Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Жезл силы стяжавшии Крест Сына Твоего Богородице: тем низлагаем врагов шатания, любовию Тя непрестанно величающе. Тропарь преподобномученику Евстратию Печерскому, глас 7 Постником и мучеником явился еси похвала, преподобне Евстратие,/прежде бо воздержанием плоть умертвив,/последовал еси Христу, нося крест свой./Последи же и сам на крест вознесен быв/и копием в ребра прободен,/в руце Божии душу предал еси./Колесницею огненною возносим на Небеса,/сугубо венчался еси от Христа Бога//и Спаса душ наших. Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Распеншагося за ны Христа Бога, и разрушившаго смерти державу, непрестанно моли Богородице Дево: да спасет души наша.  Ещё тропари  Тропарь преподобному Илариону Псковоезерскому, Гдовскому, глас 4 В молитвах бодрствуя,/пресветлый храм Духа Святаго был еси,/темже и чудотворец предивный явился еси,/преподобне отче наш Иларионе./О нас моли Христа Бога/светом Божественнаго познания просветити ны//и спасти души наша. Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Дево Пренепорочная Мати Христа Бога, оружие пройде Твою пресвятую душу, егда распинаема видела еси волею Сына и Бога Твоего: егоже благословенная молящи не престай, прощение прегрешений нам даровати. Тропарь мученику Бояну (Енравоту), князю Болгарскому, глас 4 Якоже Авель, от суда братняго смерть приял еси/и кровь твою пролиял еси за Искупившаго ны честною Своею Кровию./От земнаго же к Небесному преставився Царствию,/княже и мучениче Енравоте-Бояне,//моли Царя царей о нас, присных твоих. Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Дево Пренепорочная Мати Христа Бога, оружие пройде Твою пресвятую душу, егда распинаема видела еси волею Сына и Бога Твоего: егоже благословенная молящи не престай, прощение прегрешений нам даровати. Богородице Дево, радуйся, Благодатная Марие! Господь с Тобою; благословенна Ты в женах, и благословен Плод чрева Твоего, яко Спаса родила еси душ наших. (Поклон един)

http://azbyka.ru/chaso-slov/home/

Богородичен: Тебя, куст терновый не сгоравший,/и гору, и лестницу одушевленную,/и дверь небесную, мы достойно славим,/Мария славная, православных похвала. Иный. Ирмос: Очисти мя, Спасе,/многа бо беззакония моя,/и из глубины зол возведи, молюся,/к Тебе бо возопих,/и услыши мя,/Боже спасения моего. Канон преподобному. Ирмос: Смилуйся надо мной, Спаситель: Приял еси в души Божественное богатство Духа,/непорочную молитву, чистоту,/честность, бдение всегдашнее, воздержания труды,/имиже дом познался еси Божий. Принял ты в душу/божественное богатство Духа:/непорочную молитву, чистоту, собранность,/бодрствование напряженное, воздержания труды,/потому и явился домом Божиим. Вещества еже доле, премудре, претекл еси худость,/невещественною же молитвою ум восперив,/и вышняго упокоения явился еси наследник,/совершенства ради жития. Вещества дольнего ничтожность/превзошел ты, премудрый,/невещественною же молитвою ум окрылив,/явился и вышнего жребия наследником,/ради совершенства жития. Потами постническими/углие стрел вражиих угасил еси воистинну,/и огнь веры возсияв,/попалил еси неверия, ересей шатания. Потом трудов подвижнических/угли стрел вражьих ты воистину угасил/и, огнем веры просияв,/попалил неверия и ересей превозношения. Богородичен: Возсия от Сиона вышняго благолепие,/предложением плоти по соединению неизреченному,/из Тебе Неискусобрачная обложенное, и мир просвети. Богородичен: Воссияло от Сиона благолепие Всевышнего,/из Тебя, брака не не познавшая,/облекшегося покровом плоти/чрез соединение неизреченное,/и мир просветило. Кондак, глас 4. Подобен: Явился еси днесь: Кондак, глас 4 На высоте Господь воздержания истинна тя положи,/якоже звезду нелестную, световодящую концы,/наставниче Иоанне отче наш. На высоте воздержания Господь поставил тебя,/наставник и отец наш Иоанн,/как истинную неподвижную звезду,/к свету ведущую концы земли. Икос: Дом Божий яко воистинну,/самаго себе соделал еси отче,/Божественными твоими добродетельми:/яве украсив яко злато светлое,/веру, надежду, и любовь истинную:/Божественныя законы излагая,/воздержанием обучився яко безплотный:/разум, мужество, целомудрие стяжав,/смирение, имже вознеслся еси./Темже и просветился еси/молитвами непрестанными,/и небесная приял еси селения,/наставниче Иоанне отче наш.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-c...

