Благодать Божия действует в чудесех, преславно являемых от святаго образа Твоего, Преблагословенная Богородице Дево, еюже и наши души просвети, мрак греховный разгоняя сиянием Солнца Правды Христа, да во свете повелений Его богоугодно житие сие временное поживем во всяком благочестии и чистоте, и сподобимся блаженство вечное получити и со избранными пети Богу: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Твоя чудеса, Богородице, проповедуем милости Твоя, прославляем щедроты Твоя неисчетныя и, припадая к чудотворней иконе Твоей, молим Ти ся с верою и любовию: буди нам Путеводительница Благая к светлому граду Иерусалиму Небесному, да узрим Тя с высоты славы Твоея Божественныя на нас милостивно взирающую и вкупе со святыми воспоем Ти сице: Радуйся, радосте наша пресвятая. Радуйся, Царице наша преблагая. Радуйся, усыновившая нас при Кресте Сына Твоего и Бога. Радуйся, матернюю любовь к нам являющая. Радуйся, во благих желания наша дивно исполняющая. Радуйся, скоропослушливая к смиренным молитвам. Радуйся, покровом Твоим святым нас покрывающая. Радуйся, ризою Твоею честною благонадежно нас защищающая. Радуйся, в час кончины нашея всесильная нам Помощнице. Радуйся, в мытарствах воздушных державная нам Заступнице. Радуйся, телес наших безмездное врачевание. Радуйся, душ наших спасение. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование. Кондак 13 О Всепетая Мати, Царице Всемилостивая Дево Богородице Одигитрие! Приими малое сие моление наше и принеси е Сыну Твоему и Богу нашему, матерне умоляя Его благость, да помилует нас, грешных и недостойных, и Твоего ради всесильнаго ходатайства избавит нас мучения вечнаго, сподобит Царствие Небесное получити и тамо со Ангелы воспевати Богу: Аллилуиа. [Сей кондак глаголется трижды.] [Далее повторяем 1е икос и кондак:] Икос 1 Архангельский глас вопием Ти, Чистая: радуйся, Благодатная Одигитрие Марие, и радости духовныя исполни нас, да благоговейною душею и чистым сердцем принесем Ти, рождшей миру Спасителя Христа Бога нашего, глаголы сия: Радуйся, Бога Отца благоволением осененная.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Кондак 9 Вси вернии с радостию и утешением видят образ Твой святый, на немже умиленно взираеши на Богомладенца Христа, сего ради молим Тя, Всеблагая, яко Матерь вся содержащаго в деснице Своей Владыки: Воззри и на нас скоромилостиво и умоли Господа, да помилует нас, недостойных. Научи нас, Владычице, молитися Ему благоприятно и неосужденно пети Ему нескверными усты и чистым сердцем ангельскую песнь: Аллилуиа. Икос 9 Витийство наше песенное не довлеет к прославлению многих Твоих чудес, Богородице Одигитрие, ихже от святыя иконы Твоея явила еси и присно являеши верным; обаче Ты, яко воистину Благая Мати, веру и усердие наше приими; веси бо и любовь к Тебе нашу еюже сердца наша пламенеют, и милостиво услыши сия в простоте составленныя похвалы: Радуйся, обрадованная Приснодево; радуйся, Невесто Неневестная. Радуйся, селение Бога Слова; радуйся, обитель Святейшаго святых. Радуйся, с Сыном Царем небес вечно царствующая; радуйся, Матернее дерзновение к Нему имеющая. Радуйся, молитвам верных милостиво внемлющая; радуйся, любящим Тя любовию Твоею божественною воздающая. Радуйся, Сиона горняго украшение; радуйся, мира дольняго защищение. Радуйся, граде спасения нашего притекания; радуйся, горо святая, сошествием Божиим прославленная. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование. Кондак 10 Спаси нас, Владычице, от погибели вечныя Матерним предстательством Твоим ко Христу Богу и сподоби нас узрети Тя в час кончины нашея, от руки лютаго миродержителя душу нашу соблюдающую; да помощию Твоею святою избегнем его сетей и сподобимся Царствие Небесное получити и в радости вечней воспевати Человеколюбцу Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси девам, Богородице Дево, и всем ревнителем девства и чистоты усердная Помощнице. Молим Тя, Пречистая, очисти наша сердца от всякия скверны греховныя и украси души наша целомудрием и чистотою; да невредимы пребудем от всех искушений мира, плоти и диавола и сподобимся достойно возглашати Тебе песни таковыя: Радуйся, добрая Младопитательнице девам; радуйся, благосердая Попечительнице сирот. Радуйся, тихое прибежище обуреваемых страстьми; радуйся, надежное пристанище смущаемых искушениями. Радуйся, Мздовоздаятельнице подвижников целомудрия; радуйся, Споборнице борющихся со враги невидимыми. Радуйся, милостивая Посетительнице неповинно осужденных; радуйся, благая Утешительнице напрасно оклеветанных. Радуйся, божественная Свободительнице сущих в плену и изгнании; радуйся, Всемощная Покровительнице труждающихся и обремененных Радуйся, Судии Праведнаго умоление; радуйся, грешных с Богом примирение. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Советский сапер на Большой Советской улице в освобожденном Смоленске. Сентябрь 1943 г. 25 сентября 1943 года вместе с передовыми частями армии Западного фронта в родной Смоленск вошел поэт-фронтовик А.Т. Твардовский: «Первым было впечатление, будто город горел все эти два года. Кварталы заволокло дымом, едкая пыль от взорванных зданий стояла в воздухе». Поэт Александр Твардовский на пепелище родного дома на хуторе Загорье Смоленской области Житель Смоленска А.П. Хомич, свидетель и участник борьбы за Смоленск, вспоминает о первом дне освобожденного города: «Если бы вы видели Смоленск 25 сентября 1943 года, в день его освобождения! Передвигаться по городу было невозможно: всё горело, рвалось, грохотало. На этом самом месте вместо сада – штабеля дров, трупы людей и лошадей. Там, где до войны был льнокомбинат, стояли ряды виселиц. На каждой по нескольку повешенных… Полуразрушенные дома просвечивали выбоинами окон и казались черепами с пустыми глазницами. В дымящихся развалинах люди не узнавали своих домов. Только зубчатые стены Кремля говорили, что это он, наш Смоленск. Обо всем этом вспоминать тяжело, но и забывать ничего нельзя» . Панорама разрушенного Смоленска после отступления фашистских войск В том же сентябре 1943 года в Смоленском Успенском соборе пустующее место древней иконы занял ее старинный список, сделанный еще в 1535 году, – чудотворный образ Надвратной иконы Божией Матери Одигитрии. ПАМЯТЬ О ВОЙНЕ После войны Смоленск отстроился заново и трепетно хранит память о своих защитниках, которые стоят на его площадях и в парках, отлитые в бронзе, высеченные в граните… Памятник партизану, Герою Советского Союза Владимиру Куриленко (1924–1942). Смоленск В самом центре города у крепостной стены расположен сквер, в котором соединилась благодарная память потомков о защитниках Родины – воинах двух Отечественных войн: 1812 и 1941–1945 годов. Он так и называется – Сквер Памяти героев. Это единство делает смоленский мемориал уникальным. Такого нет даже в Москве, хотя смоленский мемориал Великой Отечественной войны во многом подобен московскому: крепостная стена из кроваво-красного кирпича, Вечный огонь, обелиски городов-героев…

http://pravoslavie.ru/156238.html

