Не простого человека видя на Кресте висящим,/Солнце помрачается,/но Бога воплотившегося,/Которому мы и воспеваем:/“Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших!” Крепкаго Божеством прием ад страшливый, нетления Подателя,/души праведных вопиющия изблева:/благословен еси, Господи, Боже отец наших. Сильного Божеством Подателя бессмертия приняв,/жалкий ад изверг с воплем души праведников./Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших! Богородичен: Сокровище многоценное благословения явилася еси, Пречистая,/чистым сердцем Тебе исповедающим Богородительницу:/ибо из Тебе воплотися Бог отец наших. Богородичен: Многоценным сокровищем благословения/Ты соделалась, Всечистая,/для исповедующих Тебя/чистым сердцем Божией Родительницей;/ибо воплотился от Тебя/Бог отцов наших. Ин, ирмос тойже Иже славы Господь, и держай горния силы,/Иже со Отцем седяй, девственныма рукама носимь:/благословен еси, Господи, Боже отец наших. Канон 3 Господь славы и властвующий вышними Силами,/со Отцом сидящий и носимый девственными руками!/Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших. Яра смерть, но сию Тебе беседовавшую погубил еси,/от Девы Богоипостасная плоть быв:/благословен еси, Господи, Боже отец наших. Неукротима смерть, но ее, к Тебе приблизившуюся,/Ты погубил, от Девы сделавшись плотью Богоипостасной./Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших! Богородицу вси Тя Бога рождшую, уведехом,/Единаго бо от Троицы воплотившагося из Тебе родила еси:/благословен, Пречистая, Плод Твоего чрева. Все мы Богородицею признаем/Тебя, во чреве Бога носившую;/ибо Ты, Чистая, родила одного из Троицы воплотившимся./Благословен, Пречистая, плод Твоего чрева! Песнь 8 Ирмос: Нестерпимому огню соединившеся,/Богочестия предстояще, юноши,/пламенем же невреждени,/Божественную песнь пояху:/благословите, вся дела Господня, Господа/и превозносите во вся веки. Песнь 8 Канон 1. Ирмос: Во огне нестерпимом находившиеся/предводители благочестия – юноши,/но не потерпевшие вреда от пламени,/песнь божественную воспевали:/“Благословляйте, все творения (Господни), Господа/и превозносите во все века!”

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/oktoih-vo...

Икос: Пророчески снидемся вси достойно пети праматере Христовы блаженное преставление:/днесь бо от временныя преставися жизни,/на Небесех с радостию шествие творящи, радуется,/яко сущи мати истинныя сущия Богородицы, и взывает верно:/величит душа моя Господа, яко родих Сего Матерь на земли,/Иже Сию прославлей, якоже благоволи. Икос: По слову пророка сойдемся все/воспеть достойно праматери Христовой всесвятое преставление:/ибо она от временной жизни в сей день переселилась, в небесные чертоги с радостью шествие творя, ликует,/как родная мать действительно истинной Богородицы,/и взывает с верою:/“Величает душа моя Господа,/ибо я родила Его Матерь на земле!”/Да будет же с нами их Прославивший,/как Он благоволил! Песнь 7 Ирмос: Спасый во огни авраамския Твоя отроки/и халдеи убив,/яже Правда праведно уловляше,/препетый Господи,/Боже отец наших, благословен еси. Ирмос: Спасший в огне чад Авраама, Твоих отроков,/и Халдеев истребивший тем,/чем они неправедно/уловить праведных пытались,/прехвальный Господи, Боже отцов,/благословен Ты! Припев: Святая праведная Анно, моли Бога о нас. Припев: Святая праведная Анна, моли Бога о нас. Яко жизни истинныя, Анно, Матерь рождши,/к жизни истинней преставилася еси ко свету, взывающи:/препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси. Как Матерь Жизни истинной родившая,/ты, Анна, к Жизни истинной переселилась, с верой восклицая:/“Прехвальный Господи,/Боже отцов (наших),/благословен Ты!” Яже Матери Избавителя мати сущи, Анно,/от земли к Небеси, добродетельми украшена, востече, во хвалении зовущи:/Боже отец наших, благословен еси. Как нареченная матерью/Матери Искупителя,/ты, Анна, добродетелями красуясь,/от земли быстро к небесам взошла,/во хвалении восклицая:/“Господи, Боже отцов (наших),/благословен Ты!” К нескончаемей жизни, к пространней широте райския пищи,/к невечернему свету отшла еси, Богоносице, зовущи:/Боже отец наших, благословен еси. К бесконечной жизни,/к широчайшему простору услады райской,/к свету немеркнущему ты удалилась, богоносица, взывая:/“Господи, Боже отцов (наших),/благословен Ты!”

