Дипломатическая академия МИД России провела круглый стол «Диалог религий в современном мире: проблемы и перспективы» 17 декабря 2020 г. 10:36 15 декабря 2020 года в режиме видеоконференции состоялся круглый стол «Диалог религий в современном мире: проблемы и перспективы», организованный Дипломатической академией МИД России при участии Свободного университета Амстердама и Российского православного университета св. Иоанна Богослова. По благословению председателя Отдела внешних церковных связей Московского Патриархата митрополита Волоколамского Илариона в конференции приняли участие секретарь ОВЦС по межхристианским отношениям иеромонах Стефан (Игумнов) и секретарь ОВЦС по межрелигиозным отношениям иерей Димитрий Сафонов . Модераторами заседания были заведующий кафедрой политологии и политической философии ДА МИД России, доктор политических наук, профессор С.С. Жильцов, доцент кафедры политологии и политической философии ДА МИД России, доцент кафедры теологии и религиоведения РПУ, кандидат исторических наук И.В. Колосова, директор Института академического изучения восточного христианства при Амстердамском свободном университете, профессор Катя Толстая. На заседании круглого стола выступили заведующий кафедрой теологии МГЛУ, руководитель Духовно-просветительского центра Православного Свято-Тихоновского гуманитарного университета , заместитель председателя Совета Ассамблеи народов России протоиерей Лев Семенов, Верховный лама Калмыкии, почетный представитель Далай-ламы в России и Монголии Тэло Тулку Ринпоче, руководитель религиозных программ Федерации еврейских общин России раввин Йонатан Фельдман, доцент кафедры теологии религиоведения РПУ иерей Евгений Шилов и другие. Секретарь ОВЦС по межхристианским отношениям иеромонах Стефан (Игумнов) выступил с докладом «Взаимодействие между христианскими конфессиями в период пандемии». Докладчик рассказал о работе, которая велась Русской Православной Церковью в 2020 году в межхристианском направлении. Иеромонах Стефан (Игумнов) отметил, что в этом году христианские конфессии в мире заявили об особой необходимости продолжать сотрудничество в сфере социального служения, поддержки людей, находящихся в тяжелом положении. Секретарь по межхристианским отношениям привел примеры значимых социальных проектов, инициированных Русской Православной Церковью. В завершении своего выступления иеромонах Стефан (Игумнов) подчеркнул, что христианские конфессии едины во мнении, что необходимые меры, связанные с распространением коронавирусной инфекции, не должны препятствовать осуществлению религиозных свобод.

http://patriarchia.ru/db/text/5736394.ht...

Стоит ли упоминать здесь о сегодняшних попытках приписать нашу победу всегда блюдущим свое западным союзникам и Америке. Но мы слишком хорошо знаем, что точно также была похищена у нас в начале 90-х годов победа над коммунизмом. Тем же самым врагом. Кому еще неясно: то, что не удалось Гитлеру сделать с нашей страной в 1941 году (и ненавистникам православной России — в 1917 году), они попытались сделать теперь. Но Бог сильнее. Все заключается в том, чтобы мы обрели способность не одними устами сказать: «С нами Бог». Научились духу жертвенности, который наш народ воспринял от христианства. Бог вернет нам нашу победу, если мы будем с Ним. Протоиерей Александр Шаргунов , настоятель храма свт. Николая в Пыжах, член Союза писателей России Заметили ошибку? Выделите фрагмент и нажмите " Ctrl+Enter " . target="" > Поделиться РНЛ работает благодаря вашим пожертвованиям. Комментарии Закрыть Закрыть 1. 1 27-я Международная конференция ООН по климату/27th session of the Conference of the Parties of the UNFCCC (COP 27) проходила в этом году в египетском Шарм-аль-Шейхе с 6 по 18 ноября. Финальный протокол COP27 в ООН назвали «прорывным» в части решения вопроса о финансовой помощи «пострадавшим от климатических изменений странам. В то же время, итоги конференции по сдерживанию глобального потепления незначительны: прогресса не зафиксировано как в обновлении климатических обязательств стран по принципу «1,5 градус Цельсия», ни в отказе от ископаемого топлива – газа, нефти и угля. При этом, в оценках итогов COP27, большинством аналитиков был упущен еще один параллельный процесс, добавленный к техногенной климатической повестке глобалистами, но запущенный через Израиль – он теологический. Речь идет о создании новой универсальной экуменистической климатической религии нового дивного мира, со своей Экологической библией/Eco Bible и 10 экологическими заповедями. Надо сказать, что экобиблия была издана не сейчас, а в октябре 2020 года. У нее два автора: раввины Йонатан Нерил и Лео Ди. В истории с экуменистической религией, замещающей все существующие традиции, по замыслу глобалистов очень важны фигуры этих людей.

http://ruskline.ru/news_rl/2023/05/09/sv...

