Мы же, мнящеяся христиане быти, чуждая быти и обычая своя их называем. Устыдимся эллинского человеколюбия повести: от некоторых оных закон человеколюбия бывает едина трапеза и обща пища, един обед, абие многовидный сбор бывает. Оставим внешних и пойдем к т(п)ритисущные 27 повести. Первое христианское поревнуем собрание, како быша им вся общая жития душа согласие, трапеза обща, неразделенное братство, любовь нелицемерна, многая телеса едина деюще, различные души в едино сложение составлены. Многа братолюбию имаши от Ветхого Завета и нового явления образы. Старца аще видиши гладна, посылай, или призови и напитай, якоже Иосиф Иакова. Врага аще видиши в тесноте, не возлагай гнева, держащего отмщение, но напитай, якоже он продавших его братьев. Аще видиши юношу в нужи суща, тако прослези, якоже он Вениамина старости сына. Искушает бо тя хищение и лихоимство, якоже Иосифа царица, яко да заповедь преобидиши и целуеши ону златолюбивую и миролюбную, паче владычного повеления, пригодитжеся и твоей души глаголемое: предста царица одесную тебе, в ризах позлащенных одеянна; слыши, дщи, и виждь и приклони ухо твое и возжелает царь доброты твоея. Сия бо провозгласи песнопевец 28 . Пригодитжеся воистину и на коюждо души, аще от кождою имеет церкви составление. Проразумей, человече, словесне настоящее и будущее, егоже ради корысти скверной не предай, оставит же ти ся тело познаванию житию (?) в явление чаемого судии без сомнения приидут 29 . Затвориши убо себе по частям данию небесную славу отвержеши же огнь негасимый и геенну, и тьму, и мучение, и горькие веки в болезнях, вместо долгой и блаженной жизни. Сия же вся, чада моя, собравшу ми от божественного писания к научению и исправлению вашим душам, и да не вмените мя, чада моя, возлюбленные о Господе! якоже матерь или кормилица лживо устрашаю вас и глаголю, якоже они творити младенцем навыкоша, егда плачутся, и на многа баснеными повестями сих творят молчати. Сие же, яже глаголю вам, не басни, но слово неложно, проповедным гласом. И стойте испытно, по евангельскому проречению: строка едина ила черта едина не мимоидет 30 , но и тело, иже в гробе невидимо лежав восстанет, и душа, яже смертию затворена, паки в тело вселится, и пожившим в веце сем обличение испытно предстанет, не иным свидетельствующим, но и самой совести свидетельствуеме, когда же каждому по достоянию от праведного Судии возмерится.

http://azbyka.ru/otechnik/Veniamin_Plato...

Господи! От Отца Твое рождение –/вневременно и вечно;/от Девы воплощение –/неизреченно для людей и неизъяснимо;/и во ад сошествие –/страшно для диавола и ангелов его:/ибо, смерть поправ, Ты в третий день воскрес/нетление людям даруя и великую милость. Слава: Стихира из Минеи. Слава, и ныне, Богородичен: Иже Тебе ради богоотец пророк Давид/песненно о Тебе провозгласи,/величия Тебе Сотворшему:/предста Царица одесную Тебе./Тя бо Матерь, Ходатаицу Живота показа,/без отца из Тебе вочеловечитися Благоволивый Бог,/да Свой паки обновит образ, истлевший страстьми,/и заблуждшее горохищное обрет овча,/на рамо восприим, к Отцу принесет,/и Своему хотению, с Небесными совокупит Силами,/и спасет, Богородице, мip,/Христос имеяй велию и богатую милость. И ныне, Богородичен: Через Тебя, Богородица,/ставший предком Божиим пророк Давид/благозвучно о Тебе провозгласил/пред сотворившем Тебе величие:/“Предстала Царица справа от Тебя”./Ибо Тебя Матерью, носительницей жизни сделал Бог,/без отца благоволивший воплотиться от Тебя,/чтобы обновить в нас Свой образ, погубленный страстями,/и, найдя заблудившуюся в горах овцу,/взяв на плечи ко Отцу принести,/и по Своей воле соединить с небесными Силами и спасти мир –/Христос, имеющий великую и богатую милость. Таже, Свете Тихий: Прокимен: Господь воцарися: и прочая по обычаю. Вход. Свет отрадный: Прокимен, глас 6: Господь воцарился: Затем ектения сугубая, Сподоби, Господи: ектения просительная. На стиховне стихиры воскресны, глас 4: Стихиры на стиховне Господи, восшед на Крест,/прадеднюю нашу клятву потребил еси,/и сошед во ад,/вечныя узники свободил еси,/нетление даруя человеческому роду,/сего ради поюще славим/Животворящее и Спасительное Твое Востание. Ины стихиры, по алфавиту: Ты, Господи, взойдя на Крест,/от прародителей пришедшее на нас проклятие отменил;/и сойдя во ад, бывших в нем от века узников освободил,/нетление даруя человеческому роду./Потому мы, воспевая, славим/животворящее и спасительное Твое воскресение. Стих: Господь воцарися,/в лепоту облечеся.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/oktoih-vo...

