16 Патша Аса кемпир апасы Маахадан ханбийкелик атаын тартып алды. Себеби ол Ашераа арнап жеркенишли бир бут сотыран еди. Аса бул жеркенишли бутты таслап, майдалап, Кидрон сайында жаып жиберди. 17 Ол Израилдаы орынларын жо ылмаса да, мир бойы Жаратан Ийеге сады алды. 18 Аса кесини м зини атаан нрселерин: гмисти, алтынды м буйымларды удайды Ибадатханасына алып келди. 19 Асаны патшалыыны отыз бесинши жылына дейин елде урыс болмады.   16   Асаны соы жыллары   1 Яуда патшасы Асаны кимдарлыыны отыз алтыншы жылында Израил патшасы Бааша Яудаа арсы шыты м Асаны жерлерине еш кимни ушын, Рама аласыны бекинисин кшейтти. 2 Сонда Аса Жаратан Ийени Ибадатханасындаы м сарай азнасындаы гмис пенен алтынды алды да, оларды хызметшилери аралы Дамаскте жасайтуын Арам патшасы Бен-адада жиберип, оан былай деди: 3 «келеримиз арасында боланы сыялы, бизлерди арамызда да келисим болсын. Сизге гмис м алтын жиберип атырман. Израил патшасы Бааша мени жеримнен ушын, сиз оны менен дзген келисимиизди бузсаыз». 4 Бен-адад патша Асаны усынысын абыл етип, Израил алаларына арсы скербасыларын жиберди. Олар Иййон, Дан, Абел-Майым алаларын, пткил Нафталий жериндеги барлы телеклери бар алаларды басып алды. 5 Бааша буны еситкенде, Раманы урылысын тотатып, исти таслап кетти. 6 Патша Аса пткил яудалыларды шаыртты. Олар Рама аласын уранда, Бааша олланан тас м аашларды Рамадан тасып алып кетти м патша Аса олардан Геба м Миспа алаларыны бекинисин кшейтти. 7 Сол кзи ашы Хананий Яуда патшасы Асаа келип, былай деди: «Сиз удайыыз Жаратан Ийеге сйенбей, Арам патшасына сйендииз. Сол себепли Арам патшасыны скерлерин олдан шыардыыз. 8 Есиизге тсири, кушлылар менен либиялылар кп санлы арбалары м атлылары менен лкен бир орда болып келмеп пе еди? Сонда сиз Жаратан Ийеге сйенгенииз ушын, Ол оларды сизге тслим еткен еди. 9 Жаратан Ийе зине шын жректен сады боланлара берип ушын, пткил жер жзине нзер салып турады. Сиз аылсызларша ис туттыыз, сол себепли буннан былай сизи басыыз урыстан шыпайды». 10 Аса кзи ашыты бул сзлерине зепленди. Оны зепленгени соншелли, кзи ашыты зиндана таслатты. Сол Аса халыны айырымларына ысым крсетип, езди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Со скорбью удалился св. Павел из Солуни и, конечно, не переставал постоянно помышлять о судьбе новообращенных. И в Верии, куда он удалился, проповедь его имела большой успех, но и туда пришли иудеи, возмущая и возбуждая народ. Тогда он в сопровождении некоторых охранявших его жизнь верных направился еще дальше на юг, в Афины. Сопровождавшим его до Афин ученикам он поручил скорее вызвать к нему Силу и Тимофея в надежде узнать от них что-нибудь о солунянах (Деян. 17:15). Так как прибывший к нему в Афины Тимофей не мог ничего определенного сообщить о них, ибо находился не в Солуни, а в Верии, то св. Павел направил его обратным путем прямо в Солунь (1 Сол. 3:1-5). За это время св. Павел успел перейти уже в Коринф и здесь именно и получил успокоительные известия о солунянах от возвратившегося Тимофея (Деян. 18:1-5). Оказалось, что слышанное от апостола " слово Божие " , не слабея, " действует в верующих солунянах " и они хранят добрую память о своем просветителе, св. Павле, " желая видеть его, как и он их " (1 Сол. 3:6). Это известие чрезвычайно ободрило апостола, что он выразил в образных словах своего послания: " мы живы, когда вы стоите в