Уже при Сенусерте I Донгола была египетской провинцией. Американские раскопки под руководством Райзнера обнаружили здесь кладбище египетских чиновников, окружённых удавленными рабами-нубийцами; масса золота указывает, что сюда преимущественно привлекало пришельцев. Меньше мы слышим о войнах в Сирии. Ещё ираклеопольским фараонам приходилось иметь дело с семитами Сирии, очевидно, с крайними волнами аморейского движения. Автор поучения к сыну хвалится, что он победил семитов, и при этом даёт меткую характеристику их и их страны; труднопроходима страна презренных аму и из-за вод, и из-за множества деревьев, и из-за гор. А сами они не сидят на месте, но вечно бродят, вечно воюют со времён Гора, не побеждая и не будучи побеждаемы. Они «презренные аму», которые грабят уединённые жилища, но не нападают на населённые города. И Аменемхет I хвалится, что он прогонял азиатов, «как собак», при Сенусерте III генерал Себекху проник в Палестину и взял какой-то город Секмим, отождествляемый некоторыми с Сихемом. Торговые сношения достигли большого развития. Египетский флот из гавани Суу на Чермном море (ныне Коссейр) продолжал ходить в Пунт, другие корабли по Средиземному морю в финикийские гавани, особенно в Библ, с которым завязались уже давно и религиозные связи – его юный бог был сопоставлен с Осирисом, его богиня – с Хатхор; его кедры служили в Египте не только для построек, но и для саркофагов богатых людей. Из Сирии приходили караваны с её произведениями, особенно глазной мазью; приём одного такого каравана изобразил на стенах своей гробницы в Бени Хасане местный номарх Хнем-хотеп – эта важная в культурной истории картина достаточно известна. Продолжались мирные торговые экспедиции и в Нубию, особенно со стороны южных элефантинских номархов. Один из них, Сиренповет ходил за шкурами, слоновой костью, страусовыми перьями и т. п. Важность нубийской торговли сознавали цари. Сенусерт III, поставив свои памятники у воздвигнутых им при втором нильском пороге крепостей, в надписи устанавливает черту, через которую неграм разрешается переходить только для дипломатических и торговых целей.

http://azbyka.ru/otechnik/Boris_Turaev/d...

Патриарх Кирилл выразил соболезнования в связи с авиакатастрофой в Киргизии 17 января, 2017. Новостная служба Предстоятель Русской Православной Церкви «молится об укреплении сил всех, кого коснулась эта страшная трагедия» 17 января. ПРАВМИР. Святейший Патриарх Московский и всея Руси Кирилл в послании Президенту Киргизии Асламбеку Атамбаеву выразил соболезнования в связи с крушением самолета вблизи столицы Киргизии города Бишкека. «Глубокой скорбью отозвалась в моем сердце весть о произошедшем под Бишкеком 16 января крушении самолета, унесшем жизни более 30 человек», — говорится в послании Патриарха, которое цитирует пресс-служба Патриархии. Предстоятель Русской Православной Церкви «молится об укреплении сил всех, кого коснулась эта страшная трагедия, а также всех, кто потерял в этой катастрофе родных и близких». Транспортный самолет типа Boeing 747-400 турецкой Turkish Airlines авиакомпании, совершавший рейс по маршруту Гонконг – Бишкек – Стамбул, разбился в 1,5 километрах от взлетно-посадочной полосы международного аэропорта «Манас» столицы Киргизии утром в понедельник. Самолет рухнул на поселок Дача-Суу дачного кооператива «Авиатор» в окрестностях аэропорта. Разрушены 32 частных дома. В результате авиакатастрофы погибли, по последним данным, погибли 38 человек. Поскольку вы здесь... У нас есть небольшая просьба. Эту историю удалось рассказать благодаря поддержке читателей. Даже самое небольшое ежемесячное пожертвование помогает работать редакции и создавать важные материалы для людей. Сейчас ваша помощь нужна как никогда. Материалы по теме 12 сентября, 2023 29 августа, 2023 24 января, 2024 24 января, 2024 21 января, 2024 21 января, 2024 7 декабря, 2023 18 октября, 2023 12 сентября, 2023 12 сентября, 2023 29 августа, 2023 24 января, 2024 24 января, 2024 Поделитесь, это важно Выбор читателей «Правмира» Подпишитесь на самые интересные материалы недели. Лучшие материалы Показать еще Друзья, Правмир уже много лет вместе с вами. Вся наша команда живет общим делом и призванием - служение людям и возможность сделать мир вокруг добрее и милосерднее!

