Небоземну истину да прво Господ заволео нас, а да смо ми позвани да на ту одговоримо животом, посведочили су наши свети преци, показавши нам да се у у оваквом свету, битка за Царство небеско. Утврдили су нас у вери да се подвигом улази у вечни живот и да, уколико на начин животу, нема на Царство небеско и царство само творевина Царство, Промисла и нашега Другим речима, ми у живимо, царство Царством небеским, тако да се истовремено боримо за правду и за Царство док нам се све остало, по речима Христовим, додати (Мт 6, 33; Лк 12, 31) у овом свету и у овом времену. се за правду и за Царство и царство Царством небеским, позвани смо да посебну бригу покажемо према и сестрама на Косову и Свакодневно слушамо о „напретку и друштва“ и о бризи за права“. док ми, као и народи нас имамо право на различите животне изборе, на Косову и чак и основно право на живот човека. Зато сматрамо да од битних предуслова за проблема на Косову и друштва заснованог на владавини права, у коме различитог порекла могу да живе у миру, уз пуну заштиту и верског, културног и народног идентитета. Говорити о проблема на Косову и без ових предуслова значило би прихватити ратно и поратно етничко и отимачину као свршен чин и одбацити све вредности на бар начелно, почива Европа, али и читав свет. Ми тражимо од основних начела: „Све што да чине вама чините и ви (Мт 7, 12). Све што захтевамо за нашу и сестре на Косову и спремни смо да пружимо и пружамо и свим народима живе или на Косову и или у другим Републике Али та слобода за српски народ и за све друге у држави Косово! То наших дана: варварско српског народа на Косову и у намирницâ, лекова и других ствари неопходних за живот злогласних „такси”, сталне и много шта друго, а такозване косовске у и коначног изгона свих Срба, како оних од Ибра тако и оних северно од те српске реке. Поново истичемо да за нас Косова и осталог, опстанка нашег народа, свештенства, монаштва и, нарочито, наших древних без не бисмо били оно што Наше нису само споменици смисао првенствено као места нашег народа, и то не само оног са Косова и и из свих и света где Срби живе. У нади да нам радост Богомладенца да пут и из коме узрок грех (Рим 7, 20), нашу и сестре на Косову и у напорима да опстану и остану на речима Христос следбеницима кроз векове: „Не се, мало стадо!“ (Лк 12, 32). све што од Бога свет; и ово победа победи свет – вера ваша“ (1 5, 4).

http://pravoslavie.ru/118403.html

Поэтому деятельность Духа Св. не была бы возможна без Сына Божия и как бы обусловлена Им. С другой стороны Сам Бог Отец пребывает в Сыне в Духе Святом (Де., X, 38). Имея в Себе Духа Отца, Христос может даровать Его людям. «Быв вознесен десницею Божиею и приняв от Отца обетование Св. Духа, Он излил то, что вы ныне видите и слышите», говорит ап. Петр в самый день Пятидесятницы (Де., И, 33)… Ниспослание Св. Духа Сыном Божиим от Отца не означает Его отдаления от Них или того, что Он Им не равнобожественен. Дух Св. во всем подобен другим Ипостасям; действия Его в Церкви подобны действиям Сына Божия, хотя и имеют свой особенный образ и назначение. Бог един и неразделен. Поэтому явления Св. Духа неотделимы от Сына Божия и Бога Отца, как и явления Сына Божия неотделимы от Отца и Св. Духа. Сын Божий рождается, как человек, Св. Духом и крестится Духом во Иордане. Свой духовный и крестный подвиг Христос совершает также силою Св. Духа (Мт., IV, 1; Евр., IX, 14). Христос был Помазанником, т. е. Тем, Кто во всей Своей жизни был исполнен Св. Духом (Лк, IV, 14; Ио., III, 34, 35). Духом Св. Он изгоняет бесов (Мт., XII, 28). Подобное же значение Св. Дух должен иметь и в нашей жизни: и мы возрождаемся от Духа, и наш подвиг может совершаться только с помощью Божией, и мы должны иметь «помазание Духа» и побеждать диавола и всякое зло Духом Божиим… Христиане, как рожденные от Духа, должны быть духовны (Ио., III, 6) и стать источниками духовности для других: Сам Дух Св. как бы протекает сквозь человеческие души, от одного христианина к другому (VII, 37–39). Дух Св. открывается в христианах как Дух святости, любви, мира и радости, как начало духовной власти (Ио., XX, 22), как Дух молитвы (Иуда, 20). Дух Св. есть «Дух благодати» (Евр., X, 29), т. е. духовных дарований, которые даются нам непосредственным явлением и действием в нас Св. Духа. Одна из главных тем послания к Римлянам и Галатам есть благодатная жизнь, которую апостол противопоставляет жизни по закону. Благодатная жизнь есть жизнь в постоянном богообщении, богосозерцании, жизнь в любви и истине Божьей (Еф., VI, 24; Кол., I, 6). Благодатная жизнь есть жизнь в духовной реальности, открытой Богу и проникнутой Его Духом, а жизнь по закону есть простое исполнение правил поведения из послушания заповедям или ради доброй репутации в мире. «Соединяющийся с Господом есть един дух с Господом» (I Кор., VI, 17) и храм Св. Духа. Дух Божий в благодати живет и трудится вместе с человеком (I Кор., XV, 10; II Кор., I, 12). «Бог производит в нас и хотение и действия по Своему благоволению» (Фил., II, 13). Христианин может «стоять» в благодатной жизни (I Пет., V, 12), возрастать в ней (II Пет., III, 18), соучаствовать в ней с другими (Фил., I, 7) или строить общую благодатную жизнь (Еф., III, 2). И благовестив «неисследимого богатства Христова» есть благодатная деятельность (7–8).

