Песнь 9-я Ирмос девятой песни воскресного канона. Припев: Слава, Господи.., и первый тропарь воскресного канона. Припев: Благословен Господь Бог..., и второй тропарь воскресного канона, и т. д. – по образцу предыдущих. В конце катавасия 86 . По 9-й песни возращся (так по Типикону) и отдав кадило, диакон глаголет ектению малую 87 . Священник возглас: Яко тя хвалят... (Служ.). Диакон (так по Типикону, так и по изд. Киево-Печ. лавры) сказывает: Свят Господь Бог наш, со стихами. Стих 1: Яко свят Господь Бог наш. Стих 2: Над всеми людми Бог наш 88 . На клиросе 3-жды поется Свят Господь... в настоящий глас. Священник, по 2 гл. Типикона, стоит на обычном месте. Поется рядовой воскресный экзапостиларий. Слава, светилен святого, если есть. И ныне, рядовой воскресный богородичен. Воскресные экзапостиларии, числом 11, напечатаны в 54 гл. Типикона и в конце Октоиха. Тут же напечатаны богородичны, поемые на И ныне. Ряд экзапостилариев соответствует ряду евангелий. Кстати здесь заметим, что воскресные экзапостиларии во 2 гл. Типикона названы светильными. Поется (а не читается) Всякое дыхание в прилучившийся глас таким образом: первый лик: Всякое дыхание да хвалит Господа. Хвалите Господа с небес, хвалите Его в вышних (это есть 148 псалом), и припев: Тебе подобает песнь Богу (чит. Часослов. Последование утрени, и Ирмолог., л. 153 на об.). Тот же лик: Хвалите Господа с небес, хвалите его в вышних, и припев: Тебе подобает песнь Богу. Второй лик: Хвалите его, вси ангели его и т. д. до конца псалма на оба лика, как размечено в Ирмологионе, где поставлены буквы: а и в. Затем также на оба лика 150 псалом: Воспойте Господеви... (чит. там же) до слов: сотворити в них суд. Со слов: сотворити в них суд, стихи 150 пс. поются вместе с стихирами на хвалитех 89 Октоиха, коих: воскресных 4, восточных, или анатолиевых, 4. Последние две стихиры, предшествующие Славе, поются обоими ликами с особыми припевами, напечатанными во 2 гл. Типикона и в Октоихе наряду: 1) Воскресни, Господи Боже мой, да вознесется рука твоя, не забуди убогих твоих до конца. 2) Исповемся тебе, Господи, всем сердцем моим, повем вся чудеса твоя. Слава, рядовая евангельская, или утренняя, стихира 90 .

http://azbyka.ru/otechnik/Vasilij_Rozano...

Таже глаголем припев: воскресни Господи Боже мой, да вознесется рука твоя: И поем самогласен триоди, глас 1: Приидите делаим: Слава, паки тойже. И ныне: Преблагословенна еси: Славословие. великое, и отпуст. и исхождение в притвор, Слава, и ныне, стихира евангельская, и оглашение, и прочее последование, яко обычно. На Литургии, блаженна гласа: Прокимен гласа, и преподобнаго: Восхвалятся преподобнии во славе: Апостол дне, ко евреем, зачало 314: Аврааму обетовая бог: И святаго, ко ефесеем, зачало 229: яко чада света ходите: Аллилуиа гласа, и святаго. Стих: Насаждени в дому господни: евангелие марка, зачало 40: Человек некий прииде ко Иисусу: И преподобнаго, матфеа, зачало 10: По Иисусе идоша народи мнози: Причастен: Хвалите Господа: Другий: В память вечную: На трапезе учреждаемся, якоже предызъявися в мимошедших неделях.     В туюжде неделю вечера. На Господи воззвах, ставим стихов 10: и поем октоиха гласа покаянны 4, писаны в неделю на стиховне, два, и в понедельник на Утрени на стиховне 2. и триоди подобны 3: и минеи святаго 3. Вход, прокимен великий, глас 8. Не отврати лица твоего: со стихи. и прочая служба, якоже предписася. Службу минеи прилучившагося святаго в четверток великаго канона поем во вторник на повечерии. указ о кафисмах 5-я седмицы великаго поста, како глаголати, предписася.     В среду пятыя седмицы вечера: Звон в красныя: такожде и в четверток ко утрени и вечерни.     В среду вечера, Стихословим кафисму рядовую седмую. На Господи воззвах стихиры триоди: самогласен дне, дважды, глас 8: Моими помышлении: и мученичен: и подобны 3. И посем ины стихиры по алфавиту, 24, великаго канона: творение кир андреа критскаго. И творим на кийждо стих по 3 поклоны, глас 4. Подобен: Хотех слезами омыти: Начинаем же припевы: от Падут во мрежу свою: егда же скончаются припевы: припеваем к прочим: Слава тебе Боже наш, слава тебе. На последнем же поем вышшим гласом: Слава: о неизреченнаго твоего: И ныне, богородичен: о неизреченнаго снизхождения: Вход. Свете тихий: прокимен, паремии, и чтение.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

