Радуйтеся, святии четыредесяте мученицы Севастийстии, преславные чудотворцы. Кондак 5 Боготечнии звезды Христовы явистеся святии, в нощнем хладе во езере Севастийстем сияющии, ихже не прельсти теплая баня соблазна, но со ангелы Богу пояху: Аллилуиа. Икос 5 Видевше святии, яко един от них отпаде, убоявся мраза нощнаго, и скрыся в теплой бане и абие умре: тепле взываху ко Господу, да их укрепит в подвизе страдания и прославит имя Свое. Мы же зовем вам сице: Радуйтеся, славнии победоносцы, вся козни сопротивных победившии; Радуйтеся, всю нощь нази во езере стоявшии. Радуйтеся, единодушно тамо Господа призывавшии; Радуйтеся, яко в терпении нашем помощь скорую Господь ниспосла вам. Радуйтеся, яко свет божественный осия вас; Радуйтеся, венцы пресветлии с небесе приявшии. Радуйтеся, святии четыредесяте мученицы Севастийстии, преславнии чудотворцы. Кондак 6  Проповедницы дивнаго чудесе, стражие, в бани бывшии, поведаша, како в нощи свет небесный во езере облиста мученики, лед растопи, и хлад в теплоту преложи, еже слышавше мучителие паче злобою распаляхуся, не ведуще Богу пети: Аллилуиа. Икос 6 Возсиявшу во езере свету небесному, возсия и в сердце единого от стражей благодать Божия, яко той совлекше ризы своя, ввержеся во езеро ко святым мучеником, восполняя место отпадшаго: и тако посрамися князь тьмы, ликовавый о умалении лика страдальцев, имже ныне вопием таковая: Радуйтеся, Христовы страстотерпцы, молитвами и терпением вашим веселие диавола в печаль обратившии; Радуйтеся, от злобы и коварства его верныя избавляющии. Радуйтеся, в хладе воды благодатию Святаго Духа просветившиеся; Радуйтеся, стоянием вашим во озере мысленнаго змия главу сокрушившии. Радуйтеся, полная четыредесятнице Христу бодренно представшии; Радуйтеся, верою и страданием ради Христа блаженство райское унаследовавшии. Радуйтеся, святии четыредесяте мученицы Севастийстии, преславные чудотворцы. Кондак 7  Хотяще чуднии страдальцы веру во Христа непорочно сохранити, славу воинскую и ласкания мучителей нивочтоже вменисте, и вся лютая мучения, аки бесплотнии, притерпесте, поюще Богу: Аллилуиа. Икос 7

http://foma.ru/akafist-svyatyim-soroka-m...

Икос 7 Новое знамение милосердия Твоего почитающе икону Твою, от горы Почаевской принесенную, идеже цельбоносный стопы Твоея след есть покланяем, в веселии сердца благословим Тя, благословенная в женах благоумиленно поюще: Радуйся, гору Почаевскую облагодатствовавшая; Радуйся, от тоя и нам благословение ниспославшая; Радуйся, в Горних селениях ангелы окружаемая; Радуйся, ими и в храмех посвященных имени Твоему невидимо служимая; Радуйся, безплотными силами венчаемая; Радуйся, от огнезрачных ликов воспеваемая; Радуйся, Херувимы превозносимая; Радуйся, от всех чинов ангельских славословимая; Радуйся, похвало Браиловская, всемирная Радосте, Богородице Марие благодатная. Кондак 8 Странное чудо явися от иконы Твоея Почаево-Браиловския во исцелении десницы жены некия прибегшия к Твоей помощи, юже и получивши возопи с верою: Аллилуиа. Икос 8 Вся чудодейственная сила Твоя, Приснодево Владычице, присущая Тебе, дадеся Тобою и изображением Твоим, по Твоему неложному обещанию: емуже благоговейно внемлюще ублажаем Тя, глаголюще: Радуйся, подобием Лика Твоего нас утешающая; Радуйся, тем к созерцанию Твоему нас привлекающая; Радуйся, очами веры зримая; Радуйся, чувством надежды покланяемая; Радуйся, горящею любовию певаемая; Радуйся, тайным вдохновением силы души оживляющая; Радуйся, песнословящих Тя неизреченно умиляющая; Радуйся, тех невидимо благословляющая; Радуйся, похвало Браиловская, всемирная Радосте, Богородице Марие благодатная. Кондак 9 Всякое дыхание превозносит Тя, сущую Матерь всеми Владычествующаго: ангелы воспевают, пророцы прообразуют, апостоли проповедуют, мученицы дароносят, святители богословствуют, преподобнии ублажают, немолчно поюще из Тебе воплощенному Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витийства человеческая не могут изъяснити таинства Твоего приснодевственнаго рождества, егоже и ангельский ум не может постигнути. Мы же смиренно веруя сему, исповедуем Тя истинную Богородицу, Ейже молящеся поем: Радуйся, Божиих таинств сокровищнице непостижимая; Радуйся, прежде всех век на сие Богом предызбранная;