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/kanon-pra...

Ангелы сприемники, сликовники тебе/и общники неизглаголанных песней/посреде пламене, мучениче, имел еси,/с нимиже всех Владыце взывал еси:/благословен Бог отец наших. Яко шипок неувядаем,/яко от чертога жених, исходя, краснейший, истинно от пещи,/попалив безумныя и зрящия просветив, зовущия/благословен Бог отец наших. Богородичен: Се ныне исполнися богоглаголиваго проречение,/во утробе бо, Дево, Бога Слова имела еси/и родила еси Жизнодавца,/Емуже вси зовем: благословен Бог отец наших. Ин Ирмос: В начале землю основавый/и Небеса словом утвердивый,/благословен еси во веки,//Господи, Боже отец наших. Иже на земли светильника показавый/благочестиваго и мудраго иерарха,/благословен еси во веки, Господи, Боже отец наших. Истиннаго Иоанна великаго пастве Твоей пастыря показавый,/благословен еси во веки, Господи, Боже отец наших. Плотская привостания, отче, низложив, Христу вопиял еси:/благословен еси во веки, Господи, Боже отец наших. Богородичен: Нас ради родивыйся из Девы/и от врага избавивый мир,/благословен еси во веки, Господи, Боже отец наших. Песнь 8 Ирмос: Седмерицею пещь халдейский мучитель/богочестивым неистовно разжже,/силою же лучшею спасены сия видев,/Творцу и Избавителю вопияше:/отроцы, благословите,/священницы, воспойте,//людие, превозносите во вся веки. Яко Даниил, зияния зверей заустил еси/Божественным Владыки призванием, славне,/змия умертвил еси, злочестивыя посрамил еси/и, яко победитель, на Небесех, поя, живеши в веселии:/священницы, благословите, людие, превозносите во вся веки. Побиваху камением тя, блаженне,/камению служащии и окамененнии душею пребеззаконнии,/око воздвизающа священныя твоея, мучениче, души/к неразседному и неуклонному Каменю/и поюща усердно:/священницы, благословите, людие, превозносите во вся веки. Подвигоположник, свыше тебе простирая венец,/якоже победителю и добрый прошедшу подвиг, пребогате,/возглашает тебе еже к Нему спешити честное и сладчайшее шествие,/усердно поющу:/священницы, благословите, людие, превозносите во вся веки.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Ирмос: Спасый во огни Авраамския Твоя отроки и халдеи убив, яже правда праведно уловляху, препетый Господи Боже отец наших, благословен еси. Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Покланяющеся людие, и со ученики радующеся, с ваием, осанна Сыну Давидову зовяху препетый Господи Боже отец, благословен еси (Дважды) . Слава: Неискусозлобное множество, еще младенствующее естество, боголепно Тя, Царю Израилев и Ангельский, воспет: препетый Господи Боже отец, благословен еси. И ныне: С ваием Тя Христе, ветвьми похваляху множества: благословен пришедый Царь веков. Вопияху же: препетый Господи Боже отец, благословен еси. Песнь 8 Ирмос: Веселися Иерусалиме, торжествуйте любящии Сиона: царствуяй бо во веки Господь сил прииде, да благоговеет вся земля от лица Его, и да вопиет: благословите вся дела Господня Господа. Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. На жребя младо всед Царь твой Сионе, предста Христос: безсловесное бо идольское прельщение разрушити, и неудержанное стремление уставити всех язык прииде, во еже пети: вся дела пойте Господа (Дважды) . Слава: Радуйся Сионе зело: Бог твой воцарися во веки Христос. Сей, якоже писано есть, кроткий и спасаяй, праведный Избавитель наш, прииде на жребяти, конское свирепство убити врагов, не вопиющих: благословите вся дела Господня Господа. И ныне: Оскудевает Божественных ограждений, законопреступное сонмище непокоривых, понеже дом молитвы Божия, вертеп сотвориша разбойническ, от сердца Избавителя отринувше, Емуже вопием: благословите вся дела Господня Господа. Песнь 9 Ирмос: Бог Господь, и явися нам, составите праздник, и веселящеся приидите, возвеличим Христа, с ваиами и ветвьми, песньми зовуще: благословен Грядый во имя Господа Спаса нашего. Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Языцы, вскую шатаетеся? Писменницы и священницы, почто тщетным поучистеся, рекше: кто Сей, Емуже дети с ваием и ветвьми, песньми зовут: благословен Грядый во имя Господа Спаса нашего (Дважды) . Слава: Сей Бог наш, Емуже никтоже подобен, праведный всяк путь изобрет, даде возлюбленному Израилю: по сих же с человеки поживе явлься. Благословен Грядый во имя Господа Спаса нашего.

