24. Среда. Попразднство Введения. Вмц. Екатерины. Вмч. Меркурия. Мч. Меркурия Смоленского. Служба вмц. Екатерины и вмч. Меркурия шестеричная, совершается вместе со службой попразднства. На вечерне кафизма 9-я. На «Господи, воззвах» стихиры на 6: вмц. Екатерины, глас 1-й – 3, и вмч. Меркурия, глас 4-й – 3. «Слава» – вмц. Екатерины, глас 2-й: «Радостно к торжеству…», «И ныне» – праздника, глас 8-й: «По Рождестве Твоем…». Входа нет. Прокимен дня. На стиховне стихиры праздника, глас 1-й (со своими припевами). «Слава» – вмц. Екатерины, глас 2-й: «Житие невещественно…», «И ныне» – праздника, глас 8-й: «Давид провозглашаше…». По Трисвятом – тропарь вмц. Екатерины, глас 4-й. «Слава» – тропарь вмч. Меркурия, глас тот же, «И ныне» – тропарь праздника, глас тот же. На утрене на «Бог Господь» – тропарь праздника, глас 4-й (единожды), тропарь вмц. Екатерины, глас тот же (единожды). «Слава» – тропарь вмч. Меркурия, глас тот же, «И ныне» – тропарь праздника, глас тот же. Кафизмы 10-я и 11-я. Малые ектении. Седальны праздника (по дважды). (Седальны вмц. Екатерины не поются.) Псалом 50-й. Каноны: праздника 1-й со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды), вмц. Екатерины на 4 и вмч. Меркурия на 4. Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия по 3-й, 6-й, 8-й и 9-й песнях – ирмосы канона Минеи (вмч. Меркурия). По 3-й песни – кондак и икос праздника, глас 4-й, кондак вмч. Меркурия, глас тот же; седален вмц. Екатерины, глас тот же: «Жениха твоего...». «Слава» – седален вмч. Меркурия, глас тот же, «И ныне» – седален праздника, глас тот же: «Давиде, предъиди...» (см. в Минее 24 ноября). Примечание. Типикон умалчивает о кондаке и икосе вмц. Екатерины, глас 3-й, а также о седальне великомученицы, глас 4-й: «Лик составим...». В Минее синодального периода (см.: Минея-Ноябрь. Киев, 1893. Л. 238) эти тексты также отсутствуют. По 6-й песни – кондак и икос вмц. Екатерины, глас 2-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен вмц. Екатерины (дважды). «Слава, и ныне» – светилен праздника: «Ангельстии чини...» (см. в Минее 24 ноября).

http://patriarchia.ru/bu/2022-12-07/

Каноны: праздника 2-й со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды) и Предтечи на 8. Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия Пятидесятницы: «Божественным покровен…». По 3-й песни – кондак и икос праздника, глас 8-й; седален Предтечи, глас 4-й (дважды). «Слава, и ныне» – седален праздника, глас 8-й: «Спасовы рачителие…» (см. в Неделю). Примечание. Типикон умалчивает о седальне Предтечи на «Славу», глас 4-й: «Пророче Божий…». В Минее синодального периода (см.: Минея-Май. Киев, 1893. Л. 215) этот седален также отсутствует. По 6-й песни – кондак и икос Предтечи, глас 6-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен Предтечи. «Слава» ин светилен Предтечи, «И ныне» – светилен праздника (по выбору; см. в Неделю). «Всякое дыхание…» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры Предтечи, глас 5-й 4 (первая стихира – дважды). «Слава» Предтечи, глас 6-й: «Всечестную главу…», «И ныне» Триоди, глас тот же: «Царю Небесный…» (см. на стиховне утрени). Примечание. Допустимо стихиры на хвалитех петь следующим образом: стихиры Триоди, глас 2-й – 3 (см. на стиховне утрени) и Предтечи, глас 5-й – 3. «Слава» Предтечи, глас 6-й: «Всечестную главу…», «И ныне» – Триоди, глас тот же: «Царю Небесный…» (см. на стиховне утрени). Великое славословие. По Трисвятом – тропарь Предтечи, глас 4-й. «Слава, и ныне» – тропарь праздника, глас 8-й. Отпуст: «Иже в видении огненных язык…». На часах – тропарь праздника. «Слава» – тропарь Предтечи. Кондаки праздника и Предтечи читаются попеременно. На Литургии блаженны Предтечи, песнь 3-я – 4 (со ирмосом), и песнь 6-я 4. Примечание. Допустимо тропари на блаженнах петь следующим образом: блаженны праздника (обоих канонов), песнь 4-я – 4 (1-го канона – со ирмосом), и Предтечи, песнь 3-я (или 6-я) 4. При подобном распределении тропарей на блаженнах в богослужении сохраняется рядовая песнь канонов праздника (Пятидесятницы). На входе – «…спаси ны, Утешителю Благий…». По входе – тропари и кондаки: В храме Господском – тропарь праздника, тропарь Предтечи. «Слава» – кондак Предтечи, «И ныне» – кондак праздника.