Господе " (1 Сол. 3:7-8). При этом Тимофей не умолчал и о некоторых еще несовершенных членах Солунской церкви, а также сообщил о недоумениях, которые всех почти волновали. Не все отрешились вполне от пороков языческой чувственности: некоторые не умели " соблюдать свой сосуд (телесный) в святости и чести " , иные же " поступали с братом своим противозаконно и корыстолюбиво " (1 Сол. 4:3-11). Все же уверовавшие были в большом беспокойстве относительно участи своих умерших сродников, христиан уже, полагая, что царства славы при втором Пришествии Христовом сподобятся только те, которые в это время будут в живых, а не умершие. Участь умерших поэтому казалась им мрачной и безотрадной, а смерть наводила ужас, как на язычников, не имеющих упования. Все это и дало повод св. апостолу Павлу немедленно обратиться к солунянам с посланием: во-первых, для того, чтобы выразить им свою радость о вере их, во-вторых, с целью предложить врачевание против замеченных у них Тимофеем нравственных недугов, и, в-третьих, — успокоить их относительно судьбы умерших и предложить им учение о втором Пришествии Христовом. Время и место написания первого послания к Солунянам

http://sedmitza.ru/lib/text/430640/

И конечно, число обращенных и утвержденных в вере сим путем немало увеличивало общее число верующих.    Проповедуя, святой Апостол, вместе с раскрытием Евангельских истин — предмета веры, верно, не скрывал и опасностей, которые всегда готовы встретить христиан за Евангелие на пути Христовом (1 Сол. 3:4), и для того, чтоб они не колебали веры, возводил надежды верующих за пределы настоящей жизни, земной, — и особенно к тому времени, в которое снова придет Господь, чтоб завершить в человечестве Свое победоносное царство, и которое Сам Он заповедал ожидать каждочасно. Этот пункт учения, по обстоятельствам получивший здесь полнейшее раскрытие, послужил впоследствии поводом к смутительным недоумениям, как увидим. Но сам по себе он — не причина страха, а желанный и многоутешительный предмет самых глубоких чаяний, одушевляющих христиан в многотрудной жизни. Дня и часа сего окончательного события не определил Господь и отверг возможность сделать это кому бы то ни было. Но готовым быть к нему всем заповедал. Эта готовность состоит в совершенно богоугодной жизни, относительно которой даны Апостолом от лица Господа повеления, как видится, самые подробные (1 Сол. 4:2). «Како подобает ходити и угождати Богови» (1Сол.4:1), изображение этого брало, может быть, у Апостола большую часть времени и труда. Ибо в этом главное — не возвестить только, но и завесть порядки новой жизни по духу новой веры. Апостол внушал, конечно, что не довольно сказать: верую в Господа Иисуса, но надлежит свидетельствовать то целою жизнию; требовал совершенного изменения в поведении и нравах, совершенного отчуждения и очищения себя от всех пороков, царствовавших в языческом или иудейском мире (1 Сол. 4:5—6).    Последование новым правилам тотчас же должно было и начаться и, начавшись, положить разделение между уверовавшими и неуверовавшими. Святой Лука означил это разделение словами: «приложишася к Павлу и Силе» (Деян. 17:4). Отделившихся надлежало организовать в религиозном отношении. Это и сделано. Им даны настоятели, чтоб они трудились у них и научали их (1 Сол.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/2947...

