5:7). «Милосердием и правдой очищается грех» (Прит. Сол. 16:6). «Более же всего имейте усердную любовь друг к другу, потому что любовь покрывает множество грехов» ( 1Петр. 4:8 ). д) Нужно дать твердое обещание изменить порочную свою жизнь на богоугодную и постараться до исповеди исполнить это обещание: «Что вы, говорит Спаситель, зовете Меня: Господи! Господи! И не делаете того, что Я говорю?» ( Лук. 6:46 ). «Не всякий, говорящий Мне: Господи! Господи! Войдет в Царство Небесное, но исполняющий волю Отца Моего Небесного» ( Мф. 7:21 ). е) Нужна, наконец, твердая вера в великую искупительную жертву Христа, взявшего на Себя грехи всего мира ( Иоан. 1:29 ), – вера в ту истину, что «Кровь Иисуса Христа... очищает нас от всякого греха» ( 1Иоан. 1:7 ). Нужна вера и в то, что Христос дал навсегда законным пастырям основанной Им Церкви великую власть прощать грехи или оставлять их на людях, когда сказал им в лице Апостолов: «Приимите Духа Святого. Кому простите грехи, тому простятся; на ком оставите, на том останутся» ( Иоан. 20:23 ). Нужна твердая, непоколебимая во все это вера, ибо «человек с двоящимися мыслями не тверд во всех путях своих», о нем ап. Иаков еще так говорит: «Да не думает такой человек получить что–нибудь от Господа» ( Иак. 1:7–8 ). Вот при каких условиях грешник может получить на исповеди перед законным пастырем прощение грехов своих. О божественном установлении таинства св. Покаяния свидетельствуют многие отцы и учители Церкви первых и последующих ее веков, святые вселенские и поместные соборы. Так, напр., Ориген учит: «Есть еще отпущение грехов, хотя тяжкое и трудное, через покаяние, когда грешник омывает слезами ложе свое ( Псал. 6:7 ), и бывают ему слезы хлебом день и ночь ( Псал. 41:4 ), и когда он не стыдится открыть свой грех перед священником Господним и просит у него врачевства» («Толков. на кн. Левит» 17). Объясняя слова Христа: «Кому простите грехи, тому простятся, на ком оставите, на том останутся» ( Иоан. 20:23 ), Ориген учит: «Кто принимает это без рассуждения, тот (может быть) обвинит Апостолов за то, что не всех они прощают, чтобы всем было прощено, но грехи некоторых удерживают, чтобы из–за них эти грехи удержаны были и у Бога.

http://azbyka.ru/otechnik/Mihail_Kalnev/...

   Итак, закон есть предуготовитель, и красоту дарований Христовых предобъявляет нам как бы еще в грубых образах. Но рассмотрим однако и самый образ явления. Сказано, «на третий день, при наступлении утра, были громы и молнии, и густое облако над горою..., и трубный звук весьма сильный» (Исх. 19:16); потому что пришел, как я сказал, и сошел с небес Единородный; не в первое время и не в начале века сего, а также и не во второе или среднее время; но как бы в третие и последнее и как бы утром и в начале дня, то есть уже по отгнании мысленной тьмы, присущей нам и как бы по прошествии ночи и исчезновении мрака. Ибо из обольщения и властолюбия уразумеваемый бог века сего мысленно омрачил всю землю, увлекая ее в заблуждение многобожия и во всякий вид нечистоты. А Бог и Господь всяческих, то есть Христос, явился нам и показал поистине превожделенный день, о котором и божественный Давид упоминал, говоря: «Сей день сотворил Господь: возрадуемся и возвеселимся в оный!» (Пс. 117:24). Написал также в одном месте и премудрый Павел, что «ночь прошла, а день приблизился» (Рим. 13:12) и что «все вы — сыны света и сыны дня: мы — не сыны ночи, ни