http://pravmir.ru/patriarh-kirill-vyiraz...

Согласно оборонному бюджету предполагается усилить контроль за использованием выделяемых средств на утилизацию российского ОМУ. США имеют в виду усиление контроля за ходом работ на объектах, а также добиваются от российской стороны своевременного получения разрешительных документов на реализацию соответствующих проектов. Как следует из бюджета Минэнергетики, на взаимодействие по нераспространению со странами СНГ в 2004 фин. году заложено 463,7 млн. долл., из которых России предполагается выделить не менее 425 млн. долл. Особой поддержкой традиционно пользуется программа физической защиты, учета и контроля ядерных материалов (226 млн. долл.) На программу по прекращению производства оружейного плутония выделено 50 млн. долл. (закрытие реакторов в Северске и Железногорске). На поддержку программы по утилизации избыточного оружейного плутония выделено 47 млн. долл. На программу " Атомные города " и " Инициативу по предотвращению распространения " ассигновано 40 млн. долл. На нераспространенческую помощь СНГ по линии Госдепартамента в текущем фин. году заложено 140,4 млн. долл., из которых России - около 90 млн. долл. На реализацию проектов в рамках Международного научно-технического центра (МНТЦ) направляется 69 млн. долл., включая конверсию объектов био- и химоружия. 15 млн. долл. - на укрепление экспортно-контрольной системы. К наиболее значимым результатам реализации соглашения о СУУ отнесены достижения в утилизации ядерных вооружений на постсоветском пространстве. В частности, на 12 января 2005 года ликвидировано 6564 ядерных боезаряда (всего будет уничтожено 13 300 боезарядов), 560 МБР (1473), 477 шахтно-пусковых установок МБР (831), 17 мобильных пусковых установок МБР (442), 142 стратегических бомбардировщика (220), 761 БР " воздух-земля " (829), 420 пусковых установок подводных лодок (728), 543 БРПЛ (936), 28 ПЛАРБ (48). Кроме того, повышена безопасность хранения более 260 тонн расщепляющихся материалов, усовершенствованы меры физзащиты 60 хранилищ ядерных боезарядов, 208 тонн высокообогащенного урана (ВОУ) переведено в низкообогащенный уран (НОУ), усилена охрана 35 процентов российских запасов химоружия. Фиксируются подвижки и по биологическому досье. Так, США совместно с Россией ведут работу по повышению безопасности 4 исследовательских центров по биооружию. В повестке дня - перепрофилирование 49 аналогичных объектов, прекративших функционирование.

http://ruskline.ru/monitoring_smi/2005/0...

