3 Солай етип, Ешуа барлы скерлер менен бирликте Ай аласына жрис таярланды. Ол талаан отыз мы мрт тнде жола атландырып атырып, 4 олара былай деп буйырды: – Енди сизлер барып, аланы арт бетиндеги бекинисте жатылар. аладан онша алыслап кетпелер. ммеиз таяр болып турылар. 5 Мен жанымдаы адамлар менен бирликте алаа жаынласаман. Душпан аладан шыып, бизлерге арсы келгенде, бизлер олардан ашандай болып, 6 оларды аладан узаластыранша изимизден ертип барамыз. Олар бизлерди бурыныдай ашып баратыр деп ойлайды. Бизлер олардан ашып баратыранымызда, 7 сизлер бекинисте жатыран жериизден шыып, аланы ола киргизесизлер. удайыыз Жаратан Ийе ол жерди сизлерге тслим етежа. 8 аланы ола киргизгениизден со, оан от берилер. Жаратан Ийени буйрыы бойынша рекет етилер. Минекей, мени сизлерге буйрыым усы. 9 Соынан Ешуа оларды жола атландырды. Адамлар кетип, Бейт-Эл менен Ай аласыны арасындаы, яный Ай аласыны батыс трепиндеги бекинисте жатты. Ал Ешуа болса, тнди алан адамлар менен бирге ткизди. 10 Ешуа та азаннан турды да, скерлерди кзден ткерип, оларды сапа турызды. Кейин зи м Израилды асааллары скерлерди алдына тсип, Ай аласына арай жола шыты. 11 Ешуа м оны жанындаы барлы скерлер алаа жрис ылды. Олар жаынлап барып, аланы ара трепине орда урды. Олар менен аланы арасында бир ойпатлы бар еди. 12 Ешуа бес мыа шамалас адама Бейт-Эл менен Ай аласы арасына, аланы батыс трепине бекинис урызды. 13 Соынан арада орда уранлар да, батыста бекинисте жатыранлар да урыс майданына таяр турды. Ешуа сол тни ойпатлыа келди. 14 Буны кргенде Ай патшасы адамлары менен израиллылара арсы ушын аладан асыыс трде шыты. Ешуа жобаластырандай олар Иордан тегислигини жанындаы бир жерге шыты. Деген менен, олар злерине арсы аланы арты трепинде бекинис жасаланынан хабарсыз еди. 15 Ешуа м оны жанындаы израиллылар ала халынан жеилип атырандай болып, шлге арай аша баслады. 16 аладаы пткил халы израиллыларды изинен шаырылды. Олар Ешуаны берип, аладан узаласып кетти. 17 Израиллыларды Ай аласы менен Бейт-Элден бир адам алмай шыан еди. Олар израиллыларды шыып баратырып, аланы ашы алдыран еди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  4   удайа унайтуын мир   1 Енди болса, удайа ушын алай кереклигин сизлер бизлерден йрендииз. зир усылай жасап атырсыз да. Бул исте жне де ала Ийемиз Ийсаны аты менен сизлерден тиниш етип сораймыз. 2 йткени Ийемиз Ийсаны бийлиги менен сизлерге андай жол-жорыларды бергенимизди злерииз билесизлер. 3 удайды ерки – сизлерди мухаддес ибарат. Яный, Ол сизлерди жынысый бузышылытан 4 р бириизди з денесин дирлеп, мухаддес ылып 5 м удайды билмейтуын бута сыялы бузы лейди. 6 еш ким усындай исте ыянет етип, арамылы ислемесин. Бурын сизлерге айтанымыз м ескерткенимиздей, Ийемиз бундай барлы ислер ушын адамларды жазалайды. 7 Себеби удай бизлерди арам болып ушын емес, ал мухаддес болып ушын шаырды. 8 Солай етип, бул жол-жорыты абыл алмаан адам адамды емес, ал Мухаддес сизлерге берген удайды абыл алмаан болады. 9 Бира сйиспеншилик аында сизлерге бир нрсе жет жо. йткени бир-бириизди сизлер удайдан йрендилер. 10 Сизлер аыйаттан да пткил Македониядаы ммесин сйесизлер. бул исте жне де ала сизлерден тиниш етемиз. 11 Жне де, сизлерге жол-жоры бергенимиздей, тыныш мир з исиизге м олларыыз бенен мийнет масет етип ойылар. 12 Солай етип, сизлер жмттен тыс адамларды алдында рмет-иззетли мир сресизлер м еш кимнен резли болмайсызлар.   