Радуйся, Мати Господня и наша Благодатная; радуйся, всем святым благоприятная. Радуйся, двере милосердия кающихся; радуйся, упование о Бозе подвизающихся. Радуйся, Пресвятая Богородице Дево, Святыя Горы Афона и всея вселенныя православных обителей Всечестная Игумение. Кондак 4 Бурю сомнений грехолюбивых оставльше отцы преподобныя и матери, возлюбиша тернистый путь спасения, живуще посреде скорбей и лишений, Царствия ради Небеснаго, украсиша своим Богоугодным житием премногая места вселенныя, идеже основаша святыя обители иноческаго спасения, в нихже спасающиися присно поют Ангельскую песнь Христу Богу нашему: Аллилуиа. Икос 4 Слышавше святыя глаголы Христова Евангелия избранницы небеснии, вся презреша суетная мира сего и в путь святый поидоша, носяще благое иго Спаса нашего, житием своим во плоти Ангелом святым уподобишася, имуще предивную Игумению над всеми их святыми обителями, по всей вселенней, яко звезды небесныя, сияющими, к Нейже вопиют всегда: Радуйся, премудрая Игумение монашества православнаго; радуйся, спасение народа Богоизбраннаго. Радуйся, столпе девства и океане милосердия; радуйся, вечная отрадо райскаго веселия. Радуйся, прибежище кающимся грешником; радуйся, сокровище убогим подвижником. Радуйся, всю вселенную любовию покрывающая; радуйся, славою небесною сатану во ад низвергающая. Радуйся, Божественная радосте Ангелов и человеков; радуйся, яко плач принесла еси демоном во веки. Радуйся, единая надеждо веры православныя; радуйся, Мати Господня и наша Всеславная. Радуйся, Пресвятая Богородице Дево, Святыя Горы Афона и всея вселенныя православных обителей Всечестная Игумение. Кондак 5 Боготечную жизнь праведницы проидоша и Небеснаго Отечества с радостию достигоша, веселятся о Господе со Ангелы святыми во вся веки; мы же, их собратия, подвизаемся во святых обителех, поюще хвалебныя песни Богу: Аллилуиа. Икос 5 Видеша избранницы Господни скоропреходящую славу мира сего: богатство непостоянно, счастье скоротечно, скорби же, печали и отчаяние и всякия злоключения приснии спутницы жизни сея есть, в конце же смерть телесная всем людем неизбежна, святою же верою вечныя селения созерцаху, возлюбиша тесный и прискорбный путь монашескаго жития, идеже Пресвятая Матерь Самаго Господа игуменствует, руководя спасающимися духовными чадами Ея, хвалебно к Ней взывающими:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Диакон: Аминь. Иерей: Премудрость, прости, услышим святаго Евангелиа. Мир всем. Хор: И духови твоему. Диакон: От (имя) святаго Евангелиа чтение. Хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе. Иерей: Вонмем. И читается Евангелие. По окончании чтения хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе. Ектения сугубая Диакон: Рцем вси от всея души, и от всего помышления нашего рцем. Хор: Господи, помилуй . Господи Вседержителю, Боже отец наших, молим Ти ся, услыши и помилуй. Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй. Хор: Господи, помилуй . (Трижды, на каждое прошение) Еще молимся о Великом Господине и Отце нашем Святейшем Патриархе (имярек), и о Господине нашем Преосвященнейшем митрополите (или: архиепископе, или: епископе) (имярек), и всей во Христе братии нашей. Еще молимся о Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, да тихое и безмолвное житие поживем во всяком благочестии и чистоте. Еще молимся о блаженных и приснопамятных создателех святаго храма сего (если в монастыре: святыя обители сея), и о всех преждепочивших отцех и братиях. зде лежащих и повсюду, православных. Еще молимся о милости, жизни, мире, здравии, спасении, посещении, прощении и оставлении грехов рабов Божиих. братии святаго храма сего (если в монастыре: святыя обители сея). Еще молимся о плодоносящих и добродеющих во святем и всечестнем храме сем, труждающихся, поющих и предстоящих людех, ожидающих от Тебе великия и богатыя милости. Иерей: Яко Милостив и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Хор: Аминь. В некоторые дли церковного года (кроме двунадесятых и храмовых праздников) за сугубой ектенией читается следующая ектения об усопших, при открытых царских аратах и с кадильницей: Диакон: Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй. Хор: Господи помилуй . (на каждое прошение). Еще молимся о упокоении душ усопших рабов Божиих (имена) и о еже проститися им всякому прегрешению, вольному же и невольному. Яко да Господь Бог учинит души их, идеже праведнии упокояются. Милости Божия, Царства Небеснаго и оставления грехов их у Христа, Бсзсмертнаго Царя и Бога нашего, просим.

http://foma.ru/posledovanie-bozhestvenno...

