Разделы портала «Азбука веры» дайджест 13 Дек 2022 Российский предприниматель Виктор Бут, осужденный в США по обвинению в попытке незаконной торговли оружием и поддержке терроризма, вернулся в Россию и рассказал о пытках и унижениях в американской тюрьме. В интервью на  Russia Today россиянин пожаловался, что в заключении ему не давали землянику, чеснок и укроп. Курица, по его словам, была слишком большой, а по средам давали гамбургеры с картофелем фри. «И когда я общался с начальниками этих служб, они мне говорили: «Что вам не нравится?». Я говорю: «Извините — а вы сами бы это ели?» Это несъедобно, не по-человечески. Я два года в тайской тюрьме отсидел — насколько она была ужасная грязная, скучная, но там хотя бы они давали любую еду, которую ты можешь заказать, у них не было проблем — если я захотел что-то, спрашивали: «Что ты хочешь?»», — рассказал бывший узник. При этом Бут отметил, что в американской тюрьме, где он провел около 14 лет, он не сталкивался с проявлениями русофобии ни со стороны других заключенных, ни со стороны персонала. «В основном все были как-то настроены с какой-то симпатией к России. Или, по крайней мере, если они ничего не знали, они, по крайней мере, спрашивали что-то про Россию», — подчеркнул Бут. Другие новости Православие о Опросы  Загрузка ... Популярное Сейчас в разделе 6  чел. Всего просмотров 447 тыс. Всего записей 3190 ©2024 Азбука новостей к содержанию Входим... Куки не обнаружены, не ЛК Размер шрифта: A- 15 A+ Тёмная тема: Цвета Цвет фона: Цвет текста: Цвет ссылок: Цвет акцентов Цвет полей Фон подложек Заголовки: Текст: Выравнивание: Сбросить настройки

http://azbyka.ru/news/viktor-but-o-pytka...

  3 Бу жыгач уста эмес беле? Мариямдын уулу, Жакып, Жосе, Жйт жана Ысмандардын бир тууганы го бул? Карындаштары да биздин арабызда турушат го? — деп та калышты. Ошентип алар Ыйсаны четке кагышты.   4 Ошондо Ыйса аларга мындай деди:   — Пайгамбар бардык жерде кадыр-барктуу болсо да, з жери, туугандары жана й-блснн ичинде анын кадыры билинбейт.   5 Ыйса ал жерден бир нече оорулууга колун коюп айыктыргандан башка эч кандай кереметтерди крст албады.   6 Алардын ишенбестигине ушунчалык та калды.   Ошондон кийин Ыйса айлана-тегеректеги айыл-кыштактарга барып, андагыларга таалим берип жрд.   Он эки шакиртке берилген тапшырма   7 Анан он эки шакиртин чакырып алып, эки-экиден кызматка жнт баштады. Аларга кара кчтрд башкарганга бийлик берди.   8 — Жолго жалгыз таяктан башка эч нерсе: нан да, баштык да албагыла, белбооорго тыйын да тйбгл, 9  бирок бут кийим кийгиле да, ашык кийим албагыла! — деп буйруду.   10 Дагы мындай деди:   — Кайсы й силерди кабыл алса, барган жериерден кеткиче, ошол йд калгыла. 11 Эгерде кайсы бир жерде силерди кабыл албаса жана сзрд укпаса, анда ал жактан чыгып баратып, алардын четке кагылганынын белгиси катары бутуардын чаын кбп салгыла.   12 Ошентип алар жолго чыгышып, адамдарга ниетиерди згрткл деп жар салышты. 13 Адамдардан кп жиндерди кубалап чыгышып, далай оорулууларды май менен майлап айыктырып жршт.   Жакыянын лм   14 Мунун баары Ирод падышага жетти. Анткени бардык жерде Ыйсанын аты чыгып кетти. Кээ бирлр: «Бул Жакыя чмлдрч, ал тирилип кетиптир, укмуштуу иштерди кылып жатканынын себеби ошондон», — дешти. 15 Кээ бирлр болсо: «Бул Илияс пайгамбар!» — дешсе, дагы бирлр: «Бул байыркы пайгамбарларга окшогон дагы бир пайгамбар!» — дешти. 16 Ирод муну укканда: «Бул мен башын алдырган Жакыя! Ал тирилип кеткен турбайбы!» — деди. 17 Жакыяны Ирод з киши жиберип карматып, камакка алдырткан. Ирод иниси Филиптин аялы Иродияга йлнп алган. Жакыяны ал ошол аялы чн трмг отургузган. 18 Анткени Жакыя Иродго: «Инидин аялын алып алганы туура эмес!» — деген.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