тьмы» (1 Сол. 5:5). Итак, утром и как бы в третий день сошел Единородный. Затем на Синайской горе были молнии и мрачное облако. Молния служит образом Божественного света и мысленного блеска, то есть того, который в духе, и который чрез Христа осиявает все и пробегает чрез поднебесную. Ибо так в одном месте взывал и пророк, говоря Богу всяческих и Спасителю Христу: «Молнии Его освещают вселенную» (Пс. 96:4). И не говорим, что он делает упоминание о молнии, рождающейся от дождя; но, как я сказал сейчас, именем молнии он хотел обозначить воссияние мысленного света. А что таинство Христово поистине неудобозримо, на это может указывать мрак. Так и сам блаженный Давид, разумея это также, как я думаю, взывал, говоря: «И мрак сделал покровом Своим, сению вокруг Себя мрак вод, облаков воздушных. От блистания пред Ним бежали облака Его» (Пс. 17:12—13). Ибо таинство Христово так сокровенно, что нуждается в тайноводстве свыше и в откровении от Бога.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

Под апостольством науки разумеется «сохранение установленного Апостолами строя церковной жизни, чем обусловливается неизменность апостольской традиции в учении, богослужении и управлении 28 . Однако такое понимание не является полным; оно относится к внешней, исторически – выявляемой стороне апостольской традиции, но не учитывает ее внутреннего благодатного содержания – духа непоколебимой веры в Бога и жертвенной пастырской любви к людям, побуждавшего Апостолов на проповедь и великие подвиги во имя Христово. Таким образом, Пастырское богословие должно отражать в себе апостольский дух. Святым Апостолам было свойственно самоотречение для славы Божией в спасении других. «Мы не себя проповедуем, но Христа Иисуса Господа; а мы рабы ваши для Иисуса», – пишет Апостол Павел Коринфским христианам ( 2Кор. 4, 5 ). Апостольская молитва была о том, «чтобы Бог дал людям… по богатству славы Своей, крепко утвердиться во внутреннем человеке, верою вселиться Христу в сердца» их ( Еф. 3,16–17 ), ради чего Апостол пребывал как бы… в муках рождения, доколе не изобразится» в них Христос ( Гал. 4,19 ), и радовался, когда видел это духовное преображение. «Благодарю Бога моего при всяком воспоминании о вас, – пишет он Филиппийцам, – всегда во всякой молитве моей за всех вас, принося с радостию молитву свою за ваше участие в благовествовании» ( Фил. 1,3–5 ). Апостол предостерегал от склонности к формальному проповеданию и принятию учения Христова, говоря, что Бог «дал нам способность быть служителями Нового Завета, не буквы, но духа: потому что буква убивает, а дух животворит» ( 2Кор. 3, 6 ). И апостольское благовествование, как сказано в Послании к Фессалоникийцам, «было не в слове только, но … и во Святом Духе» (Сол. 1,5). Как бы ни изощрялась человеческая мудрость в христианской проповеди, она, по мысли Апостола, бесплодна, если при этом не будет явления Духа Божия и Его благодатной силы ( 1Кор. 2, 4 ). «Слово ваше, – призывает Апостол, – да бывает всегда во благодати силою растворено» ( Кол. 4,6 ), «в угождении, – как пишет он Фессалоникийцам, – не человекам, но Богу, испытующему сердца ваши» ( 1Сол. 2,4 ). Слово есть божественный дар, предназначенный для блага человечества. Облагодатствованное слово несет в себе духовно-созидательную силу, и это осуществляется, когда целью слова, как учит Апостол, является служение Богу.

http://azbyka.ru/otechnik/Pantelejmon_Ag...

