Вот почему тело человека не то, что тело животного, ибо в человеческом теле, созданном непосредственно Самим Богом, а не произошедшим из земли или воды, обитает «душа живая», разумная, созданная по образу и по подобию Божию, в нем находится «дыхание Божества», почему тело человека должно было быть бессмертно, нетленно: «Бог создал человека для нетления, говорит премудрый Соломон, и соделал его образом вечного бытия Своего, но завистью диавола вошла в мир смерть, и испытывают ее принадлежащие к уделу его» (Прем. Сол. 2:23–24; Быт. гл. 3. Рим. 5:15  и 17). С пришествием в мир Христа Спасителя благодать Божья, подаваемая в святых таинствах Церкви, освящает тела людей, делает их членами Христа, храмами Св. Духа: «Разве не знаете, говорит христианам Апостол, что вы храм Божий, и Дух Божий живет в вас» ( 1Кор. 3:16–17 ). «Разве не знаете, что тела ваши суть члены Христовы»? (6:15). «Разве не знаете, что тела ваши суть храм живущего в вас Святого Духа, Которого имеете вы от Бога» (6:19). В нем, в теле христианина, открылась жизнь Иисуса: «Всегда носим, говорит св. Апостол, в теле мертвость Господа Иисуса, чтобы и жизнь Иисусова открылась в теле нашем» ( 2Кор. 4:10 ). В таинстве же св. Причащения Сам Христос теснейшим образом соединяется с душой и телом Христианина: «Ядущий Мою Плоть и пиющий Мою Кровь пребывает во Мне и Я в нем» ( Иоан. 6:56 ). «А соединяющийся с Господом есть один дух с Господом» ( 1Кор. 6:17 ); в ком Христос, в том и освящение от Него, «тот будет сосудом в чести, освященным и благопотребным Владыке» ( 2Тим. 2:21 ). Христос Спаситель был совершенно чужд греха, и «в Нем обитала вся полнота Божества телесно» ( Кол. 2:9 ). И люди, чем более святы по жизни, тем ближе они к Богу, чем чище от грехов, тем более тела их служат храмами для обитания в них Св. Духа. И как обожествленное Тело Христа творило великие чудеса, даже через носимую на нем одежду, так и тела угодников Божьих, проникнутые освящающей их благодатью Св. Духа и очищенные от грехов св. Кровью и Телом Христа в таинстве св.

http://azbyka.ru/otechnik/Mihail_Kalnev/...

И сказала она: нет, господин мой, человек Божий, не обманывай рабы твоей. В точности исполнилось пророческое слово: родился мальчик; мальчик рос и подрос на столько, что в один день уже пошёл в поле к отцу своему, бывшему при жнецах. Здесь его сразил солнечный удар и он, повторяя младенческими устами одно и тоже: «голова моя! голова моя болит!» умер на коленях матери. Огорчена у неё душа. Зачем нужно было пророку потревожить долголетнюю болящую рану надеждой на исцеление: закрыть на время эту рану, чтобы – вдвое болезненнее она вскрылась? Только обманутой в надеждах матери может быть понятно и ею оценено бесслёзное горе Сонамитянки, которое эта, – ухватившись за ноги человека Божия, обещавшего ей сына, так скоро отнятого от неё, – выразила в немногих словах: просила ли я сына у господина моего? Не говорила ли я: не обманывай меня? ( 4Цар.4:8–28 ). Эта потребность материнства, как неумолкающий голос, то тихо и стройно, то бурно ( Быт.19:31, 38 . Второз.25:5–10) проходит по всей исторической жизни евреев… Перед вопросом: за что исчезать имени отца нашего от племени его, потому что нет у него сына? не отступают с ложной стыдливостью пять дочерей Салпаада. И конечно недаром нам даны и сами имена этих отважно – целомудренных дев; и вот имена дочерей его (Салпаада): Махла, Ноа, Хогла, Милка и Фирца ( Числ.27:1–11; 36:2–11 ). Они даны в свидетельство того, что эти дочери – прямые дочери Евы – матери всех живущих, – долженствующие быть в свою очередь и время такими же матерями, как и та. Но это – события древние… Даже писатель книги Руфь, и тот говорит, что только прежде такой был обычай у Израиля ( Руфь 4:7 ). Обычаи же изменяются… Нельзя скрывать того, что было. А был у евреев Онан ( Быт.38:8–10 ). И у евреев был обычай: поела и обтёрла себе рот, и говорит: я ничего худого не делала. (Притчи Сол.30:20). Так характеризовалась упрямая дочь, которая, как томимый жаждой путник, отверзала уста и пила всякую близкую воду ( Сир.26:10–12 ). Правда, об этих «поевших и обтеревших себе рот» с особой развязностью, ходили в народе не особенно лестные для них песни ( Ис.23:15–16 ); но суровый обычай ( Быт. 38:24 ) и писаный закон ( Исх.22:16–19 ; Лев.21:9 ; Втор.22:18–29 ) должны были сдерживать чудовищ, рождающих, но не дающих сосцов своих, не желающих кормить детей своих (Плач Иер.4:3 ).