10 Ал з бул дйнд бар эле, дйнн Ошол жараткан болчу, бирок дйндглр Аны тааныбады. 11 з тандаган элге келди, бирок алар Аны кабыл алышпады. 12 Ал эми кабыл алып, Ага ишенгендердин баарына Кудайдын балдары болуу укугун берди. 13 Алар табигый жол менен же пенденин каалоосу менен эмес, Кудай аларга чыныгы мр бергендиктен гана Анын балдары боло алышты. Алар тпк аталары ким болгонунан же адамдардын каалоосунан эмес, Кудай з аларды балдары кылган.   14 Сз адам болуп, арабызда мр срд. Ошондо биз Кудай Атанын жалгыз Уулунун чексиз улуулугун крдк. Кудайдын болгон ырайымы менен акыйкаты Анда эле. 15 Жакыя Ал жннд мындай деп жар салды: « " Аркамдан келе жаткан менден улуу, анткени ал мен трл электе эле бар болгон " деген кишим ушул». 16 Анын чексиз ырайымынан баарыбыз батанын стнн батага ээ болуп келе жатабыз. 17 Муса пайгамбар аркылуу мыйзам берилсе, Ыйса Машаяк аркылуу ырайым менен акыйкат берилди. 18 Кудайды эч ким, эч качан кргн эмес, Аны бизге Атасына э жакын болгон жалгыз Уулу таанытты.   Жакыянын Машаяк тууралуу айтышы   19-20 Иерусалим шаарындагы иудей башчылары тарабынан ким экендигин билип келг жиберилген динкызматчылар менен лебиттерге Жакыя жооп бердн баш тартпай:   — Мен Машаяк эмесмин, — деп ачык айтты.   21 Алар:   — Жок, ал эмесмин, — деп жооп берди Жакыя.   — Жок. 22 Жиберген кишилерибизге жооп бергендей бололу. Сен з жннд эмне дейси?   23 Ошондо Жакыя мындай деди:   — Мен, Ышая пайгамбар айткандай, «Эгебизге жолду тздгл!»— деп члд жар салган кабарчымын.   24 Бул адамдар фарисейлер тобунан эле.   25 Алар Жакыядан дагы: — Эгер Машаяк да, Илияс да, келе турган Пайгамбар да болбосо, эмне чн адамдарды Кудай жолуна чакырып сууга чмлдр расмисинен ткрп жрс? — деп сурашты.   26 Жакыя:   — Мен тек гана сууга чмлдр расмисин ткрп жрм. Араарда силер тааныбаган бир турат. 27 Ал з ишин менден кийин баштайт, ошентсе да мен анын бут кийиминин боосун чечг татыксызмын, — деди.   28 Бул окуя Жакыя чмлдр расмисин тп жргн Иордан дарыясынын чыгышындагы Бейтани айылында болду.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