Теперь вижу, что вы советов не помните, и потому напоминаю данные вам правила новою запискою.... 306. Поздравление с принятием Ангельского чина 24 ноября 1880 г. Преподобная сестра, мать Серафима! Поздравляю тебя в новом твоем звании, с новым чином, новым житием, Ангеловидным пребыванием. «Да возрадуется душа моя о Господе. Облече бо мя в ризу спасения, и одеждою веселия одея мя. Яко жениху возложи ми венец, и яко невесту украси мя красотою». Блаженна ты дщи, что Господь избрал тя, возлюбил тя, увенчал тя ангельскою ризою, как невесту Свою, и сопричислил тя к честному и избранному стаду Своему: не бойся, малое Мое стадо, яко благоизволи Бог даровати вам царство. «Слыши, дщи, и виждь, и приклони ухо твое, и забуди люди твоя, и дом отца твоего; и возжелает царь доброты твоея. Предста царица одесную Тебе, в ризы позлащены одеяна, и преукрашена. Приведутся Царю девы в след Ея, приведутся в веселии и радовании, введутся в храм Царев». Желаешь правила для новой жизни. И какое же тебе дать больной? Держись всеми силами за Иисуса, возлюбленного Же­ниха своего, и будет с тебя. Твори молитву Иисусову умом, голосом, шепотом, как только можешь. А другие чтения и поклоны, – когда будешь в силах. 307. Поздравление с Рождеством Христовым 24 декабря 1880 г. Христос рождается, славьте! То есть пропойте так голосом и прославьте Христа. А там мыслию порассудите, как это Невместимый поместился в яслях, как это страшный херувимам и серафимам в объятиях Девы? Держащий ру­кою небо, лежит в вертепе? Поистине, таинство странное и преславное! Так и славьте Господа! А потом делом т. е. любовию друг к другу славьте! 308. Не тяготись выговорами 15 января 1881 г. Кто есть любяй мя? Точию приемляй от мене скорби – писал св. Апостол Павел своим ученикам. Вот и я хотел попробовать новую монахиню: как она примет от меня скорбь? Оказалось, что не жалует меня мать Серафима со скорбями, а только с утешениями любит. Лишь только прочел ей урок, и стал жесток, и Саша виновата, и иные. Да что ж я тебе обидного-то? Чем опозорил? Ужели и от меня ты не можешь принять выговоров? Ну, и напрасно: да разве с тебя взыскивают неустойку? Разве кому доносят? Положим, сказали мне, и сказали неосновательно: но кому же сказали? Как же я теперь могу тебе делать замечания и наставления, когда от них ты делаешься больная? Разве я с тем укорил тебя, чтоб уложить тебя? Но я ожидал, что ты примешь со смирением и поспешишь укорить себя, а не других, а вышло иначе.

http://azbyka.ru/otechnik/Anatolij_Optin...