http://azbyka.ru/bogosluzhebnye-ukazaniy...

Каноны: праздника 1-й со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды), равноап. Нины на 4 и праздника 2-й на 4. Библейские песни «Поем Господеви...». Катавасия праздника: «Глубины открыл есть дно...». По 3-й песни – кондак и икос равноап. Нины, глас 2-й; седален равноап. Нины, глас тот же (дважды). «Слава, и ныне» – ипакои праздника, глас 5-й. По 6-й песни – кондак и икос праздника, глас 4-й. На 9-й песни «Честнейшую» не поем, но поем припевы праздника. 1-й припев: «Величай, душе моя, Честнейшую горних воинств, Деву Пречистую Богородицу» . К тропарям канона равноап. Нины – припев: «Святая равноапостольная Нино, моли Бога о нас» . (Совершается обычное каждение.) По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен праздника. «Слава» – светилен равноап. Нины, «И ныне» – светилен праздника. «Всякое дыхание...» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры на 6: праздника, глас 1-й – 3, и равноап. Нины, глас тот же – 3 (первая стихира – дважды). «Слава» – равноап. Нины, глас 2-й: «Днесь силы Небесныя...», «И ныне» – праздника, глас тот же: «Днесь Христос...». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь равноап. Нины, глас 4-й. «Слава, и ныне» – тропарь праздника, глас 1-й. Отпуст: «Иже во Иордане...» (с поминовением рядовых святых дня). На часах – тропарь праздника. «Слава» – тропарь равноап. Нины. Кондаки праздника и равноап. Нины читаются попеременно. На Литургии антифоны изобразительны. Блаженны праздника (обоих канонов), песнь 9-я – 4 (1-го канона – со ирмосом), и равноап. Нины, песнь 3-я – 4. На входе – «...во Иордане крестивыйся...». По входе – тропарь праздника, тропарь равноап. Нины. «Слава» – кондак равноап. Нины, «И ныне» – кондак праздника. Поется Трисвятое. Прокимен, аллилуиарий и причастен – праздника и равноап. Нины. Апостол и Евангелие – равноап. Нины и дня. Задостойник праздника. Отпуст: «Иже во Иордане...» (с поминовением рядовых святых дня). 1 См.: Минея, 14 января. 2 На 17-й кафизме иерей совершает полное каждение храма, как на «Господи, воззвах»; царские врата остаются закрытыми (ср.: Типикон, гл. 12).