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-vhodu...

В субботу св. праведного Лазаря. Тропарь на утрене, гл.1: Общее воскресение прежде Твоея Страсти уверяя, из мертвых воздвигл еси Лазаря, Христе Боже. Темже и мы, яко отроцы победы знамения 118 носяще, Тебе победителю смерти вопием: осанна в вышних, благословен Грядый во имя Господне. В удостоверение пред Твоими страданиями общего воскресения Ты, Христе Боже, воскресил из мертвых Лазаря. Поэтому и мы, как дети еврейские, с символами победы в руках, восклицаем Тебе, победителю смерти: Осанна в небесах! Благословен идущий во имя Господне! На великой вечерне стихира, гл. 6: Днесь благодать Святаго Духа нас собра, и вси вземше крест Твой глаголем, благословен Грядый во имя Господне, осанна в вышних. В вербное воскресение Тропари на утрене. Первый, гл. 1: Общее воскресение и проч. Второй, гл. 4: Спогребшеся Тебе крещением, Христе Боже наш, безсмертныя жизни сподобихомся Воскресением Твоим, и воспевающе зовем: осанна в вышних, благословен Грядый во имя Господне. Погребшись с Тобою в крещении, Христе Боже наш, мы воскресением Твоим сподобились бессмертной жизни и в песни восклицаем: Осанна в небесах! Благословен идущий во имя Господне! Кондак, гл. 6: На престоле на Небеси, на жребяти 119 на земли носимый, Христе Боже, Ангелов хваление и детей воспевание приял еси, зовущих Ти: благословен еси, Грядый Адама воззвати. На небе восседая на престоле: по земле шествуя на молодом осле, Ты, Христе Боже, принял хвалу от Ангелов и прославление от детей, восклицавших Тебе: Благословен Ты, идущий призвать к Себе Адама! Величание: Величаем Тя, Живодавче Христе, осанна в вышних, и мы Тебе вопием: благословен Грядый во имя Господне. В страстную неделю На утрене в св. великий понедельник, вторник и среду. Тропарь, гл. 8: Се, Жених грядет в полунощи, и блажен раб, егоже обрящет бдяща, недостоин же паки, егоже обрящет унывающа. Блюди убо, душе моя, не сном отяготися, да не смерти предана будеши, и Царствия вне затворишися, но воспряни зовущи: Свят, Свят, Свят еси, Боже, Богородицею помилуй нас.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Zajonc...