http://azbyka.ru/otechnik/Dmitrij_Vveden...

Иисус Христос изображает благость Божью в прекрасном образе попечения Отца небесного о самых малых предметах в природе, каковы травка полевая и птичка воздушная ( Мф. 6:25, 30 ; Лук. 12:6 ) В отношении к человеку, благость Божья открывается по преимуществу в том, что Бог Отец послал в мир Единородного Сына Своего для спасения грешников: так возлюбил Бог мир, что отдал Сына Своего единородного, дабы всякий верующий в Него не погиб, но имел жизнь вечную ( Ин. 3:15 ). Таким образом воля Божья есть в сущности своей тоже, что любовь Божья. От этого свойства Божьего ап. Иоанн заимствует даже определение всего существа Божьего: Бог есть любовь ( Ин. 4:8,16 ). Это значит, что ни одно из известных нам духовно-нравственных качеств в человеке не отражает в себе в такой степени совершенств Божьих, как чистая любовь. И человеческая любовь насколько чиста, настолько же беспристрастна; она любит одно доброе, достойное любви, и отвращается от всего, что противно добру. Тем более всесовершенная любовь не может заключать в себе никакого пристрастия, но должна быть вместе и всесовершенной правдой. Поэтому любовь Божья не только не исключает в Боге праведности или правосудия, но и необходимо предполагает в Нем это свойство. Бог любит правду и ненавидит беззаконие ( Прит. 15 ,:9). Как Сам в Себе Он свят, то есть, всегда действует согласно со Своим законом совершенной деятельности, так и от разумных существ требует святости: будьте святы, как свят Я, Господь Бог ваш ( Лев. 19:2 ; 1Петр. 1:15–16 ). Воля Божья есть святость наша (Сол. 4:3). По любви своей Бог милосерд и долготерпелив к самым грешникам и дарует им все средства к исправлению, но пренебрегающих такими средствами и злоупотребляющих Его милосердием и долготерпением Он не оставит без соразмерного их преступлениям наказания. Не обманывайтесь, Бог поругаем не бывает. Что посеет человек, то и пожнет ( Гал. 6:7 ). У Бога нет лицеприятия ( Рим. 2: 11 ). Всякому воздается или воздано будет по делам его. ( Мф. 16:27 ). Правосудие Божье также совершенно, как и любовь Божья.

http://azbyka.ru/otechnik/Nazarij_Favoro...

