Радуйся, Невесто Неневестная. Кондак 13 О Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово! Нынешнее приемши приношение, от всякия избави напасти всех и будущия изми муки о Тебе вопиющих: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Ангел предстатель…» и 1-й кондак «Взбранной Водеводе…». Молитва О, Пресвятая Госпоже Владычице Богородице, вышши еси всех Ангел и Архангел и всея твари честнейши, Помощнице еси обидимых, ненадеющихся надеяние, убогих Заступнице, печальных утешение, алчущих Кормительнице, нагих одеяние, больных исцеление, грешных спасение, христиан всех поможение и заступление. О, Всемилостивая Госпоже, Дево Богородице Владычице, милостию Твоею спаси и помилуй святейшия патриархи православныя, преосвященныя митрополиты, архиепископы и епископы и весь священнический и иноческий чин, и вся православныя христианы ризою Твоею честною защити; и умоли, Госпоже, из Тебе без семене воплотившагося Христа Бога нашего, да препояшет нас силою Своею свыше на невидимыя и видимыя враги наша. О, Всемилостивая Госпоже Владычице Богородице! Воздвигни нас из глубины греховныя и избави нас от глада, губительства, от труса и потопа, от огня и меча, от нахождения иноплеменных и междоусобныя брани, и от напрасныя смерти, и от нападения вражия, и от тлетворных ветр, и от смертоносные язвы, и от всякаго зла. Подаждь, Госпоже, мир и здравие рабом Твоим, всем православным христианом, и просвети им ум и очи сердечныя, еже ко спасению; и сподоби ны, грешныя рабы Твоя, Царствия Сына Твоего, Христа Бога нашего, яко держава Его благословена и препрославлена, со Безначальным Его Отцем и с Пресвятым, и Благим, и Животворящим Его Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Тропарь, глас 2 Моление теплое и стена необоримая, милости источниче, мирови прибежище, прилежно вопием Ти: Богородице Владычице, предвари и от бед избави нас, едина вскоре предстательствующая. Ин тропарь, глас 8 Повеленное тайно прием в разуме, в крове Иосифове тщанием предста безплотный, глаголя Неискусобрачней: Приклонивый схождением небеса вмещается неизменно весь в Тя; Егоже и видя в ложеснах Твоих, приемша рабий зрак, ужасаюся звати Тебе: радуйся, Невесто Неневестная.

http://foma.ru/akafist-pohvala-bogorodit...