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=120...

С образом И. в НЗ, как правило, связываются эсхатологические и мессианские ожидания. Иисус и Его ученики в Мк 9. 11-13 и Мф 17. 10-12 свидетельствуют о распространении этих ожиданий (основанных на Мал 4. 5) в среде законоучителей в новозаветное время. Иисус упоминает о явлении И. перед приходом Мессии и добавляет, что это уже совершилось (Мк 9. 13), указывая на Иоанна Предтечу (Мф 11. 14 и 17. 12-13). Фарисеи и священники спрашивают Иоанна Предтечу, не он ли есть И., однако Иоанн каждый раз отвечает отрицательно (Ин 1. 21, 25). Сам Иоанн обращается к Иисусу с вопросом, Он ли Мессия (Мф 11. 3 и пар. места). Однако для Иисуса и Его учеников Иоанн Предтеча является пришедшим И., который своим появлением свидетельствует о начале мессианской эры. В Лк 1.17 ангел возвещает отцу Иоанна Захарии, что его сын будет обладать «духом и силой Илии» и «возвратит сердца отцов детям», прямо цитируя слова из Мал 4. 6. Неоднократно Самого Иисуса Христа рассматривали в качестве И. Так, на вопрос, что о Нем думают люди, ученики Христа отвечают, что некоторые считают Его И. (Мф 16. 14; Мк 6. 15; 8. 28 и Лк 9. 8, 19). Сам Иисус вспоминает историю И. применительно к Своему служению только после того, как Его проповедь в Назарете не имела успеха. Он говорит, что «никакой пророк не принимается в своем отечестве», вот и И. не был послан ни к одной из вдов израильских, а был направлен в Сарепту (Лк 4. 25-26). В Мк 15. 34-36 и Мф 27. 46-49 слова Христа на кресте (текст из Пс 21. 2 (МТ 22. 22)) истолковываются слушателями как призыв к И., что дает им повод для насмешек. И. является вместе с Моисеем во время преображения Иисуса на горе (Мк 9. 2-7; Мф 17. 3-5 и Лк 9. 30-31). В новозаветную эпоху ВЗ определялся выражением «закон и пророки», символическим отражением к-рого выступают Моисей и И., наиболее ревностный борец за исполнение закона во время отпадения Израиля от единого Бога. Кроме того, в эллинистическом иудаизме существовали 2 традиции, связанные с мессианской эпохой. По одной, отраженной в ВЗ, этой эпохе должно предшествовать появление Моисея и И. (ср.: Мал 4. 5-6 об И. и Втор 18. 15-19 о Моисее). Представители 2-й традиции, типичной для эллинско-иудейской лит-ры (ср.: 1 Енох 90. 31; 3 Езд 6. 26 (в зап. традиции - 4 Езд), ср. также апокрифическое «Откровение Павла» - Apoc. Paul. 20. 51), видели провозвестников Мессии в И. и Енохе. Однако в евангельском рассказе Иисусу Христу как пришедшему Мессии являются именно И. и Моисей. Та же традиция, возможно, находит отражение в Откр 11. 3-6, где говорится о 2 «свидетелях», к-рых Бог посылает в конце времен. Они остаются неназванными, однако косвенно указано, что речь идет именно об И. и о Моисее (нек-рые отцы Церкви, впрочем, видели здесь указание не на Моисея, а на Еноха). В творениях отцов Церкви

