Возьмем пример. — В храме Архистратига Михаила, как петь тропари и кондаки по входе 16 января в среду? Тропари: седмичный — Спаси Господи: храма — «Небесных воинств»: святому апостолу Петру — «Рима не оставль». Кондаки: седмичный — «Вознесыйся на крест»: храма — «Архистратизи Божии»: апостолу Петру — «Верховного и первого апостола»: Слава: «Со святыми упокой»: И ныне: «Предстательство христиан». Для удобства приведем уставное указание пения тропарей и кондаков на литургии обычно помещаемое в церковных календарях: Устав о Тропарях и Кондаках Аще случится в неделю святый, имущий бдение: По входе тропарь воскресен и храма Богородицы, идеже храм Ея; и святого.Кондак воскресен: Слава: святаго; И ныне: храма Богородицы. А идеже несть храма Богородицы, а храм Христов; И ныне: кондак воскресен; тропарь же и кондак храма Христова в сия дни не глаголются. А идеже несть храма Христова и Богородицы; И ныне: кондак — «Предстательство христиан»: Тропари же и кондаки храмом святых в сия дни не глаголются. Аще случится в неделю служба святому простая, шестеричная, славословная или полиелейная: По входе глаголем тропарь воскресен, и храма Богородицы или храма святого, и святого рядового, глаголем же и другий тропарь, аще есть. Таже кондак воскресен и храма святаго; Слава: святого рядоваго; И ныне: храма Богородицы. Ащели другий святый, имеяй кондак; Слава: кондак другого святаго; И ныне: храма Богородицы. А идеже несть храма Богородицы, а храм Христов; И ныне: кондак воскресен. А идеже несть храма Христова и Богородицы — И ныне: кондак — «Предстательство христиан». Аще случится бдение святому в седмичный день, кроме недели: По входе тропарь храма Христова, или Богородицы, и святого бденного. Посем, Слава: кондак святого бденнаго; И ныне: кондак храма Христова или храма Богородицы. Аще же храма Христова и Богородицы несть, глаголем прежде тропарь бденного святаго; Слава: кондак его; И ныне: — «Предстательство христиан»: Храма же святого на литургии по входе, егда бдение святого бывает, тропаря и кондака не глаголем никогда.

http://azbyka.ru/bogosluzhebnye-zametki

Стих: Милость и истина сретостеся,/правда и мир облобызастася. На святую гору, приидите, взыдем,/и всесветлое преображение/верою узрим Господне,/Тому верно покланяющеся, и глаголем:/Ты Бог един еси, воплощся/и обожив человечество. Стих: Господи, во свете лица Твоего пойдем/и о имени Твоем возрадуемся во веки. Сей есть день предпразднственный,/воньже преобразуется Христос,/сущим с Ним Моисею и Илии/и Его учеником на горе Фаворстей,/гласу такову глаголющу:/Сей есть воистинну избранный Мой Сын. Слава, и ныне, глас 5. Самогласен: Закона и пророков/Тя, Христе, Творца и Исполнителя свидетельствоваша,/зряще во облаце,/Моисей Боговидец и Илия огнеколесничник/и неопальный небошественник,/в преображении Твоем./С нимиже и нас просвещения Твоего сподоби, Владыко,/пети Тя во веки. НА ЛИТУРГИИ Блаженны предпразднства, песни 3-я и 6-я. Подобает ведати: аще случится предпразднство Преображения Христова в Неделю: В субботу на малой вечерни, стихиры воскресны и Богородицы, по обычаю. На велицей вечерни, по кафизме, на Господи, воззвах: стихиры воскресны 3, и Анатолиев един, и предпразднства 3, и мученика 3. Слава, предпразднства. И ныне, Богородичен 1-й настоящаго гласа. На литии стихира храма и предпразднства стиховны того дне. Слава, и ныне, предпразднства. На стиховне, стихиры воскресны, Слава, и ныне, предпразднства. На благословении хлебов тропарь: Богородице Дево, радуйся: трижды. И чтение в посланиях Апостольских. А идеже несть бдения: по Ныне отпущаеши: тропарь воскресен. Слава, и ныне, предпразднства. На повечерии поем трипеснец и по Достойне кондак предпразднства. На утрени тропарь воскресен, дважды. Слава, и ныне, предпразднства. И прочее до канона воскресно. Канон воскресен со ирмосом на 4, и Богородицы на 2, и предпразднства на 4, и святаго на 4. Катавасия: Крест начертав: По 3-й песни кондак и предпразднства и седален святаго. Слава, и ныне, предпразднства. По 6-й песни кондак воскресен и икос. На 9-й песни поем Честнейшую: Светилен воскресен, дважды. Слава, и ныне, предпразднства.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