11 Бирок аталган касиеттердин баарын бир эле Рух ыроолоп, з эркине жараша ар кимге з касиетин блштрп берет.   Кп мчдн турган бир Дене   12 Машаякты кп мчдн турган денеге окшотсо болот: кп мчдн куралганы менен, дене бир эле. Анын курамындагы мчлр да кп болгону менен, алардын баары бир эле дененин блктр. 13 Ошо сымал, биз да: иудей же башка улуттагы, кул же эркин адам болобузбу, — баарыбыз бир эле Рух аркылуу чмл расмисинен тп, бир денеге — Машаяктын денесине мч болдук. Баарыбыздын ичибизге Кудай бирдей Ыйык Рухун салып берген.   14 Ошентип, дене бир мчдн эмес, кп мчдн турат! 15 Эгер бут: «Мен кол эмесмин, демек денеге эч тиешем жок», — десе, ошон чн эле ал денеге тиешел болбой калабы? 16 Же кулак: «Менин денеге эч тиешем жок, себеби мен кз эмесмин», — десе эле, денеге тиешел болбой калабы? 17 Эгерде бтндй дене кздн эле турса, анда анын угуу сезими кайда? Же ал кулактан эле турса, анда жыт билч сезими кайда калат? 18 Кандай десе да, дене мчлрн Кудай з каалагандай, ар бирин тулку бойдогу з ордуларына жайгаштырган. 19 Эгерде бир эле мч бар болсо, анын эмнеси дене? 20 Демек, мч кп болгону менен, дене бир эле.   21 Ошентип, кз колго: «Сенин мага кереги жок» же баш буттарга: «Мен силерге муктаж эмесмин» деп айта албайт. 22 Тескерисинче, дененин э талуу мчлр керект болуп чыгат. 23 Анча деле баркы жок днгндрн кбрк кам крп, згч аяр мамиле кылсак, 24 кбрк баркталгандары буга муктаж деле эмес. Бирок Кудай мчлрдн баарын дене кылып кураштырганда, муну баркы азыраагы кбрк баркка ээ болгондой кылып койгон. 25 Ошентип, дене ич ара блнбй, мчлрдн баары те бири бирине кам крт. 26 Дененин бир эле мчс кыйналып калса, бардыгы чогуу жабыр тартат. Бир эле мч сыйга татыса, аны менен кошо бардыгы кубанат.   27 Силер ар бириер з алдынча мч болуп, бардыгыар биригип Машаяктын денесин тзср. 28 Жыйын ичинде Кудай бардыгын з-з ордуна коюп, биринчисин — элчи, экинчисин — пайгамбар, чнчсн — таалимчи кылып, дагы башкаларына керемет крст, дарттан айыктыруу, жардам бер, жыйын жетект, бтн тилдерде сйл касиеттерин берди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  14 Аскер адамдары сурашты:   — Бизчи? Кандай кылышыбыз керек?   Жакыя аларга:   — Эч кимди зордобогула, кордобогула жана алган айлыгыарга ыраазы болгула, — деп жооп берди.   15 «Машаяк ушул болду бекен?» — деп мттнп, ктп турган жамы журтка Жакыя мындай деди:   16 — Мен силерди сууга чмлдрп жрм, менден алда канча кудуретт бир келе жатат. Мен анын бут кийиминин боосун чечг да татыбайм. Ал силерди Ыйык Рухка жана отко чмлдрт. 17 Ал з кырманын тазалоо чн кргн кармап даяр турат. Буудайын кампасына жыйып, топонун чпс отко ыргытат.   18 Жакыя элге дагы башка кп насааттарды айтып, Жакшы Кабарды жарыялады. 19 Ал аймак башчысы Ироддун да кылгандарын айтып, ашкере кылды. Ирод бир тууган инисинин аялы Иродияны алып, жана башка дагы кп жамандыктарды жасаган эле. 20 Анысы аз келгенсип, стн дагы кошуп, Жакыяны трмг камады.   Ыйсанын чмл расмисинен тш   21 Эл сууга чмл расмисинен тп жатканда, Ыйса да чмлд. Чмлгндн кийин, сыйынып турганда, асман ачылып, 22 кгчкн кейпинде Ыйык Рух стн тшт. Ошондо кктн: «Сен Менин сйкт Уулумсу. Мен Сага ыраазымын!» — деген н чыкты.   Ыйсанын ата теги   23 Ыйса з кызматын баштаганда отуз жаштын тегерегинде болчу. Ал адамдардын ою боюнча Жусуптун уулу деп эсептелч. Демек, Анын санжырасы мындай: Ал Жусуптун, Элийдин, 24 Мататтын, Лебинин, Мелхинин, Жанайдын, Жусуптун, 25 Мататайдын, Амостун, Ноомдун, Эслинин, Нагайдын, 26 Мааттын, Мататайдын, Шимейдин, Жасектин, Жоданын, 27 Жаханандын, Ырыстын, Зоробабылдын, Шелтиелдин, Неринин, 28 Мелхинин, Адынын, Косамдын, Элмадамдын, Эрдин, 29 Жашыянын, Элийезердин, Жоримдин, Мататтын, Лебинин, 30 Шемондун, Жйттн, Жусуптун, Жонамдын, Элиякимдин, 31 Мелейдин, Меннанын, Мататтын, Натандын, Дттн, 32 Жесейдин, Абыттын, Обоздун, Шалмондун, Наасондун, 33 Аминадаптын, Рамдын, Эсрондун, Перестин, Жйттн, 34 Жакыптын, Ыскактын, Ыбрайымдын, Терахтын, Нахордун, 35 Серухтун, Регунун, Пелектин, Эбердин, Шеланын, 36 Кайнандын, Арпакшаттын, Шемдин, Нухтун, Лемектин,