Хор: «Аминь». Канонарх: «Глас… (называет глас в соответствии с гласом первой стихиры). Господи, воззвах к Тебе, услыши мя». Хор: «Господи, воззвах…» – по гласу 1-й стихиры. Чтец: «Положи, Господи...» (псалмы 140, 141, 129, 116, см. Часослов) до слов «Аще беззаконие назриши...». Хор далее поет стихиры на 6 по Уставу (перед каждой стихирой канонарх возглашает соответствующий стих). Используются две практики, в зависимости от возможностей хора: или канонарх говорит первую половину стиха, а хор допевает остальную часть и затем поет стихиру (в соборных храмах), или же канонарх говорит весь стих, а хор сразу поет стихиру (в малых храмах). Предпочтительной является первая практика, хотя ее основная трудность состоит как раз в пении стихов, которые поются особым распевом, отличным от стихирного (что для неопытных или недостаточно обученных регентов и певцов является камнем преткновения). При этом перед стихирой «Славы» канонарх говорит: «Слава, глас… (называет глас) » , а хор поет: «Слава Отцу и Сыну и Святому Духу» , а перед Богородичным или последней стихирой канонарх говорит: «И ныне, глас… (называет глас) » , хор поет «И ныне и присно и во веки веков. Аминь». Если же поется сразу стихира на «Слава, и ныне», то канонарх говорит: «Слава Отцу и Сыну и Святому Духу и ныне, глас… (называет глас) » , а хор поет: «И ныне и присно и во веки веков. Аминь» (и далее поет стихиру). Хор после стихиры на «И ныне» исполняет песнопение «Свете тихий...». Диакон (выходит в конце пения «Свете тихий…» и становится на амвоне): «Вонмем» . Священник: «Мир всем». На практике во многих епархиях Русской Церкви на слова священника «Мир всем» хор отвечает: «И духови твоему». Однако во 2-й главе Типикона о пении «И духови твоему» после «Свете тихий…» ничего не говорится, хотя само последование службы в данном месте излагается четко и определенно: «По конце же “Свете тихий” глаголет диакон: “Вонмем”, иерей: “Мир всем”. И паки диакон: “Премудрость, вонмем”». Справедливости ради следует отметить, что в Типиконе не говорится о пении «И духови твоему» и в других местах, когда эта фраза на практике следует после благословения «Мир всем» (после просительной ектении, на литии перед молитвой «Владыко Многомилостиве…» и так далее). Потому необходимо обратиться к тексту Служебника, где действительно во многих местах фраза «И духови твоему» присутствует после «Мир всем» (хотя в Типиконе в соответствующих местах она не приводится). Но для нас самое важное то, что в последовании вечерни, совершаемой в соединении с литургией Преждеосвященных Даров, ответ «И духови твоему» все равно отсутствует. Следовательно, в богослужебных книгах нет ни одного основания в пользу пения «И духови твоему» после «Свете тихий…».

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksej_Kashki...