На «Хвалите» стихиры воскресны – 3, Триоди две – 2-я и 3-я, и храму – 3 с припевами их. Затем стихира самогласна Триоди с припевом «Воскресни, Господи Боже мой», «Слава» – стихира та же, «И ныне» – «Преблагословена еси, Богородице». Славословие великое. Тропарь воскресен. Ектении и отпуст. 1-й час. На часах тропарь воскресен, «Слава» – «Пречистому образу», «И ныне» – Богородичен часов. По «Отче наш» кондаки Триоди и храму чередуются. На 3-м часе тропарь воскресен, «Слава» – храму, «И ныне» – Богородичен часов. На литургии Блаженны гласа – на 4, Триоди, песнь 3-я – на 4, и храму, песнь 6-я – на 4. По входе тропарь воскресен, Триоди и храму, кондак воскресен, «Слава» – храму, «И ныне» – Триоди. Прокимен, Апостол, Аллилуиа, Евангелие и причастен дню из Триоди и храму. Таким же образом можно править служение воскресное с бдением храмовому или великому святому и в Неделю (воскресенье) третью, присовокупив только поклонение Кресту по Уставу Церкви. ВТОРАЯ СЕДМИЦА ВЕЛИКОГО ПОСТА а) Служение в понедельник 2-й седмицы с бдением храмовому святому В Неделю вечера на малой вечерне на «Господи, воззвах» стихиры храму – на 4, «Слава» – храму, «И ныне» – Богородичен. На стиховне Триоди самогласен (дважды), мученичен, «Слава» – храму, «И ныне» – Богородичен по гласу «Славы». По «Ныне отпущаеши» тропарь храму, «Слава, и ныне» – Богородичен воскресный. Ектения и отпуст. На великой вечерне «Блажен муж» – 1-ю славу. На «Господи, воззвах» стихиры Триоди – 3 и храму – 5, «Слава» – храму, «И ныне» – Богородичен, догматик в глас «Славы». Вход. Прокимен дню великий со стихами его. Паримии храму – 3. На литии стихиры и «Слава» – храму, «И ныне» – Богородичен воскресный. На стиховне стихиры и «Слава» – храму, «И ныне» – Богородичен воскресный. На благословении хлебов тропарь храму (дважды) и «Богородице Дево» (один раз). Если в этот день бдения не бывает, то правится вечерня до утрени, как при полиелейном святом, только на «Господи, воззвах» на великой вечерне стихиры Триоди – 3 и храму – 5, а на полунощнице читается вместо «Се, Жених» тропарь храму с Богородичном его, а по 2-м Трисвятом кондак храму. Молитва «Помяни, Господи» не произносится.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Услыши мя Господи в правде Твоей, и не вниди в суд с рабом Твоим. Услыши мя Господи в правде Твоей, и не вниди в суд с рабом Твоим. Дух Твой Благий наставит мя на землю праву. Слава, И ныне. Аллилуия, аллилуия, аллилуия, слава Тебе, Боже. Трижды, с поклонами. Господи помилуй, 12. Слава, И ныне. Таже поем Бог Господь, во глас тропаря воскреснаго, или праздника Бог Господь и явися нам, благословен грядый во имя Господне. Стих 1. Исповедайтеся Господеви, яко благ, яко в век милость Его. И припеваем Бог Господь, к коемуждо стиху. Стих 2. Обышедше обыдоша мя, и именем Господним противляхся им. Стих 3. Не умру, но жив буду, и повем дела Господня. Стих 4. Камень, егоже небрегоша зиждущии, Сей бысть во главу угла, от Господа бысть Сей, и есть дивен во очесех наших. Таже тропарь воскресен, дважды. Слава, тропарь святаго. И ныне, богородичен воскресен, во глас тропаря святаго. Аще