14 Кмбаал м мтжликте жасап атыран жалланба жумысшыны ис аысын услап алмалар. Ол израиллы болсын, алаызды биринде жасап атыран келгинди адам болсын, ондай ылмалар. 15 Оны ис аысын р кни уяш батпастан алдын берилер. Себеби ол кмбаал боланы ушын, тиришилиги усыдан ибарат. Болмаса, ол адам сизлерге арсы Жаратан Ийеге налыйды м зиизге гна арттырып аласыз. 16 келер балаларыны гнасы ушын, балалар келерини гнасы ушын лтирилмесин. р бир адам з гнасы ушын лим жазасын алсын. 17 Келгинди адамларды м жетимлерди уыын ая асты ылмалар. Жесир аялды кийимин кепилликке алмалар. 18 Мысырда ул боланыызды м удайыыз Жаратан Ийени сизлерди сол жерден азат еткенин есиизде салалар. Соны ушын да, мен сизлерге усы буйрыты берип атырман. 19 Атызыыздаы егинди ораныызда, орылан бир умытып алдыран болсаыз, оны ушын кейниизге айтпалар. Оны келгиндилерге м жетим-жесирлерге алдырылар. Сонда удайыыз Жаратан Ийе сизлерди ол уран р бир исиизге берекет береди. 20 Зйтн аашларыызды аып аланыыздан кейин, шааларда алып ойанларды жне терип ушын бармалар. Оларды келгиндилерге м жетим-жесирлерге алдырылар. 21 Жне де, жзимзарыызды тергениизде де, шааларында алып кеткен жзимлерди айтадан терип алмалар. Буларды келгиндилерге м жетим-жесирлерге алдырылар. 22 Мысырда ул боланыызды есиизде салалар. Соны ушын да, мен сизлерге усы буйрыты берип атырман».   25   1 «Еки адамны арасында жнжел шыса, олар азыларды алдына барсын. азылар сол еки адамны арасындаы арап шысын м айыпсызды алап, ал айыплы адамды жазаа тартсын. 2 Егер де айыплы адам ылайылы болса, азы оны жерге жатарсын м зини кз алдында айыбына жараса сабатсын. 3 Айыплы адам ыртан арты сабалмасын. Егер ыртан асып кетсе, онда сизлерди кз алдыызда хорланып алады. 4 Тйек айдап атыран гизди тасламалар. 5 Егер бирге жасап атыран аалы-инилилерди бири перзентсиз айтыс болса, марумны аялы жат адама турмыса шыпасын. Марумны жесир алан аяла йленсин м зини йинлик ямаса айнаалы орынласын. 6 Сол аял туыш ул марумны атын етсин. Солай етип, марумны аты Израил халынан шип кетпейди. 7 Бира сол адам марум аасыны ямаса инисини жесир алан аялына бас тартса, жесир аял ала барып, асааллара былай деп айтсын: „Марум оны атын Израил халыны арасында лемей, з бас тартып атыр“. 8 Сонда аланы асааллары сол адамды шаырып алып, оны менен сйлессин. Егер ол адам: „Оан лемеймен“, – деп турып алса, 9 жесир аял марум асына келсин. аял ала асаалларыны кз алдында оны бир ая кийимин шешип алып, жзине ткирип: лемеген адама усындай исленеди“, – деп айтсын. 10 Усыдан кейин, сол адамны Израилда „Ая кийими шешилген“, деп аталатуын болады.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

12 Биринши сирет тти, мине, буннан со жне еки сирет келмекте. 13 Алтыншы периште крнайын шертти. Сонда мен удайды алдындаы алтыннан исленген урбанлы шалынатуын орынны трт мйешиндеги шалардан шыан бир еситтим. 14 олында крнайы бар алтыншы периштеге: «Уллы Евфрат дрьясыны жанында туран трт периштени босатып жибер», – деди. 15 Сонда аны сол саат, сол кн, сол ай м сол жыл ушын таяр туран трт периште адамларды штен бирин ушын босатылып жиберилди. 16 Оларды атлы скерлерини саны еки жз миллион екенлигин еситтим. 