28 Айдып турум слерге: й улуста туулгандар ортодо Крестеечи Иоанна Кудайды Каандыгында кич дегени, оно 29 Уккан ончо улус, каланчылар да, Кудайды чындыгын алынып, Иоаннга келип, креске тшкендер. 30 Фарисейлер ле дезе, олорго берилген Кудайды табын Иоаннга барып креске тшпегендер. 31 Айдарда Кайракан айткан: бу йени улузын кемге тдеп айдайын? Олор кемге тей? 32 Олор тепседе отурып, мынайда кыйгырыжып турган балдарга тей: «Слерге сыбыскы тарткан эдибис, слер слерге сыгыт сарын сарнаган эдибис, слер ыйлабадыгар». 33 Крестеечи Иоанн келип, курсак аракы ичпесте, «Оны зк-буурында шилемир бар» – дейдигер. 34 Кижи Уулы келди, ичерин ичти. «Крглегер, курсакчыл ла аракызак кижи бу, каланчылар ла кинчектлерди ол» – дейдигер. 35 Ойгорлык Ойгорлыкты ончо керектериле акталган.   Тлттирбеген тл керегинде   (Мф. 26:6-13; Мк. 14:3-9; Ин. 12:1-8)   36 Фарисейлерди бирзи Иисусты бойыла кожо ажанак деп сураган. Ол фарисей -эшке кирип, кыйын отурып алган. 37 бат, ол каланы кинчект болгон й кижизи, Оны фарисей-эште отурганын угала, майлу ак балкашта эткен экелди. 38 Оны кийнине, буды туруп, ыйлап, Оны будын кзини чачыла арчып, окшоп, майла сртп турды. 39 Мыны крл, Оны айлына кычырган фарисей ичинде айдынды: «Ол болгон болзо, Ого кем, кандый й кижи тийип турганын билер эди, ол кинчект й кижи ине». 40 Иисус ого айтты: – Симон! Мен сеге бир неме айдарга турум. – Айт, редчи – деди. 41 Иисус айтты: – Тлге береечиге эки кижи тлл болгон: бирзи – беш динарий , экинчизи – бежен. 42 олорды тлр акчазы болордо, ол экилезин тлттирбеген. Анайдарда, олорды кажызы оны артык ср? 43 – Мен бодозом, кбин тлттирбегени – деп, Симон каруу Иисус: – Сен чын сананып – деди. 44 Оно й кижи бажын бурып, Симонго айтты: – Бу й кижини крп туру ба? Мен сени айлыа келдим, сен будым суу уруп бербеди. Ол дезе, кзини будымды чачыла арчып берди. 45 Сен Мени окшободы, ол дезе Мен келгенимне бери будымды окшоп божободы. 46 Сен бажымды майлабады, ол дезе будымды майла сркштеди. 47 Оны учун айдып турум сеге: ол кп сген учун, оны кп кинчектери ташталып Кемни кинчеги ас ташталган, оны сгени де ас.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Объединенная церковь христиан веры евангельской (пятидесятники) (ОЦХВЕ). В 1928 г. во Фрунзе была организована 1-я группа пятидесятников, в нее вошли 37 чел. В 10-х гг. XXI в. общины пятидесятников существовали в Бишкеке, Токмаке, Чолпон-Ате, Таласе (их количество достигло 49). Отделения этой церкви имеются в большинстве населенных пунктов по Чуйскому тракту и севернее его, в городах Кара-Кёл, Таш-Кумыр, Майлуу-Суу, Кёк-Джангак, Джалал-Абад, Ош. В с. Беловодском (Чуйская долина) расположена резиденция Среднеазиатского епископа ОЦХВЕ. Меннониты. В 1882 г. в К. прибыли из России несколько десятков семей немцев-меннонитов, которые основали села в Таласской (Николайполь) и Чуйской (Люксембург) долинах. В 1963 г. представители братских меннонитов примкнули к Союзу ЕХБ. В 1906 г. в с. Орловка (ныне Кеминского р-на Чуйской обл.) начал проповедовать свое учение адвентист Ф. Триппель, и вскоре здесь появилась группа христиан, объединившихся в «Первую церковь христиан-адвентистов седьмого дня в Туркестане». В 1911 г. община обратилась к властям Сырдарьинской обл. с просьбой разрешить строительство молитвенного дома, к-рая была удовлетворена в 1915 г. Община в с. Орловка, насчитывавшая в то время 50 чел., стала 1-й официально зарегистрированной адвентистской церковью в Туркестане. В 1928 г. появилась церковь адвентистов в Кара-Балте, в 30-х гг. XX в.- в Таласе, в 1933 г.- в с. Калининском Таласской обл., в 1953 г.- в Токмаке, в 1956 г.- во Фрунзе, в 60-х гг. XX в.- в Караколе. Всего на территории К. насчитывается 30 общин адвентистов седьмого дня. Иеговы свидетели ведут особо активную прозелитическую деятельность. Приверженцев этой религ. орг-ции в республике насчитывается более 6 тыс. чел., объединенных в 49 общин. Мормоны представлены Церковью Иисуса Христа святых последних дней. Действует с окт. 1991 г. Объединяет ок. 14 тыс. прихожан, 35% из к-рых составляют этнические киргизы. Церковь получила регистрацию 3 нояб. 1992 г. в Мин-ве юстиции К. и 3 нояб. 1998 г. в Гос. комиссии при Правительстве К. по делам религий. Отд-ния работают в Бишкеке, Канте, Караколе, Чолпон-Ате, Оше, Таласе.