же не имать святый тропаря, Слава, И ныне, богородичен воскресен во глас дне. Дважды. Слава, И ныне, богородичен воскресен, глас тойже: И абие лик глаголет: Господи помилуй, трижды. Слава: Чтец же: И ныне: И аще есть неделя, стихологисует кафисму Псалтири: Исповемся Тебе Господи всем сердцем моим: По исполнении же коеяждо статии, глаголет чтец: Слава, лик же поет: И ныне: Аллилуиа: трижды, Господи помилуй, трижды, Слава: Чтец же: И ныне, и ину статию. По скончании же кафисмы, глаголет чтец: Слава, И ныне: Аллилуиа: трижды, Господи помилуй, трижды. Не глаголем же С лава: И ныне, зане поется пред богородичном седальнов. И поем седален воскресен. Стих: Воскресни, Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца. И иный седален. Слава, И ныне: богородичен. И посем полагается чтение во Евангелии толковом. 22 Таже кафисма 3я: Возлюблю Тя Господи, крепосте моя, и паки седальны. Стих: Исповемся Тебе, Господи, всем сердцем моим, повем вся чудеса Твоя. Слава, И ныне: богородичен. И паки чтение. И поем Непорочны на глас 5, в нихже бывает каждение. Псалом 118 : [ Запевает головщик первый стих: ] Блажени непорочнии [ Б лагословен еси, Господи.

http://azbyka.ru/chinoposledovanie-voskr...

На утрени на Бог Господь: тропарь воскресен, дважды. Слава: новомучеников. И ныне: Богородичен воскресен. По кафисмах седальны воскресны с Богородичны их. По полиелеи два седальна новомучеников, глас 4. Слава: полиелейный седален новомучеников, глас 6. И ныне: Богородичен, глас 8. Канон воскресен со ирмосом на 4, и Богородицы на 2, и Триоди на 4, и новомучеников на 4. Катавасия по уставу. По 3-й песни кондак, икос и седален новомучеников. И ныне: Триоди. По 6-й песни кондак и икос Триоди. Светилен воскресен. Слава: новомучеников. И ныне: Триоди. На хвалитех стихиры воскресны 4, и новомучеников со славным 4, с припевы их. Слава: Триоди. И ныне: Преблагословенна еси: На Литургии блаженна гласа на 4, и Триоди, песнь 3-я, на 4, и новомучеников, песнь 6-я, на 4. Прокимен, Апостол, Аллилуия, Евангелие и причастен дне и новомучеников. Аще Неделя мясопустная. На велицей вечерни на Господи, воззвах: стихиры воскресны 3, и Триоди 4, и новомучеников 3. На утрени канон воскресен со ирмосом на 4, и Триоди на 6, и новомучеников на 4. На хвалитех по стихирах новомучеников поем стихиру Триоди: Предочистим себе: с припевом ея. Служба общая священномученику Российскому ХХ века единому, архиерею или иерею ВЕЧЕР На Господи, воззвах: стихиры, глас 1. Подобен: Прехвальнии мученицы: Прехвальне священномучениче имярек,/тя ни темница изнурила есть,/ни глад умори,/ни озлобления и раны смятоша,/во еже разлучити тя от любве Божия/и богодарованныя паствы./Темже Христу, святе, молися/даровати Церкви нашей//мир и велию милость. Всехвальне священномучениче имярек,/от братий по плоти страдания до крове претерпевая,/в себе помышлял еси,/яко Господа ради умерщвляеми есмы/и несть наша брань противу плоти и крови,/но к миродержителю тьмы века сего./Темже Христу, святе, молися,/даровати земли нашей//мир и велию милость. Преславне священномучениче имярек,/ты жертву безкровную/первее благоговейне совершая,/послежде, яко всеплодие,/себе самаго в жертву живую принесл еси,/моля, да простится грех богоборчества народа нашего./И ныне Христу, святе, молися/даровати людем российским//мир и велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Слава, стихира утренняя евангельская, глас 4: Утро бе глубоко: Аще святых храм, Слава, святых: Слава, святых, глас 8: Иже Троицы Святыя зарею просвещеннии и престолу Христа Бога выну предстоящии, преподобнии отцы Псково-Печерстии, приимите днесь сие пение хвалебное и молите