Разделы портала «Азбука веры» Церковнославянский Русский Начало воскресных ексапостиларий, и утренних самогласных, сиречь евангельских стихир. И утреннии убо стихиры суть творение Льва царя Премудраго; ексапостиларии же сына его Константина царя. Стихиры Евангельские утренние – творение императора Льва Премудрого, ексапостиларии же – сына его, императора Константина. ЕВАНГЕЛИЕ УТРЕННЕЕ 1 Ексапостиларий 1: Со ученики взыдем на гору Галилейскую,/верою Христа видети/глаголюща власть прияти вышних и нижних, научимся:/како учит крещати во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, языки вся,/и пребывати с таинники, якоже обещася, до скончания века. Ексапостиларий 1 С учениками соберемся на горе Галилейской,/чтобы верою увидеть Христа,/о получении Им власти над горним и дольним возвещающего;/узнаем, как Он учит крестить все народы/во имя Отца, и Сына, и Святого Духа,/и как обещал с посвященными в Его тайны пребыть/до скончания века. Богородичен: Со ученики радовалася еси, Богородице Дево,/яко Христа видела еси воскресшаго от гроба тридневна, якоже рече:/имже и явися, научая и являя лучшая,/и крещати во Отце, и Сыне, и Дусе повелевая,/еже веровати нам Того востанию, и славити Тя, Отроковице. Богородичен: С учениками Ты радовалась, Богородица Дева,/ибо увидела Христа, воскресшего из гроба/на третий день, как Он сказал./Им и явился Он, уча и открывая высшие тайны,/и крестить во имя Отца, и Сына, и Святого Духа повелевая,/чтобы мы веровали воскресению Его/и славили Тебя, Отроковица. Утренняя стихира, глас 1: На гору учеником идущим за земное вознесение,/предста Господь, и поклонившеся Ему,/и данныя власти везде научившеся,/в поднебесную посылахуся/проповедати еже из мертвых воскресение,/и еже на небеса возшествие:/имже и во веки спребывати неложный обещася Христос Бог,/и Спас душ наших. Евангельская утренняя стихира, глас 1 Ученикам, на гору восходившим,/пред Своим вознесением от земли предстал Господь./И они, поклонившись Ему/и узнав о данной Ему повсюду власти,/были посланы в поднебесную провозгласить/о воскресении Его из мертвых и восхождении на небеса./С ними и пребывать во веки обещал/чуждый лжи Христос Бог/и Спаситель душ наших.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/voskresny...

ЕВАНГЕЛИЕ УТРЕННЕЕ 2 Ексапостиларий 2: Камень узревша отвален, мироносицы радовахуся,/видеша бо юношу седяща во гробе,/и той тем рече: се Христос востал есть,/рцыте с Петром учеником:/на гору приспейте Галилейскую, тамо вам явится,/якоже предрече другом. Ексапостиларий 2 Камень увидев отваленным,/мироносицы радовались,/ибо узрели они юношу, сидевшего во гробе,/и он им возвестил:/“Вот, Христос восстал; скажите Петру и всем ученикам:/Поспешите на гору Галилейскую,/там явится Он вам,/как предсказал Своим друзьям”. Богородичен: Ангел убо принесе Деве, еже радуйся,/прежде Твоего зачатия, Христе,/Ангел же камень отвали гроба Твоего,/вместо печали ов убо радости неизреченныя знамения,/ов же в смерти место подателя Тя жизни проповедуя и величая,/и глаголя воскресение женам, и таинником. Богородичен: Ангел принес Деве приветствие “радуйся”/перед Твоим, Христе, зачатием;/Ангел же и камень отвалил от Твоего гроба./Первый – вместо печали/знамения несказанной радости являя,/второй же – вместо смерти/о Тебе, Подателе жизни, возглашая,/и величая Тебя, и возвещая о воскресении/женам и посвященным в Твои тайны. Утренняя стихира, глас 2: С миры пришедшим яже с Мариею женам,/и недоумевающимся,/како будет им улучити желание,/явися камень взят,/и Божественный юноша утоляя мятеж душ их,/воста бо, глаголет, Иисус Господь./Темже проповедите проповедником Его,/учеником в Галилею тещи,/и видети Его воскресша из мертвых,/яко Жизнодавца и Господа. Евангельская утренняя стихира, глас 2 Бывшим с Марией женам,/пришедшим с благовониями/и недоумевавшим, как им достичь желаемого,/явился камень отодвинутый/и юноша Божественный, успокаивающий смятение их душ;/“Восстал ведь”, говорил он, “Иисус Господь;/потому возвестите провозвестникам, Его ученикам,/чтобы они спешили в Галилею/и увидели Его, воскресшего из мертвых,/как жизни Подателя и Господа”. ЕВАНГЕЛИЕ УТРЕННЕЕ 3 Ексапостиларий 3: Яко Христос воскресе, никтоже да не верует:/явися бо Марии, потом же виден бысть на село идущима,/таинником же паки явися возлежащим единонадесятим,/ихже крещати послав,/на небеса вознесеся, отнюдуже и сниде,/утверждая проповедание множествы знамений.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/voskresny...