17 Аянымда крген атлар менен атлыларды криниси мынадай: атлыларды оттай ызыл, ара ккшил м ккирт рели бар еди. Атларды баслары арысланны басына усаан болып, от, ттин м ккирт шыып туран еди. 18 Адамзатты штен бири усы ш бледен: буларды шыан от, ттин м ккирттен лди. 19 йткени атларды кши м уйрыларында еди. уйрылары басы бар жыланлар сыялы болып, адамларды олар менен азаплайтуын еди. 20 Усы блелерден лмей алан адамлар з оллары менен ислеген жаман ислери ушын етпеди. Олар я кре, я есите, я жре алмайтуын алтын, гмис, ола, тас м ааштан исленген бутлара м жинлерге кешпеди. 21 Жне де адам сыйыршылы жынысый бузышылы м урлы ойып, етпеди.   10   Периште м китапша   1 Соынан мен аспаннан тсип киятыран баса бир кшли периштени крдим. Ол булта оранан болып, басыны стинде радуга бар еди. Жзи уяша, аялары отлы стинге усаан еди. 2 Оны олында ашылан бир китапша бар еди. Ол о аяын теизге, ал сол аяын жерге ойып, 3 арысланны аыранына усаан блент пенен баырды. Ол баыранда, жети глдирмама сести гркиреп, тилге кирди. 4 Жети глдирмама тилге киргенде, мен жазбашы болып едим, бира аспаннан бир «Жети глдирмаманы айтанларын жазба, оларды упыя сала», – дегенин еситтим. 5 Соннан кейин, бир аяы менен теизде, бир аяы менен жерде туранын зим крген сол периште о олын аспана ктерди. 6 Ол аспанды м аспандаыларды ммесин, жерди м жердегилерди ммесин, теизди м теиздегилерди ммесин жаратан мги тири удайды аты менен ант ишип: «Енди алмады. 7 Бира, жетинши периште крнайын шертетуын кнлерде удайды з хызметшилери – пайамбарлара хабарлаан сырлы жобасы мелге асады», – деди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Кейин себетти удайыыз Жаратан Ийени алдына ойып, Оан сыйынылар. 11 удайыыз Жаратан Ийени сизлерге м шаараларыыза берген барлы ийгиликли затлары ушын шадланылар. Лебийлилер м араызда жасап атыран келгиндилер де сизлер менен бирге байрамласын. 12 Сизлер шинши жылы, сир беретуын жылы, барлы зртиизден оннан бир блегин айырып ойылар. Сол оннан бириизди лебийлилерге, келгиндилерге, жетим-жесирлерге берилер. Солай етип, олар да алаларыызда ишип-жеп тойсын. 13 Соннан кейин, удайыыз Жаратан Ийеге былай деп айтылар: „йимнен мухаддес сирлерди толыы менен шыарып, зи буйыраныдай, буларды лебийлилерге, келгиндилерге м жетим-жесирлерге бердим. Сени еш бир буйрыларыды бузбадым, оларды еш бирин де умытпадым. 14 Аза тутан мухаддес сирден жемедим, арам болан да, олара тиймедим м лилерди усынбадым. удайым Жаратан Ийе, Сени сзие ула салдым м маан буйыранларыны ммесин орынладым. 15 Енди аспандаы мухаддес мканынан бизлерге нзериди тсир! Ата-бабаларымыза ишкен анты бойынша бизлерге берген ст м пал аып туран елге м Израил халыа берекет бер“.   удайды халы   16 Бгин удайыыз Жаратан Ийе усы аыйдалара м нызамлара мел буйырып атыр. Буларды пткил жрегииз м пткил жаныыз бенен муыятлы трде орынлалар. 17 Бгин сизлер: „Жаратан Ийе бизлерди удайымыз, Оны жолларынан жремиз, Оны аыйдаларына, буйрыларына м нызамларына мел ыламыз, Оан бойсынамыз“, – деп ашы тн алдыыз. 18 Бгин Жаратан Ийе сизлерге берген бойынша сизлерди з халы, з зийнеси екенин жриялайды. Оны барлы буйрыларына мел ылылар. 19 Ол сизлерди зи жаратан барлы халылардан жоары ылады. Сизлер м рметке ерисесиз. Оны берген бойынша, сизлер удайыыз Жаратан Ийени мухаддес халы боласыз».   27   Эбал урбанлы орын   1 менен Израилды асааллары халыа былай деп буйырды: «Бгин мен сизлерге берген буйрылара мел ылылар. 