http://pravicon.com/info-4003

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее Жировицкой Празднование 7/20 мая Кондак 1 Избранной от всех родов Царице и Владычице похвальныя песни принесем, яко Ходатаице и Заступнице рода христианскаго. Ты же, яко благая Предстательница пред Господом, умоли Сына Твоего и Бога нашего даровати нам наследие благ вечных, да радующеся о Тебе взываем: Радуйся, Премилосердная Владычице, предстательство наше и всерадостное заступление. Икос 1 Архангел Гавриил, с небесе посланный к Тебе, Дево чистая, веща Ти: Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою! Мы же, благодатию Божиею чрез Тебе озареннии, восхвалим Тя песньми сицевыми: Радуйся, Предызбранная прежде веков Советом Божиим; радуйся, Агнице, родившая Агнца Божия, вземлющаго грехи мира. Радуйся, Сокровищнице спасения нашего, превысшая сил ангельских; радуйся, Отроковице Пренепорочная и Мати Света. Радуйся, горо несекомая, источник воды живыя источившая; радуйся, раю цветоносный, Божественное древо жизни произрастивый. Радуйся, богообрадованная Мати, радость неба и земли родившая; радуйся, силою Всевышняго осененная, Божественный клас, Спасителя миру, прозябшая. Радуйся, Премилосердная Владычице, предстательство наше и всерадостное заступление. Кондак 2 Видящи верная чада Твоя, в бедах житейских унывающая и помощи небесныя от Тебе требующая, Ты, Богомати, надеждо христианом, чудесным явлением на древе святыя Твоея иконы насельником веси Жировицкия исполнила еси радостию и веселием скорбная сердца их, да вси благодарственно вопиют о Тебе Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разумом не уразумев тайны чудеснаго явления на древе иконы Твоя, Пречистая Владычице, скры болярин Солтан в ковчежце явленный Тобою пречестный образ Твой. Ты же, Дево Богородице, сугубым явлением на том же древе иконы сея вразумила еси его, да вси познают дар милосердия, людем Тобою низпосылаемый, и в веселии возопиют: Радуйся, кладезю неисчерпаемый радости; радуйся, цвете благоуханный неизреченныя сладости. Радуйся, явлением иконы Твоея на древе, аки древом жизни, верныя духовно услаждающая; радуйся, богатство неведомое всем чтущим ю подающая. Радуйся, благодати Твоея и милости заблуждших не лишающая; радуйся, покровом Твоим всех притекающих к иконе Твоей осеняющая. Радуйся, гласу моления всех скорбящих послушная; радуйся, Мати милосердия неоскудная. Радуйся, Премилосердная Владычице, предстательство наше и всерадостное заступление.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Слышав нечестивый царь свободный и мудрый ответ твой о вере Христовой, убоявся, да не будет побежден от тебе, собра от пределов державы своея мудрецов, числом пятдесят, на прение. Ты же, Архангелом Михаилом утвержденная и о победе уверенная, возрадовалася еси вступити в прение с ними. (Акафист св. вмц. Екатерине, икос 4) Святая Екатерина. Боровиковский В. Л. Воодушевленная, Екатерина идет на языческий праздник, проповедовать Христа императору Максимиану. По приказу пораженного красотой девицы Максимиана, устраивается диспут, и Екатерина побеждает придворных мудрецов в философском споре. Стоит еще вспомнить, что начало IV века — это не дикое уже язычество, в это время уже имеют популярность философские течения, такие, как неоплатонизм. И, вероятно, мудрецы пытались сначала спорить с Екатериной с академическими улыбками на устах: да что ты, милая девушка, мы почти одинаково верим, тоже вот Единое почитаем, аскезу практикуем… оставь ты свои христианские глупости. Но любящее сердце не обмануть, и Екатерина, должно быть, снова и снова втолковывала им, что речь идет не о далеком Едином, что Бог — Живой и близкий, и ее Он призвал к Себе, а значит, любого может призвать… Что мир — не продукт бессознательной «эманации», а сознательное творение Всевышнего — место встречи Любящего и Любимого Творца и любящей и любимой души. Новую показа царь ярость и безчеловечие, повелев епарху колесами растерзати девственное, чистое и святое тело твое, но чудесно рукою Ангела абие разрешена была еси безвредна и колеса на части сокрушены, имиже многи от неверных убиены, яко удивися сам царь и предстоящий народ, иже и взываше: “Велик Бог христианский”. (Акафист св. вмц. Екатерине, икос 7) Побежденных мудрецов император велит сжечь (зло упрямо и настойчиво), а Екатерину, избив воловьими жилами, должны казнить зверским способом — тело ее дробят двумя шипованными колесами — устройство было продуктом злого гения царского вельможи, не то выслуживающегося перед царем, не то лично возненавидевшего упорную и бесконечно недоступную красавицу-христианку… Однако колесо разламывается и давит озверевших язычников…