Разорвалась блестящая завеса храма/во время распятия Творца,/истину, сокрытую в Писании,/открывая верным, восклицающим:/«Благословен Ты, Боже отцов наших!» Когда пронзены были Твои ребра,/божественные капли животворной крови Твоей, Христе,/промыслительно падавшие на землю,/воссоздали тех, кто от земли, восклицавших:/«Благословен Ты, Боже отцов наших!» Троичен: Духа благого прославим, верные,/ вместе со Отцом и единородным Сыном,/почитая единое в Трех Начало/и единое Божество, и восклицая:/«Благословен Ты, Боже отцов наших!» Канон 2 Не простого человека видя на Кресте висящим,/Солнце помрачается,/но Бога воплотившегося,/Которому мы и воспеваем:/«Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших!» Сильного Божеством Подателя бессмертия приняв,/жалкий ад изверг с воплем души праведников./Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших! Богородичен: Многоценным сокровищем благословения/Ты соделалась, Всечистая,/для исповедующих Тебя/чистым сердцем Божией Родительницей;/ибо воплотился от Тебя/Бог отцов наших. Канон 3 Господь славы и властвующий вышними Силами,/со Отцом сидящий и носимый девственными руками!/Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших. Неукротима смерть, но ее, к Тебе приблизившуюся,/Ты погубил, от Девы сделавшись плотью Богоипостасной./Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших! Все мы Богородицею признаем/Тебя, во чреве Бога носившую;/ибо Ты, Чистая, родила одного из Троицы воплотившимся./Благословен, Пречистая, плод Твоего чрева! Песнь 8 Канон 1 Ирмос: Во огне нестерпимом находившиеся/предводители благочестия – юноши,/но не потерпевшие вреда от пламени,/песнь божественную воспевали:/«Благословляйте, все творения (Господни), Господа/и превозносите во все века!» Разорвалась светлая завеса храма,/когда на Лобном месте водружен был Крест Твой,/и творение пришло в смущение, в страхе воспевая:/«Благословляйте, все творения [Господни], Господа/и превозносите во все века!» Воскрес Ты, Христе, из гроба/и чрез древо Крестное восстановил Божественною силой/ Адама, падшего по обольщению,/восклицавшего и взывавшего:/«Благословляйте, все творения [Господни], Господа/и превозносите во все века!»

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=992...

Кондак 5 Богосветлою красотою и крепостию облечен быв от века, Господи, грядеши со славою в Сион, восход на Елеонскую гору совершая, да исполнится Наума пророка предречение: " Се на горах ноги Благовествующаго и Возвещающаго мир. Празднуй Иудо праздники твоя, воздаждь обеты твоя " . И паки исполнися Давида праотца Твоего другое предречение: " Видена быта шествия Твоя, Боже, шествия Бога моего, иже во святем " . Егда же приблизился еси уже к нисхождению с горы Елеонския, все множество учеников начаша радующеся хвалити Бога гласом велиим, сугубо прославляюще Тя о всех чудесех, яже видеша от Тебе, глаголюще: Благословен Грядый Царь во имя Господне! Мир на земли и слава в вышних! Сего ради и мы днесь Новый Израиль, яже от язык Церковь, радующеся возопием Тебе с ними: Аллилуиа. Икос 5 Видевше фарисеи от народа сущии, яко ликования народныя зело умножаются, Тебе, Господи, с горы нисходящу, и яко гласи учеников Твоих зело велии суть, вознегодоваша и реша Тебе: Учителю, запрети учеником Твоим. Ты же, Господи, возгласил еси им: " аще сии умолкнут, камни возопиют, якоже предрече Аввакум пророк, глаголя: " камение из стен возопиют, древо же отвещати будут им " . Сего ради и мы, аще душами и сердцы хладни есмы, якоже камение, обаче по слову Твоему не умолчим хвалы Тебе возсылати сицевыя: Благословен еси, Господи Боже наш, яко пришел еси во Иерусалим грешныя спасти. Благословен еси, Христе Спасе наш, яко возвестил еси верным Твоим, яко близь к нам еси. Благословен еси, Сыне Отечь, яко грядеши Кровию Креста Твоего небесная и земная примирити. Благословен еси, Сыне Человечь, яко идеши велию любовь Отца Небеснаго всему миру возвестити. Благословен еси, Царю Царствующих, яко Царство Твое - Царство всех веков. Благословен еси, Владыко владеющих, яко Владычество Твое - во всяком роде и роде. Благословен Грядый во имя Господне! Осанна в вышних! Кондак 6 Проповедницы Божественныя силы Твоея, Господи, быша сущии с Тобою в Вифании иудеи, зане тии свидетельствоваху в Иерусалиме, яко Лазаря от гроба воздвигл еси. Сего ради и сретя Тя народ, яко слышаща Тя сие сотворша знамение. И глаголаху друг ко другу: чесо ждем и не исходим на сретение Сыну Давидову с ваиами от финик, да исполнится Писание: " взыду на финик. удержу ветви его " , зане Той есть финик правды, о Немже рече Давид: " Праведник, яко финикс процветет " . Сего ради с ветвьми воспеваху первое Тебе народи: Осанна, обаче послежде с дреколми изыдоша на Тя, яко на разбойника, не ведуще пети: Аллилуиа.