Каноны: праздника 1-й, глас 7-й, со ирмосом на 8 (ирмосы по дважды), и 2-й, глас 4-й, со ирмосом на 8 (ирмосы по дважды). Библейские песни «Поем Господеви...» . Катавасия после каждой песни – сначала ирмос 1-го канона (в первой песни – «Понтом покры...»), затем 2-го (в первой песни – «Божественным покровен...»). По 3-й песни – седален праздника, глас 8-й: «Спасовы рачителие...». «Слава, и ныне» – тот же седален. По 6-й песни – кондак праздника, глас 8-й: «Егда снизшед языки слия...», и икос, глас тот же: «Скорое и известное даждь утешение...». На 9-й песни «Честнейшую» не поем. (Совершается обычное каждение.) По традиции, припев к 9-й песни канона: «Апостоли, сошествие Утешителя зряще, удивишася, како в виде огненных язык явися Дух Святый» . По 9-й песни «Свят Господь Бог наш» не возглашается, но поется светилен праздника: «Всесвятый Душе...» (дважды). «Слава, и ныне» – ин светилен праздника: «Свет – Отец...». «Всякое дыхание...» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры праздника, глас 4-й – 6 (каждая стихира – дважды). «Слава, и ныне» – праздника, глас 6-й: «Царю Небесный...». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь праздника, глас 8-й (единожды). Ектении и отпуст: «Иже в видении огненных язык с Небесе низпославый Пресвятаго Духа на святыя Своя ученики и апостолы, Христос, Истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, святых славных и всехвальных апостол, и всех святых, помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец». На часах – тропарь и кондак праздника. На Литургии антифоны праздника. Входный стих: «Вознесися, Господи, силою Твоею, воспоем и поем силы Твоя». Примечание. Перед возглашением входного стиха следует произносить «Премудрость, прости» (см. примечание 6 января). По входе – тропарь праздника. «Слава, и ныне» – кондак праздника. Вместо Трисвятого – «Елицы во Христа...». Прокимен, глас 8-й: «Во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их»; стих: «Небеса поведают славу Божию, творение же руку Его возвещает твердь». Апостол – Деян., зач. 3.

http://patriarchia.ru/bu/2024-06-23/

Скачать epub pdf Общие положения 1. Всю седмицу – тройное соединение (Октоих, Триодь, Минея). 2. Дважды за седмицу структура службы почти полностью переходит в постовой режим: а. Со вторника вечера до среды вечера, б. С четверга вечера до пятницы вечера. Напевы в эти периоды по традиции заменяются на постовые. Моментом перехода на постовые напевы и возврат в непостовое пение является просительная ектения после прокимена вечерни. 3. От Недели вечера и всю седмицу стихиры на стиховне вечерни и утрени поются только из Триоди В неделю вечера Начало обычное. Кафисмы несть. На Господи воззвах: стихиры Осмогласника 3 и Минеи 3. Слава Минеи, аще есть. Аще же ни, Слава и ныне, Богородичен Минеи. Свете Тихий. Прокимен дне: Се ныне благословите Господа: И абие Сподоби Господи: Ектения просительная. На стиховне Октоих отменяется, поем стихиры Триоди самогласны, глас 8: Ласкосердствовавше первую подъяхом наготу: Стих: К Тебе воздвигох: Та же стихира. Стих: Помилуй нас Господи, помилуй нас: Мученичен: Мученицы Господни: Слава, и ныне, Богородичен: Небесная поют Тя, Благодатная: Посем, Ныне отпущаеши: Трисвятое, по Отче наш : тропарь святаго Минеи. Слава, и Ныне, Бого- родичен от менших [из 4-го приложения]. Ектения сугубая, и отпуст. В понедельник утра Обычное шестопсалмие и ектения великая. На Бог Господь: тропарь святаго Минеи дважды, Слава, и Ныне, Богородичен от менших. Кафисмы чтем обычная, 4-ю и 5-ю. Между кафисмами и седальнами малой ектении несть. По 1-м стихословии глаголем седальны Октоиха (писаны наряду в Ос- могласнике, по 1-м стихословии). По 2-м стихословии глаголем седальны Триоди 1 . Посем, Господи помилуй (3), Слава и ныне, и глаголем псалом 50-й. Канон В Каноне соединяются песни из Минеи и Триоди (песни 1-я, 8-я, 9-я) и Октоиха и Минеи (песни 3-я, 4-я, 5-я, 6-я, 7-я). Библейские стихи припеваем вседневнии: Господеви поем: [если по обычаю к тропарям канона полагаем припевы молебственные, то к промежуточным Богородичным тропарям стихи: Пресвятая Богородице, спаси нас, а последние два тропаря читаем на Славу и И ныне].