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

7 Жаза тартып кыйналганыарда, буга чыдагыла. Анткени менен Кудай силерге з балдары катары мамиле кылып жатат. Же атасы жазалабаган бала болобу? 8 Эгерде башка балдарга окшоп тарбияга чакырылбасаар, анда Анын балдары экениер анык эмес. 9 з аталарыбыз бизди жазалап турушса да, биз аларды урматтайбыз. Андай болсо, тблк мр србз десек, рухий Атабызга андан бетер баш ийишибиз керек эмеспи? 10 Аталарыбыз бизди кыска убакыттын ичинде здр туура кргндй тарбиялашты. Кудай болсо биздин эле пайдабызды ойлоп, зндй ыйык болсун деп тарбиялайт. 11 Тартипке салынып жаткан убакта бул бизди кубандырбайт, тескерисинче жаныбызды кейитет. Бирок ушундай тарбия кргн адам кийин такыбаа, бейпил жашоонун зрн крт.   Насааттар жана эскертлр   12 Ошентип, шалдайган колуарды кайра ктрп, калчылдаган тизеерди бекемдегиле. 13 Аксаган бут чалынып жыгылбастан, кайра айыксын чн тз жолдо жргл.   14 Бардык адамдар менен ынтымакта болгонго аракет кылгыла. Адал жашоого умтулгула, анткени адал болбогон бир дагы адам Эгебизди кр албайт. 15 Абайлагыла, Кудайдын ырайымынан эч кими куру калып жрбгл. Араардан кимдир бирнн уу смдк сымал сп чыгып, кбн залакасын тийгизип, арам кылышына жол бербегиле. 16 Араардан эч ким Эйсапка окшоп, бузукулукка кирип, Кудайга жакпагандай мр србсн. Бир аяк аш чн ал тугуч уулга тиешел укугун сатып жиберген. 17 зр билгендей, Эйсап кийин атасынын тугуч уулга бериле турган батасын алгысы келгенде, четке кагылган. Кз жашын клдтп жалбарса да, жасаган ишин згрт алган эмес.   18 Силер кзр крп, колуарды тийгизе алган Синай тоосунун, алоолонуп жанган оттун жанына барган жоксуар. Туш-туштан каптаган карагылыкка, алай-длй тшкн бороонго кабылган жоксуар. 19 Кулак жарган сурнайдын нн, жанга баткан, мындан ары укпасак экен дегидей сздрд эшиткен жоксуар. 20 Анткени алар Эгебиздин: «Тоого айбан тийсе да ташбарага алынып, лтрлсн!» — деген буйругун ктр алышкан жок. 21 Бул крнш рй учурарлык болгондуктан Муса: «Жаным чыгып, муунум калчылдап турат»,— деген.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