Диакон: Аминь. Иерей: Премудрость, прости, услышим святаго Евангелия. Иерей: Мир всем. Хор: И духови твоему. Диакон: От (имярек) святаго Евангелия чтение. Хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе. Иерей: Вонмем. Чтение Евангелия Иерей: Мир ти, благовествующему. Хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе. Ектения сугубая Диакон: Рцем вси от всея души, и от всего помышления нашего рцем. Хор: Господи, помилуй. (На каждое прошение) Господи Вседержителю, Боже отец наших, молим Ти ся, услыши и помилуй. Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй. Хор: Господи, помилуй. (3 раза) (На каждое прошение) Еще молимся о Великом Господине и отце нашем, Святейшем Патриархе (имярек) , и о господине нашем преосвященнейшем митрополите (или архиепископе, или епископе) (имя рек) , и о всей во Христе братии нашей. Еще молимся о Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, да тихое и безмолвное житие поживем во всяком благочестии и чистоте. Еще молимся о братиях наших, священницех, священномонасех, и всем во Христе братстве нашем. Еще молимся о блаженных и приснопамятных святейших патриарсех православных и создателех святаго храма сего (если в монастыре: святыя обители сея) , и о всех прежде почивших отцех и братиях, зде лежащих и повсюду, православных. Еще молимся о милости, жизни, мире, здравии, спасении, посещении, прощении и оставлении грехов рабов Божиих, братии святаго храма сего (если в монастыре: святыя обители сея) . Еще молимся о плодоносящих и добродеющих во святем и всечестнем храме сем, труждающихся, поющих и предстоящих людех, ожидающих от Тебе великия и богатыя милости. Иерей. Тайно. Молитва усердного моления: Господи Боже наш, прилежное сие моление приими от Твоих раб, и помилуй нас по множеству милости Твоея, и щедроты Твоя низпосли на ны и на вся люди Твоя, чающыя от Тебе богатыя милости. Иерей. Возглас: Яко милостив и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Хор: Аминь. Заупокойная ектения. В некоторые дни церковного года.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/2...

И много ходивше, паки приидоша на место, иде же было сокровище наше, и начаша след дозирати и походивше по тому месту не мало, внидохом в лес, от того места яко до 40 сажен и вящее, – и молитвами преподобнаго Сергия обретохом сумочку свою и мошенку, лежащу на едином месте, денги все целы, токмо зубами изъедена сумочка. И егда обретохом воскликнувше радостными гласы и преподобному Сергию велие благодарение воздахом, яко его святыми молитвами от напасти свободихомся. И изтоварившеся рыбными запасами, дошедше обители преподобнаго Сергия, поведа нам и, написав своею рукою, принесе ми сия. Аз же, сия слышав, повеле написати в честь и в похвалу преподобному, да незабвенна будут чюдеса Святаго. Того же 162-го году, февраля в 15 день поведа ми инок Карион, иже присно стоя у раки преподобнаго чюдотворца Сергия, яко того дни приходила молитися Святей Троице и преподобным мощем чюдотворца Сергия поклонитися с Москвы инокиня, именем Феодосия, прозвищем Давыдовых, и поведала о своей болезни сице: Лежала де она тяжкою болезнию многое время и бысть при самой смерти и безъязычна, яко и в мертвых вмениша келейнии ея старицы, и хотеша ея скутати, яко подобает мертвых. Сродницы же и знаемии ей положиша на персех ея образ преподобнагоСергия чюдотворца, призывающе его на помощ, да покажет милость свою над нею и возвратит от смертнаго недуга. И внезапу воспрянула от того часа, и болезнь ея отъиде от нея, и бысть здрава. Сего ради, рече, прииде благодарение воздати преподобному чюдотворцу Сергию, яко молитвами его бысть здрава. Поведа ми обители сея иконописец, именем Моисей Савельев. В нынешнем де во 162-м году, февраля в 12 день, в ночи, против воскресно дни, внезапу оступиша около избы моея мнози нечистии дуси, и бысть шум и крик велик и потрясение, яко потолоку избному мнев на мя упасти. И нападе на мя страх велий, яко вмале и духу моему от тела не разлучитися. И едва воспомянув, воскочив, начат молитися перед образом Святыя Троицы и со слезами припадывати, и призывати начат на помощ преподобнаго чюдотворца Сергия, яко да изебавит мя от находящия силы вражия. И помоляся, малу отраду прием, возлег спати на месте своем. И вижу во сне, кабы некто пришел близ моея избы, и укрыв оконца, глагола ми: иди во обитель и молися преподобному Сергию и получиши изцеление. И во утрии приидох во обитель преподобнаго Сергия к церкви Святыя Троицы, к полуденным дверем. И егда церковь Святыя Троицы отперли, и слышах глас глаголющь ми: иди в церковь Святы Троицы и припади к чюдотворнымъ мощем преподобнаго Сергия чюдотворца, и получиши прощение. Аз же, слышав сия, глаголющаго же не видев, внидох в церковь; нечистии же дуси прещаху ми, повелеваху ми вон итти из церкви. Аз же несуменное упование положивна святаго Сергия, припадывая ко гробу его и обедни слушав, бысть здрав; нечистии же дуси от того часа изчезоша и не являхуся мне. И отъиде в дом свой, благодаря Бога и преподобнаго Сергия 959 .