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Кланяющимся же братиям, поем стихиры самогласны сия, глас 2: Приидите вернии животворящему древу поклонимся: Ин, глас 8: Днесь владыка твари: Слава, глас тойже: Днесь неприкосновенный существом: И ныне, глас тойже: Днесь пророческое исполнися слово: таже ектении, и отпуст: и стихира евангельская в притворе, и час 1-й. На 1-м часе, тропарь воскресн. Слава, креста: И ныне, богородичен часов. По трисвятом, кондак креста: и прочее по обычаю. и совершенный отпуст. На Литургии, блаженны гласа, на 6: и от канона креста песнь 6, на 4. По входе тропарь воскресн, и креста, Слава, и ныне, кондак креста. Вместо же трисвятаго поем: кресту твоему покланяемся владыко: Прокимен, глас 6: спаси Господи люди твоя: Стих: К тебе Господи воззову: Апостол ко евреем, зачало 311. Имуще архиереа велика: Аллилуиа, глас 8: Помяни сонм твой: Стих: Бог же царь наш прежде века: евангелие марка, зачало 37: Иже хощет по мне ити, да отвержется себе: Причастен: Знаменася на нас: на трапезе же учреждаемся, якоже указася в 1-ю неделю православия.     В туюжде неделю вечера.    Последование поем, якоже и в первых неделях указася. По входе прокимен, глас 8: Дал еси достояние: и прочия стихи: [Смотри] Подобает ведати: яко поклонение честнаго креста творим по 4 дни, по преждеписанному образу: сиречь, в неделю, в понедельник, в среду и пяток: Бывает же сице: В понедельник на 1-м часе творим поклонение честному кресту, якоже и в неделю, по написанному образу, поюще вместо: Стопы моя: кресту твоему покланяемся владыко: Покланяющимся братиям, поем стихиры, глас 2: Приидите вернии: и прочая. По трисвятом глаголем кондак креста: такожде и на прочих часех.     Во вторник тояже седмицы вечера.    По обычной кафисме, на Господи воззвах, ставим стихов 6: и поем стихиры подобны триоди дне 3: и честнаго креста, 3: глас 4. Подобен: Дал еси знамение: Слава, и ныне, глас 8: Днесь владыка твари: Таже прокимен, и чтение дне: и паки прокимен, и чтение. На стиховне триоди самогласен, глас 3: Побеждая мытаря: дважды, и мученичен.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