http://patriarchia.ru/bu/2024-01-27/

седален святого по 1-й кафизме (без богородична); седален святого по 2-й кафизме (без богородична); «Слава» – седален святого по полиелеи; «И ныне» – богородичен полиелейного седальна. Затем следуют степенные антифоны, воскресный прокимен гласа и воскресное Евангелие по чину (все следующие песнопения до канона – воскресные, как в обычное воскресенье). Канон Воскресный на 4; Богородице на 2 (Октоих) и святому на 8. Катавасия рядовая по Уставу. По 3-й песни: кондак и икос святому; седален святому дважды (на практике – 1 раз); «Слава и ныне» – бргородичен седальна святому (Минея). По 6-й песни: кондак и икос воскресные. По 9-й песни: «Свят Господь Бог наш...», экзапостиларий (светилен) евангельский; «Слава» – светилен святому; «И ныне» – богородичен воскресного экзапостилария. На «Хвалите»: стихиры Октоиха – на 4, стихиры святому на 4 со стихирой «Славы», причем последние два припева не воскресные, а из стиховни Великой вечерни святого; «Слава» – евангельская стихира; " И ныне» – «Преблагословенна еси...» По славословии: тропарь воскресный (конечный). Отпуст – праздничный: «Воскресый из мертвых, Христос истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, святаго (имярек), и всех святых, помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец». На отпусте упоминается только празднуемый святой. На часах: тропарь воскресный; «Слава» – тропарь святому; «И ныне» – богородичен часа. По «Отче наш» – кондаки воскресный и святого попеременно (на 1-м и 6-м – кондак воскресный, на 3-м и 9-м – кондак святому). Литургия Блаженны на 10, начиная после «Блаженны кротцыи...»: Октоиха – 6, святому (3-я песнь канона) – 4, причем на «И ныне» необходимо прочитать богородичен из канона святому. Тропари и кондаки по входе: В Господском храме: тропари: воскресный, святому; «Слава» – кондак святому; «И ныне» – кондак воскресный. В Богородичном храме: тропари: воскресный, храмовому празднику (тропарь храма), святому; кондак воскресный; «Слава» – кондак святому; «И ныне» – кондак храма. В храме святого: тропари: воскресный, святому (празднуемому); кондак воскресный; «Слава» – кондак святому; «И ныне» – «Предстательство христиан...»

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksej_Kashki...

Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия Вознесения: «Спасителю Богу…». По 3-й песни – кондак и икос праздника, глас 6-й; седален Предтечи, глас 4-й (дважды). «Слава, и ныне» – седален праздника, глас 8-й: «Всед на облаки…» (см. в праздник Вознесения, по 3-й песни канона). Примечание. Типикон умалчивает о седальне Предтечи на «Славу», глас 4-й: «Пророче Божий...». В Минее синодального периода (см.: Минея-Май. Киев, 1893. Л. 215) этот седален также отсутствует. По 6-й песни – кондак и икос Предтечи, глас 6-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен Предтечи. «Слава» – ин светилен Предтечи, «И ныне» – светилен праздника: «Учеником зрящим Тя…» (см. в праздник Вознесения). «Всякое дыхание…» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры Предтечи, глас 5-й – 4 (первая стихира – дважды). «Слава» – Предтечи, глас 6-й: «Всечестную главу…», «И ныне» – Триоди, глас 4-й: «Егда вознеслся еси…» (см. на стиховне утрени). Примечание. Допустимо стихиры на хвалитех петь следующим образом: стихиры Триоди, глас 2-й – 3 (см. на стиховне утрени) и Предтечи, глас 5-й – 3. «Слава» – Предтечи, глас 6-й: «Всечестную главу…», «И ныне» – Триоди, глас 4-й: «Егда вознеслся еси…» (см. на стиховне утрени). Великое славословие. По Трисвятом – тропарь Предтечи, глас 4-й. «Слава, и ныне» – тропарь праздника, глас тот же. Отпуст: «Иже во славе...». На часах – тропарь праздника. «Слава» – тропарь Предтечи. Кондаки праздника и Предтечи читаются попеременно. На Литургии блаженны Предтечи, песнь 3-я – 4 (со ирмосом), и песнь 6-я – 4. Примечание. Допустимо тропари на блаженнах петь следующим образом: блаженны 1-го канона праздника (Вознесения), песнь 6-я – 4 (со ирмосом), и Предтечи, песнь 3-я (или 6-я) – 4. При подобном распределении тропарей на блаженнах в богослужении сохраняется рядовая песнь канона праздника (Вознесения). На входе – «...вознесыйся во славе...». По входе – тропари и кондаки: В храме Господском – тропарь праздника, тропарь Предтечи. «Слава» – кондак Предтечи, «И ныне» – кондак праздника.