Кондак 7 Хотящи даровати граду Москве причастие благодати от святыя иконы Твоея, Владычице Всемилостивая, благоволила еси принести икону Твою от Смоленска в Москву, да тамо пребывающи, чудесы многими прославится. Егда же, по умолению жителей Смоленска, возращашеся образ Твой святый в град их, на месте прохождения иконы Твоея Одигитрии обитель дев во имя Твое сооружена бысть; в нейже, под осенением чудотворныя иконы Твоея, с верою и любовию воспеваем немолчную песнь Богу: Аллилуиа. Икос 7 Новосозданная обитель инокинь во граде Москве благоговейно чествует святое подобие чудотворныя иконы Твоея Одигитрии, милости неизреченныя источающее верным, еяже осенением люди православныя благодатно утешаеши и в подвигах поста и молитвы утверждаеши, подвизающи их немолчно воспевати Матерния Твоя щедроты и благодарно взывати Тебе: Радуйся, Богом возлюбленная Царице; радуйся, Бога возлюбившая Владычице. Радуйся, едина Благословенная в женах; радуйся, небесных радование. Радуйся, земных заступление; радуйся, демонов посрамление. Радуйся, ада попрание; радуйся, укрепленная силою Господа сил. Радуйся, облеченная властию Царицы неба и земли; радуйся, воинствующих на плоть целомудрием благая Помощнице. Радуйся, подвизающихся в посте и безмолвии милостивая Утешительнице. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование. Кондак 8 Странствие земное многоскорбное и многомятежное услаждаеши нам Матерним Твоим о нас попечением, Богородице, и во дни скорбных обстояний помощь святую являеши нам во спасение. Памятуем и исповедуем, Владычице, Твое заступление, егда галлы страну Российскую разориша и град Москву плениша, Ты икону Свою святую Одигитрию от Смоленска в полцы воинства Российскаго благоволила еси принести и тем вои православныя воодушевила еси, славную победу им дарова предстательством Твоим к Сыну Твоему и Богу, Емуже поем: Аллилуиа. Икос 8 Вся милости и щедрот преисполненная, Всеблагая Мати Божия, воинству православнороссийскому помощь и одоление на враги преславно даровала еси. Галлы с безчестием от Отечества нашего отгнала еси, и егда не бе нам уже спасения надежды, яко и наш град пленен и разорен бысть, победою дивною нас увенчала еси. Всегда памятуя таковое Твое заступление, хвалебно Тебе вопием: Радуйся, страну нашу Российскую от нашествия иноплеменных предивно избавившая; радуйся, гордых силою Своею со стыдом вспять возвратившая. Радуйся, иноверных ратей Всесильная Победительнице; радуйся, православнаго воинства Державная Пособнице. Радуйся, иконою Твоею святою с воинами российскими милостивно пребывавшая; радуйся, чудотворным образом Твоим полки их освящавшая. Радуйся, изнемогающих силою свыше укрепляющая; радуйся, безпомощным помощь Твою святую подающая. Радуйся, обидимых правосудная Заступнице; радуйся, ненадежных надеждо. Радуйся, печальных отрадо. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Связь с эфиром СМС: с мобильного телефона пошлите на короткий номер 5522 слово ВЕРА и через пробел вопрос, который хотите задать. Звонок в студию во время прямого эфира: 8 495 959-59-39. Звонок в студию: 8 495 950-63-56. Написать письмо: info@radonezh.ru play_arrow pause mute max volume play stop repeat Радио Радонеж Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin . 10 августа – память иконы Пресвятой Богородицы Одигитрии Смоленской. Беседа В. Саулкина 09.08.2018 22:16 Виктор Саулкин Смо­лен­ская ико­на Бо­жи­ей Ма­те­ри, име­ну­е­мая «Оди­гит­рия», что зна­чит «Пу­те­во­ди­тель­ни­ца», по Цер­ков­но­му пре­да­нию, бы­ла на­пи­са­на свя­тым еван­ге­ли­стом Лу­кой во вре­мя зем­ной жиз­ни Пре­свя­той Бо­го­ро­ди­цы. Свя­ти­тель Ди­мит­рий Ро­стов­ский пред­по­ла­га­ет, что этот об­раз был на­пи­сан по прось­бе ан­тио­хий­ско­го пра­ви­те­ля Фе­о­фи­ла. Из Ан­тио­хии свя­ты­ня бы­ла пе­ре­не­се­на в Иеру­са­лим, а