Ийсаны айта   13 митсиз жасайтуын баса адамлар сыялы ушын, бул дньядан кз жуманлар аында сизлерди хабарсыз лемеймиз. 14 Себеби бизлер Ийсаны лип, айта тирилгенине исенемиз. Сол сыялы, Ийсаа исенип, бул дньядан кз жуманларды удай Оны менен бирге айта алып келетуынына да исенемиз. 15 Ийемизди сзине тийкарланып, сизлерге мынаны билдиремиз: зир тири болып жасап атыран бизлер, яный Ийемиз келемен дегенше тири жретуынлар бул дньядан кз жуманлардан еш арты емеспиз. 16 йткени Ийемизди зи буйыран блент бас периштени сести м удайды крнайы менен аспаннан келгенде, дслеп Масиха исенген лилер тириледи. 17 Оннан со, жасап атыран бизлер, яный тири аланлар олар менен бирликте Ийемизди ктип ушын, бултлар ишине алынып ктерилемиз. Солай етип, мме Ийемиз бенен бирге боламыз. 18 Мине, усы сзлер менен бир-бириизди жубатылар.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   В разбираемом месте Послания к Коринфянам Апостол употребляет даже то слово (συναναμνυσθε), которое употреблено им в 2 Сол. 3:14.    Другое подобное указание на существование некогда и до нас не дошедшего Послания находят в послании к Колоссянам (4:16), где Апостол делает распоряжение, чтобы по прочтении этого Послания Колоссяне отправили оное в Лаодикию, а Лаодикийское (εχ Λαοδικεας) прочитали у себя. Но Послания с надписью к Лаодикийцам нет.    То же Послание, которое в древности и в недавния времена издавалось под име­нем Послания к Лаодикийцам, подложно составлено из выражений Апостола Павла в Посланиях к Колоссянам и Филиппийцам. По свидетельству Тертуллиана, маркиониты называли наше Послание к Ефесянам Посланием к Лаодикийцам (с. Marcion. lib. 5, с. 17 et 41). Ещё менее можно подозревать существование другого или других Посланий к Филиппийцам, о которых будто упоминает Апостол Павел, когда говорит (Флп. 3:1), что ему писать это не тягостно (τ αυτα γραφειν).    Неясное выражение святого Поликарпа Смирнского (Послание к Филиппийцам, глава 3-я), упоминающее вообще о Посланиях Павла и понимаемое в смысле указания на многия Послания к Филиппийцам, опровергается ясным выражением его (в 11-й главе), где говорится: в начале Послания его, то есть Апостола Павла. В каталоге Муратория упоминается ещё в числе Посланий Апостола Павла Послание к Александрийцам. Но это, без сомнения, есть Послание к евреям, потому что существует предположение, что Апостол Павел писал это Послание к евреям, жившим в Александрии.    Наконец, кроме Посланий, Апостолу Павлу приписывалась переписка с изве­стным философом и воспитателем Императора Нерона Сенекою — братом упоминаемого в книге Деяний (18:12) Галлиона, проконсула в Ахаии. Безпристрастное отношение Галлиона к Павлу — когда на него нападали Коринфские Иудеи — и упоминание Апостола Павла (Флп. 4:22) о последователях из дома Кесарева подали повод к составлению целого ряда писем (шести) от Павла к Сенеке и (восьми) от Сенеки к Павлу. Но ни древность этих писем, подкрепляемая расположением к ним Иеронима (Catal. 22) и Августина (ер. 153 ad Macedon.), ни слишком заметное из сочинений Сенеки знакомство этого философа с Христианским учением не дают нам права признать эту переписку подлинной. Из приведённых замечаний следует, что нет достаточных оснований предполагать существование каких-нибудь Посланий с именем Апостола Павла, кроме дошедших до нас. Постоянная забота Церкви о сохранении всего писанного рукой Апостолов служит лучшим ручательством в невозможности потери ].