Укоризна есть порицание высказываемое по поводу чьего–либо постыдного поведения; цель такого порицания — возбудить нравственное чувство. Подобное нечто встречается у Иеремии: Это откормленные кони; каждый из них ржет на жену другого. Неужели Я не накажу за это? говорит Господь, и не отмстит ли душа Моя такому народу, как этот (Иер. 3:8–9)? Ко всему присоединяет Он устрашение, потому что страх Господень есть начало премудрости (Притч. Сол. I:7). Опять и у Осии: Не должен ли Я наказать их, поелику они с любодейцами сошлись и с храмовыми из них жертвы приносили: и народ, до того времени бывший рассудительным, обнял любодейцу (Ос. 4:14)? Здесь грех народа Он изобличает яснее и признает вместе с тем, что он рассудителен был, и, следовательно, впал в грех вполне свободно. Рассудок есть глаз души; поэтому и слово «Израиль» означает «того, кто Бога зрит», т. е. постигает Его своим рассудком. Упрек есть порицание легкомысленным и нерадивым. Этой формой педагогического порицания пользуется Господь, когда говорит у Исаии: Слушайте, небеса, и внимай, земля, потому что Господь говорит Я воспитал и возвысил сыновей, а они возмутились против Меня. Вод знает владетеля своего и осел ясли господина своего, а Израиль не знает (Меня) (Ис. 1:2). Не ужасно ли, если ведущий Бога Его забывает? Вол и осел — животные ленивые, неразумные, знают своих питателей, а Израиль оказался неразумнее их. И у Иеремии, после сурового порицания, обращенного к народу, присоединяет Он: они оставили Меня, говорит Господь (Иер. 1:16). Обличение есть укоризненный выговор или порицание с присоединением укоризненных слов. Этим воспитательным средством Педагог пользуется у Исаии, говоря: Горе непокорным сынам, говорит Господь, которые делают совещания, но без Меня; и заключают союзы, во не по духу Моему (Ис. 30:1). Как бы некую острую вытравляющую жидкость, в некоторых отдельных случаях применяет он устрашение, зажимая уста народу и обращая его на путь спасительный. Подобно этому шерсть при окраске ее обыкновенно вытравляется, чтобы она приняла окраску на более продолжительное время.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=691...

32 Ерихоны шыысында, Иордан дрьясыны ары жаасындаы Моаб тегислигинде блип берген жерлери усылар еди. 33 Бира Лебий жерден лес берилмеди. Жаратан Ийени айтанындай, оларды леси Израилды удайы Жаратан Ийени зи болады.   14   Иорданны батысындаы жерлерди   1 Израиллыларды Кенаанда млик етип алан жерлерине келсек, бул жерлер Элазар, Нун улы Ешуа м Израил тийре басшылары трепинен израиллылара блип берилди. 2 Жаратан Ийени аралы буйыранындай, леслер тоыз менен бир ярымына шек жолы менен блистирилди. 3 Себеби алан еки менен бир ярымыны лесин Иордан дрьясыны шыыс трепинде берген еди. Бира олар менен бирге лебийлилерге мликтен лес берилмеген еди. 4 Юсупти улларынан Менашше м Эфрайым деген еки келип шыты. Сонлытан лебийлилерге жерден лес берилмей, тек ушын алалар м мал-мликлери ушын сол алалар тирапындаы ана берилди. 5 Солай етип, израиллылар Жаратан Ийени буйыраны бойынша ис тутып, жерлерди блисип алды.   Хебронны Калебке   6 Бир кни Яуда болан адамлар Гилгалда болып атыран Ешуаа келди. Сонда Кениз тийресинен болан Ефунне улы Калеб Ешуаа былай деди: – Жаратан Ийени адеш-Барнияда удайды адамы болан сен м мен нелерди айтанынан зини хабары бар. 7 Жаратан Ийени улы елди кзден ткизип ушын мени адеш-Барниядан жибергенинде, мен ыр жаста едим. Мен кргенлеримди а менен жеткизип келдим. 8 Деген менен, мени менен бирге баран халыты жрегине орыныш салды. Бира мен удайым Жаратан Ийеге толы бойсындым. 