http://patriarchia.ru/bu/2022-06-07/

Богородичен: Проклятие Евы, всех матере, Твоим Рождеством, Дево, упразднила еси,/миру благословение израстивши, Христа:/тем Тя, радующеся, и усты, и языком, Богородицу воистинну исповедающе, величаем. Песнь 6 Ирмос: Из утробы Иону младенца изблева морский зверь,/якова прият;/в Деву же всельшееся Слово/и плоть приемшее пройде, сохраншее нетленну./Егоже, бо не пострада истления,/Рождшую сохрани неврежденну. Колесница Божия явился еси, Тимофее,/носящи Того Божественное Имя,/пред лицем безбожных мучителей, Богоприятне, не ужасаяся сих сверепства:/ты бо в непобедимую Спаса крепость одеялся еси. Венец благолепен приял еси, пребогате Тимофее, Богомудре апостоле,/и диадимою Царствия достойно обложился еси,/и предстал еси престолу Владыки твоего,/с Павлом радуяся в селех Небесных, блаженне. Миром умнаго, Тимофее всечестне, плотию нас ради истощеннаго Христа обоняваемь,/благовоние Сего приял еси и предал еси верою тебе притекающим,/таинниче неизреченных святе, Того мысленныя любве. Мученика Зарею Крестного яве просвещаемь, прелести мрак разрешил еси и победил еси,/сплется с мучителем, всеславне,/и, радуяся, приял еси твоя победительная,/мучениче Христов Анастасие,/ликуя с мученическими воинствы. Богородичен: Весь лик от Бога научен пророческий/Твое прорече таинство несказаннаго и Божественнаго зачатия,/еже из Тебе Божественнаго Слова, Мати Дево:/Ты бо истиннейший и древний совет явила еси. Кондак , глас 1. Подобен: Лик Ангельский: Божественнаго ученика и спутешественника Павлова Тимофея,/вернии, воспоим вси,/с сим почитающе мудраго Анастасия,/возсиявшаго от Персиды, яко звезду,/и отгонящаго душевныя наша страсти/и недуги телесныя. Икос: Солнца множае возсия летнее святых торжество,/и верныя просвети, и демонскую тьмообразную силу отгна всю,/и недуги очисти, и прошения просящих исполни./Темже притекаю аз, окаянный,/и молюся от болезни страстнаго моего сердца,/да прииму, яже хощу, и обрящу, яже требую:/пременение печали, и житие безпечально, и прегрешений оставление,/и Божественное врачевание душевное и телесное.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Приидите вси, почтим красителя церковнаго Климента,/моляще не престати стаду своему мир/и душам нашим милость посылати. К твоей святыни припадающе, блаженне,/умиленным гласом тебе вопием:/призри на ны молитвами твоими, молим тя. Лучами книжнаго учения напаяя весь мир словенский,/сияеши, якоже солнце, златозарными словесы,/имиже озари нас, молим тя. Богородичен: Неизреченно рождши Отеческую Зарю,/Вседетеля всея твари и Спаса душ наших,/утверди ны в любви Твоей, Пречистая. Ин Ирмос: Не мудростию, и силою, и богатством хвалимся,/но Тобою, Отчею Ипостасною мудростию, Христе,/несть бо свят, паче Тебе, Человеколюбче. Мудростию словес твоих веру уяснил еси/и научил еси люди, в прелесть многобожия уклонившияся,/Троицу чествовати Единую. Силою Духа Утешителя заградив хульныя на Него уста,/и ересей начальники, крепко заушив, посрамил еси. Непорочным житием Богу послужив, блаженне отче,/якоже древний Аарон, всеплодие принесл еси,/о стаде твоем моляся. Капли слезныя несть во мне ко омовению душевных скверн,/ты убо омый мя молитвами твоими,/струю покаяния мне источая. Богородичен: Тучная горо, Юже Давид предзрише Духом,/молю Тя прилежно, Владычице,/обрати мя, заблуждшаго в горах отчаяния. Кондак святителя, глас 3. Подобен: Дева днесь: Храм твой, святе, врачевство духовное/преславно показуется верно приступающим,/всех бо различных болезней избавляет,/страсти же душ всяческия усыпает./Сего ради тя, всеблаженне,/тепла