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/2...

Между тем жизнь наследует смертное, дабы смерть была победоносно поглощена жизнью и тленное явилось достоянием нетления, освободившись от смерти и греха и сделавшись рабом и подвластным бессмертию, так чтобы тело было достоянием нетления, а не нетление достоянием тела. 5. Об изречении: «и мертвые во Христе воскреснут прежде, потом мы оставшиеся в живых» (Сол.4:16), святый Мефодий говорит: эти (мертвые) – самые тела; а мы оставшиеся в живых – это души, получающие воздвигнутых из земли мертвецов (т.е. тела), чтобы нам, восхищенным вместе с ними в сретение Господу, торжественно праздновать пред Ним светлый праздник воскресения, потому что мы получим вечные обители, не имеющие умереть или разрушиться. 6. Если из такой капли малой и совершенно незначительной ни по влажности, ни по содержанию и плотности, как бы из ничего, происходит человек, то не удобнее ли из человека, уже существовавшего, человек может опять сделаться человеком? Ибо не так трудно снова устроить уже существовавшее и потом разрушившееся, как создать из ничего еще не существовавшее. Если бы мы показали плодотворное семя отделяемое от мужа само по себе, и представили тело умершего само по себе, то из которого из этих предметов, открыто лежащих пред нами, по мнению наблюдателей, может произойти человек? Из той ли капли совершенно ничтожной, или из того, что уже имеет вид и величину и лицо? Если та совершенная ничтожность только при изволении Божием делается потом человеком, то тем более уже существующее и вполне образовавшееся при изволении Божием может опять сделаться человеком. Так и богословствующий Моисей чего хотел, когда установлял таинственный праздник кущей (как сказано) в книге Левит? ( Лев.23:39 ). Ужели того, чтобы мы праздновали Богу так, как толкуют Иудеи, грубо понимающие Писание, как будто Бог благоугождается этими кущами из плодов и ветвей и листьев, которые быстро засыхают, лишаясь зелени? Нельзя этого сказать 17 . Для чего же, скажите, установлено было построение кущей? Оно установлено в знак этой истинной нашей кущи, подпавшей тлению чрез преступление и разрушенной грехом, которую Бог обещал, снова составивши, воскресить неразрушимою, чтобы мы праздновали Ему по истине великий и преславный праздник кущей в воскресении, когда наши (телесные) хижины, составившись и украсившись бессмертием и стройностью, восстанут из земли нетленными, когда сухие кости, по неложному пророчеству ( Иез.37:4 ), быв приведены в стройный состав свой, услышат животворящего Создателя и верховного художника, Бога, опять обновляющего и скрепляющего плоть уже не теми узами, какими они скреплялись прежде, но совершенно нетленными и уже неразрушимыми.

http://azbyka.ru/otechnik/Mefodij_Olimpi...