http://pravenc.ru/text/389301.html

Однако, как и все переводы того времени, этот перевод сделан с греч. оригинала TR. Единственное отступление от него (Иак 3. 12) мотивировано содержательно и опирается на чтения Ватиканского и Александрийского кодексов. Кроме того, в перевод внесены в квадратных скобках все добавления, присутствующие в слав. тексте Елизаветинской Библии 1751 г. и в греч. рукописной традиции в том виде, как она была известна в нач. XIX в. Большинство из них отсутствует в TR (Мф 1. 11; 4. 6; 9. 7; Мк 1. 34; Лк 8. 15; 14. 24, 25; 22. 47, 52; Ин 19. 25; Деян 4. 25; 8. 39; 10. 48; 14. 18, 19, 25; 15. 4, 20, 34, 38; 18. 21; 20. 1; 24. 7; 26. 32; 28. 1; 1 Петр 2. 25; 3. 12; 1 Ин 3. 1; 4. 2; 5. 20; Иуд 14, 16, 19, 23; 2 Кор 13.13; Гал 4. 4; Кол 2. 1; 3. 25; 1 Тим 1. 10, 14; Евр 9. 14; 11. 31). Нек-рые известны по TR, но отсутствуют в Александрийском и реже Ватиканском кодексах (Мф 16. 20; Лк 10. 22; Деян 9. 5-6; 10. 6; 21. 8; 22. 26; 23. 9; Рим 8. 1; 11. 6; 14. 9; 1 Кор 10. 28; Гал 3. 1; Откр 1. 11). Следов., переводчики проделали работу по оценке греч. источников; квадратные скобки указывают на низкую, по их мнению, текстологическую значимость (достоверность) данного чтения. Др. рода добавления (они выделены курсивом) служат стилистическим целям, разъясняя переводимый оригинал. Особенно много подобных курсивов в переводе Посланий ап. Павла. Этот прием, вероятно, заимствован из англ. перевода Библии кор. Якова. Знакомство с англ. традицией отразилось также в интерпретации отдельных мест. Характерной особенностью перевода является гармонизация, т. е. приведение в согласие параллельных чтений из разных книг. Ср.: Мф 3.16 - «и Иоанн увидел Духа Божия» и Мк 1.10 - «увидел Иоанн разверзающиеся небеса», где имя Иоанна Крестителя вставлено в согласии с Ин 1. 32. Иногда такая гармонизация вызвана влиянием слав. текста. Ср. Мф 9. 7 - «И он встал, [взял одр свой] и пошел», заключенные в квадратные скобки слова заимствованы из слав. текста и восходят к Мк 2.12. В 1822 г. РБО опубликовало рус. перевод псалмов, выполненный с евр. оригинала гебраистом прот. Герасимом Павским . В предисловии Московский архиеп. Филарет (Дроздов) отмечал те изменения, к-рые содержит перевод LXX в сравнении с МТ. Как и в НЗ, в квадратных скобках приведены нек-рые добавления слав. текста.