http://pravenc.ru/text/1840153.html

  7-8 Шакирттери тамак сатып алуу чн шаарга кетишкен. Ошол кезде бир самариялык аял кудуктан суу алганы келди. Ыйса андан: — Ичкенге суу берчи, — деп тнд.   9 — зз иудей болуп туруп, менден, самариялык аялдан суу сураганыыз кандай? — деп та калды аял.   Мындай дегени, иудейлердин самариялыктар менен такыр мамилеси болгон эмес.   10 — Эгер Кудайдын сага эмне бергиси келгенин жана суу сураган адамдын ким экенин билсе, анда сен Анын знн сурар эле, ошондо Ал сага мр суусун бермек, — деди Ыйса ага.   11 — Мырза, — деди аял, — суу сузар идишииз жок экен, кудук болсо тере, анан ошол мр суусун кайдан аласыз? 12 Же ушул кудукту калтырган тп атабыз Жакыптан да улуусузбу? Ал з да, балдары да, малы да ушундан суу ичкен.   13 Ыйса ага мындай жооп берди:   — Бул суудан ичкен адам кайра дагы суусайт. 14 Ал эми кимде-ким Мен берген суудан ичсе, ал тблк суусабас болот. Мен берч суу анын ичинде тблк мр тартуулоочу кайнар булакка айланат.   15 Анда аял:   — Мырза, мага да ошол суудан бериизчи. Мен да мындан ары чакабайынчы, суу алам деп бул жерге келе бербейинчи, — деди.   16 Ыйса ага:   — Барып, кйд чакырып кел, — деди.   17 — Менин кйм жок, — деди аял.   — Кйм жок дегени туура, — деди Ыйса. 18 — Сен беш жолу кйг чыккан эле, бирок азыркы кй эмес. Муну туура айтты.   19 Аял Ыйсага:   — Мырза, пайгамбар экениизге кзм жетип турат. 20 Бирок биздин ата-бабаларыбыз мына бул тоонун башында ийбадат кылышчу экен, ал эми силер, иудейлер, табынуучу жай Иерусалимде гана болуш керек дейсиздер, кайсынысы туура? — деди.   21 — Айтканыма ишен: асмандагы Атабызга бул тоонун башында жана Иерусалимде гана эмес, бардык жерде табына турган убакыт келет, — деп жооп берди Ыйса. 22 — Силер кимге табынып жргнрд билбейсиер, биз болсо билебиз. Анткени Кудай иудейлер аркылуу адамзатты куткармак. 23 Чыныгы табынуучулар Атабызга Рухун жетегинде, акыйкатты таанып табына турган убакыт келет. Ал тургай келип да калды. Атабыз ушундай табынуучуларды каалайт.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