  Баса нызамлар   11 Еки адам бир-бири менен тбелесип атыранда, аялы келип, урып атыран адамнан айырып ушын, сол адамны жынысый азасынан усласа, 12 онда аялды олын таслалар. Оны аяп отырмалар. 13 Дорбаызда екиншиси жеил еки трли трези таслар болмасын. 14 йиизде лкен, екиншиси кишкене сыйымлы лшейтуын ыдыслар болмасын. 15 Трези тасларыыз да, сыйымлы лшейтуын ыдысларыыз да адал м дурыс болсын. Сонда удайыыз Жаратан Ийени сизлерге берип атыран жеринде мирииз уза болады. 16 удайыыз Жаратан Ийе сондай наалы ылатуынлардан жеркенеди. 17 Сизлер Мысырдан шыаннан кейин амалек халыны сизлерге не ислегенин умытпалар. 18 Сизлер жолдан шаршап, лсизленип аланыызда, олар удайдан орпай сизлерге жим ылып, артыызда алан барлы лсирегенлерди лтирген еди. 19 удайыыз Жаратан Ийе сизлерге млик етип берип атыран елде тирапыыздаы барлы душпанларыызды жеип, тынышлыа ерискениизде, амалек халын жо ылып, оларды атын жер жзинен ширип таслалар. Буны умытпалар!»   26   Биринши зрт м сир   1 «удайыыз Жаратан Ийе сизлерге млик етип берип атыран елге кирип, ол жерди ийелеп, жайласып аланыызда, 2 сол елди жерлеринен жыйнап алатуын барлы зртлериизди биринши нимлеринен алып, себетке салылар. Кейин оларды удайыыз Жаратан Ийени з атын ушын талайтуын жерине алып барылар. 3 Сол хызмет етип атыран алдына барып, оан былай деп айтылар: „Жаратан Ийени бизлерге беремен деп, ата-бабаларымыза ант ишкен елине келдим. Бгин мен усыны удайы Жаратан Ийени алдында мойынлайман“. 4 олыыздан себетти алып, удайыыз Жаратан Ийени урбанлы орныны алдына ойсын. 5 Соннан кейин, сизлер удайыыз Жаратан Ийени алдында былай деп айтылар: „Ата-бабам кшпели арамлы еди. Ол азантай адамы менен Мысыра барып, сол жерде келгинди болып жасай баслады. Бира ол уллы, кшли м сансыз халыа айланды. 6 Мысырлылар бизлерге жаман атнаста болып, зулымлы етти м жумыс мжбрледи. 7 Сонда бизлер ата-бабаларымызды удайы Жаратан Ийеге жалбарынып, дад салды. Жаратан Ийе дадымызды еситти м бизлерди азап шегип атыранымызды, ислеп атыран мийнетимизди, мысырлыларды бизлерге ислеп атыран крди. 8 Соннан кейин, Ол кш-дирети, уллы м орынышлы ислери м краматлы белгилери менен бизлерди Мысырдан алып шыты. 9 Ол бизлерди усы жерге алып келди, ст м пал аып туран усы елди бизлерге берди. 10 Енди, о, Жаратан Ийе, бизлерге берген жерини биринши зртин Саан алып келдик“.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

16 Олар Ешуаа былай деп берди: – Бизлерге буйыранларыны ммесин орынлаймыз. ай жерге жиберсе де, барамыз. 17 р бир нрседе сзине бойсынанымыз сыялы, сени сзие де бойсынамыз. менен бирге болан удайы Жаратан Ийе сени менен де бирге болсын. 18 Сзие арсы шыан м андай да бир буйрыыа бойсынбаан адама лим жазасы бериледи. Тек сен кшли м мрт бол.   2   Рахаб м жансызлар   1 Нун улы Ешуа Шиттимнен жасырын трде еки жансызды жиберип атырып, олара: «Барып, Кенаан жерин, сиресе Ерихоны кзден ткизилер», – деди. Солай етип, жансызлар жола шыып, Рахаб деген бузы аялды йине келди м сол жерде онып алды. 2 Сонда Ерихо патшасына: «Елимизди кзден ушын, усы тни Израил халынан адамлар келди», – деген хабар жетти. 3 Сонлытан Ерихо патшасы Рахаба: «Сени йие келген сол адамларды шыарып бер. Себеби олар елимизди кзден ушын келген», – деген хабар жоллады. 