предстателя именуем. Икос: Воспоим вси ныне Болгарских людей иерарха,/благоговейно приступающе в храме его,/и Божественную раку мощей его целуим, к нему глаголюще:/отче Богомудре, ты еси пастырь наш и учитель,/ты град и род твой соблюдати не оскудевай,/на твоя бо прилежныя молитвы уповающе,/тя, всеблаженне, тепла предстателя именуем. Седален, глас 8. Подобен: Премудрость и Слово: Похвалами согласно почтим святителя великаго,/напоившаго всех словесы книжными/и весь мир Словенский просветившаго зарями духовными./Тем, сошедшеся, достойно прославим святыя подвиги его/и к нему возопиим:/Клименте славне,/моли Христа Бога грехов оставление даровати/чтущим любовию святую память твою.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Бог Слово сый, весь землен бысть,/всему Божеству смесив человечество во ипостаси Своей,/юже во двою существу Моисей и Илия же видеша на горе Фаворе. Ин Ирмос: Лук сильных изнеможе,/и немощетвующии препоясашася силою,/сего ради утвердися в Господе сердце мое. Имеяй Креста победу,/к сопротивоборцем доблественне ополчился еси/и победы венценосец явился еси, досточудне. Законом Христовым огражден,/законоположению злочестивых, яко непобедим, сопротивился еси/доблим терпением, всеблаженне. Силою Божиею укрепляемь,/многобожия немощь разорил еси,/Христово же превечное уяснил еси Божество. Богородичен: Равен Отцу и Духу естеством, и существом, и Божеством бысть,/человеком равно Слово,/воплощшееся от Тебе, Всенепорочная. Кондак, глас 2. Подобен: Вышних ища: Огнем Божественным распалив сердце твое,/огнь страстей до конца испепелил еси,/страдальцев утверждение, Богоносе мучениче Лаврентие,/и в страданиих вопиял еси верно:/ничтоже мя разлучит любве Христовы. Икос: Возсиявшаго, яко светило нелестное, в мире,/сошедшеся, вернии вси, песньми почтим Лаврентия страстотерпца,/яко таинника неизреченных,/того бо молитвами избавляемся лютых прегрешений./Сердца очистивше, прославим Христа,/того прославляющаго, крепка в страдании, и глаголюща:/ничтоже мя разлучит от любве Христовы. Седален, глас 8. Подобен: Премудрости: Небесное богатство собрав и нищим сие принес, расточил еси,/дал еси алчущим хлеб твой/и, сим стяжав жизнь нетленную,/во Христове исповедании просиял еси, славне./Темже, мужествовав и законно пострадав,/венец приял еси от Бога трудов твоих, страстоносче Лаврентие./Моли Христа Бога грехов оставление даровати/чтущим любовию святую память твою. Слава, и ныне, праздника, глас тойже. Подобен: Повеленное: Сокровенную молнию под плотию существа Твоего, Христе, и Божественнаго благолепия/на святей показал еси горе, Благодетелю, просияв сущим с Тобою учеником./И, разумевше нестерпиму сущу славу Твою, – Свят еси, – возопиша,/яко, неприступен Сый, виден был еси плотию мирови, Едине Человеколюбче.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Богородичен: Виссон чистый во чреве Твоем исткася, Пречистая,/в негоже облечеся несказанно Царь Славы –/Христос Бог наш. Песнь 6 Ирмос: Во глубину сердца морскаго беззаконии отвержен быв,/яко Иона, вопию Ти: возведи мя от тли,/да воздам Ти молитвы моя, Господи. Ревностию Божественною присно объят быв,/неуклонно Богу предстоял еси,/милостынею и непрестанными молитвами Тому угождая,/ныне же молися и о нас, святителю,/пренесение твое празднственно почитающих. Емуже предстоял еси в жизни временней в молитвах неусыпных,/Тому ныне в жизни вечной наипаче предстоиши, Христу Богу нашему,/помолися убо Ему за град твой и за вся люди, поющия тя/ и празднующия пренесение чудотворных мощей твоих. Не бысть в тебе порока, ниже скверны в души твоей, отче,/сего