Богородичен: Едино Божество, Троице Святая,/молением Пречистыя Богородицы и угодника Твоего Ефрема/в райских селениих нам даруй Тя пети во веки вся. Песнь 9 Ирмос: Яже прежде солнца светильника Бога возсиявшаго,/плотски к нам пришедшаго из боку Девичу,/неизреченно воплотившая, Благословенная, Всечистая,/Тя, Богородице, величаем. Оставив земныя пределы, вшел еси в Небесная селения,/идеже животнаго древа наслаждаяся,/моли не лишитися и нам причастия онаго, Ефреме преблаженне. Радуется град Переяславль, поминая тя, пастыря своего,/мы же торжествуем, веселящеся, и кланяемся мощем твоим,/нетление тех видяще, отче священнейший. Не может пещера мощей твоих, преподобне, укрыти,/не бо утаит светильника, в ней тебе горяща,/яко той похвала еси и украшение. Нетление мощей твоих, святе, видяще,/свет добродетелей твоих поминаем и славим Отца Небеснаго,/яко подаде тебе просияти пред Ангелы и человеки. Богородичен: Нетленным Рождеством Твоим, Пречистая, от тления свобождшеся,/воспеваем немолчными гласы/и, покланяющеся Рождеству Твоему, Тя, Богородице, величаем. Светилен: Чистоты твоея, отче, рачением,/отгнал еси тьму плотския страсти/и показался еси, яко светозарная звезда, просвещающая наша мысли и сердца, Ефреме мудре,/отцев славо и преподобных украшение. Слава, и ныне, Богородичен: Вся красна и без порока сущи, Ангелов Честнейшая Дево,/души моея безобразие благодатию Твоею в благообразие претвори:/Ты бо всем еси украшение и похвала. На хвалитех стихиры, глас 1. Подобен: Небесных чинов: Миром, Богомудре,/свыше прием помазание священное,/был еси пастырь Христову стаду,/еже упас на пажитех Евангельскаго учения,/и, привед всецело к пастырей Начальнику,/приял еси возмездие добрых делателей,/с нимиже ныне ликовствуя,/помяни чтущих любовию память твою, святителю Ефреме. Дом Духа Пресвятаго был еси,/егоже первее водою смирения предочистив/и миром благодати и чистоты душевныя помазав,/свещею добродетелей просветил еси,/и, пришед, Отец с Сыном обитель в тебе сотвори,/темже молим тя, отче священнейший,/молися Христу Богу,/да приимем и мы благодать тобою и велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Д. в рукописной традиции, атрибуция большей части к-рых оставалась в то же время предметом полемики среди исследователей (см.: Hoeck. 1951. S. 31-45). В новейшее критическое издание трудов И. Д. его авторы включили 16 сочинений такого рода, признав только 10 из них бесспорно подлинными ( Kotter. 1969-1988. Bd. 5; Volk. 2006-2009. Bd. 6/1-2); а именно: проповеди «О засушенной смоковнице и о притче о винограднике» (Το σου Πατρς μν Ιωννου μοναχο κα πρεσβυτρου τς γας Χριστο το Θεο μν ναστσεως, τοι Μανσορ, λγος ες τν ξηρανθεσαν συκν, κα ες τν παραβολν το μπελνος; In ficum arefactam et in parabolam vineae; CPG, N 8058; изд.: Kotter. 1969-1988. Bd. 5. S. 102-110); «На Великую субботу» (Ιωννου ταπεινο μοναχο κα πρεσβυτρου το Δαμασκηνο, λγος ες τ γιον Σββατον; In sabbatum sanctum; CPG, N 8059; изд.: Kotter. 1969-1988. Bd. 5. S. 121-146); «Похвала святой Варваре» (Το ν γοις πατρς μν Ιωννου πρεσβυτρου το Δαμασκηνο , γκμιον ες τν γαν κα νδοξον το Χριστο μρτυρα Βαρβραν; Laudatio s. Barbarae; CPG, N 8065; изд.: Kotter. 1969-1988. Bd. 5. S. 256-278); «На Рождество Господне» (Ιωννου, το ταπεινο κα λαχστου μοναχο το Δαμασκηνο, λγος ες τν γαν Χριστο γννησιν; In nativitatem domini; CPG, N 8067; изд.: Kotter. 1969-1988. Bd. 5. S. 324-348); «Похвала святому Иоанну Златоусту» (Το ν γοις Πατρς μν Ιωννου το Δαμασκηνο γκμιον ες τν γιον Ιωννην Χρυσστομον; Laudatio s. Iohannis Chrysostomi; CPG, N 8064; изд.: Kotter. 1969-1988. Bd. 5. S. 359-370); «На Преображение Господне» (Το ν γοις Πατρς μν κα μακαριωττου μοναχο κα πρεσβυτρου Ιωννου το Δαμασκηνο λγος ες τν περνδοξον μεταμρφωσιν το Κυρου μν Ιησο Χριστο; In transfigurationem Domini; CPG, N 8057; изд.: Kotter. 1969-1988. Bd. 5. S. 436-460; рус. пер.: Сборник проповеднических образцов: Проповеди святоотеческие и церковно-отечественные: В 2 ч./Сост.: П. Дударев. СПб., 19122. С. 226-231), а также 3 гомилии «На Успение Пресвятой Богородицы» (Ιωννου, ταπεινο κα μαρτωλο μοναχο, δολου τν δολων το κυρου μν Ιησο Χριστο τς παλαις λαρας, ες τν κομησιν τς γας θεοτκου λγος α-γ; In dormitionem s.

http://pravenc.ru/text/Иоанном ...