http://pravicon.com/info-1231

Святой и блаженный Иисусе Христе, Ты — Радостный Свет, отражающий святую славу бессмертного Отца Небесного. Достигнув заката, видя вечерний свет, мы воспеваем Отца, Сына и Святого Духа Бога. Ты достоин того, чтобы тебя всегда воспевали благоговейными голосами. Сыне Божий, Ты — податель жизни, поэтому и прославляет Тебя мир. После входа положено чтение Священного Писания — паремий, перед которым произносится прокимен (стих из псалмов), выражающий главную мысль чтения, а если чтения не положено — указывающий на общее значение службы. На каждый день недели существует особый вечерний прокимен, и потому эти прокимны называются «дневными». За паремиями следует сугубая ектения (усиленная молитва обо всех членах Церкви), после которой читается молитва «Сподоби, Господи»: Сподоби, Господи, в вечер сей без греха сохранитися нам. Благословен еси, Господи, Боже Отец наших и хвально и прославлено имя Твое во веки. Аминь. — Буди, Господи, милость Твоя на нас, яко же уповахом на Тя. Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим. Благословен еси, Владыко, вразуми мя оправданием Твоим. Благословен еси, Святый, просвети мя оправдании Твоими. — Господи, милость Твоя во век: дел руку Твоею не презри, Тебе подобает хвала, Тебе подобает пение, Тебе Слава подобает: Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне, и присно, и во веки веков, аминь. Сподоби, Господи, в этот вечер без греха сохраниться нам. Благословен Ты, Господи, Боже отцов наших, прехвально и прославлено имя Твое во веки. Аминь. Да будет, Господи, милость Твоя на нас, ибо мы уповаем на Тебя. Благословен Ты, Господи, научи меня заповедям Твоим. Благословен Ты, Владыка, вразуми меня заповедями Твоими. Благословен Ты, Святой, просвети меня заповедями Твоими. Господи, милость Твоя вечна. Созданий рук Твоих не презри. Тебе подобает хвала, Тебе подобает пение, Тебе слава подобает, Отцу и Сыну и Святому Духу ныне и всегда и во веки веков. Аминь. Затем произносится просительная ектения и поются стихиры «на стиховне». В них Церковь указывает на величие Воскресшего Господа и спасительные плоды Его Воскресения. Эти стихиры основаны на избранных стихах Псалтири и других книг Писания и соответствуют содержанию праздника.

http://blog.predanie.ru/article/pogovori...