http://pravenc.ru/text/209473.html

Уто настаде празник храма од Празник двадесет и петог новембра, а му било децембра. И сабра се код храма мноштво народа из околних градова. На празник и из племена Давидова, сродници и Тада првосвештеник отац Претечев, одабра дванаест безжених из племена Давидова, беше и свети човек праведан и стар, покупи жезле, и положи их у олтару да Покажи, Господе, човека за кога треба обручити - И кад свану, у храм свештеници са оних дванаест и да жезал процветао, и видеше како слете с неба голубица и стаде на жезал. И познаше да Богу да Дева буде поверена на А неки мисле да Пречиста Дева одлучно се за чистоту свога девичанства, и била веома тужна. Стога би од Бога посебно и савет: да не двоуми к сроднику и заручнику своме, човеку праведном, богоугодном и светом, не на телесни брачни живот, него на девичанства. - И пошто би свети узе Пречисту из руку првосвештеника и одведе из храма у дом, на чист и непорочан живот. И би свети привидни муж, у ствари целомудрени чувар девичанства, и девственичком животу, велике светости. У дому Пресвета продужи живети исто као и у храму Соломоновом, време у Светога Писма, у молитвама, посту и ручном раду. И беше дом као храм молитвени, из кога никуда не излажаше. Стално унутра седела, и ретко с ким говорила, сем са двема нам о томе Кедрин овако: У дому мужа свог живела са двема се и не И са двема разговарала никад без нарочите потребе, и то кратко. Док Пресвета Дева тако живела, у четврти месец, по сведочанству светога Евода, наступи час Бога Речи, час од памтивека час у имало почети наше И посла Бог од небеских духова, архангела Гаврила, са од века сакривеном и непознатом, да благовести необично Сина превазилази природу и сваки ум. О томе свети благовесник Лука пише овако: У шести месец посла Бог Гаврила (Лк. 1, 26). То беше шести месец од светог Претече. И благовестио он исти би послат да благовести Христово. То би у шести месец зато, да би шестомесечни Претеча у утроби могао заиграти од радости при доласку Послан би у град по имену Назарет (Лк. 1, 26). беше незнабожачка, иако делимично била у била незнабожачка, због чега се и назива у Светом Писму: незнабожачка (Мт. 4, 15). Ту су сматрали за и презирали као од грешних и неверних и због чега су они са прекором говорили: Зар Христос из и види да пророк не долази из 7, 41, 52). Исто тако они ни у шта нису рачунали и град Назарет; за он био мален и те се говорило: Из Назарета може ли бити што добро? 1, 47).

http://pravoslavie.ru/78481.html

13 Шунан Ул теге кешег: – улыды у! – тине. Ул улын уы м улы икенсее кеек к слмт булды. 14 фарисейар, ибтхананан сыып киттелр , айсаны лк ите тураында кш оролар.   Алланы айланан хемтсее   15 Был хата белгс, айса бынан сыып китте. Уны артынан кп халы эйре. Ул ауырыуары бтен д ауытыры. 16 мм улары ене кемлеге хаында йлн тыйы. 17 Был – Ишаыяпймбр аша йтелгндр млг ашын сн булды: 18 «Бына – Мин айлаан Хемтсем, Мине ерлем, йнемде ыуанысы. Мин Уны Рухым менн уарырмын, Ул Мине хкммд халытара илан итер. 19 Ул бхслшм, ысырма, урамдара Уны тауышын ис кем ишетм. 20 еллекте еег еткергнг тиклем, Ул сатнаан амышты ла ындырып тшрм, быып ятан филтне л ндерм. 21 Халытар уны исемен мт балар».   айса м Веельзевул   22 Шул ваыт айса янына ен эйлшкн, уыр м теле кешене алып килделр. айса уны ауытыры, шунан ул йлш м кр башланы. 23 Бтн ша атып, бер-береенн: – Дауыт Улы тгелме Ул? – тип ораштылар. 24 Лкин фарисейар быны ишетеп: – Был кеше ендре ендр башлыы Веельзевулды кс менн ген ыуып сыара, – тинелр. 25 айса, улары уйарын белеп: – Халы -ен аршы уышан р батшалы емерелер, шулай у кешелре бер-береен аршы торан р ала йки аил л тороп ала алма. 26 Иблис Иблисте ыуып сыара икн, тимк, -ен аршы уыша. Ул ваытта уны батшалыы нисек имен тороп ала алыр у? 27 гр Мин ендре Веельзевул кс менн ыуып сыарам икн, ее кешелр кемде кс менн ыуып сыара у? Шунлытан, халы булмауыыы улар ре кртер. 28 гр Мин Алла Рухы менн ендре ыуып сыарам икн, тимк, ег Алла Батшалыы килеп етте. 29 Берйе ксл кешене йн инеп, т уны бйлм, млктен талап сыа алырмы икн? Уны бйлгс кен йн талап сыыр. 30 Кем Мине менн тгел, шул Ми аршы. Кем Мине менн берг йыймай, шул таратып ташлай. 31 Шуа кр Мин ег йтм: кешелре бтн гонатары м кфр ре кисерелер, мм Алла Рухына арата кфр йте кисерелм. 32 м Улына аршы йтесе кисерелер, мм Изге Руха аршы йтесе херге заманда ла, килскт л кисерелм.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