Новости Репортажи Мониторинг СМИ Интервью Документы Фотогалереи Статьи Анонсы Анонсы Выставка «Кижи. Небесное послание». Москва Выставка «Тайны храмов эпохи Ивана Грозного». Москва Выставка «Сотворение мира. Произведения религиозного искусства XV – начала XX века». Москва Фестиваль «Весна духовная. На пути к Пасхе». Москва Концерты фонда «Искусство добра» в соборе на Малой Грузинской и на других площадках. Москва Выставка «Праздник Благовещения». Москва Выставка «Ars Sacra nova. От мифа к символу. Русская история и евангельские мотивы в творчестве художников модерна России и русского зарубежья 1900-1940-е гг.». Москва Открытие выставки «Данте, пророк надежды». Москва Пресс-конференция в преддверии Страстной седмицы и праздника Пасхи. Москва Концерт фестиваля «Свет Христов», посвященный 225-летию А.С. Пушкина, Москва Концерты фонда «Искусство добра» в Соборе на Малой Грузинской и на других площадках Открытие конференции «Люди и судьбы русского зарубежья». Москва Все » Репортажи «Надо восстанавливать разрушенную связь между религией и психологией» Представители разных вероисповеданий и психологи поговорили о душе 31.05.2022 11:45 Версия для печати Москва, 31 мая, Благовест-инфо. Известные психологи и представители православия, ислама и иудаизма собрались 23 мая вместе по инициативе Московского института психоанализа, чтобы провести встречу на тему  «Психология и религия: разговор о душе». Дискуссия состоялась в рамках юбилейного проекта «За пределами психологии. Жизнь как чудо». Что такое душа в светском и религиозном понимании? Какое влияние оказала вера на развитие психологии, возможно ли сочетать научную картину мира и научное знание о человеке с религиозными представлениями и убеждениями? Какое место занимает вера в структуре человеческой психики? Такова была повестка встречи, которая транслировалась на Уоитиве-канале Московского институт психоанализа, зрители могли в чате задать участникам вопросы, на которые те охотно отвечали. Дискуссию модерировала Наталия Инина, христианский психолог, руководитель направления прикладной психологии Научно-практического института психологии личности при Московской школе христианской психологии, сотрудник факультета психологии МГУ им. М.В. Ломоносова, старший преподаватель факультета психологии РПУ св. Иоанна Богослова. Она представила гостей: это Борис Братусь, доктор психологических наук, член-корреспондент РАО, профессор факультета психологии МГУ им. М.В. Ломоносова, декан факультета психологии Российского РПУ св. Иоанна Богослова; Петр Коломейцев, православный священник, христианский психолог, специалист в области приходского консультирования и специальной психологии, замдекана факультета психологии РПУ св.Иоанна Богослова; Йонатан Фельдман, раввин, руководитель отдела образования Федерации еврейских общин России; Альбир Крганов, муфтий ЦРО «Духовного собрания мусульман России», председатель Духовного управления мусульман города Москвы и Центрального региона «Московский Муфтият».

http://blagovest-info.ru/index.php?ss=2&...