9 Сонлытан сол кни: «Сен удайым Жаратан Ийеге толы бойсынаны ушын, аяы тийген жерлер саан м сени урпаларыа мгиге млик етип бериледи», – деп ант ишкен еди. 10 Сол израиллылар шлде жрген еди. Жаратан Ийени бул сзлерди айтанына ыр бес жыл болды. Минекей, Жаратан Ийе з сзини стинен шыып, маан мир берди. зир мен сексен бес жастаман. 11 мени жиберген кнде андай кшли болан болсам, бгин де сондайман. Сол урыса еле де кшим жетеди. 12 Енди Жаратан Ийени сол кни айтанындай, бул елди маан бер. Ол жерде ана халыны жасайтуынын, оларды лкен м беккем етип оралан алаларыны барлыын сол кни зи де еситкен еди. Ммкин, Жаратан Ийе маан жрдем етер м мен Оны айтанындай, оларды сол жерден шыарарман.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

14 Кмбаал м мтжликте жасап атыран жалланба жумысшыны ис аысын услап алмалар. Ол израиллы болсын, алаызды биринде жасап атыран келгинди адам болсын, ондай ылмалар. 15 Оны ис аысын р кни уяш батпастан алдын берилер. Себеби ол кмбаал боланы ушын, тиришилиги усыдан ибарат. Болмаса, ол адам сизлерге арсы Жаратан Ийеге налыйды м зиизге гна арттырып аласыз. 16 келер балаларыны гнасы ушын, балалар келерини гнасы ушын лтирилмесин. р бир адам з гнасы ушын лим жазасын алсын. 17 Келгинди адамларды м жетимлерди уыын ая асты ылмалар. Жесир аялды кийимин кепилликке алмалар. 18 Мысырда ул боланыызды м удайыыз Жаратан Ийени сизлерди сол жерден азат еткенин есиизде салалар. Соны ушын да, мен сизлерге усы буйрыты берип атырман. 19 Атызыыздаы егинди ораныызда, орылан бир умытып алдыран болсаыз, оны ушын кейниизге айтпалар. Оны келгиндилерге м жетим-жесирлерге алдырылар. Сонда удайыыз Жаратан Ийе сизлерди ол уран р бир исиизге берекет береди. 20 Зйтн аашларыызды аып аланыыздан кейин, шааларда алып ойанларды жне терип ушын бармалар. Оларды келгиндилерге м жетим-жесирлерге алдырылар. 21 Жне де, жзимзарыызды тергениизде де, шааларында алып кеткен жзимлерди айтадан терип алмалар. Буларды келгиндилерге м жетим-жесирлерге алдырылар. 22 Мысырда ул боланыызды есиизде салалар. Соны ушын да, мен сизлерге усы буйрыты берип атырман».   25   1 «Еки адамны арасында жнжел шыса, олар азыларды алдына барсын. азылар сол еки адамны арасындаы арап шысын м айыпсызды алап, ал айыплы адамды жазаа тартсын. 2 Егер де айыплы адам ылайылы болса, азы оны жерге жатарсын м зини кз алдында айыбына жараса сабатсын. 3 Айыплы адам ыртан арты сабалмасын. Егер ыртан асып кетсе, онда сизлерди кз алдыызда хорланып алады. 4 Тйек айдап атыран гизди тасламалар. 5 Егер бирге жасап атыран аалы-инилилерди бири перзентсиз айтыс болса, марумны аялы жат адама турмыса шыпасын. Марумны жесир алан аяла йленсин м зини йинлик ямаса айнаалы орынласын. 6 Сол аял туыш ул марумны атын етсин. Солай етип, марумны аты Израил халынан шип кетпейди. 7 Бира сол адам марум аасыны ямаса инисини жесир алан аялына бас тартса, жесир аял ала барып, асааллара былай деп айтсын: „Марум оны атын Израил халыны арасында лемей, з бас тартып атыр“. 8 Сонда аланы асааллары сол адамды шаырып алып, оны менен сйлессин. Егер ол адам: „Оан лемеймен“, – деп турып алса, 9 жесир аял марум асына келсин. аял ала асаалларыны кз алдында оны бир ая кийимин шешип алып, жзине ткирип: лемеген адама усындай исленеди“, – деп айтсын. 10 Усыдан кейин, сол адамны Израилда „Ая кийими шешилген“, деп аталатуын болады.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  23 Патша Артаксерксти бул хаты Рехум, хаткер Шимшай м оларды жолдасларыны алдында олар асыыс Ерусалимге, яудийлерди жанына барды м скерий кш пенен жумысты мжбр ылды.   