На литии стихира храма. Слава, святителя Антония, глас 3: Отче, святителю Антоние,/ты во дни смертоносныя язвы и глада губительнаго/Господа прилежно умолял еси,/о еже отступити прещению сему лютому./И ныне моли всемилостиваго Бога,/еже избавитися нам от губительнаго поветрия, на ны движимаго,/таже огненнаго запаления/и неистовства водныя стихии,/глада и иных бед, по грехом нашим находящих на ны;/да дарует Господь молитвами твоими/людем православным и всей земли Русской/мир и велию милость. И ныне, предпразднства от стиховны, глас 2: С е, время приближися: На стиховне стихиры предпразднства со стихи их, глас 2. Аще кроме праздника, стихиры святителя, глас тойже. Подобен: Д оме Евфрафов: Дом добродетелей/и обитель Святаго Духа/явился еси, святе Антоние,/Воронежская похвало/и Церкве Русския украшение. Стих: С вященницы Твои облекутся в правду/и преподобнии Твои возрадуются. Пастырю добрый/и молитвенниче присный,/святе Антоние,/огради стадо твое/от волков, губящих е. Стих: В осхвалятся преподобнии во славе/и возрадуются на ложах своих. Бедствующих помощниче,/во узах томящихся укрепление,/святче Божий Антоние,/не престай молитися/о призывающих тя. Слава, глас 1: Приидите, вернии, прославим Господа,/даровавшаго нам угодника Своего,/святителя Антония,/иже по преставлении от земных к Небесным/чудесы паче луч солнечных сияет/и всем всяко ко благу способствует:/болящия исцеляет,/бедствующия спасает,/скорбящия утешает,/путешествующия сохраняет,/немощныя в вере укрепляет,/неверующия вразумляет,/злонамеренныя наказует,/небрегущия о законе и правде обличает/и молится о спасении душ наших. И ныне, предпразднства, глас тойже: П редпразднуим, людие, Христово Рождество: Тропарь, глас 4: Предивнаго селения Божия Матере житель сый,/кротостию и смирением изрядно украшаемь,/граду Воронежу третие светило благодати явился еси,/святых Митрофана и Тихона сонаследниче,/святителю отче наш Антоние,/моли Милостиваго Бога,/граду твоему мир даровати,/Отечеству нашему утверждение/и душам верных спасение.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   Кондак, глас 1. егда приидеши Боже на землю со славою, и трепещут всяческая, река же огненная пред судищем влечет, книги разгибаются, и тайная являются: тогда избави мя от огня неугасимаго, и сподоби мя одесную тебе стати, судие праведнейший.    И икос, и чтем синаксарий. По 9-й песни, светилен воскресн, и триоди. Подобен: Со ученики взыдем: Страшный день суда: Слава: Се день грядет: И ныне: Час испытания: На хвалитех стихиры воскресны октоиха 4: и анатолиев 1: и триоди 4: глас 6, самогласен. Припев: Всякое дыхание: Помышляю день оный и час: Припев: Исповемся тебе Господи: глас тойже: о каковый час тогда: глас 8. Припев: Возрадуюся и возвеселюся о тебе: Даниил пророк: глас 1-й. Припев: воскресни Господи Боже мой: Предочистим себе братие: Слава, паки туюжде стихиру: И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. По трисвятом тропарь воскресн. ектении и отпуст, и обычное исхождение в притвор. Слава, и ныне, стихира евангельская, и оглашение студитово, и час 1-й: На 1-м часе, тропарь воскресн. По трисвятом кондак триоди, и прочее, и совершенный отпуст. На Литургии, блаженна октоиха гласа, на 6: и от канона триоди песнь 6, на 4. По входе тропари глаголем, якоже указася в неделю фарисееву. Прокимен, глас 3: Велий Господь наш, и велия крепость его: Стих: Хвалите Господа, яко благ псалом: Апостол к коринфяном, зачало 140: Брашно нас не поставит пред Богом: Аллилуиа, глас 8: Приидите возрадуемся господеви: Стих: Предварим лице его во исповедании: евангелие матфеа, зачало 106: Рече господь: егда приидет сын человеческий: Причастен: Хвалите Господа: Другий: Радуйтеся: В неделю мясопустную вечера    На Господи воззвах, поем стихиры на 6: октоиха 3: и минеи святаго 3: Слава, святаго, аще есть: И ныне, богородичен: аще ли ни, Слава, и ныне, богородичен. На стиховне триоди самогласен дне, оба лика вкупе, глас 8: Ласкосердствовавше: Припев: К тебе возведох очи мои: и паки тойже самогласен: Ласкосердствовавше, 2-й: Помилуй нас Господи: и мученичен, глас тойже: мученцы господни: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, богородичен: небесныя поют тя: [Смотри] Вестно буди: яко от днесь октоиха стиховна вечерняя и утренняя оставляется, и вместо ея поются стихиры самогласны дне триоди, до субботы 6 недели.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