20 Баары жеп тоюшту. Нандын арткан змдрн жыйнашканда, он эки себет толду. 21 Аялдар менен балдарды айтпаганда, жеген эркектердин эсеби беш мидей эле.   Ыйсанын суу ст менен басышы   22 Ушундан со, Ыйса шакирттерин кайыкка олтургузду. Элди коё бергичекти знн мурда аркы йзг сзп ткл деп буюрду. 23 Элди таркаткан со, з жалгыз сыйынуу чн тоого чыкты. Тн киргенге чейин тоодо жалгыз калды. 24 Кайык болсо жээктен алыстап, бет мадайдан соккон шамалдан улам чо толкундарды жирей, ара жылып баратты. 25 Та азанда Ыйса суу ст менен басып, шакирттерине келди. 26 Анын суу стнн басып келе жатканын кргн шакирттердин рй учуп, Аны арбак экен деп ойлоп, корккондугунан бакырып жиберишти.   27 Ыйса ошол замат аларга:   — Коркпогула, бул Мен элемин! — деди.   28 Петир болсо:   — Устат, эгер бул сен болсо, анда «суу ст менен басып кел» деп буйручу мага, — деди.   29 Ыйса:   — Кел, — деди.   Ошондо Петир кайыктан чыгып, суунун ст менен Ыйсага жнд.   30 Бирок шамалды крп, коркуп кетти. Чгп баратып: — Эгем, мени сактап кал! — деп кыйкырып жиберди.   31 Ыйса дароо колун созуп, аны сйй калды да:   — Ишеними аз десе, эмне чн шектенди? — деди.   32 Алар кайыкка тшкнд, шамал басылды.   33 Кайыктагылар Ыйсага таазим кылышып: — Сен чындыгында Кудай Уулусу, — дешти.   Генисареттеги оорулуулардын сакайышы   34 Алар клдн аркы бетине сзп тп, Генисарет жерине жетишти. 35 Жергиликт эл Ыйсаны таанышып, бткл аймакка кабар таратып, Анын алдына бардык оорулууларды алып келишти. 36 Анан Ыйсадан «алар жок дегенде киймииздин этегине колун тийгизсе болобу» деп суранып жатышты. Ал эми колун тийгизгендердин баары куландан соо болуп айыгып кетип жатышты.   15   Ата-бабалардын салты   1 Ошондо Иерусалимден фарисейлер менен дин мугалимдери келип, Ыйсага мындай дешти:   2 — Эмне чн шакирттери улуулардан калган салтты бузуп жатышат? Алар кол жуу расмисин сактабай эле нан жешет экен.   3 Ыйса аларга мындай жооп берди:   — А зрч? Эмне чн зр салттарыарды шылтоолоп, Кудайдын осуятын бузуп жатасыар?

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

21 Ал бизге мындай осуят калтырган: «Кудайды сйгн киши боордошун да сйсн».   5   Ишеним менен сй   1 Ким Ыйсанын Машаяк экенине ишенсе, ал Кудайдын баласы. Атасын сйгндр баласын да сйт. 2 Кудайдын балдарын сйрбзд Анын зн сйгндгбздн жана осуяттарын сактаганыбыздан билебиз. 3 Кудайдын осуяттарын сактаганыбыз — Аны сйгндгбз. Кудайдын осуяттарын сактоо болсо оор эмес. 4 Ким Кудайдын баласы болсо, бу дйнн жеет. Бул дйнн биз ишенимибиз менен жеебиз. 5 Бу дйнн Ыйсанын Кудай Уулу экенине ишенч адамдан башка ким жее алат? Эч ким!   Ыйса Машаяк ким?   6 Ыйса Машаяк бизге келгенде сууга чмл расмисинен ткн да канын тккн. Суу эле эмес, суу жана кан аркылуу келген. Ыйык Рух буга кб. Анткени Ыйык Рух — акыйкаттын з. 7 Демек, ч кб бар: 9 Биз пенделердин кб сздрн кабыл алып жрбз, ал эми Кудайдыкы болсо алардыкынан салмактуураак, анткени Ал бизге з Уулу тууралуу айткан. 10 Кудай Уулуна ишенген адамдын дилинде Кудайдын ушул сз жашайт. Кудайга ишенбеген адам Аны калпычы кылып крстт, анткени Кудайдын з Уулу тууралуу айткан сзн ишенбейт. 11 Мына, бул Кудайдын сз: Кудай бизге тблк мр берди жана бул мр Анын Уулунда. 12 Дилинде Кудай Уулу жашаган адамда мр бар, ал эми дилинде Кудай Уулу жашабаган адамда мр жок.   Кудайдын Уулу бизди кндн сактап, тблк мр берет   13 Мен бул сздрд Кудай Уулуна ишенген силер тблк мрг ээ болгонуарды билип алсын деп жаздым. 14 Кудайдын эркине жаккан бир нерсе сурасак, Ал бизди угат деп тере ишенебиз. 15 Эмне сурасак да бизди уккандыгын билсек, демек, сураганыбызды бергендигин да билебиз.   16 Боордошунун лмг алып барбай турган кн кылып жатканын кргн адам ошол чн сурансын, ошондо Кудай анын мрн сактап калат. Сурансын дегенде лмг алып барчу кн жннд айткан жокмун. 17 Адилсиздиктин баары кн, бирок лмг алып барбай турган да кн бар. 18 Биз кимдин атасы Кудай болсо, ал кн жасай бербесин билебиз. Кудай Уулу аны сактагандыктан азгыруучу ага зыян кыла албайт.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