от­ту­да им­пе­ра­три­ца Ев­до­кия, су­пру­га Ар­ка­дия, пе­ре­да­ла ее в Кон­стан­ти­но­поль Пульхе­рии, сест­ре им­пе­ра­то­ра, ко­то­рая по­ста­ви­ла свя­тую ико­ну во Влахерн­ском хра­ме. Гре­че­ский им­пе­ра­тор Кон­стан­тин IX Мо­но­мах (1042–1054), вы­да­вая в 1046 го­ду свою дочь Ан­ну за кня­зя Все­во­ло­да Яро­сла­ви­ча, сы­на Яро­сла­ва Муд­ро­го, бла­го­сло­вил ее в путь этой ико­ной. По­сле смер­ти кня­зя Все­во­ло­да ико­на пе­ре­шла к его сы­ну Вла­ди­ми­ру Мо­но­ма­ху, ко­то­рый пе­ре­нес ее в на­ча­ле XII ве­ка в Смо­лен­скую со­бор­ную цер­ковь в честь Успе­ния Пре­свя­той Бо­го­ро­ди­цы. С то­го вре­ме­ни ико­на по­лу­чи­ла на­зва­ние Оди­гит­рия Смо­лен­ская. Дорогие братья и сестры! Мы существуем исключительно на ваши пожертвования. Поддержите нас! Перевод картой: Другие способы платежа:       Версия для печати Добавить комментарий Электронное периодическое издание «Радонеж.ру» Свидетельство о регистрации от 12.02.2009 Эл ФС 77-35297 выдано Федеральной службой по надзору в сфере связи и массовых коммуникаций. Копирование материалов сайта возможно только с указанием адреса источника 2016 © «Радонеж.ру» Адрес: 115326, г. Москва, ул. Пятницкая, д. 25 Тел.: (495) 772 79 61, тел./факс: (495) 959 44 45 E-mail: info@radonezh.ru Дорогие братья и сестры, радио и газета «Радонеж» существуют исключительно благодаря вашей поддержке! Помощь

http://radonezh.ru/radio/2018/08/09/22-1...

Вместе с тем последование Смоленской иконе Божией Матери имеет свое лицо, в песнопениях широко представлены мотивы различных богородичных праздников. Так, в стихирах на стиховне взяты идеи Покрова Божией Матери, причем 1-я стихира не заимствована из службы Покрова. В литийных стихирах звучат идеи Благовещения; в тех и других употребляются выражения из акафиста с частым упоминанием обращения к Божией Матери “радуйся”. Это последнее обстоятельство дало Ф. Г. Спасскому основание предполагать, что стихиры, напоминающие структуру канона Одигитрии, могли принадлежать также творчеству монаха Игнатия 94 . Несомненно оригинальными представляются строки седальнов, когда в первом из них предлагается “христоименитым соборам” приступить “припадающе Божия Матери образу” 95 , а во втором говорится о радости верных, которые должны “ликов­ствовать”… “видяще многоименно сияющия праздники Божия Матери” 96 . Это очень образное, почти живописное изображение того, что имело место на Руси — многоименные храмы и отсюда — многоименные праздники Божией Матери — по всему необъятному пространству земли русской. Стихиры на Господи, воззвах отличаются краткостью и выразительностью. “Златая кадильнице”, поется в первой из них, “ручко и жезле, и светильниче светозарный: свитче божественный, в немже перстом Божиим написася Слово, спаси нас Тебе величающих” 97 . Пустынные иноки, разлучаясь со своей обителью, где имелся престол Одигитрии, со слезами вспоминали пение этой стихиры. Златая кадильнице было для них выражением всех их иноческих упований, утешения и радости 98 . Канон Одигитрии творения монаха Игнатия сообщает всей службе Смоленской Богоматери состояние крепкого и верного празднования, которое не убывает от первой до последней песни. “Радостно, Чистая, ныне наставшее хваление приношаю радуяся”, восклицает творец канона в первой песни. “И тихим гласом, Одигитрие, вопию Ти: радуйся, и исполни мя разума пети начинающа” 99 . Эта радость будет содержаться на протяжении всего канона и закончится в 9-й песни следующим восклицанием: “Радуйся, тайных цветов прекрасный сущий раю радуйся, Отроковице, радуйся Одигитрие, всемирное чудо и слышание” 100 .