Молитва 3-я Благолюбивая и Человеколюбивая Владычице Пресвятая Богородице Приснодево Марие! Благодарим, величаем и прославляем Тебя! Возвещаем благодеяния. Не скрываем милость. Не забываем промысл. Исповедуем заботу. Благодарим за безчисленные дары и благодати, воспевая велегласно Твои чудеса. Ты исправила древнее падение праотцов. Ты обновила омраченный образ, вернув ему прежнюю красоту. Ты претворила рождение в боли праматери Евы в рождество радости трепетного ношения во чреве. Нам открылись запертые врата райской услады, и мы вкусили прежнего наслаждения рая. Через Тебя мы искуплены от тления и надеемся достичь пакибытия и Царствия на Небесах. Ты – Заступница нашего спасения и Взбранная Воеводо нашей помощи. Ты – наше ликование и всей вселенной похвала. Ты, многопетая Дева Всесильная, не презри в вере призывающих моление. Протяни руку уставшим. Подхвати затянутых в водоворот, успокой свирепые волны. Собери в один вздох духов искушения. Дай прошению исполниться! У Тебя, как у Матери к Сыну, дерзновение великое и непререкаемое, сила неодолимая и власть необоримая. Никто не может противостоять Твоей силе. Все послушно Твоему приказанию. Все уступает Твоему повелению. Все работает Твоей власти. Тебя поставил выше всех творений Родившийся из Тебя пачеестественно и все выполняет по молению Твоему. Он милосерд к прошениям, Он радуется молению, Он исполняет праведные мольбы, даруя и Тебе собственную славу, и, будучи Твоим Сыном, исполняет Твои прошения. В Тебе я уверяюсь, Владычице! Твоей силой и человеколюбием исторгаю из своих грешных уст сей плод духовных упражнений. Не презирай молений нас, недостойных, но как Благая и Человеколюбивая, искупление подающая и Царствия Небесного удостаивающая, сделай милостивым Сына и Бога, чтобы Он даровал нам благодать непрестанно и неумолчно прославлять Тебя и из Тебя родившегося Бога со Безначальным Его Отцем и Всесвятым и Благим и Животворящим Его Духом во веки. Аминь. Тропарь, глас 4 К Богородице прилежно ныне притецем, грешнии и смиреннии, и припадем, в покаянии зовуще из глубины души: Владычице, помози, на ны милосердовавши, потщися, погибаем от множества прегрешений, не отврати Твоя рабы тщи, Тя бо и едину надежду имамы.

http://azbyka.ru/otechnik/molitva/sborni...