Господа спастися душам нашим. И ныне, Богородичен, глас 2: Преблагословена еси. Богородице Дево: Славословие великое: По Трисвятом тропарь воскресен, точию един от двою: Ектении и отпуст: Посем, аще в обители Печерстей бдение и аще предстоятель изволит, исходит братия в притвор ко иконе праздника: И поют стихиру храма святых. Стихира на целование святыя иконы, глас 2. Подобен: Ж ены, услышите О, честная обителе Псково-Печерская, Доме Девы Пречистыя, ублажай днесь собор преподобных твоих, якоже верных утверждение и крепкое за вся ны предстательство: да молят Христа Бога даровати нам велию милость. Слава, и ныне, Богородичен, тропарь на целование святыя иконы, глас 1: Богородице, Заступнице усердная, приими молитвы раб Твоих, и яко Ты еси мирови Покров Вышний, не остави ограждением Твоим обители сея, но чадом Твоим, преподобным отцем Псково-Печерским, помогай за ны ко Господу взывати, да моленьми их непрестанными подаст мир душам нашим и велию милость. Посем молитва: В ладыко Многомилостиве: На 1-м часе тропарь воскресен: Слава, тропарь святых: И ныне, Богородичен часов: по О тче наш: кондак святых: и отпуст. Таже посреде храма поем стихи сии: Утверждение на Тя надеющихся, утверди, Господи, Церковь , юже стяжал еси Честною Твоею Кровию. Под Твою милость прибегаем, Богородице Дево, молений наших не презри в скорбех, но от бед избави нас, Едина Чистая и Благословенная. Пресвятая Богородице, спаси нас. Вси святии Псково-Печерстии, молите Бога о нас. На Литургии Блаженна воскресна гласа, на 6, и от канона святых Псково-Печерских песнь 3-я (аще изволит предстоятель, песнь 9-я), на 4: По входе тропарь воскресен и храма Богородицы, идеже храм Ея, и святых: Кондак воскресен: Слава, кондак святых: И ныне, храма Богородицы, или:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

О храмех. Главы 1–58 Глава 1. О ХРАМЕХ СВЯТАГО ИЛИ СВЯТЫЯ, от месяца септемвриа до недели мытаря и фарисеа: от недели же мытаря, до понедельника первыя недели святаго поста, во всю святую 40-цу, и до самаго пресветлаго и тридневнаго Христова Воскресения, и во всю Светлую неделю, до новыя недели, от новыя же недели, сиречь Фомины по Пасце, во всю 50-цу, даже до недели всех святых, како поется служба храма святаго, или святыя, вечер, и утро, и на литургии [Зри] Подобает ведати: Яко аще случится храм святаго Симеона Столпника в неделю. В субботу на малей вечерни, на Господи воззвах, стихиры воскресны, глас 4. Слава, храма: И ныне, Богородичен малыя вечерни. На стиховне стихира воскресна 1: и храма святаго стиховна с припевы своими великия вечерни. Слава, храма: И ныне, Индикта. По Трисвятом тропарь воскресен. Слава, храма: И ныне, Индикта. Ектения малая, и отпуст. На велицей вечерни, по обычном псалме, кафисма вся. На Господи воззвах, стихиры воскресны 3: и Индикта 3: и храма 4. Слава, храма: И ныне, Богородичен 1-й гласа. Вход. Прокимен дне: и чтение Индикта, и храма. На литии стихиры храма. Таже Индикта: Слава, храма: И ныне, Индикта. На стиховне стихиры воскресны, по алфавиту. Слава, храма: И ныне, Индикта. На благословении хлебов, Тропарь, Богородице Дево: дважды, и храма, единожды. И Буди имя Господне: трижды. и чтение в посланиих. На утрени, на Бог Господь, тропарь воскресен дважды: Слава, храма: И ныне, Индикта. По кафисмах седальны воскресны, и Богородичны их: и чтение, полиелей, и седальны храма вси по единожды. Слава, храма: И ныне, Индикта, и чтение: Степенна гласа. Прокимен храма. Всякое дыхание: и Евангелие храма. Воскресение Христово: псалом 50: стихира храма, и прочее, по обычаю. Канон воскресен, со ирмосом на 4: и Индикта на 4: и храма на 6. Катавасиа: Крест начертав: По 3-й песни, кондак Индикта: и седален храма, дважды. Слава, и ныне, Индикта, и чтение. По 6-й песни кондак и икос храма. На 9-й песни поем Честнейшую. Светилен воскресен: Слава, храма: И ныне, Индикта.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