Ведь если мы все делаем для того, чтобы богатеть в Боге и если здесь предел для нас всех благ — а это было бы недостижимо для людей без даров Девы — то как же не к Ней — началу хвалы — должно быть обращено все, что достохвально в человеческом роде? Ибо причиной всех наших благ является соединение с Богом, а этого соединения начало — Дева. И поэтому для [человеческого] рода Она является многопетым началом всякой красоты, всякой святости, всех гимнов, и к Ней одной восходит всякая хвала. Впрочем, подобает отнести к Блаженной Деве и то, что люди остались живы и вообще остаются людьми. И не только они, но и небо, и земля, и солнце, и вселенная через Блаженную Деву — как растение через плод — обрели благобытие и вообще бытие. И если мы хвалим древо по его плоду, а тот, кто испытывает радость о древе, похвалит обыкновенно и плод, то кто же не поймет, что от всего сущего всякое почитание, благодарение и украшение, если то добродетель и похвала (Флп 4:8) — по слову апостола Павла — подобают одной Деве? Так что можно сказать, что суд Божий, наименовавший [создание] хорошим и хорошим весьма (ср. Быт 1:31) , был похвалой Деве. III. Так издревле берет начало [Ее] похвала. То, что Блаженная [Дева] является плодом сотворенного, а также приношением всей Вселенной, понятно из следующего: если все имеют в себе плодом то, что делает природу не уступающей рождающему и являет новой, какой она была изначально, то [спросим], кто воссоздал людей? Откуда новая тварь? Кто переменил эту Вселенную? Тех самых новых воссозданных граждан, которых приняло небо, с земли переправила [туда] Дева. Земля же возымела своим жителем Нового Человека, Самого Владыку небес. Ведь она произвела не древний плод греха, тернии и волчцы, но новый цветок праведности — Деву. Таким образом Та не только совлекла ветхость с человеческого естества и представила всем людям возможность возрождения, но и дарует и еще большую радость, а именно ту, что сами небо и луна, и земля, и звезды станут чуждыми всякого истления. Ведь тварь не прежде может освободиться от истления, чем чада Божии улучат свободу. Искупление же этой свободы породила Дева — Перворожденного из мертвых.

http://pravmir.ru/slovo-na-dostopoklonya...

Разделы портала «Азбука веры» Тропарь, глас 4 Церковнославянский Русский Днесь светло красуется преименитый град Кострома/и вся Русская страна,/созывающи к веселию вся боголюбивыя народы христианския,/на преславное торжество Божия Матере,/пришествия ради чудотворнаго Ея и многоцелебнаго образа,/днесь бо явися нам пресветлое великое солнце,/приидите, вси Богоизбраннии людие, новый Израиль,/ко источнику цельбоносному,/источает бо нам неоскудныя милости Пресвятая Богородица/и избавляет вся грады и страны христианския/невредимы от всех навет вражиих./Но, о Всемилостивая Госпоже, Дево Богородице, Владычице,/спаси страну нашу, и архиереи, и вся люди Твоего достояния от всех бед/по велицей Твоей милости, да зовем Ти:/радуйся, Дево, христианом похвало. Сегодня радостно ликует знаменитый град Кострома/и вся Российская страна,/созывая к веселию все боголюбивые народы христианские/на преславное торжество Божией Матери/ради пришествия Её чудотворного и многоцелебного образа:/ибо в сей день явилось нам пресветлое великое солнце;/придите, все богоизбранные люди, новый Израиль,/ко источнику цельбоносному,/ибо источает нам неоскудевающие милости Пресвятая Богородица/и избавляет все города и страны христианские/невредимыми от всех наветов вражьих./Но, о Всемилостивая Госпожа, Дева Богородица, Владычица,/спаси страну нашу, и архиереев, и всех людей Твоего удела от всех бед/по великой Твоей милости, да взываем Тебе:/“Радуйся, Дева, христиан похвала!” Тропарь иной, глас 4 Пришествием честныя Твоея иконы, Богоотроковице,/обрадованный днесь Богохранимый град Кострома,/якоже древний Израиль к кивоту Завета,/притекает ко изображению лица Твоего/и воплотившагося от Тебе Бога нашего,/да Твоим Матерним к Нему предстательством/присно ходатайствуеши всем,/под сень крова Твоего прибегающим,/мир и велию милость. Пришествием священной Твоей иконы, Богоотроковица,/обрадованный в сей день Богохранимый град Кострома/как древний Израиль к ковчегу Завета/прибегает к изображению лица Твоего/и воплотившегося от Тебя Бога нашего,/дабы Ты Своим Материнским пред Ним заступничеством/всегда ходатайствовала о даровании всем,/под сень крова Твоего прибегающим,/мира и великой милости.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/kanon-ino...

Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Жезл силы стяжавшии Крест Сына Твоего Богородице: тем низлагаем врагов шатания, любовию Тя непрестанно величающе. Тропарь преподобномученику Евстратию Печерскому, глас 7 Постником и мучеником явился еси похвала, преподобне Евстратие,/прежде бо воздержанием плоть умертвив,/последовал еси Христу, нося крест свой./Последи же и сам на крест вознесен быв/и копием в ребра прободен,/в руце Божии душу предал еси./Колесницею огненною возносим на Небеса,/сугубо венчался еси от Христа Бога//и Спаса душ наших. Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Распеншагося за ны Христа Бога, и разрушившаго смерти державу, непрестанно моли Богородице Дево: да спасет души наша.  Ещё тропари  Тропарь преподобному Илариону Псковоезерскому, Гдовскому, глас 4 В молитвах бодрствуя,/пресветлый храм Духа Святаго был еси,/темже и чудотворец предивный явился еси,/преподобне отче наш Иларионе./О нас моли Христа Бога/светом Божественнаго познания просветити ны//и спасти души наша. Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Дево Пренепорочная Мати Христа Бога, оружие пройде Твою пресвятую душу, егда распинаема видела еси волею Сына и Бога Твоего: егоже благословенная молящи не престай, прощение прегрешений нам даровати. Тропарь мученику Бояну (Енравоту), князю Болгарскому, глас 4 Якоже Авель, от суда братняго смерть приял еси/и кровь твою пролиял еси за Искупившаго ны честною Своею Кровию./От земнаго же к Небесному преставився Царствию,/княже и мучениче Енравоте-Бояне,//моли Царя царей о нас, присных твоих. Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Дево Пренепорочная Мати Христа Бога, оружие пройде Твою пресвятую душу, егда распинаема видела еси волею Сына и Бога Твоего: егоже благословенная молящи не престай, прощение прегрешений нам даровати. Богородице Дево, радуйся, Благодатная Марие! Господь с Тобою; благословенна Ты в женах, и благословен Плод чрева Твоего, яко Спаса родила еси душ наших. (Поклон един)