Олар Шаула: – Нени маул крсеиз, соны исле, – деди. Бира – Келилер, Жаратан Ийеден сорайы, – деди. 37 Шаул удайдан: «Филистлерге жим ыла берейин бе? Оларды израиллылара тслим ыласа ба?» – деп сорады. Бира удай сол кни бермеди. 38 Сонда Шаул былай деди: «й, пткил халы басшылары! Берман келилер, бгин андай гна исленгенин анылайы. 39 Израилды утаран тири Жаратан Ийе аы ант ишемен: егер бул гнаа жол ашан улым Йонатан болса да, ол сзсиз лтириледи». Бира еш ким ндемеди. 40 Шаул пткил израиллылара: – Сизлер бир трепте турылар, мен улым Йонатан менен екинши трепте тураман, – деди. Адамлар оан: – Нени маул крсеиз, соны исле, – деп берди. 41 Шаул Израилды удайы Жаратан Ийеге: «Маан дурыс бер», – деди. Шек Йонатан менен Шаула тсти, ал халы аланды. 42 Сонда Шаул: «Енди улым Йонатан арамыза шек тасла», – деди. Бул рет шек Йонатана тсти. 43 Сонда Шаул Йонатаннан: – Маан айтшы, сен не иследи? – деп сорады. Йонатан кесине: – Мен олымдаы таяты ушы менен азантай пал алып жеген едим. Мине, енди мен керек, – деди. 44 Шаул оан: – Йонатан, сен сзсиз лесе. Егер мен сени лтиртпесем, удай мени жазалаан стине жазаласын, – деди. 45 Бира халы Шаула: – Израилды лкен жеиске еристирген Йонатанды лтирмекшимисе? асла! Тири Жаратан Ийе аы ант ишемиз: оны шашыны бир талына да зыян тиймейди. Себеби ол бгин не ислеген болса да, удайды жрдеми менен иследи, – деди. Солай етип, халы Йонатанды лимнен утарып алды. 46 Буннан со, Шаул филистлерди кешти. Филистлер де з жерлерине айтып кетти. 47 Шаул Израила патша боланнан со, тираптаы душпанларына: Моаб, Аммон, Эдом халыларына, Соба патшаларына м филистлерге арсы урысты. Ол мме жерде жеиске еристи. 48 Ол мртлерше урысып, амалеклерди жеди м израиллыларды олынан утарды.   Шаулды хожалыы   49 Шаулды улларыны аты Йонатан, м Малкий-Шуа еди. Оны еки ызы болып, лкенини аты Мераб, кишкенесини аты Михал еди. 50 Ал аялыны аты Ахиноам болып, ол Ахимаасты ызы еди. Шаулды кесини Нерди улы Абнер Шаулды сркрдасы еди. 51 Абнерди кеси Нер м Шаулды кеси Киш болып, олар Абиелди уллары еди. 52 Шаулды пткил мири филистлер менен атал урыслар болып турды. Шаул ай жерде батыр м адамды крсе, оны з хызметине алды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

16 Солай етип, Йонатан нсили менен келисим дзип: «Жаратан Ийе душпанларын жазаласын», – деди. 17 деген сйиспеншилиги себепли, Йонатан оан жне бир мрте ант иштирди. йткени Йонатан жанындай жасы кретуын еди. 18 Йонатан былай деди: «Ерте Жаа ай байрамы. Сени жолыы билинеди, себеби орны бос турады. 19 Ары кни кеште тмен тсип, тез бурын жасырынан жерие бар да, Эзел тасыны жанында ктип тур. 20 Мен бир нышанды гзлегендей болып, тас бетке арай ш рет о атаман. 21 Соынан хызметшиме: „Барып, оларды алып кел“, – деп буйыраман. Егер хызметшиме: „ара, олар сени арт жаыда, оларды алып кел“, – десем, онда сен мени жаныма кел. Тири Жаратан Ийе аы ант ишемен: сен 22 Егер хызметшиме: „ара, олар алды бетиде“, – десем, сен кет. йткени Жаратан Ийе сени узалара жиберип атыр. 23 Ал бир-биримизге берген антымыза келсек, Жаратан Ийе бизлерге мгиге болсын». 24 Солай етип, атыза жасырынды. Жаа ай байрамы баслананда, патша Шаул дастурхана отырды. 25 Ол деттегидей жанындаы з орнына отырды. Йонатан Шаулды арсы алдына, Абнер оны асындаы з орнына отырды. Ал орны бос алды. 26 Бира Шаул сол кни еш нрсе демеди. Ол: андай да бир жадайы шыып, рсимин орынлай алмай алып, пкленбеген шыар», – деп ойлады. 27 Деген менен, ертеине, байрамны екинши кни де орны жне бос турды. Сонда Шаул улы Йонатаннан: – Ишайды улы неге кеше де, бгин де келмеди? – деп сорады. 28 Йонатан кесине: – Бейтлеемге ушын меннен жалынып рухсат сораан еди. 29 Ол маан: «Илтимас, маан рухсат бер. Себеби тийремиз алада урбанлы бермекши еди. жаам маан сол жерде буйыран еди. Егер маул крсе, барып, крип келейин», – деген еди. Сонлытан ол патша дастурханына келе алмады, – деп берди. 30 Сонда Шаул зепленип, Йонатана былай деп баырды: – й сен, найсап! Ишайды баласы менен досласып аланыды билмейди дейсе бе? Бул иси менен зиди де, сени анады да уята алдырып атырса. 31 Егер Ишайды улы жер бетинде тири турса, зи де, патшалыы да саланып алмайды. Енди адам жиберип, оны маан келдир. Ол тийис!