http://azbyka.ru/otechnik/Zhitija_svjaty...

Спаси, Боже, народ Твой и благослови наследие Твоё, посети мip Твой милостью и щедротами, возвысь рог христиан православных и ниспошли на нас богатые Твои милости: по ходатайствам всечистой Владычицы нашей Богородицы и Приснодевы Марии, силою священного и животворящего Креста; заступлением святых небесных Сил бесплотных, [мольбами] святого славного пророка Предтечи и Крестителя Иоанна, святых славных и всехвальных Апостолов; святых отцов наших, [великих] иерархов и вселенских учителей Василия Великого, Григория Богослова и Иоанна Златоуста; святого отца нашего Николая, архиепископа Мир Ликийских, чудотворца; святых равноапостольных Мефодия и Кирилла, учителей славянских, святых равноапостольных великого князя Владимира и великой княгини Ольги; святых отцов наших и всероссийских чудотворцев Петра, Алексия, Ионы, Филиппа и Ермогена; святых славных и победоносных мучеников, преподобных и богоносных отцов наших, святых и праведных богоотцов Иоакима и Анны, (святого храма и святых дня) и всех Твоих святых: умоляем Тебя, многомилостивый Господи, услышь нас, грешных, молящихся Тебе, и помилуй нас. Лик: Господи, помилуй, 40. Хор: Господи, помилуй. (40) Еще молимся о Богохранимей стране нашей, благочестивых людех и властех ея, о державе, победе, пребывании, мире, здравии, спасении их, и Господу Богу нашему наипаче поспешити и пособити во всех и покорити под нозе их всякаго врага и супостата. Ещё молимся о Богохранимой стране нашей, благочестивом народе и властях её, о мощи, победе, благополучии, мире, здравии и спасении их, и дабы Господь Бог наш ещё более содействовал им и давал им успех во всем, и покорил под ноги их всякого врага и неприятеля. Лик: Господи, помилуй, 30. Хор: Господи, помилуй. (30) Еще молимся о Великом Господине и отце нашем Святейшем Патриархе (имярек), и о господине нашем преосвященнейшем митрополите (или архиепископе, или епископе имярек) (аще же во обители: и о архимандрите, или игумене нашем имярек) и о всем во Христе братстве нашем, и о всякой души христианстей, скорбящей же и озлобленней, милости Божия и помощи требующей; о покровении града сего, и живущих в нем (или веси сея и живущих в ней, или святыя обители сея и живущих в ней ); о мире, и состоянии всего мipa; о благостоянии святых Божиих церквей; о спасении и помощи со тщанием и страхом Божиим труждающихся и служащих отец и братий наших; о оставльшихся и во отшествии сущих; о исцелении в немощех лежащих; о успении, ослабе, блаженней памяти и о оставлении грехов всех преждеотшедших отец и братий наших, зде лежащих и повсюду православных; о избавлении плененных, и о братиях наших во службах сущих, и о всех служащих и служивших во святем храме сем (аще же во обители: во святей обители сей ) рцем.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/vsenoshhn...