Ибадатхана урылысын айтадан   24 Солай етип, удайды Ерусалимдеги Ибадатханасыны урылысы тотап алып, Персия патшасы Дарийди патшалыыны екинши жылына шекем рекетсиз турды.   5   1 Сол арада пайамбар Хаггай менен пайамбар Иддо улы Зехария Яудияда м Ерусалимде жасайтуын яудийлерге оларды стинен бийлик еткен Израилды удайыны аты менен пайамбаршылы етти. 2 Сонда Шеалтиел улы Зеруббабел м Йосада улы Ешуа удайды Ерусалимдеги Ибадатханасын айта баслады. удайды пайамбарлары да олар менен бирге болып, олара жрдем берди. 3 Сол Евфратты ары трепиндеги лкени кими Таттенай, Шетар-Бознай м оларды жолдаслары яудийлерге келип: «Мына Ибадатхананы урып, бул урылысты айта сизлерге ким рухсат берди?» – деп сорады. 4 Олар бул урылысты алып барып атыран адамларды атларын да сорады. 5 Бира удай яудий асаалларына нзерин салан еди. Олар бул ис Дарийге бир хат жиберген еди. Сол хата келмегенше, яудийлерди тотатпады. 6 Дрьяны ары трепиндеги лкени кими Таттенай, Шетар-Бознай, оларды жолдаслары, яный сол лкени мелдарлары патша Дарийге хат жазып, нусасын жиберди. 7 Олар патша Дарийге жоллаан хатта былай деп жазылан еди:   «Патша Дарийге тынышлы тилеймиз! 8 Патшаа мыналарды билдирмекшимиз: бизлер Яудия уллы удайды Ибадатханасына барды. Ол лкен таслардан урылып, аашлар осып аланып атыр. Бул жумыс жедел пт алан болып, оларды олларында табыслы кетип атыр. 9 Бизлер сол жердеги асааллар менен сйлесип, олардан: „Мына Ибадатхананы урып, бул урылысты айта сизлерге ким рухсат берди?“ – деп сорады. 10 Буны стине, сизге ретинде жазып ушын оларды басшыларыны атларын да сорады. 11 Олар бизлерге былай деп берди: „Бизлер аспан м жерди удайыны улларымыз. Бизлер кп жыллар бурын урылан удайды Ибадатханасын айта тиклеп атырмыз. Бул Ибадатхана Израилды бир уллы патшасы трепинен урып питкерилген еди. 12 Бира ата-бабаларымыз аспанны удайын зеплендиргени ушын, удай оларды Бабилон патшасы калдейли Набуходоносора тслим етти. Ол бул Ибадатхананы етип, халыты Бабилона сргин ылды. 13 Деген менен, Бабилон патшасы Кир з кимдарлыыны биринши жылында усы удайды Ибадатханасы айта тикленсин деп, прман шыарды. 14 Набуходоносор удайды Ерусалимдеги Ибадатханасынан гмис м алтын ыдысларды алып кетип, Бабилондаы ибадатханаа апарып ойан еди. Патша Кир Бабилондаы ибадатханадан сол ыдысларды алдырып, зи ким етип тайынлаан Шешбассар деген адама айтарып берди. 15 Патша Кир Шешбассара: „Бул ыдысларды апарып, Ерусалимдеги Ибадатханаа ой. Ал удайды Ибадатханасы з орнына айта урылсын“, – деди. 16 Солай етип, Шешбассар келип, удайды Ерусалимдеги Ибадатханасыны тийкарын ойды. Соннан бери урылыс етпекте, еле тамамланбады“.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

18 Ибрам Хеброна жаын жердеги Мамре емензары деп аталатуын орына шатырларын кширип апарып орналасты. Сол жерде ол Жаратан Ийеге арнап урбанлы орын урды.   14   Ибрамны Лутты тутынлытан   1 Сол Шынар патшасы Амрафел, Элласар патшасы Арйох, Элам патшасы Кедарлаомер м Гойым патшасы Тидал биригип, 2 Содом патшасы Бераа, Гомора патшасы Биршаа, Адма патшасы Шинаба, Себойым патшасы Шемеберге м Бела патшасына, яный Соар патшасына арсы урыс ашты. 3 Ал соы аталан бес патша биригип, Сиддим ойпатлыында, яный зирги ли теиз жайласан орында дзди. 4 Бул патшалар он еки жыл Кедарлаомерди ол астында болып, он шинши жылы оан арсы бас ктерди. 5 Он тртинши жылы Кедарлаомер м оны менен болан патшалар келип, Аштерот-арнайымдаы рефа, амдаы зуз, эм халыларын, 6 жне де, Сеир лкесиндеги хор халын шл шетиндеги Эл-Парана дейин ыйратып, жеилиске ушыратты. 