Лаврока Микитина (с Коржевы ул.) 4. Парфенка Ивашкова сына Лотошкова 5. Федотка, да Савки, да Есипка, да Захарка да Сеньки Васковых 9. Ник.-Передольский погост 1. Якуша Степанова, сына Княжегорского 10. Дм.-Городенский погост 1. Ивашка да Ондрейка Кузьминых, да братанича их Ивашка Родивонова 2. Гриди Онаньина сына Гузнищева-Зуба (с Яковл. ул.) 3. Самухи Ильина сына Вязскоритцкого да братанича его Игнатика Юшкова 4. Ивашка Осташова сына Свинкина 5. Гриди Степанова сына Морозова 6. Федосейка Попова сына Филимонова 7. Олфера Тимохина сына Лодыгина 8. Гриди Лаврентьева с братьею 9. Михаила Натальина 10. Ески Василева Клепальницыных 11. Гаврилка Сергеева 12. Матюка да Фефилатка Девятых 13. Омельянца Нечайца Онаньина сына Лесова 14. Ивашка Данилова сына Лопухова да братанича его Даньши Левонова да Степанка Онцифорова 15. Андрюка Ильина сына Палетцкого 16. Тимошки да Федка да Куземки Оникиевых детей Кирилова 17. Микифорика Васюкова (из Шелонск. пят.) 18. Васюка да Данилка Фоминых 11. Ник.-Будковский погост 1. Игната да Васюка Митрофановых детей Буйносова 2. Михаля да Олешка Семеновых детей Кошелькова 3. Климка да Федька Степановых детей Хабалина 4. Мосея Власьева (а сам – на Павах, в Шелонск. пят.) 5. Офонаса Кузмина Буйносова 6. Михаля Микитина 7. Федка Васильева Кокорина 8. Елизарка Терехова сына Андреева, да брата его Васка 9. Ивашка Юрьева (из Неревск. к., с Розв. ул.) 10. Ивашка да Ески Васильевых детей Клепальницыных 11. Федька Юрьева да Васисы, Остафьевы жены Юрьева, да сына его Наумка 12. Долмата Селиванова да сына его Ивашка 13. Гриди да Васюка Есиповых детей Буйносова 14. Соломониды Павловской жены Юрьева 15. Иванка да Юшка Власовых детей Юрьева 12. Ил.-Тигодский погост 1. Матфейка Котельника да братанича его Гаврилка Климова 2. Дмитрока да Палки Кирилов. (с Борк. ул.) 3. Ларионка Матфеева (с Борк. ул.; а живет в Сол. пог.) 4. Офремка Игнатова 5. Гридки да Юшка Селивановых детей Шуйского, да Матфейка, да Исаака, да Ларивонка Ондреяновых детей Шуйского-же 6. Ивашка да Юшка Палкиных, Богдановых племянников Гучева Глупых 7.

http://azbyka.ru/otechnik/Sergij_Tihomir...

Под «мудрыми девами» здесь разумеются все истинные христиане, всегда готовые встретить Господа, имеющие при своей чистой и искренней вере и добрые дела («елей»): под «неразумными девами» здесь имеются в виду христиане более по имени, беспечные, не имеющие добродетелей. Такие не войдут на брачный пир, т.е. в Царство Небесное, ибо Господь сказал: «не всякий, говорящий мне: Господи, Господи, войдет в Царство Небесное, но только исполняющий волю Отца Моего Небесного» (Матф. 7:21). Последние слова притчи: «Бдите убо»… опять указывают на необходимость постоянного духовного бодрствования для встречи Господа, день и час пришествия Которого сокрыт от нас. 17. О СТРАШНОМ СУДЕ (Матфея 25:31-46) Полную картину последнего Страшного Суда Божия над всем человеческим родом рисует нам словами Самого Господа Иисуса Христа только один Ев. Матфей в непосредственной связи с речами Его о необходимости постоянного духовного бодрствования и готовности встретить Второе Его Пришествие. Описанию Страшного Суда предшествует притча о талантах (Матф. 25:14-30), очень сходная с разобранной уже нами притчей о десяти минах, которую передает св. Лука в 19:11-28. Идея этой притчи та, что каждый должен будет дать отчет Богу на Страшном Суде о том, как он использовал полученные им от Бога дарования, как благодатные так и естественные и что доброго приобрел с помощью их. Повествование о Страшном Суде Господь начинает с уподобления Своего Второго Пришествия торжественным выходом земных царей «во славе своей». «Сядет на престоле славы Своея» — это означает, что Господь явится, как Царь и Судия вселенной. Сопровождать Его будут «вси святии ангели», а встречать все люди, как застигнутые в живых Его пришествием, так и воскрешенные из мертвых, все, когда-либо живущие на земле. Перед пришествием Христовым будет всеобщее воскресение, причем воскреснут усопшие уже в особых преображенных телах, не «душевных», а «духовных», оставшиеся же в живых мгновенно изменятся (1 Кор. 15:25-54; Сол. 4:16-17). «И разлучит их друг от друга, якоже пастырь разлучает овцы от козлищ» — овцы здесь представляют праведников, так как они служат образом невинности и простоты (Иоан.