Помяни же, о преподобне, веру и любовь отца моего, яже к дому Святыя и Живоначальныя Троицы и ко твоей святей обители, и елико имяше притяжаний своих, не щадя подаваше ти на строение обители, и братии учреждение велие творяше, и милостыню довольну подаяше; нас же, детей своих и весь род свой написа во святей твоей обители в вечный помин, яко да милостив нам будеши в настоящей жизни, и избавляеши нас от всяких бед и скорбей, и болезней душевных и телесных; по отшествии же от маловременной жизни сея да сподоблени будем молитвами твоими наслаждения вечных благ, идеже вси праведнии водворяются; сам же сподоблен есть твоими святыми молитвами иноческаго чина, и погребстися во твоей святей обители. Ты ныне даждь ми руку помощи, и возстави мя от одра сего болезненного, и часа смертнаго исхити молитвами твоими; вем бо, яко вся, елика хощеши, упросити можеши. Тако утешиши в печали матерь мою; понеже зело престареся, и несть утешающаго в печали ея: еще же и дети мои зело мали осиротеют от мене, и тако вси безвременно вкусят смерть. Сего ради, услыши мя, скорый предстателю и дивный чудотворче, великий угодниче Христов, преподобне отче Александре, и сотвори на мне великую твою милость». Так мне, молящейся и со страхом ожидающей внезапного смертного посещения, тотчас же отворились двери этой комнаты и увидела я входящего святолепного и сединами украшенного старца, творящего Иисусову молитву и в руке держащего горящую свечу, а за ним входили два известных мне старца: один мой отец, а другой именем Павел. Благообразный старец тот, приблизившись к моей постели, сказал мне: «Чадо Марие, болиши, и нас призываеши на помощь, и молящися как бы поношение твориши нам? Известно ти буди, чадо, милостыня и все подаяние отца твоего у Святой Троицы в нашей обители приятно и незабвенно пред Богом. Аз же, чадо, приидох ныне посетити тебе и придати здравие от болезни сея». Затем, взяв мои руки, начал жечь их свечою по ладоням, отчего тело мое быстро стало согреваться и болезнь отступала от меня. И сказал мне: «Се здрава еси, и повеждь сродником своим, яко исцели тебе Бог мною смиренным Александром; и положу на тебе знамение, чадо, от негоже и конечно будеши здрава».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=522...

613 Хотя в Истории Росс. Иерархии между Настоятелями Чудова монастыря и нет Иакова; но как тогда в городе Москве не было других монастырей, кроме Спасского и Чудова: то весьма вероятно, что Иаков был Настоятелем последнего, где существовала тогда Архимандрия. Елисей показан первым 1379 г., а после него Феофан 1432 г. В промежуток 53-ми лет мог быть Архимандритом Иаков. 617 Сия надпись уставная вязью высечена на каменной дске, вставленной в северной стене притвора: «Лета 7188, (1680) месяца Августа начаты быти созидатися Святыя храмы во славу Всетворца Бога, первый храм в честь и Приснопетыя Богоматере Девы Марии, славнаго ея Благовещения, вторый Св. Первозваннаго Апостола Андрея, третий Святаго Чудотворнаго Алексия Митрополита Всероссийскаго, идеже и мощи его; вси убо с трапезами и под ними с монастырскими службами, повелением блаженныя памяти Благочестивейшаго, Великаго Государя, Царя и Великого Князя Феодора Алексиевича, всея Великия и Малыя и Белыя Росии Самодержца, по его Государскому чертежу и указной мере, каков чертеж от него Государя прислан в Чудов монастырь, благословением же Великаго Господина Святейшаго и Кир Иоакима Патриарха Московскаго и всея Росии и северных стран; совершены же при Благочестивых великих Государех, Царех и Великих Князех Иоанне Алексиевиче, Петре Алексиевиче и Великой Государыне, Благоверной Царевне и Великой Княжне Софии Алексиевне, всеа Великия и Малыя и Белыя Росии Самодержцех, в четвертое лето их царскаго скипетродержавства, их Государским на сие строение жалованием и монастырского казною и ктиторов святыя обители сия подаянием 7194-го лета (1686); тщанием же усердным сицеваго строения Пречестнаго Господина Андриана Архимандрита святыя обители сея, да Келаря монаха Варлаама и труждающияся братии». – «По другой стене след. надпись: «Благословением Божиим, тщанием же и усердием Св. Пр. Синода Члена и их Императорских Высочеств в законе Учителя, Придворнаго Проповедника, Прсосв. Платона, Митрополита Московскаго и Калужскаго и пр. с 1775 по 1778 год Архангельская церковь возобновлена стенным письмом с позолотою во всех местах вновь и покрыта желтым и выкрашена снаружи, иконостас в той же церкви и в нем св.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Snegirev/...