http://pravmir.ru/russkoe-pesnotvorchest...

Устьнедумская Одлгитрия 285 28 июл. Устюженская Смоленская 286 28 июл. Устюжская Благовещение 8 июл. 251–252. Уткинская . – См. Тамбовская. Утоли моя печали 25 янв. 56–57, 1475, 1481, 1504, 1515, 1519. Утешительница (в г. Арта, в Эпире). Фалковичская 287 15 авг. Фанеромени или Явленная 288 13 июл. Филафет или Филарет, т. е. Правдолюбие 289 15 авг. Филермская 12 окт. 28. Флоренская Благовещение (во Флоренции, в Италии) 17 снт. Флорешти 290 . Флорищевская Владимирская 21 мая. 1427. Флорищевская Успение 15 авг. 1427. Хахульская 15 авг. 1451. Хиленская (явившаяся 2 авг., 192 г.) 2 авг. Хлебейная . – См. Запечная. Холмская 291 8 снт. Хрисафитисса (в Монемвасии, в Морее). Хрисокелария 292 . Христофорова Одигитрия 293 28 июл. Хутынская. Царевококшайская – См. Мироносицкая. Цареградская 25 апр. 1524. Цареградская (другая) 17 снт. 1524. Царь царем или «Предста Царица» 294 Цесарская 295 9 апр. Цесарская-Боровская или Усвятская 296 30 мая. Цивильская Тихвинская 20 июн. 237. Цикланская 297 15 авг. Целительница 18 снт. 1498. Ченстоховская 6 мрт. 1556. Черниговская Гефсиманская 1 снт. 1496. Черниговская . – См. Елецкая Черниговская. Черниговская Ильинская. – См. Ильинская. Черногорская . – См. Красногорская. Честнокрестная 298 14 снт. Чиригиотисса . – См. Миртидийская. Чирская . – См. Псковская Чирская. Численская 299 30 окт. Чистительная 300 20 апр. Чудесно изобразившаяся Молдавская 301 12 июл. Чупаховская Казанская 8 июл. 254. Чухломская . – См. Галичская. Шестоковская или Шелтомежская 302 6 мрт. Шкаплерная . – См. Городищенская. Шмырковская (в приходской Михаило-Архангельской церкви с. Шмырки, Староконстантиновского y., Волын. губ.). Шуйская Смоленская. – См. Смоленская. Экономисса или Домостроительница 303 5 июл. Югская Смоленская – См. Смоленская. Явление пономарю Георгию . – См. Беседная. Явление пр. Сергию 25 снт. 1491. Явление пр. Серафиму 2 янв. 8–11. Явленная . – См. Фанеромени. Якобштадтская . 1526. Якобороская (по изображению имеющая сходство с Иверской). Ярморковая . – См. Густынская.

http://azbyka.ru/otechnik/Sergej_Bulgako...