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Предстоятелят на Йерусалимската Църква решително осъди изнесената присъдата над Тулчинския и Брацлавски митрополит Йонатан Служба «Комуникаця» на ОВЦС, 24.08.2023.   В писмо до Светейшия Патриарх Московския и на цяла Русия Кирил Блаженейшият Патриарх на Светия град Йерусалим и на цяла Палестина Теофил отбелязва, че «с голяма скръб» е прочел посланието на Предстоятеля на Руската Православна Църква, в което Негово Светейшество отново съобщава за случващото се в Украйна, по-конкретно за произнесената обвинителна присъда над Тулчинския и Брацлавски митрополит Йонатан. Йерусалимският Патриарх подчертава – «ние решително осъждаме» тази присъда. На 9 август Негово Светейшество Патриарх Московският и на цяла Русия Кирил се обърна към Предстоятелите на Поместните Православни Църкви, към редица религиозни дейци и представители на международни организации с послания, в които съобщава за преследването на владика Йонатан. Предстоятелят на Руската Православна Църква отбеляза, че «на 7 август Виницкият градски съд изнесе присъда над правещия архиерей на Тулчинска и Брацлавска епархия на Украинската Православна Църква – митрополит Йонатан (Елецки)». Както констатира Светейшият Владика, старият и тежко болен архиерей, широко известен в православния свят църковен композитор «е осъден на пет години лишаване от свобода с конфискуване на имуществото по абсурдни обвинения». В ответното писмо Негово Блаженство Патриарх Теофил подчертава: «Продължавайки да възнасяме молитви и моления към Всесилния Свят Бог, ние горещо се молим пред Всесветия и Животоносен Гроб на Господа нашего Иисуса Христа, Благодатта на Пресветия Дух да укрепи Високопреосвещенния митрополит Тулчински и Брацлавски Йонатан и всички подложени на гонения, да просветли гонителите към покаяние и да прекрати всяко чуждо действие». Печатна публикация Споделяне: Page is available in the following languages Обратна връзка

http://mospat.ru/bg/news/90658/

Сонлытан мен жандырылатуын урбанлыты шештим. 13 Самуел Шаула: – Сен аылсызларша ис тутып, удайы Жаратан Ийени зие берген буйрыын орынламады. Булай ислемегениде, Ол сени Израил стинен патшалыыды мгилик ылар еди. 14 Бира енди сени патшалыы узаа бармайды. Жаратан Ийе зини жаан оны з халы стинен кимдар етип ойды. Себеби сен Жаратан Ийени буйрыына бойсынбады, – деди. 15 Соннан кейин, Самуел Гилгалдан шыып, Бенямин Гиба аласына кетти. Шаул жанында алан адамларды санап шыты. Олар шама менен алты жз адам еди. 16 Шаул, оны улы Йонатан м оларды адамлары Бенямин тийисли болан Гиба аласына орналасты. Ал филистлер болса, Михмаса орда уран еди. 17 Филистлерди ордасынан ш топар скер елди ушын блинип шыты. Топарларды бири лкесиндеги Офраа, 18 екиншиси Бейт-Хорона, шиншиси Себоим ойпатлыы стинен ктерилип туран шлге баратуын жол аралы шегарадаы жерлерге арай жол алды. 19 Пткил Израил елинде бирде бир темирши уста жо еди. йткени филистлер: «Еврейлер найза м ылыш соып алмасын», – деген еди. 20 Сонлытан пткил Израил халы пазналарын, кетпенлерин, балталарын м ораларын ушын филистлерге мжбр еди. 21 Пазна м кетпенлерди баасы гмис шекелди штен еки блегине шамалас болып, бел, балта м ушлы уралларды баасы гмис шекелди штен бирине те еди. 22 Сол себепли Шаул менен Йонатанны асындаыларды еш биринде ылыш та, найза да болмады. Олар тек Шаул менен Йонатанда ана бар еди. 23 Сол арада филистлерди бир топары Михмас ткелине арай шыты.   14   Йонатанны уллы жеиси   1 Бир кни Шаулды улы Йонатан з нкерине: «Жр, арсы трептен филистлерди ордасына тейик», – деди. Бира Йонатан буны кесине айтпады. 2 Шаул Гиба аласы жанындаы Мигронда бир анар аашыны саясында отыран болып, оны жанында алты жзге шамалас адамы бар еди. 3 Эфод кийген Ахия да сол жерде еди. Ахия Ихабодты аасы Ахитубты улы, Пинехасты алыы, Шилода Жаратан Ийени болан Элийди еди. Халы Йонатанны кеткенин сезбей алды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