На хвалитех стихиры воскресны 4 и предпразднства стихиры, со Славным, 4. Слава, стихира Евангельская. И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. Тропарь воскресен, ектении, и отпуст, и оглашение Студитово, и обычное исхождение в притвор, и час 1-й. На 1-м часе тропарь воскресен. Слава, предпразднства. И ныне , Богородичен часов. По Отче наш : кондак предпразднства. Такожде и на прочих часех глаголем, пременяюще. На Литургии: Блаженны гласа на 6 и предпразднства песнь 3-я. По входе тропарь воскресен, предпразднства, и храма Богородицы, аще есть, и храма святаго, или святыя. Таже кондак воскресен. Слава, храма святаго, или святыя. И ныне, предпразднства. Прокимен, Апостол, аллилуия, Евангелие, и причастен дне, и утренний Апостол, и Евангелие ряд под зачало. Вестно буди: Яко аще случится праздник Христова Преображения в Неделю, ничтоже воскресно поется, ниже Евангелие утреннее чтется, но вся служба праздника, вечер, и утро, и на Литургии, неизменно. Святой мученик Евсигний родился в Антиохии Сирийской в середине III века по Рождестве Христовом. Достигнув совершеннолетия, он поступил на военную службу. Шестьдесят лет отдал Евсигний ратному делу, служа в войсках римских императоров Диоклитиана, Максимиана Геркула, Констанция Хлора, Константина Великого и его сыновей. В 308 году он удостоился быть свидетелем и описателем мученического подвига святого Василиска. При этом, вместе с другими христианами, он видел Самого Господа, Который принял возносимую Ангелами душу мученика. В Царствование святого Константина Великого святой Евсигний был свидетелем явления на небе сияющего Креста, предвещавшего славную победу византийскому войску силой Христовой. В старости угодник Божий оставил военную службу и удалился на родину. Он проводил время в посте и молитвах, посещении храмов Божиих и других подвигах добродетели. Святой Евсигний пользовался любовью соотечественников, и к нему часто обращались многие за советом и наставлением. Так он дожил до времени правления жестокого гонителя христиан Юлиана Отступника (361 –363), стремившегося восстановить язычество. Направляясь однажды в храм Божий, святой Евсигний повстречал на пути двух ссорившихся язычников. Они остановили святого и просили его разрешить их недоумения. Угодник Божий исполнил их просьбу и рассудил по справедливости. Тот, кто оказался неправ, обиделся и донес, что Евсигний – христианин. Святой предстал перед судом императора Юлиана. Он безбоязненно обличил царя в отступлении от Христа, противопоставляя его благочестивому Константину Великому . При этом угодник Божий, как очевидец, подробно рассказал о явлении на небе знамения Креста. Юлиан, кипя злобой и не желая слушать святого исповедника, приказал отсечь ему голову. Мученическая кончина святого Евсигния последовала в 362 году, на 110-м году жизни.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