2 удайыыз Жаратан Ийе сизлерге берип атыран елге ушын Иордан дрьясынан кесип ткениизден кейин, лкен тасларды орналастырып, оларды клеп шыылар. 3 Ата-бабаларыызды удайы Жаратан Ийени сизлерге берген бойынша, Ол сизлерге беретуын ст м пал аып туран елге киргениизде, бул нызамдаы барлы сзлерди сол таслара жазылар. 4 Иордан дрьясынан кесип ткеннен кейин, бгин сизлерге буйыранымдай, тасларды Эбал орнатып, оларды клеп шыылар. 5 Ол жерде удайыыз Жаратан Ийеге арнап баса таслардан бир урбанлы орын урылар. урбанлы орын соылатуын таслара темир сбап тийгизбелер. 6 удайыыз Жаратан Ийени сол урбанлы орнын жонылмаан таслардан урылар. урбанлы орынны стинде удайыыз Жаратан Ийеге жандырылатуын урбанлылар усынылар. 7 урбанлыларын да сол жерде шалып, желер м удайыыз Жаратан Ийени алдында шадланылар. 8 Сол орнатылан таслара нызамны барлы сзлерин тсиникли етип жазып шыылар».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

8 Егер аялды ошар шамасы болмаса, онда ол жандырылатуын урбанлы, ал екиншисин гна урбанлыы ушын еки умыры ямаса еки жас кептер келсин. Сонда аялды тазалайды м аял таза саналады».   13   Тери кеселликлери нызам   1 Жаратан Ийе менен Харона былай деди: 2 – Денесинде тери кеселлигине ммкин болан да, бртпе ямаса аталаы бар адам Харона ямаса оны улларыны бирине апарылсын. 3 теридеги жараны тексерип шысын. Егер жараны стиндеги ыл аарып, жара ойылан болса, онда бул – тери кеселлигине тн жара. Бундай жадайда терисиндеги жараны усындай екенлиги аныланан адамды арам деп жрияласын. 4 Ал егер адамны терисинде атала боланы менен, ол ойылмаан м стиндеги ыллар аармаан болса, онда кесел адамды жети кн басалардан блеклеп ойсын. 5 Жетинши кни жараны жне тексерип крсин. Егер жара сол алында алып, териге жайылмаан болса, онда кесел адамды жне жети кн блеклеп ойсын. 6 жетинши кни кесел адамды таы тексерип крсин. Егер жара териге жайылмаан м алдынысынан гре билинбей баратыран болса, онда ол кеселди адал деп жрияласын. Бул – бртпе боланы. Кесел адам кийимлерин м сонда ол адал деп саналады. 7 тексерилип, адал деп саналаннан кейин, сол адамны терисиндеги бртпе жайыла басласа, ол айтадан кринсин. 8 адамды таы тексерип шысын. Егер адамны терисиндеги бртпе жайылан болса, онда оны арам деп жрияласын. Демек, сол адамны тери кеселлигине шалынаны. 9 Усы кеселди белгиси бар адам апарылып, 10 оны тексерип шыанда, териде а да табылса, даты стиндеги ыллар да а болып, ол ашы жара болса, 11 бул жазылмайтуын тери кеселлиги боланы. адамды арам деп жрияласын, оны блеклеп пайдасы жо. Себеби ол адам лле ашан арам болып есапланады. 12 Егер кеселлик жайылып, жара сол адамды басынан аяына дейин аплаан болса, 13 онда оны тексерип шысын. Егер барлы денеси таза териге апланан болса, оны адал деп жрияласын. 14 Бира егер жараны ашы м ызаран болса, онда адам арам саналады. 15 ызаран, ашы жара крсе, адамды арам деп жрияласын. Усындай жара арам болып, бул тери кеселлигини белгиси. 16-17 Егер жараны питип, тек ана а да алан болса, онда тексерип шыып, ол адамды адал деп жрияласын.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