Всю Тебе освяти Дух Святый, внурь храма пребывающу и питаему пищею небесною, Невесто Отча прекрасная; сего ради была еси и Слова Родительница. Прозябе иногда жезл Ааронов, прообразующий Божественное рождество (рождение Бога от Тебя),Чистая: яко безсеменно зачнеши, и нетленна пребудеши, и по рождестве девствующи явишися,Младенца питающи – всех Бога. Повинуяся Рождеству Твоему (Рожденному от Тебя) Всечистая, яко Творцу и Богу, небо и земля и преисподняя, и всяк язык земных исповедает, яко Господь явися, Спас душ наших. Яко пресветлую имущи доброту душевныя чистоты, Богородице Чистая, благодатию же Божиею исполняема с небесе, светом присносущным всегда просвещаеши с веселием вопиющая: истинно вышши всех еси, Дево Чистая! Ты – пророков проповедание, апостолов слава, и мучеников похвала, и всех земнородных обновление, Дево Мати Божия: Тобою бо Богу примирихомся. Темже чтим Твое в храм Господень вхождение, и со Ангелом вси песненно – радуйся – Тебе, Пречистая, вопием, Твоими молитвами спасаемии. Чудо Твое, Богородице Чистая, прелетает силу словес; тело бо в Тебе поразумеваю, паче слова, течения греховнаго чуждо; темже благодарственно вопию Ти: истинно вышши всех еси, Дево Чистая! О, паче ума чудес Твоих, Всечистая: странное Твое рождество есть, странен образ возращения (воспитания) Твоего: странна и преславна вся (жизнь) Твоя, Богоневесто, и человеки несказанна. Зря благодать неизреченных Божиих и Божественных таин, в Деве являемую и исполняему явственно, радуюся и недоумеюся разумети образ странный и неизреченный: како Избранная, Чистая едина явися паче всея твари видимыя и разумеваемыя? Темже восхвалите хотя Сию, ужасаюся зело умом же и словом; обаче дерзая проповедаю и величаю: Сия есть селение небесное. Подаеши души моей Твою тишину дарований, Богородице, точащи (источая) жизнь Тебе чтущим по долгу, Сама защищающи, и покрывающи, и соблюдающи вопити Тебе: истинно вышши всех еси, Дево Чистая! Просвети, Чистая, души моея очи, рождшая Свет, да не постигнет мя греховная тьма глубочайшая, ниже да покрыет мя глубина отчаяния; но Сама мя спаси и окорми ко пристанищу Божественнаго хотения.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikon_Rozhdest...

Радуйся, Церкве Православныя Столпе непоколебимый; радуйся, земли нашея Покрове нерукотворенный. Радуйся, Русь Православную возлюбившая; радуйся, благочестие в ней утвердившая. Радуйся, мечем молитвы нас вооружающая; радуйся, щит веры в руце наша влагающая. Радуйся, к Сыну Твоему присная Ходатаице; радуйся, молений наших всеблагая Скоропослушнице. Радуйся, Благодатная, Ангелов и человеков Радование. Кондак 11 Пение молебное приносят Ти, Пречистая Дево, инокини честныя во обители Колоцтей и, чудную икону Твою почитающе и ради обновления обители древния Тя благодаряще, возсылают Богу хвалебную песнь: Аллилуиа. Икос 11 Светородительнице боголепная, Ты, девство и рождество нетленно в Себе сочетавши, девам Похвала и матерем Отрада явилася еси. Мы же, таинству, на Тебе бывшему, дивящеся, вопием Ти сице: Радуйся, матеродевственная Славо; радуйся, человеческаго рода Похвало. Радуйся, Сеятеля чистоты непорочно родившая; радуйся, преслушание Евино послушанием Твоим исцелившая. Радуйся, дев богомудрых Украшение; радуйся, чистоте и целомудрию Научение. Радуйся, благоуханный Крине девства; радуйся, Всенепорочная Богоневесто. Радуйся, Благодатная, Ангелов и человеков Радование. Кондак 12 Благодать неоскудевающую от иконы Твоея источаеши, Богородице, и, яко Божественнии стражи, предстоят Тебе святии ревнители Богопочитания истиннаго, пророк Илия, небошественник преславный, и святитель Николай, чудотворец предивный. С ними же моли, Дево, Сына Твоего спастися нам, зовущим Ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще неистощимое множество чудес Твоих, Владычице, прославим и милость Твою от источника многоцелебнаго, на месте явления святыя иконы Колочския проистекшаго и до днесь врачевство обильное источающаго, всем с верою приходящим и вопиющим Богородице: Радуйся, Источниче исцелений, присно изливаемый; радуйся, Кладезю чудес неисчерпаемый. Радуйся, Сосуде, благодати исполненный; радуйся, Облаче легкий, Христа одождивый. Радуйся, Купеле, всякую скверну очищающая; радуйся, Бане, совесть омывающая. Радуйся, Море, вся наша страсти потопляющее;