Скачать epub pdf Среда Во вторник вечера на Господи воззвах: поставим стихов 6, и поем стихиры воскресны, глас 4: Животворящему Твоему Кресту, непрестанно кланяющеся Христе Боже, тридневное Воскресение Твое славим: тем бо обновил еси истлевшее человеческое естество Всесильне, и иже на небеса восход обновил еси нам, яко един Благ и Человеколюбец. Древа преслушания запрещение разрешил еси Спасе, на древе Крестнем волею пригвоздився, и во ад сошед, Сильне, смертныя узы яко Бог растерзал еси. Темже кланяемся еже из мертвых Твоему воскресению, радостию вопиюще: всесильне Господи, слава Тебе. Врата адова сокрушил еси Господи, и Твоею смертию смертное царство разрушил еси: род же человеческий от истления свободил еси, живот и нетление миру даровав, и велию милость. И восточны 3: 3 Приидите воспоим людие, Спасово тридневное востание, имже избавихомся адовых нерешимых уз: и нетление и жизнь вси восприяхом зовуще: распныйся, и погребыйся, и воскресый, спаси ны Воскресением Твоим, едине Человеколюбче. Ангели и человецы, Спасе, Твое поют тридневное востание, имже озаришася вселенныя концы, и работы вражия вси избавихомся, зовуще: животворче всесильне Спасе, спаси ны воскресением Твоим, едине Человеколюбче. Врата медная стерл еси, и вереи сокрушил еси Христе Боже, и род человеческий падший воскресил еси. Сего ради согласно вопием: воскресый из мертвых Господи, слава Тебе. Слава: Господи, еже от Отца Твое Рождество, безлетно есть и присносущно: еже от Девы воплощение, неизреченно человеком и несказанно: и еже во ад сошествие страшно диаволу и аггелом его: смерть бо поправ, тридневен воскресл еси нетление подавая человеком, и велию милость. И ныне: Богородичен: Иже Тебе ради богоотец пророк Давид песненно о Тебе провозгласи, величия Тебе Сотворшему: предста Царица одесную Тебе, Тя бо Матерь, Ходатаицу живота показа, без отца из Тебе вочеловечитися благоволивый Бог, да Свой паки обновит образ, истлевший страстьми, и заблуждшее горохищное обрет овча, на рамо восприим, ко Отцу принесет, и Своему хотению, с небесными совокупит силами, и спасет Богородице, мир, Христос имеяй велию и богатую милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния,/да уповает Израиль на Господа. Господи, еже от Отца Твое Рождество/безлетно есть и присносущно:/еже от Девы воплощение,/неизреченно человеком и несказанно:/и еже во ад сошествие страшно диаволу и аггелом его:/смерть бо поправ, тридневен воскресл еси,/нетление подавая человеком,/и велию милость. Таже стихиры Минеи. Слава: Минеи, аще есть. И ныне: Богородичен догматик гласа: Иже Тебе ради Богоотец пророк Давид/песненно о Тебе провозгласи,/величия Тебе Сотворшему:/предста Царица одесную Тебе./Тя бо Матерь, Ходатаицу Живота показа,/без отца из Тебе вочеловечитися благоволивый Бог,/да Свой паки обновит образ, истлевший страстьми,/и заблуждшее горохищное обрет овча,/на рамо восприим, к Отцу принесет,/и Своему хотению,/с Небесными совокупит Силами,/и спасет, Богородице, мир, Христос/имеяй велию и богатую милость. Таже: Свете тихий: Прокимен: Господь воцарися: и прочая. На стиховне стихиры воскресны, глас 4: Господи, восшед на Крест,/прадеднюю нашу клятву потребил еси,/и сошед во ад, вечныя узники свободил еси,/нетление даруя человеческому роду,/сего ради поюще