4 Ал еки адамды жасырып ойан Рахаб: «Сол адамларды маан келгени рас. Бира мен оларды ай жерли екенин билмеген едим. 5 тспестен бурын, ала жабылайын деп атыранда, олар шыып кетти. Оларды ай жаа кеткенин билмеймен. Излеринен драл кетсеиз, жетип аласызлар», – деди. 6 Негизинде аял сол адамларды тамны тбесине шыарып, ол жерге жайып ойылан зыыр астына жасыран еди. 7 Ал патшаны адамлары болса, жансызларды Иордан дрьясын кесип тетуын жерге арай кетти. Олар аладан ала жабылды. 8 Тамны тбесиндеги адамлар жатпай турып, аял оларды жанына барды да, 9 олара былай деди: – Жаратан Ийени бул елди сизлерге бергенин билемен. Бизлерди сизлер себепли орыныш бийледи. Елде жасайтуын р бир адамны тсип жр. 10 йткени сизлер Мысырдан шыаныызда, Жаратан Ийени амыс теизин алдыызда алай уратып таслаанын, Иордан дрьясыны ары жаындаы аморларды еки патшасы Сихон менен Ога сизлер нелер ислегениизди, оларды алайынша пткиллей ырып таслааныызды еситкен едик. 11 Буларды еситкенимизде, тсип кетти. Сизлерден оранымыздан, еш кимде ал-дрман алмады. Себеби сизлерди удайыыз Жаратан Ийе – жоарыдаы аспанда да, тмендеги жер жзинде де удай. 12-13 Сизлерге жасылы еткеним сыялы, сизлер де мени й-ишиме жасылы ететуыныыза Жаратан Ийе аы ант ишилер. Ата-анамды, аа-инилеримди, апа-силилеримди м оларды й-ишлерин лимнен салап, ммемизди аман алдыратуыныызды билдиретуын исенимли бир белги берилер. 14 Адамлар оан:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  20   Жартастан аан   1 Биринши айда Израил халыны пткил жмийети Син шлине жетип барып, адешке орналасты. Мриям сол жерде айтыс болып, жерленди. 2 Ол жерде халы ушын ишетуын жо еди. Сол себепли олар менен Харона арсы жыйналып, 3 менен былай деди: – Жаратан Ийени алдында лген бизлер де олар менен бирге лип кеткенимиз жасы еди! 4 Жаратан Ийени жмийетин бул шлге не ушын алып келди? Бизлер бенен бирге ушын ба? 5 Не ушын бизлерди усы жаман жерге алып ушын Мысырдан алып шыты? Бул жерди егислиги де, нжири де, жзими де, анары да жо. ттеки, ишетуын да жо! 6 менен Харон жмийетти алдынан кетип, шатырыны алдына барды да, ол жерде ет-бетинен жерге жыылды. Сонда Жаратан Ийени салтанаты олара кринди. 7-8 Жаратан Ийе – Таяыды ал. жаа Харон менен бирге жмийетти бир жерге жыйна. Кейин жмийетти кз алдында атлыып ушын, жартаса буйры бери. Сонда сен жартастан шыарып, олара да, да бересе, – деди. 9 зине берилген буйры бойынша Жаратан Ийени дргайындаы таяты алып, 10 Харон менен бирге жмийетти жартасты алдына жыйнады. олара: – й, ктерилисшилер, маан ула салылар! Мына жартастан сизлерге шыарып берейик пе? – деди. 11 Соннан кейин, олындаы таяын ктерип, жартаса еки мрте урды. Сонда жартастан атлыып шыты м пткил жмийет те, да оннан ишти. 12 Жаратан Ийе менен Харона былай деди: – Израиллыларды кз алдында Мени мухаддеслигиме рмет крсетпей, Маан исенбедилер. Соны ушын, Мен бул жмийетке беретуын елге оларды сизлер алып бармайсызлар. 13 Израил халы Жаратан Ийеге арсы шыып, сол жер Мериба деп аталды. Усы жерде Жаратан Ийе олара з мухаддеслигин крсетти.   Эдом патшасыны з жери аралы израиллыларды   14 адештен Эдом патшасына елшилер аралы мынадай хабар жиберди: болан Израил халы былай деп айтып атыр: Басымыза тскен барлы ыйыншылылардан хабары бар. 15 Ата-бабаларымыз Мысыр жерине барып оныс басты м сол жерде уза жасады. Мысырлылар ата-бабаларымыза да, бизлерге де зулымлы ылды. 16 Бира бизлер Жаратан Ийеге жалбарынанымызда, Ол периштесин жиберип, бизлерди Мысырдан алып шыты. Мине, енди бизлер сени шегараа жаын жердеги адеш аласында турыппыз. 17 Бизлерге ели аралы тип рухсат берсеиз. Сизлерди егин атызларыыза, жзим баларыыза кирмеймиз м удыларыыздан ишпеймиз. Елииз аралы ткенде, оа да, шепке де бурылмай, тек ана Патша жолы деген лкен жолдан жрип, жолымызды етемиз».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