ради по преставлении чудесы от Бога обогатился еси,/Гурие приснопамятне. Богородичен: Тебе ублажаем, Божию Матерь,/ и под кров Твой с верою прибегаем, Богородице Дево:/спаси всех нас, верно поющих Тя. Кондак, глас 4: Чувственныя страсти победив,/чистотою, яко солнце, возсиял еси,/чисто житие до конца сохранив,/ и от неверия в веру многих ко Христу привел еси,/того ради от Бога нетлением почтен,/чудесы твоими вся удивил еси./Молим убо тя, святителю Гурие,/молитвами твоими от бед избави нас, да зовем ти:/радуйся, отче предивный, граду Казани похвало и утверждение. Икос: Первый сеятель был еси духовных добродетелей,/ и первый пастырь, и Церкви начальник,/первый архиерей и учитель христианскому закону в новопросвещенном граде Казани,/верныя люди питая хлебом учения благодатнаго закона,/напояя пивом духовныя благодати,/неверныя же уча познати истину и креститися святым Крещением,/ и множество народа от неверия в веру ко Христу привел еси,/чистым житием Богу угодити наставив их./Сего ради Христос святому и трудолюбному твоему телу дарова нетление и дар чудотворения:/приходящии бо с верою к цельбоносным твоим мощем/приемлют неоскудныя страстей пременения, и болезней исцеления,/ и грехов прощение твоими, святе, ко Христу молитвами./Темже зовем ти:/радуйся, отче предивный,/граду Казани похвало и утверждение.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Кондак, глас 4: В пустыню безлюдную от славы мирския удалився,/умнаго делания высоты смирением достигл еси,/теплою любовию ко Христу простираяся,/сладость непрестанныя молитвы сердцем познал еси./Темже сосуд Духа Святаго явився,/вся концы земли Сибирския освятил еси,/богоносне отче Василисче,/моли Всещедраго Бога,/да спасет души наша. Икос: Безмолвия поприще неблазненно претек, воздержания труды и болезни телесныя понесл еси, отче, всенощная стояния и поста подвиг отай совершая, смирения истиннаго достигл еси, имже на высоту духовную возшед и молитвы сердечныя сладость небесную вкусив, богатством благости украсился еси. Темже вопием ти: богоносне отче Василисче, моли Всещедраго Бога, да спасет души наша. Песнь 7 Ирмос: Б ожия снизхождения/огнь устыдеся в Вавилоне иногда./Сего ради отроцы в пещи, радованною ногою,/яко во цветнице, ликующе, пояху:/благословен еси, Боже отец наших. Заступницу Усердную на помощь призывая и путем узким неуклонно шествуя, благодать помогати зле страждущим стяжал еси, Василисче, богоприятными твоими молитвами. Пустыня Сибирская освятися, таковаго подвижника приемлющи, иже, и мраз лютый и скудость телесную помощию Божиею претерпев, Господа неустанно славословил есть. В молитве непрестанней пребывая, от силы в силу восходил еси, блаженне, и сице преспеяния духовнаго достигнув, путь истинный верным уяснил еси. Богородичен: О бнажен есмь благих деяний и стыждуся, но Ты, Пречистая, миру обновление рождшая, просвети мя светом благодати Сына Твоего, Преблагословенная. Песнь 8 Ирмос: С едмерицею пещь/халдейский мучитель/богочестивым неистовно разжже,/силою же лучшею спасены, сия видев,/Творцу и Избавителю вопияше:/отроцы, благословите,/священницы, воспойте,/людие, превозносите во вся веки. Яко птица небесная, святе Василисче, никакоже попечения о телеси своем имея, душу твою добротою украсил еси и нестяжания учитель явился еси. Темже и нас на гору добродетели возведи, да превозносим Господа во веки. В любви совершенней пребывая, яко свеща пресветлая, в пустыни хладней возсиял еси, блаженне, и наставник искусный явился еси, вся призывавый воспевати Господа во веки.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010