На Господи воззвах: стихиры Осмогласника 3 и Минеи 3. Слава Минеи, аще есть. Аще же ни, Слава и ныне, Богородичен Минеи. Свете Тихий. Прокимен Триоди, глас 5: Боже во Имя Твое спаси мя: Паремия Триоди, пророчества Иоилева чтение. Прокимен Триоди, глас 6: Да уповает Израиль на Господа: И абие, чтец: Сподоби Господи: Ектения просительная, не постовым распевом. (Отсюда постовые распевы прекращаются до вечерни четвертка). На стиховне поем стихиры Триоди самогласны, глас 3: Возсия весна постная: Стих: К Тебе воздвигох: Та же стихира. Стих: Помилуй нас Господи, помилуй нас: Мученичен: Мученицы Твой Господи: Слава, и ныне, Богородичен: Первосвятая, Чистая: Посем, Ныне отпущаеши: Трисвятое, по Отче наш: тропарь святаго Минеи. Слава, и Ныне, Богородичен от менших [из 4-го приложения]. Ектения сугубая, посем молитва Ефрема Сирина с тремя поклонами. Чтец:Аминь. Всесвятая Троице: 3 и абие: Буди Имя Господне: (Трижды). Слава, и ныне, псалом 33: Благословлю Господа: Возглас: Премудрость. Лик: Достойно есть, яко воистинну блажити Тя Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную, и Матерь Бога нашего. Возглас: Пресвятая Богородице, спаси нас! Лик: Честнейшую Херувим: И бывает совершенный отпуст, и поем: Великаго господина: В четверток на утрени Обычное шестопсалмие и ектения великая. На Бог Господь: тропарь святаго Минеи дважды, Слава, и Ныне, Богородичен от менших. Кафисмы чтем обычная, 13-ю и 14-ю. Между кафисмами и седальнами малой ектений несть. По 1-м стихословии глаголем седальны Октоиха (писаны наряду в Осмог- ласнике, по 1-м стихословии). По 2-м стихословии глаголем седальны Триоди. Посем, Господи помилуй (3), Слава и ныне, и глаголем псалом 50-й. Канон В канон добавляется трипеснец Триоди, песни 4-я, 8-я и 9-я: Песнь Тропари Тропари Тропари Катавасия Октоих Октоих Октоих Октоих Октоих Октоих Малая ектения. Седален Минеи. Слава и ныне, Богородичен 4 Триодь Триодь Триодь Октоих Октоих Октоих Октоих Октоих Октоих Малая ектения. Кондак и икос святаго Минеи. 7 Октоих Октоих Октоих

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

И ныне, Богородичен: Како не дивимся: Вход, и чтения три преподобническая (зри страницы 791– 792). На литии стихира храма и святаго две, глас 8: Приидите, вси словенстии собори,/прославим общаго спасения рачителя/и ереси безбоязненнаго обличителя,/нищих питателя и грешников кроткаго вразумителя,/Павлову ревность о людех явившаго/и дерзновение велие ко Господу стяжавшаго,/той бо и по преставлении своем болящия исцеляет/и дерзновенная нашествия варвар отгоняет,/нас же умиленными помыслы исполняет/и молится присно о спасении душ наших. Слава, глас 2: Днесь ликует твоя Лавра,/преподобне отче Иове,/и вси людие твоя мощи лобызати подвизаются,/демони твоея благодати трепещут,/и Ангели о твоем заступлении радуются./Мы же непрестанно вопием:/утверди твоими молитвами православных веру,/житие наше исправи/и спасение испроси душам нашим. И ныне: Все упование мое/на Тя возлагаю, Мати Божия,/сохрани мя под кровом Твоим. На стиховне стихиры, глас 5: Радуйся, священная главо, Иове,/Волынския страны украшение,/тую бо зриши в Православней вере утверждаему,/тебе, яко живу, сущу молящуюся/и заступления на демоны просящую,/ейже буди заступник необоримый/и о всем мире молитвенник. Стих: Честна пред Господем/смерть преподобных Его. Радуйся, священная главо,/преподобне Иове,/звездо от Галицкия земли к востоку пришедшая/и немощных души ободрившая,/во смирении своем дерзновению противу ереси люди российския наставившая/и к Небесному Царствию приведшая,/егоже и нас сподоби предстательством твоим/и о всем мире буди молитвенник. Стих: Блажен муж, бояйся Господа,/в заповедех Его восхощет зело. Радуйся, священная главо,/над Волынскою страною Господем вознесенная,/ейже повинушася князи и людие,/мы же, духовная твоя чада,/сердцем сокрушенным к тебе припадающе,/просим ко одолению страстей твоея помощи,/в скорбех благодушия,/и о смертном часе памяти непрестанныя,/и о всем мире молитв твоих,/Иове преподобне. Слава, глас 8: Монахов множества наставника тя почитаем, отче наш Иове,/твоею бо стезею воистинну право ходити познахом./Блажен еси, Христу работав,/и вражию обличил еси силу,/Ангелов собеседниче,/и преподобных сопричастниче, и праведных,/с нимиже молися Господеви/помиловатися душам нашим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010