго! Весной во время отпуска приезжайте нас навестить! Алма-Ата, Алма-атинский Ата. 22 января 1972 г. С приветом и вот-вот с предпостными днями! Уважаемые сироты! У нас в этом году держится мороз с первых дней Святок и, вероятно, будет и до самого Сретения. Но здесь после Сретения начиналось всегда уже дыхание весны. А как будет в лето сие, пока умолчим по заповеди: «удобее молчание паче, неже ткати слова и мысли протяженныя». А что и где делает сегодня матушка, а? Они же там, отцы наши, не могут пребывать в забвении и замирании и «спячке»! ТАМ, вероятно, души умерших и пребывающих по своим духовным рангам святости или бывшей на земле антисвятости что-то переживают, что-то мыслят, что-то изливают, как-то изливают свои чувства: «правильно держала себя душа на земле», или «о горе, горе! Я полагала все иначе, да и мало занималась тем, что ныне есть в действительности». Ой, Боже, Сердцеведче! Это мотивы «чистилищные», конечно! Но как-то немножко укладываются у нас пока. А сейчас, вероятно, возрадовалась душа Алевтины в минуту моего писания и в минуты, когда будете читать это письмо. Господь весть. Помяни рабу Твою. Если даже и так о покойниках мыслить, им уже приятно и их душу возводит к молитве о нас, сущих на земли. Это наши здесь земные мудрования, а в Священном Евангелии сказано все точно.

http://azbyka.ru/otechnik/Makarij_Verete...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010