Живем мы с подружием моим, женой моей Богоданной, что называется душа в душу, в полном смысле Евангельского слова так, что мы не двое, а одна плоть. Великая эта милость Божия, нам дарованная свыше, по глубокой и убежденной нашей вере в таинство брака, к которому мы оба в свое время приступали со страхом и трепетом. И вот в июне 1910 г. жена моя заболела какой-то странной болезнью, которой ни фельдшер оптинский, ни приглашенный врач определить не могли: утром почти здорова, а как вечер— так и до 40 температуры. И так и неделя, и другая, и третья! Вижу, тает на моих глазах моя радость, тает, как восковая свечечка и вот-вот вспыхнет в последний раз и погаснет. И великой, безмерно великой тоскою и скорбью исполнилось тогда мое сиротеющее сердце, и пал я ниц пред иконой Божией Матери Одигитрии Смоленской, что стояла в углу моего кабинета, и плакал я перед Ней, и ужасался и тосковал и говорил Ей, как живой: «Матушка Царица моя Преблагословенная Богородица! Ты, верую, дала жену ангела моего, Ты же и сохрани мне ее, а я Тебе за то обет даю не курить больше никогда. Обет даю, но знаю, что своими силами исполнить его не могу, а не исполнить — грех великий, так Ты Сама мне помоги!» — Так было это часов около десяти вечера. Помолившись и несколько успокоившись, подошел к постели жены. Спит, дыхание тихое, ровное. Дотронулся до лба: лоб влажный, но не горячий — крепко спит моя голубушка нежная. Слава Богу, слава Пречистой! На утро температура 36,5°, вечером 36,4° и через день встала, как и не болела. А я забыл, что курил, как не курил никогда, а курил я ровно тридцать лет и три года, и весь организм мой был так пропитан проклятым табачищем, что я без него жить не мог не только дня, но и минуты. Это ли не чудо Одигитрии? Между тем счастливая жизнь в Оптиной Пустыни подходила к концу. Грех молодости Сергея Александровича всплыл снова на поверхность и был причиной его изгнания из Оптиной Пустыни. Произошло это так: гжа Володимирова вскоре после свадьбы Нилусов овдовела и раздала всё свое богатство своим детям, с тем, что они будут выдавать ей пенсию. Но ее зятья с быстротой молнии пропустили до нитки всё ими полученное, и старуха стала нищей. Она попробовала поселиться у своей сестры, но та ее так пилила за легкомыслие и ошибки, что терпеть было невозможно. Она обратилась к Нилусу, умоляя взять ее к себе. Елена Александровна пошла к старцу, о. Варсонофию, спросить, что делать? Старец предупредил, что если она примет Наталию Афанасьевну, то с этим будут связаны скорби, но не запретил принять ее к себе. Жалость и мысль, что она причинила ей горе, взяли верх, и Елена Александровна приняла к себе гжу Володимирову. Последняя в это время достигла уже глубокой старости и ходила, переваливаясь, нетвердыми шагами. Сначала она питала вражду к Елене Александровне, затем это сменилось совершенно обратным отношением: Елена Александровна победила ее предубеждения своей ангельской добротой и вниманием к ней.

http://azbyka.ru/fiction/polnoe-sobranie...