“Душевною леностию воздремався, не стяжах женише Христе, горяща светильника иже от добродетелей, и девам уподобихся буим, во время делания глумляхся. Утробы щедрот Твоих не затвори мне Владыко, но оттряс мой омраченный сон, возстави, и с мудрыми введи девами в чертог Твой, идеже глас чистый празднующих, и вопиющих непрестанно: Господи, слава Тебе” (утреня Великого вторника, стихира вторая на хвалитных). Таким образом, эта притча призывает нас к бодрствованию. Мы должны заботиться о нашей душе для того, чтобы войти в Царствие, которое, как и Второе пришествие Христа, “близко, при дверях” ( Мф.24:33 ). Гимнография также подчеркивает, что мы должны быть внимательными и готовыми войти в Царствие: “Яко свещы светлыя украсивше душы, жениху приходящу к нетленному браку, прежде заключения дверей, внидем с ним” (канон на повечерии Великого вторника, песнь 9, тропарь 1). Притча о десяти девах близка к притче о брачном пире ( Мф.22:1-14 ), которая не читается на службах Страстной недели. По словам еп. Кассиана (Безобразова) , в христоцентричной перспективе, образ брачного пира получает свой полный смысл в связи с учением о Царстве 5 . Брачный чертог интерпретируется как образ Царствия Божия, в которое мы призываемся войти, облеченные в соответствующие одежды. Этот евангельский отрывок является источником для экзапостилария первых трех дней Страстной седмицы: “Чертог твой вижду Спасе мой, украшенный, и одежды не имам, да вниду вонь: просвети одеяние души моея Светодавче, и спаси мя” (экзапостиларий первых трех дней Страстной седмицы). Этот брачный пир понимается как Царствие, которое близко и в которое призывает нас возвращающийся Христос: “Отверзися чертог, украсися с ним Божественный брак, жених близ призываяй нас, уготовимся прочее” (канон на повечерии Великого вторника, песнь 3, тропарь 3). Брачные одежды, позволяющие войти в Царствие Божие понимаются, конечно, как образ очищенной покаянием от грехов и страстей души; очищение, которое мы можем получить только через Христа: “Во светлостех святых Твоих, како вниду недостойный? Аще бо дерзну совнити в чертог, одежда мя обличает, яко несть брачна, и связан извержен буду от ангелов. Очисти Господи, скверну души моея, и спаси мя яко Человеколюбец” (утреня Великого вторника, первая стихира на хвалитных).

http://azbyka.ru/apokalipsis/arkhimandri...