http://pravmir.ru/svyataya-velikomucheni...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее «Утоли моя печали» Празднование 25 января/7 февраля Кондак 1 Взбранное нам и дивное избавление даровася, Твой образ честный, Преблагословенная Дево Владычице Богородице, яко избавльшеся от злых явлением его и к нему взирающе, восписуем Ти благодарственная раби Твои, Богородице, но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: Радуйся, Радосте наша, избави нас от всякаго зла и утоли наша печали. Икос 1 Ангел множество и вся небесная воинства славят Тебе, Царицу всех Богородицу, Ты же исполнила еси радости души наша милостивым явлением нам образа Твоего святаго, Богоизбранная Дево Владычице. К немуже кланяющеся, Тебе умиленная моления возсылаем, милосердому Твоему к нам заступлению со страхом зовуще таковая: Радуйся, Ты Отца Безначальнаго благословение; радуйся, Ты Сына Превечнаго жилище. Радуйся, Ты Духа Святаго пребывание; радуйся, яко Тебе славят многоочитии херувими. Радуйся, яко Тебе похвальная приносят шестокрилатии серафимы; радуйся, яко Тебе вся небесная воинства величают. Радуйся, яко Тебе вся колена земная Матерь Божию исповедуют; радуйся, яко Тобою вся вселенная веселия исполняется. Радуйся, яко Тобою вся болезни наша исцеляются; радуйся, Твоими бо молитвами печали наша утоляются. Радуйся, Твоими бо ходатайствы вся прошения наша исполняются; радуйся, яко Тебе и Сыну Твоему в Твоей честней иконе благодарно покланяемся. Радуйся, Радосте наша, избави нас от всякаго зла и утоли наша печали. Кондак 2 Видят Тя, Богоизбранная Отроковице, вся небесныя силы предстоящу всегда Престолу Славы Небеснаго Царя и за христианы к Сыну и Богу молящуюся, Небесная Царице, мы же, грешнии, на земли зряще Твою святую икону и к ней припадающе, Тебе радостно покланяемся, зовуще Аллилуиа. Икос 2 Разум подаждь нам, Всеусердная Предстательнице наша, Небесная Царице, из уст бо нас, скверных, како мощно пети Твоему имени? Яко благих еси нам Ходатаица, сильна еси вспомоществовати во всякой нами требуемой помощи, да Тебе со умилением зовем сице: Радуйся, молитвы о нас к Сыну и Богу во утешение приносящая; радуйся, Твоими молитвами очи наша от вечнаго рыдания избавляющая. Радуйся, Твоими Матерними молитвами Сына и Бога на милость к нам преклоняющая; радуйся, Твоими молитвами праведный на нас гнев Божий утоляющая. Радуйся, Твоими ходатайствы грехи наша прощающая; радуйся, Твоею помощию страсти наша истребляющая. Радуйся, Твоим предстательством временная наша скорби разрушающая; радуйся, во всяких бедах и нуждах нам помогающая. Радуйся, Тя славящих всегда прославляющая; радуйся, Твоею радостию печали наша утоляющая. Радуйся, непрестанное нам веселие подавающая; радуйся, нам райския двери отверзающая. Радуйся, Радосте наша, избави нас от всякаго зла и утоли наша печали.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Хочу поделиться некоторыми впечатлениями нынешнего дня. Добравшись до Мосгорсуда, сначала прошел в Часовню, чтобы кратко помолиться о предстоящем деле Христу Спасителю, поставить пред Его Образом свечу. Познакомился с хранительницей благочиния в Часовне рабой Божией Наталией. Она предложила мне почитать Акафист Святителю Николаю. Но, пояснив ей, что времени до заседания суда не осталось, направился к проходной. Как меня и предупреждали, в здание суда из-за карантина допускались только участники процесса. Даже родственников не пускают. И я вернулся в Часовню читать Акафист Святителю Николаю. Раба Божия Наталия всё предлагала послушать мне современную песню о Преподобном Сергии Радонежском, но я категорически отказывался, так как не люблю нынешних душевных песнопений на религиозные темы. Принялся за Акафист. Дочитывал 7-й Икос, и тут позвонила Мама узника Василия — Тамара Петровна Бойко-Великая и сказала, что от судьи старанием защитников для нас троих — для неё, её внучки Анны Васильевны и меня получен пропуск. Побежал снова к проходной, и вопреки обычаям и протоколу нас пропустили в зал суда уже после начала заседания. С радостью увидел в «аквариуме» Василия Вадимовича, с которым мы из-за пандемии не виделись год и три месяца. Суд тёк в привычном режиме, судья выслушивал следователя, прокурора, с ироничными замечаниями причислял к делу старые и новые документы защиты и обвиняемого, потом выслушивал их доводы относительно отмены содержания в СИЗО. Под строгим надзором судебных приставов мы иногда обменивались малозаметными приветственными взглядами и жестами с Василием Вадимовичем, а также шепотом скептическими репликами с Тамарой Петровной: рассуждали о Надежде, что сейчас мало на что надеяться, но Надежда останется с нами и проявится когда-то потом… Наконец судья удалился в судейскую для принятия решения, а нам предложили выйти в коридор. Мы с Тамарой Петровной поинтересовались у защитников об имени судьи. Сергей. И предавались молитвам об узнике Василии и о вразумлении судьи Сергея, время от времени обмениваясь скептически соображениями относительно исхода нынешнего суда.