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

И ныне, Богородичен:  Христос, сохранивший Тебя после родов/непорочной девой, Божия Родительница,/восходит ко Отцу, Которого не оставлял,/хотя и принял от Тебя плоть с разумною душою/по неизреченной милости. Катавасия: Решительное очищение грехов,/огнедохновенную приимите Духа росу,/о чада светообразная церковная./Ныне от Сиона бо изыде закон,/языкоогнеобразная Духа благодать. Катавасия: Искупительным очищением от грехов/примите огнедышащую росу Духа,/о чада Церкви световидные;/ибо ныне вышел от Сиона закон –/благодать Духа в виде огненных языков. Песнь 6. Ирмос: Обыде мя бездна,/гроб мне кит бысть,/аз же возопих к Тебе Человеколюбцу,/и спасе мя десница Твоя Господи. Песнь 6 Канон 1. Ирмос: Объяла меня бездна,/гробом мне сделался кит,/но я воззвал к Тебе, Человеколюбцу,/и спасла меня десница Твоя, Господи. Взыграшася апостоли,/зряще на высоту днесь Зиждителя вземлема,/упованием Духа,/и страхом зовяху: слава восходу Твоему. Апостолы, видя в сей день Создателя,/поднимающимся ввысь,/возликовали в надежде получения Духа,/и со страхом восклицали:/“Слава восхождению Твоему!” Предсташа ангели,/вопиюще Христе учеником Твоим:/имже образом видесте Христа восходяща с плотию,/паки приидет Праведный всех Судия. Предстали Ангелы,/взывая ученикам Твоим, Христе:/“Каким образом вы увидели Христа с плотию восходящим,/так Он снова придет,/праведный Судия всех!” Яко видеша Тя Спасе наш небесныя силы,/на высоту вземлема с телом, взываху, глаголюще:/велико Владыко, человеколюбие Твое. Когда небесные Силы/увидели Тебя, Спаситель наш,/с телом возносимого на высоту,/они взывали, говоря:/“Велико, Владыка, человеколюбие Твое!” Богородичен: Купину Тя неопалимую, и гору,/и лествицу одушевленную, и дверь небесную/достойно славим Марие славная, православных похвало. Богородичен: Тебя, терновый куст не опаляемый,/и гору, и лестницу одушевленную,/и дверь небесную достойно славим,/Мария славная, православных похвала. Ин. Ирмос: Божественное сие и всечестное/совершающе празднество,/Богомудрии, Богоматере,/приидите, руками восплещим,/от Нея рождшагося Бога славим.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/vozneseni...

Када бура страсти пролама душу, православни се моли «умири, Отроковице, тишиною Сина и Бога твоего, всенепорочная». «Молю, Дево, душевное cмyщehie, и печали моея бурю разорити; ты бо, Богоневъстная, начальника тишины Христа родила еси, едина пречистая». Она предстательство и покровъ живота нашег. Родивши Добротвора, она je и сама постала пребогати извор добротворства; она све може, jep je родила силног у Христа: вся бо можеши, яко сильнаго въ крепости Христа рождши, Богоблаженная.Поставши милостивог Господа, она и сама постала «извор милости», «бездан милостивост неизмерна, зато она постала «мipobu прибежище». «неудобства всякаго избавляемся». Она – нетленную радость, родила Узрочника радости, и вечное uзбabлehie, и миръ всякъ умъ npeuмyщiu. Родивши и Пресвета и сама постала душъ всесовершенное cnacehie, и пространство въ скорбъхъ (ψυχν παντελ σωτηραν, και πλατισμν ν τας Φλψεσι). Она предстательство xpucmiahъ непостыдно, ходотайство ко Творцу непреложно. Она «надежда безнадежних». Родивши Бога и нашег Исуса Христа, света Богородица и сама постала «спасеше рода xpucmiahckaro», и православии се свакодневно као Muлocepдiя двери отверзи намъ, благословенная Богородице ты бо еси cnacehie рода xpucmiahckaro». Преславна «пучина «дубина она – уповаше Mipa, она – грешнихъ oчuщehie, она – очистилище Mipa. У дивном Канону Богородици – она се назива: всехъ скорбящихъ радость, обуреваемыхъ пристанище, больнихъ noceщehie. Она за православне: нада, похвала. Из огромног мора православие молитвене мисли о Богородици, ми извадити зрно бисера многоценог. Преблагословена Богородица небо на земное небо (ουρανς επγειος); у се природни закони: побеждаются естества уставы въ тебе, Дево чистая 1041 ; она спасете Mipa, очистилище Mipa, земнороднымъ уповаше, неусыпаемая предстательница; она – честнейшая всяюя твари, святейшая святыхъ всехъ силъ; родивши Господа Христа, она превазишла сваку врсту похвале: Всецарице, похвалы бо bcяkiя превзошла еси чинъ, Христа рождши 1042 . Она je столпъ огненный, среди мглы греха всемъ намъ путь спасешя nokaзyющiй; она – темное полчище страстей и похотей нашихъ прогоняющая; она – столпъ огненный, отъ uckyшehiй и соблазновъ Mipa насъ покрывающш; она – высшая небесъ, и ширшая небесъ; она – Владычица Mipa.