НА УТРЕНИ: На Бог Господь: тропарь воскресен дважды. Слава, святаго, аще есть. Аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. По кафизмах седальны воскресны с Богородичны их и чтение во Евангелии толковом. Полиелей и тропари: Ангельский собор: ипакои, степенна и прокимен гласа. Евангелие воскресно, и стихира воскресна, и прочее воскресно. Канон воскресен, со ирмосом на 4, и Богородице на 2, и праздника на 4, и святаго на 4. Аще полиелей, канон воскресен со ирмосом на 4, и праздника на 4, и святаго на 6. Катавасия: Христос раждается: По 3-й песни кондак праздника и икос, и святаго, аще имать, и седален святаго, Слава, и ныне, праздника, и чтение. По 6-й песни кондак воскресен и икос, и чтем пролог. На 9-й песни поем: Честнейшую: Светилен воскресен. Слава, святаго, аще имать. Аще ни, Слава, и ныне праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4 и праздника со славным 4, стиховныя утренния, со стихи праздника. Аще имать святый стихиры на хвалитех, и поем стихиры воскресны 4 и святаго со славным 4, с припевы его. Слава, стихира Евангельская. И ныне, Преблагословенна еси, Богородице Дево: Славословие великое. По Трисвятом тропарь воскресен точию. И ектении, и отпуст, и оглашение, и обычное исхождение в притвор. Таже час 1-й, на 1-м часе тропарь воскресен. Слава, тропарь праздника. И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: кондак праздника. На 3-м часе. Тропарь воскресен. Слава, святаго. И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: кондак воскресен. Такожде и в прочия часы глаголем воскресный тропарь всегда с праздничным, и со святаго тропарем пременяюще, аще есть. А кондак воскресен и праздника глаголем, пременяюще, аще полиелей и святаго. НА ЛИТУРГИИ: Блаженны гласа на 6 и праздника рядовая песнь на 4. Аще ли имать святый песнь во уставе: и воскресна на 4, и праздника песнь рядовая на 4, и святаго песнь 6-я на 4. По входе тропарь воскресен, и праздника, и храма святаго, и святаго, аще имать. Таже кондак воскресен. Слава, святаго, И ныне, праздника. Аще ли не имать святый тропаря и кондака: Слава, кондак воскресен, и ныне, кондак праздника. Прокимен, Апостол, аллилуия, Евангелие и причастен дне и святаго, аще имать, аще ли ни, то ряд недели един.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия «Христос раждается…». По 3-й песни – кондак («Любовию Христовою...») и икос святителя, глас 2-й; седален святителя, глас 8-й (дважды). «Слава, и ныне» – ипакои праотцев, глас 2-й. По 6-й песни – кондак («Рукописаннаго образа...») и икос праотцев, глас 6-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни – «Свят Господь Бог наш». Ексапостиларий воскресный 6-й, светилен праотцев: «Адама восхвалим...». «Слава» – светилен святителя: «Тя от безсловесныя паствы...», «И ныне» – Богородичен Минеи: «Солнце великое…» (см. в службе праотцев). «Всякое дыхание…» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры на 8: воскресные, глас 3-й – 4, и праотцев, глас 2-й – 4 (с припевами: «Благословен еси, Господи…», «Яко праведен еси о всех…»; первая стихира – дважды). «Слава» – праотцев, глас 7-й: «Приидите вси, верно торжествуим…», «И ныне» – «Преблагословенна еси…». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь воскресный: «Днесь спасение…». Перед 1-м часом на «Слава, и ныне» – стихира евангельская 6-я. На 1-м и 6-м часе – тропарь воскресный. «Слава» – тропарь праотцев: «Верою праотцы оправдал еси...». Кондак праотцев: «Рукописаннаго образа...». На 3-м и 9-м часе – тропарь воскресный. «Слава» – тропарь святителя . Кондак святителя: «Любовию Христовою...» . На Литургии блаженны гласа – 4, праотцев, песнь 3-я – 4, и святителя, песнь 6-я – 4. По входе – тропарь воскресный, тропарь праотцев, глас 2-й: «Верою праотцы оправдал еси...», тропарь святителя. «Слава» – кондак святителя, «И ныне» – кондак праотцев, глас 6-й: «Рукописаннаго образа...». Прокимен – Песнь отцев, глас 4-й: «Благословен еси, Господи Боже отец наших…», стих: «Яко праведен еси о всех...»; и прокимен святителя, глас 1-й: «Уста моя возглаголют премудрость, и поучение сердца моего разум». Аллилуиарий – праотцев, глас 4-й: «Моисей и Аарон во иереех Его...»; и святителя, глас 2-й: «Уста праведнаго поучатся премудрости...». Апостол и Евангелие – Недели праотцев (Кол., 257 зач.; Лк., 76 зач.) и святителя (Евр., 335 зач.; Лк., 24 зач.).