http://ruskline.ru/news_rl/2021/05/14/po...

Починаетца акаисть пресладкомоу имени Господа нашего Іисуса Христа. Кондак 1: Даи намъ іисусе сыне божіи разумъ. и твери оуста наша. да воможемъ вовестити хвалоу имени твоего. коже далъ еси слоухъ и молвоу глоухомоу и ггнивому глагол ефета. еже есть раверис и абіе раъверостас слоуха его. и рарешис юа зыка его и глаголаше право алллуіа. Икос 1: Очи наши сердечныя просвти іисусе свтомъ божественнаго твоего сіанїа. коже просвтилъ еси сына тимева вартиме слпаго. къ теб вопіющаго сыне давидовъ іисусе помилоуи м. тмже и мы къ теб вопїемъ. іисусе боже превчныи. іисусе владыко долготерпливе. іисусе спасе многомилостиве. іисусе просвти чи мои да не оусн во смерти. іисусе твръи оустн мои. да вомогоу т прославити. іисусе вс беаконїа мо чисти. іисусе вс грхи мо отпсти. іисусе надежа мо не стави мене. іисусе сотворителю мои не погоуби мене. Іисусе бднаго споможі мене. іисусе кающагос прїими м. іисусе великочеловколюбче отвери оуста мо. Акафист пресладкому имени Господа нашего Иисуса Христа имеется в рукописях: Московской Синодальной библиотеки – Сборник (полуустав XVII века, 850, л. 337 и след.); Московской епархиальной библиотеки – «Каноны и акафисты» (полуустав XVI века, л. 249 и след.); Кирилло-Белозерской библиотеки – Трефологий (полуустав XVII века, 481/738, помещен после молитв Кирилла Туровского , л. 494–513); Иосифо-Волоколамской библиотеки – Канонник (XVI–XVII веков, 295, л. 9–19); Соловецкой библиотеки – сборник 916/1026, л. 468 об. – 477). Из старопечатных изданий этот акафист напечатан в «Малой подорожной книжице» Ф. Скорины около 1525 года. Особенность «акафиста пресладкому имени Господа нашего Иисуса Христа» составляет то, что заключительные воззвания в икосах разные (припев не один и тот же, как бывает в других акафистах). Заключительные воззвания икосов, начинаясь словами Іисусе великочеловколюбче, заканчиваются прошениями: в 1-м икосе – отвери оуста мо, во 2-м – оуслыши молитвоу мою, в 3-м – чисти гршноую душоу мою, в 4-м – прости беаконноую душоу мою, в 5-м – спаси канноую душоу мою, в 6-м – оущедри животъ мои, в 7-м – не отвери мене, в 8-м – помилоуи м, в 9-м – въри на м, в 10-м – помои ми нын, в 11-м – прости м, в 12-м – Іисусе великочеловколюбче да прославлю им твое во вки вкомъ.