7 Олар сол жерден изге айтып, Эн-Мишпата, зирги адешке келди м амалеклерди барлы жерлерин басып алып, Хасесон-Тамарда аморларды ыйратты. 8 Содом, Гомора, Адма, Себойым м Бела, яный Соар патшалары Сиддим ойпатлыына шыып сап тартып турды. 9 Усы бес патша трт патшаа, яный Элам патшасы Кедарлаомерге, Гойым патшасы Тидала, Шынар патшасы Амрафелге м Элласар патшасы Арйоха арсы урыс ашты. 10 Сиддим ойпатлыында ара май кнлери кп еди. Содом м Гомора патшалары ашып баратыранда оларды адамларыны сол кнлерге тсип кетти, ал аланлары ашты. 11 Жеген трт патша Содом м Гомораны пткил байлыын м алып кетти. 12 Олар жне сол Содомда жасап атыран Ибрамны иниси Лутты м оны мал-млкин де алып кетти. 13 Ол жерден ашып утылан бир адам келип, еврей Ибрама болан хабарлады. Сол Ибрам Эшкол менен Анерди болан, амор халынан болан Мамрени емензарыны асында жасап атыр еди. Буларды ммеси Ибрамны еди. 14 Ибрам инисини тутына тскенин еситип, йинде скен, урыса жарамлы ш жз он сегиз адамды уралландырды да, трт патшаны изинен Дан аласына шекем барды. 15 Ибрам адамларын топарлара блип, тнде душпана арсы жим жасады м оларды ыйратып, Дамаскты ара трепиндеги Хобаа шекем барды. 16 Ол олжаа алынан пткил мал-мликти, иниси Лутты, оны мал-млкин, аялларды м тутын боланларды айтарып алып келди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

805), Аполлос, которому усвояется и послание к Евреям (II: 462–7. 591,533. и ср. 951,865. III: 16); автор Прем. Солом, и псевдогераклитовы письма (II: 457–8). Разные греч. философские стихии в Пр. Сол. (II: 441,29. 447 сл. 459. 930,726. 1109,1008): Анаксагор; (II: 633), Анаксимандр (II: 454), Гераклит (II: 456 сл. 630. 633. 1109. 1140,1250. 1153), пифагорейство (II: 454. 480. 544), Сократ (II: 454), платонизм (II: 455–477. 479–480; 497,317 и 526 [Phaedo 81 С]; 525 сл. 528 [Phaedo 81 В]; 544. 549 [Phaedo 63. 69. 80]; 593. 594. 613. 630. 633. 634. 1153. 1281), стоицизм (II: 455. 456. 544. 620. 621. 630. 632–3. 634. 635. 659 сл. 714. 722. 1281); египетские влияния (II: 1153:); парсизм (II: 550). Дуализм (II: 477 сл. 514–5. 517. 525 сл. 542. 557. 576. 1281). Предвечная материя (II: 477. 479. 481–2. 557–8). Предсуществование душ и падение их (II: 478. 482–501. 523. 557. 716. 807,1254. 1281). Вечность души и отрицание воскресения (И: 480. 501–2. 530. 593). Уничтожение душ (II: 483. 495), факультативное бессмертие и апокатастасис (II: 552). Praestabilita harmonia души и тела (II: 483. 495). Предопределение (II: 710. 713–720. 748). Теология Пр. Сол.–еврейская (II: 446. 460. 542. 545. 548. 552. 555. 572. 578. 613. 688. 807. 983,5. 1046), как и внешняя ее форма (II: 446–7). Националистический партикуляризм Пр. Сол. (II: 621. 756– 9. 761). Бог в отношении к миру (II: 621. 756–9. 761). Мессия и искупление (II: 549. 554). Премудрость (София) и дух, Слово (Логос) и Христос (II: 630 сл. 637,766. 639–640. 641. 643,808. 647. 648–9. 650,816. 652. 653 сл. 662–3. 663–5. 807,1254. 1282). Грех (II: 544,422) по соотношению с телесностию, не греховною натурально или эссенциально (II: 540 сл. 545 сл.). Первоначальное блаженство людей и грехопадение (II: 504–517). Воскресение людей (II: 628)–телесное (II: 503. 520. 550–1. 553. 797. 1046. 1109,1008). Язычество по изображению Пр. Сол. (II: 771–3. 790. 791 сл. 798 сл.). Предположения, якобы Ап. Павел многое заимствовал из кн. Пр. Сол. и под влиянием ее склонился к эллинизму (II: 468–9.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Glubok...