http://patriarchia.ru/bu/2022-12-25/

Катавасия «Христос раждается...». По 3-й песни – ипакои праотцев, глас 2-й (единожды). По 6-й песни – кондак и икос праотцев, глас 6-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни – «Свят Господь Бог наш». Ексапостиларий воскресный 7-й. «Слава» – светилен праотцев: «Адама восхвалим...», «И ныне» – Богородичен Минеи: «Солнце великое...». «Всякое дыхание...» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры на 8: воскресные, глас 4-й – 4, и праотцев, глас 2-й – 4 (с припевами: «Благословен еси, Господи...», «Яко праведен еси о всех...»; первая стихира – дважды). «Слава» – праотцев, глас 7-й: «Приидите вси, верно торжествуим...», «И ныне» – «Преблагословенна еси...». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь воскресный: «Воскрес из гроба...». Перед 1-м часом на «Слава, и ныне» – евангельская стихира 7-я. На часах – тропарь воскресный. «Слава» – тропарь праотцев: «Верою праотцы оправдал еси...». Кондак только праотцев . На Литургии блаженны гласа – 6 и праотцев, песнь 3-я – 4. По входе – тропарь воскресный, тропарь праотцев. «Слава, и ныне» – кондак праотцев. Прокимен – Песнь отцев, глас 4-й: «Благословен еси, Господи Боже отец наших...», стих: «Яко праведен еси о всех...». Аллилуиарий – праотцев, глас 4-й: «Моисей и Аарон во иереех Его...», стих: «Призываху Господа...». Апостол и Евангелие – Недели праотцев (Кол., 257 зач.; Лк., 76 зач.). Примечание. В Неделю святых праотец, согласно Уставу, читается Апостол Недели 29-й (Кол., 257 зач.) и Евангелие Недели 28-й (Лк., 76 зач.). См. также примечание 4 декабря. Причастен – воскресный: «Хвалите Господа...»; и праотцев: «Радуйтеся, праведнии...». Примечание. «Егда убо бывает Неделя святых праотец, оставляется последование прилучившагося святаго в ту Неделю, и поем прежде в пяток на повечерии» (Типикон, 11 декабря, Маркова глава). 1 См.: Минея-Декабрь. М., 2002. Ч. 1. С. 406–421. 2 «Егда убо бывает Неделя святых праотец, оставляется последование прилучившагося святаго в ту Неделю, и поем прежде в пяток на повечерии» (Типикон, 11 декабря, Маркова глава).

http://patriarchia.ru/bu/2023-12-24/

При исхождении в притвор, во 1-х, поется стихира, юже екклезиарх захочет, или евангельская стихира 552 . Во 2-х, по исхождении в притвор бывает чтение Оглашений Студитовых. В Уставе, по большей части, назначается читать эти Оглашения после отпуста утрени 553 . В 3-х, в притворе бывает иногда елеопомазание 554 . Первый час положено совершать в храме – в дни седмичные непраздничные. И если на утрени бывает читаемо, а не пето, великое славословие, то отпуст великий бывает после первого часа 555 . В Великую Четыредесятницу Устав также назначает совершать 1-й час в храме. Тогда исхождение в притвор назначается после 1-го часа, и там глаголются обычные молитвы и чтутся Оглашения преподобного отца нашего Феодора Студита (Тип., послед. понедельника 1-й седмицы Велик. поста). Точно так в среду и пяток сырные исхождение в притвор и лития за усопших бывает после отпуста 1-го часа (Тип., последование сырной среды). Служба 9-го часа совершается иногда в храме, иногда в притворе 556 . В дни поста 9-й час положено совершать в храме (Тип., последование 14-го ноября и послед. понед. 1-й седмицы Велик. поста) 557 . Часы З-й и 6-й совершаются в храме (Тип., послед. 14-го ноября и послед. понед. 1-й седмицы Великого поста) и в притворе (Тип., послед. нед. Антипасхи). Царские часы 1-й, З-й, 6-й и 9-й совершаются в храме (Тип., 24 дек., 5 янв.). Часы З-й, 6-й и 9-й с Изобразительными пред литургией, в страстной четверток, в страстную субботу, также и в день Благовещения, случившийся в эти дни, совершаются в притворе. По конце часов и Изобразительных бывает отпуст (Тип., послед. сих дней). В эти дни Устав назначает совершать службу часов не вместе с литургией, а отдельно, что видно из времени, которое назначает для часов и для литургии, например: часы назначает в Великий четверток в 3-м часу дня, в Великую субботу – в 4-м часу, а литургию в четверток – в 8-м, в субботу же – в 10-м часу дня (по восточному счислению). Но в день Благовещения, случившийся в понедельник, вторник, среду страстные упомянутые часы, на которых читается Евангелие, совершаются в храме 558 , и после них и чина Изобразительных не бывает отпуста, но после молитвы: «Пресвятая Троице», абие «Приидите, поклонимся» (Тип., послед. 25-го марта в понед. страстн. седм.) 559 . В Великую среду бывает в конце часов прощение, по обычаю (Тип., 25-го март., в Вел. среду), т. е. после молитвы: «Пресвятая Троице», таже «Достойно есть», «Слава и ныне» и вместо отпуста, настоятель – молитву: «Владыко многомилостиве» (Тип., послед. Вел. среды). Междочасия