26 Андыктан жансыз дене лк сымал, ишсиз ишеним дагы лк.   3   Сздн кч   1 Боордошторум, бир азыар эле окутуучу болгула. Себеби бизге, окутуучуларга, сурак катуураак болорун билесиер. 2 Баарыбыз те кп кн кетиребиз. Ким сйлгн сзнн кн кетирбесе, ал бтндй денесин башкара алган жеткиле адам.   3 Мына, атка ооздук катып, анын бт денесин башкарабыз. 4 Же кемелерди алалык: алар кандай чо болбосун, кандай катуу шамал айдабасын, аны башкарган киши каалаган жагына кичине бургуч менен бура алат. 5 Ошондой эле тил дагы денебиздин кичине мчс, бирок чо нерсени кылат. Байка, кичинекей эле от чо токойду жок кылат! 6 Тил — от, ал денебиздеги жамандыкка толгон дйн. Биздин бт жашообуз аркылуу жамандыкты таратат. Тозоктун оту менен бт жашообузду рттп жок кылат.   7 Адам бардык айбандарды, канаттууларды, сойлоп жрчлр менен деиз жаныбарларын башкарып келди жана башкарууда, 8 ал эми тилди эч ким башкара албайт. Бул — ээ бербеген жамандык. Ал лтр турган ууга толгон.   9 Тилибиз менен Эге Атабызды алкайбыз, ошол эле тилибиз менен Кудайга окшош жаралган адамдарды каргайбыз. 10 Бир эле ооздон алкыш да, каргыш да чыгат! Боордошторум, мындай кылган жарабайт. 11 Бир эле булактын кзнн шор да, шор эмес да суу чыгабы? 12 Боордошторум, анжирден зайтун же жзмдн анжир сп чыкпайт. Ошол сымал бир эле булактан шор да, шор эмес да суу агып чыкпайт.   Акылмандыктын эки тр   13 Араарда акыл-эст, тшнг кенен адам барбы? Болсо, анысын пакиза жрм-туруму, акылгй момундугу менен далилдесин. 14 Эгер ичиерде ачуу кр албастык менен змчлдк жашаса, анда акылмандыгыарга мактанып, чындыкты бурмалабагыла. 15 Мындай «акылмандуулук» кктн келген эмес, ал жерден, кнкр адамдан жана ибилистен келген акылмандуулук. 16 Каерде кр албастык менен змчлдк болсо, тартипсиздик менен трд жаманчылык да ошол жерде.   17 Ал эми кктн келген акылмандыгы бар ишенгендер э алды кндн бошонгон таза жркт, тынчтыкты сйч, момун, тил алчаак, башкаларга кайрымы менен жакшылыгы кп, ниети ак жана астейдил болушат.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