http://azbyka.ru/chaso-slov/home/

Богородичен: Богоблаженная, и от Ангел покланяемая,/и от земных всегда славословимая,/Творца Твоего и Бога, Егоже родила еси, Пресвятая Дево,/моли спастися нам. Кондак, глас 4: Чувственныя страсти победив, чистотою, яко солнце, возсиял еси,/чисто житие до конца сохранив,/и от неверия в веру многих ко Христу привел еси;/того ради от Бога нетлением почтен, чудесы твоими вся удивил еси./Молим убо тя, святителю Гурие,/молитвами твоими от бед избави нас, да зовем ти:/радуйся, отче предивный,/граду Казани похвала и утверждение. Икос: Первый сеятель был еси духовных добродетелей,/и первый пастырь, и Церкви начальник,/первый архиерей и учитель христианскому закону в новопросвещеннем граде Казани,/верныя люди питая хлебом учения благодатнаго закона,/напояя пивом духовныя благодати,/неверныя же уча познати истину и креститися святым Крещением,/и множество народа от неверия в веру ко Христу привел еси,/чистым житием Богу угодити наставив их./Сего ради Христос святому и трудолюбивому твоему телу дарова нетление и дар чудотворения:/приходящии бо с верою к цельбоносным твоим мощем приемлют неоскудныя страстей пременения,/и болезней исцеления, и грехов прощение/твоими, святе, ко Христу молитвами./Темже зовем ти:/радуйся, отче предивный, граду Казани похвала и утверждение. Песнь 7 Ирмос: Отроцы Богочестивии в Вавилоне/образу златому не поклонишася,/но посреди пещи огненныя, орошаеми,/песнь воспеваху, глаголюще:/превозносимый отцев и нас Боже, благословен еси. Не токмо тело твое нетлением прослави Бог, святителю Гурие,/но и погребальная вся пребыша крепчае новых./Мы же, сим дивящеся, зовем:/благословен Бог отец наших. Подвигов твоих ради и трудов, преподобне,/тело твое нетленно показа Подвигоположник,/гробу же и ризам вместо тления крепость дарова,/благословен Бог отец наших. Не едино тело твое, святителю, тлению бысть непричастно,/но и погребшихся с верою во единой гробнице с тобою:/молитвами твоими дву иноков нетлением одари Бог . Емуже зовем:/благословен еси, Господи, Боже отец наших.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Слава, и ныне, Богородичен: Упование и прибежище христианом,/Богородице Приснодево Марие,/не презри уповающих на Тя рабов Твоих,/требуем бо всегда Твоея помощи и заступления,/яко Мати еси Зиждителя всех, Христа Бога нашего:/тем и величаем Рождество Твое, Пречистая, и вопием:/радуйся, Богорадованная Владычице,/радуйся, спасение душам нашим и велия милость. Слава, и ныне, Богородичен: Упование и прибежище христиан,/Богородица Приснодева Мария,/не презри уповающих на Тебя рабов Твоих,/ибо мы всегда нуждаемся в Твоей помощи и заступлении,/ведь Ты – Матерь Создателя всех, Христа Бога нашего;/потому мы и величаем Рожденного от Тебя, Пречистая, и восклицаем:/«Радуйся, Богом обрадованная Владычица,/радуйся, душам нашим спасение/и великая милость!» По 2м стихословии седален, глас 1: Любовию Христовою привлекл еси вся концы земли нашея/и учил еси доброму христианскому жительству,/терпение и смирение насаждая в душах алчущих спасения,/наипаче помогаеши нам,/предстоя ныне у Царя царствующих и Владыки жизни вечныя/и моля Его,/да помилует недостойных раб Своих/и спасет души наша. (2) Любовью Христовой привлек ты все концы земли нашей/и учил доброй христианской жизни,/терпение и смирение насаждая в душах алчущих спасения;/особенно же ныне помогаешь нам,/предстоя у Царя царствующих и Владыки жизни вечной/и моля Его, да помилует Он недостойных рабов Своих/и спасет души наши. (2) Слава, и ныне, Богородичен: Тя, Пресвятая Богородице,/Ангели поют непрестанно,/яко Содетеля тех и Бога нашего несказанно во чреве Твоем заченши,/родила еси неискусомужно во спасение наше и избавление,/Егоже и молиши присно,/сущим на земли здравие даровати/и миру всему умирение./Темже и зовем Ти:/радуйся, всех родов веселие,/радуйся, Дево, христиан похвало. Слава, и ныне, Богородичен: Тебя, Пресвятая Богородица,/Ангелы воспевают непрестанно,/ибо их Создателя и Бога нашего/несказанно во чреве Своем зачав,/Ты родила, не зная мужа, для спасения нашего и избавления,/и молишь Его непрестанно/живущим на земле здравие даровать/и всему миру умиротворение./Потому мы и взываем Тебе:/«Радуйся, всех родов веселие,/радуйся, Дева, христиан похвала!»

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/prepodobn...

Таким образом, предание объединяло мир нерожденных с блаженной страной, населенной душами праведников. По другим онемеченным славянским преданиям — возвращались в небесный рай эльфов только души безгрешных младенцев, которым нечего было и забывать из омраченной греховной печалью земли. На Руси никогда не существовало таких преданий, но нечто подобное слышится в рассказах о том, что дети-малолетки видят во сне райские сады, благоухающие розами, по описанию совершенно напоминающие острова эльфов. На детские вопросы о рождении у нас, обыкновенно, отвечают, что «нашли в траве», «принесли вороны» и т. п. Все это невольно напрашивается на сопоставление с только что приведенными сказаниями немцев и онемеченных славян. В Тверской губернии, на старой-кондовой Велико-Руси, записана любопытная колыбельная песенка. Бог тебя дал, Христос даровал, Пресвятая Похвала (Богородица) В окошечко подала,— В окошечко подала,— Иванушкой назвала; Нате-тко — Да примите-тко! — запевается-начинается эта песенка. Продолжается она обращением к близким ребенку людям: «Уж вы, нянюшки, уж вы, мамушки! Водитеся, не ленитеся! Старые старушки, укачивайте! Красные девицы, убаюкивайте!» Вслед за этими увещевательными словами, с которыми-де подала малютку в окошечко «Похвала», идет самое убаюкиванье: «Спи с Бегом, со Христом! Спи со Христом, со Ангелом! Спи, дитя, до утра, до утра, до солнышка! Будет пора, мы разбудим тебя. Сон ходит по лавке, дремота по избе; сон говорит: «Я спать хочу!» Дремота говорит: «Я дремати хочу!» По полу, по лавочкам похаживают, к Иванушке в зыбочку заглядывают,— заглядывают, спать укладывают»… Многое множество других колыбельных песен распевается на Руси и над мягкой постелькой барского дитяти нянюшками-мамушками, и над холщовой или лубяной зыбкой будущего пахаря-хлебороба Русской Земли. И в каждой песенке, кем бы она ни пелась, чувствуется нежная любовь к маленькому существу, несущему в мир улыбку солнца, озарявшего потерянный рай праотцев человечества. И каждая-то песенка, тихим журчанием ручейка льющаяся над колыбелью, встречает «случайного гостя земли» приветливым обещанием всяческих благ земных. Некоторые сулят ему,— хотя бы он и был детищем бедняка-бобыля, и в глаза не видывавшего никаких приманок жизни,— что он «вырастет велик, будет в золоте ходить, чисто серебро носить, нянюшкам-мамушкам, девушкам-красавицам пригоршни жемчуга дарить» и т. д. В других утешают будущего крестьянина тем, что он «будет воевать-богатырствовати, службу царскую служить, прославлятися». Третьи сулят убаюкиваемому нечто иное, более близкое к осуществлению, вроде вятской песенки, начинающейся упоминанием о «куньей шубе», будто бы лежащей «на ногах» ребенка, и о «соболиной шапке» — у него «в головах», но вдруг совершенно неожиданно переходящей к почерпнутым из окружающей действительности словам:

http://azbyka.ru/deti/shkola-pravoslavno...

3 . Памятники древнерусской литературы, вып. 2. Жития святых мучеников Бориса и Глеба и службы им. Под ред. Д. И. Абрамовича . Пг., 1916. 4 . Бодянский О. Сказание и страсть, и похвала святых мучеников Бориса и Глеба М., 1870. Святыя мученицы Христины НА ВЕЧЕРНИ На Господи, воззвах: стихиры мученицы на 6, глас 4. Подобен: Яко добля: Христоименнаго тя звания/по достоянию сподоби/Строяй вся промыслом./Лучший бо конец имела еси во обоих,/званию дела твоя,/уневестившися Христу благочестно верою,/бывши же дщи Царя Небеснаго,/радуешися с Ним, мученице, о нас молящися. Отца возжелавши Небеснаго, славная,/нечестива родителя преобидела еси,/матерь же возлюбивши, Вышний Иерусалим,/пристрастия матерни любве отринула еси/и, обогатившися Христом вместо всех,/посем душу положила еси, мученице,/не убоявшися мук. Ни родителей пристрастие,/ни пищи наслаждение,/ни богатства имение, славная,/ни прещения, ни муки,/ни огнь, ни меч, ни глубина, ни коло,/ни зверей стремления/возмогоша тя от любве Зиждителя разлучити,/дево мученице Христино,/слава мучеников и похвала. Слава, глас 2: Якоже многоценное миро,/кровь твою принесла еси Жениху твоему Христу,/Христино мученице, страстоносице непобедимая,/возмездие же прияла еси венец нетленен от Него, досточудная,/тем умершаго угрызении ядовитых змиев/глаголом твоим жива воздвигла еси,/призванием Пресвятаго Духа./Сего ради и Небесных тя чертогов сподоби Иисус Человеколюбец/и Спас душ наших. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен. Подобен: Егда от Древа: Болезни претерпевши многия/в распятии Сына и Бога Твоего, Пречистая,/стеняше, слезящи и восклицающи:/увы Мне, Чадо сладкое!/Без правды како страждеши,/хотя избавити яже от Адама земнородныя?/Темже, Пречистая Дево,/Тебе молим верою:/милостива нам Того соделай. На стиховне Октоиха. Слава, глас 2. Анатолиево: Христоименитому званию дело/сугубо показала еси, яко воистинну,/девства твоего чистотою уневестившися Христу,/благоволением Отца и действом Духа,/мучения же бореньми твердыми/облистала еси светлее солнечных луч./Темже, яко жертва чистая и непорочная,/на Небесную принеслася еси трапезу,/с девическими и мученическими лики во веки веселящися,/с нимиже проси, Христино тезоименитая,/дароватися чтущим тя миру/и велией милости.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010