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Nik...

После 6-й песни канона – Малая ектения: Паки и паки миром Господу помолимся.Возгл.: Ты бо еси Царь мира. Кондак и икос.После 8-й песни канона –Богородицу и Матерь света.Честнейшую херувим, а в дванадесятые праздники, их отдания и некоторые другие дни – припевы (см. Тип., гл. 20 и Ирмолог.). Иерей: Спаси, Боже, люди Твоя.Лик: Господи, помилуй, 12 раз.Иерей: Милостию и щедротами. (Когда не поется на утрени полиелей, всех сих молитвословий, начиная с полиелея, кроме 50 псалма, не бывает на утрени).Стихословие: Господеви поем.Канон. После 3-й песни канона – Малая ектения: Паки и паки миром Господу помолимся.Возгл.: Яко ты еси Бог наш. Кондак или седален. После 6-й песни канона – Малая ектения: Паки и паки миром Господу помолимся.Возгл.: Ты бо еси Царь мира. Кондак и икос.После 8-й песни канона –Богородицу и Матерь света.Честнейшую херувим. По 9-й песни канона – По 9-й песни канона – Достойно есть яко воистину (Тип., гл. 9, 16, и Служебник). Малая ектения: Паки и паки миром Господу помолимся.Возгл.: Яко Тя хвалят вся силы небесныя. Ексапостиларий или светилен.Всякое дыхание.Стихиры на «хвалите».Слава – стихира (в неделю – стихира евангельская).И ныне – Богородичен (в неделю Богородичен: «Преблагословенна еси Богородице Дево»).Иерей: Слава Тебе, показавшему нам свет.Слава в вышних Богу (великое славословие). Святый Боже.Тропарь опустительный и Богородичен.Ектения: Помилуй нас, Боже.Возгл.: Яко милостив и человеколюбец Бог еси.Ектения: Исполним утреннюю молитву нашу.Возгл.: Яко Бог милости, щедрот.Иерей: Мир всем.Лик: И духови твоему.Иерей: Главы наша Господеви приклоним.Лик: Тебе, Господи.Возгл.: Твое бо есть, еже миловати. Малая ектения: Паки и паки миром Господу помолимся. (Служебник).Возгл.: Яко Тя хвалят вся силы небесныя. Светилен или ексапостиларий.Хвалите Господа с небес.Стихиры на «хвалите» (иногда) Слава. И ныне.Чтец: Тебе слава подобает, Господи Боже наш, и Тебе славу воссылаем.Чтец: Слава Тебе, показавшему нам свет.Слава в вышних Богу.Сподоби, Господи, в день сей.

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Nik...