славим/Животворящее и Спасительное Твое Востание. Стих: Господь воцарися,/в лепоту облечеся. Повешен на древе, Едине Сильне,/всю тварь поколебал еси:/положен же во гробе, живущия во гробех воскресил еси,/нетление и жизнь даруя человеческому роду./Темже поюще, славим/тридневное Твое Востание. Стих: Ибо утверди вселенную,/яже не подвижится. Людие беззаконнии, Христе,/Тебе, предавше Пилату,/распяти осудиша,/неблагодарни о Благодетеле явившеся./Но волею претерпел еси погребение:/самовластно воскресл еси тридневно, яко Бог,/даруя нам безконечный живот,/и велию милость. Стих: Дому Твоему подобает святыня, Господи/в долготу дний. Со слезами жены дошедша гроба, Тебе искаху,/не обретша же, рыдающа с плачем вопиюща глаголаху:/увы нам, Спасе наш Царю всех,/како украден был еси?/Кое же место держит Живоносное Тело Твое?/Ангел же к ним отвещаваше, не плачите, глаголет,/но шедша проповедите, яко воскресе Господь,/подая нам радость,/яко Един Благоутробен.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Прейде сень законная, благодати пришедши: якоже бо купина не сгораше опаляема, тако Дева родила еси и Дева пребыла еси; вместо столпа огненнаго праведное возсия Солнце; вместо Моисеа Христос, спасение душ наших. Глас 3 Прослушать: 01:08 Како не дивимся Богомужному рождеству Твоему, Пречестная? Искушения бо мужескаго не приемши, Всенепорочная, родила еси без отца Сына плотию, прежде век от Отца рожденнаго без матере, никакоже претерпевшаго изменения, или смешения, или разделения, но обою существу свойство цело сохраншаго. Тем же, Мати Дево Владычице, Того моли спастися душам православно Богородицу исповедающих Тя. Глас 4 Прослушать: 01:25 Иже Тебе ради Богоотец пророк Давид песненно о Тебе провозгласи величия Тебе Сотворшему: предста Царица одесную Тебе, Тя бо Матерь ходатаицу живота показа, без отца из Тебе вочеловечитися благоволивый Бог, да Свой паки обновит образ истлевший страстьми, и заблуждшее горохищное обрет овча, на рамо восприим, ко Отцу принесет, и Своему хотению, с небесными совокупит силами, и спасет, Богородице, мир, Христос, имеяй велию и богатую милость. Глас 5 Прослушать: 02:31 В Чермнем мори неискусобрачныя Невесты образ написася иногда. Тамо Моисей – разделитель воды: зде же Гавриил – служитель чудесе. Тогда глубину шествова немокренно Израиль; ныне же Христа роди безсеменно Дева. Море по прошествии Израилеве пребысть непроходно; Непорочная по рождестве Еммануилеве пребысть нетленна. Сый и прежде сый, явлейся яко человек, Боже, помилуй нас. Глас 6 Прослушать: 01:11 Кто Тебе не ублажит, Пресвятая Дево? Кто ли не воспоет Твоего пречистаго Рождества? Безлетно бо от Отца возсиявый Сын Единородный, Тойже от Тебе Чистыя пройде, неизреченно воплощься, естеством Бог сый и естеством быв Человек нас ради, не во двою лицу разделяемый, но во двою естеству неслитно познаваемый. Того моли, Чистая, Всеблаженная, помиловатися душам нашим. Глас 7 Прослушать: 01:16 Мати убо позналася еси паче естества, Богородице, пребыла же еси Дева паче слова и разума, и чудесе рождества Твоего сказати язык не может, преславну бо сущу зачатию, Чистая, непостижен есть образ рождения; идеже бо хощет Бог, побеждается естества чин. Темже Тя вси Матерь Божию ведуще, молим Ти ся прилежно, моли спастися душам нашим.