Радуйся, Церкви Христовой боголепное украшение. Радуйся, любящих Тя присное радование. Радуйся, Утолительнице печалей. Радуйся, болящих исцеление. Радуйся, унывающих в скорбех ободрение. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование. Кондак 6 Проповедует страна Русская милости и чудеса Твоя, Пречистая Дево Богородице, и град Смоленск светло красуется, имея чудотворную икону Твою, всякия болезни исцеляющую и недужным здравие подающую. Сего ради со благоговением почитаем многоцелебный образ Твой, Госпоже Всеблагая, и покланяющеся ему, яко залогу Твоего к нам благоволения, вопием Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсияла еси в стране Русстей лучами Божественных чудес от святыя иконы Твоея исходящими, Пречистая Владычице, к нейже от лет древних отцы наши прихождаше в скорбех и болезнех и нетщетны отхождаше. Имже вслед и мы к Тебе приходяще и, с любовию благоговейно лобызая образ Твой чудотворный, молимся Тебе: утоли печали наша, уврачуй недуги наша, да зовем Ти: Радуйся, жезле старости. Радуйся, вдовиц заступление. Радуйся, сирот призрение. Радуйся, младенцев воспитание. Радуйся, нищих снабдение. Радуйся, пленных свобождение. Радуйся, скорбящих утешение. Радуйся, столпе и утверждение девства. Радуйся, иноков Покровительнице. Радуйся, инокинь Наставнице. Радуйся, постников укрепление. Радуйся, в подвиге девства подвизающихся вспоможение. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование. Кондак 7 Хотя даровати граду Москве причастие благодати от святыя иконы Твоея, Владычице Всемилостивая, благоволила еси принести икону Твою от Смоленска в Москву, да тамо пребывая, чудесы многими прославится. Егда же, по умолению жителей Смоленска, возвращашеся образ Твой святый в град их, на месте прохождения иконы Твоея Одигитрии обитель дев во имя Твое сооружена бысть, в нейже под осенением чудотворныя иконы Твоея с верою и любовию воспеваем немолчную песнь Богу: Аллилуиа. Икос 7 Новосозданная обитель инокинь во граде Москве благоговейно чествует святое подобие чудотворныя иконы Твоея Одигитрии, милости неизреченныя источающей верным, еяже осенением люди православныя благодатно утешаеши и в подвигах поста и молитвы утверждаеши, подвизая их немолчно воспевати матерния Твоя щедроты и благодарно взывати Тебе:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, девства столпе. Радуйся, смирения глубино. Радуйся, облеченная в солнце. Радуйся, сияющая Божественною славою. Радуйся, Мати Света Невечерняго. Радуйся, раю сладости небесныя. Радуйся, вертограде Христов благоуханный. Радуйся, одре Царя Великаго. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование. Кондак 3 Силою Божиею чудеса предивныя совершахуся от иконы Твоея, Богомати Владычице, егда принесена бысть в Царьград и в преславнем Влахернстем храме поставлена: слепыя просвещаше, всяк недуг в людех врачеваше благодатию Твоею, Богородице, да вси зовем прославльшему Тя Богу: Аллилуиа. Икос 3 Имеяше Тя Царьград Заступницу Державную, Богородице Дево, и во дни нападения на него врагов сильных и бранеискусных, помощь Твою многочудную от святыя иконы Твоея Одигитрии получаше. Темже молимся Тебе, Всеблагая, якоже древле град оный многажды от погибели спасла еси, тако и нас, смиренных, спаси от погибели вечныя матерним предстательством Твоим ко Христу Богу, да благодарно зовем Ти: Радуйся, Царьграда крепкое ограждение. Радуйся, Влахернскаго храма благодатное сокровище. Радуйся, нечестивых ратей одоление. Радуйся, врагов Православия посрамление. Радуйся, чад Христовых Предводительнице к победам. Радуйся, Помощнице скорая в бедах к Тебе притекающих. Радуйся, Заступнице усердная молитвенно Тя призывающих. Радуйся, богомудрых святителей Споспешнице во благовестии Христовом. Радуйся, похвало жен и дев славо. Радуйся, столпе огненный, зной страстей умеряющий. Радуйся, столпе облачный, мрак грехов разгоняющий. Радуйся, Марие, Мати Христа Бога нашего. Радуйся, Богородице Одигитрие, христиан упование. Кондак 4 Бурею морскою корабли прегордаго Кагана, град Твой пленити восхотевшаго, сокрушила еси, Владычице, и победу над ним людем христоименитым даровала еси от святыя иконы Твоея Одигитрии, лучи света небеснаго испуская и вои православныя ими просвещая, да вси уведят, яко Ты еси воистину Воевода державная Царьграда и прославят милости Твоя и чудеса, воспевая Спасителю Богу: Аллилуиа. Икос 4

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

   001   002     003    004    005    006    007    008    009    010