глас, 8. Евангелие, воскресно, 5. Начало воскресных ексапостиларий, и утренних самогласных, сиречь евангельских стихир. И утренния убо стихиры суть творение Льва царя премудраго, ексапостиларии же сына его Константина царя. Ексапостиларий 1: Со ученики взыдем на гору Галилейскую, верою Христа видети, глаголюща власть прияти вышних и нижних: научимся, како учит крещати, во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, языки вся, и пребывати с таинники, якоже обещася, до скончания века. Богородичен: Со ученики радовалася еси Богородице Дево, яко Христа видела еси воскресшаго от гроба тридневна, якоже рече: имже и явися, научая и являя лучшая, и крещати во Отце, и Сыне, и Дусе повелевая: еже веровати нам Того востанию, и славити Тя Отроковице. Утренняя стихира, глас 1: На гору учеником идущим за земное вознесение, предста Господь: и поклонившеся Ему, и данныя власти везде научившеся, в поднебесную посылахуся, проповедати еже из мертвых воскресение, и еже на Небеса возшествие: имже и во веки спребывати неложный обещася Христос Бог, и Спас душ наших. Ексапостиларий 2: Камень узревше отвален мироносицы радовахуся, видевше бо юношу седяща во гробе, и той тем рече: се Христос востал есть, рцыте с Петром учеником: на гору приспейте Галилейскую, тамо вам явится, якоже предрече другом. Богородичен: Ангел убо принесе Деве, еже радуйся, прежде твоего зачатия Христе: Ангел же камень отвали Гроба твоего, вместо печали, ов убо радости неизреченныя знамения: ов же в смерти место, подателя Тя жизни проповедуя и величая, и глаголя воскресение женам и таинником. Утренняя стихира, глас 2: С миры пришедшим яже с Мариею женам, и недоумевающимся, како будет им улучити желание, явися камень взятый, божественный юноша утоляяй мятеж душ их: воста бо, глаголет, Иисус Господь. Темже проповедите проповедником его учеником в Галилею тещи, и видети Его воскресша из мертвых, яко жизнодавца и Господа. Ексапостиларий 3: Яко Христос воскресе, никтоже не не веруй: явися бо Марии, потом же виден бысть на село идущима, таинником же паки явися, возлежащим единонадесятим, ихже крещати послав, на Небеса вознесеся, отнюдуже и сниде, утверждаяй проповедание множествы знамений.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

328 Практический пример нахождения отступки для Евангельских чтений (воскресных и седмичных) находятся в «Богослужебных указаниях на 1951 год». (М., 1950. С. 11—13). Отступка касается только Евангелий на Литургии, но не утренних воскресных, которые следуют по порядку до 5 Недели Великого Поста; равно отступка не касается и гласа Октоиха — они следуют так же, как и утренние Евангелия, по порядку до 5 Недели Великого Поста. 329 Святой Иоанн Златоуст — Огласительное слово на Пасху и Беседа 26-я «О низвержении статуй». 330 Понедельник 1-й седмицы Великого Поста, вечерня, стихира на стиховне. 331 Понедельник 1-й седмицы Великого Поста, утреня, стихира на стиховне. 332 Вторник 1-й седмицы Великого Поста, утреня, трипеснец п. 8, 3. 333 Среда 1-й седмицы, 1-я на «Господи, воззвах». 334 Вторник 1-й седмицы Великого Поста, вечерня, стихира на стиховне. 335 Понедельник 2-й седмицы Великого Поста, утреня, канон, п. 1, 2. 336 Четверг 2-й седмицы Великого Поста, утреня, 1-я стихира на стиховне. 337 Вторник 2-й седмицы Великого Поста, утреня, 1-я стихира на стиховне. 338 Вторник 2-й седмицы Великого Поста, вечерня, 3-я стихира на «Господи, воззвах». 339 Неделя о Мытаре и фарисее, 2-я стихира на «Господи, воззвах». 340 Неделя о Мытаре и фарисее, утреня, канон, п. 1, 3. 341 Неделя о Мытаре и фарисее, утреня, канон, п. 3, 2. 342 Неделя о Мытаре и фарисее, утреня, канон, п. 3, 1. 343 Неделя о Мытаре и фарисее, утреня, канон, п. 4, 1. 344 Неделя о Мытаре и фарисее, утреня, канон, п. 1, 4. 345 Неделя о Мытаре и фарисее, утреня, канон п. 1, 3; п. 3, 5; п. 9, 4. 346 Неделя о Мытаре и фарисее, утреня, канон, п. 3, 4 и 4, 5. 347 Архиепископ Антоний. Постная и Цветная Триодь. Богослужебная заметка. «Русский инок», 1914. 7. С. 416. 348 Неделя о блудном сыне, вечерня, 2-я стихира на «Господи, воззвах». 349 Неделя о блудном сыне, стихира на " » «Славу» на «Господи, воззвах». 350 Недели о блудном сыне, кондак. 351 Неделя о блудном сыне, утреня, ексапостиларий, 3-я стихира на хвалитех и канон, п. 6, 2.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/2762...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010