http://azbyka.ru/dogmatik

Отче преподобне Зосимо,/будущия ради жизни при Томи реце вселился еси,/никакоже бояся невидимыя враги,/многажды скорби творящия тебе,/смирением же и терпением вооружился еси.//Темже тя верою вси чтим и ублажаем. Отче преподобне Зосимо,/все житие препровождаше в безмолвии мнозе и плаче,/инок быв истинен верою,/нестяжанием украшен и воздержанием удобрен./Яко странен и пришлец на земли был еси.//Темже Небесных благих наслаждение обрел еси досточудне. Постнических воистину подвигов благовонный сосуде:/плоти попрал еси долу влекущее мудрование,/добродетельми же душу просветил еси/и к Божественному вперился еси желанию./Темже прехвальне Зосимо,//Христу Богу молися//даровати душам нашим мир и велию милость. Узким и тесным путем от земли в славу Небесную шествовав/многим подвигом и скорбем, любве ради Божия, предавался еси,/тем ныне Владычню Престолу предстоя,/наслаждаешися Того светлостей,/и нам убо, светло твою память чтущим,/молитвами твоими подаждь Божественных причастие//и вечныя радости приятие, Зосимо преподобне. Явился еси, преподобне отче,/лествица высокая добродетели духовныя,/благодати восход,/по ней же восшед, святе,/зриши славу Божию, и святых Ангел Небесных ликостояния светлости,/и, гласов боголепных пений наслаждаяся,/с ними поеши, веселяся радостно,/Богоносе Зосимо,/Христу Богу молися//даровати душам нашим велию милость. Слава, глас 4: Сердце умиленно стяжав,/житию и подвигом пустынным прилепился еси./Постом, бдением, злостраданием и еже на земли леганием/чистоту имея душевную и телесную, и память смертную,/был еси чадо Христово смиренно и разумно//в духовном житии твоем./Преподобне отче наш Зосимо,//моли спастися душам нашим. И ныне, Богородичен, глас тойже: Иже Тебе ради богоотец пророк Давид,/песненно о Тебе провозгласи,/величая Тебе Сотворшему:/предста Царица одесную Тебе./Тя бо Матерь, Ходатаицу Живота показа,/без отца из Тебе вочеловечитися благоволивый Бог ,/да Свой паки обновит образ, истлевший страстьми,/и, заблуждшее горохищное обрет овча,/на рамо восприим, ко Отцу принесет и Своему хотению,/с Небесными совокупит Силами,/и спасет, Богородице, мир//Христос, имеяй велию и богатую милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Характер женских и мужских одежд и облачений (парадных, торжественных и бытовых) определяет положение персонажа на земле и на небе. Это архангелы, императоры в парадных византийских облачениях (венце, лоре, далматике и т.п.) или русские князья в княжеских шубах и шапках. Воины в различных, воинских доспехах, с оружием и другим воинским снаряжением. Большинство женских персонажей одето в тунику и плащ с застежкой (фибулой), а на голове у них – плат. Парадная женская одежда, как и мужская, отражает византийский придворный наряд. Поверх туники надет далматик – длинное платье, украшенное внизу подольником, а от верха до подола – передником – широкой полосой с украшениями. Вместе далматика может быть стола, она похожа на далматик, но не имеет передника. Плащ парадной одежды украшен оплечьем, расшитым драгоценными камнями и имеющим по краю кайму. На голове, поверх плата, изображали царский венец. В такой царской одежде бывают изображены, например, святые Варвара, Александра, княгиня Ольга. В композиции «Царь царем», иначе называемой «Предста царица одесную тебе» (один из типов деисуса), такое облачение имеет Богоматерь. Но на большинстве икон, написанных на этот сюжет, на ней изображен не древний византийский костюм императрицы, а одежда русских цариц XVII века. Такие же русские придворные (княжеские, царские и боярские) наряды конца XVII века встречаются во многих живописных произведениях второй половины XVII-haчaлa XVIII века. Например, различные наряды и головные женские и мужские уборы можно видеть на иконе «Богоматерь живоносный источник», написанной в начале XVIII века известным русским художником Кириллом Улановым. Особенно разнообразны женские головные уборы – от белых платов до городчатых венцов. Верхние наряды похожи на византийские далматики из парчовых тканей с богато украшенных оплечьями и передниками. Наряду с царскими одеждами византийского типа можно встретить и русские боярские шубы, кафтаны простолюдинов и разнообразные женские наряды. Монахи (их принято называть «преподобными») – в рясах, мантиях, схимах, клобуках и так далее. У женских монашествующих персонажей на голове изображается апостольник (накидка), закрывающий волосы и плечи. Поверх апостольников может быть изображен клобук. Облачения в разных монастырях имели свои особенности.

http://azbyka.ru/otechnik/ikona/ikona-se...