16 Патша Аса кемпир апасы Маахадан ханбийкелик атаын тартып алды. Себеби ол Ашераа арнап жеркенишли бир бут сотыран еди. Аса бул жеркенишли бутты таслап, майдалап, Кидрон сайында жаып жиберди. 17 Ол Израилдаы орынларын жо ылмаса да, мир бойы Жаратан Ийеге сады алды. 18 Аса кесини м зини атаан нрселерин: гмисти, алтынды м буйымларды удайды Ибадатханасына алып келди. 19 Асаны патшалыыны отыз бесинши жылына дейин елде урыс болмады.   16   Асаны соы жыллары   1 Яуда патшасы Асаны кимдарлыыны отыз алтыншы жылында Израил патшасы Бааша Яудаа арсы шыты м Асаны жерлерине еш кимни ушын, Рама аласыны бекинисин кшейтти. 2 Сонда Аса Жаратан Ийени Ибадатханасындаы м сарай азнасындаы гмис пенен алтынды алды да, оларды хызметшилери аралы Дамаскте жасайтуын Арам патшасы Бен-адада жиберип, оан былай деди: 3 «келеримиз арасында боланы сыялы, бизлерди арамызда да келисим болсын. Сизге гмис м алтын жиберип атырман. Израил патшасы Бааша мени жеримнен ушын, сиз оны менен дзген келисимиизди бузсаыз». 4 Бен-адад патша Асаны усынысын абыл етип, Израил алаларына арсы скербасыларын жиберди. Олар Иййон, Дан, Абел-Майым алаларын, пткил Нафталий жериндеги барлы телеклери бар алаларды басып алды. 5 Бааша буны еситкенде, Раманы урылысын тотатып, исти таслап кетти. 6 Патша Аса пткил яудалыларды шаыртты. Олар Рама аласын уранда, Бааша олланан тас м аашларды Рамадан тасып алып кетти м патша Аса олардан Геба м Миспа алаларыны бекинисин кшейтти. 7 Сол кзи ашы Хананий Яуда патшасы Асаа келип, былай деди: «Сиз удайыыз Жаратан Ийеге сйенбей, Арам патшасына сйендииз. Сол себепли Арам патшасыны скерлерин олдан шыардыыз. 8 Есиизге тсири, кушлылар менен либиялылар кп санлы арбалары м атлылары менен лкен бир орда болып келмеп пе еди? Сонда сиз Жаратан Ийеге сйенгенииз ушын, Ол оларды сизге тслим еткен еди. 9 Жаратан Ийе зине шын жректен сады боланлара берип ушын, пткил жер жзине нзер салып турады. Сиз аылсызларша ис туттыыз, сол себепли буннан былай сизи басыыз урыстан шыпайды». 10 Аса кзи ашыты бул сзлерине зепленди. Оны зепленгени соншелли, кзи ашыты зиндана таслатты. Сол Аса халыны айырымларына ысым крсетип, езди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  Баса нызамлар   11 Еки адам бир-бири менен тбелесип атыранда, аялы келип, урып атыран адамнан айырып ушын, сол адамны жынысый азасынан усласа, 12 онда аялды олын таслалар. Оны аяп отырмалар. 13 Дорбаызда екиншиси жеил еки трли трези таслар болмасын. 14 йиизде лкен, екиншиси кишкене сыйымлы лшейтуын ыдыслар болмасын. 15 Трези тасларыыз да, сыйымлы лшейтуын ыдысларыыз да адал м дурыс болсын. Сонда удайыыз Жаратан Ийени сизлерге берип атыран жеринде мирииз уза болады. 16 удайыыз Жаратан Ийе сондай наалы ылатуынлардан жеркенеди. 17 Сизлер Мысырдан шыаннан кейин амалек халыны сизлерге не ислегенин умытпалар. 18 Сизлер жолдан шаршап, лсизленип аланыызда, олар удайдан орпай сизлерге жим ылып, артыызда алан барлы лсирегенлерди лтирген еди. 19 удайыыз Жаратан Ийе сизлерге млик етип берип атыран елде тирапыыздаы барлы душпанларыызды жеип, тынышлыа ерискениизде, амалек халын жо ылып, оларды атын жер жзинен ширип таслалар. Буны умытпалар!»   26   Биринши зрт м сир   1 «удайыыз Жаратан Ийе сизлерге млик етип берип атыран елге кирип, ол жерди ийелеп, жайласып аланыызда, 2 сол елди жерлеринен жыйнап алатуын барлы зртлериизди биринши нимлеринен алып, себетке салылар. Кейин оларды удайыыз Жаратан Ийени з атын ушын талайтуын жерине алып барылар. 