13 Кудай бардык душмандарын Анын бут алдына алып келгенчекти Ал ошол жерде олтурмакчы. 14 Ал бир жолку курмандыгы менен ыйыкталгандарды эч кынтыксыз кылып койду. 15 Ыйык Рух да бизге бул тууралуу кблндрп турат. Ал биринчи мындай дейт:     16 «Эми болсо Ысрайылдын   Эли менен жаы тзгн   Келишимим мындай болот:   Мыйзамымды салып коём   Мен алардын клн,   Жазып коём жргн».     17 Анан дагы мындай дейт:   «Мурда кылган кнлрн,   Жамандыгын эч эстебейм».     18 Ал эми кнлр кечирилген со, алар чн курмандык чалуунун эч кереги жок болуп калат.   Кудайга жакын келели   19 Боордошторум, Ыйсанын тккн каны аркылуу биз эми эч кысылбастан э ыйык жайга кире алабыз. 20 з денесин курмандыкка бергени менен Ал бизди Кудайдан блп турган кшгн айрып, тблк мрг алып барчу жаы жол ачты. 21 Бизде Кудай йн башкарган улуу Дин кызматчы бар болгондуктан, 22 бизди тазартуу чн кыянаттыкка толгон абийирибизге Ыйсанын каны чачылып, денелерибиз таза сууга жуулганын билип, Кудайдын алдына таза жрк жана бекем ишеним менен баралы. 23 Ачык айтып жргн мтбздн тайбай, аны бекем карманалы. Анткени бизге убадасын берген Кудай ишенимд. 24 Бири-бирибизди башкаларды сйгнг жана жакшылык кылганга шыктандырууну ойлойлу. 25 Кээ бирлр чогулуштарыбызга барбай коюуну адат кылып алышкан д. Бирок биз алардай болбой, андан кр, бири-бирибизге жигер берип туралы. Эгебиздин кайтар кн жакын калганын билебиз го.   26 Эгерде акыйкатты билип алып, анан кайра эле атайлап кн кылганыбызды уланта берсек, анда кнлрбздн эч кандай курмандык арылта албайт. 27 Ошондо жрк шн алган кыямат сотун жана Кудайга каршы чыккандарды жалмай турган оттун келишин ктдн башка аргабыз калбайт. 28 Эгер Мусанын мыйзамын бузган адам эки же ч кбнн алдында эч аёосуз лм жазасына тартылган болсо, 29 анда Кудай Уулун тебелеп-тепсегендер, здрн кнлрдн тазалаган Келишим канын ыйык тутпагандар жана ырайым Рухун кордогондор канчалык оор жазага татыктуу деп ойлойсуар!?

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

По всей вероятности, он соответствует январю. Второй – Мархи-бут, т. е. «месяц поста». В это время был семидневный «отцовский пост», называемый также «христианским», соответствующий великому посту. Третий – Бекрик-бут, или «кукушкин месяц», соответствует марту. В это время прилетает кукушка, начинается весна. Апрель называется Тушолибут, по празднеству в честь Тушоли. Пятый – Сели-бут, кажется, соответствует маю. Мангл-бут, или «месяц покосов», по-видимому – июнь. Мятцели-бут назван по празднеству Мятцели, это, скорее всего, июль. Мяцхали-бут назван тоже по празднеству; кажется, это август, или часть июля и августа. Тау-бут, т. е. «месяц атавы», или вторичной травы после покоса, по-видимому, сентябрь. Ардари-бут – «месяц молотьбы», один из осенних месяцев (октябрь). Орхи-бут – тоже осенний месяц. В это время баранов пускают к овцам. Наконец, Огой, кажется, соответствует декабрю. До этого времени откармливают баранту, а с этого месяца начинают резать Тогда же бывает празднество Огой. У чеченцев мы находим вполне развитую систему политеизма или многобожия. Но у них нет единообразной стройной системы мировоззрения, исходящей из какой-нибудь одной основной идеи, с разделением богов на старших и младших. Напротив, у чеченцев мы встречаемся с двумя противоположными системами богов. С одной стороны, культ предков и народных героев, а с другой – поклонение обоготворенным силам природы. Эта двойственность, как и у многих других народов (между прочим, осетин), остается в полной силе и в настоящее время. Она, надо думать, существовала и с самого начала. Разделение труда не только между отдельными божествами, но даже и между упомянутыми двумя главными категориями, плохо выработано. Обязанности и права богов не разграничены, и часто для одной и той же группы явлений имеются у чеченцев несколько богов. В этом отношении им далеко до греков и римлян, у которых специализация труда, как известно, была доведена между богами до крайних пределов. Во главе всех богов у них стал не громовержец, как у греков и римлян, и не небо, как у многих других народов, а Дэла – Бог, постепенно воспринявший в себя атрибуты христианского и магометанского Бога.

http://azbyka.ru/otechnik/religiovedenie...