http://pravmir.ru/rukovodstvo-k-izucheni...

   5. Следовательно, пророки возвещали единого и того же Господа, но образа воплощения Его они не сливали в одно естество, как ныне учат некоторые. Но они избирали боголепно речения, относящияся к божеству, а [относящияся] к телу — человеколепно , дабы научить ясно, что восшедший, т. е. вознесенный на небеса Господь, что Он по сущности, — от Отца имеет бытие, a что произошло от Девы, — пребывает человеком, будучи единым по виду и единым по ипостаси; ибо бестелесный, принятием плоти дав себе вид, явно посему восшел [туда], откуда невидимо нисшедши воплотился. Потому Он «вознесся во славе», (1 Тим. 3:16) уверовали же в Него в силе, a ожидается в страхе, будучи ожидаем имеющим в возвращении своем опять пророческое облако служителем. Ибо пророки предсказали, что и тогда облако будет находиться в услужении Его, дабы некая теловидная и легкая сущность явилась опять держащею Господа. Ибо Он, как я оказал, держит все волею своею, как Бог, а облаком Он будет держим, как и человек, чтобы Он, душелюбивый, не отрекся и тогда от законов естества, которое Он воспринял.    6. Почему божественный Павел научил нас еще, что и святые «будут восхищены на облаках» (1 Сол. 4:17), когда ожидаемый приити Господь приидет. Ибо что приличествует воплотившемуся Богу по телу, то — и имеющим соделаться богами по богатству благодати Его, так как Бог благоволит соделать людей богами. Поэтому пусть никто не думает, братие, что плотность человеческого естества, коего существенно приобщившимся познавалось святое Слово Божие, сияниями Его божественного существа изменилась, — истинность одного из двух (сущих) в Нем нераздельно естеств; ибо Славный воплотился не для того, чтобы показать призрак свой, но чтобы общением своим окончательно уничтожить всеянный в него [человечеческое естество] змием навык. Следовательно, навык, а не естество изменило воплощение Слова, дабы мы совлекли с себя памятование о зле, но облеклись любовию к Богу, не изменяясь в то, чем мы не были, но изменением обновляясь со славою в то, чем мы были. И так, слава и держава Ему, нисшедшему с небес невидимо, восшедшему же на небеса видимо, сущему прежде веков, и ныне, и присно и во веки веков. Аминь.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/2...