Слава, стихира утренняя евангельская, глас 4: Утро бе глубоко: Аще святых храм, Слава, святых: Слава, святых, глас 8: Иже Троицы Святыя зарею просвещеннии и престолу Христа Бога выну предстоящии, преподобнии отцы Псково-Печерстии, приимите днесь сие пение хвалебное и молите Господа спастися душам нашим. И ныне, Богородичен, глас 2: Преблагословена еси. Богородице Дево: Славословие великое: По Трисвятом тропарь воскресен, точию един от двою: Ектении и отпуст: Посем, аще в обители Печерстей бдение и аще предстоятель изволит, исходит братия в притвор ко иконе праздника: И поют стихиру храма святых. Стихира на целование святыя иконы, глас 2. Подобен: Ж ены, услышите О, честная обителе Псково-Печерская, Доме Девы Пречистыя, ублажай днесь собор преподобных твоих, якоже верных утверждение и крепкое за вся ны предстательство: да молят Христа Бога даровати нам велию милость. Слава, и ныне, Богородичен, тропарь на целование святыя иконы, глас 1: Богородице, Заступнице усердная, приими молитвы раб Твоих, и яко Ты еси мирови Покров Вышний, не остави ограждением Твоим обители сея, но чадом Твоим, преподобным отцем Псково-Печерским, помогай за ны ко Господу взывати, да моленьми их непрестанными подаст мир душам нашим и велию милость. Посем молитва: В ладыко Многомилостиве: На 1-м часе тропарь воскресен: Слава, тропарь святых: И ныне, Богородичен часов: по О тче наш: кондак святых: и отпуст. Таже посреде храма поем стихи сии: Утверждение на Тя надеющихся, утверди, Господи, Церковь , юже стяжал еси Честною Твоею Кровию. Под Твою милость прибегаем, Богородице Дево, молений наших не презри в скорбех, но от бед избави нас, Едина Чистая и Благословенная. Пресвятая Богородице, спаси нас. Вси святии Псково-Печерстии, молите Бога о нас. На Литургии Блаженна воскресна гласа, на 6, и от канона святых Псково-Печерских песнь 3-я (аще изволит предстоятель, песнь 9-я), на 4: По входе тропарь воскресен и храма Богородицы, идеже храм Ея, и святых: Кондак воскресен: Слава, кондак святых: И ныне, храма Богородицы, или:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Литургию и молебен в престольный праздник Николаевского собора возглавил архиеп. Тихон. После службы церковный староста Лодыженский Н.Н. в архиерейских покоях потчевал соборных клириков обедом. 7/20 декабря 1905 г. В среду Тихон (Беллавин) и Хотовицкий А.А. выехали по железной дороге и «Erie» из Нью-Йорка в Джорджтаун 847 , а из Джорджтауна, в монастырской коляске, отправились в Свято-Тихоновскую обитель. Вечером путники были встречены настоятелем монастыря иером. Арсением (Чаговцовым), его наместником 848 иером. Тихоном (Ростовским) и свящ. Алексием Богуславским. «О. Тихон совершил краткую встречную литию, и Владыка произнес отпуст. О. Строитель по обычаю приветствовал Архипастыря просьбою помолиться о спасении Братии и благословить насельников обители, выражая радость по поводу нового посещения Владыкою этого тихого приюта и по поводу согласия Его Высокопреосвященства водрузить краеугольный камень в основание монастырского храма. Владыка ответствовал благодарностью и пожеланием братии усовершаться в подвигах добрых, дабы, когда приидет Жених небесный, Он нашел всех бдящими и готовыми к достойной встрече Его. «Я же, добавил Владыка, пришел не истязать вас, а вместе помолиться, чтобы Господь ниспослал Свою великую милость на всех насельников обители сея и на начинающееся дело, и заканчиваю свой привет вместо обычного многолетия монастырской молитвой: “Спаси, Христе Боже, братию святыя обители сея!”» 849 . 8/21 декабря 1905 г. «Ночная темень не рассеялась, а под дверями наших опочивален уже раздался призывный монастырский глас: «Молитвами святаго Владыки нашего, Господи, помилуй нас!» То очередной послушник звал на полунощницу. Братия поднялась и, возглавляемая Владыкою, совершила шествие во храм, где о. Тихон совершил полунощницу и утреню, строго по уставу. Было уже после восьми утра, когда совершили отпуст утрени. Определившаяся непогода убеждала нас, что ждать гостей из неблизких окрестностей трудно к литургии, и потому Владыка благословил о. Хотовицкому начать ее тотчас же с тем, чтобы церемонию закладки отсрочить затем до полудня в надежде, что б.