http://azbyka.ru/otechnik/Iustin_Popovic...

По невниманию задремав,/я тяжкому сну греха подвергся;/но Ты, уснувший на Кресте меня ради, Христе мой,/пробуди меня, падшего,/да не застигнет меня ночь смерти. Ослепленный наслаждениями,/я колеблюсь душою омраченной,/и смеется, видя меня, лукавый враг;/потому просвети меня, Христе,/и от его злобы избавь навеки. Богородичен: В небрежении растратив жизнь,/дремотою греха отяготил я душу;/но к неусыпному Твоему ходатайству прибегаю:/не дай мне к смерти, Дева Всенепорочная, уснуть! Иной трипеснец Ирмос: В терновом кусте Моисею: Тернием увенчанный/и в одежду из порфиры облеченный,/явился Ты прекраснейшим, Христе,/красотою высшим всех сынов человеческих,/славою блистающим. Желчи и уксуса испив,/две струи Ты изливаешь – жизни и нетления, –/из Божественных Твоих ребр,/с верою воспевающим Тебя, Христе,/и славословящим во все века. Благословим Отца, и Сына, и Святого Духа, Господа. Троичен: Божество единое, Троица,/нераздельное Естество, но разделяемое по Лицам,/непреходящее владычество, Отче, Сын, и Дух,/Тебя мы славим в песнях во все века. Богородичен: Божия Родительница Чистая,/небесные врата, спасительная дверь!/Всех христиан моления принимай,/блаженной именующих Тебя во все века. Слава Тебе Боже наш, слава Тебе. Крест, скипетр Христов,/Церкви мощь, царей победа,/хранитель христиан, ты – просвещение мое,/ты и похвала моя во все века. Хвалим, благословляем, поклоняемся Господу: Ирмос: В терновом кусте Моисею/чудо Девы Прообразовавшего/некогда на Синайской горе,/пойте, благословляйте и превозносите во все века! Песнь 9 Ирмос: Бога, светило, прежде солнца: Душу мою, прокаженную от непристойных помышлений,/окропив кровью Твоей, очисти, Божественное Слово,/и общником славы Твоей соделай, меня Христе,/претерпевший меня ради бесславное распятие. Весь я согбен, Христе,/тяжестью непристойных деяний,/и в унынии взываю Тебе, Человеколюбец:/«Души моей неизлечимые язвы исцели/драгоценною Твоею кровию,/чтобы я воспевал Твое Божество!» Снедью делая злобу, и небрежение – питием,/во всем пребывая неисправимым,/я о воздержании от пищи неуместно радуюсь;/но не таким должно быть посту, сказал Господь.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=994...