Прекрасно совершивши течение жизни, богоносное судно причалило ко всеблагой пристани и вместе Кормчему всего, спасшему чрез Нее и оживотворившему человеческий род от потопа нечестия и греха. Синайский Законодатель и Сионский Законоположник, Господь Бог наш, Сам призвал к переселению Свой кивот освящения, о котором праотец Ее Давид пел, говоря: воскресни, Господи, в покой Твой, Ты и кивот святыни Твоея ( Пс. 131:8 ), – кивот не волами везомый (как древний Моисеев), но ведомый и дориносимый воинством небесных Сил, – не рукотворенный и украшенный золотом, но богозданный, отовсюду сияющий блеском осенившего Ее Всесвятого и Животворящего Духа, – не кивот с манною и скрижали завета, но кивот Подателя манны и вечных благ, Господа Нового и Ветхого Завета, родившегося из Нее и спасшего верующих в Него от проклятия закона. Не кивот, заключающий в себе жезл Ааронов и вверху херувимов славы, но Славнейшую без сравнения их (херувимов), жезл Иессея, осеняемый Божественной, всемогущей силой Высочайшего Отца, – не предшествующий еврейскому народу, но последующий явившемуся из Нее на земле во плоти Богу и ублажаемый ангелами и земнородными во славу возвеличившего Ее превыше небесных и земных воинств, взывающую Божественными устами и говорящую: величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем ( Лк. 1:46–47 ). Итак, воистину, водворилась, дабы блистать сияниями Солнца правды, Она, светоносная Заря, призванная сим Солнцем, восшедшим из Нее и просветившим все, – Она, посредством Которой высочайшее сияние излило на нас солнечные лучи милости и щедрот, возбуждая души верных к возможному подражанию Божественной кротости и благости. Ибо, облекшийся от Духа Святого одушевленною и разумною плотию Сей Приснодевы, Христос Бог призвал Ее, облек в единотелесное нетление и преславно прославил, соделав наследницею, как Пресвятую Матерь Свою, о чем поет Псалмопевец: предста Царица одесную Тебе, в ризах позлащенных одеяна преиспещрена ( Пс. 44:10 ). Сосуд честный и священнейший, превосходно прошедши временное течение жизни, Она достигла истинной Радости всех, Которую несказанно родила в нашем естестве, – Радости, по естеству сущей Богом от Бога, рожденным прежде веков, в последние же дни явившимся чрез Нее на земле и наполнившим радостию небесное и земное и прекратившим печаль Евы.

http://azbyka.ru/otechnik/Petr_Smirnov/t...

Святыя великомученицы Параскевы, нареченныя Пятницы НА ВЕЧЕРНИ На Господи, воззвах: стихиры на 6: и на утрени канон преподобныя на 6. Аще ли настоятель изволит пети полиелей, тогда поем: Блажен муж: 1 антифон.На Господи, воззвах: стихиры на 8, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: Рим тя предлагает,/яко оград, цветы благовонныя,/Параскево многострадальная,/верных смыслы облаговонствуя/вонями добродетельными,/и смрад страстный отгоняя,/благодатию, славная, всегда,/мучеников доброта,/дев похваление и чудес пучина. Яко слава многоценна всем дастся/от Христа Бога нашего,/в Риме пострадавши/и в нем бывши, славная мученице,/демонская лукавствия от человек отгоняющи/заступлением твоим./Тем тя вси блажим/и святыя твоя страсти днесь похваляем,/Параскево многострадальная. Соблюдаема силою Христовою,/всеславная Параскево,/болезней телесных небрегла еси,/к подвигом вместилася еси,/мужеским смыслом/женскую слабость отвергши,/упованием укрепившися,/восприяла же еси с первенствующими/озарение, прехвальная. Вернии, сошедшеся,/хваляще тя любовию,/блажим подвиги твоя и страсти, мученице Параскево./Христа, Жениха твоего,/умоли от бед и напастей избавити ны/твоими молитвами. От твоих кровей/трудолюбно истинную чашу испила еси,/желающи по Христе, Женисе твоем, во след потещи,/прехвальная мученице Параскево,/яко ластовица доброгласная,/песнь воспевающи ко всех Творцу, Христу Богу,/о празднующих память твою. Твои родителие Христовы страсти почитающе,/знаменитаго дне тезоимениту тя нарекоша,/воспитана же бывше, и на страсти дерзнула еси,/и раны претерпевши,/в темнице, аки в чертозе светле, ликующи,/вопияла еси:/никогдаже отлучуся Тебе, Господи,/но посли ми помощь Твою/и спаси мя великия ради Твоея милости. Слава, глас 6: Одесную Спаса, якоже поет Давид, предста Царица,/и твоя душа, яко ряснами испещрена златыми,/и жертву себе представила еси Господу твоему, яко кадило благовонно,/принесла еси кровь плоти твоея, мученице прехвальная Параскево,/молися о нас Владыце Христу Богу, да спасет души наша.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010