http://azbyka.ru/otechnik/Tihon_Belavin/...

Таковым образом мним и блаженныя памяти ктитор священныя сея обители общое в ней уставивый житие, повелЕ и страшными клятвами утверди да от инаго монастыря игумен в сей обители поставляемь не будет, да не будет якоже мним общему житию запустения. Того ради молим преосвященств ваших да наше сие смиренное моление, и блаженнаго ктитора законоположение Богоданною вашею властию утвердите да твердо и непоколебимо сие в нашем общежитии держится, да и общее житие сие блгодатию Христовою и многомощными вашими млтвами постоянно цело и неразоримо пребудет. Еще же паки молим преосвященств ваших и всего духовнаго освященнаго собора да Богоданною вашею властию и сие утвердите да мнстырь сей нигдеже поклонен никогдаже небудет, якоже о сем и страшную клятву блаженныя памяти ктитора святыя обители сея обретохом, занеже и от сего всеконечное общему житию было бы разорение. Не поклонен же нигдеже монастырь сущи, может блгодатию Христовою и общее внем братии житие неразоримо и непоколебимо пребыти. Сей нашего общаго жития чин и смиренное о наших нуждах моление кратчайшим нашим преосвященству вашему, и всему освященному собору из явлением предложивше, оставляем на Богодохновенное преосвященства вашего и всего освященнаго собора дховное разсуждение еже дух святый всегда при собрании православных архиереев и прочиих духовных лиц невидимо присутствуяй водхнет вам, и якоже повелите да содержится чин во общежитии нашем или сей егоже содержахом доселе и содержим, аще и не весь исписахом, но точию егоже возмнехом нужнейша быти ко объявлению Боголюбию вашему, или якоже повелите и якоже угоднейше есть Богу и нужнейшее ко спсению, оно и да бывает, или аще и к сему чину егоже до селе держим, аще что вашим Боголюбием уставится и приложится. яко от Бога восприемлем и лобызаем, повинующеся во всем якоже овцы от Бога поставленным пастырем нашым и пребываем преосвященства вашего и всего освященнаго духовнаго собора благопокоривии послушники. Последнейший во иеромонасех Паисий со всею о Христе братиею. Устав (перевод) Преосвященнейший, Богом избранный и поставленный архипастырь и вы, боголюбивейшие архиереи, которых Бог поставил пасти церковь Свою в этой православной христианской молдовлахийской земле! Я, последнейший раб Преосвященств Ваших, стоя перед священнолепными лицами Преосвященств Ваших и всего собора и желая рассказать в этом кратчайшем и неразумном слове о себе, последнейшем, о том, как все братья собрались о имени Христовом ко мне и друг ко другу, и о нашей жизни, молю Преосвященство Ваше долготерпеливо выслушать мой рассказ, подражая благоутробию и долготерпению Божию, снисходя данной Вам Богом премудростью к грубости моей, человека простого и невежественного.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=107...

   001    002    003    004    005    006    007    008   009     010