10 Жаратан Ийе былай деди: 11 – Харонны алыы, Элазар улы Пинехас Израил халына болан зебимди айтарды. йткени ол халыты арасында Мени ушын уллы ызаншалы крсетти. Сол себепли, Мен з ызаншалыым менен оларды пткиллей жо ылмадым. 12 Сен оан былай деп айт: Мен Пинехас пенен тынышлы келисимимди дземен. 13 Бул келисим бойынша Пинехас м оны мги болады. Себеби ол удайы ушын ызаншалы ылып, Израил халынан Мени зебимди айтарды. 14 Мидянлы аял менен бирге лтирилген израиллы адамны аты Салу улы Зимрий еди. Ол Шимон бир басшысы еди. 15 Ал лтирилген аял болса, мидянлы бир тийрени басшысы болан Сурды ызы Козбий еди. 16 Жаратан Ийе 17 – Мидян халын душпан деп бил м оларды ырып тасла. 18 йткени олар сизлерге арсы сумлы ойлап, сизлерди Пеорда жалан удайлара табындырды м злерини болан мидянлы тийре басшысыны ызы Козбий аралы салып, душпанлы ылды. Бул аял Пеорда оба таралан лтирилген еди, – деди.   26   Халыты екинши мрте дизимге   1 Обадан кейин, Жаратан Ийе менен Харонны улы Элазара былай деди: 2 – Израил жмийетиндеги жарамлы жигирма м оннан жоары жастаы барлы ер адамларды бойынша санап шыы! 3 Сол Израил халы Моаб тегислигинде, Ерихоны арсысындаы Иордан дрьясыны бойында еди. менен Элазар халыа: 4 – Жаратан Ийени берген буйрыы бойынша, жигирма м оннан жоары жастаы ер адамларды санап шыы, – деди. Мысырдан шыан израиллылар мыналар еди:   5 Израилды туышы Рубен тараан тийрелер: Ханох урпаынан Ханох тийреси, Паллу урпаынан Паллу тийреси, 6 Хесрон урпаынан Хесрон тийреси, Кармий урпаынан Кармий тийреси. 7 Рубеннен тараан тийрелер усылардан ибарат болып, оларды саны 43 730 адам болды. 8 Паллуды Элиаб деген улы бар еди. 9 Элиабты уллары Немуел, Датан м Абирам еди. Булар жмийетти сайланды адамлары болып, Жаратан Ийеге бойсынбай, м Харона арсы шыан орах м оны шериклерине осылан Датан менен Абирам еди. 10 Сол жер жарылып, орах пенен бирге оларды да жер жутып жиберген еди. Сол кни от орахты еки жз шериклерин жаып жо ылан еди. Солай етип, бул басалара болып алды. 11 Бира орахты уллары аман алан еди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

11 Иссахар м Ашер тийисли жерлердеги Бейт-Шеан м оны Иблеам м оны Дор, яный Нафат-Дор халы м оны Эн-Дор халы м оны Таанах халы м оны Мегиддо халы м оны Менашше тийисли еди. 12 Деген менен, Менашшени урпалары бул алаларды ола киргизе алмады. Себеби кенаанлылар сол жерлерде арар еткен еди. 13 Израиллылар кшке толанда, кенаанлыларды ерксиз хызметшиге айландырды, бира оларды толы шыармады.   Эфрайым м Менашше лкенирек жер   14 Бир кни Юсупти урпалары Ешуаа келип: – Не ушын бизлерге тек бир мрте шек таслап, бир лес жер берди? Жаратан Ийе бизлерди жарылаанлытан, бизлер жд кппиз, – деди. 15 Ешуа олара: – Сизлер соншелли кп болсаыз м сизлерге Эфрайымны лкеси тарлы етип атыран болса, перизлер м рефаларды жерлериндеги тоайларды злериизге жер ашып алылар, – деп берди. 