Мир Церкви,/людем Твоим спасение/даруй востанием Твоим. Мир – Церкви,/народу Твоему – спасение/даруй Твоим воскресением. Слава:  О Троице Боже мой,/Отче, Сыне и Душе,/помилуй мир. Слава, Троичен:  О, Троица, Боже мой, –/Отец, Сын и Дух,/помилуй мip! И ныне:  Видети Твоего Сына Воскресение,/Дево, сподоби Твоя рабы. И ныне, Богородичен:  Увидеть воскресение/Сына Твоего, Дева,/удостой Твоих рабов. И абие поем тропари сия, во глас 5: Тропари, глас 5 Благословен еси, Господи,/научи мя оправданием Твоим. Благословен Ты, Господи, научи меня повелениям Твоим. Ангельский собор удивися,/зря Тебе в мертвых вменившася,/смертную же Спасе крепость разоривша,/и с Собою Адама воздвигша,/и от ада вся свобождша. Ангельский сонм изумился,/видя Тебя, Спаситель, к мертвым причтенного,/но силу смерти сокрушившего,/и Адама с Собою воздвигшего,/и от ада всех освободившего. Благословен еси, Господи,/научи мя оправданием Твоим. Благословен Ты, Господи, научи меня повелениям Твоим. Почто мира с милостивными слезами,/о ученицы растворяете?/Блистаяйся во гробе Ангел мироносицам вещаше:/видите вы гроб и уразумейте,/Спас бо воскресе от гроба. “Что вы миро слезами сострадания,/о ученицы, разбавляете?”/– Ангел, блистающий в гробнице, к мироносицам взывал,/– “осмотрите вы гробницу и познайте,/что воскрес Спаситель из гроба!” Благословен еси, Господи,/научи мя оправданием Твоим. Благословен Ты, Господи, научи меня повелениям Твоим. Зело рано мироносицы течаху/ко гробу Твоему рыдающия,/но предста к ним Ангел и рече:/рыдания время преста, не плачите:/Воскресение же апостолом рцыте. Рано утром поспешили/мироносицы ко гробу Твоему с рыданиями./Но предстал пред ними Ангел и возгласил:/“Кончилось время рыдания, не плачьте,/но о воскресении Апостолам возвестите”. Благословен еси, Господи,/научи мя оправданием Твоим. Благословен Ты, Господи, научи меня повелениям Твоим. Мироносицы жены, с миры пришедшия/ко гробу Твоему Спасе, рыдаху,/Ангел же к ним рече, глаголя:/что с мертвыми Живаго помышляете?/Яко Бог бо воскресе от гроба.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/strastnay...

Богородичен: В озсияй в сердцах наших, Владычице Пречистая, Сына Твоего нетленный свет,/очи наши мысленныя просвети/и уста наша отверзи ко хвалению Твоему. Катавасия: Б ожественное сие и всечестное: Кондак и икос воскресны. Песнь 7 Ирмос: Н е послужиша твари богомудрии/паче Создавшаго,/но, огненное прещение мужески поправше,/радовахуся, поюще://препетый отцев Господь и Бог, благословен еси. В вертограде духовнем земли Петербуржския взращен,/Церковь Русскую во дни лютых гонений возглавил еси, святителю Тихоне,/и, Камень живый, Христа, во основание жизни твоея положив, воспел еси:/отцев наших Боже, благословен еси. Священномучениче Кирилле Казанский,/собеседниче славнаго пастыря Кронштадтскаго и благоговейне его погребший!/Ты, лесть вражию мужески поправ,/в темницу за Христом последовал еси, с верою воспевая:/отцев наших, Боже, благословен еси. И же на высоких тя Поставивый, святителю Иларионе,/Божественною мудростию ум твой облагодати./Сего ради Христа всем ясно проповедал еси и Господеви воспевал еси:/отцев наших, Боже, благословен еси. Веру Христову мужественне защищая, священномучениче Иларионе,/узы за Христа, радуяся, восприял еси/и, смертию твоею подвиг твой запечатлев,/вся пети научил еси:/отцев наших, Боже, благословен еси. Святителю Ревельский Платоне, о пастве твоей усердный ревнителю!/Аще прещением и запрещаху тебе мучителие проповедати Евангелие,/ты, терпением вооружився, подвиг исповедничества добле совершил еси, Господеви поя:/отцев наших, Боже, благословен еси. Священномучениче Николае,/сподвижника чудотворцу Кронштадтскому врази тя нарекоша,/ты же, любовию распалаемь, имене сего пред лицем смерти не отверглся еси./И ныне, во дворех дому Бога нашего водворяяся,/не забуди нас, поющих:/отцев наших, Боже, благословен еси. Священномучениче Карпе, твердый адаманте веры Христовы!/Ты, первее во обители Пюхтицтей диаконское служение добре совершавый,/послежде в чине иерейстем паству храма Исидоровскаго во граде Петрограде добре упасл еси/и, доброе семя неустанно сеяв,/за Христа мужественне пострадал еси./Ныне же с лики святых жнеши радостию класы присноживотия, воспевая:/отцев наших, Боже, благословен еси.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010