17 Бул адамлар булалар, айдаан думан. Олар ушын тас тнек араылы таяр тур. 18 йткени олар надурыс жол менен жретуын адамлардан жаа ана утыланларды бос м лап сзлер менен алдап, гнакар тбиятты бузы баслайды. 19 злери азынлыты улы бола тура, олара азатлыты етеди. Себеби адам неден жеилсе, соны улы болады-о. 20 Адамлар Ийемиз м Ийса Масихты билип, дньяны напкликлеринен утыланнан со, жне сол нрселерди дузаына тсип, олардан жеилсе, онда кейинги бурыныдан да бетер болады. 21 йткени аыйатлы жолын билгеннен со, берилген мухаддес буйрытан жз бураннан гре, бул жолды еш билмеген олар ушын жасыра болар еди. 22 Оларды миринде ушырасатуын бундай мына наыл сзлер келеди:   «Ийт з усыына айтады, Шоша со,   3   Ийемизди айтып келетуын кни аында   1-2 Сйикли бул мени сизлерге жазып атыран екинши хатым. Мен еки хатымда да мухаддес пайамбарларды алдын ала айтан сзлери м Ийемизди елшилери аралы берген буйрыын еске ушын сизлерде пк ой-пикирлерди рекет еттим. 3 Е алды менен мынаны билип ойылар: дньяны аыры кнлеринде з жаман еретуын маза пайда болады. Олар сизлерди маза ылып: 4 «Ийеизди айтып келемен деген не? Ата-бабаларымыз дньядан ткеннен бери, мме нрсе алай жаратылан болса, еле солай турыпты-о», – дейди. 5 Себеби олар удайды сзи менен аспанны жд ййемги бар боланын м жерди аралы жаратыланын жортаа билмегендей болады. 6 Сол ески днья да усы тасынынан набыт болан еди. 7 Ал зирги аспан м жер болса, отта ушын удайды сол сзи менен саланып, удайсыз адамларды ким етилип набыт болатуын книне шекем оралып турыпты. 8 Сйикли бира тек мынаны естен шыармалар: Ийемизди нзеринде бир кн мы жылдай, мы жыл бир кндей. 9 Айырымлар кешикти деп есаплаандай, Ийемиз кешиктирип атыран жо. Керисинше, Ол еш кимни набыт лемей, р бир адам етсин деп, сизлер ушын сабырлылы пенен ктип турыпты. 10 Деген менен, Ийемизди айтып келетуын кни уры сыялы ктилмегенде келеди. Сол кни аспан уллы грсилди менен жо болады, аспан денелери жанып кетеди, жер м жер бетиндеги р бир нрсе жанып клге айланады . 11 мме нрсе усы тризде жо болып кететуын болса, сизлер андай адамлар зрр? Сизлер мухаддес болып жасап, удайды жолы менен керек. 12 удайды книни саына ктип, оны лазым. йткени сол кни аспан жанып жо болады, аспан денелери де кшли ыссыдан ерип кетеди. 13 Бира бизлер удайды бойынша алы орнаан жаа аспан менен жаа жерди ктемиз.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001    002    003    004   005     006    007    008    009    010