13 Себеби Мухаддес Нызамды орынлааны аралы емес, ал исеними аралы ушын, удай Ибрайыма м оны урпаларына дньяны мийрасхорлары болатуынын етти. 14 Егер адамлар Мухаддес Нызамды аралы мийрасхор болатуын болса, онда исеним бийкар м де бос болар еди. 15 йткени Мухаддес Нызам удайды зебин келтиреди. Бира Мухаддес Нызам болмаан жерде нызамды да жо. 16-17 Усылай етип, удайды тек исеним себепли бериледи. Ол тек Мухаддес Нызама ийе болан яудий ана емес, ал Ибрайымны исенимине ийе болан баса миллет де, яный Ибрайымны пткил урпаына удайды мийрими бойынша бериледи. Мухаддес удайды Ибрайыма: «Сени кп миллетлерди бабасы ыламан» , – деп айтанындай, Ибрайым зи исенетуын удайды, яный лилерди тирилтетуын м жотан бар пайда ылатуын удайды алдында ммемизди бабамыз. 18 еш мити алмаан да Ибрайым митин збей, удайа исенди. Сонлытан «Сени урпаы есап-сансыз болады» , – деп удайды оан айтанындай, ол кп миллетлерди бабасы болды. 19 Жасы жзге шамаласып, денесинде кш алмаанын м аялы Сараны да урсаына бала питпейтуынын ол билсе де, исенимин азайтпады. 20 Исенимсизлик етип, удайды екиленбеди. Керисинше, исеними кшейип, удайды алыслады. 21 удайды з орынлайтуын кшке ийе екенине ол толы исенди. 22 не, усы исеними себепли, Ибрайым аланан деп саналды. 23 «Аланан деп саналды», – деген сзлер тек Ибрайыма емес, 24 ал бизлерге де тийисли етип жазылан. Бизлер де Ийемиз Ийсаны лимнен тирилткен удайа деген исенимимиз бенен аланан болып есапланамыз. 25 Ийемиз Ийса гналарымыз ушын лимге тапсырылып, удайды алдында бизлерди ушын айта тирилди.   5   удай менен   1 Солай етип, исеним менен алананымыз себепли, Ийемиз Ийса Масих аралы удай менен жарасты. 2 Ийса Масих аралы удайды мийримине исенимимиз бенен ийе болып жасаматамыз. Жне де, удайды уллылыына мит етип, 3 Бизлер тек бул себепли емес, ал ыйыншылылар себепли де Себеби ыйыншылылардан сабырлылы, 4 сабырлылытан жасы минез-улы, жасы минез-улытан мит пайда болатуынын билемиз. 5 Сол мит бизлерди уята алдырмайды. йткени удай бизлерге берген Мухаддес аралы жреклеримизди з сйиспеншилигине толтырды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  1 Сулайман пткил Израилды патшасы еди. 2 Оны ол астындаы мелдарлары мыналар еди: Садо улы Азария – 3 Шишаны уллары Элихореф пенен Ахия – хаткерлер; Ахилуд улы Еошафат – жылнамашы; 4 Еояда улы Беная – сркрда; Садо м Абиятар – 5 Натан улы Азария – лке кимлерини баслыы; Натан улы Забуд – м патшаны мслтшиси; 6 Ахишар – сарай Абда улы Адонирам – мрдикара алынанлар стинен 7 Сулайманны пткил Израил лкелерин басаратуын он еки кими бар еди. Олар патшаны м оны й-ишин пенен тмийинлеп туратуын болып, оларды р бири жылына бир ай патшаны м оны й-ишин пенен шрт еди. 8 Оларды атлары мыналар: Эфрайымны лкесини кими Бен-Хур; 9 Маас, Шаалбим, Бейт-Шемеш, Элон-Бейт-Ханан алаларыны кими Бен-Декер; 10 Сохо м пткил Хефер жерлерин з ишине алан Аруббот лкесини кими Бен-Хесед; 11 Пткил Нафат-Дор лкесини кими Сулайманны ызы Тафатты Бен-Абинадаб; 12 Таанах, Мегиддо, Изреелди убласындаы Саретанны жанындаы пткил Бейт-Шеан м Бейт-Шеаннан Абел-Мехола менен Йомеамны ары жаына дейин созылып жатыран лкелерди кими Ахилуд улы Баана; 13 Гиладтаы Менашше урпаынан болан Яирге тийисли алаларды м Башандаы Аргоб дгерегиндеги менен оршалып, ола тмби басылан лкен алпыс аланы з ишине алан Гилад жериндеги Рамот аласыны кими Бен-Гебер; 14 Маханайым лкесини кими Иддо улы Ахинадаб; 15 Нафталий лкесини кими Сулайманны ызы Басематты Ахимаас; 16 Ашер м Беалот лкелерини кими Хушай улы Баана; 17 Иссахар лкесини кими Паруах улы Еошафат; 18 Бенямин лкесини кими Эла улы Шимей; 19 Гилад жерини, яный аморларды патшасы Сихон м Башан патшасы Огты ески жерлерини кими Урий улы Гебер. Ол сол лкени жалыз кими еди.   