16 Юсупти урпалары Ешуаа: – жерлер бизлерге жетпейди. Бира Бейт-Шеан менен оны м Изреел ойпатлыында жасайтуынларды, яный сол жерде жасайтуын барлы кенаанлыларды темир арбалары бар-о, – деди. 17 Ешуа Юсупти уллары Эфрайым менен Менашшени урпаларына былай деди: – Сизлер кп санлы м кшлисиз. Сизлер тек бир лес пенен алмайсызлар. 18 жерлер м ондаы тоайлылар да сизлердики болады. Сизлер тереклерди тазаласалар, ол жерлер толыы менен сизлердики болады. Кенаанлылар кшли болса да, оларды темир арбалары болса да, сизлер оларды шыарасызлар.   18   алан жерлерди   1 Елди ола киргизгеннен со, пткил Израил жмийети Шилода бир жерге топланды. Олар сол жерде шатырын урды. 2 Деген менен, оларды арасында жерден елеге дейин з лесин алмаан жети бар еди. 3 Сонда Ешуа израиллылара былай деди: – Ата-бабаларыызды удайы, Жаратан Ийени сизлерге берген жерлерин ола ашана шекем кешиктиресизлер? 4 р ш адамнан сайлап алылар. Мен оларды елди кзден ткизип ушын жибережапан. Олар лес етип алатуын жерлерини шегараларын белгилейди м оларды жазып, маан айтып келеди. 5 Олар бул жерлерди жети блекке блсин. Яуда убла блектеги, Юсуп ара блектеги з жерлеринде алсын. 6 Жерди жети блекке блип, жазаныыздан кейин, маан алып келилер. Мен бул жерде, удайымыз Жаратан Ийени алдында сизлер ушын шек таслайман. 7 Лебийлилерге келсек, оларды сизлерди араызда леси жо. Оларды леси – Жаратан Ийе ушын хызметин ибарат. Ал Гад м Рубен менен Менашше ярымы Иордан дрьясыны шыыс трепинде злерини лес жерлерин алан еди. Сол жерлерди олара Жаратан Ийени улы берген еди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  Гна ислеген адамды аында   5 Егер араызда бир адам басаларды апа ылан болса, ол тек мени емес, ал андай да бир дрежеде сизлерди ммеизди апа ылан болады. Мен буны асырып айтып атыран жопан. 6 Бул адама сизлердеги кпшилик трепинен берилген жаза жетерли болады. 7 Солай етип, ол дден тыс ушын оны кеширип, жубаныш бергенииз маулыра болады. 8 Сонлытан оан деген сйиспеншилигиизди тиниш етемен. 9 р бир исте сзиме ула асатуыныызды ямаса аспайтуыныызды сынап ушын, мен сизлерге сол хатты жазан едим. 10 Сизлер оны кеширсеиз, оны мен де кеширемен. Егер мен оны кеширген болсам, оны сизлер ушын Масих алдында кеширдим. 11 Солай етип, шайтанны пайдаланып, пнт жол оймайы. йткени бизлер оны жобаларынан хабарсыз емеспиз.   Жаа Келисимни хызметшилери   12 Мен Масихты Хош Хабарын ушын Троаса баранымда, Ийемиз маан кп ммкиншилик берген еди. 13 Деген менен, Титусты сол жерде ушырата алмааным себепли, тынышсызланды. Сонлытан сол жердегилер менен хошласып, Македонияа кеттим . 14 удайа шкирлер болсын! Ол бизлерди брулла Масихты жеисини салтанатлы жрисинде жетелеп жреди м бизлер аралы мме жерде Масих аында билимди хош ийис сыялы таратады. 15 Себеби бизлер утарылып атыранлар арасында да, набыт болып атыранлар арасында да, Масихты удайа баышлаан хош ийисимиз. 16 Бизлер Хош Хабарды жриялаан набыт болып атыранлар ушын лимге апаратуын лим ийисимиз. Ал утарылып атыранлар ушын мир беретуын мир ийисимиз. Бундай хызметке ылайылы еш ким жо! 17 йткени з пайдасы ушын удайды сзин сатып беретуын кп адамлар бар. Бира, бизлер ондай адамлар емеспиз. Бизлер удай трепинен жиберилген м Масиха тийисли болан адамлар сыпатында Хош Хабарды удай алдында а менен жриялаймыз.   