36 Алла е ен сытымы ни? лл ег ген килдеме? 37 Кемдер бер ен пймбр йки рухи тип анай икн, мине яандарымды Раббы мере икнен таныын. 38 Кемдер танымай икн, ул е л танылмай. 39 Шулай итеп, имандаштар, пймбрлек итерг ынтылыы, мм бтн трл телд йле л тыймаы. 40 Лкин бтн нм л килешле булыра м тртип аланыра тейеш.   15   айсаны ленн терелее   1 Имандаштар, мин илан иткн, е абул иткн м мерегее нигеен йлнгн йнсл Хбре иегег тшрм. 2 йнсл Хбр рен мин взлгнс тотаы, уны менн отолороо, тотмааы – имана килееге юа булыр. 3 Мин ем аландары ег тапшырым. И миме, Изге Ямала яыланса, Мсих бее гонатарыбы сн лде м, 4 Изге Ямала яыланса, Ул ерлнде м снс кнд терелтелде, 5 т Кифаа, аа ун ике шкертен кренде. 6 Шунан бер к ваытта биш йн ашыу имандашына (улары кбее ле л ин, айы берре лде), 7 унан у Яуба м бтн илселрен кренде, 8 барыынан у, мин етлекмй тыуан бала кеек булам да, ми л кренде. 9 Дрн йткнд, мин илселре и кесее. Алла бермлеген эрлеклгнем сн илсе тип аталыра ла лайы тгелмен. 10 мм Алла мрхмте менн мин илсе булдым. Ул крткн мрхмт буша китмне, баша илселре ммен араанда ла тырышыбыра хемт иттем. Хйер, мин тгел, мине менн булан Алла мрхмте хемт итте. 11 Шулай итеп, минме, улармы, бе барыбы а бер к нмлре взлйбе, м е имана килдеге.   лелре терелее тураында   12 Мсих тураында, Ул ленн терелде, тип йтел икн, айы берреге, ленн тереле ю, тип нисек йлй ала у? 13 ленн тереле ю икн, Мсих т ленн терелмгн булып сыа. 14 гр Мсих ленн терелтелмгн икн, бее взлебе , ее иманыы а буш була. 15 тен, бе Алла хаында ялан шаиттар булып алыр инек, снки Мсихте Ул терелтте тип шаитлы ылды. мм, лелре терелее ю икн, Алла Мсихте л терелтмгн булып сыа. 16 абатлайым: лелр терелтелм, Мсих т ленн терелтелмгн була. 17 гр Мсих терелтелмгн икн, ее иманыы – буш, м е гонатарыы хакимлыы атындаыы. 18 Был инде Мсихк инанып лгндр лк булды тигнде алата. 19 гр бе Мсихк был йшебе ген мт балаа, бтн кешелрг араанда ла ыанысыра булыр инек.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

6. А када хтеде Ирод да га изведе, те спаваше Петар окован у вериге, и стражари пред вратима чуваху тамницу. 7. И гле, се и светлост и куцнувши Петра у ребра пробуди га Устани брзо! И спадоше му вериге с руку. 8. И му рече: Опаши се и И учини тако. И рече му: Обуци па за мном. 9. И изишавши за и не да стварност то што него да гледа 10. А када прву стражу и другу, вратима гвозденим воде у град; она им се сама отворише, и изишавши улицу, и одмах одступи од Спаваше Петар. био обузет нити нити страхом, него спавао у када су намеравали да га изведу из тамнице, све Обрати на то колико стража, су и стражари спавали као и он. Зашто светлост? Да би Петар могао и да види и да и да не би помислио да то Речено брзо, да он не би оклевао. га чак куцнуо у ребра, толико он (Петар) чврсто спавао. Што се тиче израза: Куцну га у ребра, он не на него на да се не оклева с временом. Опаши се, и Како то да Петар поступио противно заповести, каже: Не носите злата ни сребра ни бакра у ни торбе на пут, ни две ни ни штапа ( Мт. 10; 9–10 )? Он пак имао и и иако у то време требало без она посебно потребна зими. и Павле пише се да пре зиме… када донеси ми огртач (фелон) што сам оставио у Троади код Карпа (в. 2Тим.4; 21,12 ). Нико не може да каже да Павле имао другу би носио. Они се нису противили заповести нипошто! Напротив, они су ревносно следили заповест, он дата само привремено а не за свагда. Осим тога, и Лука каже да Христос рекао ученицима: Кад вас послах без кесе и торбе и да ли вам што недостаде? А они рекоше: Ништа. А Он им рече: Али сад има кесу нека узме, тако и торбу ( Лк.22:35–36 ). Дакле, Христос у то време дао такву заповест, да покаже И реци ми, зашто би било важно да се има одежда? Каква? Зар би онда, кад потребно да се она опере, требало наг или седети код А кад би наступила велика и кад би студен стегла тело, зар требало да се и да не Ни они нису имали тела. И не да стварност то што него да гледа То сасвим природно због необичности онога, што се догодило. Наиме, необичност посматрача. Петар да гледа али се сам опасао и обуо. Шта друго и могао да

http://azbyka.ru/otechnik/Feofilakt_Bolg...