11 Ябеш-Гилад халы филистлерди Шаула ислеген ислери еситти. 12 аладаы мрт жигитлерди ммеси тни менен жол жрип, Бейт-Шана барды. Олар Шаулды м оны улларыны денелерин Бейт-Шан тсирип алып, Ябешке алып келди м сол жерде жаып жиберди. 13 Соынан сйеклерин жыйнап алып, Ябештеги тамариск аашыны астына кмди м жети кн ораза тутып, азалады.       Патшалы аында 2-китап Патшалы екинши китап     1   Шаулды лими   1 Шаул патша аза тапан еди. Сол арада амалеклер стинен жеиске ерисип, Сиклаг аласына айтып келди м ол жерде еки кн алды. 2 шинши кни Шаулды ордасынан айысыны белгиси ретинде кийимлерин жыртып, басына топыра шашан бир адам келди. Ол жаынласаннан жерге жыылып, оан тжим етти. 3 оннан: – ай жерден киятырса? – деп сорады. Сол адам – Израил ордасынан ашып утылдым, – деп берди. 4 оан: – Не болды, маан айтып бер, – деди. Сол адам – скерлер майданынан ашып кетти. Оларды кпшилиги ырылып алды. Соларды ишинде Шаул менен оны улы Йонатан да лди, – деди. 5 Сонда хабаршы жигиттен: – Шаулды м оны улы Йонатанны лгенин аятан билесе? – деп сорады. 6 Жигит былай деп берди: – Тосаттан Гилбоа барып алдым. арасам, ол жерде Шаул найзасына сйенип туран екен. Ал душпанны арбалары менен арбакешлери болса, оан жаынласып киятыран екен. 7 Сонда Шаул артына бурылып, мени крип алды да, асына шаырды. Мен оан: «Лббй», – дедим. 8 Ол меннен: «Сен кимсе?» – деп сорады. Мен оан: «Мен бир амалекпен», – деп бердим. 9 Шаул маан: «Берман келип, мени лтир. Себеби жаным шыпай, ыйналып атырман», – деди. 10 Мен жанына барып, оны лтирдим. йткени жараатланып улааннан кейин, тири алмайтуынын билген едим. Мен оны басындаы тажы менен олына таылан шынжырын алдым м оларды усы жерге, мырзам, сизге алып келдим. 11 Буны еситкен м оны жанындаылар айыдан кийимлерин жыртты. 12 Олар ылыштан аза тапан Шаул, оны улы Йонатан м Жаратан Ийени халы болан израиллылар ушын кешке шекем айтып жылап, ораза тутты.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