Слава, и ныне, Богородичен: Безматерняго на небеси, паче мысли и слуха, на земли без отца родила еси: Того, Богородице, моли о душах наших. По 6-й песни мученичен: Мученики Христовы, молим вси: тии бо молят за спасение наше. И вси приступим к ним с верою: сии источают исцелений благодать, сии полки отгоняют демонов, яко хранителие веры. В пятницу на утрени, по 1-м стихословии седальны крестны: Распеншуся Тебе, Христе, погибе мучительство, попрана бысть сила вражия. Ниже бо Ангел, ниже человек, но Сам, Господи, спасл еси нас: слава Тебе. Стих: Возносите Господа Бога нашего, и покланяйтеся подножию ногу Его, яко свято есть. Оружие крестное во бранех явися некогда благочестивому царю Константину, непобедимая победа, на враги веры ради. Сего трепещут сопротивныя силы: сей бысть верным спасение, и Павлу похвала. Слава, и ныне, Крестобогородичен: Твое предстательство имуще, Пречистая, и Твоими молитвами лютых избавляеми, крестом Сына Твоего везде соблюдаеми, по долгу Тя вси благочестно величаем. По 6-й песни мученичен: Страдания похвалою, и венечною почестию, славныя страстотерпцы, одеяшеся Тобою, Господи: терпением бо ран беззаконных победиша, и силою божественною с небесе победу прияша. Тех молитвами даруй нам, Боже, велию Твою милость. Глас 2 В понедельник на утрени, по 1-м стихословии седальны умилительны: Яко волны морския восташа на мя беззакония моя, яко кораблец в пучине аз един обуреваюся от прегрешений многих: но во благоутишное пристанище настави мя, Господи, покаянием, и спаси мя. Стих: Господи, да не яростию Твоею обличиши мене, ниже гневом Твоим накажеши мене. Аз есмь древо неплодное, Господи, умиления плода не нося всячески: и поселения боюся, и огня онаго устрашаюся негасимаго. Темже Тя молю, прежде оныя нужды обрати, и спаси мя. Слава, и ныне, Богородичен: Милосердия сущи источник, милости сподоби нас, Богородице Всепетая, призри на люди согрешившия, яви яко присно силу Твою: на Тя бо уповающе, радуйся, вопием Ти, якоже иногда Гавриил, безплотных Архистратиг.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Тогда рече къ ней Господь: «Послушай, Пресвятая Богородице, Владычице, – нсть того человка, иже не молить имени твоего; азъ же не оставляю тхъ то ни на небеси, ни на земли». И рече Пресвятая Богородица: «Гд есть Моиси пророкъ, гд ли суть вси пророцы, и вы, отци, иже грха не сотвористе николиже; гд ли Павелъ возлюбленикъ божий; гд есть недля, похвала христьянская; гд ли есть сила честнаго креста, иже Адама и Евгу отъ клятвы избави?» Тогда Михаилъ архистратигъ и вси ангели рекоша: «Помилуй, Владыко, гршныя». Тогда Моиси возопи, глаголя: «Помилуй, Владыко, яко азъ законъ твой дахъ имъ». Тогда Иоаннъ возопи, глаголя: «Помилуй, Владыко, азъ Евангелие твое проповдахъ имъ». Тогда Павелъ возопи, глаголя: «Помилуй, Господи Владыко, яко азъ епистолья твоя принесохъ церквамъ». И рече Господь Бог: «Послушайте вси вы: аще по Евангелию моему или по закону моему, и аще есть по евангельскому проповданию, еже проповдаше Иоаннъ, епистольямъ, яже принесъ Павелъ, то тако судъ приимутъ, – имеши чсо ради рещи ангели, толико “Помилуй Господи – праведны еси”». И рече Пресвятая Богородица: «Помилуй, Владыко, гршныя, яко ти Евангелие прияша и законъ твой сохраниша». Тогда рече къ ней Господь: «Послушай, Пресвятая, аще кто тхъ сотвори зло, но не каются ни отъ работы, да добр глаголеши, яко закону твоему поучишася, и паки сотвориша злое, егда не отдаша злаго, азъ что да реку, яко есть речено, подасть тмъ противу злоб ихъ». Тогда вси святии, слышавше Владыку глаголюще, не смша что отвщати. И видвше Пресвятая, яко вси не успша ничтоже и Господь святыхъ не послуша, но удаляетъ милость свою отъ гршникъ, и рече Пресвятая: «Гд есть архистратигъ Гаврилъ, иже возвсти мн, – радуися, якоже преже всхъ вкъ внемляше Отца, – и нын на гршники не призираеть; гд есть велики, иже градъ носить на верс своемь и на единой земли, за неприязнена дла человческая искаляна бысть земля, – и посла Господь Богъ Сына Своего и утверди плодъ земьныи; гд суть служители престолу, гд есть Иоаннъ Богословець? почто не явистеся съ нами на мольбу Владыц за крестьяныя гршники? Не видите ли мене плачющуся за гршныя? Приидте вси ангели и сущии на небесхъ; приидте вси праведнии, яже Господь оправди, и вамо дано есть молитися за гршныя.

http://azbyka.ru/otechnik/Istorija_Tserk...

   001    002    003    004    005    006    007    008   009     010