     Приликом растанка Исуса Христа с ученицима на гори пре они су се заинтересовали: Онда они сабрани питаху Га Господе, ли у ово успоставити царство А Он им рече: ваше знати времена и рокове Отац задржа у власти (Дап. 1, 6-7). А ми смо често радознали да сазнамо, се да видимо Светог Писма да одредимо рокове и времена. Рок другог доласка су много пута секташи – адвентисти, али, наравно, се нису остварила. Морамо имати на уму да Дан изненада, као лопов (2 Петр. 3, 10). Други долазак Господа бити попут изненада од неба до другог (в.: Мт. 24, 27). Само то треба да знамо и да се више не радознало. Господ у светог рекао: Ево долазим као лопов; благо ономе бди и чува да не ходи наг и не виде срамоту (Откр. 16, 15). Благо ономе ко у чистоти сачувао срце, ономе наготу угледати стану на Страшни Суд. Он бити пред Богом и пред Благо ономе ко стане у праведности, у светаца. Христов долазак за нас бити потпуно неочекиван. кад говоре: Мир и сигурност, тада на изненада као бол на трудну жену, и Али ви, нисте у тами, да вас дан затече као лопов. сте ви сви синови и синови дана; нисмо нити таме. Зато спавати, као и остали, него и будимо и се се (1 Сол. 5, 3-7). Крстили смо се Светим поверовали смо у Христа, идемо за трудимо се да заповести, Он Светлост се не гаси, све оне Га воле. Нисмо с онима гину у греховима, у нечистоти, никад нису о души. А ми, пошто смо синови дана, обуцимо се у штит вере, нас сачувати од ужарених стрела лукавог, испунимо се пламеном надом у Бога, нас спасава. Добили смо дарове благодати, не се да станемо на Суд Христов. Свети апостол Павле каже: поодмаче, а дан се приближи. Одбацимо, дакле, таме и обуцимо се у (Рим. 13, 12). За нас, смо пошли за Христом, прошла греховна и приближио се дан увек треба да будемо спремни да дочекамо, као човек се спремио на далеки пут, вером, надом и се Христових речи: Нек буду бедра ваша опасана и (Лк. 12, 35), живимо тако да се с пред Господа, не угасе. Амин. 14 мая 2017 г. скрыть способы оплаты скрыть способы оплаты Комментарии Подпишитесь на рассылку Православие.Ru Рассылка выходит два раза в неделю: Мы в соцсетях Подпишитесь на нашу рассылку

http://pravoslavie.ru/103432.html

Врбица и Цвети у Африци Радосни празници Лазарева субота – Врбица и Улазак Господа нашег Исуса Христа у – Цвети су молитвено, свечано и у на афричком континенту – храму светог апостола Томе у врбица и са српском су деци и присутним верницима, су после око светог храма присуствовали чину нове српске гостопримнице и креативне учионице су недавно на српском црквеном у прилогом наших верника и трудом старешине храма архимандрита Дивне празнике су нам увеличали молитвеним присуством и и представници две локалне православне афричке Стивен дошао са децом и верницима из (недалеко од главног града а свештеник Марко довео вернике из локалне православне у (северозападни део у области После и по традиционалном српском за госте смо приредили су обезбедили наша Црквена општина и приложници, наши и Ненад На плочи, краси зид поред и дар и прилог нашег Милинка записане су речи: У славу на и духовну корист српске деце у Африци, и на благослов свим Србима су помогли ово добро дело и доводе децу и унуке у српску у Африци, су креативни центар „Свети Апостол Тома“ и традиционални српски салон – гостопримница, прилозима Срба и трудом старешине храма архимандрита извршено на Лазареву суботу - Врбицу, лета 2013. Ако се не обратите и не будете као деца, у Царство небеско (Мт. 13,3). Пустите децу нека долазе к мени, и не браните им; таквих царство Заиста вам кажем: не прими царство као дете, у (Лк. 18,15). Архимандрит Африка 2 мая 2013 г. ... Комментарии Мы в соцсетях Подпишитесь на нашу рассылку

http://pravoslavie.ru/61291.html

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010