28 Лебийлилерди базылары Ибадатхана хызметинде олланылатуын затлара болды. Олар затларды хызмет ушын бергенде де, айтарып аланда да санайтуын еди. 29 Оларды басалары Ибадатханадаы буйымлара м баса барлы затлара, сондай-а сапалы уна, шарапа, зйтн майына, ливан шайырына м хош ийисли затлара еди. 30 Ал базылары хош ийисли затларды араластырып хызметин атарды. 31 орахты урпаынан Шаллумны туыш улы, лебийли Маттития садаа етип усынылатуын нанларды хызметине ойылан еди. 32 Оны оат урпаынан болан базы болса, р Шаббат кни мухаддес нанларды таярлап, хызмети жкленди. 33 Лебийлилерди басшылары болан сазенде м осышылар Ибадатхана блмелеринде жасады. Олар кни-тни хызметте боланлытан, хызметти баса трлеринен азат болды. 34 Буларды ммеси урпа шежиреси бойынша лебийлилерди басшылары еди м олар Ерусалимде жасайтуын еди.   Патша Шаулды шежиреси   35 Гибонны тийкарын салан Еиел Гибонда жасады. Оны аялыны аты Мааха еди. 36 Еиелди туыш улы Абдон болып, баса уллары мыналар еди: Сур, Киш, Баал, Нер, Надаб, 37 Гедор, Ахйо, Зехария м Миклот. 38 Миклот Шимеамны кеси еди. Булар Ерусалимде, аайинлерини жанында жасады. 39 Нер Кишти, Киш Шаулды кеси еди. Шаул Йонатан, Малкий-Шуа, Абинадаб м Эшбаалды кеси еди. 40 Йонатан Мериб-Баалды, Мериб-Баал Миханы кеси еди. 42 Ахаз Яраны, Яра Алемет, м Зимрийди кеси еди. Зимрий Мосаны, 43 Моса Бинеаны, Бинеа Рефаяны, Рефая Эласаны, Эласа Аселди кеси еди. 44 Аселди алты улы бар еди. Оларды атлары мынадай: Азриам, Бохеру, Исмайыл, Шеария, Обадия м Ханан. Буларды барлыы Аселди уллары еди.   10   Шаул м оны улларыны лими   1 Филистлер израиллылар менен урысып атыран еди. Израиллылар филистлерди алдына тсип ашып, кпшилиги Гилбоа набыт болды. 2 Филистлер Шаул менен оны улларыны изине тсип, Шаулды уллары Йонатанды, Абинадабты м Малкий-Шуаны лтирди. 3 Шаулды тирапында алан еди. Сонда садашылар трепинен атылан о Шаула тийип, ол жараатланды. 4 Шаул з нкерине: «ылышыды ынабынан ал да, мени лтир. Болмаса, мына сннетсизлер келеди де, мени хорлайды», – деди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

31 арбалы Абий-Албон, бархумлы 32 шаалбонлы Эляхба, Яшенни уллары: 33 арарлы Шамманы улы Йонатан, арарлы Шарар улы Ахиам, 34 маахалы Ахасбай улы Элифелет, гилолы Ахитофел улы Элиам, 35 кармелли Хесрай, араблы Паарай, 36 собалы Натан улы Игал, Гад Баний, 37 аммон халынан Селек, Серуя улы Йоабты нкери бееротлы Нахарай, 38 итерлилер Ира м Гареб, 39 хетт халынан Урия. ммеси отыз жети адам еди.   24   санатан   1 Жаратан Ийени Израил халына жне зеби айнады м олара арсы ойып, Израил м Яуда халын санап тапсырды. 2 Сонда патша асындаы сркрдасы Йоаба мына буйрыты берип, оан: – Даннан Беер-Шебаа шекемги барлы барып, халыты санап шыылар, мен халыты санын билейин, – деди. 3 Бира Йоаб – удайы Жаратан Ийе Израил халын зиргисинен жз есе ылып кбейтсин. Тасыр, сиз де буны кргейсиз. Бира, тасыр, неге усылай леп алдыыз? – деди. 4 Деген менен, Йоабты м скербасыларды сзинен патшаны сзи стин келди. Солай етип, олар патшаны жанынан шыып, Израил халын ушын кетти. 5 Олар Иордан дрьясын кесип тип, Гад жериндеги ойпатлыты ортасындаы аланы убласына, Ароерге шатыр урып, сол жерде тотады. Соынан ол жерден Язерге, 6 Гилада, Тахтим-Ходши жерлерине м Дан-Яаана тип, айланба жол аралы Сидона барды. 7 Оннан кейин, Тир оранына м менен кенаан халыларыны барлы алаларына барды. Аырында, Яуданы убласындаы Беер-Шебаа келди. 8 Олар тоыз ай жигирма кн елди бастан-ая айланып шыаннан кейин, Ерусалимге айтып келди. 9 Йоаб сана нтийжесин баян ылды. Израилда урыса жарамлы сегиз жз мы, ал Яудада болса, бес жз мы адам бар еди. 10 Халыты санатан ткергеннен кейин, жданы ыйналды м Жаратан Ийеге: «Бул исим аралы лкен гна иследим. О, Жаратан Ийе, жалбарынаман, улыны айыбын кешире гр! Мен амалы ылдым», – деди. 11 Ертеине азанда уйыдан турмастан алдын, оны болан пайамбар Гада Жаратан Ийеден мынадай сз тсти: 12 «Барып, былай деп айт: „ Жаратан Ийе былай дейди: Мен саан ш жазаны усынаман. зие соларды тала, кейин саан сол жазаны беремен“».

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001    002    003    004   005     006