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr_Popo...

Следующим акафистом, приводимом в богослужебном сборнике трудов архиепископа Никона, следует а кафист Вознесшемуся от земли на небо Христу Богу. По особенностям и структуре он вполне сходен с приводимыми выше акафистами, однако и здесь имеет свою отличительную особенность. Кондаки всего молитвенного произведения оканчиваются не традиционным славословием «Аллилуия», но «Яко прославися» . Исключением является только 1-й кондак, где рефрен повторяет икос акафиста. Данное молитвенное прославление имеет место в библейской песни, воспетой израильским народом, прошедшим сквозь Чермное море (Исх. 15:1). Своеобразен рефрен, призывающий воспеть Творца всяческих Господа, который оканчивается херетизмом, основывающимся на словах пророка Давида: «Пойте Богу нашему, пойте; пойте Цареви нашему, пойте» (Пс. 46:7). Этот же библейский текст составляет 3-й богослужебный воскресный прокимен на литургии. Такой необычный по своему строю акафист заметно отличается от общепринятых гимнографией форм этого молитвенного последования, однако это нисколько не умаляет его достоинство, но, наоборот, отводит от шаблонности, предлагая несколько новый вид построения молитвенного творчества. Акафист Преображению Господню имеет точный акростих из первых букв кондаков и икосов; 13-й кондак не входит в число заранее предложенного краестрочия и звучит как: «Во славу Твою, Иисусе Христе». Автор опускает 1-й кондак и вместо него приписывает петь тропарь праздника «Преобразился еси на горе Христе Боже» . Рефрен икоса: «Господи, во свете лица Твоего пойдем и о Имени Твоем возрадуемся во веки!» Такое опущение 1-го кондака в некоторых произведениях владыки Никона, можно предполагать, вызвано тем, что акафист по традиции пелся на вечерни, по отпустительному тропарю, положенному по Уставу. Исходя из этого можно сделать вывод, что в день праздника, на праздничной вечерне после пения отпустительного тропаря «Преобразился еси Христе Боже» духовенство во главе с архиереем-автором, исходило на середину храма, где после начиналось чтение акафиста. Это не предусмотрено в богослужебном строе праздника, но пение акафиста по окончании вечерни в этом случае не нарушает богослужебно-уставных требований попразднства.