54 Иудейде Галилейге келеле эткен бу кайкал Иисусты экинчи кайкалы болгон.   5   Суббот кнде оору кижини   1 Мыны кийнинде иудей байрам болгон, Иисус Иерусалимге келген. 2 Иерусалимде Кой каалгазыны еврейлеп Вифезда дейтен суубуунты бар. Анда беш ткш болгон. 3 Ичинде кп оору улус: сокор, аксак, курулгак оорулу улус сууны чайбаларын сакып. 4 Кудайды ангели дезе, кезик аразында байагы сууга тжп, чайбалтып турган. Суу чайбалза, ого озолоп киргени кандый да ооруда болгон. 5 Анда одус сегис оорып кижи болгон. 6 Иисус оны крл, оорыганы удап калганын билип, ого айтты: – деп туру ба? 7 – Эйе, Кайракан , – деп, оору кижи каруу – суу чайбалганда, мени сууга кийдирер кижи Барып мене озо ск кижи кирип калган турар. 8 – Тур, тжгиди алып, базып – деп, Иисус ого айтты. 9 Байагы кижи ол тарый тжгин алып, база берди. Ол суббот кнде болгон, 10 оны учун иудейлер кижиге айттылар: – Бгн суббот кн эди, сеге тжк аларга 11 Ол каруу – «Тжги ал, базып деп, мени айтты. 12 Оно сурадылар: – «Тжги ал, базып деп, сеге айткан кижи кем болотон? 13 кижи дезе ол кем болгонын билбеген, нени учун дезе Иисус анда турган улусты ортозына калган. 14 Мыны кийнинде Иисус ого байзыда туштайла, айтты: – Бат, сен Сеге мына неме болбозын деп, база кинчек этпе. 15 Бу кижи барала, оны Иисус деп, иудейлерге айтты. 16 Мыны суббот кнде эткени учун иудейлер Иисусты срп, лтрерге турдылар. 17 Ол айтты: – Адам Бойыны керегин эмдиге эдет, Мен де эдип 18 Ол суббот кнди байлаарда болгой, Кудайды Адазынып, Бойын Кудайга тейлеген учун иудейлер Оны там истеп, лтрерге турдылар. 19 Бого каруу эдип, Иисус айтты: – Чынын, чынын айдадым слерге: Адазыны эдип турганын крбгнч, Уулы таына Бойы нени де эдип болбос. Адазыны эдип турганын Уулы да эдет. 20 Адазы Уулына карузып, Бойыны нени ле эдип турганын Ого кргзет. Слерди кайкадып, мына да артыкты эдип кргзер. 21 Ада лгндрди тиргизип, олорго берген чилеп, Уулы да берейин дегенге, берет. 22-23 Ада кемди де Аданы тоогондый, ончозы Уулын тооп деп, Ол эдерин Уулыны табына берген. Уулын тообогоны, Оны ийген Аданы тообогоны ол. 24 Чынын, чынын айдадым слерге: Мени сзимди угуп, Мени Ийгенге бткени, Ол – лмне кечкен. 25 Чынын, чынын айдадым слерге: й келедири, те келди: лгндр Кудай Уулыны нин угар; угала, тирилер. 26 Канайып Ада Бойында Бойы анайып Бойында Бойы болорын Уулына да берген. 27 Ол Кижи Уулы болгон учун, да эдерин Оны табына салып берген. 28 Мыны кайкабагар, нени учун дезе ск салар ончозы Кудайды Уулыны нин угар й келедири. 29 эдип тирилер; эдип буруладарга тирилер. 30 Мен Бойым таына нени де эдип болбозым: канайып уккам, анайып эдип Мени чындык, нени учун дезе Бойымны табымла эдип деп турган эмезим, Мени ийген Аданы табыла эдип турум.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010