3   1 Бизлерди жне злерин матап атыр, деп ойлайсыз ба? Айырым адамлар сыялы, сизлерге ушын ямаса сизлерден алып басалара ушын, минезлемемиз жазылан хатлара бизлер мтжбиз бе? 2 Бизлерди минезлеме хатымыз – сизлер боласызлар. Бул хат бизлерди жреклеримизде жазылан болып, оны барлы адамлар биледи м оыйды. 3 Сизлер аыйаттан да, бизлерди хызметимиз аралы жазылан Масихты хаты екениизди аны крсетесизлер. Бул хат сыя менен емес, ал тири удайды менен жазылды м ол таса емес, ал адамларды жреклерине ойып жазылды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Августин), от чувства полного и ужасного разочарования в прочности своего земного счастья, от невыносимой скорби о неожиданной и неизбежной утрате всего, к чему привязана была грешная душа, от невыносимых терзаний пробудившейся совести, от повергающего в ужас и отчаяние представления близости праведного воздаяния грозного неумолимого Судии, и от ощущаемого душою присутствия готовых восхитить ее и низвергнуть во ад страшных демонов (Кирилла Александр. слово на исход души, и канон на исход души песнь I, троп. 3; III, 2; VI, 1, 2 я 4; IX, 1 и др.). Разность переводов этого ст. в первой его половине объясняется тем, что русский пер., сирский и бл. Иеронима следовали чтению масоретского текста (темотет раша рааг), а 70 толк. (=лат.) и халд. первые два слова вероятно читали (гаммот гераша), т. е. принимая начальное и конечное (тав) первого слова за член (ге), а во второй половине – употреблением различных значений глагола (ашам), – у одних погибать, у других погрешать. Слова грешник и праведник в этом ст., а равно в 20 ст. слово праведник, с относящимися к ним местоимениями в евр.-халд.-сирск. и русск. употребляются в единств. числе, но в собирательном смысле, а потому в греч.-лат.-слав. и переводятся множеств. числом. кг. Избавитъ гдь дшы рабъ своихъ, и не прегршатъ вс на него. 23. Избавит Господь душу рабов Своих, и никто из уповающих на Него не погибнет. 23 . А души (в евр.-русск. в единств. ч. душу, во в собират. смысле) рабов Своих, т. е. людей благочестивых, избавит Господь от гибельного наказания, постигающего грешников (ср. Пс.25:36 ; Быт.6:7–8 ; Сир.25:16–17 ; Быт. 19:29 ), особенно же от ужасов лютой смерти и от загробной их адской участи: ибо праведных души, по выражению Премудрого, в руке Божией и не прикоснется их мука (Прем. Сол. 3:1); если же в здешней жизни Господь и попускает иногда уповающим на Него праведным гибнуть вместе с нечестивыми (ср. Пс.27:3 ; Иов.9:22 ; Прем. Сол.18:20), то Он никогда не допустит до погибели вечной (ср. Пс.48:16 ) и за немногие сравнительно страдания временной жизни воздаст им неизреченным и нескончаемым блаженством жизни вечной (Прем. Солом.3:2–9; Рим.8:18 ). Слав.-гр.-лат. (=бл. Иерон.) не прегршатъ вс на него, т.е. надеющиеся на Господа благочестивые верующие не обманутся, (ο μ πλημμελσουσι, non delinquent) в своей надежде спасения и не будут осуждены (=халд. и сирск.), как грешники, но если они пред лицем, человеческим и муку приимут, то упование их исполнено блаженного бессмертия (Прем. Сол.3:4) и пребудет непреложно (ср. Рим.5:2–5 ; Тит.1:2 ).

http://azbyka.ru/otechnik/Antonij_Hrapov...

   001    002    003    004    005   006     007    008    009    010