http://bogoslov.ru/article/5607981

По Типографскому уставу великий канон поётся в среду 5-й недели «вечер в третий час нощи» (следовательно, было всенощное бдение), а по Синодальному – в четверг на утрене. В субботу 5-й седмицы на утрене – чтение акафиста. Оно начинается по 6-й песни канона и происходит следующим образом: вслед за кондаком «взбранной воеводе» поют «прочее 20 и 4 икоса и на тех не седети». Так говорится в Синодальном уставе лист 17), а по Типографскому «поют икос 24 не седающе». О значении выражения 24 икоса в отношении строя древнего акафиста см. в нашей статье: о кондакаре XII–XIII b. из Синодальной библиотеки в Прибавлениях к Творчествам Святых Отец 1880 г. По окончании акафиста следует 7-я песнь канона и далее служба идёт своим порядком. В 5-ю неделю на утрене поют два канона, из которых второй преподобные, творение Марка глас 8, посечённого несек., т.е. канон Марии Египетской, творение Марка Идрунтского. Подробнее говорится о службе Марии Египетской в уставе Типографском. В Лазареву субботу на утрене «евангелие не глаголется» (в иерусалимских уставах исключение делается для храмового праздника), но поётся «Воскресение Христово видевше» (следовательно, служба справляется праздничная, в виду чего мог возникнуть и вопрос o евангелии); на конце песней канона «глаголются ирмосы иже на Пасху». На литургии вместо трисвятого «елицы во Христа крестистеся», прокимен «Господь просвещение мое». Вероятно, в древности этот день был избираем для совершения крещения, как видно и из содержания кондака этого дня; «спогребшеся тебе крещением твоим Господи». На вечерне в субботу ваий по окончанию «блажен муж» переменяются стороны (хоры певцов): правая переходит на левую, а левая обратно; пение «Господи воззвах» начинается с левой стороны. В Типографском уставе упоминается на вечерне «мефимон малый»; так называется здесь повечерие. На утрене в неделю ваий после евангелия не поётся «воскресение Христово видевше». В Типографском уставе описывается обряд раздаяния ваий, при пении 50-го псалма (см. описание этого устава приложение III), но в Синодальном об этом обряде не говорится, а описание его внесено в дополнительную часть. Полагается канон творения Косьмы (Майюмского) «явишася источницы», но со следующей оговоркой: « аще ли ветхыи обычаи дьрж. (если же держаться древнего обычая) да и кан (канон) андровъ поеть гла д въспоим п бо съ ренымь канъмь поть добр было въ не (неделю) то оставльшемъ тъкмо пти козьмы мьниха. ко подобае т того кан истиха и потиши пти. по съкончанииже коеждо п поють ірмо в перисъ мсто» (лист 21).

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Mansvetov...

Икос 6: Воссияло вселенной просвещение истины Твоей,/и рассеялось обольщение бесовское;/ибо идолы, Спаситель наш, не вынеся силы Твоей, пали./Мы же, спасение получив, возглашаем Тебе: Иисусе, истино, лесть отгонящая;/Иисусе, свете, превышший всех светлостей. Иисусе, Истина, обман отгоняющая;/Иисусе, Свет, высший всякой светлости. Иисусе, Царю, премогаяй всех крепости;/Иисусе, Боже, пребываяй в милости. Иисусе, Царь, превозмогающий всех крепостью;/Иисусе, Боже, исполненный милости. Иисусе, Хлебе животный, насыти мя алчущаго;/Иисусе, источниче разума, напой мя жаждущаго. Иисусе, Хлеб жизни, насыть меня, алчущего;/Иисусе, Источник разума, напой меня, жаждущего. Иисусе, одеждо веселия, одей мя тленнаго;/Иисусе, покрове радости, покрый мя, недостойнаго. Иисусе, Одежда веселия, одень меня, тленного;/Иисусе, Покров радости, покрой меня, недостойного. Иисусе, подателю просящим,/даждь ми плач за грехи моя;/Иисусе, обретение ищущим,/обрящи душу мою. Иисусе, Податель просящим, дай мне плач о грехах моих;/Иисусе, Обретение ищущих, обрети душу мою. Иисусе, отверзителю толкущим,/отверзи сердце мое окаянное;/Иисусе, Искупителю грешных,/очисти беззакония моя. Иисусе, отворяющий стучащимся, открой сердце мое несчастное;/Иисусе, Искупитель грешных, очисти беззакония мои. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя. Иисусе, Сын Божий, помилуй меня. Кондак 7: Хотя сокровенную тайну от века открыти,/яко овча на заколение веден был еси, Иисусе,/и яко агнец прямо стригущаго его безгласен,/и яко Бог из мертвых воскресл еси/и со славою на небеса вознеслся еси,/и нас совоздвигл еси, зовущих:/Аллилуия. Кондак 7: Желая сокрытую от века тайну открыть,/Ты как овца на заклание веден был, Иисусе/и, как агнец, пред стригущим его, был безгласен,/и как Бог, из мертвых воскрес,/и со славою на небеса вознесся,/и нас воздвиг с Собою, восклицающих:/Аллилуиа! Икос 7: Дивную показа тварь, явлейся Творец нам:/без семене от Девы воплотися;/из гроба, печати не рушив, воскресе;/и ко апостолом, дверем затворенным, с плотию вниде./Темже чудящеся, воспоим:

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/kanon-umi...

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010