Сулайманны бир кнлик керек-жараы   20 Яуда м Израил халы теизди умындай кп болып, олар жеп-ишип шадлы ишинде жасады. 21 Сулайман Евфрат дрьясынан филистлерди жерине м Мысыр шегараларына шекемги барлы патшалылар стинен кимдарлы етти. Олар Сулайманны мири оан салы тлеп, хызмет етти. 22 Сулайманны сарайыны бир кнлик отыз кор сыпатлы бийдай уны, алпыс кор ири тартылан бийдай уны, 23 семиртилген он буа, алынан жигирма буа, жз ой, жне де, жейранлар, антилопалар м семиз услардан ибарат еди. 24 Сулайман Тифсахтан Газаа шекемги, Евфрат дрьясыны батысындаы пткил патшалылар стинен кимдарлы етти. Ол тираптаы барлы еллер менен тынышлыта жасады. 25 Сулайманны Даннан Беер-Шебаа шекемги Яуда м Израил халыны р бири злерини нжир м жзим аашлары астында тыныш мир срди. 26 Сулайманны арбалары ушын ыр мы ат орасы м он еки мы аты бар еди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

11 й коринфлилер, бизлер сизлерге ашы сйлеп, жрегимизди ке ашты. 12 Сизлерден мийримимизди аямады, бира сизлер бизлерден з мийримиизди аядыыз. 13 Сизлерге балаларыма сйлегендей, сйлеп атырман: бизлер сыялы, сизлер де бизлерге жреклериизди ке ашылар.   Бизлер – удайды ибадатханасымыз   14 Исенбейтуынлар менен бирге бир мойынтырыты астына кирмелер. йткени алы пенен нызамсызлыты арасында андай усаслы бар? Нур менен араылыты арасында андай байланыс бар? 15 Масих пенен шайтанны арасында андай келисим м исенетуын адам менен исенбейтуын адамны арасында андай шериклик ммкин? 16 удайды ибадатханасы менен бутлар арасында андай бирлик ммкин? еш андай! Себеби бизлер тири удайды ибадатханасымыз. удай былай дейди:   «Мен олар арасында жасап, «Мен оларды удайы боламан,   17 Сол себептен удай Ийемиз былай дейди:   «Исенбейтуын адамлар арасынан шыып, олардан блекленилер. арам нрсеге ол тийгизбелер,   18 Жне де, мме нрсеге диретли удай Ийемиз былай дейди:   «Мен сизлерге ке боламан,   7   1 Солай етип, сйикли усындай ийе боланымыз себепли, денемизди м ипласлайтуын р бир нрседен злеримизди тазалайы. удайдан орып жасап, минсиз мухаддесликке жетилисип барайы.   Коринфтеги жмтини еткенине Павелди   2 Бизлерге жреклериизди ке ашылар. Бизлер еш кимге жаманлы ислемедик, еш кимди жолдан азырмады, еш кимди алдап, аысын жемедик. 3 Буны сизлерди ушын айтып атыран жопан. йткени бурын айтанымдай, сизлер бизлерди жрегимиздесиз. Сизлер менен бирге де, да айылмыз. 4 Мени сизлерге деген исенимим кшли м мен сизлер менен кп матанаман. ыйыншылыларымыз кп болса да, мен сизлер себепли шексиз алып, жубаныша блендим. 5 Бизлер Македонияа келгенимизден кейин де денемиз еш тыныш таппай, р треплеме ыйыншылы крдик: сыртта жнжел, жрегимизде орыныш бар еди. 6 Бира, тскен адамлара жубаныш удай Титусты сизлер беттен айтып келгени аралы бизлерге жубаныш берди. 7 Бизлер тек оны айтып келгени аралы емес, ал сизлерди оан берген жубанышыыз аралы да жубаныш алды. Титус бизлерге сизлерди мени аншелли саынаныызды, ылан ис-рекетлерииз себепли кинип атыраныызды м мени урынып атыраныызды айтып бергенде, мен оннан бетер кеттим.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010