Эта ночь была особенно длинной и тревожной. Васютке всё казалось, что кто-то плывёт по Енисею. То он слышал шлёпанье вёсел, то стук моторки, то пароходные гудки. Под утро он и в самом деле уловил равномерно повторяющиеся звуки: бут-бут-бут-бут… Так могла стучать только выхлопная труба рыбосборочного катера-бота. — Неужели дождался? — Васютка вскочил, протёр глаза и закричал: — Стучит! — и опять прислушался и начал, приплясывая, напевать: — Бот стучит, стучит, стучит!.. Тут же опомнился, схватил свои манатки и побежал по берегу навстречу боту. Потом кинулся назад и стал складывать в костёр все припасённые дрова: догадался, что у костра скорей его заметят. Взметнулись искры, высоко поднялось пламя. Наконец из предрассветной мглы выплыл высокий неуклюжий силуэт бота. Васютка отчаянно закричал: — На боте! Э-эй, на боте! Остановитесь! Заблудился я! Э-эй! Дяденьки! Кто там живой? Э-эй, штурвальный!.. Он вспомнил про ружьё, схватил его и начал палить вверх: бах! бах! бах! — Кто стреляет? — раздался гулкий, придавленный голос, будто человек говорил, не разжимая губ. Это в рупор спрашивали с бота. — Да это я, Васька! Заблудился я! Пристаньте, пожалуйста! Пристаньте скорее!.. На боте послышались голоса, и мотор, будто ему сунули в горло паклю, заработал глуше. Раздался звонок, из выхлопной трубы вылетел клуб огня. Мотор затарахтел с прежней силой: бот подрабатывал к берегу. Но Васютка никак не мог этому поверить и выпалил последний патрон. — Дяденька, не уезжайте! — кричал он. — Возьмите меня! Возьмите!.. От бота отошла шлюпка. Васютка кинулся в воду, побрёл навстречу, глотая слезы и приговаривая: — За-заблудился я-а, совсем заблудился-а… Потом, когда втащили его в шлюпку, заторопился: — Скорее, дяденьки, плывите скорее, а то уйдёт ещё бот-то! Вон вчера пароход только мелькну-ул… — Ты, малый, що, сказывся?! — послышался густой бас с кормы шлюпки, и Васютка узнал по голосу и смешному украинскому выговору старшину бота «Игарец». — Дяденька Коляда! Это вы? А это я, Васька! — перестав плакать, заговорил мальчик.

http://azbyka.ru/fiction/vasjutkino-ozer...

Проте у покликано бути пастирське Церкви, особливо в Покаяння. Кожному, хто у вчиненому як обов " язкову умову прощення священик повинен запропонувати перед Лицем Божим продовження таким чином людину можна переконати залишити шлях беззаконня повернутися до доброчесного життя. X. Питання та X. 1. статями особливий дар Творця створеним Ним людям. створив Бог людину за образом за образом Божим створив й створив (Бут. 1, 27). Будучи однаковою образу Божого й людського для один з одним у «Тому залишить батька свого свою, пристане до будуть одна плоть» (Бут. 2, 24). початкову волю Господа про благословенний Ним союз засобом продовження й примноження людського роду: благословив Бог, сказав Бог: розмножуйтесь, наповнюйте землю, нею» (Бут. 1, 28). статей не обмежуються являють собою два образи в Вони потребують й доповнення. Однак у статей можуть викривлятися, втрачаючи образ й вироджуючись у пристрасть людини до свого «я». Високо подвиг заради Христа та визнаючи особливу роль чернецтва в та сучасному Церква не ставилася до шлюбу зневагою осуджувала тих, хто хибного прагнення до чистоти зневажав стосунки. Апостол Павел, який особисто для себе обрав й закликав його в цьому (1 Кор. 7, 8), осуду спалених у забороняють одружуватись» (1 Тим. 4,2-3). У 51-му Апостольському сказано: «Якщо хтось... шлюбу... не заради подвигу утримання, але через гидування, забувши... що Бог, створюючи людину, й створив таким чином, зневажаючи, зводить наклеп на — або нехай виправиться, або нехай буде позбавлений священного сану Церкви». Це правило доповнюють 1-ше, 9-те й 10-те правила Гангрського Собору: «Якщо хтось шлюб доброчесною, яка з у шлюбних стосунках, або ганьбить як таку, що не може в Царство [Боже], нехай буде клятвою. Якщо хтось або ухиляючись шлюбу, як такий, що ним, а не заради краси й нехай буде клятвою. Якщо хтось з тих, хто заради Господа, величатиметься перед одруженими, нехай буде клятвою». Священний Синод Церкви в 28 грудня 1998 року, посилаючись на правила, вказав на негативного або зверхнього ставлення до шлюбу».

http://patriarchia.ru/ua/db/text/1207692...

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010