К 1-му же тропарю припев: Слава Господи святому Воскреснию Твоему. Таже припевы песней воскресных, [писаны во ирмологии]. И по исполнении 3-я песни, диакон глаголет ектению малую: и возглас от священника внутрь олтаря: Яко Ты еси Бог наш: И изоблачаются священных одежд, изшедше же стоят на обычных местех. Таже кондак, и седален минеи святаго. И чтение. По 6-й же песни священник глаголет ектению малую пред святыми дверьми, и возглас: Ты бо еси царь мира: Таже кондак воскресен и икос. И чтем пролог. [Зри] Ведомо же буди и сие: Яко всегда по конце 8-я песни, егда хощем начати 9-ю песнь, творим вси метание едино, равно глаголюще: Хвалим, благословим, покланяемся Господеви: Таже ирмос 8-я песни, катавасиа. Иерей же и диакон облачатся по обычаю. И по скончании 8-я песни покадив святую трапезу, возглашает диакон: Богородицу и Матерь Света песньми возвеличим. И мы стихословим 9-ю песнь, поюще велегласно: Величит душа моя Господа: и Честнейшую херувим. Творим же и поклоны малыя. Иерей же, или диакон, кадит святый олтарь, и всю церковь , и братию. По 9-й песни возвращься и отдав кадило, глаголет ектению малую: И возглас от священника: Яко Тя хвалят вся Силы Небесныя: Таже возглашает диакон: Свят Господь Бог наш: в настоящий глас. Стих 1: Яко свят Господь Бог наш. Стих 2-й: Над всеми людьми Бог наш. Священник стоит на обычном месте. И посем светилен воскресен. Слава:  святаго, аще имать. И ныне: богородичен воскресен. На хвалитех: Всякое дыхание, на глас дне. Поставим же стихов 8: и поем стихиры октоиха воскресны 4: и анатолиевы 4. На всякое же дыхание, совокупльшимся обоим ликом, припеваем и припевы сия: 1-й: Воскресни Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца. 2-й: Исповемся Тебе Господи всем сердцем моим, повем вся чудеса Твоя. Слава: стихира евангельская, рядовая. И ныне: богородичен, глас 2: Преблагословенна еси Богородице: Славословие великое. Таже тропарь воскресен, един от обою, гласа 1-го: Днесь спасение миру бысть: Или гласа 2-го: Воскрес от гроба:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Слава, и ныне, Богородичен настоящаго гласа. По кафисмах седальны: и полиелей и седален, и чтение храма. Прокимен, и Евангелие, и по 50-м псалме стихира храма. Канон храма Христова, или Богородицы со ирмосом на 6. Аще ли ни, поем канон Богородицы, со ирмосом на 6: и храма на 8. Катавасиа: Отверзу уста моя: По 3-й песни седален храма. Слава, и ныне, Богородичен. По 6-й песни, кондак и икос храма: Светилен храма, дважды: Слава, и ныне, Богородичен. На хвалитех стихиры храма, на 4. Слава, храма: И ныне, Богородичен. Славословие великое. По Трисвятом тропарь храма: Слава, храма: И ныне, Богородичен. Ектении, и отпуст, и час 1-й. На часех, тропарь храма: По Трисвятом кондак храма. На литургии, блаженны храма, песнь 3-я и 6-я. По входе тропарь храма Христова, или Богородицы: таже тропарь храма святаго. Слава, кондак храма: И ныне, храма Христова, или Богородицы. Аще же ни, И ныне, Предстательство христиан: Прокимен, апостол, аллилуиа, Евангелие, и причастен храма. Ряд же чтем под зачало, или в субботу мимошедшую. Глава 37. Аще случится храм святаго во 2-ю, или 4-ю, или 5-ю неделю постов: В субботу на малей вечерни, на Господи воззвах, стихиры воскресны на 4. Слава, храма: И ныне, Богородичен малыя вечерни. На стиховне стихира воскресна едина, и храма стиховна великия вечерни, с припевы ея. Слава, храма: И ныне, Богородичен. Тропарь воскресен, Слава, храма: И ныне, Богородичен, во глас тропаря святаго. Ектениа малая, и отпуст. На велицей вечерни, по обычной кафисме, на Господи воззвах, стихиры воскресны на 4, и храма на 6. Слава, храма: И ныне, Богородичен 1-й гласа. Вход. и чтения храма 3. На литии стихиры, и Слава, храма: И ныне, Богородичен по гласу святаго. На стиховне стихиры воскресны. Слава, храма: И ныне, Богородичен воскресен, во глас святаго. На благословении хлебов, тропарь: Богородице Дево, дважды, и храма, единожды: и Буди имя Господне, трижды: и чтение храма. На утрени, на Бог Господь, тропарь воскресен, дважды. Слава, храма: И ныне, Богородичен воскресен, по гласу тропаря храма.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010