3 Сол хызмет етип атыран алдына барып, оан былай деп айтылар: „Жаратан Ийени бизлерге беремен деп, ата-бабаларымыза ант ишкен елине келдим. Бгин мен усыны удайы Жаратан Ийени алдында мойынлайман“. 4 олыыздан себетти алып, удайыыз Жаратан Ийени урбанлы орныны алдына ойсын. 5 Соннан кейин, сизлер удайыыз Жаратан Ийени алдында былай деп айтылар: „Ата-бабам кшпели арамлы еди. Ол азантай адамы менен Мысыра барып, сол жерде келгинди болып жасай баслады. Бира ол уллы, кшли м сансыз халыа айланды. 6 Мысырлылар бизлерге жаман атнаста болып, зулымлы етти м жумыс мжбрледи. 7 Сонда бизлер ата-бабаларымызды удайы Жаратан Ийеге жалбарынып, дад салды. Жаратан Ийе дадымызды еситти м бизлерди азап шегип атыранымызды, ислеп атыран мийнетимизди, мысырлыларды бизлерге ислеп атыран крди. 8 Соннан кейин, Ол кш-дирети, уллы м орынышлы ислери м краматлы белгилери менен бизлерди Мысырдан алып шыты. 9 Ол бизлерди усы жерге алып келди, ст м пал аып туран усы елди бизлерге берди. 10 Енди, о, Жаратан Ийе, бизлерге берген жерини биринши зртин Саан алып келдик“.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

– Егер бул исимизди шкара ылмасаыз, бизлер сизлер ушын жанымызды таярмыз. Жаратан Ийе бул жерди бизлерге бергенинде, саан жасылы ислеп, садылы крсетемиз, – деди. 15 йи ала жайласанлытан, Рахаб адамларды аран менен йнектен тменге тсирди де, 16 олара: – Изиизден кеткен адамлар сизлерге дус келип ушын, шыылар. Олар излерине айтып кеткенге дейин, ш кн сол жерде жасырынып турылар. Соынан жолыызды етерсизлер, – деди. 17 Сол адамлар Рахаба былай деди: – Бизлер иштирген антыда ушын мына нрсени шрт: 18 Усы елге киргенимизде, мына ызыл аранды бизлерди тсирип жиберген йнегие байлап ой. Соынан ата-анады, м кени пткил хожалыын жаныа, з йие жыйна. 19 Сени йини апысынан сырта шыан адам з басы ушын зи береди. Бундай адам ушын бизлер емеспиз. Бира егер сени менен бирге йиде болан бир адам жбир крсе, оны лимине бизлер боламыз. 20 Деген менен, ислеримизди шкара ылса, онда бизлер сен иштирген анттан азат боламыз. 21 аял олара: – Айтаныыздай болсын, – деди м оларды жола шыарып саланнан со, ызыл аранды йнекке байлап ойды. 22 Адамлар ол жерден кетип, шыты м излеринен айтып кеткенше, сол жерде ш кн алды. Оларды изинен барлы жерден оларды излесе де, таба алмады. 23 Еки адам изине ушын тсти де, дрьяны кесип тип, Нун улы Ешуаны жанына барды м басларынан ткен мме нрсени айтып берди. 24 Олар Ешуаа: «Жаратан Ийе аыйаттан да бул пткил жерди бизлерди олымыза тапсырыпты. Ол жерде жасайтуын р бир адам бизлерден орып, тсип жр екен», – деди.   3   Израиллыларды Иордан дрьясынан   1 Ешуа та азаннан турды да, пткил Израил халы менен бирликте Шиттимнен жола шыып, Иордан дрьясына келди. Олар дрьяны кесип тпей, сол жерде тнеди. 2 шинши кнни соында орданы бастан-ая айланып шыан 3 халыа былай деп буйырды: «Лебийли удай Ийеизди Келисим сандыын ктерип баратыранын кргениизде, сизлер де орныыздан озалып, сандыты изине ерилер. 4 Солай етип, сизлер айсы трепке баратуыныызды билип аласызлар. Себеби сизлер алдын бул жолдан еш ашан жрип крмегенсизлер. Бира Келисим сандыына жаынласпалар. Санды пенен сизлерди араызда еки мы шыана ашылы болсын».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010